hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Atilla
válasz erre | email2004-05-06 12:05:28
Helló

Magyarországon több mint 10 éve nem szabad csak azbesztmentes fékbetétet forgalmazni (és persze gyártani), úgyhogy ha tényleg azbesztes volt akkor azt eddig is illegálisan forgalmazták!
De ezt nem hiszem, mert elég szigorúan betartatták ugyanis rohadt módon rákkeltő. Nem messze tőlünk van az eternit gyár ahol azbeszt palát gyártottak, kb 10 éve azt is betiltották, és milliókat költöttek a gyárterület azbesztmentesítésére. (miután rájöttek, hogy a dolgozók 80% tüdőrákban halt meg)
Szóval 10 éve nincs olyan, de ha lehetne még kapni azbesztes fékbetétet, kuplungtárcsát stb én akkor sem vennék!

Üdv Attila
sorszám: 1799 (9521)
(előzmény: Czifi, 2004-05-06 11:47:01)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-05-06 12:02:27
Futár motorosbolt
Bp,Zichy Jenő u. 34 1066
061-3121526
sorszám: 1798 (9520)
(előzmény: Dolphi, 2004-05-06 11:50:06)

 
 
Dolphi
válasz erre | email2004-05-06 11:50:06
Csá!

Tegnap MOL kútnál, ha jól emlékszem (Bécsi úton) volt keverék. Csak átmenetileg nincs a kútaknál, mert áttérnek a 95-ös alapra, ha jók az infoim.

Kellene ennek a Futár Petinek az elérhetősége... (Telefon, cím)
sorszám: 1797 (9518)

 
 
Czifi
válasz erre | email2004-05-06 11:47:01
A másik hír amit most hallottam, hogy nincsen többé norbál fékbetét. EU-ban csak azbesztmentes fékbetétet lehet árulni. Ezzel mi a helyzet kicsiny hazánkban? Létezik fékbetét azbesztmentes kivitelben? Azt tudom, hogy kb. 1,5 szorzóval kell számolni az árnál. Gyárt ilyet valaki egyáltalán MZ-re? Vagy még most rohanja és vegyek annyit amennyi elég lesz 5 évig.
sorszám: 1796 (9517)
(előzmény: Gexxx, 2004-05-06 11:17:28)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-05-06 11:17:28
Hat igen, mostanaban nekem is ott figyel a kis flakon az akku felett.
Az a helyzet, hogy a 91-es benya szunt meg. A kutak meg vagy atalnak a 95K-ra, vagy nem...

Gexxx
sorszám: 1795 (9515)
(előzmény: Czifi, 2004-05-06 10:17:30)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-05-06 10:52:35
..amásik meg, hogy szerintem ne járj kúti keverékkel, mert eléggé szarok..inkább vegyél pár olyan repsolt, és keverd magad..nem kormol, nem taknyol.
sorszám: 1794 (9513)
(előzmény: Czifi, 2004-05-06 10:17:30)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-05-06 10:48:58
pár info:

1. nem szűnik meg a keverék, Monor felé mindkét MOL kútnál van megint, csak az most 95K.

2. Szint olaj Bp-en: Futár Petiél Repsol 2T fullszint 1980 ft asszem.

sorszám: 1793 (9512)
(előzmény: Czifi, 2004-05-06 10:17:30)

 
 
Czifi
válasz erre | email2004-05-06 10:17:30
Ma teljesen készen lettem!!!!

Reggel megyek a kedvenc benzinkutamhoz, mivel már egy ideje tarcsin közlekedem. Gondoltam teletankolom reggel, hogy elérjek a melóhelyre. A keverékkút letakarva és ráírva, hogy nem működik. Sebaj gondoltam irány a következő kút. Ott közlik velem, hogy nem tartanak keveréket, 91-es van még de olaj nélkül. Ez már cikis volt, mert éppen akkor sivatagosodott el a tankom. Egy csepp benyám sem maradt. Gondoltam sebaj, akkor keverek én!!! Közölték, hogy nincsen olaj, mert most vásárolta fel valaki a fűnyírójába a teljes készletet. (Milyen ipari fűnyíró lehet az amibe egy karton olaj kell?) Itt már ideges lettem, nem kicsit, mert tolhattam a következő kútig a gépet. Ez kb 2 km volt. Ott közölték, hogy nincs és nem is lesz, mert többé nem árulhatnak keveréket a kutak. Viva EU!! Érdeklődtem, hogy egy kevés 2T olajat vásárolhatnék-e ha már úgy hozat a sors, hogy egy ilyen 2T mocim van amivel közlekedni szeretnék esetleg, ha lehetne, hogy .... Közölték, hogy hát persze de nem ajánlják, mert nem értenek hozzá és különben is csak valéami szintetikus hipercsodamotorolajuk van. Sebaj gondoltam, most nincsen választásom, mennem kell valahogy. Kérdeztem, hogy esetleg egy kis 91-es van-e , mert nem látom, de lehet, hogy csak az én figyelmemet kerülte el. Közölték, hogy jól láttam nincsen. Vagy diesel, vagy 95, választhatok. ....
A vége az lett, hogy teletankoltam 95-tel és vettem olajat is és nekiálltam kotyvasztani. 6000 HUF-ra lenyúltak mint állat. Ebből az olaj volt 3000. Azt hittem nem látok jól!!!

Kérdésem, milyen olajat használjak és hol érdemes beszerezni? Egyáltalán meddig lesz a boltokban 2T olaj? Vagy dögöljön meg az akinek robogója, szoci motorja, fűnyírója van?

Czifi
sorszám: 1792 (9510)

 
 
csabee
válasz erre | email2004-05-05 12:52:53
Semi

Azért mertem ajánlani, mert tanított engem is a mociszerelő tanfolyamon. Nagyon ott van szakmailag. Amúgy én is a pénz miatt nem csináltattam meg.

üdv
csabee
sorszám: 1791 (9470)
(előzmény: Semi, 2004-05-04 23:37:18)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-05-05 10:06:18
Sziasztok!

Hát köszi a válaszokat a futómű állításhoz! Mondjuk a rés méretére az első keréknél magamtól is rájöhettem volna (mármint a kerekek mellé fektetett léc és az első kerék közöttire gondolok). Egyébként nekem menet közben eddig nem tünt fel, hogy valami gáz lenne a motor elejével. Csak a gumi kicsit féloldalasan kopik és amikor egyszer egyik ismerősöm ment vele, ahogy érkezett szemből, akkor láttam, hogy kicsit ferdén áll az eleje. Lehet a váz van megtekeredve? Mielőtt az enyém lett volna, olyan nagyot nem taknyolhattak vele, mert tök eredeti festés volt rajta és semmi sérülésnek nem volt nyoma. Azóta meg csak unokaöcsém esett vele egyszer, de ő is kis sebességnél, mikor meg akart fordulni egy szélesebb kereszteződésben. Attól elszálhatott? Na mindegy, eddig sem zavart, marad így!
Mit szóltok a benzin áremeléséhez? Kicsit már unalmas.
Csövi!
sorszám: 1790 (9466)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-05 00:50:28
Láttátok Bambi ETSén a kipuffogót? Itt a galériában. Na valami olyasmi kéne nekem is.
sorszám: 1789 (9459)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-05-04 23:37:18
csabee

Na jó persze hogy vele csináltatnád, de hogy tuti legyen kéne egy reed membrán, meg faszán ott kellene lennie toppon a motornak. És akkor 10e-t pörögne azt mondta. :-)
Szóval ehhez még pénz kell! :-)) Csak a kipuff 40 rugó... és akkor még sehol se tart az egész! :-( De az biztos hogy nagyon ért hozzá az ürge! :-)

ciao
Gábor
Semi
sorszám: 1788 (9452)
(előzmény: csabee, 2004-05-04 17:18:03)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-05-04 23:11:18
Jah! És kéne a mov is!!!! :) Fel tod rakni valahova?

Üdv: TiB
sorszám: 1787 (9451)
(előzmény: lucaska, 2004-05-04 17:16:03)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-05-04 23:09:18
De ugye a generátor visszajelzőjét kikötötték?????? :)))))))))
sorszám: 1786 (9450)
(előzmény: lucaska, 2004-05-04 17:16:03)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-05-04 23:07:16
Az eset Solymáron esett! :( Bp. mellett pár km-re! És nem oldalkocsis volt!

Üdv: TiB
sorszám: 1785 (9449)
(előzmény: homz, 2004-05-04 14:33:46)

 
 
postás
válasz erre | email2004-05-04 19:04:51
Váltóolaj cseréjéhez javaslom, hogy ne hajtómüolajat, hanem valami sűrűbb motorolajat használj. Nekem frankón bevált
sorszám: 1784 (9436)
(elözmény: viktooor, 2004-05-02 15:32:15)

 
 
postás
válasz erre | email2004-05-04 18:58:21
Első teló olaja sok: kb 2-2,5 dl száranként. Nekem több volt, a szimeringet kinyomta a helyéről, és bár visszatettem a helyére, azóta is folyik az olaj rendesen. Célszerű a normális mennyiség betartása. Hátsó teleszkóp rögzítőcsavart tényleg célszerű néha megnézni, de megnézném a teleszkóp alsó részén ahova a csavar megy, a gumit is
sorszám: 1783 (9435)
(előzmény: Czifi, 2004-05-03 11:46:32)

 
 
GYOZOETZ
válasz erre | email2004-05-04 18:35:46
Sziasztok!
Keresek 250es ETZre 16os elso kereket,ami nem dobfekes.Tarcsam van, agy felni, meg kullok.. HA van valakinek, vagy tud olyanrol, akinek van, lecci jelezze.
e-mail:fater.g@freemail.hu
tel:70/290-5227
Koszi
Gyozo

sorszám: 1782 (9434)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-04 18:26:01
Szóval akkor nem nyúlik hátra métereket, mint a gyári. :)
sorszám: 1781 (9432)
(előzmény: csabee, 2004-05-04 17:48:56)

 
 
csabee
válasz erre | email2004-05-04 17:48:56
Hello aakos!

Nem tudok róla, hogy lenne. De ott egyedi cuccot készítenek, az adott motorra.

üdv
csabee
sorszám: 1780 (9428)
(előzmény: aakos, 2004-05-04 17:21:06)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-04 17:21:06
Sziasztok!
Van valami kép erről az Mforce-os kipuffról?
sorszám: 1779 (9425)
(előzmény: Semi, 2004-05-04 15:19:44)

 
 
csabee
válasz erre | email2004-05-04 17:18:03
Semi

El sem kell küldenem, mert fent van itt is a szocin a kipufogós rész:)A szakirodalomnál, az általános 2T tuningolást töltsd le! De van több része ia annak a kétütemű tuning cikksorozatnak. Egyébként a cikkíró Kovács László, az MFORCE-os Kovács László. Én a helyedben vele csináltatnám.

üdv
csabee
sorszám: 1778 (9424)
(előzmény: Semi, 2004-05-04 15:19:44)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-05-04 17:16:03
http://lucaska2.fw.hu/ford.jpg

remélem láccik..
sorszám: 1777 (9423)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-05-04 15:19:44
csabee

Köszi a segítséget! Az mforceékat felhívtam, náluk 40E Ft a kipufogó, és június végén tud vele foglalkozni. Teljes beméréssel persze, és kifejezetten a motorhoz alakítva. A motorrevüs cikk is érdekel! Elküldöd?
semi@freeweb.hu

köszi
Gábor
Semi
sorszám: 1776 (9416)
(előzmény: csabee, 2004-05-04 14:00:21)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-05-04 14:54:41
Tib Solymári, tehát nem hinném.

Fisi
sorszám: 1775 (9415)
(előzmény: homz, 2004-05-04 14:33:46)

 
 
homz
válasz erre | email2004-05-04 14:33:46
Kustib,nyugtass meg,hogy nem Miskolcon vagy környékén volt amit a Mamád látott,mert van egy haverom 250es oldalkocsis Mz vel,és nem tudok róla semmit napok óta! kösz
sorszám: 1774 (9414)
(előzmény: kustib, 2004-05-04 00:00:05)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-05-04 14:13:57
Köszi Kustib :))

Nem értek én a telókhoz :)

Nekem csak annyi volt, hogy a felső krómozott villaszárak görbék voltak, ezért állt a kerék ferdén.Nehogy elhajlítsd a szárakat szándékosan!

Jobb ha full egyenes a kormány. Ha a két kerék nem fut síkban, abból sok baj nincs. Csak akkor ha nagyon nem OK.

sorszám: 1773 (9413)
(előzmény: kustib, 2004-05-04 11:02:39)

 
 
csabee
válasz erre | email2004-05-04 14:00:21
Hello Semi!

Engem is foglalkoztatott a dolog egy időben. Az igaz, hogy ez a kétüteműek talán legegyszerűbb és elég hatásos tuningja. Van erről cikkem régi motorrevüből, ha érdekel el tudom küldeni. Nézd meg a www.mforce.hu oldalt. Ott is foglalkoznak vele.

üdv csabee
sorszám: 1772 (9412)
(előzmény: Semi, 2004-05-04 09:52:33)

 
 
ad4890
válasz erre | email2004-05-04 13:56:36
Dino:

Tudom, kis ETZ blokk majdnem teljesen kis TS. Kivéve a váltót, az teljesen más.
Én a blokkot magát most nem szereltem, tehát ami változott, az a bowden, az olaj, meg a hátsó lánc zsiros lett. :)))

A fenti müveletek elött tuti volt a kupplung, utánna meg szar. Én a bowdent és a hátsó láncot kizárnám, tehát az olaj a hibás.

Amúgy lehet jó minöségü lamellákat venni valahol? mert ahova én járok (NV motoros bolt) ott csak tajvani van 2700-ért.
sorszám: 1771 (9411)
(elözmény: viktooor, 2004-05-02 21:40:57)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-05-04 13:54:30
Hmm...az enyém 251-es is zabálja a gyertyákat....vajon mitôl?

Egyébként, árulja el már valaki, hogyan szokás állítani a 250-es karbijának a benzinszintet, illetve a súbertû helyzetét?
sorszám: 1770 (9410)

 
 
Dolphi
válasz erre | email2004-05-04 13:23:15
Sziadztok!

Van egy MZ 251-es, ami eszi a gyertyákat. Plusz a beindítása sem egyszerű, ha hideg a moci sok esetben be kell tolni vagy percekig rugdosni az édest. Mi lehet az oka?
Karburátort kellen kitisztítani?
sorszám: 1769 (9409)

 
 
TaHo
válasz erre | email2004-05-04 12:21:41
Hali!!!

Köszönöm a hozzászólásokat!!!Szerintem megnézem azért magam is a blokkot, aztán, ha nem megy valami akkor elugrok Vele a szerelőhöz!!!
Tényleg van itt valaki aki Keszthelyi?:)
Balesetmentes örömteli motorozást mindenkinek!!!
sorszám: 1768 (9407)

 
 
Czifi
válasz erre | email2004-05-04 11:13:02
mzoli!

Köszi a választ. Úgy gondoltam, hogy önzárós anyát teszek fel, ah már ki kellet cserélni az egész csavarberendezést. :( Remélem ezzel nem fog lelazulni többé és nem is fogja megenni.
sorszám: 1767 (9403)
(előzmény: mzoli, 2004-05-04 10:23:09)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-05-04 11:02:39
Na, azt megnézem, mikor te azokat a krómozott szárakat óvatosan hajtogatod! :))))) Esetleg, ha van kéznél egy IFA! :P
A futást léccel lehet állítani! Megméred a hátsó gumid szélességét és az elsőét is! A kettő közti különbséget osztod kettővel! Ha a lécet nekinyomod a hátsó gumódnak, akkor az első gumid és a léc között ennyinek kell maradnia! A hátsó kerék állítgatásához előbb állítsd be a láncos oldalon a láncfeszességet, utána ezt a kerékanyát tépd meg! Csak a bal oldalt szabad ezután tologatni!
A jó első futóművet a kormány elforgatásával lehet állítani! :))))
Ha nem jó, ahogy írod, akkor a kiflikkel kéne játszanod, de ehhez naggyon sík vagyok! Ebben a témában Info a nagymester! :)

Üdv: TiB
sorszám: 1766 (9402)
(előzmény: mzoli, 2004-05-04 10:23:09)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-05-04 10:23:09
Sziasztok!

Czifinek:
Szerintem azért kezdte el megenni a csavart a váz a hátsó telód bekötési pontjánál, mert kilazult és tudott kicsit mozogni. Ezért nem árt időnként átnézegetni a csavarokat a motoron és utánahúzkodni.
TaHonak:
Hogy nincs szikrád, sokmindentől lehet. Szar a gyertya, szar a gyertyapipa, a gyertyakábel, a gyújtótrafó, a megszakító... Át kell nézni egyik végétől a másik felé haladva a rendszert akurátusan. Persze mondjuk a gyertyával célszerű kezdeni. Egyébként lehet csak lemerült teljesen az aksid, mert hogy a generátor csak tölti az aksit, az elektromos dolgok mind az aksiról kapják az enerdzsit, így a gyújtás is. Gumival kapcsolatban ajánlom a www.gumibolt.hu oldalt. Itt az 5000 Ft-os gumitól kezdve a csillagos égig lehet válogatni az igények és pénztárcák vastagságának függvényében!
Emberek! Hogyan lehet az kereke egy nyomvonalban futását beállítani? Erről a szerelési kézikönyv sem ír semmit, csak figyelmeztet arra, hogy mivel a hátsó kerék szélesebb, kis hézag marad az első keréknél, ha egy egyenes lécet a kerekek mellé fektetünk. Hátul gondolom a láncfeszítésnél használt két kis csavarral lehet mahinálni a hátsó lengővilla két végén. Na de elől? Én úgy néztem, mintha ferdén állna az első kerekem, de nem annyira, hogy a teleszkóp rugózásában bármit is észrevennék, vagyis nem görbe annyira, hogy szorulna. Viszont az első gumi kopása is kicsit féloldalas. Ezzel mit lehet tenni? Próbáljam meg óvatosan a krómozott szárakat hajlítgatni?
Előre is köszi, üdv!
sorszám: 1765 (9401)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-05-04 09:52:33
Hali skaccok!

Elkezdtem kipufogót tervezni meg utánajárni a dolognak. Ha valaki ért még a kipufogókhoz, akkor nyugodtan jelentkezhetne, hátha együtt könnyebb lenne. Nekem van programom, meg egy kész két illetve háromrészes rezonátoros kipufogóterv egy 250-es ETZ-re. Egyetlen baja, hogy tuningolt gépre csinálták, és hát abban van reed szelep meg minden! :-O Na érdekel valakit? :-)

Elraktam valahova az ETZ 250 görbéimet, valakinek megvannak? Meg minden adat jól jön a gépről, ha úgy látjátok hasznomra lehet valami légyszi küldjétek el! :-)

Persze az egész publikálva lesz, ha sikerül! :-O
Mellesleg a kipuffot szakember rakja majd össze, aki nagyon is ért a témához! :-)

ciao
Gábor
Semi
sorszám: 1764 (9399)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-05-04 01:28:49
Bácsi az öreganyád térgye kalácsa!!! :))))

Nézzünk mán' oda, hogy ezek a takony kölkek mit meg nem engednek maguknak manapság?!!!!! :)))))

Üdv: Fisi
sorszám: 1763 (9393)
(előzmény: kustib, 2004-05-03 23:44:12)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-05-04 00:00:05
Hali!

Mutterom ma szomorú hírrel fogadott itthon! A házunktól 200 méterre reggel látott egy balesetet! Nem tudja mi volt, de egy biztos: egy sárgabusznak és egy MZ-nek köze volt a dologhoz! A motorost pedig fekete nylon borította..... Szerintem, ha nem is ismertük az illetőt, egy fél pillanatra gondoljunk rá, és arra, hogy mi is ki vagyunk ennek téve!

Üdv: TiB
sorszám: 1762 (9389)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-05-03 23:44:12
Bátortalan vagy, Fisi bácsi! :P
Én még mindig tartom, hogy az ember maga a motorja legjobb szerelője! Te tuti nem fogod elslendriánkodni! A szerelő meg hajlamos! Ő a 40-dik blokk után únja, neked meg csak az az egy van! Szal azt jól akarod csinálni! :)))
Kézikönyvből egyébként minden további nélkül meg lehet csinálni, én is abból csináltam a télen! És megy! :P Jóóó... mondjuk nem árt egy hegesztőtrafó, meg némi dirib darab vasanyag a műhelyben, hogy tudjál csinálni időnként célszerszámokat! :) De azok nélkül is meg lehet oldani! Egy dolog kell: kuplunglehúzó! :)

Üdv: TiB
sorszám: 1761 (9387)
(előzmény: fisi, 2004-05-03 21:42:06)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-05-03 22:40:45
Helló

Regéltek a TV-ben mindenféle vírusról, de meg is látszik a neten, valami rohadt lassan megy.
Utánnanéztem fő baj, hogy vagy fél óra mire válaszol a DNS. :-(
No de ez csak panasz majd elmúlik, a gondom a MZ-vel van! :-(

A tünetek: Elindulok motorozni, minden marha jó, megy a gép mint szél, arcomon vigyor stb stb.
Azután ha megállok (azt vettem észre csak melegen adja elő a dolgot) és újra be akarom indítani olyan szinten csúszik a kuplung, hogy először azt hittem lepörgött a főtengelyről a kúp. Várok egy kicsit, húzogatom a kart, meg káromkodok tiszta erőből (a bovden épp, érezhetően nehéz húzni tehát kiemel) egyszercsak megjavul! Be tudom rúgni, és csúszásmentesen (rendesen) haladok, kiemel, tudok váltani, megállni, elindulni, minden ok!!!
Azután ha leállítom, ismét előadja ezt a játékot. Ma 2x megtette!!
Ha valaki járt már így írja már le mi a gond, mert ha szét is szedem a kuplungot elképzelésem sincs mi csinálhat ilyet, mit kell kicserélni.
Köszi Attila
sorszám: 1760 (9378)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-05-03 21:53:19
Ide nézz be gumi témában:

http://mz.uw.hu/

Fisi
sorszám: 1759 (9373)
(előzmény: TaHo, 2004-05-03 21:36:08)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-05-03 21:42:06
Hali TaHo!

Ha az előző tulaj nem baszta szét annyira a blokkot, hogy a főtengelyhez váltóhoz nagyon hozzányúlt volna, akkor megpróbálhatod könyvből, bár a szabályos össze- szétszereléshez kéne rengeteg szakszerszám!!!!
De még így is vannak buktatók, úgyhogy ha még nem szereltél (mint ahogy nagyot én sem) akkor inkább bízd egy megbízható szakemberre!
Átlag egy blokkszétrántás- összerakás szerintem nem lehet több most sem 10- 15 ezer forintnál.

Fisi
sorszám: 1758 (9372)
(előzmény: TaHo, 2004-05-03 21:31:50)

 
 
TaHo
válasz erre | email2004-05-03 21:36:08
Jaj még valami..
A kerekeim nem egy nyomvonalon futnak (nem olyan durva az eltérés), az nagyon gáz?Befolyásolja nagyon a motor stabilitását?Kaqnyarodóképességét?
Szerintetek milyen gumit vegyek?
Kaptam egy olyan tippet, hogy TZ-kre a HEIDENAU a legjobb...
sorszám: 1757 (9370)

 
 
TaHo
válasz erre | email2004-05-03 21:31:50
Hali mindenkinek!!!

Nemrég vettem egy ETZ 251-est, elég tropa állapotban!:(
A gondom csak annyi volna, hogy az előző tulaj szétszedte a blokkot, mondván fojatta az olajat.., viszont szerencsétlen nem tudta rendesen összerakni...Ezáltal most nincs gyújtás és a kuplung sincs rendesen összerakva!Szeretném a véleményeteket kikérni, hogy szerintetek merjek szerelési útmitatóból szerelni, vagy bízzam inkább szerelőre a dolgot?!Az előző motorjaimat szerelgettem már, de azért nem vagyok valami májer szerelő...
Mitől lehet az, hogy nem ad szikrát?A biztotó tábla új!Én arra gondoltam, hogy biztos a generátort nem tette vissza jól a srác!De nem tudom?!
Még valami:a sebességi fokozatokat ugye csak sorrendben lehet visszatenni?Mert lehet, hogy ott is bekavartak valamit..
Előre is köszi a válaszokat!
Mindenkinek jó motorozást és tiszta vízmentes utat kívánok!!
Az emilcímem: ocsikukac2@freemail.hu
Ha esetleg valaki ide szeretne írni!
sorszám: 1756 (9367)

 
 
Czifi
válasz erre | email2004-05-03 11:46:32
Szombaton szétszedtem az első két telót. Összerakás után egy kicsit félrehúz a moci és a jobb első teló tetején lévő csavar alól szivárok a folyadék. Gondolom egy kicsit sok olaj ment bele. Ez "megjavul" idővel?

Más: Miután összeraktam az elő telókat elmentem próbakörre és fogtam egy akkor gödröt, hogy az alja valahol a föld túloldalán volt. Szépen le is szaggattam a jobb hátsó telót. Eltört az alsó tartócsavar. :( Viszont láttam, hogy már korábban elkezdte megenni az alsó csavart a váz. ez természetes dolog, mert ilyen a konstrukció, vagy valami nem volt rendben ott?
sorszám: 1755 (9342)

 
 
Czifi
válasz erre | email2004-05-03 11:42:20
Csatlakozom, nekem is doxaóra szerű az alapjáratom 1200 fordulaton. A töltéslámpa, meg sem villan. (Nem is ajánlom neki!)
sorszám: 1754 (9341)
(előzmény: vadmotoros, 2004-05-03 11:16:45)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-05-03 11:38:42
Attila!
De másnem eltilthatnak járművezetéstől, de ez asszem csak akkor, ha nagyon durva a helyzet.
sorszám: 1753 (9340)
(előzmény: Atilla, 2004-05-03 11:21:45)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-05-03 11:21:45
Hello

Nem veszik el, van egy ismerősöm akit elkaptak ittasan igaz nem egyszerű a dolog, de a "B"-s jogosítványa maradt csak az "A"-t vették el!
Üdv Attila
sorszám: 1752 (9337)
(előzmény: kope20, 2004-05-03 01:30:51)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2004-05-03 11:16:45
Helló!

Csak megjegyzésképpen mondom hogy az alapjáratom pont ilyen "húúúdestabilötpercigegyhelybenjárokmintdoxaóra" és fél óráig is otthagyhatnám ha addig nem vinnék el:) Ja és a töltéslámpa sem "hunyorog", olyan sötét mint az ezeregyéjszaka meséje.(mondhattam volna hogy olyan sötét mint a HYGY:) de ezt lehet hogy nem vette volna jónéven:))

üdv:Norbi
sorszám: 1751 (9336)
(elözmény: viktooor, 2004-05-02 23:51:05)

 
 
kope20
válasz erre | email2004-05-03 01:30:51
Hello!Viktor!Nem annyira értem miröl van szó ezzel a másik jogsival,de,ha arrol van szó,hogy éppen motoron ülve szabálytalankodsz és azért nem vehetik el csak az "A" kategóriádat akkor szerintem ez nem igaz.Mert,ha tök részegen motorozol(nem tudom ez lehetséges-e,nem próbáltam,de bicajozni nyílegyenesen tudtam mikor járni nem,igaz megálláskor úgy eldőltem,hogy csak na:))szóval,ha ezért elkap a rend őre akkor tuti az egész jogsid oda hiába mondod te,hogyn csak motorozni szoktál részegen autót vezetni nem.Vagy nem kell ilyen durva példa maradjunk a gyorshajtásnál.Szóval,ha motorral száguldozni szoktál akkor feltételezhető,hogy mással is.Nem tom Ti hogy vagytok vele,de én igen.Jó persze a rendőrnek én se árulnám el,hogy ált túllépem a megengedettet,de hát ő is érzi,hogy mi van.
sorszám: 1750 (9332)
(elözmény: viktooor, 2004-04-30 12:29:38)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu