hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. március 12. szerda 
Gergely

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

TaHo
válasz erre | email2004-03-24 19:26:30
Még valami!MZ villa + fékek átoperálhatók JAWA-ra?
sorszám: 1109 (7254)

 
 
TaHo
válasz erre | email2004-03-24 19:15:13
Hali!
Nemrég váltam meg egy RD125-től...Szerettem,de a gatyám ráment!!:(
Most egy ETZ 251, vagy JAWA 350-es van kilátásba...Szóval a segítségeteket szeretném kérni!-Melyiket ajánljátok jobban?Gondolom a JAWA-sok a JAWA-t, az MZ-sek az ETZ-t...De én most elsősorban azok véleményére lennék kíváncsi, akik pártatlanul tudnának képet alkotni e két gépről!Melyik a megbízhatóbb?Számomra ez fontos, mivel nincs túl sok pénzem és ha tehetem akkor nem dobok ki feleslegesen pénzt...Ezt már az RD-nél megtettem!:(Aztán arra is kíváncsi lennék, hogy melyiknek jobbak a kanyar, ill. menettulajdonságai?
A hangja a JAWA-hoz húz, de "Vele" még nem mentem, a könnyedsége pedig az MZ-hez!A haveromnak van egy 251-ese, tetszik,bár kicsit gyengébb az RD-nél, viszont jobb a kanyarokban!!JAWA milyen, nem túl nehéz?
Előre is köszönet a válaszokért!!
És ne feledjétek:
Illa berek náda kerek, a motoroSOKK jó emberek!!!:)
Mindenkinek jobb időt, és élményekben gazdag motorozást kívánok!!!:TaHo
sorszám: 1108 (7253)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2004-03-24 13:11:19
Az en mechanikus fesszabom most jar a 75ezredik kilometerenel. No comment.
Gyoszor.
sorszám: 1107 (7248)
(előzmény: janek, 2004-03-23 18:59:40)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2004-03-24 13:09:27
En szerintem semmiben nem kulonbozik, ha at akarod alakitani akkor vegyel egy olyan csavart ami a fotengely vegere kell es a fordulatszammerot hajtja (robbantott abrakon rajta van) meg vegyel egy olyan kis kupakot ami alapbol is van es a kuplungot allitod vele, csak fordulatszamkihajtos kivitelben (Ecseri bontoban biztos talalsz pesten)
sorszám: 1106 (7247)
(előzmény: aakos, 2004-03-24 12:30:33)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2004-03-24 13:06:36
felejtsd el, egyszerübb venni egy ujat (es lehet hogy meg olcsobb is)de keresni egy bontottat meg a legolcsobb. 2ezer korul saccolom az arat. Mindezek felett felejts el az egeszet ha csak arrol van szo hogy hanglemezre hasonlit a tarcsad. Veszel bele egy uj fekbetetet, az kicsit alakit rajta a jo allapot fele, aztan tokeletes lesz. Muszakin nem nagyon neztek eddig nekem, illetve az enyem biztosan jobban ossze van karcolva mint a tied mert 2 hetig vason futott a betet (Szikrazott este, marha jo :)) es tokeletesen lehet vele stoppiezni az uj betettel. Tehat ha nem fog akkor nem ezen mulik!!! HA meg az van hogy hullamos a felszine (ahogy elolre halad akkor elvekonyodik majd kiszelesedik, gyak mozog a fekkar a kezedben, akkor dobd el az egeszet es vegyel egy masikat ami jo, de en ilyet etzben meg sosem lattam pedig az en 7probas motorjaimmal mar minden megtortent amit ETZaz elettol kaphat.

Gyoszi.
sorszám: 1105 (7246)
(előzmény: pandagyik, 2004-03-24 12:38:11)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2004-03-24 12:38:11


Kérdésem a következő: tud-e valaki olyanról az országban ahol első féktárcsát köszörülnek fel(mer esztergálni állítólag nem lehet) engem igazán Győr érdekel de akárhol csinálnak azt is irja aki tudja.Jameg szerintem volt már téma de hol készitenek kifurkált tácsát?

bazsinak izenem hogy ellenőrizze a dinamóján a gerjesztést mer az is lehet gond
sorszám: 1104 (7245)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-03-24 12:30:33
Mennyiben különbözik a fordulatszámmérős és a mérő nélküli főtengely? Különbözik egyáltalán?
sorszám: 1103 (7243)

 
 
bazsi
válasz erre | email2004-03-24 09:22:07
Szevasztok! Egy kérdésem lenne. Egy Ts 250/1-es Mz-m van. A villamosság a kapcsoási rajz szerint van bekötve.
Új fesszabályzó és új rézellenállás van
(az állorészen),új szénkefék vannak és igy sincs töltés.
Mi lehet a gond? Ha tudtok valamit irjatok választ vagy E-mailt! Köszi!
pek.balazs@freemail.hu
sorszám: 1102 (7242)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-23 23:58:29
Hali srácok!

Én másfél éve vettem a Trophyt, azóta bele is küldöm a napi 15-20 (van hogy több) km-t, a fesszabhoz még nem nyúltam, eredeti mechanikus, nem volt még vele semmi problémám. Amíg nincs vele gond, nem fogom lecserélni, de lehet hogy akkor is csak másik mech kerülne bele.
Csá!
sorszám: 1101 (7231)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-03-23 23:36:56
6 vagy 12 voltos? De valószinü,hogy az álló és a forgórésszel nincs probléma mert az végezte a dolgát és a fordulatszám fügvényében nyomta az áramot.Viszont a szabályzó nem végezte rendesen a feladatát és nem szabályozta a sok áramot,túltöltés keletkezet amely okozta az elolvadást.
sorszám: 1100 (7228)
(előzmény: waki, 2004-03-23 22:09:08)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-03-23 23:22:40
A gépmunka,meg a közgyűrű felhegesztése kb 5000 ft. A generátor meg amennyiért a bontóban megkaphatod.Tudomásom szerint kb 5-6000ft.Ezek az árak szétszedet üres blokkra értendők. DE ha te szeretnéd megoldani,tudok mintát mutatni.
sorszám: 1099 (7227)
(előzmény: aakos, 2004-03-23 17:46:36)

 
 
waki
válasz erre | email2004-03-23 22:09:08
Skacok hogyan lehet kimérni házilag a forgórészt és az állorészt ? Mi kell hozzá ? A fesz szabbról + annyit tudok hozzászolni , hogy bármit tettem fel az elégett . Az elektromos széttolvadt , a mechanikus + mint a csengő ugy rezgett ,aztán olvadt le az érintkező bal oldala . A köv fesz szab tetején lévő derót égett el , amit még +tudtam javitani . Az állapot áldatlan . A könyve azt irja :CSAK SZAKMŰHELYBEN SZABAD HOZZÁNYULATNI ! Annó ez nem probléma de ma már ... Idő , pénz stb . Csak van valami használható ötlete , beáll értéke valakinek ?!
sorszám: 1098 (7224)

 
 
homz
válasz erre | email2004-03-23 19:47:13
Én is az elsővel befürödtem.Lehet ezt is ki kell fogni.Mindenesetre viszek magammal lemezest is,sose lehet tudni.Szétnyitottam egy elektromost,néhány diódán,meg egyenirányíton kivül nincs sok minden benne.Sokaltam is ezekután az árat.Nehezebben tűri a feszingadozást az biztos.De a párom TS-én már évek óta van eddig nem volt gond vele. Képzeljétek,láttam egy átépitett Danuviát,ez otthon nem nagy szám,de Cypruson azért megdöbbentő.
sorszám: 1097 (7220)
(előzmény: janek, 2004-03-23 18:59:40)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-23 18:59:40
Csövi!
Hát nem tudom én ma szivtam meg az elektronikussal!! 3 héttel ezelőtt elkezdett füstölni natúrban:) De lehűlt és ment tovább máig. Tegnap elkezdtem pörgetni, beállok a garázsba.. Ma reggel akkuban semmi energia! Pedig a töltésjelző lámpa nem égett tegnap este!
Betolom...király minden. Megyek vele pár métert megállok akku még mindig semmin.. Hazamegyek kicserélem az aksit megyek megint pár métert akku nullán megint.
Beidegeltem kicseréltem a mechanikus fesszabra rögtön feltöltötte az aksit és azóta fasza.
Nem akarom azt mondani hogy sz*r az elektronikus de annak idején keresztapám soha nem nyúlt a mechanikus fesszabhoz és simán ment vele 30ezer km-et!
bocsi hogy hosszú lett!:)
sorszám: 1096 (7219)
(előzmény: homz, 2004-03-23 11:16:24)

 
 
tike
válasz erre | email2004-03-23 18:09:20
Hi!

Én A1-et 4seb-es szimoval, majd rendszám le, es ugy mentek a seg.mocisok vele:)))

A-t pedig H CB 400-al. Joo kis moci.

tike.
sorszám: 1095 (7214)
(előzmény: tesho, 2004-03-23 18:05:22)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-23 18:05:22
Én az A korl.-t ETZ-250-en csináltam,a korlátlant XJ-600-on. Tetszett:-)
sorszám: 1094 (7213)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-03-23 17:46:36
Szerinted mennyiből jönne ki generátorral, anyaggal, munkával együtt?
sorszám: 1093 (7212)
(előzmény: bambi1, 2004-03-21 22:13:23)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-03-23 11:25:59
Felraktam ugyanoda még néhány MZ matrica képét! :-)

ciao
Gábor
sorszám: 1092 (7202)

 
 
homz
válasz erre | email2004-03-23 11:16:24
Sziasztok,véleményt szeretnék kérni az elektromos szabályzórol.Tapasztalatom:az érintkezőknél a ház nyizott,ha vizet kap,bezár.Szilikonkaucsukkal tömitettem,így jó.Mérésem alapján 8-10v-ot enged,akku nélkül nem érdemes járni,mert kinyomhatja az izzókat.Az aksit is ellenőrizni kell,mert nyomja a vizet.Viszont:nincs beégés,nem állítódik el,nem lehet megpiszkálni rérülésmentesen,olcsó.Az RSC-t ismeritek,arrol nem irok.Sikerült megszereznem egy régi könyvböl a működési rajzát,igy tudom kontrollálni.Várom a hozzászólásotokat.
sorszám: 1091 (7201)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-03-23 11:00:46
Sziasztok!
Találtam egy érdekes képet! Ti láttátok már? :-)

http://mz.uw.hu/Album/index.php
Érdkességek kategória alatt van.

ciao
Gábor
sorszám: 1090 (7200)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-23 09:05:50
Még én is etz250-el tanultam, de jobb men beszélni róla.

Rutintanf.:
1.óra - moci utánfutón vissza a garázsba
2.óra - moci visszatolva a garázsba
3.óra - moci ki sem jut a pályáig
4.óra - végre lábon megy haza, de nem egyszerűen....

Forgalom:
Leesik a pirosnál a váltókat, szétbassza a ruhámat a fékolaj...

Szóval lehet bármilyen gép, a lényeg, hogy egyben legyen. És ez majdnem igaz a hétköznapra is (majdnem: robogó nem kő)

Üdv: Gexxx
sorszám: 1089 (7195)
(előzmény: fisi, 2004-03-22 22:12:36)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-03-23 08:41:42
Kosz, Rider, úgy hiszem igazad van. Gondoltam én is erre, mert a volt 150-es ETZ-m is hasonlóan viselkedett a töltés szempontjából.
sorszám: 1088 (7192)
(előzmény: Rider, 2004-03-23 04:48:39)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-03-23 05:26:39
Bocs, elfelejtettem a korábbi gáz-bovden témához, hogy én egy lemezzel lerögzítettem ahhoz a csavarhoz a kormánynál, ami az alapjárat-tartásra van kitalálva elvileg (gondolom régebbi karbikhoz, a leírások szerint).
Egy U-alakú kivágás kell, ami a bovdenre rámegy, de a fém sapkát már megfogja. Kicsit meg is van hajlítva, mert a sapka nincs síkban a házzal.
(Mivel akkor pörög fel, ha egy kicsit megfeszül, és olyankor itt ki tud csúszni a bovden burkolata.)

Elvileg nagy húzásra a karbiból is kijöhet, ott is lehet hasonló megoldást találni, vagy feljebb a vázhoz rögzíteni. Ez azért is jó, hogy a bovden merőlegesen induljon a karbitól, akkor nem koptatják el egymást.

Persze ha nagyon feszül, hosszabbat kell venni. :-)

Bocs, hogy ilyen sok lett. :-)
sorszám: 1087 (7191)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-03-23 04:48:39
Sziasztok!

A 4-üteműnél azért az sem rossz, amikor alapjáratról elindul: duff-duff-duff-duff. :-)
Meg az a 2L-es fogyasztás...
Jó a Wartburg, lentről húz és 2-ütemű. :-)


Starsky,
ha az új szabályzó mechanikus, be lett állítva?
Mert mégiscsak töltésgondnak látszik.

Miki,
kis fordulaton nem igazán tölt, hiába nem ég a töltés-lámpa. Vagy lehet, hogy nem veszi fel a töltést az akku(csereérett).
Az akku amúgy nagyon kicsi a fényszóróhoz. (autóban 2 fényszóróhoz van 8-10x nagyobb akku)
sorszám: 1086 (7190)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-03-22 22:12:36
Puhány banda!!! :))))

Én bezzeg TS 150- en vizsgáztam gyakoroltam, havertól kértem, mert már akkor is "csak" a 250- es volt... :))))

Na azon sem volt alapjárat a szó igazi értelmében de a gépkönyv is a szorítócsavarral való játszadozást írja így tettem én is vizsgán.

Fisi
sorszám: 1085 (7184)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-22 21:59:01
Akkor nem csak nekem nem jött be ez a Honda... :) Én A korlátnál mentem eccer át egy ilyennel hosszában egész Budán, Budafokról a Bécsi útra, volt időm próbálgatni... 80 fölé már egy kis dunai fuvallat hatására sem volt hajlandó menni, és szarul is húzott! Viszont a motorféken sokat élvezkedtem, mert az TZ-n nem nagyon van... :( Szóval én sem ájultam el az ilyen kis 4üteműektől... :)

Üdv: TiB
sorszám: 1084 (7183)
(előzmény: steelheart6, 2004-03-22 20:51:17)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-22 21:09:27
Itt van pár kép a büszkeségemről:
http://mz.uw.hu/Album/index.php
sorszám: 1083 (7181)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-22 21:04:31
Én is egy SR 125-ös Yamahán 'tanultam' motorozni, hát nem volt egy nagy élmény. Sztem elég lassú, mondjuk írtó szar állapotban volt, erre egy lapáttal én is rátettem mikor felugrattam vele egy jó magas patkára és kiszállt alólam oldalra a gép. :). A vizsgán csak 3-szor állt le, nem volt rajta alapjárat. De olyan szinten hogyha elengedtem a gázt, leállt. És ha nem túráztattam lassulás közben rendesen akkor még a kuplung behúzásakor is leállt, és kb. 10 perc után indította el az önindító. :)
Jó móka volt, külön technikája volt, és főleg lelke. :)
+ nem működött a km óra, és vicces volt mikor azt mondta a vizsgabiztos hogy véletlenül se menjek 50 fölé, de ne is tartsam fel a forgalmat indokolatlan lassú haladással. :) Érdekes volt, egy jó ismerősöm azt mondta hogy jó motorral könnyű megtanulni, szarral az igazi. :)
Könyörögtem egy MZ-ért, de a sajátomat nem vihettem...
Azért jó buli volt. :)
sorszám: 1082 (7180)
(előzmény: Dino, 2004-03-22 14:44:16)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-22 20:51:17
Hi!

Megnéztem ezt a kuplungábrát, nem tudom mit kell egy kuplungot így bonyolítani, a Trophyé sokkal egyszerűbb, és eddig összerakni sem volt gond.
A defektről annyit, hogyha itthon történik nem gáz, de túra közben nem állnék neki gumitszerelni. A TESCO-ban láttam tömlős gumihoz való defektjavítót valami ezerpárszáz forintért. Csak belefújod a szelepen és kész. És a gumit sem kell kicserélni a következő defektig. Asszem a nyárra veszek egyet, de remélem nem lesz rá szükségem.
Én az A1 jogsit egy vadiúj Honda CG125-tel csináltam, hát azzal 100-at nehéz volt menni. Ötsebi, meg 4ütem de a gyorsulása nem éri utol a Trophyt, és a sebességei is rövidek.

Jó időt mindenkinek, főleg péntekre mert megyek B-ből kreszvizsgára, 25-kmre van a vizsgahely és motorral szándékozok!
ÜDV!
Ádám
sorszám: 1081 (7179)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-22 20:00:06
Hi!

A végszériás 250-es TZ-kre már a 251-es karbija került! Asszem 88-tól, nekem is ez van! Sokkal kultúráltabban állítható az alapjárat! BVF 30N3-1 névre hallgat! A szakirodalomban van könyvecskéje is! :)

Üdv: TiB
sorszám: 1080 (7178)
(előzmény: Dino, 2004-03-22 14:44:16)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-22 19:21:48
Ja megvan
Sárospatak
sorszám: 1079 (7177)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-22 19:16:35
Még jo, hogy visszaolvastam.
Az utóbbi beírás Dinot illeti nem Janekot. A BAZ megyés a Janeké.
sorszám: 1078 (7176)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-22 19:13:55
janek
Az a karbi gyárilag olyan asszem csatos karbinak hívják.
sorszám: 1077 (7175)
(előzmény: Dino, 2004-03-22 14:44:16)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-22 18:59:19
Szevasz Janek!
BAZ megyei vagyok. Te merről ??
sorszám: 1076 (7174)
(elözmény: fisi, 2004-03-20 13:46:12)

 
 
Öccsebogyó
válasz erre | email2004-03-22 18:20:55
Hello!

Nem tudjátok hogy kapható-e boltban Krauzer csomagtartó 125-ös Etz-re?
sorszám: 1075 (7173)
(előzmény: aakos, 2004-03-22 18:14:21)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-03-22 18:14:21
Bad news there...
Asszem akkor ez a kétlépcsős motorfelújítás második lépcsőjébe fog tartozni :)
sorszám: 1074 (7172)
(előzmény: bambi1, 2004-03-21 22:13:23)

 
 
Starsky
válasz erre | email2004-03-22 17:51:31
Hi.
Most töltöttem le kapcsolási rajzot ugyhogy átnyálazom az egészet hátha zárlatos valahol. Ha ezek után se jó kicibálom az összes vezetéket és újra vezetékelem. És ha ezekután is gagyi leeresztem a benzint és felgyujtom.
sorszám: 1073 (7171)
(előzmény: Miki, 2004-03-22 15:32:47)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-22 15:34:55
bertham!
Én délután megyek veszek egy belsőt a simsonba. Aztán ragasztgasson a fene, majd egyszerre mindent. Amúgy meg a k..édes azát annak aki a hamuval együtt a szegeket is kiönti az útra. Remélem csuklik az illető!
sorszám: 1072 (7168)
(előzmény: bertham, 2004-03-22 15:14:13)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-03-22 15:32:47
Hali!
Nálam is bibi van, ha lámpával járok, nagyon képes merülni az akkum, pedig van töltés! Ha többet járok világítással, akkor gyengül el, fôként, ha csak a városban kanyarodok.
Miért nem bírja az akku?
sorszám: 1071 (7167)
(előzmény: Starsky, 2004-03-22 00:55:22)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-22 15:14:13
Szevasztok !
Én is megszívtam a múlt héten.
Motorozok vígan sunyiban még forgalmi nélkül, semmi zsaru minden rendben nyugodt szívvel megyek vissza Debrecenbe. Másnap telefonálok tesómnak és asszongya, hogy defektes a motor. Pénteken hazamentem, és mit látok 65-ös rozsdás szög volt a tettes. Csak azt nem tudom, hogy hol és mikor met bele. Na mindegy most már be van ragasztva.
sorszám: 1070 (7165)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-22 14:59:54
Tegnap úgy jártam, hogy összedobtam a sámsont valamennyire, aztán kaptam is vele egy defektet a faluszélen. kb 60-as szeg kifigyelt a kerékből.
A TZ-t meg ha lesz időm festegetem. Amúgy ETZ fesszabot fel lehet valami utonmódon tenni 6V-os simsonra?
sorszám: 1069 (7164)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-22 14:44:16
Hali!
Szombat délelőtt nekiálltam a 125-ös jogsinak egy SR 125 -ös Jamahán. ETZ sajna nem volt. Négyütemű, jó állapotú, de csak annyival megy jobban a TZ-nél, hogy alacsony fordulatszámtartományban jobban húz. Amúgy az óra is csak 140-ig van írva. 5 sebességes. Viszonylag új. Szóval a nagy megállapításom: nem olyan rossz motor az az MZ, mint azt néhányan gondolják. Volt ott a hgarázsban egy 250-es ETZ. A karbija alja dróttal volt fölrakva (ránézésre gyárilag!). Amúgy nem volt időm jobban szemügyre venni. Másnak is van ilyen "drótos" karbija?
sorszám: 1068 (7162)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-22 08:59:50
Baszki GEXXX!!

Nekem ugyanez volt a TZ-n!!!

Amiokor összeraktuk a kuplungszendvicset az előírt számú lamellákkal, akkor mintha túl vastag lett volna összesen, és nem lehetett összehúzni rendesen. Nem tudom miért..

Kivettünk egy pár lamellát (fém+bakelit vagy mi) utána jó lett.

sorszám: 1067 (7144)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-21 23:08:26)

 
 
Starsky
válasz erre | email2004-03-22 00:55:22
Hello mindenk.
nekem egy 125ös tsm van és az a problémam vele hogyha világitáson megyek lemerül az aksi. A szénkefét kicseréltem és új fesszabájzót tettem rá még a forgorészt is lecseréltem. De még így sem jó pedig a töltés visszajelö se világít generátor állásban is megy. Az aksim is jó mert a haverom 250esében tökéletes. Mi lehet akkor a baj vele? A segítségeteket előre is köszönöm.
sorszám: 1066 (7141)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-21 23:08:26
Hali mindenki

Mint tudjátok, voltak gondjaim a kuplungommal. Zakatolt. Nos, megvan,
mi csinálta.

Nem mesélek, inkább mutatom. :-)

http://gexxx.fw.hu/kuplungabra2.jpg

A lejölt rész ért bele a primerfogaskerékbe, mert nem fekszik be a
helyére. Már csak az a kérdés, hogy miért nem, és hogy fog...

Üdv: Gexxx
sorszám: 1065 (7137)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-03-21 23:04:34
Nem értem miért akarsz Pesten keresztűl motorozni ,van több kerülő út ,amin ellehet jutni.
sorszám: 1064 (7136)
(előzmény: fisi, 2004-03-21 20:37:52)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-03-21 22:13:23
Csak gépmunkával lehetséges.Ki kell marni a forgattyús házat,és egy betétet kell esztergálni amire felfogatod a generátor állórészt,A forgórész és a főtengely közé kell egy 0,5-ös lemezből késziteni egy hézagolást.
sorszám: 1063 (7130)
(elözmény: fisi, 2004-03-21 19:14:37)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-21 20:45:10
Hát igen korán keléssel megúszod. Reggel 9 körül van dugó, ilyenkor mennek az emberek általában melóba, meg du. fél 5-5 óra fele amikor mennek haza.

Ésszel, erővel, és minden okés lesz. :)
sorszám: 1062 (7125)
(előzmény: fisi, 2004-03-21 20:37:52)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-03-21 20:37:52
Nos köszi a bátorítást, de félek én is a mazsolavezetők közé fogok tartozni pesti szemmel!!!!!
A rakpartos dugót pedig úgy szándékozom kikerülni hogy reggel fél 6- 6 felé indulnák, vagy 5- kor és úgy hallottam hogy reggel 9 előtt még nem nagy a forgalom!!??

Igaz ez???

Fisi
sorszám: 1061 (7124)
(előzmény: Massino, 2004-03-21 20:33:03)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-21 20:33:03
Pedig sok barom van a világon, és közülük sokan költöztek Pestre. Persze visszagondolva jó érzés lett volna szétkenni az arcát, de az adott helyzetben jobbnak láttam szép nyugisan továbbállni.
Egyébként nem kell aggódnod, nem az ilyen vagányokkal kell foglalkozni, azok csak este jönnek ki, általában a hét vége felé amikor mennek illegális gyorsulási versenyre, vagy épp már hazafelé tartanak.
Inkább a figyelmetlen amatőr sofőrökre figyelj, mert azoknál nincs rosszabb. Nem lehet tudni mikor fordul el, vagy épp nyitja ki az ajtót. PL. ZsT-re is rányitotta az ajtót egy mókus mikor mentünk miklósra, de ki tudta kerülni.
Szóval normálisan határozottan menj, és figyelj a forgalomra. Az lehet hogy zavarni fog hogy jóval nagyobb a forgalom mint Kalocsán, de ha odafigyelve közlekedsz nem lesz semmi gáz!!!
Egyébként a rakparton általában dugó van, úgyhogy ott csak döcögni lehet, vagy az autók mellett.
sorszám: 1060 (7123)
(elözmény: fisi, 2004-03-21 20:14:35)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17988)
MZ (49059)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu