hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

szsrobert
válasz erre | email2012-08-26 12:06:19
50-nél 3000. 60-nál 3600. Simson 6500 körül. Elméletben 4-5000 közt van a fogyasztási minimum g/kWh tekintetében(450g/kWh).
sorszám: 44299 (135052)
(előzmény: VGGábor, 2012-08-26 11:33:05)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-08-26 11:34:15
Legalábbis hang alapján.
sorszám: 44298 (135051)
(előzmény: VGGábor, 2012-08-26 11:33:05)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-08-26 11:33:05
Ésszel hajtva szerintem nem meglepő, kb 3000et foroghat 4.ben 60nál, Simson meg legalább dupla fordulaton megy akkor.
sorszám: 44297 (135050)
(előzmény: szsrobert, 2012-08-26 10:44:27)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-08-26 10:44:27
Ráadásul a TS menet, és légellenállása biztos, hogy nagyobb a Simsonénál.
sorszám: 44296 (135049)
(előzmény: dunci360, 2012-08-26 10:06:56)

 
 
dunci360
válasz erre | email2012-08-26 10:06:56
Egy JÓ kis TS mindenképpen kevesebbet kér olyan sebességen, mivel az neki elég laza pötyögős tempó és még tartaléka is van a simóval ellentétben. Olyankor azok eléggé tőgázon szétforgatva mennek már.
sorszám: 44295 (135048)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-08-26 09:10:04
http://billz.hostei.com/Simson/fogyi1.jpg

Lehet, hogy a kis TS 60-80km/h között még egy Simsonnál is kevesebbet kér?
sorszám: 44294 (135047)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-24 16:47:37
Ezt mondom, kár flancos drága betéteket belerakni. A legolcsóbb is hibátlan ETZ-hez.

BMW brembo féknyerget vettük egyszer ETZ-hez, 5mm a különbség :)
sorszám: 44293 (135042)
(előzmény: jawa634, 2012-08-24 08:41:13)

 
 
jawa634
válasz erre | email2012-08-24 08:41:13
én gold frejt használtam a jawahoz a251es etz ferodo van de evvel is nagyon jó a fékhatás,lehethogy nem egyezik meg de nagyon hasonló én csak a betétet néztem konkrétan .
sorszám: 44292 (135039)
(előzmény: Keri, 2012-08-24 08:08:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-24 08:08:23
Csak szólok hogy nem pont olyan a BMW féke. Kicsit odébb van a tárcsa így nem csereszabatos a nyereg.
A betét meg a karmantyúk viszont valóban ugyan azok.

Azonban én 500forintos betéttel pályázok :)))
Jó az a szürke, puha betét. Elkékül a tárcsám a nagy hőterheléstől, de a fékhatásom nem csökken.
Annyi hogy be kell picit melegíteni, mert hidegen rohadtul tapad.

Van EBC szinter betétem is ETZ-hez, valami 9000forint a Bárdinál ha jól emlékszem...de még nem volt szükségem rá.
sorszám: 44291 (135038)
(előzmény: jawa634, 2012-08-23 21:07:02)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-08-23 22:17:22
Lelégtelenítettem a féket.Végül is úgy sikerült, hogy hosszú cső a légtelenítő csavarra, csavar kinyot, fecskendővel benyomtam neki, és kibüfögte a tartályon a levegőt.Jó ez a Nissin főfékhenger, sokkal határozottabb, és jobban lehet adagolni.
sorszám: 44290 (135034)

 
 
jawa634
válasz erre | email2012-08-23 21:07:02
keri én a fékbetétel szoktam sakozni de rájőttem hogy a bmw régi k100as féknyerge megegyezik az mz vel igy már lehet jóminöségü betétet rakni bele.
sorszám: 44289 (135031)
(előzmény: Keri, 2012-08-22 12:07:05)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2012-08-22 20:43:51
Nekem soha nem volt semmi problémám se az MZ, sem pedig a Suzuki első fék légtelenítése során. Kormányt balra fordítom, hogy a fékrendszer legmagasabb pontja a tartály vége legyen, utána lassan elkezdem pumpálni a kart, de csak addig, amíg el nem kezd jönni a buborék a csőből. Ha megáll, akkor visszaengedem, és újból behúzom. Eddig akárhányszor csináltam, max 10 perc után tökéletesen fogott a fék. A fékcsövet is érdemes megütögetni, hogy a buborékok meginduljanak felfelé.
sorszám: 44288 (135015)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-22 13:31:11
Csak így gyorsabb, és hatékonyabb.
sorszám: 44287 (135004)
(előzmény: Atilla, 2012-08-22 13:08:48)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-08-22 13:24:07
Igen amúgy az oka a kínlódásomnak a kisebb löketű főfékhenger, de 2 napja a Tokaji nagy kopaszról való legurulás alkalmával azt mondta az Mz főfékhengerem, hogy köszöni szépen ő elfáradt.Amúgy is bele volt már szakadva a tükör felfogatásba a menet, így ez jobb megoldásnak tűnik, mint a gyári újboli varacskolása.
Tokajban csak a jobb hátsó telóm pukkant ki( megint, most már nekem lesz Norbi update), leesett a jobbos, tükör, elment az első fék, kiszakadt egy láncvezető gumi....
Ennek ellenére csak az ment szét amit már lassan cserélni kellett volna.300km full rossz út, kánikula, de ahhoz képest jól bírta.:)
sorszám: 44286 (135002)
(előzmény: Keri, 2012-08-22 12:07:05)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-08-22 13:16:33
ÖÖÖ, akkor, holnap elkezdem, megint..:)
Még azért átolvasom a leírtakat, és értelmezem:DKöszi a segítségeteket!
sorszám: 44285 (135001)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-08-22 13:08:48
Így elolvasva szerintem ez ugyanaz mint a csavarnyitogatós módszer.
Csak te nem nyitogatod, hanem csak annyira nyitod ki, hogy a gyors pumpáláskor ne szívjon vissza levegőt.
Aki nyitogatja az ugyanezt játssza, csak darabosabban. :-)
sorszám: 44284 (135000)
(előzmény: Keri, 2012-08-22 11:58:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-22 12:07:05
Amúgy meg nincs semmi gond az MZ fékeivel. Pont olyan mint az összes többi.
Legfőbb hibái: mind a silány utángyátott alkatrészekre és a nem szakszerű karbantartásra és javításra vezethetők vissza.

Amúgy meg a jelenlegi gondodat az amúgy kiválló Honda főfékhenger okozza, nem az MZ :D
Csak ugye a Honda főfékhenger kisebb löketérfogatú, ezért nem nyomja ki olyan egyértelműen a levegőt magából.
sorszám: 44283 (134996)
(előzmény: Troster07, 2012-08-22 10:53:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-22 12:01:59
Nem nagyon nyomja az vissza. Több folyna el a csavar mellet mint ami bejut a rendszerbe. Nem kell túl nagy nyomás, de azért kell, és az ott lévő gumitömítés nem erre való.
sorszám: 44282 (134995)
(előzmény: Troster07, 2012-08-22 10:53:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-22 11:58:13
...naszóval.

Szívást felejtsd el. Szervizekben van ilyen vákuumozó ami gyors meg hatékony, de neked nem kell olyan. (szájjal szívjon az a bizonyos útszéli...)

A racing technika: :)))
Először is a főfékhenger pöcögtetésével buborékozzon ki a levegő belőle, mert ami levegő fent nem nagyon fog lemenni. Alul csak az apróbb buborékokat tudod kiöblíteni, de azt sem a klasszikus módszerrel.

Cső a légtelenítő csavarra, meglazítod, és gyorsan elkezded nyomogatni a féket, ha jól van meglazítva a csavar akkor nem nagyon szívja vissza az olajat, hanem szépen átpumpálod a rendszeren. Ha visszaszívja akkor kicsit jobban zárd el, ha nem jön kicsit jobban nyisd ki. Kb. 2 tartálynyi olajat szoktam átküldeni rajta akkor garantáltan tiszta és levegő mentes.
A végén behúzott fékkel megállsz, lehúzod a csavart és ennyi.
max 10perc az előkészületekkel együtt, és 50%al határozottabb nyomáspont, egy hagyományos légtelenítéshez képest....persze leginkább fém fékcsőnél feltűnő gumi fékcsőnél nem fogod észervenni feltétlenül a különbséget, mert nem a levegő a legrugalmasabb ott :)

Ja ne felejts el utántölteni, mert ha levegőt szív kezdheted elölről.
És fordítsd át a kormányt az első tartály ürítés után, ennél több forgatásra nincs szüksége.
Másik megoldás ha leveszed a nyerget, és visszanyomod a dugattyúkat, majd kiékeled valamivel, akkor nem tud megrekedni benne a levegő, de ezt csak olyankor játszom, ha eleve szétszedem, tehát még visszarakás előtt légtelenítem. Ha csak lecserélem az olajat, akkor elég a lazítás, és gyors nyomogatással átöblíteni, szemmel látható levegő olyankor nincs egy normális rendszerben.
sorszám: 44281 (134994)
(előzmény: Troster07, 2012-08-21 19:48:55)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-08-22 10:53:08
Olvastam, hogy gumicső a légtelenítőre, bele sok olaj, aztán megnyit, és főfékhengeren át kitolja a levegőt, majd megjelenik az olaj is..:)Valahogy így?
A legkotubb kocsiknál is működik a hagyományos légtelenítés, de az Mz az különös. hmm...:)
sorszám: 44280 (134991)
(előzmény: Keri, 2012-08-22 10:47:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-22 10:47:17
Mert te is elhitted hogy a csavart kell nyitogatni meg zárogatni, a levegő meg nem hülye hogy lefelé menjen ha felfelé és mehet egy folyadékban. :)

Majd elmondom neked, hogy kell valójában légteleníteni, de most meló van...
sorszám: 44279 (134990)
(előzmény: Troster07, 2012-08-21 19:48:55)

 
 
jawa634
válasz erre | email2012-08-21 21:25:26
Muldkor valaki érdeklődött hogy milyen hajtokart lehet kapni 250etz- hez én véletlenül találta eredeti ddr-est 7000ft ért főnt volt egy hirdetési oldalon, gyakorlatilag nincsen jelen pillanatban rá szükségem a251 semben még gyári van de enni nem kér az alkatrész.
sorszám: 44278 (134986)

 
 
Árpád
válasz erre | email2012-08-21 20:27:26
Hosszú cső kell, vagy megtanulni szívni. De ez utóbbit szinte mindegyikünk eleget gyakorolja nap mint nap.:D
sorszám: 44277 (134985)
(előzmény: Troster07, 2012-08-21 19:56:50)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-08-21 19:56:50
Olvasom a szervíz topicban a légtelenítés rovatban, hogy szívjuk a nyitott légtelenítőcsavarnál a gumicsövet.Na de ha nyelek egy kis fékolajat?Akkor nem lesz aki fékezzen a motorral:)
sorszám: 44276 (134984)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-08-21 19:48:55
Sziasztok, van egy kis problémám, Etz-250-en cseréltem főfékhengert, az tökéletes állapotú Honda dio-é (nissin), fémfékcsővel van összekötve, mz munkahenger.Már a gyári főfékhengerrel is nagyon nehezen tudtam kilégteleníteni, de ezzel, kb. 1 óra után sem tud felkeményedni.A főfékhenger teljes úton jár, a légtelenítő csavar tiszta, jön is ki levegő, de minimális.Ha kiveszem a légtelenítő csavart ott is szépen nyomja kifele az olajat.A fémfékcső miatt is lehet ez a jelenség gondolom, de régebben volt itt szó erről, hogy valaki leszereli a munkahengert, aztán valahogy emelgeti?(közlekedőedény elv alapján)Valami dereng, de nem emlékszem. Tanácsaitokat várom!
sorszám: 44275 (134983)

 
 
waresz
válasz erre | email2012-08-20 01:03:20
maradj már!! én is más vagyok, néha átjön a spanom, és kiverjük egymásnak, de semmi buzulás! "torrente" :D
sorszám: 44274 (134939)
(előzmény: Árpád, 2012-08-19 19:32:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2012-08-19 19:32:28
A TASZ járt arra? :D
Elég annyit mondani hogy itt meleg motorokról van szó és nem zargat bennünket senki sem.:D
sorszám: 44273 (134936)
(előzmény: Keri, 2012-08-19 19:25:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-19 19:25:00
Jogvédők.
MZ Klubot feljelentették, mi meg levettük mielőtt minket is megtalálnának.
sorszám: 44272 (134935)
(előzmény: waresz, 2012-08-19 18:55:17)

 
 
waresz
válasz erre | email2012-08-19 18:55:17
hova lett a főoldalról a dokumentációk menü?
sorszám: 44271 (134934)

 
 
waresz
válasz erre | email2012-08-19 18:43:46
Írta valaki a könnyített kuplungot..... nekem a nagy TS-en egy a gyárinál fél kilóval könnyebb 4 lamellás szerkezet volt, és most átcseréltem tavasszal egy öntöttvas nyomólapos könnyítés nélküli trophy kuplungra, ami az eddigi könnyítettnél egy kilóval nehezebb.

Negatív Fejlemények: a fogyasztás 1 literrel megnőtt. a motor nem hajlandó már 70 alatt 5.be rendesen gyorsulni. pedig eddig 60tól is tök jó volt.

pozitívum: az eddigi 1200körüli alapjáratot(amit lejjebb nem lehetett vinni) most le tudom vinni 6-700ra(nem mintha akarnám, de le lehet), több vibráció megszűnt, a motor eddig 5000-5300 körül megtorpant teljesen, most vígan forog 6000ig. el lehet vele kényelmesen indulni, anélkül, hogy túráztatni kéne, vagy állandóan lefulladna. gázreakcióba hallható számottevő különbséget nem tapasztaltam. a legjobban az fáj hogy, az eddigi általában 4 liter körüli fogyasztás 5liter körülire nőtt.

valószínű, hogy az öntöttvas nyomólapot kicserélem a gyári alura. és akkor megint bebizonyosodott, hogy a gyári(arany középút) megoldás a legjobb :D
sorszám: 44270 (134933)

 
 
Perec
válasz erre | email2012-08-18 15:03:32
Két hete tovább teszteltem a "szabadon futó rendszert". Legurultunk a tengerpartra. Az elvárásokat nagyjából hozta. Simán lendületvesztés nélkül tudtam üreset szúrni akár 70 km/h felett is. Elég sokat gurultunk álló és üresjáratban lévő motorral is, akár 100+ alkalommal is kapcsoltam a 4. és 5. között tanyázó üreset. Voltak 3-4 kilométeres néma szakaszok is, de néha csak a karburálási hiányosság miatt motorfék üzemben időnként jelentkező rángatást küszöböltem ki vele, vagy körforgalmat, lassú kocsisort közelítettem meg. A pilóta azért nem uralta tökéletesen a technikát: néhány alkalommal -ahogy Keri megjósolta- elfelejtett visszakapcsolni megállás, vagy emelkedőn túlzott lelassulás előtt, de egy alkalommal az is előfordult, hogy normál üresben kezdte meg a gurulást, utána a kelleténél nagyobb sebességnél szúrt egyest, miközben a motor állt. Szó nélkül bevette... A gép egyébként jól viselte az utat egy meghibásodást fedeztem fel: gyertyapipa rögzítő drót törés. Ezt sikerült orvosolni, sőt ha minden igaz a drót darabokat is megmentettem a hengerbe jutástól. 1895 km-t tettünk meg 3,9-es átlagfogyasztással, eleinte kicsit bátrabban adagoltam az olajat, ezért az elcsomagolt 1,5 literből szinte nem is hoztunk haza. A vitt készleteket feléltük ezért szinte üresen: 48,4kg csomaggal tértünk haza. 100 km előjáratás után indultunk a frissen fúrt géppel, úgyhogy- ha jól számolom készen vagyok a bejáratással is :)
sorszám: 44269 (134920)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-08-15 20:18:09
Akkor ideje nevet is változtatni...
;)...DDDDDD
Talán NagyEtzsávóra?
DDDDD
Teknőc
sorszám: 44268 (134904)
(előzmény: KisTSávó, 2012-08-15 20:08:15)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2012-08-15 20:08:15
Szépjóestét!

A 250-es ETZ-met végre használtam legálisan főútvonalon és nagyvárosban is, mivel ezzel a motorral vizsgázok A korlátozott kategóriából. A gépről annyit, hogy utángyártott kipuff, Berta dugó, megszakítós gyújtás, 19-es lánckerék és egy csatos BVF karbi. Főúton a tempó 80-90 közötti, városban max 50, végig 5ösben, 3000 felé nem forgatva egy fokozatban sem a gépet. Összesen levezettem 360km-ert hétfő óta. Első nap 4,1 második nap 3,9 a mai nap pedig kerek 4 literes fogyasztás jött ki 100km-re. A motorom pedig jóval többet tud 90nél. Szóval nem csak a mesékben létezik a 4 literes fogyasztás és a jó menetdinamika:) Hozzáteszem, hogy a főúton hatalmas szembeszél és széllökések voltak.
sorszám: 44267 (134903)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-11 21:46:39
4T motorok teljesen más stílust követelnek meg. 2T után valóban unalmasnak tűnnek, még a nagyobb gépek is, de csak azért mert rosszul használod a jellegzetességeit.

Gyorsan hozzá lehet szokni, főleg ha túrázni használod.
sorszám: 44266 (134868)
(előzmény: VGGábor, 2012-08-11 20:37:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-11 21:34:15
Ez nem ilyen egyszerű, mert szimmeringgel együtt nyomja ki az olajat :)

Én addig szoktam tölteni, hogy kihúzott állapotban kicsit megmozgatva is érezi lehessen a csillapítást, de többet sem.
Ez már csak azért is jobb mint mennyiséget rakni bele, mert ki tudja mennyi maradt benne.
sorszám: 44265 (134867)
(előzmény: Troster07, 2012-08-11 20:30:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-11 21:31:09
Száranként kell.
sorszám: 44264 (134866)
(előzmény: VGGábor, 2012-08-11 20:20:13)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-08-11 20:37:54
Én am mentem már YBRen, jó-jó, de tényleg unalmas. Nincs az hogy nagygázt húzol és látványosan megugrik mint a TS, ott szépen egyenletesen gyorsul, minden sebességben és fordulatszámon. Végsebességben lehet jobb, de ha a TSt halálközelbe kergetjük (amit én nem teszek) akkor az is vinne 110et.
sorszám: 44263 (134865)
(előzmény: Teknőc, 2012-08-11 09:08:40)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-08-11 20:30:01
Igen előre száranként kell bele 230, de hátra elvileg színültig kell önteni a csövet, majd bele a szárat a szimeringel, és az kinyomja a felesleget.
sorszám: 44262 (134864)
(előzmény: VGGábor, 2012-08-11 20:20:13)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-08-11 20:20:13
Az enyimet is mult héten a piacon 3an is megdícsérték h de jól néz ki, a motorostalálkozón meg szinte rá se néztek mert nem eredeti se a színe se a kipufogója... blabla. De nekem így teccik jobban mint az átlagos szürke TSek.

Mit akartam még, héten felújítottuk az első telókat, új szimering, olaj, de ezzel vagyok bajban, mert a netes könyv 230 cm3 ír egyenként, haverom meg állítólag egy ts használatiban azt olvasta hogy 230 cm3 páronként kell.
Egyelőre így van, jobb mint volt, de melyik az igazi?
sorszám: 44261 (134863)
(előzmény: Troster07, 2012-08-11 13:45:15)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-08-11 13:45:15
Tegnap marha gyorsan el kellett mennem a munkahelyemről Miskolcra, persze hazafele hoznom kellett egy teherautót.Főnök okoskodott, hogy is menjek, erre én megyek a Yamah ybr 125-el, Miskolcon felpattintom az Iveco platóra, aztán go Debrecen.Mondja ok.Mivel siettem az út 90 százalékát parasztba nyélgázon tettem meg, de kibírta.Sőt jóval többet kibírnak.Ezek a postás motorok nagyon strapabíróak, a kopó alkatrészeken kívűl semmi bajuk sincs, de tényleg, átlagban a mieinkben 60 ezer körül vannak, még egyiken se volt a motorjához nyúlva, még csak szelepeket sem állítottak, mert a műhely nem foglalkozik vele, csak papíron végzi el az esedékes Tmk-t.Ennek ellenére rém unalmas motor, de aki nem barkács ember az ilyet vegyen.
Ma szétszedtem a hátsó telókat az Etz-n, mennyi olaj kell bele száranként?
Keri olyanra restauráld amilyen Neked tetszik, úgy is mindíg jönnek a hülyék, hogy ez nem eredeti, meg, hogy Ő ezt máshogy csinálta, meg 40-szer volt vele Lipcsében dolgozni.Én ezért nem vittem a Trophyt sehova.Az Etz-t meg le se köpik, az jó ki szürke kisegér.
sorszám: 44260 (134862)
(előzmény: Teknőc, 2012-08-11 09:08:40)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-08-11 09:08:40
Hm, bocsi elfelejtettem, hogy versenyző vagy, nem egy öreg rokker....;) :)))!
No, ez az alapváltozat, s talán tetszetősebb neked:
http://www.yamaha-motor.eu/hu/products/Motorcycles/125cc/ybr125.aspx?view=media#http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2012/YBR125/2012-Yamaha-YBR125-EU-Mistral-Grey-Static-001.jpg?width=910&quality=75|ymeGallery1||
Az a honda nem az én világom, se ez, valamint VG-nek igaza van. Ezeket a típusokat még mindig legyőzi a kis ts szinte mindenben.
Csak az a fiatalos forma, meg a 4T adta kevesebb fogyasztás szól az újak mellett...De az összes többiben még mindig magasan a ts nyerő! ;) :)))!
Ja, én meg örömmotoros vagyok rendesen... Egy motoros rendőr mondta nekem....DDDDD
Teknőc
sorszám: 44259 (134856)
(előzmény: Keri, 2012-08-11 08:00:17)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-08-11 08:34:09
A régebbi való neked, az újakat már kiherélték, azokat a TS is lehet megenné.
Enyim már most is örömmotorozásra van, 2 (3) motor közül tudok még választani :D
sorszám: 44258 (134855)
(előzmény: Keri, 2012-08-11 08:00:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-11 08:00:17
Én inkább egy ilyenre gondoltam:
http://motor.honda.hu/modellek-125ccm_robogo-cbr125r2012

Persze régebbi változatra, mert ennyit nem akarok adni érte.
sorszám: 44257 (134854)
(előzmény: Teknőc, 2012-08-11 07:39:29)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-08-11 07:39:29
Jelenlegi 4t igásló, ami szerintem tökéletes:Yahama Ybr125 custom.
820ropi ára. Szerintem tuti. a kis ts után max erre váltanék. Csak ha nagyon muszáj lenne váltani.
http://www.yamaha-motor.eu/hu/products/Motorcycles/125cc/ybr125-custom.aspx
Így már értelek. Jó kis paci, csak finomabb használatra, óvó használatra kerül.;)
Teknőc
sorszám: 44256 (134853)
(előzmény: Keri, 2012-08-11 07:30:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-11 07:30:48
Nem múzeumba kerül, csak éppen nem napi használatra lesz, mert az gyorsan amortizálja. Szerintem ebben a szezonban is mentem vele kb. 10ezret.
Nem tudom mert nem működött az órám. Előző hónapban megjavítottam és azóta mentem 4000-et :) igaz ebben az is benne volt, hogy a kocsim motorja besült, és amiatt kifejezetten sokat kellet mászkálni.

Szóval szerintem megérdemli az öreg vas, hogy patent állapotra hozzam, és csak ne igáslónak hanem örömmotornak használjam. Igáslónak meg veszek valami fiatal jellegtelen 4ütemüt.

Megjegyzem amikor a TS-t vettem akkor még ez is egy lesajnált filléres vacak volt, most meg már azért állít meg a rendőr hogy megcsodálja milyen szép veterán :D
sorszám: 44255 (134851)
(előzmény: Teknőc, 2012-08-11 07:14:59)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-08-11 07:19:43
DDDDDD
Teknőc
sorszám: 44254 (134849)
(előzmény: Keri, 2012-08-11 07:12:03)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-08-11 07:14:59
Értelek, megértelek..noha nem teljesen..
Az a vitrin lesz a halála, s még szegényke Leninnek fogja magát hinni, hogy el sem temetik...
Bocsánat. te tudod-.
Akkor jól mértem én is.;)!
Én használom vegyesen, megérdemli, igaz, nem is nagyon cserélném le, öreg megbízható társamat....megbecsülöm, s használom, ahogy szolgál.
Túrán, városban, ahogy nekem/nekünk tetszik. ;) :))))!
Teknőc
sorszám: 44253 (134847)
(elözmény: Keri, 2012-08-11 06:52:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-11 07:12:03
Most hogy tudom hogy ilyen nehéz, nem is bírom majd megemelni :)))))
sorszám: 44252 (134846)
(előzmény: Teknőc, 2012-08-11 07:04:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-08-11 07:09:14
Apropó, TS restaurálás.
Gyári, vagy jó minőségű alkatrészekhez hozzájutni szinte lehetetlen. Az nem gáz ha a gyárinál jobb minőségben gyártok hozzá alkatrészeket?

Meg az mennyire szentségtörés, ha a konstrukciós hibákat kijavítom? Pl. akarok bele primerlánc feszítőt, mert azzal sokkal tartósabb és csöndesebb lehetne.

5 sebességes, rendes kukactengelyes váltó?
Lemezburkolat rögzítését normálisan, gumi szilentekkel megoldani?
Valami ilyesmi szín az eredeti borzalmas narancsvörös helyett?
http://images.kaneva.com/filestore8/4369503/5352515/423_uni_beige_mini.jpg

A rozsdamentes imbuszfejű csavarokat, és a belsőrezós rozsdamentes kipufogót nem is említem :)
sorszám: 44251 (134845)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-08-11 07:04:09
Pedig most megnéztem a könyvet,
jól emlékeztem:
mz ts 125-150: Üres tömeg szárazon,kg 109.
Megengedett teljes tömeg,kg 270.
Terhelhetőség(hasznos tömeg) 161kg.
Teknőc
sorszám: 44250 (134844)
(elözmény: Keri, 2012-08-11 06:53:15)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu