:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ma többször próbáltam felhívni a Fukászt, de nem sikerült. A lényeg, hogy ez nem a MOTUL kupa, hanem "körbe-körbe" :-) és ha lesz elég MZ-s, akkor nem a 400-asokkal, hanem külön kategóriában indulhatnak. Egyenlőre ennyi. Ha elérem a Fukászt, leírok ide szépen mindent.
Üdv,
Zsandatara
Üdv!
Ha nem gyorsulasi, akkor milyen?? Körbe-körbe verseny? Milyen kategoriak vannak?
tike.
Verseny verseny. Nem gyorsulási. Most beszéltem a Bambi Mesterrel. Föl kell hívni az Fukászt és jelezni kell a részvételedet, majd a helyszínen nevezel. Én indulok!
Üdv,
Zsandatara
Milyen verseny? Gyorsulási? Vagy más jellegű? ÉN megyek madarasra elsején valami bővebb infót tolhatnál erről Bambi!!!
Gyöszi.
Sziasztok!
Aki nem látta szombaton az RTL Klubon az Autómániát, az nem maradt le semmiről, mert nem volt benne a 250-es ETZ tesztje! Helyette Palik Lacika áradozott új versenyautójáról és a terveiről. Legalábbis nagyon valószínű, hogy ezért maradt ki az adásból a tézé. Ugyanis a beharangozóban még nem volt benne a Palik, viszont a műsor végén amikor köszönt el a műsorvezető, sorban mentek el a tesztelt járművek: Lada, Trabant és az Mz is! Amúgy az egész Autómánia egy nagy szar ettől az adástól függetlenül is.
Május elsején Kunmadarason verseny lesz,MZ mocival.Bővebb infó 06705381797-es telcsin Fukász István főrendezőnél.
Sziasztok!! Vettem egy túradobozt a motorra, de a tartó majdnem ugyanannyiba kerülne hozzá.. Nem tudnátok ajánlani egy olcsóbb megoldást (nincs hegesztőm), vagy egy használtat?? Üdv Miklós
Bazsi!
11-kor volt, bár én sem láttam. F1 ment helyette. Csesszék meg, az várhatott volna.
Le lehet tölteni az RTL Klub honlapjáról.
Sajnos nincs olyan közeli képem,amin látni lehetne...
De ott kell lennie,mert ez rögzíti a meghajtst,hogy ne csúszkáljon.
Szólhattál volna Orfűn!:-)
Igy vigyázunk a jövő nemzedék álmára!
Egyetétek az elöttem felszólalóval (Teshó), ráadásul ha "kinyomja az olajat", akkor én egyéb beállítást is megnéznék, mert ott inkább csak füstnek, és nem olajnak kéne jönnie...:-)
Üdv,
Zsandatara
Hát ennyire gáz és nem tudod rendesen megcsinálni,akkor vegyél újat szerintem..
Ha nem a kipuffnyílásnál,hanem előtte vannnak a lyukak,akkor nemcsak a teljesítményt,de a fogyasztást is negatívan befolyásolja!
Ezzel a Kmó spirál meghajtóval nem jutok semmire.Csavar helyét nem találom.
Na hali gyerekek!!!
Nincs "fisi- villamerevítő", még a végén a nevemmel azonosítják azt a szutykot!!!:)))
Sajna tényleg nagyon szutyok volt, és nem ért semmit!!!
Rider!!!
A keréknek CSAK és kizárólag súlyzási problemja lehet, mert a felniben nem volt soha nagy 8- as vagy ütés, és tavaly még 1x kicentíroztattam (csak a felnit), úgyhogy most már csak a kisúlyoztatásban bízok!!! Nemsokára lesz a közeli gumisnál küllőre való súly majd kihúzatom! :)) remélem segíteni fog??!!
Fisi
Sziasztok!
Még tavaly vettem egy 150-es TZ-t. A kipufogóval lenne egy kis bajom. Gyári kipu van fenn. Az előző gazdája hátul az összeillesztésénél szétvágta és nem igazán lett tökéletes az összehegesztés és kinyomja az olajat. Ráadásul még ki is lyukaszgatta kicsit, hogy hangosabb legyen. Ezt én mégegyszer szétvágtam és a lyukakat amennyire tudtam behegesztettem, de a hangja így is nagy és a sok szétvágás miatt a kipufogó majd 1,5 cm veszített a hosszából. Szal az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes lenne vennem rá egy utángyártott új kipufogót. Én azt hallottam, hogy utángyártott kipufogóval nem az igazi. Szóval szerintetek maradjak a megbabrált eredeti kipu-nál vagy vegyek rá egy utángyártottat.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Kellemes, motorozásra alkalmas időt kívánok mindenkinek!
Bocs az elsőt fisinek szántam!!!
Szerdán,13:05-kor lesz ha jól tom!!!:)
Én is elmulasztottam megnézni szombaton..De én nem számítok semmi extrára...Már az eddigi Automániás "motor tesztekből" kiindulva!!Elvégre autósok...
Óh, köszönöm kérdésedet megvagyok,ha orvossal nemis, de egy jobbfajta Dottornénivel azért megnézetném magam!!Ha tudsz egyet szólj bátran!!:))
Komolyra fordítva a szót:
-Szerintem nem lenne az a "fisi-villamerevítő" rossz elgondolás...De ha szarul volt kivitelezve, akkor valóban nem biztos, hogy ér is valamit!!De végülis Te tudod, hisz Neked volt ilyen?!Igazat megvallva szerintem nem volt egy megnyerő darab, mármint külsőleg!Csak nem akartalak megsérteni..remélem ezt most sem tettem meg?Ha igen akkor 1000 bocs, + 1 anyamedve!:)
Szerintem próbáld ki a kazánlemezes megoldást...
Szerintem kurva jó, és nem azért mert én is ilyet csináltam...Nekem egy "régimotoros" tanácsolta!!
Mért nem volt a az RTL klubbon szombaton
ETZ 250???? Lesz még valamikor???
fisi,
szerintem a szitálásban a kerék a ludas.
(8-as v. tojás a felniben, ill. gyári hibás v. sérült gumi, esetleg extrém kiegyensúlyozatlanság)
Így születnek az új fogalmak!:-)
Úgy mint Tesho-kanyar, Munyi-vacsi vagy Fisi-villamerevítő.....
:-)
Hali!
Nem lett volna avval a merevítővel baj, ha nem valami ügyeskedő hozzá nem értő buzi csinálta volna meg! Merthogy a gyári merevítő egy az egyben ilyen volt anno! :) Csak nem sikerült eredményesen lekoppintani! :( Lehet, hogy előbb-utóbb én is elkezdek oda vmit kóklányolni kazánlemezból! :)
Viszont kopp-kopp, hogy centír, meg egyebek nélkül, eltalam szerelt gumival 110-ig atomstabil az eleje! :) Följebb meg még nem sikerült mennem vele... :(
Üdv: TiB
TaHo!!!
Orvos látott már???:)) Ha azt mondom hogy egy nagy rakás szar volt, akkor hidd el az is volt!! Meg ronda mint a bűn, és lötyögött a villaszárakon, arról már nem is beszélve hogy nem atrtotta semmi sem, csak a ráhúzott gumihermónikák!!!! A rögzítőcsavar közül az egyik már a felrakáskor beleszakadt, és nem lehetett a szorítócsavart meghúzni rendesen!!! A kidolgozása csapnivaló volt, a szitálást sem mérsékelte, nemhogy megszüntette volna!!!! Szal erősen felejtős a cucc!!! Szerencsére egy sszó nélkül visszavették!!! Szal ennyi...
Fisi
2.75 korul az eleg jo, ha megszakitos, akkor majd meglatod, hogy mennyire pontatlan az egesz meg teljesen uj fotengely csapagynal is. EN ha 2,75 re teszem akkor 3 mm nel meg 2,5 mm nel is villog a keresolampa ha kis erovel de mozgatom fel le a fotengely veget. Ha porog ezerrel a cucc akkor meg gondolom meg jobban hajlik az egesz. Teljesitmenyben abszolut nem veszek eszre semmi kulonbseget ha a 250esem 2,5 re vagy 3ra allitom. Akkor inkabb 2,5 aztan majd figyeled a hangjat meg a fogyasztast.
Gyoszi.
Ó utcai gyari uj henger- dugorol:
Elkepzelheto hogy tenyleg az volt az utolso, mikor en legutoljara kerdeztem mar nem sok volt. Henger van sok asszem, de dugo nincs hozzajuk.
Infomaker: neked mennyiert adtak?
En is venni akartam, egy gondom volt vele: a dugo tenyleg alap meretes full gyari, csakhogy a hengert ok furatlanul kaptak, es valami gepmuhelyben ok furattak fel es en lazanak talaltam nagyon. Magyaran elszartak az egeszet. Gyarilag ugye felfurtak valamekkorara es beleutottek a turescsoport jelzest, hogy mekkorara sikerult. Ehhez aztan valasztottal egy 0.04 el kisebb dugattyut. Ok meg adtak egy akarmilyen hengert meg adtak hozza egy dugattyut. Nekem eloszor egy 68.95os dugot adtak a kezembe, hogy itt van ezt vigyed. Aztan elkezdtem keresni a turescsoport jelzest, meg tok boldog voltam, akkor meselte el, hogy minden hengert 1 talalomra kivalaszott dugohoz furtak. Aztan kertem egy 68.96os dugot meg azzal is laza volt.
Szoval lehet hogy a hengerfuros kezebe epp egy 68.98as dugot adtak ahhoz hozzafurta jo nagy rahagyassal aztan a 68.95os dugohoz kepes mar van vagy 0.1es illesztesi hezaga. HAt en ezert nem adok ki 16ezer forintot. Inkabb felfuratom meg eggyel az enyem de pontosan a motorfelujito haverommal, tuti jobb lesz, meg akkor mar 250 ccm nem 243 :))
Gyoszi.
150-s ETZ gyujtását 2,5-3 mm kozt kell állitani..
szal akkor ki mit mond mennyire tegyem?
mer muszert készitek hozzá... és be akarom lőni jol..
szal a 2,75 jo volna? vagy mi a véleményetek?
Hali!Megnéztem a Fisi féle villamerevízőt...Szerintem nagyon ötletes, sőt mi több tuti nagyon hatékony is!De szerintem van egy sokkal egyszerűbb megoldása is...(Ez természetesen, nem azt jelenti, hogy jobb is!!!)Én úgy csináltam meg az RD-mnél, hogy a kerék felett áthajlítva erősitettem rá a teleszkópra!A sárhányó helyére...Ezután hiffúrtam a sárhányó tetejét és a merevítőt is, majd levágtam a sárhányó feleslregessé vállt rögzítési pontjait és csiszolás;fujás után felertősítettem két csavarral...Szerintem egészen jól sikerült, mert alig lehetett észrevenni!:)Hasonlóan oldottam meg mint pl. amilyen a Banditokon van, csak én nem a sárhányó felett, hanem a "hányó" alatt helyeztem el a merevítőt!!!Egyik haveromnak nagyon tetszett a megoldásom és lehet, hogy az ő TZ-jén is megcsináljuk...Ha kész lesz, akkor teszek fel képeket, ígérem!!!Nekem most nincs egyelőre mocim(pénz szűkében), de ha lesz(ETZ251), akkor tuti így csinálom, hisz egyszer már bejött!!!
Bár taknyos most az idő, de jó motorozást kívánok mindenkinek!!!
Üdv:TaHo
PeetAir!
Megrendeltem a keresztmerevítőt, Húsvét után készen lesz.
Üdv,
Zsandatara
A konektorral az a helyzet, hogy kihagyom, mert túl szép lett a gép, és nem akarom hogy az örökösök emiatt kapjanak hajba. De ha már megígértem, akkor legalább egy 12 V-os akksit lecsurrantok.
Hello mindenki!!
Keresek MZ-hez olyan lampaburat, amiben bennevan a kilometer ora, egyenes kormanyt es 16" kerekhez elso sarvedot. Tovabba, oldalkocsihoz felfogato konzolokat TS 250/ 1 hez!!!!!! Vagy esetleg kolcsonbe mintat, hogy milyen kell hozza!!
Elore is kocce!!!
Czövi!
A bakeliten kell lennie a blokk felé néző részen felül egy lyuknak,amin körbe menet van kívül. Ebbe dugod bele a spirált,majd a spirálon lévő műanyag qpakot csavarod rá a már említett bakelit-menetre.
Azt hiszem a te esetedben nem ez lehet a gond,hanem az,hogy a bakeliten belül egy kis csavar rögzíti a meghajtást. A csavart kívülről kell betekerni és a bakeliten kell lennie egy pici lyuknak,elméletileg nem messze a spirálnak való nagy lyuktól. Keresd meg a kis lyukat/csavart! Ha vmelyiket nem találod vagy elakadtál,szólj!
byee
Nekem a gyári NDK henger volt valami 12 rugó, a duó meg 6000 ft.
Kösz az infot.Bár én győri vagyok oszt nem tom hol van az az Ó utca.Itt erre mifelénk nincs gyári dugó csak szar magyar vagy olyan ami jobb mint a gyári aminek ára kb 10-11 ezer péz.De azér is felhajtok egy gyárit valahonnan.Még 1 kérdés:Te mennyiér vetted?
csa
Köszi, de kívülről nem találok semmi féle csavarnak furatot.
..én az Ó utcában vettem, az Agócsnál, de állítólag az volt az utolsó, de azért érdemes rátelefonálni.
A km óra spirált nem rögziti semmi csak a meghajtót. Nekem egy zsírzógomb van a bakelittben, kivülről lehet beletekerni ha neked nincs ott akkor keress rajta egy lyukat és oda kell:)
Szia L.K,nekem is 76-os Ts-em van, gond a villamossággal egyszer volt,a szabályzóval.A dinamóval nem volt még gáz.De ha a kommutátoron látni szivárványszinü elszineződést,akkor az már felhevült néhányszor.A keféket érdemes átnézni,nem e kopottak.Amit nem szerettem,az a hosszú váltókar volt.ja,és standardról deluxá alakitottam.Amugy birja,szeretem a gépet.
sorszám: 1311 (7861)
( előzmény: LecsóKolbász, 2004-04-04 00:53:19)
udv
a menetet... szar csavar meg minden..
lényeg hogy ropke 3 ora alatt sikerult megcsinálnom :)
menetvágo nélkul :)
most már minden jo
Hát nem tudom, én annak idején olyan merevítőre gondoltam, amelynél nem kellene a sárvédőt, stb. megbontani! Valami olyan lemez ami szinte észrevétlanül símul a sárvédőre, kb. olyasmi mint amiyent egy 600- as félburkolatos Suzuki Banditen láttam!!! Na azt kéne valamilyen formában megvalósítani!!!
Fisi
Sziasztok, vettem egy 1976-os 250-es TS MZ-t, felújítva.Ez az első nagymotorom,milyen tapasztalatotok van ezzel a típússal?Ami szokatlan van rajta egy külső generátor, gázos az ilyen?
Köszi!
Tesho! (Meg mindenki aki nek kell a villamerevítő) a telim: 06 20 9734 375, és holnap a Camponában is.
Üdv,
Zsandatara
Hali!
Csak én nem értem totál, hogy mit basztál el, és hol???? Próbáld meg higgadtabban, és precízebben elmondani, mi a baj! :)
Üdv: TiB
Tesho!
Mi rögzíti a Km ó. spirált a bakelit burkolatba,mert nekem mindig kicsúszik előre 2cm-t és így nincs hajtás!
Köszi!
Szeva mindenki!
Infomaker honnan szerezté gyári dugó + hengert?Megjedzem engem inkább érdekel a dugó.
üdv
Na srácok, most éreztem ma igazán, milyen jól megy a mocim !
ETZ250...full gyári henger+dugó.
400km van benne, már most 1.50 essel járok, királyul megy, na.
Csak jogsi kellene :))))
..májusban meglesz.
Ja és még valami! :-)
Van köztetek olyan aki betette a CPI-t és kiválóan működik? Váltanék vele néhány mailt mert nekem van vele némi gondom...
ciao
Gábor
Semi
Zsandatara,én vevő vagyok egy villamerevítőre,komolyan!!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|