:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Bpest. 4. kerület.
Amennyiben tényleg idadod, nagyon megköszönném.
Hogyan érhetlek el?
mohari.janos@progast.hu
Hello mindenkinek! Egy kérdésem lenne:
Mi van akkor ha a karburátor és a henger közül kivesszük a müanyag
3-4 mm-es tömitést? Nö a teljesitmény, vagy csak a fogyasztás nö meg a süritést? Ha valaki tud valami okosat akkor az válaszoljon! Köszi!
Nem t'om Moha miféle lakos vagy, de ha Budapesti, akkor tudok neked egy keresztmerevítőt mintaként adni, amit elviszel egy alu-műhelybe (azt is megmondom, hogy melyikbe), és ott 2500-3000-ért lehajlítják Neked. Ez egy egyedi tervezés, használták már MZ bajnokságon, és jómagam is használtam a megbízhatósági versenyen - ziher, hogy nem törik el.
Üdv,
Zsandatara
" Neked tényleg jobban tetszik a 250es, mint a 251es? Az ülés ugyanakkora, nem?"
Nekem is jobban tetszik a 250es, sokkal jobban eltalálták az arányokat. A 251es ülése sztem ugyanaz mint a kisETZ-ké.
tike.
A helyzet az, hogy egy hete vagyok "ETZ-s az első sárvédő elég gatya, nem lehet szépre egyengetni. Kaptam hozzá egy utángyártottat, de akitől vettem, mondta, hogy gyenge benne a merevítés, próbáljak vmi. ügyes emberrel csináltatni merevítőt.
Gondoltam, ha ez ilyen kardinális probléma létezik hozzá valamilyen "gyárközeli" megoldás.
Visszatérve Joseph251 kérdésére, szerintem a JAWA 350-esnél nincs jobb szocimotor.
Gyoszor! Neked tényleg jobban tetszik a 250es, mint a 251es? Az ülés ugyanakkora, nem?
Huhú érzékeny téma. :)) Fisi meg ne lássa mert eszébe jut az általa rendelt "csoda". :)
Egyébként ilyet szeretett volna pár hónapja néhány szocis, és fisi rendelt egy utángyártottat de széttört neki asszem. Szóval volt felháborodás. :)
Sziasztok!
250 ETZ-hez létezik első villa merevítő, vagy ez az én bajom?
Megmerevíteném egy kicsit, hogy a tárcsafék ne csavarja .
Ha valaki tud valami konkrét dolgot, írjon.
Köszi!
Hello! Én is hasonló cipőben járok, mint Te. Bár én még mindig nem jutottam hozzá a 250-eshez. Neked mikori kiadás van? Esetleg vannak képek róla? Az enyémet meg tudod nézni a kep.tar.hu/aakos-on. A képek ősz végén készültek, a motor azóta folyamatosan érkezik ("Most nem jó, de jövő héten visszük")
Egyébként én ATI-t ajánlom, jelenleg náluk van félbehagyva a jogsim, de a KRESZt nyáron két hét alatt lenyomtuk. És az összeg egy részét vissza tudod igényelni az adóból felnőttképzés címszó alatt.
sorszám: 1190 (7489)
( előzmény: LecsóKolbász, 2004-03-29 19:46:03)
Hi Czövi!
Nekem is hasonlóan működik mint a többieké, szivató>2-3 rugás gyújtás nélk.>gyújtás rá, első rugásra indul>szivató vissza>nyélgáz.
Egy kérdés: ti kuplungoltok váltásnál?
Hi!
Hi!
Elég 3 rúgás szivatóval, gyújtás nélkül, utána szivató nélkül gyújtással elsőre indulnia kell! Ha nem, akkor másodszorra szivatóval szoktam rúgni rajta, és úgy indul! :)
Üdv: TiB
Bocs de most fértem a nethez. Amugy 76-os kiadású vagyok . Osli lakos .
Csovi Czovi,az en technikam:hidegindito behuz>gyujtas nelkul 3-4rugas>kar visszatol>gyujtas ra,2-3rugas>ha semmi,1perc szunet>ujra az egesz,ha elkapja,kar visszahuz,keves gazfroccs>innen mar tudod.Ha tulsokat rugdosod,akkor nagyon megszivja magat.Ilyenkor mar a gyertya nedves,torolni kell.
Valaki elárulhatná,hogy mi a trükje az MZ hidegidításának.Az eyém van amikor harmadikra indul máskor meg annyit rugdalom mint a vadszamár.
Az ország melyik szegletében??? :)
Üdv: TiB
sorszám: 1184 (7466)
( előzmény: LecsóKolbász, 2004-03-29 19:46:03)
Sziasztok!
Most vettem egy 250-es TS-t, de még nincs jogsim rá.A korl.-at akarom letenni.Tudtok esetleg egy jó iskolát, ahol baráti áron és gyorsan le tudom tenni a jogsit?
Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok!
ETZ 125-öshöz szeretnék szerelési útmutatót. Hol találhatok hozzá? Itt a szakirodalomban csak a 250-esé van. Nem lenne, baj ha olvasható lenne, de nem az.
Köszi
Én nem azt mondtam,hogy pólóban meg rövidgatyában gyere.Persze,hogy fel kell öltözni a motorozáshoz.Még nyáron is.Vége a télnek tehát hó már nem lesz,április elején meg már 10-15 fokok szoktak lenni.Ez már megfelelő hőmérséklet ahhoz.hogy motorozzunk(felöltözve).Egyébként meg te mondtad,hogy félúton találkozzunk.A két város ahol lakunk,szerintem nincs olyan messze egymástól.Vagy nem?Csizma,bőrkabát,vesevédő,sál stb.és neki lehet vágni az útnak.Vagy az esőtől félsz.Hát igen ez benne van pakliban.De erről szól a motorozás.Egyeztetsz akkor a vaughannal?Csá.
Az időpont nekem mind1!! csak az időjárás a húzós mert ha rossz az idő akkor nem vmi jó motorozni.
Szevasztok.Nekem bárhol jó.Csak az időpontot fixáljuk le frankón mert nem akarok úgy járni,mint a múltkor.Bár mostmár mindkettőtöknek megvan a telszáma úgyhogy nem lehet gáz.Nekem vagy 7-8.-a jó,vagy a húsvét hétfő vagy kedd.Írjál és egyeztessünk.Csumi.
Hali!
Sárospatakon lakom, a másik srác Vaughan Miskolcon. Neked hol lenne jó találkozni?
Üdv
Hali!
JÓMOTOROSEMBEREKET KERESEK SOMOGYBÓL!
Írjatok mailt: steelheart6@freemail.hu
ja és nézzetk el a honlapomra:
panther1987.uw.hu
!!!!!!!!!!!!!!!!!
0630/428-69-26
Megadom itt is, mert szerintem itt csak értelmes felnőtt emberek vannak:)) És nem akarnak szivatni...
Dino most hogy mondod eszembe jutott egy dolog.Festettem a gépet,és mikor az első telót visszaraktam,akkor a féköntvényre nem raktam vissza azt a műanyag patentot ami a fémrudakat nem engedi kijönni a helyéről.Mert mikor legutoljára leraktam a motort és hallottam ezt a pattogó hangot akkor vettem észre,hogy ezek a vasak(2 db van belőle)kijöttek a helyükről.Akkor visszaütötem őket és nyugtáztam,hogy legközelebb rá kell rakni azt a műanyag izét,ami visszatartja őket.Hát akkor tényleg ez lehet a gáz.Köszi az ötletet.Biztos vagyok benne,hogy ez a baj.
Janek akkor meg te add meg atelszámod és majd én hívlak.Ha nem akarod itt leírni akkor írj emilt:dcsepel@freemail.hu
Szevasztok.
andris!
Szerintem azzal a kis vassal van gondod, ami a fékpofákat nyomja szét (nagyjából kereszt alkú). Vagy rosszul tetted vissza, vagy szar, vagy még az is lehet, hogy az új karmangyú miatt nagyon szorul a fékdugattyú. A fékpofának hozzá kell érnie egy kicsit a tárcsához a működési elve miatt. Sok sikert hozzá!
Ok, ha minden igaz már 3an leszünk szocisok itt borsodban:)
Egyre jobban kezd érdekelni a dolog.
Mind1 mikor talizunk csak jó idő legyen!!
Telezni nem tudok egyébként mert semmi pénz a kártyámon de igyexem azt is megoldani minnél hamarabb!
Ez jó ötlet.Én legközelebb csak húsvétra tudok hazamenni,de ha meg tudom oldani akkor előtte is haza tudok ugrani egy pár napra.Azért a tel.számom megadom:06-30 357-4618.Hívj nyugodtan vagy üzenj ide.Időben értesítelek.
A fékemhez nem tud senki tanácsot adni?Jó lenne egy-két ötlet.Üdv.
Egyébként kell oda az a láncvédő? Láttam már egy fotót olyan MZ-ről amin nem volt semmilyen bakelit. Meg végülis a mostani gépeken sincs ilyen.
Vagy MZ-n jó ha van? :)
Az utángyártott bakelitek nem a legjobbak... nekem az okozott gondot,hogy a tengelynél hiányzott egy kis anyag és így rászorult a tengelyre (távtartó hiányzott) és amikor elkezdtem tolni a gépet,a kerékkel együtt a bakelit is forogni akart...
Betettem egy megfelelő méretű fém alátétet bezsírozva,azóta pöpec:-)
Hi!
Nekem sincsenek jó tapasztalataim az utángyártott bakelitekkel. Most vettem, a közepe jó, nem mozog, de a km-óra hajtás nem ment bele. pontosabban bele ment, csak nem érek össze a fogaskerekek. Szal 3 órát szarakodtam vele mire megcsináltam. Amúgy az anyadával nincs bajom.
Üdv!
Hát akkor nekem nem tudom, hogy milyen van...
A közepében a fém hengeres.
A villánál semmi sem tartja. Ha nincs benne a lánc, de amúgy a helyén van, simán elforgatom fel-le.
Na, majd takeszolok valamit elfordulás ellen :)
Hello
A MZ bakelitet is tartja azért valami.
Elösszőr is a közepébe lévő fém be van lapolva, azután meg a villánál a műanyag kiképzése olyan hogy beleül a villa és nem engedi elfordulni.
Ettől függetlenül a kisipari bakelitek nem érnek semmit!
Én évekig vigyáztam az eredeti bakelitre (még össze is ragasztottam mikor elhagyta magát) az jó volt. szögletesebb, és még az anyaga is más!
hy!
Nincs is olyan messze kazincbarcika. Ha akarsz ütközhetünk valahol félúton ha jobb lesz az idő!
Már a megyéből igy 3an leszünk szocisok:)
Sziasztok,
az létezik, hogy gyárilag a hátsó láncvédő bakelitet nem tartja semmi, tehát ott van a helyén, de fel le tud elfordulni simán, max. a lánc nem engedi.
Ez elég takesz megoldás így. A Szimó bakelitje legalább a vájattal, ami rajta van, beleül a villába.
Helló L.kolbász!Ha nem volt még MZ-d,akkor kicsit nagyobb gondban vagy,mint kéne.A gépnek leleke van,fogod tapasztalni,ha vigyázol rá,meghálálja.Mit kell megnézni,hogy ne árnyékra vetődj?Valószinű volt már kétkerekűd,igy hasonlókat.Kényes dolgokat-villamosság:dinamó jól tőlt e,ha lehetőséged van:szénkefék kopása,volt e piszkálva a a rendszer,az előtétellenállás állapota(tekercs),fesszabályzó eredeti e,volt e bontva.Blokk:volt e bontva,a csavarokon elvan e nyirva a nút(később kemény árat fizet az,akit nem érdekel),olajfolyás,erőszakos nyomok(repedés,ütés,stb)száma ok e,hangja;sajnos nem látod,hogy volt e bántva a kuplung,(MZ betegség a TS nél,hogy ha rosszul rakják össze,megcsúszik az ftg-n)karbi ápolt e(ha kivül bányászni kell a sarat róla,belül már szimbiózisban élhetnek a fúvókák a leülepedett anyaggal)bowdenek nem e akadnak(szálkásan izgalmas közlekedni városban)van e kenésük;fékek:nem szoros e,lámpa időben világit e,NE legyen heggesztés a fékkulcson,(láttam már sajnos ilyet)első fék:ok e(ne kelljen "ráhuzni" a kart a markolatra)kipufogó állapot(kopasz koromba Szolnokról elmentem Miskolcra 50km/ó val -200km kb -,mert elvolt dugulva ,majd amikor hibát keresve a kipufogót levéve próbáltam,szinte hallottam a gépet fellélegezni)röviden ennyi,biztos irnak a többiek is.Én JAWA Mustángrol ültem át,gőzöm nem volt az MZ ről,megvettem darabokba,volt egy képem,meg kapcsolási rajzom,3nap alatt kötöttem be..7 nap volt mig összeraktam egyedül.Ki kellett járni az MZ iskolát,hogy értsem a lelkét.Sokat kihagytam,de a többiek majd korrigálnak,remélem.Sok sikert.
Én abból is lengyelt kaptam
Szevasztok.Janek én is borsodi vagyok(barcika).
Van egy érdekes problémám a géppel.Az a rohadt első fék.Mióta kicseréltem a fékcsövet csak a gond van vele.A legújabb probléma a levegősödés után,hogy a fékbetétek maguktól rászorulnak a tárcsára.Erre csak abból jöttem rá,hogy mikor megálltam hallom pattog valami.Hát a tárcsa volt az,ahogy hűlt lefele.Mellesleg tűzforró volt.Gondoltam ha leengedek egy kis olajat a levegőztetőnél akkor lazulni fog.Így is lett,de a következő kör utáni megint fennállt ugyanaz a probléma.Olajból megint le egy kicsi,és megint fasza.Szóval jártatok-e már így?Nem tudom mit lehetne tenni?Üdv.
Talán esős időben leállás után hamarabb kihűl, ill. a párás levegőtől is indulhat nehezebben.
Bár ebben a kérdésben ZsT biztos illetékesebb. :-)
A Lengyel dugó kiválló,csak a gyűrűvel lehet baj.Ahány kereskedő annyi féle gyűrűt ad hozzá.szerintem a cseh a legjobb
Az én gépem most lengyelt kapott. Aki látta, azt mondta, hogy jó és garit is vállalt rá a szerelő. Ja és mindez Szolnokon
K
Üdv Kedves Kollégák!
Beleturtam a forum régebbi oldalaiba és eccer nagyon régen(kb fél éve) valaki feldobta a hengerfúrás témát és egyhanguan kijelentették a hozzászólók hogy a magyar dugó az nehéz és szar(5000 km-tert bír).Valamint megemlítették a német és egyéb származású dugókat hogy persze azok már sokkal jobbak meg minden.Szoval a kérdés hogy ha nekem ilyen csucsspéci német vagy akármilyen dugó kellene honnan szerezzem be.Első tulméretes kell.Budapesten vagy valami nagyobb városban ha ilyenről valaki tud az jelezze.Persze nem feltétlenül kell német csak valami olyan ami jobban birja mint a magyar. Előre is kösz
Ja egyébként olyan lehet hogy az eső miatt nehezebben indul? Mert ma állt egy pár órát az esőn, és nehezen akart elindulni. De ez nem is zavart, gondoltam hogy megsértődött. :)
De aztán a belvárosan olyan 10-15 perceket állt, amíg elintéztem a dolgaimat és minden indításnál megmakacsolta magát. Ilyenkor valahova bejut egyszerűen csak a víz, és amiatt van? A gyertyához biztos nem mert azt ZsT javaslatára kicseréltem búvárpipára.
Ki jött belőled büszkeséged imádata. :)
Egyébként nekem jobban tetszik a 251-es, már csak azért is mert a váza olyan mint a 125-ösömé, és én ahhoz szoktam. :) De elférési gondjaim nincsenek.... :)
De Joseph nem a 251-est és a 350-es JAWA-t hasonlította össze? :))
Hogy jött a 250-es ETZ? :)
En 400 forintert tudok ujat venni pesten 1 boltban. Talan nezz be egy boltba.
Gyoszi.
sztem is jobbna nez ki a 250es, robosztusabb, nagy az ules, fersz rajta, lehet pakolni marhara ha van hatul csomagtarto. Mig egy nagyobb termetu haverom 1maga elfoglalja a 251es egesz uleset, az en 250esemen vele ketten is kenyelmesen elfertunk 1x mikor lerohadt a 251es (most nem mondtam hogy megbizthatatlan a 251es, csak a valtokar maradt el :))
Gyoszi.
Nekem az ETZ250 jobban tetszik, ezért vettem azt :)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|