hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Massino
válasz erre | email2004-04-30 01:49:08
Na összeraktam a motor elejét, és mikor végeztem kiderült hogy SZAR a teló. Lenyomtam a gép elejét, és úgy beleragadt hogy alig bírtam kihúzni.
Még állítgattam rajta, de hiába. Sajna nem úsztam meg. Úgyhogy bambi mester mit is mondtál mit cseréljek? :-) Meg azt is mondtad hogy van Neked olyan. Érdekelne! :-)

Üdv,
Massino
sorszám: 1699 (9183)

 
 
kope20
válasz erre | email2004-04-30 00:32:17
Ez a zzzz-töf-töf-zzzzz minden kétütemű motorra jellemző ha nem terheled eléggé.Magyarul,ha"lebeg".Tehát se nem húzatod se nem motorfék.És szerintem nem ártalmas csak randa hangja van.Nekem rezós kipuffom van,és azon én el nem tudom viselni ezt a minden második fordulatra gyujtok-ot,ezért inkább felkapcsolok akkor kicsit ugyan erölködik,vagy gyorsabban megyek,vagy visszakapcsolok,csak kis sebességen ordíttatni a motort az meg megint nem nyerő számomra,de akkor legalább minden fordulatra gyújt.
sorszám: 1698 (9178)

 
 
kope20
válasz erre | email2004-04-30 00:17:45
Most utánanéztem a Közlekedési főfelügyelet honlapján ennek a kezdő-vezetői engedély kérdésnek.És hülyeséget mondtam mikor azt állítottam,hogy,ha új kategóriát szerzel akkor abban leszel csak kezdő,mert,ha az első megszerzett kategóriád elmúlt 2éves-azaz a vezetői engedélyed is-akkor már nem kezdő....Már csak azt nem tudom,hogy,ha valaki A1 után levizsgázik A-ra és más kategóriája nincs akkor honnan fogják tudni,hogy neki elötte már két évig volt valamilye.Mert a jogsin csak a kiállítás dátuma meg a vizsga dátuma van.Az"előélete"nincs.Amit multkor a kódokról írtam az is szép és jó,mert nem alkalmazzák.Barátnőm jogsija még kezdő(kb fél éves),de a 181.es kód nincs benne.Tehát azt se lehet mondani,hogy,ha két év után leteszed az A-t akkor a rendőr onnan fogja tudni,hogy nem ez az első kategóriád,hogy nem lesz benne a 181.Mert,hogy előtte is elfelejtették beleírni.Szóval szerintem,ha "ŐK" ilyen komolyan veszik akkor ti is megtehetitek(már akit ez érint),csak megfelelő kimagyarázó történet kell legyen a tarisznyátokban:)
sorszám: 1697 (9176)

 
 
elmi
válasz erre | email2004-04-29 23:36:06
Küldtem a telszámot
sorszám: 1696 (9170)
(előzmény: wancy, 2004-04-29 17:13:54)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-04-29 23:15:12
Szevasztok !

Ez a "zzz töff töff zzz...." nem tudom, hogy miért olyan nagy probléma nektek, én úgy gondolom, hogy minden MZ ilyen.
Egyébként meg mindenki ráérez arra, hogy miként kell hajtani , egy biztos sem ellustítani sem pedig szétpörgetni nem szabad, az aranyközépút az a jo.
Én személy szerint ha városba megyek nagyobb úton (pl főút) akkor mindig felrakom legalább 4-be, ( kisebb utakon nincs ilyen, mert ott mindig váltogatni kell ) igaz ekkor nem pörög annyira de országúton úgyis kiég.
Fontos a jó olaj, a sz*r arol 2T az eltömi , valami jobbat kell venni. Nekem Valvoline félszintetikus van, eddi semmi problémám nem volt vele. 1600 Huf. körül van / liter.
Széles utat !
sorszám: 1695 (9169)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 21:34:57
hmmm..megnézem az úszószintet a hétvégén!

A tű bejáratáskor felüla 4. helyen volt, most a 3. helyen van felülről.

akkor már csak az úszószint lehet, mi?

mondjuk nem értek egyet, hogy a zzzz..töf töf..zzz gond lenne..

minden szimó ilyen, meg a babetták is.

Szóval mintha 3-4 ezer körül csak minden második, harmadik ütem robbanna. De szerintem ez minden motoron így van, mert nem adsz neki annyi kakaót a gázzal.


Úszószint a pöcökig érjen?
sorszám: 1694 (9163)
(előzmény: kustib, 2004-04-29 21:09:29)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-29 21:09:29
Ja, és a zzzzzz-töff-töff-zzzzzz probléma beállítási gond is lehet... Nekem legalábbis nem csinálja, csak lejtőn, motorféknél!

Üdv: TiB
sorszám: 1693 (9158)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-29 18:01:38)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-29 21:05:08
Vazzeg, Info!

2000-2500-ön csodálkozol, hogy dzsuvázik a TZ-d???? 3000 alá nem szabad menni! De még 3500 alá sem érdemes! Pörgetni kell, legyen hangos, szarni rá! Legalább ugrik, és ki is ég! Ja, és nem füstölög! Mellesleg nem túl dús a keveréked? Lehet, hogy azért is füstölög? Tű hol van?

Üdv: TiB
sorszám: 1692 (9157)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-29 17:19:35)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-29 20:48:14
Infomaker!
Nyugodtan vigyed kisebb fordulaton, nem olyan veszélyes az a kipuff tömődés. Egyszer úgy is betömődik, de ahhoz idő kell. Mehet kisebb fordulaton hogy szép zzzz hangja legyen. :-) Jobb mintha állandóan motorfék-gáz-motorfék-gáz...
Kényelmesebb is, nem rángat annyira.

wancy!
Köszi, valami olyasmi lesz. A teló nem ferde, úgyhogy mákom van, az kormányt meg beállítom.

Mindenki a heggesztést javasolja, szóval az lesz! :-)

Kösz!
Massino
sorszám: 1691 (9155)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-04-29 20:12:04
"De ha megfigyeled, ezek villámgyors változásai a motorfék, és gyorsítóüzemnek.
Nem árt ez?"

Mindenképp. Próbáld húzáson tartani, akár szakaszos gyorsítással, vagy feljebb váltva kisebb fordulaton.
Ha országúton is mész, nem lesz gond.

A 3. meg szerintem kopott, fokozatosan rosszabb lesz.
sorszám: 1690 (9151)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-29 18:01:38)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-04-29 19:23:07
Massino
Simán hegeszd vissza, már több MZ-n is láttam ilyet és semmi probléma nem volt vele. (a CO jobb mint a villany)
sorszám: 1689 (9148)
(előzmény: Massino, 2004-04-29 17:03:28)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 18:01:38
"lazítsd fel a kormányoszlopot és az alsó telótaró bilincseit, és úgy lődd be a futót. "

Nekem is ezt mondták, nem vált be.

Görbe volt a két felső telószár...


Szóval 2-3 ezres fordulaton mehetek? hogy normális zzzz hangja legyen? Ne pedig zz töftöftöf zzz töftöf zz...

Nem koszolódik el a cső?

Persze falun kívül meg húzatom.



sorszám: 1688 (9140)
(előzmény: wancy, 2004-04-29 17:45:33)

 
 
wancy
válasz erre | email2004-04-29 17:45:33
Massimo!

Valszleg csak a telótartók fordultak el egymáshoz képest, ezért a telószárak egymáshoz képest elindultak egy forgás-hiperbola pályán. (mint az Újszegedi víztorony)
Ez egyenes telókkal nem nagy gáz, mert a kormánymű szerelhető.
Ha még van benne furcsaság, lazítsd fel a kormányoszlopot és az alsó telótaró bilincseit, és úgy lődd be a futót. Ha beállt, mindent újrahúzni, még a felső telócsavarokat is, hogy ne maradjon benne fölös feszültség.

A kormány határolót érdemes helyreállítani. Szerintem CO-val hegesztesd fel. (Előtte generátor csatlakozót lehúzni!)
sorszám: 1687 (9139)
(előzmény: Massino, 2004-04-29 17:03:28)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 17:22:55
Massino, nem olvastam vissza, de mi a gond a telóval? hülyén áll a kerék? Nekem is ez volt..estek vele. El voltak ferdülve a felső krómozott villaszárak, de csak 1 mm volt benne, de a kerék már faszul állt.
sorszám: 1686 (9137)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 17:19:35
Massino!

De ha feljebb rakom, akkor nem pörög, van ereje is, de nem dzsuvázik a kipuf mondjuk tartósan 2000-2500 as fordulaton?

Vagy azért ennyira nem rémség a kipuf.koszolódás? Annyira félek tőle, mert új a kipuffom.
sorszám: 1685 (9136)
(előzmény: Massino, 2004-04-29 16:57:33)

 
 
wancy
válasz erre | email2004-04-29 17:13:54
Tűkön ülök!

Zsong bennem a tavasz, és sehol egy MZ gázkar a háztartásban!:( :D

A számom: 20/329-2318

Kösz:wancy
sorszám: 1684 (9135)
(előzmény: elmi, 2004-04-29 13:05:52)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-29 17:03:28
bambi1!
Az az igazság, hogy szétszedtem de nem tudom mi van. A kerék ritka faszul állt, kivettem, kihúztam a telókat, most visszatettem és egész normálisan áll. Néztem jobbról, balról és mintha csak egy picit lenne elfordulva az alsó tartó, amibe bele kell dugni a telót.
Most én vagyok vak, vagy semmi baja?
A kerék az centírozásra szorul, mert abba van egy kurva nagy 8-as.
Most lehet hogy megúsztam a telócserét? De akkor mitől állt olyan hülyén?

Más: Van ott a kormánynál az a pöcök, ami meggátolja hogy a kormány oldalrafordításnál szétüsse a tankot. Na az letört. Mivel tudom megoldani hogy ne forduljon annyira ki a kormány?

Massino
sorszám: 1683 (9134)
(előzmény: bambi1, 2004-04-29 14:47:30)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-29 16:57:33
3-4 ezernél ez a zzz..tamtam..zz azért van mert itt erős a motor, és mikor megindul automatikusan visszább veszed a gázt, majd újra húzol egy kicsit mert különben gyorsulna. Vagy csak az út szar minősége miatt táncol a kezed a gázon. Kapcsolj feljebb, és akkor nem változik olyan hirtelen a gép sebessége, még ha jár is a kezed a gázon akkor sem. És húz az rendesen kisebb fordulaton is.

Massino
sorszám: 1682 (9133)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-29 16:18:56)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 16:18:56
Még valami:

Az mitől lehet, hogy:

Indulok el, húzom neki mint állat, egyes, kettes hármas..és..

A hármast beveszi, gyorsítok, és egyszer csak kidobja a hármast, és azonnal vissza is veszi.

Mintha 3asban rárántenék a kuplungra, és el is engedném azonnal.

Ez beállítási gond, vagy kopás? Nagyon ritkán csinálja.


Még valami, vezetéstechnikai kérdés:

Amikor mentek mondjuk 50-nel, mondjuk 3asban, vagy 4esben:

Hogy tartsam a fordulatot?

..mert ha úgy van, hogy olyan 3-4 ezer, akkor olyan a motor hangja, hogy tudjátok:

Nem olyan, hogy zzzzzzz, hanem zz..tamtam..zzzz..

tehát kihagy, mert ugye alig kell a gázt húzni.

Ez teljesen normális.

De ha megfigyeled, ezek villámgyors változásai a motorfék, és gyorsítóüzemnek.

Nem árt ez?

sorszám: 1681 (9131)

 
 
Blade17
válasz erre | email2004-04-29 14:50:28
Sziasztok
Tudnátok 125-ös ETZ-hez kézikönyvet küldeni scannelve, vagy internetes címet megadni amibe pontosan le vannak írva a szimeringek és csapágyak méretei. Robbantott rajz is kellene a sebességváltóhoz. El tudná valaki küldeni e-mailban vagy tudnátok netes címet mondani.
Előre is kössz mindenkinek
sorszám: 1680 (9124)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-04-29 14:47:30
Van használt is,meg szerintem neked elég csak a felsőszár az van új.
sorszám: 1679 (9123)
(előzmény: Massino, 2004-04-29 08:48:48)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 14:41:12
...hát beépítem, aztán ha nem rosszabb, mint volt, bent is hagyom.
sorszám: 1678 (9122)
(előzmény: Semi, 2004-04-29 14:19:25)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-04-29 14:19:25
Hát mi kettőt is kirpóbáltunk, beállítottuk a gyújtást hozzá, tágítottunk a gyertyán is, kipróbáltuk minden módon, de nem... egész egyszerűen nem javult a helyzet. :-O
Mondjuk Massino gépe eleve élére volt állítva! Szóval lehetséges ha nincs nagyon precízen beállítva a gép akkor nem is vehető észre. Pörögni pörgött szépen a vas, de nem ment. :-O

ciao
Gábor
Semi
sorszám: 1677 (9120)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-29 14:16:45)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-04-29 14:17:03
Ja skaccok! Egyébként kint van a várva várt rendelet, én már elkezdtem intézni az "A" kategóriás vizsgámat! :-)
El kell múlni 21 évesnek és már lehet csinálni "A"-ra... Szóval semmi extra szívatás nem lett! :-)

ciao
Gábor
Semi
sorszám: 1676 (9119)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 14:16:45
Semi!

Én megkaptam HyGy-től postán a CPI-t, szombaton elhozom, berakom, és elmondom a tapasztalatot ok?

A fesszabályzóm nem mechanikus, hanem ilyen fehér matrica van rajta :)) Valami kisipari magyar.

Hát kíváncsi leszek.
sorszám: 1675 (9118)
(előzmény: Semi, 2004-04-29 14:10:02)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-04-29 14:10:02
Sziasztok!

Na most erről a CPI-ről kellene egy kicsit beszélgetni! Kinek van felszerelve és milyen mocira? Mert Massino szebb időket látott motorjára vagy háromszor szereltem fel és le. A végeredmény mindig gázos volt. A motor erőtlen lett tőle, és végsebességre is esett egy 30km/h-t! Feltettünk az én 250-esemre is egyet, hát ott is érdekes dolgok alakultak ki! Ha felkapcsolom a lámpát akkor a fordulatszám erősen leesik. Ez szerintem attól lehet, hogy a CPI nem töltődik fel rendesen nem?!
Nem lehetséges hogy ennek egy nagyobb generátor kellene? :-O Vagy a mechanikus fesszab jelente problémát, esetleg egy nagyobb aksi kellene mellé? :-O

ciao
Gábor
sorszám: 1674 (9117)

 
 
elmi
válasz erre | email2004-04-29 13:05:52
A tápiószőlősi börzén volt MZ 250/1 szakatt üzemképes műszakis 18 ezerért ha érdekel meg tudom adni a telefonszámát.
sorszám: 1673 (9115)
(előzmény: wancy, 2004-04-29 10:18:09)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 12:52:22
huh már késő. Besült.


:))))))))
sorszám: 1672 (9114)
(előzmény: Gexxx, 2004-04-29 12:14:09)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-04-29 12:14:09
Micsoda? Most veszem észre, hogy keverékkel jársz! Minek? Nem ke' az az MZ-nek :-))))))))))

(Nehogy komolyan vedddddd!!!!!!!)
sorszám: 1671 (9109)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-29 11:22:58)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 11:22:58
Na, akkó' jóvan.
csökkentsek 1:80-ra? :)
sorszám: 1670 (9107)
(előzmény: Gexxx, 2004-04-29 11:15:43)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-04-29 11:15:43
Az alapjáraton tötyögés nem tesz jót a gépnek, anno a tanulómotorok az oktatómnál (a1-re ts125) be is kajoltak.

Szóval normális

Gexxx
sorszám: 1669 (9106)
(előzmény: Infomaker, 2004-04-29 10:59:06)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-04-29 10:59:06
Sziasztok!

Az normális, hogy 1.50 fullszint keverékkel (Repsol scooter, 700km van a hengerben) 20 perc full városi dugó után eléggé erősen füstöl a motor?

De felmentem a gyorsforgalmira, és 1 perc alatt elmúlt.

HyGy!

Megjött a CPI, még nem voltam el érte a postán.
sorszám: 1668 (9105)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-29 10:29:49
Nyilván én is csak az érdekesség kedvéért írtam ezt a telót! :P

Üdv: TiB
sorszám: 1667 (9104)
(előzmény: Massino, 2004-04-29 08:48:48)

 
 
wancy
válasz erre | email2004-04-29 10:18:09
Sziasztok!

A nevem Tari Vencel, Szeged mellől. Szeretném a segítségeteket kérni: Egy ts 250/1-et vadászok (papírral), még ha felújítandó is. Ha valaki tud jó áron, kérem, dobjon egy mailt a tarex@vipmail.hu-ra.
Sajnos jelenleg nagyon csóró vagyok -mint mindig :)- és csak 30e körül tudnék adni érte. Annyira ocsmány az élet, hogy el kellett adnom a régit, de nem bírom nélküle.
Elvonási tüneteim vannak!

Mindenkinek köszönet.
sorszám: 1666 (9103)

 
 
homz
válasz erre | email2004-04-29 09:23:30
Lyenő sok lehetőséged van,pl.vmm,motorlap.hu,nézzél szét,tuti,találsz lehetőséget,már a startlapon is.
sorszám: 1665 (9102)
(előzmény: Lyenő, 2004-04-28 12:00:35)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-29 08:48:48
Oksa, köszi az meglesz. :-)
kustib!
24-25 az tényleg jó ár, főleg hogy összesen 30-at adnk. :-)
Úgyhogy sztem valami jobb állapotú használt lesz a dologból.
sorszám: 1664 (9100)
(előzmény: bambi1, 2004-04-29 00:46:06)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-04-29 00:46:06
Ha valamiben segitség kell (akár alkatrész is) üzenj Zsandin keresztül vagy E-mailban
sorszám: 1663 (9089)
(előzmény: Massino, 2004-04-28 16:39:01)

 
 
postás
válasz erre | email2004-04-28 23:37:32
Ha igazán jó állapotú, keveset használt, akkor maximum 70 ezerig mennék el. Az akkumulátor nyilván azért merül le hamar, mert már igen öreg lehet. Gondolom nem lehet egy új akksi túl drága.
sorszám: 1662 (9082)
(előzmény: vadmotoros, 2004-04-28 11:26:47)

 
 
postás
válasz erre | email2004-04-28 23:29:27
Ha igazán jó állapotú, keveset használt, akkor maximum 70 ezerig mennék el. Az akkumulátor nyilván azért merül le hamar, mert már igen öreg lehet. Gondolom nem lehet egy új akksi túl drága.
sorszám: 1661 (9080)
(előzmény: vadmotoros, 2004-04-28 11:26:47)

 
 
postás
válasz erre | email2004-04-28 23:24:53
Sajnos nincs Veresen túl nagy összetartás a motorosok között, meg aztán a motoros srácok jó része lassan a fiam lehetne, úgyhogy legfeljebb csak látásból ismerjük egymást. Ez persze elég szomorú dolog. Van néhány szép ETZ, Jawa, sőt egy Pannóniát is lehet látni. Meg aztán egy néhány gazdag úrigyerek játssza az eszét a közutakon méregdrága motorral. Ez nem növeli a motorosok iránti szimpátiát
sorszám: 1660 (9078)
(elözmény: Semi, 2004-04-28 00:14:52)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-04-28 21:05:28
Hi!

Én futár petinél láttam komplett első telót, kiflikkel, gumiharmónikával, cakkundpakk, és bizony 24 vagy 25 volt... Ami szép ár... :(

Tankot egy jó kasznis simán kikalapálja neked, meg kigletteli! Ha belül fasza/nem rozsdás, inkább ne vegyél újat/másikat!

Üdv: TiB
sorszám: 1659 (9071)
(előzmény: Massino, 2004-04-28 16:39:01)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-28 20:03:50
Hi!
Erre a hozzászólásodra gondoltál? Azt hittem e-mailt írtál.

Hát szervízt nem tudok Neked ajánlani, mert én Szolnokon csináltattam a generált egy baráttal. Házhoz tutira nem mennek, szervízbe vinni kell, ez egy kombi autóval megoldható. :-)
De egyébként mi baja a gépnek? Nem tudod Te megcsinálni?
A motornak van egyáltalán baja, vagy csak apróbb hibák?

Jogsi, forgalmi, biztosítás nélkül motorozni elég gáz. :-) Ha megfog a rendőr, még akár ha van másra jogsid,azt is elveszi. A motort elkobozza, leveszi a rendszámot meg ilyenek. Úgyhogy ha mész is vele lehetőleg nappal, és szabályosan. :-)

Üdv,
Massino
sorszám: 1658 (9069)
(előzmény: viktooor, 2004-04-28 13:15:04)

 
 
viktooor
válasz erre | email2004-04-28 17:03:19
Massino! Méltass válaszra lécci! Köszi.
sorszám: 1657 (9056)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-28 16:39:01
Hát így elsőre nem tűnik soknak az tuti. Mondjuk még nem tudom mennyi egy komplett első villa, tank stb. Kiderül hogy lesz. Ja és fizetni persze csak a rendőrségi jegyzőkönyv után fognak.
sorszám: 1656 (9053)
(előzmény: aakos, 2004-04-28 16:28:20)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-04-28 16:28:20
Nem emberek az ilyenek. Biztos abból indult ki hogy miezazemzévazzenemérazegészegyhuszastse.
sorszám: 1655 (9050)
(előzmény: Massino, 2004-04-28 16:11:48)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-28 16:11:48
50%-ra vették. Fizetnek 30 rugót aztán csókolom.
sorszám: 1654 (9049)
(előzmény: Gexxx, 2004-04-28 16:03:13)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-04-28 16:03:13
Sajnos (szerintem) ezt nem fogják totálkárra becsülni :-(

Gexxx
sorszám: 1653 (9048)
(elözmény: Semi, 2004-04-28 10:38:29)

 
 
viktooor
válasz erre | email2004-04-28 13:15:04
Sziasztok!

Látom, vagytok egy páran, akik komolyan nyomjátok ezt a fórumot - gondolom az MZ-zést is, úgyhogy biztos tudtok nekem segíteni.

1996-ban vettem egy nagyon pöpec állapotú 150-est, amivel azóta - most nem részletezett okokból - egy büdös km-t sem mentem.

A moci még mindig megvan, most végre elhatároztam, hogy megcsináltatom.

Kérdéseim:
1. Tud-e vki ajánlani nekem egy olyan szervízt, ahonnan házhoz jönnek (Zuglóba)?
2. Ha ez hülyeség, akkor a környéken (Őrs vezér tér) egy jó szervíz?
3. Tapasztalaitok szerint gázos-e jogsi, forgalmi és kötelező nélkül motorozni Bp-en (merthogy nekem egyik sincs)?

Megtisztelő válaszotokat előre is köszönöm, csá
sorszám: 1652 (9034)

 
 
Lyenő
válasz erre | email2004-04-28 12:00:35
Sziasztok!
Eladnám az ETZ 125-met, de nem tudom hol kéne meghírdetnem a neten. Adjatok tippeket légyszi.
Előre is köszi.
sorszám: 1651 (9032)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2004-04-28 11:26:47
Helló

szerintetek mennyit ér egy TS 250/1-es motor? Ajánlottak egyet megvételre, a héten megyek és megnézem. Állítólag nagyon szépen néz ki, csak 1 baja van:az akkumulátor hamar lemerül. Ha esetleg volna pár jótanácsotok mire figyeljek azt örömmel fogadnám.
üdv:Norbi
sorszám: 1650 (9030)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu