hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 22. kedd 
Csilla, Noémi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Infomaker
válasz erre | email2004-04-14 15:33:00
Háj, mi a pálya a kuplunggal?
sorszám: 1415 (8303)
(előzmény: Gexxx, 2004-04-14 15:25:31)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-04-14 15:25:31
Hali

Ha valaki megy a héten valamelyik Pesti motorosboltba (pl Futár Petihez), akkor légyszives kérdezzen rá az etz feszszabályzók tipusára, árára...

Majd meghálálom valahogy

Köszi: Gexxx
sorszám: 1414 (8302)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-14 09:36:00
De akár a tűgörgőkre is gyanakodhatsz! Azok is tudnak szépen muzsikálni! :) Egyenes úton nem produkálja ugyanezt?

Üdv: TiB
sorszám: 1413 (8296)
(előzmény: zetor, 2004-04-14 00:41:47)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-04-14 01:03:20
Szokott mocsokmód csörögni a karburátor is. Egyszerűen elkopik, és a gáz lengése berázza. Vedd le a tetejét, fűzd ki a bowdent , és rugó, tű minden nélkül told vissza bele közepét (felénk súbernek hívják, de nem hiszem hogy ez a rendes neve)
Szóval tedd bele, és nézd meg oldalirányba lötyög e, ha igen akkor az (is)zörög.
Na meg zöröghet a résbe akadozó gyűrű is stb stb.
Szóval ez még nem jelenti azt hogy csapágy gondja van!
Nézzd meg alaposan!
Üdv Attila
sorszám: 1412 (8292)
(előzmény: zetor, 2004-04-14 00:41:47)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-14 00:43:03
Olajról jut eszembe a múltkor volt valami lehet hogy nem itt hanem az indexen, hogy nem nagyon lehet repsol 2T scootert kapni, vagy valami ilyesmi. Én ma láttam olyan olajat 1100 Ft/liter áron.
sorszám: 1411 (8283)

 
 
zetor
válasz erre | email2004-04-14 00:41:47
Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni, hátha volt már valakinek hasonló problémája.
Egy 150-es ETZ büszke tulajdonosa vagyok, nem sok gond van a mocival, de kb 1 éve, nagy terhelésnél (dombra fel gyorsan,+ 2 személy) a hengerből erős csörgő hangot hallottam. Most télen a hiba felderítésére széthúztam az egész blokkot, új főtengelycsapágyakat + szimmeringeket szereltem be, mert eléggé el voltak használódva.
Összeszerelés után sem javult a helyzet. Még most is csörög.
A gyújtás szerintem jó helyen van, bár ha későre állítottam egy kicsit mintha ártott volna neki. A Dugó nem kotyog, nem is tűnik úgy hogy a gyűrűk mozognának.(0.1-es hézagmérő nem fér be melléjük). Hallottam valahol, hogy az utángyártott dugó zöröghet. De mi zörög rajta? 15000km –rel ez előtt állítólag fúrva volt.
5ezres fordulat után jön elő a dolog.
Köszi a segítséget előre is.
sorszám: 1410 (8282)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-13 01:17:08
Na most ez a kurta olcsó, sem állja meg teljesen a helyét!! Én általában 1- 2 évente cserélem az olajat, és szerintem évente 2200 ft- ot vagy 2 évre vetítve 1100- at szerintem mindenki kibír anyagilag nem??!!

Szal a Castrol sem drága ha így nézem!!??:))
Más: haver Pesten dolgozik vámraktárban, és tudott valami sérült csomagolású (a karton sérült) Castrol fullszint 2T olajat- versenyolaj- állítólag- szerezni!!
Na ez nagy számnak nem nevezhető, de most jön a kellemes része!! Literét 2200 Ft körül tudta beszerezni, és állítólag lesz később is belőle!!! :))) így már azért faja nem??!! :)) Legalább is nekem tetszik!!! :P

Fisi
sorszám: 1409 (8261)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-13 00:50:46
Én is (ETZ 250) Hykomollal járok... Kurta olcsó, lehet sűrűn cserélni, nem kár érte! :)

Üdv: TiB
sorszám: 1408 (8260)
(előzmény: tesho, 2004-04-12 23:39:38)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-12 23:39:38
Az ETZ-be 80W-90-es hajtóműolaj kell,vagy 40-es motorolaj 8inkább az előbbi).
Én MOL Hykomol K 80W-90-est használok, 1090Ft.
sorszám: 1407 (8254)
(előzmény: fisi, 2004-04-12 22:33:09)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-04-12 23:35:05
Mérvanaz hogy mindenki csodálkozik az 1:33 keveréken? Akár hiszitek akár nem, semmivel nem füstöl jobban mint egy 1:50 keverékes ETZ, pedig rezó van rajta, és ebbe nincs akkora fojtás mint a gyári csőben. Melegen szinte semmi füst nincs.
A 91es benzint sajnálom hogy megszűnt.
Váltóolajra meg nem adnék ki annyi pénzt. Szerintem ez az Agip olaj is jó. Mondjuk én sűrűn cserélem, meg csöpög is. Ja nekem ez keni a főteng. csapágyakat is. Mert ez egy 125-ös TROPHY 1973-ból!!!!

Üdv!
sorszám: 1406 (8253)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-12 22:33:09
Lucaska!!!!

91K- t nmmár nem fogsz belerakni ebben az életben, mert megszűnt a Molnál a 91- es!!!! :P

Sebváltóolaj: Castrol EP 80- vagy 90!!! Nagyon baró!!!! Kb. 2200 ft 1 liter.

Tesho!!!

Jóhogy megragadtam a lényeget, hisz a Simson robogót, még vadi újonnan vettem anno, nálam volt vagy 7-8 évig tudom mi volt benne!! :)))
Az Etz- t ennek az árából vettem, meg is sirattam amikor elvitték!!!! :)

Fisi
sorszám: 1405 (8250)
(előzmény: lucaska, 2004-04-12 10:17:03)

 
 
válasz erre | email2004-04-12 17:06:11
Minden ami MZ (trophy, ts, etz) hez, SIMSON hoz és JAWA hoz kell!!
ÚJ alkatrészek NAGYKERÁRON! Gyári és utángyártott alkatrészek! 5000 ft felett Bp.-en belűl ingyenes kiszállítás! Blokk és váz alkatrészek, gumik, akksik, tuningok, dobozok... stb.
Vidékre postai utánvéttel is!! Hívj infóért! 06/30 4096093 Péter
sorszám: 1404 (8243)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-12 12:10:43
Hi!

Kipuff nélkül inkább ne menj! Hamar meg fognak dobálni a környék lakói! :) Meg kipu nélkül nem fogja leadni a megszokott teljesítményt sem, aztán meglepődsz! :) :P

Üdv: TiB
sorszám: 1403 (8234)
(előzmény: janek, 2004-04-12 11:55:55)

 
 
janek
válasz erre | email2004-04-12 11:55:55
a fúvóka még gyári... a gyújtást most lőttem be, igaz nem biztos hogy jó de jól megy.
Az úszóban volt benzin,holnap veszek egyet és azzal megnézem hogy milyen.
ha nem segít akkor kipuffot le, füldugót elő és megyek egy karikát úgyis.
sorszám: 1402 (8233)
(előzmény: homz, 2004-04-12 09:26:02)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-04-12 10:17:03
1:33 ?:))))
az enyémnek semmi baja a 95-s benzinnel :)
de amint sikerul majd 91K-t teszek bele..

sorszám: 1401 (8230)

 
 
homz
válasz erre | email2004-04-12 09:26:02
Janek,renben van a fúvókaméreted,és a gyujtásod? Nekem is volt hasonló gondom,70 volt a csucs,hőrgőtt a gép,de miután levettem a kipufogot,minth kicserélték volna..jo dugulás volt.
sorszám: 1400 (8229)
(előzmény: janek, 2004-04-11 20:49:35)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-04-12 03:03:49
Hi!

MZ ES 125/1 motorom van, és ahogy valaki említette, a '77 január előttiekbe a bronzpersely miatt 1:33 keverék megy.

Sebváltóolaj. Mivel a MOLnál a Hykomol 1000 fölött van, Agip Rotra HY-t meg tudtam 840Ft-ért szerezni, most arra fogom cserélni.

Üdv!
sorszám: 1399 (8227)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-04-12 01:16:11
Jó estét!
Ti milyen olajat használtok a sebességváltóba? És milyen gyakran cserélitek?
sorszám: 1398 (8223)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-04-12 01:09:03
Ja én tudnék, eltelt egy hét mire felfogtam! :-)
sorszám: 1397 (8222)
(előzmény: tesho, 2004-04-12 00:56:42)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-12 00:56:42
Fisi kolléga nagyon jól megragadta a lényeget!!:-)
Mivel én szinte alapjaiból építettem fel a motoromat,kocka lámpát vettem hátra,mert jobban tetszett,mint a kerek. Aztán később kiderült,hogy sokkal drágább,már jó néhány évvel ezelőtt 4 rugó körül volt a szögletes,a kerek meg talán 2 sem. De nem is ez a lényeg,hanem hogy a kerekben 2 izzó van (tomp. + fék),a kockában pedig 1.
Szóval vezetékelésügyileg bele kel túrni,de erről Atilla tudna mesélni:-)
Én megoldottam úgy,hogy a kocka prizmájához benyomorítottam egy izzót,az lett a féklámpa:-))
sorszám: 1396 (8219)
(előzmény: fisi, 2004-04-11 21:36:40)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-04-11 23:24:36
Kustib!
Azért, mert ha már elemeire szétszedtem a motort, akkor nem érdekel, hogy látszik-e vagy nem. Most megcsinálom tök sütin az egészet és legalább 3 évig nem akarok hozzányúlni ennyire.
Egyébként elaxáláshoz lehet kapni valami pasztát, mert hallottam valami ilyesmit. Ki mit tud róla? Vagy alumíniumot valahogy le tudnak nekem krómozni nem csillagászati áron?
sorszám: 1395 (8213)
(előzmény: kustib, 2004-04-11 14:48:26)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-11 21:36:40
Massinonak igaza van, csak annyit tennék hozzá, hogy a 251- nek a hátsó lámpája az biza megegyezik a Simsonok (pl. Robogó- nekem volt, én tudom) lámpájával!! :)))
A különbség viszont nem kevés!!!
Készülj fel arra hogy egy kicsit át kell alakítanod a vezetékelésedet!!
Ugyanis az új lámpatest, nem 2- hanem 1 égős!! Tehát duplaszálas izzó kell bele!!!! Gondolom itt azért át kell majd kötnöd valamit, nem?? :))

Az index szintén ugyanaz mint a Simson robogón, de jobban világít kissé, mert nem műanyag karika van benne, hanem fémlemez, és így kissé jobban veri vissza a fényt!

Ennyi!!! :))

Fisi
sorszám: 1394 (8210)
(előzmény: Massino, 2004-04-11 14:38:53)

 
 
janek
válasz erre | email2004-04-11 20:49:35
Hát ilyen nincs... 125ös hogy ehet meg 8 litert 100on? mikor folyamatosan megyek 80nal!!!!!
Benzint nem engedi sehol!
Ez nem túl sok?:)
Ja és istennek se akar 90 fölé menni.
sorszám: 1393 (8209)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-11 15:52:06
"Az meg elég kellemetlen lehet, mikor ott álsz a kereszteződésben 5-ben, és vissza kell váltogatni 1-ig!"

Ezért mondtam hogy folyamatosan kapcsolgasson vissza.
sorszám: 1392 (8203)
(előzmény: Atilla, 2004-04-11 15:09:06)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-04-11 15:09:06
Hello

Tényleg nem tesz jót a motorfék, de nem akkor ha egy kereszteződés jön, hanem ha hosszú perceken át lefelé mész és egy darab gázfröccsöt sem adsz neki! Akkor elfogy a csapágyakrol az olaj, de ez nem kis idő, aki szedett már szét blokkot az tudja, hogy a forgattyúsház az olajos szokott lenni rendesen!
Szóval inkább vissza kéne kapcsolni nem lesz semmi baja. Az meg elég kellemetlen lehet, mikor ott álsz a kereszteződésben 5-ben, és vissza kell váltogatni 1-ig!
Üdv Attila
sorszám: 1391 (8201)
(előzmény: Massino, 2004-04-11 14:38:53)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-11 14:48:26
De pl. a légszűrőházat minek fényezni? Alumíniumot amúgysem eccerű, meg nem is látszik, nem is rohad.... :)

NAGGYON KELLEMES ÜNNEPEKET MINDENKINEK!!!

Üdv: TiB
sorszám: 1390 (8196)
(előzmény: Dino, 2004-04-11 11:20:10)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-11 14:38:53
Info!
"Csak ha sík úton jön egy kereszteződés, akkor csak akkor kuplungolok, ha már lelassultam, addig csak fék."

Akkor hogy rajtolsz ki a kereszteződésből? Mert az a legjobb sztem ha minél hamarabb elhagyja az ember a kereszteződést. Ezért én ajánlom Neked hogy ne csak a féket húzd, hanem szépen kapcsolgasd vissza a sebességeket. Mikor ott vagy hogy mehetsz akkor dobd rá a kuplungot és go. Ha sokat kapcsolsz vissza akkor blokkol a hátsó kerék, de hát gyakorlat teszi a mestert. :-))

A Mount Everestről meg lehet hogy csak motorfékkel lehetne lejönni. :-)

A lámpával kapcsolatban szerezz egy 251-esre való hátsó lámpát. Mert az vékony téglalap alakú, még az index is más ha az sem tetszik.
sorszám: 1389 (8194)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-11 11:26:04)

 
 
janek
válasz erre | email2004-04-11 12:01:03
Még elfelejtettem azt megkérdezni hogy kinek van Mz Trophy-hoz lengéscsillapítója? vagy ugyanolyan mint az ETZ?
Mert érdekelne a dolog mivel az enyém ferdén áll...
sorszám: 1388 (8191)

 
 
janek
válasz erre | email2004-04-11 11:52:21
okés, amint nyitva lesznek a boltok veszek is egyet. Annyi lenne a kérdésem még, hogy ti hogy csináljátok az úszószint beállítást?
Mert az egy kicsit gáz...
Nekem azt mondták hogy a karbi tálcájában van egy pöcök és azt kell érnie,amikor leveszem a tetejét. Ez igaz?
sorszám: 1387 (8190)
(előzmény: tesho, 2004-04-11 00:18:43)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-11 11:26:04
Köszi mindenkinek a választ!

..én sem úgy gondoltam, hogy lejövök a Mount Everestről motorfékkel :)))

Csak ha sík úton jön egy kereszteződés, akkor csak akkor kuplungolok, ha más lelassultam, addig csak fék.


MÁS:

nem tudtok valami megoldást, hogy a hátsó lámpám ne kerek legyen, hanem téglalap alakú? Annyira régimódi ocsmány az a nagy kerek...

Az új simsoné jó rá?

sorszám: 1386 (8189)
(előzmény: Massino, 2004-04-11 00:38:47)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-04-11 11:21:47
Kellemes Húsvéti Ünnepeket mindenkinek. A lányoknak sok locsolót, a fiúknak sok piros tojást.
sorszám: 1385 (8188)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-04-11 11:20:10
Kustib!
De én tényleg MINDENHOL lefestem, ahol lehet.
sorszám: 1384 (8187)
(előzmény: kustib, 2004-04-11 11:15:27)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-11 11:15:27
Hi!

Tudtommal a testpontoknál sehol nincs fényezés, ha van, akkor valamit nem jól csinálsz... :)

Üdv: TiB
sorszám: 1383 (8186)
(előzmény: Dino, 2004-04-11 03:29:47)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-04-11 03:29:47
Hali!
Tényleg nem ajánlott a sok motorfékezés a keverékkenésesnél. A frissolajzásosnál meg nemtudom, hogy annyira káros-e, mint a sima keverékesnél.
Délután tűnődtem azon, hogy én hogy meg fogom szívni az ETZ villamossággal. Méghozzá azért, mert mindent lefestek éppen (váz is) és kapargathatom a festéket majd, hogy legyen testelésem egy-két helyen. Cumi!
sorszám: 1382 (8185)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-11 00:38:47
"Ezért mindenképp kerülendő a hosszú motorfék-üzemmód, illetve valamit számít az időnkénti gázfröccsözés".

Kétütemű motornál tényleg nem ajánlatos a sok erős motorfék használata, gázfröccsözni pedig mindig kell.
sorszám: 1381 (8182)
(előzmény: szacsa, 2004-04-10 22:53:44)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-11 00:18:43
Hát abban semminek,de semminek nem szabadna lötyögnie!!!
Feltétlen csere!
Ez lehet a gond,helyes úszószint beállítást még javasolnék csere után..
sorszám: 1380 (8180)
(előzmény: janek, 2004-04-10 23:07:35)

 
 
janek
válasz erre | email2004-04-10 23:07:35
az úszó nincs megrepedve... csak van benne vmi ami lötyög benne. de nagyon minimális mennyiség.
Az lenne a gáz?
akkor veszek bele egyet.
sorszám: 1379 (8179)
(előzmény: Czövi, 2004-04-10 22:39:55)

 
 
szacsa
válasz erre | email2004-04-10 22:53:44
Hello Kustib!

Ugyan nem olvastam végig az egész motorfék/nem motorfék témát de egyvalamit hozzáfűznék a leveledhez. Az való igaz, hogy motorféküzemmódban, lezárt körtolattyúnál a szívócső-depresszió jó nagy, viszont a légsebesség a tűfúvókánál relatíve kicsi. Ekkor is az üresjárati rendszer dominál, aminek előkeverék-képzéshez szükséges levegő a mellékcsatornán jut be az üresjárati fúvókához. Az üresjárati rendszert, pontosabban a fúvókát úgy kell méretezni, hogy a motor üresjárásához szükséges benzinmennyiség átáramlásakor a fúvóka már több, mint 95%-ban kihasznált. Azaz ennél több benzin akkor sem képes átfolyni rajta, ha a depresszió mértéke megfelel a legnagyobb motorfordulatnál elvett gázkarállásnak. Ekkor viszont felvetődik a probléma a keverékkenés hatásosságával kapcsolatban. Ezért mindenképp kerülendő a hosszú motorfék-üzemmód, illetve valamit számít az időnkénti gázfröccsözés. Valamit mert ekkor jobb a kenés ugyan, de utána ismét a régi. A gázfröccsnek a kenésen túlmenően inkább hűtőszerepe van, mert az ilyenkor beáramló nagyobb mennyiságű friss keverék és a nagyobb, de terheletlenül emelt motorfordulatszám szellőztető hatása az ami védi a forgattyús mechanizmust, na meg a dugattyút is. Nem véletlen, hogy a Trabantnál és a Wartburgnál is gondoskodtak - igaz nem egyformán - szabadonfutóról.
Remélem senki sem tért ki a hitéből a hosszú fejtegetés miatt.

Szia, Sziasztok: SzaCsa
sorszám: 1378 (8178)
(előzmény: kustib, 2004-04-10 16:04:38)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-04-10 22:41:07
tűt akartam írni nem tőt :)
sorszám: 1377 (8177)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-04-10 22:39:55
Úszót megnézted,a forrasztásnál nem repedt,és az uszószint jó?
sorszám: 1376 (8176)
(előzmény: janek, 2004-04-10 22:15:09)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-04-10 22:39:13
1977. januári gyártmányokba már 1:50-et kell beletankolni. A 250/1-től tőgörgős a hajtórúd felső szeme, előtte bronzpersely volt, aminek kell az 1:33. Tehát az ES, ETS, TS250, első generációs TS125-150, mind ilyennel megy. (Wolfram Riedel szerint)
sorszám: 1375 (8175)

 
 
janek
válasz erre | email2004-04-10 22:15:09
Hy!
van egy nagy bibi! Már 1 éve küzdök ellene de semmi eredménye.
Megyek (Mz Trophy 125) 90 körül 1 km-et és megáll pár pillanarta aztán megy tovább, húzom neki tovább egyre sűrűbben csinálja:( de kigyorsítani kigyorsítok, csak folyamatos terhelésnél áll meg.:(
Mi lehet a baj?!
sorszám: 1374 (8173)

 
 
ad4890
válasz erre | email2004-04-10 20:35:00
Hali!

Hát szerintem az 1:33 az nagyon durva egy MZ-be.

Faterom kútról származó 1:40-nel járatja a TS250/1-ét, és füstöl rendesen.

Én magam keverem 1:50-re Castrol Super TT-vel, TS150-be, és nem füstöl. A kipufogó vége kb 400 km után kezd egy kicsit olajos lenni. Ja, és ez régi tapasztalat, már 5 éve igy használom, voltam vele több túrán, külföldön is. Mindig TT-s benzin volt benne, kúton SOHA nem tankoltam.
sorszám: 1373 (8169)
(elözmény: Dino, 2004-04-09 23:48:58)

 
 
andris
válasz erre | email2004-04-10 16:21:15
Infomaker én mindig így csinálom ha fékeznem kell.Gáz vissza,első-hátsó fék be,majd sebességek visszapakolása.Vagy pedig a fékezés előtt hagyom a motorféket dolgozni,amiről a kolléga is írt.Üdv.
sorszám: 1372 (8168)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-10 15:44:31)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-10 16:18:15
Nem kell ezt túlbonyolítani:-)
Csak bejáratós motornál jó,ha nagyobb terhelésről visszavéve a gázt qplungolva adsz neki néhány gázfröccsöt,hogy a hirtelen elvett nafta (kenés) miatt ne szoruljon meg a dugó.
Amúgy pedig lassíts úgy,ahogy jól esik:-)

byee
sorszám: 1371 (8167)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-10 15:44:31)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-10 16:04:38
Hello, Info! :)

Megtaláltad a motorféket! :) Mért ne kapna naftát??? Semmi különbség az alapjárathoz képest! Főleg, ha nem csatos a karbid, mert a csavarosnál a suber van megemelve alapjárat céljából, ezért a nagyobb svung jobban szív, alapjáratinál többet kap, szerintem! Csatosra ez már nem annyira igaz, mert a suber teljesen lezár, bár ott is nagyobb lesz a vákuum... Belebonyolódtam... :) De remélem érthető!

Üdv: TiB
sorszám: 1370 (8166)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-10 15:44:31)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-10 15:44:31
Sziasztok,

én is gáz visszaengedésről kérdeznék.

Káros-e a motornak az, hogy mondjuk megyek 80-nal negyedikban, és jön egy kereszteződés, és nem kuplung azonnal és fék, hanem fékezek, de a gázt visszaengedem, és a kuplungot NEM húzom be. AKkor ugye alapjárati benzint kap.

sorszám: 1369 (8164)

 
 
homz
válasz erre | email2004-04-10 15:38:29
Sziasztok szaktársak,kérdésem lenne a kollektivához:ha huzom a szarvát a gépnek,(MZ TS 250)és lassitás céljábol visszaengedem,minden robbanásnál hangos csattogásszerű hang jön a hengerből,olyan mntha kalapácssal ütnék a dugót.Néztem:gyujtás ok,gyertya őzbarna ,keverék 1:40,csapágyak újak. Mi lehet?Oktánszám?
sorszám: 1368 (8162)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-10 15:21:34
Steelnek 125- vagy 150- es (??) Trophyja van azé' keveri ilyen vastagra, vagy nem?? :)))

Fisi
sorszám: 1367 (8161)
(elözmény: Dino, 2004-04-10 10:57:26)

 
 
andris
válasz erre | email2004-04-10 12:15:42
Dino utánanéztem.1173-as hozzászólásod.Kösz mégegyszer.A kútra én is viszem magammal mindig a 2 dl-es laposüveget benne Arol 2T olajjal.Ez a biztos.Persze ahogy czövi kolléga is írta nem kell túlzásba esni.
sorszám: 1366 (8155)
(elözmény: Dino, 2004-04-09 23:54:31)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu