:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok! :-)
Massino gépének sérüléseit itt tudjátok megnézni:
http://mz.uw.hu/Album/displayimage.php?album=lastup&cat=&pos=0
Ma jön a kárszakértő megnézni a motort...
ciao
Gábor
Semi
hello! Találtam egy jó Mz Enduro honlapot: www.trophy-sport.de
A németül beszélők előnyben!
Várjál nem is kell annyira szaladni.:-) Még egyeztetni kell a biztosítóval. Szóval amikor Neked megfelel, akkor összefuthatnánk.
Köszi!
Massino
Aha megfelelne, de hamar kéne uganis asszem holnap jön az aki a ruhák sérülését méri fel. Pesti vagy?
Massino
Udv!
Massino! Valszeg tudok szerezni egy bukot, ha kell még. Haver bukott vele, van rajta pár centis repedés. Megfelel?
tike.
Nem Gödöllői vagyok, csak itt tanulok
Veresen van egy szocimocis ismerősöm, aki Maci névre halgat. Ismered?
Gexxx
Szíves érdeklődésedre válaszolom, hogy ott melóztam a Postán, de már a veresegyházi postahivatal fényét igyekszem emelni, mint veresi lakos.
Gyanítom gödöllői vagy, ami igazán jó és szép hely. Szép emlékeim vannak a városból, de hát a postai átszervezés...
Ha Veresen jársz, megtalálsz a Postán, Én vagyok a legkopaszabb a hivatalban.
Egyébként tényleg vigyázzatok, nem tudom lehet hogy a tavasz miatt de mindenki elfelejtett vezetni. Az autós iskolában is ahova járok, minden oktatónak összetörték az autóját. Hol hátulról, hol oldalról, tiszta hülyék az emberek. Ha meg a motornak megy neki, akkor már nem rajta múlik a motoros élete. Szóval csak deffenzíven! :-)
Moha!
Beszéltem ZsT-vel, és ajánlott Téged is.
Ha összejön egy kis lóvé akkor azonnal elkezdem beszerezni a cuccokat, és akkor megkereslek, meg ZsT-t is.
Köszi szépen!!!
Massino
massino!
még jó hogy egyben maradtál! a mocit helyrehozni csak idő kérdése nade az embert!?
boldog vigyorral szálok le a gépről ha nem próbál senki fellökni letolni eltörölni esetleg "alámhalni". a minap 300m-es szakaszon (Zalaegerszeg Kossuth u.) négyen (!!!) próbálkoztak.nagyon felbátorodtak a népek mióta kitették a 30-as táblát.
Most olvasom... Részvétem Massino!
Az autósok néha azt hiszik övék az út és a motorosok elmehetnek a fa..ba!
Nekem is volt 2 hete egy ilyen esetem, pedig nem nagy város.
Beértem egy 20al döcögő UKRÁN autót. Kirakja az indexet balra. Gondoltam elmegyek mellette jobbról le is húzódott. Már majdnem ott voltam mellett és kirkata jobbra az indexet és rámhúzta a kocsit. Én persze satufék szerencsére nem kapott el. Aztán ki jobbra középső új fel és lelőztem.
Persze ő egyenesen ment tovább....
Massimo!
Dobd fel, hogy mi kell!
Úgy érzem /bár új vagyok/, pár dolog össze fog jönni.
Üdv a táborban, Czifi! :)
Képeket a mocidról a galériába, de gyorsan! :) :P
Üdv: TiB
Akkot Te hívtál? Lenyomtam mert suliban voltam, most értem haza. Azt nézhetünk, eddig úgy áll a dolog hogy leginkább pótalkatrész kéne. Holnap jön a kárfelmérő, akkor okosabb leszek.
Massino
Részvét, részvét! Az a szép kicsike MZ, hüpp!
Próbáltalak hívni, majd még délután megint próbállak. Nézünk egy kis pótalkatrész vagy pótmotort :-)
Üdv,
Zsandatara
Nekem is részvétem Massino-nak!
Mostanában egyre bunkóbbak az autósok. A múltkor álltam a lámpánál a motorral, és a mögöttem álló kocsiból egy hülyegyerek megkérdezte, hogy miért motorozok a belső sávban. Azt hitte, hogy nagymotorral is a padka mellett kell menni, elküldtem a f*szba!
Jó motorozást mindenkinek!
Helló!
Énnekem is van egy vázcserés történetem, de nem törés miatt.
Tudtam szerezni egy nagyon jó állapotú TS-t ingyen, de papirok nélkül. Vettem egy BAROMI szar állapotút PAPIROKKAL, nagyon olcsón, és a vázon meg a blokköntvényen kivül mindent átraktam rá a jó MZ-röl. Persze a váznak meg a blokköntvénynek nem volt semmi baja.
üdv
Donát
U.I. szerintem vázat nem nagyon lehet jól kiegyengetni, legalább is nem otthon.
Sziasztok!
Bocsi azoktól akik infót kerestek volna az mz.uw.hu -n és nem működött az oldal. Megcsináltam, megy szépen és a képgaléria is.
Ha valakinek mégsem jönne le, akkor SHIFT-Frissítés gombot nyomja meg, mert a böngészője a régi cache-t mutathatja.
Mégegyszer elnézést kérek a hanyagságért...
ciao
Gábor
Semi
u.i: Nincs valakinek egy törött bukója? Massino el tudna számolni egyet! :-)
Ugy van egyengessetek a vazat, mert az jo es biztonsagos!! Gexx: sztem inkabb esszel kellene kűdeni neki szar uton nem a hatarokat feszegetni foleg nem a villat kemenyiteni.
Gyoszi.
Üdvözletem minden Tisztelt tagnak.
Úgy érzem, hogy illik bemutatkoznom. Ifj. Czifra Péter vagyok Budapestről egy ETZ125 tulajdonosa.
Sok keresgélés után találtam rá erre az oldalra és nagyon hálás vagyok a sorsnak.
Czifi
Csatlakozom,részvétem Massino.Miért van az,hogy ha baleset van,mindig azzal kezdik a gkvezetök,"a motoros a hibás".Meg nem vette észre..ha most nincs ott senki,akkor Massino rosszabbul jár.Bár kétlem,hogy a vezető nem vette észre.Csak látta,hogy túlélte,igy pattanni akart.Bizom benne én tévedek,és tényleg nem vette észre..bár ha az én kocsimra egy kavics felpattant,reflexből oda néztem.Sajnálom,Massino .
Én is részvétet szeretnék kívánni a mocid miatt, viszont volt egy jó napod, mert megúsztad. Sajna segíteni érdemben nem tudok, mert nem régen van ETZ-m, viszont van egy vázam.
Kitartás!
Köszi, de nem sok mindent lehet itt segíteni! Várom a jegyzőkönyvet, a kárfelmérőt stb, stb, stb.
Bízom abban hogy hamarosan újra meglovagolhatom a gépet.
Ha váz sérült akkor tk, lehet hogy akkor jönne ki legjobban a dolog. Adjanak pénzt, és veszek másikat. Csak hát a mostaninak az esztétikai értéke a legnagyobb!!!
Massino
Hali!
Szerintem egy emberként drukkol neked az egész MZ-s társadalom, hogy jöjjön rendbe a mocid! Szal kitartás!!!
Üdv: TiB
Hello
Tesho
Ez a kompreszió növelés nem öli meg a főtengelyt? Ugye az rendben van hogy a benya már nagyobb oktánszámú mint régen és bírja a nyomást, de a főtengelyt az adott kompresszióhoz méretezték.
Nem hiszem, hogy ez jót tesz neki!
Üdv Attila
Gödöllőn? Mit kerestél erre?
Gexxx
Olvasván kollégánk szerencsétlen esetét a marha autóssal, örülök, hogy ép bőrrel megúszta, mert ez a legfontosabb. Miután még februárban kisértetiesen hasonló balesetem volt Gödöllőn egy kis mafla gyerekkel, aki bátyuska autójával vagánykodott, két dolgot szeretnék tapasztalatként átadni:
A baleseti jegyzőkönyv, melyet a rendőrség ad ki, kb. hat hét alatt készül el. Csigatempó. Érdemes személyesen értemenni. A másik, hogy elgörbült, sérült vázat csak új, még forgalomba nem helyezett vázra lehet cserélni. (Okmányiroda szerint) A haver régi motorját ezért nem érdemes megvenni váz-pótlás céljából. Új váz kapható kb. 20e Ft. feletti áron (állítólag). Úgyhogy érdemes egyengetni, amíg lehet.
Igen biztos az a legjobb hogy épen megúsztam, de hidd el az bánt a legjobban hogy összetört a moci. Még most is görcsbe áll a gyomrom ha ránézek. Nem tudom mikorra lesz kész, a biztostó nem fog kapkodni az tuti.
Szevasztok !
Szombaton pecázni voltam a haverommal, hazafelé olyan kis aranyos esőbe keveredtünk. Szakadt mint az állat, el is áztam rendesen ráadásul az autósok ( mintha ők is áznának a kocsiban ) padlógázzal repesztettek mellettünk csaptak össze vissza. + még a haverom motorja 3-szor állt meg útközben.
Más: Szombat du. 2 körül Tiszafüred Poroszló környékén vagy 40 csopperes szaladgált.
Nagyon sajnálatos ami történt,de annak örülök ,hogy ép bőrrel megúsztad.Hidd el ez a lényeg!!Még a hideg is kirázott mikor olvastam.Szerintem minden motoros rémállma az ami ma veled történt.
Öszinte részvétem a baleset miatt.
Vasárnap hajnalban én is majdnem fikáztam az ETZ-vel, de nálam nem a figyelmetlen sofőrök zavartak be.
Olyan 3-4 óra körül tartok haza egy kurva szar minőségű úton, ráadásul az eső is esett, kurva sötét is volt. Kb 80-as tempónál már kőkeményen küzdöttem, hogy a moci arra menjen, amerre én akarom. Az eleje mindig elindult kifelé, csak még nem tudom, hogy miért. A padka (sajnos természeresen) kb 20 centivel mélyebben volt, mint az út. Le is csúsztam egy helyen! Ha ott belefékezek, és nem engedem a szutyokban szaladni a mocit, akkor most lehet, hogy nem itt írogatnám a hozzászólásokat. De túléltem!
Most keményítek egy kicsit a moci elején, hátha jobb lesz.
Széles (és jó minőségű) utat!
Gexxx
Elméletileg jól számoltam,de nem esküszöm meg rá:-)
A Simsonnál pedig többre is fel lehet nyomni a kompressziót,mint 12!
A lényeg,hogy egyszerre nem szabad sokat leszedni és mérni kell a kompressziót közben és a rést..
tesho,
A teljes átmérővel számoltál?
Mert az égésteret is ki kell szedni, hogy a résméret gyári maradjon.
Emiatt csak a félgömbnél csökken a térfogat, és így jóval többet kell levenni.
Úgy emlékszem Simsonnál 0,8-at, Trabinál 3mm-t is leszedtem, de még lehetett volna többet.
Jó tükör kell, jól beállítva, és _használva_.
Nekem a belsőben még látszik a B oszlop is.
És nem árt, ha van némi térlátásunk is.
Egy ismert műsorvezető csaj mondta 1x, hogy ő szeret vagányan bújkálva vezetni. Aztán a 3. balesete után derült ki az orvosnál, hogy csőlátása van. Még büszke is volt rá.
Hogy kapott jogsit? És miért vezethet még ma is?
Egy idős bácsi mondta régen, hogy többet kell nézni a tükörben hátrafelé, mint előre.
És a kutyát sem árt úgy vinni, hogy ne zavarhassa meg. Attól meg, hogy indexelt, még nem kell másnak eltakarodni mellőle.
A csaj többszörösen szegte meg a kreszt.
Múltkor mentem a Hungárián, és egy barom folyamatosan szlalomozott. Lámpánál elé kerültem, majd pár-100 m múlva utolért, és lendületesen kijött _mellém_ a külső sávba. Szerencsére nem Ascona volt, így még épp elfértem. Jókorát csaptam az autóra, aztán még neki állt feljebb.
Köszi srácok!
Dino!
Így van, nem mindig elég az a 3 tükör, hátra is kell néha nézni, de hát ez a nő még a tükröt se nézte állítom. Állította hogy ő még indexelt is, de a jobb indexe nem is működött. Szóval bekaphatja!
Egyébként nincs valakinek egy törött bukója?? Azt is be tudnám írni kárnak.
Massino
Massino!
Autóvezetés közben kérdeztem az oktatót, hogy miért kell hátranézni. Hülyeségnek tűnt amit mondott.
Most már értem miért KELL HÁTRANÉZNI!
Huhhhhhhhhhhhhhhhh Massino,részvétem...néhány napja én is írtam,hogy majdnem elmeszeltek és mindenki legyen óvatos. Soxor kivédeni sem lehet az ilyet:-(((((((((((((
Én pénteken nagyon elgondolkodtam...a barátom is látván az esetet,most úgy döntöttek,hogy inkább új autót vesz,mint nagyobb motort,mert életveszélyes az utakon közlekedni.
Na de kérem,nem mehet mindenki pályamotorozásra/versenyzőnek??!!
Pedig az összehasonlíthatatlanul biztonságosabb...
Hi!
Na hát ma de. 10-kor jól összetört az MZ-m. A kőbányai úton haladtam a külső sávban, mellettem a belsőben valamivel előrébb haladt egy öreg szar opel ascona, és egyszercsak gondolt egyet és index nélkül átjött az én sávomba és kiverte alólam a motort. Nem tudtam már arrébb se menni, mert ott volt a padka, fékeztem mint az ökör, de hiába. Pont olyan szögben jött hogy oldalról eltalált. Én gurultam 2-3-at, a motor meg forgott utánam. Mikor megálltam gyorsan hátranéztem, és láttam hogy a gép jön utánam úgyhogy gyorsan felpattantam mentem 2-3 lépést. A mögöttem haladó autó úgy tudott kikerülni hogy átment a motor hátsó kerekén. És ő integetett a nőnek, mert egyébként az opelt egy nő vezette, hogy takarodjon vissza. A csaj semmit nem vett észre, meg se állt csak miután mutatta neki a fószer. Nem ismerte el hogy ő volt a hibás, pedig kb. 30 ember jött oda, és szidták a nőt hogy hogy lehet ekkora fasz. Azt mondta először hogy azt hitte a kutyája csinált valamit a hátsó ülésen, majd azt hogy én hátulról mentem bele. Anyád mondom, majdnem szétrúgtam azt a köcsög fejét, annyit ordítottam hogy nincs már hangom. Na mind1, rendőrt hívtam, kijött két motoros rendőr, ők is látták hogy a nő teljesen hülye. Most folyik az ügy a biztosítóval, mert annak a kurvának nincs biztosítása. Úgyhogy majd meglátjuk hogy lesz, a motor bal oldala, első-hátső lámpája faszán összetört, a villa is elferdült stb... Lefotóztam majd lesznek képek.
Bocs ha kicsit hosszú lett, óvatosan menjetek!!!
Üdv,
Massino
Ha egyéb baja nincs, akkor ez esetben gratulálunk, az Ön ETZ251-e kiválóan működik.
Üdv,
Zsandatara
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni az ügyben, hogy a ETZ251esem nem igazán veszi az üreset, csak ha áll a motor, akkor simán. De járó motornál nem. Ha valaki tudna ez ügyebn segíteni előre is köszönöm!
üdv csabee
Sziasztok! Segitsen valaki!
Van egy ES250/2 MZ-m,és keresek hozzá hengert+dugóval,Ha van valakinek ilyen irjon egy mailt és rögtön megkeresném.Elöre is kösz,és teli tankot kivánok mindenkinek!
Szabgab!
ETZ 125-nél és 150-nél max 0,5mm-t szabad leszedni a hengerfejből,ha jól számoltam:-)
0,5mm-nél lesz a gyári 10 helyett 12-es a sűrítés.
Előtte azonban érdemes megmérni a kompressziót és lemérni a dugattyú-hengerfej távolságot.
Túl nagy teljesítménynövekedés nem lesz,de a főtengelyt jobban megviseli,szóval meggondolandó...
Főf. 92
szivató 75
alapjárat 40
ETZ fényszóró:
A H4-es laposabb, ill. ha arra gondolsz, hogy 1 centire kiáll, akkor az Trabié lehet.
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy milyen méretű fúvókák kellenek a TS150-es karburátorba?
Gondolom a 125-é nem ugyanaz!
Köszi
Galus
Kösz a segítséget megpróbálom, aztán majd meglátjuk!
Rob152
Megnéztem. Csak kúposan van fölrkva+1 csavar fogja. A csavart meglazítottam eléggé, csapágylehúzó föl, be a fogaskerék alá aztán csak tekertem és lejött. Sok sikert hozzá.
Rob152!
Én asszem egy 3 körmös batárnagy csapágylehúzóval oldottam meg meg a csavarral, ami felfogja.
Hali!
ETZ-hez hányféle foncsort lehet kapni. Mert nekem "gömböjűbb" van és láttam már laposabbat is.
Ja! 1600
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|