:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hát nem tudom, én annak idején olyan merevítőre gondoltam, amelynél nem kellene a sárvédőt, stb. megbontani! Valami olyan lemez ami szinte észrevétlanül símul a sárvédőre, kb. olyasmi mint amiyent egy 600- as félburkolatos Suzuki Banditen láttam!!! Na azt kéne valamilyen formában megvalósítani!!!
Fisi
Sziasztok, vettem egy 1976-os 250-es TS MZ-t, felújítva.Ez az első nagymotorom,milyen tapasztalatotok van ezzel a típússal?Ami szokatlan van rajta egy külső generátor, gázos az ilyen?
Köszi!
Tesho! (Meg mindenki aki nek kell a villamerevítő) a telim: 06 20 9734 375, és holnap a Camponában is.
Üdv,
Zsandatara
Hali!
Csak én nem értem totál, hogy mit basztál el, és hol???? Próbáld meg higgadtabban, és precízebben elmondani, mi a baj! :)
Üdv: TiB
Tesho!
Mi rögzíti a Km ó. spirált a bakelit burkolatba,mert nekem mindig kicsúszik előre 2cm-t és így nincs hajtás!
Köszi!
Szeva mindenki!
Infomaker honnan szerezté gyári dugó + hengert?Megjedzem engem inkább érdekel a dugó.
üdv
Na srácok, most éreztem ma igazán, milyen jól megy a mocim !
ETZ250...full gyári henger+dugó.
400km van benne, már most 1.50 essel járok, királyul megy, na.
Csak jogsi kellene :))))
..májusban meglesz.
Ja és még valami! :-)
Van köztetek olyan aki betette a CPI-t és kiválóan működik? Váltanék vele néhány mailt mert nekem van vele némi gondom...
ciao
Gábor
Semi
Zsandatara,én vevő vagyok egy villamerevítőre,komolyan!!
Hali
elb@sztam a menetet jobb oldalon a durvabeállitonál, a kuplungnál
a csavaré jo, de amibe belemegy a blokk azé nem.. ugye lehet ott cserélni vmit?
vagy mit lehet vele maszekolni?
Sziasztok!
Most már nagyon úgy látszik hogy én sem úszom meg a fékmunkahenger cseréjét! :-(
Ma cseréltem alsó féknyerget és nem hozott megoldást.
Tudtok nekem bontókat mondani Budapesten vagy Budapesthez minél közelebb ahol érdeklődhetek?
köszi
Gábor
Semi
A MéZest soha nem csalnám meg! A SöRt csak kihasználom :-))
A Csevegőre írtam, hogy vasárnap Lurdy parkoló 9 és fél 10 között talizhatnánk. Jó?
Ne is rossz gondolat :-)
De komolyan: HA VALAKINEK KELL VILLAMEREVÍTŐ, akkor most szóljon, mert még nem hajlították le, amit leadtam, de hamarosan megteszik, és addig kéne megmondani hányat csináljanak. Az ára elvileg 2000 és 3000 Ft között lesz (ez volt tavaly összel). Ez tulajdonképpen egy U alakú 5-ös alumínium lap, amit a sárvédő helyére kell felrögzíteni, majd erre a füleitől megfosztott sárvédőt. Nem törik el - mi a tavalyi 24 órás megbízhatósági versenyen ezzel mentünk, és Bambi (ketegória győztes) is ezt használta - használja a mai napig is.
Tehát gyorsan szólni, és én rendelek mindenkinek, aki kér.
Üdv,
Zsandatara
kinek van tapasztalata féknyereg tömítés csere téren?
Az MZ Skorpion Tour-on is olyasmi van mint a Banditon.
tike.
Csak addig rohanták meg,amig meg nem érkezett,az előre rendelteket lemondták vagy visszavitték..
Az 5letért én %-ot kérek:))
Pedig a fisi nem dicsérte agyonig. :)
Majd ha lesz pénzem kipróbálom én is a ZsT féle villamerevítőt.
Zsandatarának ha lenne 1 kis üzleti érzéke,sokat foghatna a villamerevítő-üzleten,nagy rá a kereslet!:-)
A Fisi-féle merevítőért az egész ország megrohanta azt a bizonyos szolnoki boltot:-)))
De legalább volt, csak akkor azt nem értem most mért nem lehet egyáltalán kapni olyat? Mondjuk sosem kérdeztem a Futár Petit, de nem hiszem hogy lenne neki.
Vki írta,hogy tartozékként lehetett venni,de nagyon drága volt akkoriban. gondolom ezért nem igazán látni..
Na ja, de azért gyárilag az más. :)
De tényleg MZ-re nem volt ilyen gyárilag?
http://kep.tar.hu/fisi
Egyes motoroknál látni ilyt gyárilag is pl Bandit 400
Na elolvastam, csak először venni kéne olyan szimeringet.
A villamerevítő az egy keresztmerevítő fémdarab, amit az első teleszkóp két szárára kell csavarozni a sárvédő fölé.
Fisi oldalán van róla kép, csak nem tudom pontosan az oldala címét.
Egyébként arra jó hogy erőteljes fékezésnél jobban viselkedik az eleje. Nem "tekeredik" annyira, bár én még nem éreztem hogy tekeregne.
Massino,előbb olvasd el a Motordoki-s cikket és vedd le az oldalfedelet,ha olaj van az aljában,akkor gyanús.
A villamerevítő az MZ-s társadalom egyik legfőbb óhaja,mely még nem let beteljesítve:-(((((
Köszi az infót máté.Mellesleg hogy áll a mocid?
Mondjátok már meg nekem,hogy mi az a villamerevítő?
Na most is a benzinkutas dolog megy...
Akkor úgy látszik holnap neki kell esnem a láncnak is. :(
A Híradó MTV-1.
Benzinqtas-dolgok,amik az Index-en is vannak..
A Motordoki nem túl régen foglalkozott a kérdéssel,nem túl nagy beavatkozás.
Ha letörlöd a láncot és a környezetét,idővel mégis folyik vmi,akkor a szimmering a ludas...vagy már eleve van olaj az oladalfedél alatt..
Az MTV1-en híradó van. Vagy az m2-re gondolsz?
Na és az a szimering könnyen cseréhető?:)
Én akkor is mondtam,hogy szerintem a lánckerék-szimmering halt meg,ez a könyv szerint is gyakori ETZ-hiba.
Magyarul a blokkból kijut a váltóműolaj az 1. lánckerékre,amit a lánc elvisz hátra,ahonnan kicsöpög a felnire..
nézd az MTV 1-et most!!:)
Gondold el milyen volt a szétesett rezonátorom hangja miklóson. ZsT km-ekről tudta hogy merre járok mögötte. :)
Pucolásról jut esezmbe!
A múltkor írtam hogy hátul a lánctól folyik az olaj a hátsó kerékre. Azóta a ti javaslatotokra bezsíroztam magasabb hőfokú zsírral, de nem nagyon javult a helyzet.
Nem mindig folyik csak időszakosan, főleg mosás után. Te írtad hogy neked valami más folyt asszem a blokkban és azt vezette oda lánc. Hogy is volt ez pontosan?
Hát nem tehetek róla,hogy a kibax utángyártott könyökcső nem képes passzolni a gyári dobhoz... remélem nem kell vennem kipufftömítő cuccost,de a cél érdekében mindenre kész vagyok!!:)
A 2. szocitúrára menet pl szétcsúszott a mutatvány és némi Akrapovic beütést véltem felfedezni hangtechnikailag,leszámítva azt a negatívumot,hogy az olaj lassan csöpögött bele a blokkidomba..GRRRR
Jahh,azt is ki kell pucolnom:))
Hát akkor alig van dolgod. :)
Én ma raktam végre össze a kipuffot hogy ne fújjon ki. Illetve tegnap, de ma megint szétszedtem mert nem volt tökéletes. :)
Most elvileg jó.
Nekem az alsó hajtókarcsapágy volt a ludas...
Visszatettem a blokkot a vázba,hátra van még a qplungállítás,láncfeszesség-beállítás,krbitisztítás, kipufffűrészelés/buherálás és kisebb apróságok:)
Mit szerelsz?
Ismerős, nálam már mindenféle módon halálozott el gyertya. :) De nagy része szar volt, de hát próbálkozással lehet megtalálni a legjobbat. :)
Én most nem ihatok Veletek SÖRt,magasztosabb feladat vár:motorszerelés:-)
Bocsi elírtam,15-öseim voltak csak eddig,a legjobb példányt a fröcskölt fém ítélte halálra néhány hónapja... ismerős?:)
14-esem még nem volt, de majd lesz. :)
Majd vasárnap, de az sör, nem SöR. :) Ne reklámozd az új szerelmed. :))
Igen, én egy kicsit már túlaggódtam a dolgot :-)
Nekem Brisk N15YC van bent, de 14-es volt a legjobb, amit tapasztaltam.
Mikor iszunk SöRt? :-)
Jaja már sokszor kitárgyaltuk, csak érdekel mert valami mást akarok beletenni. Új gyújtás, új gyertya. :)
Nem mondtam,hogy minek a tankja!:-))))
Na jó,legyen 1 sör:-)
Nekem most Bosch Super W7BC van bent,de még nem teszteltem,régebben volt Brisk N14 Y és YC stb stb. Ezt már kitárgyaltuk.
Egy tank benzinbe nem fogadnék, az sokba kerül. :)
Hát ezek szerint az a legvalószínűbb hogy a gyújtás rossz. Ezért sem fogadok, max. egy sörben. :)
Ja egyébként nektek milyen gyertya van bent??
Szívesen:-)
De én fogadnék egy tank benziben,hogy a gyújtásod van rosszul beállítva!!:-)
És persze tesho neked is köszi!!! :)
Hú bazd meg van pár dolog. :))
Na holnap reggel kezdem a gyújtással, aztán ha nem jó haladok szépen sorban.
A karbim elvileg tökéletes, a légszűrő meg új. Ha nem javít a gyújtásállítás akkor lesz dolgom. :)
A Lurdyig tutira eljutok,akár el is tolom odáig. :)
Egyébként Köszi!!
Ne aggódj,észre fogod venni:-)
Ha még a teljes sűrítés előtt gyullad meg,persze,hogy gyengébb lesz.
Állítsd be a gyári értékekre és nem lesz gond!
Nos, ha Hygy szaktárs fölrakta volna a véres verítékkel lefordított Gyertyadiagnózisomat, akkor máris okosodhatnál :-) A gyújtásod ellenőrizni kell: a holtpont előtt 2,5 mm-rel kell gyújtania. Amit Te most átélsz, azt élem át én is az előző karbimmal, ami szét volt kopva, és mindenhol a falsot szívta, így túl dús levegő-benzin keverék jutott a hengerbe. Ha jó a karbid nézd meg a következőket: légszűrő tisztasága, levegő csavar (gyárilag másvél fordulat a zárt állapottól kifelé), tavasz van, ezért megnézném, hogy mit javalnak a kis EZT főfúvóka méretére (én nem t'om, a nagynak 135-ös), súber kopott-e, meg hol áll? Hát ilyenek. Ha vasárnap eljutsz a Lurdyig lesz nálam elég szerszám :-)
Üdv,
Zsandatara
Hát azt az NGK-t tuti kifingattam.
Ha túl alacsonyan van a dugó és akkor gyújt attól mi változik? Gyengébb lesz?
Ezt csak azért kérdezem hogy észrevegyem ha túl alacsonyra sikerült...
Hát az elég gáz,ha a felső holtponton gyújt,ugyanis előtte kell neki!!!
(2,5mm-el kb)
Nem a gyertya a hibás,hanem a gyújtás.
De lehet,hogy már meg is ölted őket..
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|