:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
És persze tesho neked is köszi!!! :)
Hú bazd meg van pár dolog. :))
Na holnap reggel kezdem a gyújtással, aztán ha nem jó haladok szépen sorban.
A karbim elvileg tökéletes, a légszűrő meg új. Ha nem javít a gyújtásállítás akkor lesz dolgom. :)
A Lurdyig tutira eljutok,akár el is tolom odáig. :)
Egyébként Köszi!!
Ne aggódj,észre fogod venni:-)
Ha még a teljes sűrítés előtt gyullad meg,persze,hogy gyengébb lesz.
Állítsd be a gyári értékekre és nem lesz gond!
Nos, ha Hygy szaktárs fölrakta volna a véres verítékkel lefordított Gyertyadiagnózisomat, akkor máris okosodhatnál :-) A gyújtásod ellenőrizni kell: a holtpont előtt 2,5 mm-rel kell gyújtania. Amit Te most átélsz, azt élem át én is az előző karbimmal, ami szét volt kopva, és mindenhol a falsot szívta, így túl dús levegő-benzin keverék jutott a hengerbe. Ha jó a karbid nézd meg a következőket: légszűrő tisztasága, levegő csavar (gyárilag másvél fordulat a zárt állapottól kifelé), tavasz van, ezért megnézném, hogy mit javalnak a kis EZT főfúvóka méretére (én nem t'om, a nagynak 135-ös), súber kopott-e, meg hol áll? Hát ilyenek. Ha vasárnap eljutsz a Lurdyig lesz nálam elég szerszám :-)
Üdv,
Zsandatara
Hát azt az NGK-t tuti kifingattam.
Ha túl alacsonyan van a dugó és akkor gyújt attól mi változik? Gyengébb lesz?
Ezt csak azért kérdezem hogy észrevegyem ha túl alacsonyra sikerült...
Hát az elég gáz,ha a felső holtponton gyújt,ugyanis előtte kell neki!!!
(2,5mm-el kb)
Nem a gyertya a hibás,hanem a gyújtás.
De lehet,hogy már meg is ölted őket..
Hello!
Tudja azt valaki hogy mitől lehet az hogy a moci megeszi a gyertyákat? Most lett bele CPI téve, nem volt hézag a megszakítónál, de miután ezt beállítottam tök jól működött. Ma pedig elkezdett durrogni ha hagytam kipörögni, aztán már kisebb fordulaton is durrogott. Na kivettem belőle a gyetyát (NGK B8Hs-zsír új), és korom fekete volt. Tettem bele egy Brisk N15YC-t, eleinte jó volt de nem mentem sokat és ez is durrant nagy fordulaton.
Mi az istent kell állítani rajta hogy jó legyen?
Az is baj ha nagyon fent gyújt? Mert most akkor gyújt a gyertya amikor a legeslegtetején van a dugó.
Valaki világosítson fel, mert már lassan agyvérzést kapok.
Köszi!
Massino
Ha az alsó csapágy ment tönkre,akkor elkezd legyengülni/lehalni a motor,1-2km után beáll a hátsó kerék és ha kiveszed a gyertyát,fémfröcskölt lesz.
Nincs különösebb előzmény,mert ha eltörik a csapágyház,a tűgörgők hamar elszabadulnak és annyi.
Tapsztalat:-)
Sziasztok,hogyan lehet megállapitani nagyobb bontás nélkül,hogy melyik tűgörgő ment tönkre a ftg-ben?(MZ) ha az alsó,van vmi jellegzetes hangja? A felsőt 1szerübb megállapitani.Sokan mondják,hogy csörög akkor hallom a csörgést.Ok,de mihez képest csörög másképp?
Én szóltam,hogy 8000 körül lesz a színátíratási hercehurca........
"orangecountychoppers"
A Discovery-n Amcsi motorok címmel fut egy sorozat róluk.
A blokkon kívül minden kézzel készül, vascsövekből és lemezekből. Nem gyenge. :-)
Sziasztok
Van valakinek 1 Mz ts 250-es hengere,\1-es is jó lenne ha kompatibilis a kettő ja +hengerfej.
ugyanis azt hittem,hogy tudok motort tunningolni és olyan faszán megcsináltam,h.szarabb lett mint valaha :\
Bocsi, volt nagy lóti-futi. A keresztmerevítőd sínen van, de csak Húsvét utánra készül el. 2000 és 3000 Ft között lesz, ha kész van todok pontos árat.
A Camponában talizunk.
Üdv,
ZsT
Hi!
"DE a saját érdeked is, hogy 2 legyen."
Megmondom őszintén nekem 2 tükör van fent, de egyikben se látok semmit. :)) Abban a szöcskeszárban még láttam sokmindent ha jól be volt állítva, de most egy másik van rajta amit hiába állítok, a rázkódástól elmozdul. Szóval a két vállamat már jól ismerem. :) Menet közben szoktam állítgatni, volt már emiatt néhány izgalmas pillanat. :)
Egy igazi átépített csopperen fel se tűnik hogy nincs tükör. :)
Mi a helyzet a konnektorral? :)
Sziasztok!
Most végeztem a színváltoztatással járó hercehurcával. Nem kívánom senkinek. Megkérdeztem a KPM-et még a lagelején, hogy mibe fog kerülni az átfestés, erre azt mondták, hogy ha műszakival együtt van, akkor ingyen átírják.Átfestettem narancsvörösről kékre. A műszakin természetesen nem írták át csak úgy simán, belekerült közel 8000 ft-ba.
Új forgalmi, törzsköny,stb. Ha ezt előre megmondták volna, akkor maradtam volna az eredeti színnél,de már mindegy.
Nagyon szép lett,a hivatal meg kapja be az összes tökömet.
Széles utat mindenkinek.
Hello!
Végre egy kis jó idő! Beraktam az akksit, 4et rugtam, és már pöfögött is a kisöreg. Motorozram is egy fél órát. Csak az index nem müködik. Megnézegettem a kapcsolókat, de sehol sem volt lecsúszva a kábel. A visszajelző lámpa pedig folyamatosan világít. Valami zárlatra gyanakszom, de nem tudom hol keressem.
OK akkor 2.
Kössz mindenkinek.
Hétfőn megyek vizsgára.
Nézd meg a www.orangecountychoppers.com oldalat. Elállalélekzetedisaképektől. Ha olvasgatod, gyakorlatilag mindent meg lehet rendelni.
Nem hívtál!
Legalább mailezz vmit.
Vasárnap elvileg megyek a Camponába, ígértek javítási könyvet.
Ha esik és kocsival megyek, mutatom a kereket.
Biztos, hogy vizsgára két tükör kell. Tavaly vizsga előtt megkérdeztem először egy rendőrt, az azt mondta 1 kell bal oldalra, aztán jobbnak láttam bemenni a vizsgaállomásra, ott rögtön mondták, hogy 2 kell! Vagyis ugy mondták, hogy ha nincs 2 tükör elkaszált, ha van 2 tükör átmegy, szal kb ez a legfontosabb feltétel :)) legalábbis egy MZnél...
Üdv!
Én is ugy tudom, hogy elég a bal oldali.
DE a saját érdeked is, hogy 2 legyen.
Egyébként láttál már igazi átépített csopperen tükröt? Én nem sokat:)
tike.
Jaja inkább akkor legyen kettő. Csak azért mondtam mert néhány krossz motoron láttam hogy csak egy van rajta, de vígan mentek vele a városba. Aztán lehet hogy undorító törvényszegők. :)))
Ja, ja, tegyél kettőt, mert mindegy hogy Te hogy értelmezed a szabályokat, a vizsgáztató másként fogja. Az enyimen pölö a tükrön lévő repedésbe kötött bele. Ha kell adok egyet kölcsönbe.
Üdv,
Zsandatara
ez egy fogós kérdés ! a szervízkönyvben a dobfékes etz-t egy tükörrel ábrázolják (fura ! az enyém is dobos volt eredetileg mégis két tükörnek van hely.) a tárcsást kettővel. a zsaruk már szóltak az egy tükör miatt.tegyél rá kettőt azért nem fognak baszogatni.
Na most már fasza lett a CPI-vel a gép. Az volt a baj hogy nem volt hézag a megszakítónál, és úgy ment mint egy simson. :)
Bertham!
Tudomásom szerint motorra elég egy visszapillantó tükör a bal oldalra...
Szevasztok
Valaki meg tudná mondani, hogy műszaki vizsgára 1 v. 2 visszapillantó kell . Sürgős lenne .Kössz
Üdv!
Nekem még pl eszembe se jutott hogy anélkül váltsak. Sztem reflexből huznám a kuplungot.
tike.
Van egy haverom akinek kellene ETZ 125-re első kerék. Ha van valaki akinek van felesleg szivesen megvenné..:))
Előlre is köszi!
Hi!
Lehet, hogy csak én vagyok a hülye, meg a fafej, de minek kell kupi nélkül váltani??? Eccerűen nem értem, hogy nekünk, MZ-seknek mi szükségünk van erre... Mindenki törekszik arra, hogy üzembiztos gépet hozzon össze, hogy ne kelljen túl gyakran blokkot széthúzni! Vagy nem? Akkor minek spórolni ilyesmin, hogy nem használom a kuplungot? A váltó fogaskerekein a kapcsoló hornyokat tuti sokkal jobban eszi a dolog, minek szétbaszni idő előtt?
Üdv: TiB
Hali!
A múltkori vad MZ-s papás képekről sikerült megtudnom, hogy a Lottózsonglőrök c. filmből származnak! :)))
Üdv: TiB
kuplung nelkuli valtast meg kell tanulni es nem kinozni vele a gepet.
Gyoszor.
Hali!
6V-s MZsek! Nektek nem eszi a gép a tompítottat, meg a féklámpát? Nekem kéthetente hal meg egy izzóm. De érdekesen se az első se a hátsó helyzetjelző nem fogy. Mit lehet ilyenkor tenni?
Előre is THX
Köszi!
Megnéztem az elsőkerekemet /tartalék/ centíroztatni kell használat előtt.
Még átgondolom a dolgot.
Találtam a cuccok között egy "műszerfalat", yártottami felém döntött. Sokkal jobban látszanának a visszajelzők, meg esztétikusabb is. Szerintem utángyártott. Felszerelhető festés után, vagy esetleg balesetveszélyes is lehet.
Hali!
A kuplung nélküli váltással kapcsolatban csak annyit, hogy én is csak azt az RD125-ös Jamahát vagy a szintén 125-ös Suzukit kínzom, amivel csinálom mostanság a jogsit. Sajétot vagy MZ-t nem nagyon kínoznék ilyennel.
Hello!
Én is ott voltam ma, lámpát vettem a TS-re.
Szasztok!
Vajon melyik szoci-mocissal találkoztam ma a Futár Petinél katonai etz-re való középsztender vásárlás közepette?
...mert azért olvasom a fórumot, ha írni nem is szoktam...;o)
Hali!
Valaki szerelt már fel CPI-t 125-ös vagy 150-es gépre? És mi változott? Mert nekem ma került fel a 125-ösömre, de mintha szar lenne. Sőt biztos.
Nem tudom hogy mire kellett volna számítanom? Magasabb fordulaton erősebb lenne? Hát az igaz hogy pörög mint a barom, de 4.-ben 70-ről agyonpörgetve nagy nehezen eléri a 80-at, és kész vége. Ha felrakom 5.-be akkor meg visszaesik 70-re. És hiába hagytam hosszú egyenesbe menni, semmi. És eddig a 90-100 nem volt probléma.
Gyújtást kéne állítani? De merre hogyan?
Ja meg volt hogy durrant is, ezért megnézem majd a gyetyát, de azt nemrég tettem bele, Brisk N15YC.
Köszi!
Massino
Az enyémen nincs ford. mérő ,érzésre váltogatok.A moci 5.-ben csak 75-80Km körül húz rendesen.Nem tudom milyen fogszámú f. kerek vannak rajta.Ha legközelebb találkozunk majd kipróbálod és kiváncsi vagyok, te mit szolsz hozzá.
Üdv!
A kuplung nélküli váltáshoz olyan tipusu hajtómű kell, de ne kérdezzétek milyen az:)
Hja meg egyébként is akkor van szép hangja a mocinak váltáskor (szerintem), ha szépen, okosan kuplungolsz...
tike.
Hi!
Na jójó nemazért mondtam ezt a kuplungolás dolgot, csak mert hallottam mindent, hogy kell vagy sem, azt' gondoltam itt biztos tudjátok. Egyébként a 350-es Jawakon (régi fajta) se kell kuplung.
A hétvégén meg nézze mindenki az RTL klubbot, mert tényleg ETZ lesz.
Hallottátok: Egercsehiben egy rendőr motorosokra lövöldözött. Ezt felháborítónak tartom.
Üdv!
Kuplung nélkül váltani??Szerintem ezt bízzuk a GP-ekre....
Ilyen típusú motoroknál mint amilyenek a mi mociink, hamar vége lenne a kuplungnak, ha nem használnánk...Szerintem amúgy is jó dolog a kuplungal való játék...Ez különbözteti meg a motort a robogótól!:)
Csali
Hali mindenkinek!!!
A villamerevitővel kapcsolatban szeretnék hozzászólni,ha még aktuális:
-Nekem hasonló gondjaim voltak egy RD125-sel...Egyszer-kétszer nagyobb temporól való lefékezésnél jelentősen érezni lehetett a villák csavarodását!!!Egyszer annyira, hogy pont mikor hajtottam a gépet (kb130-140-el mehettem;természetesen főúton), kikanyarodott elém egy mixer...qrva nagyot kellett fékeznem, és ekkor annyira érezni lehetett, hogy tekerednek a villák, hogy honkrétan majdnem eltaknyoltam!!Ezért rászántam magam, hogy esztétikusat, vagy sem?leszarom, de muszáj csináltatnom egy villamerevítőt mindenképp!!!Felhívtam egyik karosszéria lakatos ismerősömet, és megbíztam, hogy készítsen nekem egyet..Másnap levettük a méreteket, és harmadnapra meg is született a villamerevítő...Hát, szó mi, szó szebbre számítottam, de légyeg, hogy elkészítette!2mm-es hazánlemezből vágta ki!Felszerelése után röktön ki is próbáltam...Teljesen semleges lett a viselkedése...:)Az viszont igaz, hogy ezekután a régi sárhányóm mehetett a szemétbe..:(Csináltattam egyet műgyantából és kis eszkábálás után felerősítettem!Azóta fasza, bár már nem az enyém a gép!:(
Egyébként úgy tudom, hogy a TZ-na merevítést a sárhányó oldja meg...Vagy tévednék?Lehet ám..:)
Haj mindenkinek!!!:)Jó motorozást!!!!!!!
HÁJ .
Reagálni szeretnék a qplung ügyre .
Vasárnap voltam Ostffyasszonyfánn a Pannon ringen . Ott is használtak a "nagyok" . Az bisztos , talán csak a CZ-nem kell .(ha érzed a gépet) Haszmálni biztos hogy nem használ , a zümikenn +már talán a benzin is elektomos . Bocs , nem szeretnék +bántani senkit .
Sziasztok MZ-sek!
Van egy ETZ 125-ösöm,és a segítségeteket kérem,egy csomagtartó felszerelésében,az a régi fajta "vas" csomagtartó, mint Ambruzs mocis képei közt van egy.Fénykép,vagy ötlet kellene a felszereléséhez,hogy ti hogy oldottátok meg,mert már kifújtam az ötletekből.Köszi
Moha!
Nem tudtam leadni ma a villamerevítőt a műhelybe mert egy Kawasaki ZX 400-as karburátorán végeztünk generált a Tabánban :-) és későn értem oda. Holnap újra próbálom és hívlak.
Üdv,
Zsandatara
Az autó-motorban olvastam asszem a 38. oldalon, hogy a hétvégén szombaton az autómániában lesz szó MZ ETZ 250-esről. Mit szóltok ehhez?
Április 03. RTL klub 13:15
A villamerevítőre kapott válaszokat mindenkinekköszi.
Javítási kézikönyv, öszeállítási rajzok, csapágyszámok, méretek ügyében kaphatnék még vkitől vmi seggítséget?
Köszi
"Szerintem az a plusz kb. fél mp nem sokat számít utcai versenynél..."
Nem azért hogy kötözködjek, de:
1. nem szocimotorról beszéltem, annál tényleg mind1 hogy kuplungal vagy anélkül váltasz, max. gyorsabban kell a szerelőkulcsot a kezedbe venni. :)
2. Ha egy speed motoros húzza neki mint állat, akár utcán is, a fejemet teszem rá hogy nem használja a kuplungot. Ha mefigyeled ezt hallani is lehet.
3. Ha kuplungol is, és a "versenytársa" nem, hanem a gyorsabb módszert választja, bizony közel azonos gépeknél rengeteget számít. Ugyanis ha versenyzel, még a 0.0001 tízezred másodperc is számít, ha azzal nyered meg.
It's my opinion. :)
Czövi,lökhajtás?!:-)))
A váltással kapcsolatban arra gondoltam,hogy akkor is visszaváltottál 1-2-t,amikor felesleges volt,próbáld ki,hogy rábízod magad a gép nyomatékára, 5.-ben is siiiimáán!
Egyes Pannónia típusoknál a gyári könyv szerint megendedett a qplung nélküli váltás,de MZ-nél biztos csak árthat!
Aki nem szeret qplungolni,az vegyen robogót..
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|