:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
előző sztornó, most olvastam postás hozzászólását...Világos. Csak az a kérdés, hogy kivegyem-e a beállításhoz a bovdent a húzókarból?
Szia, Gexxx, nekem írd le, lécci ezt a durvabeállítást. A könyv alapján nem egészen tiszta, hátha a Te szavaid érthetőbbek. Kösz
Akkor a durvabeállító tárcsát kell beállítani. Tudod, hogy hogy kell, vagy leírjam?
Gexxx
Nem emel ki. Ha leveszem a kuplungkkart a kormányról, és úgy húzom a bovdent, akkor jön egy darabig, aztán megáll. Mintha el sem érné a kuplungot, csak megakad a házban.
Kiemel? Nem csúszik?
Mert ha igen/nem, akkor no problem.
Az új bowden miatt könnyebb behúzni.
Gexxx
Sziasztok!
Nekem nem sikerült azon tekernem :) Akkor megpróbálom, hátha meg tudom mozgatni. Egyébként előtte sem volt jó, akadt mint a fene (szar bovden miatt szerintem) meg nem is emelt ki.
A kinyomót nem szedtem szét. Viszont lefett házfedőnél, ha megfofom a kinyomót, forgás nélkül tudom ki-be mozgatni kb. egy centit. Nem tudom ez normális-e.
Jóhogy jó!
Majd csörögj előtte, oszt' visszahívlak!
Ahol a fordulatszámmérő meghajtóját tekerjük le (feltett deklinél) van egy lapos gyűrű, amely két foggal kapaszkodik a kiemelőszerkezethez. Na ez a gyűrű is a beállításhoz tartozik. Kézzel eltekered, amíg lehet, érzed, mikor akarná kiemelni a kuplungot. A fordulatszámmérő házát visszacsavarozod, mert ez tartja a helyén a gyűrűt. Így elég zavaros, de a helyszínen elég jól látszik a dolog. Nekem így sikerült az összerakás után rendesen beállítani a kuplungot, már csak a bowden hossza nem jó.
Hi!
A kuplung kinyomóját is úgy raktad vissza? Azt többféleképpen is fel lehet tenni 250-esnél, és abból lehet ilyen galiba...
Üdv: TiB
u.i.: szétszedés előtt jó volt???
Hello!
Sikerült levennem, szerencsére a menet nem sérült. Ezzel kapcsolatban lenne még egy kérdésem. Leszedtem az egész bal oldali deknit, mert azt hittem, hogy ki bírom cserélni a kuplungbovdent a cső kitekerése nélkül is.
most hogy megcsináltam, visszaraktam, semmi erő nincs a benne. Nagyon könnyen be lehet húzni, a rugó alig tolja vissza. Normális ez? Megváltozik ha beletöltöm az olajat? Elvileg mindent ugyanúgy visszapakoltam ahogy volt, a kuplungot nem bántottam.
Egyenlőre semmit
Ha nem lesz zsúfolt a 7végém, akkor vasárnap feléd mennék vissza a suliba
Jó lesz?
Gexxx
Kiszórja a harmadikat. Tuti, hogy kopott. Kidobja, de azzal a lendülettel vissza is ugrik.
így azért eléggé rángat 3.ikban.
Mikor érsz rá? :))
Mit vegyek hozzá? Tengelyt vagy fogaskereket?
Gexxx!
Az alapjárati bekajálás teljesen "normális" tipikus Mz- s sajátosság!! Ne foglalkozz vele, erre írtam én a múltkor hogy az Mz nem fog 5 percig egyfolytában járni alapjáraton, persze vannal kivételek...
Én pl. anno az alapjáratot sem bírtam a könyv által leírt módon beállítani mert nem ment egyenletesen 40- mp sem, de érdekes a 4 ütemű rotációs kapánkra meg Mz- s módszer szerint betonstabil 10 percig is nyugisan egyenletesen járó alapot bírtam rakni!! De az ne kajál be, mint egy MZ!! :)))
Fisi
Mi a bajod már megint? :-)))
Mi a gond a váltóval?
Mikor akarod szerelni?
250-es akkor tudok segiteni.
Elvileg villáskulccsal szépen letekered.
A gyakorlatban előfordul, hogy túlhúzzák, és megsérül az aluminium házban a menet. Ez volt nálam is. Javasolnám az aluminium finom melegítését, némi kocogtatást, gyanítom az egész a só és nedvesség miatt össze van rohadva.
Az sima menet; nekem legalábbis szépen kijött..
na, valaki elvállal nekem egy váltójavítást? Nem ingyen ám!
Sziasztok!
Van valami különleges módja a bal oldali dekni levő előrenyúló cső leszerelésének? (Nemtom hogy hívják, ide érkezik a kuplungbovden a kormányról.) Vagy csak az enyémen van olyan kib@szott módon megszorítva, hogy meg sem moccan?
Postás!
Ne a mélyen tisztelt német mérnököket szidjad,nem ott volt a gond,hanem a költségek spórolásánál (piros ceruza da közgazdászok)!:-)
Tesho da mérnök hallgató:-))
Ki segítene nekem megcsinálni a 3. sebességet, hogy de dobálja ki állandóan? mondjuk egyből visszaugrik magától, dehát ez rángatást eredményez...
Nem kérem ingyen...:)
Nekem is ilyen..csak nem rángat.
Vagy az normális mi? Már ha csak füstöl kicsit.
Felteszed 5-dikbe, ráülsz a mocira, és izomból állsz a hátsó féken! :)
Üdv: TiB
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem. Hogy a francba kell leszedni a bal oldalon a fötengely végéröl azt a 22-es csavart, amire a könyv csak hanyagul annyit ír: csavarjuk le. Ha elkezdem csavarni, megy a tengely is. Ha meg a másik oldalon ellenttartok, akkor ott kezd el kilazulni...
Hali
Ha már Infomakert kielégítettétek ( ;-) ) a válaszaitokkal, akkor itt a köv. probléma
Az én ETZ- bekajol alapjáraton. Ha 3000 fölött tartom a fordulatot, akkor no problem, de h aegy kicsit lazsál mindjuk egy piros lámpánál, akkor nekiáll füstölni, indulás után pedig rángat, mint amikor sok kajcsit kapott. Szerintetek? Karbi?
Egyébként tegnap kapott a szája. délután elindultunk havernak mocit venni --> 300 km (+ előző nap 120) gond nélkül (leszámítva az összerakás óta meglévő kupplungmenesztő (?) csörgését. De szerintem a szezon végéig ez így marad, mert a javításhoz le kell húzni a kupit)
Gexxx da ()
Örülök ha segíthettem!
Mégicsak MZ-s vér folyik az ereidben.:-)
Meg gondolom jobban is megy mint a céges Suzid, ahogy én elnéztem a futár motorok közül még mindig az MZ-k a legjobbak. :-)
Massino
Hello
Motorféknél nincs töftöf! 3000-nél van, de feljebb már nincs, de 3000 körül ereje sincs, így nem is szoktam ott járni vele.
Beállítani meg úgy kell, hogy belövöd a gyújtást, kipucolod a kipufogót meg ilyenek, azután a porlasztón mindent be állítasz gyári adatok szerint, és akkor nem lesz jó, Kell még finomítgatni a dolgon (Mivel az ETZ-nek lelke van) szerintem a gyári beállításoktól mindegyiket másfelé kell egy kicsit elállítani.
Mikor jól megy, nem füstöl és persze ha húzol neki egy gázt nem úgy esik le a fordulat, hogy közbe töftöf akkor jó! :-)
Üdv Attila
Köszönöm a segítséget !
Összejött a fesz.szab rögzítés. A német mérnök elvtársak itt egy kicsit maflák voltak. Én egy kis kiegészítő gumi-kitömést is alkalmaztam. Most elég jól áll a helyén. Végre eljutottam oda, hogy három hónap után beindíthattam a motort. Jó érzés volt. Azért ezt jobban szeretem mint a céges Suzukit
Hali skaccok!
http://www.mz-b.de/index.htm
Itt ki csinálta a magyar részt?! Érdekes infók vannak fent, meg elég jónak tűnik... kár hogy nekem ETZ-m van... Ti néztétek már?
ciao
Gábor
Semi
Nem tudom mennyire jött későn a válasz, de a fesszabot tényleg csak oda be kell nyomni.
A spirált meg el a tank alatt, és a villa között a lámpa mellett fel.
A zz,az a cserebogár volt ,a töftöf meg a fák árnyékaban?Jó kis kirándulás lehetett!
Na srácok!
Mentem 140 km-t az asszonnyal!!! :))
Volt zz is meg töftöf is; a gépállat faszásan megy!!!
Kicsit füstszagunk lett :))
Megnéztük a Keewayt Szentendrén, vélemény az index topikban...fos az egész..
Na csáó
S.O.S ! Gyors válaszra volna szükségem az alábbi dolgokban:
- Mi a fene tartja helyén a 250-es ETZ fesz.szabályzóját ? Tényleg csak egy kis gumi izé az egyik oldalon ?
- Merre kell elvezetni a km-óra spirálját a hátsó keréktől az óráig ?
Mikor szétszedtem, nem figyeltem meg pontosan a dolgokat. Előre is köszönöm !
Alapjáraton is töff-töff a motor!!
Akkor már az is káros?? Info,hülyeséget ültetsz az emberek fülébe!:-))
Amúgy ha egy picit is visszaengeded a gázt,máris nem zzzz lesz,hanem picit töff-töff. Ez teljesen elkerülhetetlen szerintem,a motorok ilyenek és kész.
Ha a láncod/motorod már egy kis töff-töfftől is félted,ajánlom az üveges vitrint,mint tárolási lehetőséget!!
:-))
Azért jó lesz vigyázni, ha laza a lánc, egy nagyobb gyorsításkor átugrik,
esetleg leesik. Ha leesik, hazavághatja a láncvédőt is. Szóval szívás. Feszíteni a láncot csak egy darabig lehet, amíg a feszítő engedi, azonkívül a lánckerekek sem boldogok a nyúlott lánctól
Info!
Kezdem én is azt érezni, hogy nem kéne neked motorra ülni.... :)))) Hogy ugrana át??? Meg mibe akadna meg??? Nem gumipók azért az a lánc! Időnként ránézel, hogy OK-e! Én a jobb dekninél szoktam megnézni, mert ott még látom is a láncot! Az alu öntvényig már ne érjen le, ha lehet, aztán kész! Kicsit húzol rajta, aztán csókolom! Ezt mondjuk 1000km-emként, vagy 2000-renként!
Üdv: TiB
Sziasztok! Szeretnénk összehozni egy budapesti MZ-s baráti kört. Ha van kedvetek néha összejönni beszélgetni, túrázni, eszmét cserélni és Budapest közelében laktok kérek minden érdeklődőt jelentkezzen. Már 3 tagú a társaság. Remélem sikerül egy jó kis csapatot összehozni. Köszönettel: ZoleeG, Tibi, Robi.
Most újítom fel a 250-es ETZ-met. Valaki meg tudná mondani, hogy mennyi vezeték kell az újravezetékeléshez!!!
Pedig nála vettem :-I
grrrrrrrrrrrrr
ha nagyon nyúlik, akkor mi lehet max? átugrik?
vagy inkább beakad, és taknyolok?
Na, arra a sárga kínai láncra mondta azt a Futár Peti, hogy "nyúlik, mint a kutyagumi"! :) Mellesleg nekem is az van, amíg nem csereérett, az is marad! :) Olyan szépen be van láncspray-zve! :P
Üdv: TiB
HÚÚÚÚ most látom milyen sokszor küldtem el ezt a lánc kérdésre a választ elnézést!!!!!!!!!!!!!!
Ez egy japán erősitett lánc 7200ft a MOTOR OÁZIS-nál.Legalább 3-szor erősebb mint a gyári vagy az arany favorit,Én ezt használom igy rikábban kell állitanom,és évekig jó.Üdv bambi
Emberek!
Akit zavar a töff töff az állítsa le a motort vagy építsen be egy racsnit, hogy a kerék ne hajtsa a főtengelyt. Amúgy nálam nincs a Cimconon ilyen töffögés v.mi. Ha egyáltalán egyre gondolunk.
Mikor nincs töftöf? Motorféknél vagy 3-4 ezres fordulaton kis gáznál folyamatos haladáskor?
Hogy kell "jól" beállítani?
Hello
Ha jól be van lőve a gép, akkor nincs töf-töf, csak be kell a porlasztót állítani rendesen!
Enyém sem mondja!
Bambi1!
Ennyire jo ez a lanc,hogy igy reklamozod! :))
Ezt a lancot egyebkent hol lehet kapni? Es a merete pont jo?? Ara?? Na jo utat!
fisi
Nyúlás ellen 428 D.I.D.HSS láncot ajánlom.
Nyúlás ellen 428 D.I.D.HSS láncot ajánlom.
Nyúlás ellen 428 D.I.D.HSS láncot ajánlom.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|