:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Egyenlőre semmit
Ha nem lesz zsúfolt a 7végém, akkor vasárnap feléd mennék vissza a suliba
Jó lesz?
Gexxx
Kiszórja a harmadikat. Tuti, hogy kopott. Kidobja, de azzal a lendülettel vissza is ugrik.
így azért eléggé rángat 3.ikban.
Mikor érsz rá? :))
Mit vegyek hozzá? Tengelyt vagy fogaskereket?
Gexxx!
Az alapjárati bekajálás teljesen "normális" tipikus Mz- s sajátosság!! Ne foglalkozz vele, erre írtam én a múltkor hogy az Mz nem fog 5 percig egyfolytában járni alapjáraton, persze vannal kivételek...
Én pl. anno az alapjáratot sem bírtam a könyv által leírt módon beállítani mert nem ment egyenletesen 40- mp sem, de érdekes a 4 ütemű rotációs kapánkra meg Mz- s módszer szerint betonstabil 10 percig is nyugisan egyenletesen járó alapot bírtam rakni!! De az ne kajál be, mint egy MZ!! :)))
Fisi
Mi a bajod már megint? :-)))
Mi a gond a váltóval?
Mikor akarod szerelni?
250-es akkor tudok segiteni.
Elvileg villáskulccsal szépen letekered.
A gyakorlatban előfordul, hogy túlhúzzák, és megsérül az aluminium házban a menet. Ez volt nálam is. Javasolnám az aluminium finom melegítését, némi kocogtatást, gyanítom az egész a só és nedvesség miatt össze van rohadva.
Az sima menet; nekem legalábbis szépen kijött..
na, valaki elvállal nekem egy váltójavítást? Nem ingyen ám!
Sziasztok!
Van valami különleges módja a bal oldali dekni levő előrenyúló cső leszerelésének? (Nemtom hogy hívják, ide érkezik a kuplungbovden a kormányról.) Vagy csak az enyémen van olyan kib@szott módon megszorítva, hogy meg sem moccan?
Postás!
Ne a mélyen tisztelt német mérnököket szidjad,nem ott volt a gond,hanem a költségek spórolásánál (piros ceruza da közgazdászok)!:-)
Tesho da mérnök hallgató:-))
Ki segítene nekem megcsinálni a 3. sebességet, hogy de dobálja ki állandóan? mondjuk egyből visszaugrik magától, dehát ez rángatást eredményez...
Nem kérem ingyen...:)
Nekem is ilyen..csak nem rángat.
Vagy az normális mi? Már ha csak füstöl kicsit.
Felteszed 5-dikbe, ráülsz a mocira, és izomból állsz a hátsó féken! :)
Üdv: TiB
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem. Hogy a francba kell leszedni a bal oldalon a fötengely végéröl azt a 22-es csavart, amire a könyv csak hanyagul annyit ír: csavarjuk le. Ha elkezdem csavarni, megy a tengely is. Ha meg a másik oldalon ellenttartok, akkor ott kezd el kilazulni...
Hali
Ha már Infomakert kielégítettétek ( ;-) ) a válaszaitokkal, akkor itt a köv. probléma
Az én ETZ- bekajol alapjáraton. Ha 3000 fölött tartom a fordulatot, akkor no problem, de h aegy kicsit lazsál mindjuk egy piros lámpánál, akkor nekiáll füstölni, indulás után pedig rángat, mint amikor sok kajcsit kapott. Szerintetek? Karbi?
Egyébként tegnap kapott a szája. délután elindultunk havernak mocit venni --> 300 km (+ előző nap 120) gond nélkül (leszámítva az összerakás óta meglévő kupplungmenesztő (?) csörgését. De szerintem a szezon végéig ez így marad, mert a javításhoz le kell húzni a kupit)
Gexxx da ()
Örülök ha segíthettem!
Mégicsak MZ-s vér folyik az ereidben.:-)
Meg gondolom jobban is megy mint a céges Suzid, ahogy én elnéztem a futár motorok közül még mindig az MZ-k a legjobbak. :-)
Massino
Hello
Motorféknél nincs töftöf! 3000-nél van, de feljebb már nincs, de 3000 körül ereje sincs, így nem is szoktam ott járni vele.
Beállítani meg úgy kell, hogy belövöd a gyújtást, kipucolod a kipufogót meg ilyenek, azután a porlasztón mindent be állítasz gyári adatok szerint, és akkor nem lesz jó, Kell még finomítgatni a dolgon (Mivel az ETZ-nek lelke van) szerintem a gyári beállításoktól mindegyiket másfelé kell egy kicsit elállítani.
Mikor jól megy, nem füstöl és persze ha húzol neki egy gázt nem úgy esik le a fordulat, hogy közbe töftöf akkor jó! :-)
Üdv Attila
Köszönöm a segítséget !
Összejött a fesz.szab rögzítés. A német mérnök elvtársak itt egy kicsit maflák voltak. Én egy kis kiegészítő gumi-kitömést is alkalmaztam. Most elég jól áll a helyén. Végre eljutottam oda, hogy három hónap után beindíthattam a motort. Jó érzés volt. Azért ezt jobban szeretem mint a céges Suzukit
Hali skaccok!
http://www.mz-b.de/index.htm
Itt ki csinálta a magyar részt?! Érdekes infók vannak fent, meg elég jónak tűnik... kár hogy nekem ETZ-m van... Ti néztétek már?
ciao
Gábor
Semi
Nem tudom mennyire jött későn a válasz, de a fesszabot tényleg csak oda be kell nyomni.
A spirált meg el a tank alatt, és a villa között a lámpa mellett fel.
A zz,az a cserebogár volt ,a töftöf meg a fák árnyékaban?Jó kis kirándulás lehetett!
Na srácok!
Mentem 140 km-t az asszonnyal!!! :))
Volt zz is meg töftöf is; a gépállat faszásan megy!!!
Kicsit füstszagunk lett :))
Megnéztük a Keewayt Szentendrén, vélemény az index topikban...fos az egész..
Na csáó
S.O.S ! Gyors válaszra volna szükségem az alábbi dolgokban:
- Mi a fene tartja helyén a 250-es ETZ fesz.szabályzóját ? Tényleg csak egy kis gumi izé az egyik oldalon ?
- Merre kell elvezetni a km-óra spirálját a hátsó keréktől az óráig ?
Mikor szétszedtem, nem figyeltem meg pontosan a dolgokat. Előre is köszönöm !
Alapjáraton is töff-töff a motor!!
Akkor már az is káros?? Info,hülyeséget ültetsz az emberek fülébe!:-))
Amúgy ha egy picit is visszaengeded a gázt,máris nem zzzz lesz,hanem picit töff-töff. Ez teljesen elkerülhetetlen szerintem,a motorok ilyenek és kész.
Ha a láncod/motorod már egy kis töff-töfftől is félted,ajánlom az üveges vitrint,mint tárolási lehetőséget!!
:-))
Azért jó lesz vigyázni, ha laza a lánc, egy nagyobb gyorsításkor átugrik,
esetleg leesik. Ha leesik, hazavághatja a láncvédőt is. Szóval szívás. Feszíteni a láncot csak egy darabig lehet, amíg a feszítő engedi, azonkívül a lánckerekek sem boldogok a nyúlott lánctól
Info!
Kezdem én is azt érezni, hogy nem kéne neked motorra ülni.... :)))) Hogy ugrana át??? Meg mibe akadna meg??? Nem gumipók azért az a lánc! Időnként ránézel, hogy OK-e! Én a jobb dekninél szoktam megnézni, mert ott még látom is a láncot! Az alu öntvényig már ne érjen le, ha lehet, aztán kész! Kicsit húzol rajta, aztán csókolom! Ezt mondjuk 1000km-emként, vagy 2000-renként!
Üdv: TiB
Sziasztok! Szeretnénk összehozni egy budapesti MZ-s baráti kört. Ha van kedvetek néha összejönni beszélgetni, túrázni, eszmét cserélni és Budapest közelében laktok kérek minden érdeklődőt jelentkezzen. Már 3 tagú a társaság. Remélem sikerül egy jó kis csapatot összehozni. Köszönettel: ZoleeG, Tibi, Robi.
Most újítom fel a 250-es ETZ-met. Valaki meg tudná mondani, hogy mennyi vezeték kell az újravezetékeléshez!!!
Pedig nála vettem :-I
grrrrrrrrrrrrr
ha nagyon nyúlik, akkor mi lehet max? átugrik?
vagy inkább beakad, és taknyolok?
Na, arra a sárga kínai láncra mondta azt a Futár Peti, hogy "nyúlik, mint a kutyagumi"! :) Mellesleg nekem is az van, amíg nem csereérett, az is marad! :) Olyan szépen be van láncspray-zve! :P
Üdv: TiB
HÚÚÚÚ most látom milyen sokszor küldtem el ezt a lánc kérdésre a választ elnézést!!!!!!!!!!!!!!
Ez egy japán erősitett lánc 7200ft a MOTOR OÁZIS-nál.Legalább 3-szor erősebb mint a gyári vagy az arany favorit,Én ezt használom igy rikábban kell állitanom,és évekig jó.Üdv bambi
Emberek!
Akit zavar a töff töff az állítsa le a motort vagy építsen be egy racsnit, hogy a kerék ne hajtsa a főtengelyt. Amúgy nálam nincs a Cimconon ilyen töffögés v.mi. Ha egyáltalán egyre gondolunk.
Mikor nincs töftöf? Motorféknél vagy 3-4 ezres fordulaton kis gáznál folyamatos haladáskor?
Hogy kell "jól" beállítani?
Hello
Ha jól be van lőve a gép, akkor nincs töf-töf, csak be kell a porlasztót állítani rendesen!
Enyém sem mondja!
Bambi1!
Ennyire jo ez a lanc,hogy igy reklamozod! :))
Ezt a lancot egyebkent hol lehet kapni? Es a merete pont jo?? Ara?? Na jo utat!
fisi
Nyúlás ellen 428 D.I.D.HSS láncot ajánlom.
Nyúlás ellen 428 D.I.D.HSS láncot ajánlom.
Nyúlás ellen 428 D.I.D.HSS láncot ajánlom.
Nyúlás ellen 428 D.I.D.HSS láncot ajánlom.
Nyúlás ellen 428 D.I.D.HSS láncot ajánlom.
Nyúlás ellen 428 D.I.D.HSS láncot ajánlom.
Motorfék egyébként is kerülendő, persze alapvetően a kenés miatt. Wartburgba, Trabiba raktak is szabadonfutót.
Itt inkább a sűrű oda-vissza változó erő káros hatásai jelentkeznek. A golyós és görgős csapágyakban ilyenkor megszakad(hat) az olajfilm.
Nincs bajom a motorfékkel, csak hát a 2T gépeknél mindig belepöffen a motor..
szerintem ez is b*szogatja a láncot..
Megyek is..
zzz..töftöf..zzz..din.din.din...zzzzz
Lehet,h azért nyúlik,mert kínai:-)
Az is lehet,h örökké csak nyúlni fog,míg el nem szakad:-))
Tehát szerinted a motorfék -mint olyan- egy abnormális és kiküszöbölendő jelenség?
:-)
Jóvanna >:-I
Csak idegesít, hogy enyhe motorféknél néha beletöftöfföl, és azt hittem, ettől nyúlik, de akkor csak azért, mert új. Meg hát ez a sárgadobozos kínai vagy milyen...
Legyen már jó idő heh
Hello!
Köszi de meglett a hiba. Levettem a gyújtásoldali deknit, és meg volt égve egy vezeték. Zsandi észrevette hogy odacsípte a dekni az egyik drótot, úgyhogy szigetelő szalaggal megoldottam a dolgot. Meg le is volt csúszva a saruról.
Massino
Info!
Te még mindig ennél a zz--töftöftöf-zzz dolognál tartasz??
Aztazanyámúristenit:-)))
Az új lánc az elején nyúlik vmennyit,én már többezer km óta nem állítottam a láncon,pedig zz--töftöftöf-zzz meg minden,mert ez így normális.
Abba már belegondoltál,h ha beindítod a motort,akkor rögtön fokozott kopásnak teszed ki?? & akkor még el sem indultál...
:-))
"Na most: ez nem árt a láncnak?"
Természetesen az egész hajtásláncnak nem tesz jót (bár talán a láncot zavarja legkevésbé). Szerintem kerülendő, ezért nem is normálisnak, inkább szokásosnak mondanám.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|