hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 22. kedd 
Csilla, Noémi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

kustib
válasz erre | email2004-03-31 10:31:37
Szerintem az a plusz kb. fél mp nem sokat számít utcai versenynél... Ha nagy lámpás rajtolást akarsz végrehajtani, inkább a hiányzó lovacskák meg newtonméterecskék fognak hiányozni... :(
Nekem a múltkor a kupi durvaállítótárcsám mászott el menet közben, magyarul nem emelt ki rendesen a kupim! Na, úgy kibaszott szar volt váltani! Felfelé izomból tudtam kapcsikolni, lefelé még OKs volt...
Nem látom értelmét nem használni a kuplungot! :)

Üdv: TiB

u.i.: májusban mikor, hogy, miként lesz tali???
sorszám: 1215 (7582)
(előzmény: Massino, 2004-03-31 00:11:02)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-31 10:30:44
Srácok!

Faterom történetesen famintakészítő, arra gondoltam, hogy lehetne gyártatni, és öntetni villamerevítőt mondjuk alumíniumból.

Két öntött darabra gondoltam, amik szimmetrikusak, tehát ugyanúgy néznek ki, és a villaszárakra az egyiket felrakod, ehhez illeszkedve a másikat felcsavarozod. Mondjuk ez nem lenne állítható. De gondolom, minden TZ-n ugyanolyan távolságra van a két telószár, nem?
sorszám: 1214 (7580)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-31 00:11:02
A kupplung nélküli váltás jó dolog, ha mondjuk egy speed gép van a segged alatt és éppen 400 méteren szorongat egy másik. :))
Ugyanis a kupplung nélküli váltást olyan gépeken lehet különösebb következmények nélkül alalmazni, amelyek el vannak látva elektromos rásegítővel meg mindenféle szarral. Viszont szerencsétlen MZ váltója hamar beadná a derekát, és nem hiszem hogy olyan sietős a váltás. :)
sorszám: 1213 (7573)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-03-30 23:27:01
Na jó estét az uraknak!!:))

Végre itt vagyok!! A faszom tele volt már a Pentium 1 133- Ciryx II processoros (8Mb EDO RAM stb..) gépekből!! Ezekkel kínlódtam már vagy 3 napja (persze nem az enyémek), hogy mit tudnak az ilyen vackok alakítani?!!! :(((

Na ezek után:
A villamerevítő tényleg nem tört el, hanem egy nagy szar az egész, és tényleg megtekinthető az oldalamon!:)))
Ha valaki tud valami esztétikust, és jót én még mindíg vevő vagyok rá!!!!
Egyébként viszem majd az első kereket gumival együtt kicentíroztatni, hátha ez segít majd!???

Akksi!
A síma savas sem igényel sok karbantartást!!! Én évebte 1x!! szoktam ránézni a szintre+ télen egyszer meg tavasszal 1x feltöltöm, és ennyi!!

Váltás!!
Ki hallott már ilyen hülyeséget hogy nem kell a kuplung??:)))

Rossz hír: ha tényleg májusban lesz a kemencei tali akkor én nem megyek. :((((( Sorry!!!!

Fisi
sorszám: 1212 (7571)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-30 23:07:36
Kistarcsán a RONCSMADARAK?Ezt is itt írta valaki.Állítólag van minden.Egyszer már én is elnézek oda.
sorszám: 1211 (7567)
(előzmény: Petvik, 2004-03-30 14:54:51)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-30 23:05:42
Egy tanult motoros kollégámmal már beszéltem erről a kuplungolás nélküli váltásról de nem ajánlotta.Kipróbáltam és nincs különbség a két váltási mód között,de én sem ajánlanám.Sokkal hamarabb tönkremennek belülről az érintett alkatrészek.Inkább használd a kuplungot.
A zselés akksi áráról valaki írta,hogy 1600 ft itt pesten valami riasztós boltban.Egyébként én is most készülök venni akksit,de valószínű,hogy maradok a zselésnél.Üdv.
sorszám: 1210 (7566)
(előzmény: steelheart6, 2004-03-30 22:27:36)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-30 22:27:36
Hali!

Pandagyik: sztem minden sima kárpitos be tud bőrözni egy ülést.
Képzeljétek a szívócsonkot a hengerhez rögzítő egyik csavarom, nem tom mér, de kiszedte a menetet a hengerből. Ma vettem észre a magas és felettébb érdekes alapjáratomról, hogy falsot szív mert laza a csavar. És nem tudtam meghúzni. De szerencsére beljebb már van menet, így egy megfelelő csavarral megoldódott.
Nem kell valakinek TROPHY 125/150 BLOKK????? Persze papírjai nincsenek.
ha kell, mail ide: steelheart6@freemail.hu
Ti szoktatok sebességváltásnál kuplungolni?

Üdv!
sorszám: 1209 (7561)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-03-30 22:14:09
Csak egyszer kellet lökhajtásosan indulni,a váltásra nem emlékszem, az üreset találom nehezen.
sorszám: 1208 (7560)
(előzmény: tesho, 2004-03-30 20:07:34)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2004-03-30 20:24:20

Üdvözlet ismét!

Kérdésem van kolegák:hol lehet az országban ülést bőröztetni.350es JAWArol van szo eredeti állapot restaurálása a cél.Győr vagy Budapest érdekel.Válaszokat előre is kösz
sorszám: 1207 (7548)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-30 20:07:34
Czövi!

Ez az indítózás már a szocitalin sem igazán ment neked:-)
Ott vagy később itt a fórumon már elmagyaráztuk asszem..vagy az nem Te voltál?:-)

Sebváltás ügyében sikerült javítanod vmit?

byee
sorszám: 1206 (7546)
(előzmény: Czövi, 2004-03-29 21:35:48)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-30 19:37:30
Fisi merevítője nem eltörött,hanem egyszerűen sz@rul van megcsinálva,nem merevít semmit,qkába való...képek a cuccról: kep.tar.hu/fisi

Boltok Veszprémben:
1. buszpályaudvar melletti egyirányú kis utcában autós-motoros bolt
2. a buszpályaudvar közelében,volt Aral (most láttam,hogy már OMV) qttal szemben a Budapest úton,robogók vannak kirakva,nem lehet eltéveszteni (ide gyalog érdemes menni,ha nem vagy ismerős a környéken).
Mind2 helyen vannak MZ-cuccok!
Védőqpak az első helyen biztos van (én is vettem),benzincsap és cső is (bármilyen hosszúságban), tű alátétlemez is,drótbilics helyett sima bilincs (nekem is ezt tudtak csak adni,de OK),fékkar is,.
Ezek a cuccok az 1. helyre vonatkoznak,először itt próbálkozz!
sorszám: 1205 (7544)
(előzmény: Petvik, 2004-03-30 14:54:51)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-30 19:07:26
Drágák bizony, szerintem kár a szocimotorba, mert rosszabbúl bírják a tőltésrendszer meghibásodásait, ami ugye, föl-föllépeget. Szárazon töltött akkumulátort viszont már 3000 körül lehet kapni (plusz 300.- a sav). De a szavazás eddigi eredménye is tanúlságos lehet számodra (és nem én szavaztam nyolcszor :-)).
Üdv,
Zsandatara
sorszám: 1204 (7542)
(előzmény: gekko, 2004-03-30 16:07:58)

 
 
gekko
válasz erre | email2004-03-30 16:07:58
Haliho!
Uj vagyok errefele es meg ujabb MZ ETZ 150-es tulajdonos is... - tudtok tanácsot adni, hogy milyen aksit (típu s és teljesítmény) érdemes venni a fenti gépbe? Hallottam, hogy érdemes lehet zselés aksit venni, mert azok sokáig bírják abszolút kezelésmentesen, de gondolom azok elég drágák.. Köszi a válaszokat!
sorszám: 1203 (7534)

 
 
Petvik
válasz erre | email2004-03-30 14:54:51
Hello mindenkinek!
Tud valaki elsősorban Veszprém és vonzáskörzetében (esetleg Budapest) olyan motorosboltról, ahol tényleg sokminden kapható MZ (ETZ 125-150, Trophy 125) motorokhoz? Amiket keresek:
benzintank alsó-felső gumitartó; kuplungfedél gumidugó; kormánynyak-anya műanyag védőkupak; ETZ benzincsap+cső; porlasztó tolórugó; ETZ porlasztótű alátétlemez; porlasztótorok bakelit alátét+klingerit alátét (ETZ+Trophy); ETZ kilométeróraüveg+zárógyűrű (perem); ETZ lámpabúra kétoldalára km-spiráltartó műa. pöcök; levegőtorok drótbilincs; fékkar+kuplungkarhoz gumiharang; ETZ nyereg alá krómozott fogantyú+csomagtartó (hátsó is).
Szóval tényleg "apróságok" kellenek, de alig lehet azokat kapni.
e-mail: petvik@freemail.hu
Sajnos a fórumban ritkán vagyok, ezért emailben ha el tudnátok küldeni a bolt, vagy motorbontó címét, nagyon megköszönném.
sorszám: 1202 (7533)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-30 14:51:04
Jaja, én is úgy tudom. Szerintem nem szabad kivenni.
sorszám: 1201 (7532)
(előzmény: tike, 2004-03-30 14:46:58)

 
 
tike
válasz erre | email2004-03-30 14:46:58
Üdv!

Sztem az azért van ott, hogy a henger ne melegitse a karbit, vagy neM???

teljesitményen sztem nem változtat, sűrítésen meg végképp nem!

tike.
sorszám: 1200 (7529)
(előzmény: bazsi, 2004-03-30 13:56:48)

 
 
moha
válasz erre | email2004-03-30 14:36:46
Bpest. 4. kerület.
Amennyiben tényleg idadod, nagyon megköszönném.
Hogyan érhetlek el?
mohari.janos@progast.hu
sorszám: 1199 (7527)
(előzmény: Zsandatara, 2004-03-30 13:54:14)

 
 
bazsi
válasz erre | email2004-03-30 13:56:48
Hello mindenkinek! Egy kérdésem lenne:
Mi van akkor ha a karburátor és a henger közül kivesszük a müanyag
3-4 mm-es tömitést? Nö a teljesitmény, vagy csak a fogyasztás nö meg a süritést? Ha valaki tud valami okosat akkor az válaszoljon! Köszi!
sorszám: 1198 (7519)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-30 13:54:14
Nem t'om Moha miféle lakos vagy, de ha Budapesti, akkor tudok neked egy keresztmerevítőt mintaként adni, amit elviszel egy alu-műhelybe (azt is megmondom, hogy melyikbe), és ott 2500-3000-ért lehajlítják Neked. Ez egy egyedi tervezés, használták már MZ bajnokságon, és jómagam is használtam a megbízhatósági versenyen - ziher, hogy nem törik el.
Üdv,
Zsandatara
sorszám: 1197 (7518)
(előzmény: moha, 2004-03-30 10:58:43)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-30 12:04:29
ETZ 250 ruleeeez!!!! :)
sorszám: 1196 (7510)
(előzmény: tike, 2004-03-30 11:22:04)

 
 
tike
válasz erre | email2004-03-30 11:22:04
" Neked tényleg jobban tetszik a 250es, mint a 251es? Az ülés ugyanakkora, nem?"

Nekem is jobban tetszik a 250es, sokkal jobban eltalálták az arányokat. A 251es ülése sztem ugyanaz mint a kisETZ-ké.

tike.
sorszám: 1195 (7505)
(előzmény: Hurka, 2004-03-30 10:57:12)

 
 
moha
válasz erre | email2004-03-30 10:58:43
A helyzet az, hogy egy hete vagyok "ETZ-s az első sárvédő elég gatya, nem lehet szépre egyengetni. Kaptam hozzá egy utángyártottat, de akitől vettem, mondta, hogy gyenge benne a merevítés, próbáljak vmi. ügyes emberrel csináltatni merevítőt.
Gondoltam, ha ez ilyen kardinális probléma létezik hozzá valamilyen "gyárközeli" megoldás.
sorszám: 1194 (7501)
(előzmény: Massino, 2004-03-30 10:49:03)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-03-30 10:57:12

Visszatérve Joseph251 kérdésére, szerintem a JAWA 350-esnél nincs jobb szocimotor.
Gyoszor! Neked tényleg jobban tetszik a 250es, mint a 251es? Az ülés ugyanakkora, nem?
sorszám: 1193 (7500)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-30 10:49:03
Huhú érzékeny téma. :)) Fisi meg ne lássa mert eszébe jut az általa rendelt "csoda". :)
Egyébként ilyet szeretett volna pár hónapja néhány szocis, és fisi rendelt egy utángyártottat de széttört neki asszem. Szóval volt felháborodás. :)
sorszám: 1192 (7497)
(előzmény: moha, 2004-03-30 10:34:53)

 
 
moha
válasz erre | email2004-03-30 10:34:53
Sziasztok!

250 ETZ-hez létezik első villa merevítő, vagy ez az én bajom?
Megmerevíteném egy kicsit, hogy a tárcsafék ne csavarja .
Ha valaki tud valami konkrét dolgot, írjon.

Köszi!
sorszám: 1191 (7494)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-03-30 01:11:38
Hello! Én is hasonló cipőben járok, mint Te. Bár én még mindig nem jutottam hozzá a 250-eshez. Neked mikori kiadás van? Esetleg vannak képek róla? Az enyémet meg tudod nézni a kep.tar.hu/aakos-on. A képek ősz végén készültek, a motor azóta folyamatosan érkezik ("Most nem jó, de jövő héten visszük")

Egyébként én ATI-t ajánlom, jelenleg náluk van félbehagyva a jogsim, de a KRESZt nyáron két hét alatt lenyomtuk. És az összeg egy részét vissza tudod igényelni az adóból felnőttképzés címszó alatt.
sorszám: 1190 (7489)
(előzmény: LecsóKolbász, 2004-03-29 19:46:03)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-30 00:46:33
Hi Czövi!

Nekem is hasonlóan működik mint a többieké, szivató>2-3 rugás gyújtás nélk.>gyújtás rá, első rugásra indul>szivató vissza>nyélgáz.

Egy kérdés: ti kuplungoltok váltásnál?
Hi!
sorszám: 1189 (7487)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-29 23:05:37
Hi!

Elég 3 rúgás szivatóval, gyújtás nélkül, utána szivató nélkül gyújtással elsőre indulnia kell! Ha nem, akkor másodszorra szivatóval szoktam rúgni rajta, és úgy indul! :)

Üdv: TiB
sorszám: 1188 (7484)
(előzmény: Czövi, 2004-03-29 21:35:48)

 
 
waki
válasz erre | email2004-03-29 21:49:13
Bocs de most fértem a nethez. Amugy 76-os kiadású vagyok . Osli lakos .
sorszám: 1187 (7477)
(elözmény: Infomaker, 2004-03-25 21:41:44)

 
 
homz
válasz erre | email2004-03-29 21:47:49
Csovi Czovi,az en technikam:hidegindito behuz>gyujtas nelkul 3-4rugas>kar visszatol>gyujtas ra,2-3rugas>ha semmi,1perc szunet>ujra az egesz,ha elkapja,kar visszahuz,keves gazfroccs>innen mar tudod.Ha tulsokat rugdosod,akkor nagyon megszivja magat.Ilyenkor mar a gyertya nedves,torolni kell.
sorszám: 1186 (7476)
(előzmény: Czövi, 2004-03-29 21:35:48)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-03-29 21:35:48
Valaki elárulhatná,hogy mi a trükje az MZ hidegidításának.Az eyém van amikor harmadikra indul máskor meg annyit rugdalom mint a vadszamár.
sorszám: 1185 (7474)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-29 19:52:05
Az ország melyik szegletében??? :)

Üdv: TiB
sorszám: 1184 (7466)
(előzmény: LecsóKolbász, 2004-03-29 19:46:03)

 
 
LecsóKolbász
válasz erre | email2004-03-29 19:46:03
Sziasztok!
Most vettem egy 250-es TS-t, de még nincs jogsim rá.A korl.-at akarom letenni.Tudtok esetleg egy jó iskolát, ahol baráti áron és gyorsan le tudom tenni a jogsit?
Előre is köszi a segítséget!
sorszám: 1183 (7465)

 
 
András007
válasz erre | email2004-03-29 18:13:16
Sziasztok!
ETZ 125-öshöz szeretnék szerelési útmutatót. Hol találhatok hozzá? Itt a szakirodalomban csak a 250-esé van. Nem lenne, baj ha olvasható lenne, de nem az.
Köszi
sorszám: 1182 (7462)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-29 01:56:26
Én nem azt mondtam,hogy pólóban meg rövidgatyában gyere.Persze,hogy fel kell öltözni a motorozáshoz.Még nyáron is.Vége a télnek tehát hó már nem lesz,április elején meg már 10-15 fokok szoktak lenni.Ez már megfelelő hőmérséklet ahhoz.hogy motorozzunk(felöltözve).Egyébként meg te mondtad,hogy félúton találkozzunk.A két város ahol lakunk,szerintem nincs olyan messze egymástól.Vagy nem?Csizma,bőrkabát,vesevédő,sál stb.és neki lehet vágni az útnak.Vagy az esőtől félsz.Hát igen ez benne van pakliban.De erről szól a motorozás.Egyeztetsz akkor a vaughannal?Csá.
sorszám: 1181 (7445)
(előzmény: janek, 2004-03-28 23:11:59)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-28 23:11:59
Az időpont nekem mind1!! csak az időjárás a húzós mert ha rossz az idő akkor nem vmi jó motorozni.
sorszám: 1180 (7432)
(előzmény: andris, 2004-03-28 20:49:15)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-28 20:49:15
Szevasztok.Nekem bárhol jó.Csak az időpontot fixáljuk le frankón mert nem akarok úgy járni,mint a múltkor.Bár mostmár mindkettőtöknek megvan a telszáma úgyhogy nem lehet gáz.Nekem vagy 7-8.-a jó,vagy a húsvét hétfő vagy kedd.Írjál és egyeztessünk.Csumi.
sorszám: 1179 (7429)
(előzmény: janek, 2004-03-28 13:40:05)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-28 13:40:05
Hali!

Sárospatakon lakom, a másik srác Vaughan Miskolcon. Neked hol lenne jó találkozni?
Üdv
sorszám: 1178 (7422)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-28 01:57:04
Hali!

JÓMOTOROSEMBEREKET KERESEK SOMOGYBÓL!
Írjatok mailt: steelheart6@freemail.hu

ja és nézzetk el a honlapomra:
panther1987.uw.hu
!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorszám: 1177 (7416)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-27 23:57:44
Janek te merre is laksz?
sorszám: 1176 (7410)
(előzmény: janek, 2004-03-27 23:09:57)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-27 23:09:57
0630/428-69-26
Megadom itt is, mert szerintem itt csak értelmes felnőtt emberek vannak:)) És nem akarnak szivatni...
sorszám: 1175 (7406)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-27 23:02:11
Dino most hogy mondod eszembe jutott egy dolog.Festettem a gépet,és mikor az első telót visszaraktam,akkor a féköntvényre nem raktam vissza azt a műanyag patentot ami a fémrudakat nem engedi kijönni a helyéről.Mert mikor legutoljára leraktam a motort és hallottam ezt a pattogó hangot akkor vettem észre,hogy ezek a vasak(2 db van belőle)kijöttek a helyükről.Akkor visszaütötem őket és nyugtáztam,hogy legközelebb rá kell rakni azt a műanyag izét,ami visszatartja őket.Hát akkor tényleg ez lehet a gáz.Köszi az ötletet.Biztos vagyok benne,hogy ez a baj.

Janek akkor meg te add meg atelszámod és majd én hívlak.Ha nem akarod itt leírni akkor írj emilt:dcsepel@freemail.hu

Szevasztok.
sorszám: 1174 (7404)
(előzmény: Dino, 2004-03-27 22:51:20)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-27 22:51:20
andris!
Szerintem azzal a kis vassal van gondod, ami a fékpofákat nyomja szét (nagyjából kereszt alkú). Vagy rosszul tetted vissza, vagy szar, vagy még az is lehet, hogy az új karmangyú miatt nagyon szorul a fékdugattyú. A fékpofának hozzá kell érnie egy kicsit a tárcsához a működési elve miatt. Sok sikert hozzá!
sorszám: 1173 (7403)
(előzmény: andris, 2004-03-27 20:19:33)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-27 22:22:01
Ok, ha minden igaz már 3an leszünk szocisok itt borsodban:)
Egyre jobban kezd érdekelni a dolog.
Mind1 mikor talizunk csak jó idő legyen!!
Telezni nem tudok egyébként mert semmi pénz a kártyámon de igyexem azt is megoldani minnél hamarabb!

sorszám: 1172 (7400)
(előzmény: andris, 2004-03-27 20:19:33)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-27 20:19:33
Ez jó ötlet.Én legközelebb csak húsvétra tudok hazamenni,de ha meg tudom oldani akkor előtte is haza tudok ugrani egy pár napra.Azért a tel.számom megadom:06-30 357-4618.Hívj nyugodtan vagy üzenj ide.Időben értesítelek.

A fékemhez nem tud senki tanácsot adni?Jó lenne egy-két ötlet.Üdv.
sorszám: 1171 (7396)
(elözmény: Infomaker, 2004-03-27 11:38:28)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-27 14:39:21
Egyébként kell oda az a láncvédő? Láttam már egy fotót olyan MZ-ről amin nem volt semmilyen bakelit. Meg végülis a mostani gépeken sincs ilyen.
Vagy MZ-n jó ha van? :)
sorszám: 1170 (7389)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-27 14:35:06
Az utángyártott bakelitek nem a legjobbak... nekem az okozott gondot,hogy a tengelynél hiányzott egy kis anyag és így rászorult a tengelyre (távtartó hiányzott) és amikor elkezdtem tolni a gépet,a kerékkel együtt a bakelit is forogni akart...
Betettem egy megfelelő méretű fém alátétet bezsírozva,azóta pöpec:-)
sorszám: 1169 (7388)
(előzmény: steelheart6, 2004-03-27 12:33:59)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-27 12:33:59
Hi!

Nekem sincsenek jó tapasztalataim az utángyártott bakelitekkel. Most vettem, a közepe jó, nem mozog, de a km-óra hajtás nem ment bele. pontosabban bele ment, csak nem érek össze a fogaskerekek. Szal 3 órát szarakodtam vele mire megcsináltam. Amúgy az anyadával nincs bajom.
Üdv!
sorszám: 1168 (7387)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-27 11:57:16
Hát akkor nekem nem tudom, hogy milyen van...

A közepében a fém hengeres.

A villánál semmi sem tartja. Ha nincs benne a lánc, de amúgy a helyén van, simán elforgatom fel-le.

Na, majd takeszolok valamit elfordulás ellen :)
sorszám: 1167 (7385)
(előzmény: Atilla, 2004-03-27 11:49:50)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-03-27 11:49:50
Hello

A MZ bakelitet is tartja azért valami.
Elösszőr is a közepébe lévő fém be van lapolva, azután meg a villánál a műanyag kiképzése olyan hogy beleül a villa és nem engedi elfordulni.
Ettől függetlenül a kisipari bakelitek nem érnek semmit!
Én évekig vigyáztam az eredeti bakelitre (még össze is ragasztottam mikor elhagyta magát) az jó volt. szögletesebb, és még az anyaga is más!
sorszám: 1166 (7384)
(elözmény: Infomaker, 2004-03-27 10:26:56)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu