hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

kope20
válasz erre | email2004-04-16 00:04:14
Sziasztok!
A nagyméretű lánckerékkel kapcsolatban szerintem nem egy olcsó mulatság ilyet legyártatni 1-2darabos szériában bár lehet,hogy ez csak az én véleményem.Viszon olyat láttam,ami működött is,tehát nem ugrált át rajata a lánc meg ilyenek.Szóval srácok egy kombájn erre megfelelő méretű lánckerekét használták.A kerékagyra való felrögzitést kell csak megoldanod valahogy.Ami szerintem csavarozással vagy akár hegesztéssel is megvalósítható.Meg persze egy ilyen lánckereket szerezni.De szerintem faluhelyen vagy ahol van nem működő TSZ ott biztos van olyan kombájn amiről meg lehet menteni egy alkalmas példányt is!
sorszám: 1449 (8379)
(előzmény: galus, 2004-04-15 23:18:09)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-15 23:57:04
Fasza ez az Mz 1000 S, de a tokozott lánc naggyon hiányozna nekem!!!! Amióta van egy Babettám, azóta tudom csak nagyra értékelni igazán, a természetesnek vett burkolt láncot!!!! :)))

Fisi
sorszám: 1448 (8377)

 
 
galus
válasz erre | email2004-04-15 23:18:09
Sziasztok!
Egy 150-es MZ-t probálok krosszosítani.
A hátsó lánckereket meg kellene növelnem a gyári 48-as fogszámúról kb 65-70 körülire.
Sajnos ekkora fogszámút nem nagyon találok
gyáriban. Tud valaki egy jó gyártót Bp. környékén aki megcsinálna ilyesmit?
Más: 125-röl 150-re alakításnál kell a karbiban fúvókát cserélni, ha igen milyenre?
Köszi a segítséget
Feri
sorszám: 1447 (8375)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-15 22:49:56
Na, hi!

Már megírtam eccer ezt az üzenetet, de elszállt, és nem oda, ahova kellett volna! :( Szóval, akkor az nem derült ki, hogy én nem políroztam festéket, csak alumíniumot! Festésben Fishi kolléga van naggyon otthon! :) A paszta 4 ropi, filc korong 2500 körül, rongy kb. egy ezres, kis filc párszáz forint! Rongykorong semmi különös, nem kell hókuszpókusz, azt is egy csavarra felraktam két anyával, meg két alátéttel! Flexxel azért nem tudsz polírozni, mert egyrészt túl sokat pörögnek, másrészt túl rövid a csonkjuk ahhoz, hogy felfogd a korongot! A filc kb. 2 cm vastag, azt nem lehet befogni flexbe! Ezért csináltam a tengelyeket, hogy a fúrógépbe be tudjam fogni! Egyébként szerintem fúróval jobban hozzá is férsz!

Üdv: TiB
sorszám: 1446 (8374)
(előzmény: Dino, 2004-04-15 15:11:09)

 
 
tike
válasz erre | email2004-04-15 22:37:15
Üdv!

Ha jol tudom, a Zichy u-ban a Futár mocis boltban tud a srác eladó Skorpion Tourt. Asszem 700eHUF körül.

tike.
sorszám: 1445 (8373)
(előzmény: georgtoth, 2004-04-15 19:58:54)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-15 21:30:19
Hali Dino!!!

A festős cikk az én saram, az első 14 oldal már kész is (wordben nézve ennyi), de valahogy elhagyott az ihlet, meg nagyon nem harapott rá senki, rajtad kívül!! Megnyugtatásul közlöm, hogy ez a 14 oldal még mindíg csak a kezdetekről szól (fő az alaposság) rengeteg sk. képpel kísérve!! Szal nekikezdek a folytatásnak, csak igen terjedelmes lészen az anyag!!!! Szal ha ténylg kel a cucc akkor folytatom!!!

Fisi
sorszám: 1444 (8370)
(előzmény: Dino, 2004-04-15 03:07:49)

 
 
georgtoth
válasz erre | email2004-04-15 19:58:54
Ha tud valaki, azt előre is nagyon köszönöm.

Georgtoth
sorszám: 1443 (8368)

 
 
georgtoth
válasz erre | email2004-04-15 19:58:02
Hello Emberek!

Vennék egy MZ-t.De 250-esnél nagyobbat, és ha lehet 1990 utánit.Tud valaki ilyenről?
Esetleg hogy menniért lehetett nemrég venni?

Van egyáltalán Mo.on 301-es ETZ, vagy 500-as R esetleg SAXON forgalomban?
sorszám: 1442 (8367)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-15 18:57:02
Ki ne dobd!!! Meg ne próbáld!:)
Boltban kellene megkérdezni,hogy mennyi egy új,esetleg börzén. A rozsda pedig fúrással vagy hónolással megoldható.
Jaja,SZE.
sorszám: 1441 (8365)
(előzmény: joeChristmas, 2004-04-15 18:16:39)

 
 
joeChristmas
válasz erre | email2004-04-15 18:16:39
1001 köszönet és hála tesho!

Most kaptam 1 telefonhívást, hogy Z.egerszegen meg lehetett rendelni kb 10 nap átfutással, 1200Ft-ért. Amúgy állítólag 1 végtelenített fogaskerék, vagy mi a szösz. A bolt nevét elfelejtettem megkérdezni, de köv héten megírom, hátha valakinek szüksége lesz rá.

Még 1 kérdésem lenne. Mennyit adnál 1 gyári, nem használt hengerért(TS 125)? Állítólag 1 nagyon picit rozsdás. Érdemes foglalkozni egyáltalán vele?
Mit tanulsz? Fősuli?
sorszám: 1440 (8364)
(előzmény: tesho, 2004-04-15 17:26:13)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-15 17:26:13
Én is Győrben tanulok:-)
Amúgy Balatonfüred.
Szerintem fox tudni venni!!
sorszám: 1439 (8362)
(előzmény: joeChristmas, 2004-04-15 17:12:12)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-15 17:24:29
Ha 1100 kb. a fele a normál árnak, akkor az ára 2200 Ft, ha jól számolok. :)
A zichyben 1900 Ft. De meg fogom nézni mégegyszer. :)
sorszám: 1438 (8361)
(előzmény: tesho, 2004-04-15 16:02:36)

 
 
joeChristmas
válasz erre | email2004-04-15 17:12:12
Köszi, de azt már néztem és ha esetleg nem tudok venni sehol akkor max legyártatnám, ahoz meg 1 kicsit kevés az a rajz. Lagalábbis a szerszámkészítő ismerősöm szerint.
Amúgy Sümegen lakom, Győrben tanulok, de akár Bp-en, Zalaegerszegen, Veszprémben vagy ezek közelében is lehet a lelőhely, el tudok valakit küldeni érte.

Azért köszönöm!
sorszám: 1437 (8360)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-15 17:01:52
Talán ha leírnád,mégis merre lax...
Balra a "Szakirodalom" menüpont alatt nincs szerelési segédlet??
sorszám: 1436 (8358)
(előzmény: joeChristmas, 2004-04-15 16:44:43)

 
 
joeChristmas
válasz erre | email2004-04-15 16:44:43
Sziasztok!
Üdvözölnék MINDENKIT!

Most kapcsolódnék be a motoros életbe édsapám '78-as 125-ös TS-ével. A "restaurálás" folyamatban van, csak akadt 1 kis gondom. A fordulatszámmérő spirál meghajtása megadta magát. Spirál rendben, de az a "csigás fogaskerékszerű izé" (informatikusként kicsit nem vágom a témát, bocs a sajátos kifejezésekért, azért talán érthető vagyok), ami meghajtaná 1 kicsit szorul. Kézzel elég nehéz tekergetni, bár ez még akár normális is lehet. De aminek azt az "izét" kellene megpörgetni, na az nincs, nem volt a helyén. Sőt, nem is volt ilyen. Ha esetleg valaki tudna rajzot, vagy 1 helyet, ahol be lehet szerezni, az megtenné, hogy megírja?
Szeretném, hogy a kpm-es vizsgán ez is működne.
Köszönöm a segítségeteket.

Sziasztok.

Remélem majd én is tudok pár dologban segíteni
sorszám: 1435 (8357)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-15 16:21:16
MZ 1000S teszt a Totalbike-on:

http://totalbike.hu/motorteszt/mz1000s/
sorszám: 1434 (8355)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-15 16:02:36
Az 1100Ft az kb a fele a normál árnak,szóval nagggyon megérné,ha tényleg annyi!!!
Én most vettem OMV city star fullszint olajat 2600-ért...
sorszám: 1433 (8353)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-04-15 15:11:09
Kustib!
Mi mennyi volt? Paszta, korong stb. Meg a rongykorongot gondolom gumitárcsával fogattad fel.
Fúrógéppel vagy kisflexel csináltad?
Meg fényes festést políroztál vagy mattot?
sorszám: 1432 (8351)
(előzmény: kustib, 2004-04-15 14:59:57)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-15 14:59:57
Akkor mondom! Én Bp.-en vettem cuccot hozzá, ha kell mondom a boltot is, elő kell kotornom, fejből nem megy! Szóval ott vettem pasztát aluhoz (három életre is elég!), egy nagy filckorongot, egy pici filckorongot, meg egy rongykorongot. Ez összesen kb. 8e forint volt, elég húzós, de tényleg egy életre szól! Ha veszel más pasztát hozzá, bármit polírozhatsz! Ezek után kell vmi tengely a korongokba! Én vhonnan a műhelyünkben előkotortam egy ácsok által otthagyott csavart. 12-es, kettévágtam, vettem hozzá anyákat, alátéteket! Így feltengelyezve be lehet fogni a fúrógépbe, és már lehet is polírozni! Nagy érzék nem kell hozzá, inkább türelemjáték! :) A durvább részeket érdemes előbb finom smirglivel (tényleg nagyon finommal!) lecsiszolni! Aztán neki lehet esni a filckoronggal/a pici filckoronggal (a nehezen hozzáférhető helyeken). Időnként egy kicsit a pasztát rá kell nyomni a korongra, aztán csak állni, és várni, hogy fényesedjen! :) Ha kész a filcesés, akkor jöhet a rongykorong!
Én annó lelakkoztam utána akrilánnal a cuccokat, de nem vált be! Oldja a benzin is és a fékfolyadék is, szal szar! A deknijeim szintén ilyenek! Elég évente egyszer átmenni rajta kicsit, és akkor nagyon szép! :)

Ha van kérdés, mondjátok!

Üdv: TiB
sorszám: 1431 (8350)
(előzmény: steelheart6, 2004-04-15 14:36:06)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-04-15 14:59:55
Maci!
Írtam neked mailt. Küldd el a cuccokat. Kössz.
sorszám: 1430 (8349)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-04-15 14:57:59
Kustib!
Érdekeld, de inkább írdd.
Én a festés folírozására gondoltam. Azt tudom, hogy a jó paszta 4000 pénznél kezdődik. inkább tapasztalat érdekelne. Milyen gond lehet közben, hogyan csináljam stb. Meg tényleg jó lenne egy festéses cikk.
sorszám: 1429 (8348)
(előzmény: kustib, 2004-04-15 10:31:52)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-04-15 14:36:06
TiB!

Ne tartsd magadban ezt a polírozásos dolgot! Engem is érdekelne.
sorszám: 1428 (8343)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-15 10:35:49
Ha tényleg ennyi, már indulok is Kistarcsára!!! :)

Üdv: TiB
sorszám: 1427 (8337)
(előzmény: Massino, 2004-04-15 08:41:44)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-15 10:31:52
Mármint pl. alu polírozásával kapcsolatban? Én anno a kormányon az összes kütyüt átpolíroztam! Ha ez érdekel, mondom! :)

Üdv: TiB
sorszám: 1426 (8336)
(előzmény: Dino, 2004-04-15 03:07:49)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-15 08:41:44
Aha azt láttam. De mostmár bizonytalan vagyok, majd megnézem mégegyszer. :-)
sorszám: 1425 (8332)
(előzmény: fisi, 2004-04-14 23:01:56)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-04-15 03:07:49
Hali!
Vettem a kompresszorhoz olaj és vízkiválasztót vagy mit. Potom pénz, 8920 ft mifelénk. A faszikám meg 17000 ftosat akart rámsózni, hogy az milyen jó, mert van hozzá óra és nyomásszabályzó is. Nehezen akarta felfogni, hogy a kompresszoron van nyomásszabályzó. Meg kellett hozzá egyéb csatlakozóköteg is. Összesen kb 12000 ft lesz ez az akció. Viszon a festős cikkből ahogy észrevettem nem nagyon lett semmi. Festésbe kezdek belejönni. Következő gond: polír. Valakinek valami tapasztalata, tanácsa stb polírozással kapcsolatban?
sorszám: 1424 (8328)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-14 23:01:56
Hát ez nagyon alacsony ár!! Biztos hogy azt a Repsolt láttad ami az oldalamon van??
http://kep.tar.hu/fisi

Fisi
sorszám: 1423 (8316)
(előzmény: Massino, 2004-04-14 21:06:11)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-14 21:06:11
Motoros bolt Kistarcsán. 1100-ért volt ki írva. Mért ez kevés érte? :-)
sorszám: 1422 (8313)
(előzmény: tesho, 2004-04-14 18:14:29)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-14 19:22:33
Jenek!

Ez igazán jó hír,örülök,hogy tudtunk segíteni!
sorszám: 1421 (8311)
(előzmény: janek, 2004-04-14 19:21:20)

 
 
janek
válasz erre | email2004-04-14 19:21:20
Köszi a segítséget!! szétkaptam a karbit kicseréltem az úszót és most 2 személlyel megy 105-öt!! Egy 34 éves Mz-től nem is olyan rossz:))
sorszám: 1420 (8310)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-14 18:14:29
Massino!

1100-ért Repsol Scooter 2T???
Hol adnak ilyet?? Kiárusítás??
:-)
Amúgy én pedzegettem ezt a Repsol-témát:-)

Atilla!
A hagyományos elnevezés a súber,a szakirodalomban pedig (gáz)tolattyú.
Úgy tudom,ebből is van túlméret,mert szeret kikopni..

byee
sorszám: 1419 (8309)
(előzmény: Massino, 2004-04-14 00:43:03)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-14 18:08:38
Az enyém mondhatni full kész, 120at már megy :)

600 km van benne, nagyon fasza, és az ESSO olajjal 1.50ben semmi taknyolás.

Majd május elején lesz jogsim, akkor leugrok feléd.
sorszám: 1418 (8307)
(előzmény: Gexxx, 2004-04-14 16:04:24)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-04-14 16:05:38
mett = matt

sorry
sorszám: 1417 (8305)
(előzmény: Gexxx, 2004-04-14 16:04:24)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-04-14 16:04:24
Már megcsináltam. A rugóspanoló tárcsánál lévő csapok voltak kilazulva, ezért állt ferdén az egész. Szétszedtem, visszatekertem, visszajátszottam, és most megy.
De szerintem az Istenek akarták így, mert ahogy szétkaptam kiderült, hogy a tárcsa mögött főtengely és kuplunglehúzómaradványok rejtőznek. Jó nagy fémforgácsok. De ez a gond is már a múlté. Kitakarítottam.

Már csak egy feszszabi kell, meg javítani kell a tank festésén, mert tiszta hepe-hupa az egész, és a mett festék egész szépen kidobja a hibákat.
Lehet, hogy lenyomom tedihengerrel, akkor a kis ragyák elnyomják (talán) a nagyokat és a festés is egyedi lesz. Szerintem fasza lesz. Ha nem, akkor meg a szezon végén beadom egy fényezőhöz, hogy kezdjen vele valamit.

Ja, a fékem sem az igazi, nem keményedik meg rendesen, pedig új a karmantyú, a dugó, a tartály...
Szerintem meg tudok vele állni, műszakira meg kitalálok valamit. 7-8 szétszerelés után megunja az ember a görcsölést. Lesz ami lesz.

Röviden ennyi

Üdv: Gexxx

P.S.: A te gépeddel mi a helyzet?
sorszám: 1416 (8304)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-14 15:33:00)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-14 15:33:00
Háj, mi a pálya a kuplunggal?
sorszám: 1415 (8303)
(előzmény: Gexxx, 2004-04-14 15:25:31)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-04-14 15:25:31
Hali

Ha valaki megy a héten valamelyik Pesti motorosboltba (pl Futár Petihez), akkor légyszives kérdezzen rá az etz feszszabályzók tipusára, árára...

Majd meghálálom valahogy

Köszi: Gexxx
sorszám: 1414 (8302)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-14 09:36:00
De akár a tűgörgőkre is gyanakodhatsz! Azok is tudnak szépen muzsikálni! :) Egyenes úton nem produkálja ugyanezt?

Üdv: TiB
sorszám: 1413 (8296)
(előzmény: zetor, 2004-04-14 00:41:47)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-04-14 01:03:20
Szokott mocsokmód csörögni a karburátor is. Egyszerűen elkopik, és a gáz lengése berázza. Vedd le a tetejét, fűzd ki a bowdent , és rugó, tű minden nélkül told vissza bele közepét (felénk súbernek hívják, de nem hiszem hogy ez a rendes neve)
Szóval tedd bele, és nézd meg oldalirányba lötyög e, ha igen akkor az (is)zörög.
Na meg zöröghet a résbe akadozó gyűrű is stb stb.
Szóval ez még nem jelenti azt hogy csapágy gondja van!
Nézzd meg alaposan!
Üdv Attila
sorszám: 1412 (8292)
(előzmény: zetor, 2004-04-14 00:41:47)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-14 00:43:03
Olajról jut eszembe a múltkor volt valami lehet hogy nem itt hanem az indexen, hogy nem nagyon lehet repsol 2T scootert kapni, vagy valami ilyesmi. Én ma láttam olyan olajat 1100 Ft/liter áron.
sorszám: 1411 (8283)

 
 
zetor
válasz erre | email2004-04-14 00:41:47
Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni, hátha volt már valakinek hasonló problémája.
Egy 150-es ETZ büszke tulajdonosa vagyok, nem sok gond van a mocival, de kb 1 éve, nagy terhelésnél (dombra fel gyorsan,+ 2 személy) a hengerből erős csörgő hangot hallottam. Most télen a hiba felderítésére széthúztam az egész blokkot, új főtengelycsapágyakat + szimmeringeket szereltem be, mert eléggé el voltak használódva.
Összeszerelés után sem javult a helyzet. Még most is csörög.
A gyújtás szerintem jó helyen van, bár ha későre állítottam egy kicsit mintha ártott volna neki. A Dugó nem kotyog, nem is tűnik úgy hogy a gyűrűk mozognának.(0.1-es hézagmérő nem fér be melléjük). Hallottam valahol, hogy az utángyártott dugó zöröghet. De mi zörög rajta? 15000km –rel ez előtt állítólag fúrva volt.
5ezres fordulat után jön elő a dolog.
Köszi a segítséget előre is.
sorszám: 1410 (8282)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-13 01:17:08
Na most ez a kurta olcsó, sem állja meg teljesen a helyét!! Én általában 1- 2 évente cserélem az olajat, és szerintem évente 2200 ft- ot vagy 2 évre vetítve 1100- at szerintem mindenki kibír anyagilag nem??!!

Szal a Castrol sem drága ha így nézem!!??:))
Más: haver Pesten dolgozik vámraktárban, és tudott valami sérült csomagolású (a karton sérült) Castrol fullszint 2T olajat- versenyolaj- állítólag- szerezni!!
Na ez nagy számnak nem nevezhető, de most jön a kellemes része!! Literét 2200 Ft körül tudta beszerezni, és állítólag lesz később is belőle!!! :))) így már azért faja nem??!! :)) Legalább is nekem tetszik!!! :P

Fisi
sorszám: 1409 (8261)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-13 00:50:46
Én is (ETZ 250) Hykomollal járok... Kurta olcsó, lehet sűrűn cserélni, nem kár érte! :)

Üdv: TiB
sorszám: 1408 (8260)
(előzmény: tesho, 2004-04-12 23:39:38)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-12 23:39:38
Az ETZ-be 80W-90-es hajtóműolaj kell,vagy 40-es motorolaj 8inkább az előbbi).
Én MOL Hykomol K 80W-90-est használok, 1090Ft.
sorszám: 1407 (8254)
(előzmény: fisi, 2004-04-12 22:33:09)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-04-12 23:35:05
Mérvanaz hogy mindenki csodálkozik az 1:33 keveréken? Akár hiszitek akár nem, semmivel nem füstöl jobban mint egy 1:50 keverékes ETZ, pedig rezó van rajta, és ebbe nincs akkora fojtás mint a gyári csőben. Melegen szinte semmi füst nincs.
A 91es benzint sajnálom hogy megszűnt.
Váltóolajra meg nem adnék ki annyi pénzt. Szerintem ez az Agip olaj is jó. Mondjuk én sűrűn cserélem, meg csöpög is. Ja nekem ez keni a főteng. csapágyakat is. Mert ez egy 125-ös TROPHY 1973-ból!!!!

Üdv!
sorszám: 1406 (8253)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-12 22:33:09
Lucaska!!!!

91K- t nmmár nem fogsz belerakni ebben az életben, mert megszűnt a Molnál a 91- es!!!! :P

Sebváltóolaj: Castrol EP 80- vagy 90!!! Nagyon baró!!!! Kb. 2200 ft 1 liter.

Tesho!!!

Jóhogy megragadtam a lényeget, hisz a Simson robogót, még vadi újonnan vettem anno, nálam volt vagy 7-8 évig tudom mi volt benne!! :)))
Az Etz- t ennek az árából vettem, meg is sirattam amikor elvitték!!!! :)

Fisi
sorszám: 1405 (8250)
(előzmény: lucaska, 2004-04-12 10:17:03)

 
 
válasz erre | email2004-04-12 17:06:11
Minden ami MZ (trophy, ts, etz) hez, SIMSON hoz és JAWA hoz kell!!
ÚJ alkatrészek NAGYKERÁRON! Gyári és utángyártott alkatrészek! 5000 ft felett Bp.-en belűl ingyenes kiszállítás! Blokk és váz alkatrészek, gumik, akksik, tuningok, dobozok... stb.
Vidékre postai utánvéttel is!! Hívj infóért! 06/30 4096093 Péter
sorszám: 1404 (8243)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-12 12:10:43
Hi!

Kipuff nélkül inkább ne menj! Hamar meg fognak dobálni a környék lakói! :) Meg kipu nélkül nem fogja leadni a megszokott teljesítményt sem, aztán meglepődsz! :) :P

Üdv: TiB
sorszám: 1403 (8234)
(előzmény: janek, 2004-04-12 11:55:55)

 
 
janek
válasz erre | email2004-04-12 11:55:55
a fúvóka még gyári... a gyújtást most lőttem be, igaz nem biztos hogy jó de jól megy.
Az úszóban volt benzin,holnap veszek egyet és azzal megnézem hogy milyen.
ha nem segít akkor kipuffot le, füldugót elő és megyek egy karikát úgyis.
sorszám: 1402 (8233)
(előzmény: homz, 2004-04-12 09:26:02)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-04-12 10:17:03
1:33 ?:))))
az enyémnek semmi baja a 95-s benzinnel :)
de amint sikerul majd 91K-t teszek bele..

sorszám: 1401 (8230)

 
 
homz
válasz erre | email2004-04-12 09:26:02
Janek,renben van a fúvókaméreted,és a gyujtásod? Nekem is volt hasonló gondom,70 volt a csucs,hőrgőtt a gép,de miután levettem a kipufogot,minth kicserélték volna..jo dugulás volt.
sorszám: 1400 (8229)
(elözmény: janek, 2004-04-11 20:49:35)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu