hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 23. szerda 
Béla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Massino
válasz erre | email2004-05-19 23:33:10
Mi az a nagy tárcsa a berúgókar mögött az oldaldekninél?
Egyébként szépen összeraktad a gépet...

Massino
sorszám: 2015 (10339)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 23:30:10)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-05-19 23:33:04
Én meg folytatom a sort! :) Nekem 5-öt hamizott atomra fúrás előtt! De nagyon karcos volt a hengerem! Fúrás óta, szar karbival picivel 5 alatt eszik, kb. 4.8-at! :)

Info! Javaslataim! Légszűrőcsere! Úszószint ellenőrzés! Tűt beljebb a lyukba eggyel! Sőt, avval kezdeném, hogy a tűt beljebb lógatom! Aztán felpattansz, és mész egyet a géppel! Kemény gázadások kíséretében! Ha faszán megy, akkor máris nyertél pár decit! :)

Üdv: TiB
sorszám: 2014 (10338)
(előzmény: fisi, 2004-05-19 22:16:27)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 23:30:10
:))) Hubazz nem esett le elsőre :)
sorszám: 2013 (10337)
(előzmény: Gexxx, 2004-05-19 23:27:17)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 23:29:06
Egyszerü esztétikai okai vannak. Szerintem elég hülyén néz ki, hogy olyan kicsi ott hátul az a kerék, meg a 18-astól kicsit megemelkedne a hátulja, és egy hangyányit dinamikusabban nézne ki a moci.
sorszám: 2012 (10336)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-05-19 23:27:17
Idézek:
"A kezem meg telement forgáccsal. De most tettem bele szép fekete imbuszos csavarokat, remélem ezzel nem lesz gond."

Érted... A kezdebe tetted a csavarokat... :-)))

Jól van, tudom, szar poén volt :-(

Gexxx
sorszám: 2011 (10335)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 23:04:22)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 23:24:02
Vágom
sorszám: 2010 (10334)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 23:16:10)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 23:23:20
Vagy miért jó neked,ha 18-as kerék van a TS-ben? Csak kiváncsiskodom.
sorszám: 2009 (10333)
(előzmény: bambi1, 2004-05-19 23:14:04)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 23:16:10
Győri vagyok, Pesten tanulok. De ha itt fönt találok, akkor egyszerübben elcipelem hozzád, mint ha otthonról hoznám.
sorszám: 2008 (10332)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 23:14:04
Te győri vagy?Miért jó ha pesten találsz kereket?
sorszám: 2007 (10331)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 23:09:52)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 23:10:29
Az óra is más.De ezek az órák mikor új már akkor sem pontos,pár hónap múlva elmegy a csillapitás,utána csak ugra bugrál.Nekem pluszban van egy bringa óra felszerelve az pontos.
sorszám: 2006 (10329)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 23:03:15)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 23:09:52
Így is jó lenne, akkor nem kéne fölcipelnem a kereket Győrből, aztán haza. Csak innen haza. Feltéve, ha találok itt Pesten ETZ kereket.
sorszám: 2005 (10328)
(előzmény: bambi1, 2004-05-19 23:03:44)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 23:04:22
Azért kérdezem, mert nem tudom, miért akarod nézegetni a csavarjaimat :)
sorszám: 2004 (10327)
(előzmény: Gexxx, 2004-05-19 22:51:26)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 23:03:44
Vagy adok egy TS hátsó agyat,és azt füzzük az ETZ kerékbe.Igy könnyen cserélhető lesz.
sorszám: 2003 (10326)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 21:58:08)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 23:03:15
Akkor a kmóra más? Van különbség az egy fordulattal megtett utak között. 30cm
sorszám: 2002 (10325)
(előzmény: bambi1, 2004-05-19 22:53:26)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 22:53:26
A kihajtó spirál ugyanaz a láncvédő műanyag más.
sorszám: 2001 (10324)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 21:58:08)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-05-19 22:52:29
Emmcett 2000 !!!
sorszám: 2000 (10323)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-05-19 22:51:26
Miért? Le kellett volna maradnod? Vagy mi van?????

Gexxx

P.S.: Gyere jogsi nélkül. Sokkal izgalmasabb, mint vele, hidd el!
sorszám: 1999 (10322)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 21:34:31)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-05-19 22:16:27
Na kezdem a sort!!!

Kb. 5- 5,5 liter, ez két személlyel történt rendesen pörgetve, két személlyel és 90 alá nem nagyon mentünk!! Nem hülyeségből mondom de sokallom egy kissé!!
Anno mikor megvettem nyugis hajtás mellett egymagam kb. 4,5- re jött ki a fogyi.

Azóta Bing karbi van rajta 118- as főfúvókával, de érdekes nem csökkent a fogyi a régi karbihoz képest!!
Ihaz azóta léptékekkel jobban hajtom!! :)))


Fisi
sorszám: 1998 (10318)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 21:58:08
Köszi, a segítség jól jön, még nem csináltam ilyet. Csak ha most a 16-ost újrafűzöm, és vizsgára meg nem jó a 18-as, akkor üthetem a fejem. Most láttam aproneten ETZ lánckereket, ha ahhoz veszek egy hátsót akkor tökéletesnek kell lennie nem? Már csak egy kihajtó spirál kell.
sorszám: 1997 (10317)
(előzmény: bambi1, 2004-05-19 21:39:44)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 21:55:45
A hajtókar lett cserélve?Mert lehet hogy nem lóg de néha kipattan a cementált felületből és annak is lehet csúnya hangja.
sorszám: 1996 (10316)
(előzmény: tomóka, 2004-05-19 20:08:18)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 21:40:43
A motor benzinnel megy.
sorszám: 1995 (10315)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 21:34:31)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 21:39:44
Igen,csak egy új felni küllővel 2x annyiba kerül mint egy bontot hátsókerék.Igy hát a bontott kereket javallok,és a kettöből késziteni egy jót.Ha kell segitek a fűzésben.
sorszám: 1994 (10314)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 16:36:46)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 21:34:31
Lemaradtam valamiről?
Túrára nem megyek, nincs jogsim. :)
sorszám: 1993 (10313)
(előzmény: Gexxx, 2004-05-19 21:17:29)

 
 
postás
válasz erre | email2004-05-19 21:24:00
Ha már a fogyasztásnál tartunk: Úgy istenigazából mennyit eszik egy ETZ ?
A kérdés komoly, nem a Horgászujság nagyotmondó bajnoksága vagyunk. Nekem kb. 12,5 l volt a fogyasztás, mikor megvettem a motort. Még gyári eredeti volt a légszűrő... Ez most már kevesebb, de a valós értéket nem tudom, nem számoltam ki azóta sem. Km-óra nem az igazi. Viszont a kompresszió nagyon kicsi. Furatni kéne, de most elég volt a szerelésből, majd télen. Apámtól tudom, hogy ha a kompresszió nagyobb, jobb a hatásfoka is a motornak, vagyis azonos teljesítményhez kevesebbet fogyaszt.
sorszám: 1992 (10312)
(előzmény: Infomaker, 2004-05-19 21:01:39)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-05-19 21:17:29
Túrára jössz? Megnézném a kezedben a szép fekete imbuszokat!
:-))
sorszám: 1991 (10310)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 20:21:08)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-05-19 21:07:52
Gexxx lejön ha rá fog érni, és megnézzük..

előgyújtásra tippelek, hogy kicsi, mert 3-4 eze körül megugrik, felette elmegy az erő...

Szimmeringeg tuti jók.
sorszám: 1990 (10309)
(előzmény: Infomaker, 2004-05-19 21:01:39)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-05-19 21:01:39
ÚRISTEN!!!!

(sír)(sír)(sír)(sír)

7Litert eszik az ETZ250-em!! :'((

A jelenlegi állapot:

Henger gyári új, 1100 km van benne.
1.50-es fullszint olaj
CPI gyújti, atom szikra.
Súber felülről 3.résben.
Szimmeringek jók.
Jól is megy a motor, bár 5000 rpm felett kicsit mintha dadogna.

Mi lehet a baj???

tippjeim:

előgyújtás szar
Úszószint szar
Talán a fúka sem belevaló??

Mondjuk ez a 7L két személlyel történt, kis városi, és 80km es túratempóban.


Jók a tippjeim?
sorszám: 1989 (10307)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 20:21:08
Ahogy most a motor áll, az kb 50 munkaóra. Mult csütörtök óta éjjel-nappal azt csináltam. Vasárnap pl. fél négyig ügyködtem vele, reggel meg keltem. A bal oldalon két csavart is szét kellett fúrnom, mert nem tudtam leszedni a deknit.
Nem tudom milyen anyagból voltak ezek a csavarok, de minden mm-ért meg kellet küzdenem. A kezem meg telement forgáccsal. De most tettem bele szép fekete imbuszos csavarokat, remélem ezzel nem lesz gond.
sorszám: 1988 (10303)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-05-19 20:08:18
haj-jaj sorstársak! őszintén irigyellek benneteket , hogy gondjaitok kimerülnek abban , hogy "rövid a sztender" meg "miként vegyek le egy csavart" !
a motoromból ocsmány csattogás hallatszik. levettem a hengert eldobtam a dugattyút.összeszerelés után arcomon bizakodó mosollyal berugtam majd így kiáltottam fel: király vagyok !!ez az érzés egészen addig tartott míg a gépállat el nem dolgozta a plussz olajat.és ismét halottam a csattogást. nagyságrendekkel kisebb arcal leültem és végiggondoltam a szitut:
dugattyú,alsó-felső tűgörgö ok'
kizárásos alapon a főtengelycsapágyak maradtak.
a miértet inkább nem írnám le mert akkora égés , hogy világít a fejem ha csak rá gondolok.
szóval a hét végén egész napos szerelés vár rám.
sorszám: 1987 (10301)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 16:36:46
Akkor csak egy 18-as kerékpántot vegyek, meg küllőket?
sorszám: 1986 (10295)
(előzmény: bambi1, 2004-05-19 16:06:53)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-05-19 16:34:00
:-))))
sorszám: 1985 (10294)
(előzmény: bambi1, 2004-05-19 16:11:40)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 16:11:40
A km órát 13-dik kerületben,a Haudek javitja.
sorszám: 1984 (10292)
(előzmény: pityke, 2004-05-19 13:11:45)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-05-19 16:09:02
Jaja,én is nyomtam OMV City Star 2T-t ,jó kis olaj,de 2600 körül van az ára.
sorszám: 1983 (10291)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 15:41:01)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 16:06:53
A sztender aljára rá kell hegeszteni egy lapos vasat a felfekvő felületre,szépen meglehet csinálni.A kereket át kell fűzni,a fék az marad
sorszám: 1982 (10290)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 12:28:16)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-05-19 15:52:24
...én is csak ezt tudom mondani...
Repsolt kapsz Futár Petinél mondjuk a Zichy utcában..95 ös elég hozzá, 1.50be keverd, én a benyára öntöttem az olajat :))) Aztán ráztam mint a barom.

De baja nem lett tőle.

sorszám: 1981 (10289)
(előzmény: tesho, 2004-05-19 15:38:28)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 15:41:01
Hello!
'77-es kiadástól 1:50 a keverési arány. Jó a kúton vásárolt olaj, csak szintetikus legyen.(Én OMV-t használok) Szerintem mindegy hogy kevered be, jó az összerázás is, de a legbiztosabb, ha a betöltendő benzin felénél beleöntöd az olajat, aztán rá a maradék benzint. Persze ehhez jól meg kell saccolni, hogy mennyi benzin fog beleférni a tankba.
sorszám: 1980 (10288)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-05-19 15:38:28
Fullszintet 1:50-be,ha nem bejáratós.
Vannak benne oldódássegítő adalékok,a lényeg,h előtte zárd el a benzincsapot:-)
Elég a 95,de a 98-al is simán elmegy (csak drágább). Olajat ott vegyél,ahol kapsz. Nem azzal van a gond,h qton veszed vagy sem,hanem az a lényeg,h milyen minőségű.

Nem lenne érdemes egy FAQ-t (GYIK) csinálni??
sorszám: 1979 (10287)
(előzmény: péter'250, 2004-05-19 15:27:23)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-05-19 15:27:23
Hahó!
Ezt gondolom 1:50-be keveritek...
Aztán csak simán összerázni kicsit a tankba? az elég, jól összekeveredik ennyitől? 95,vagy 98?
bocs a hülye kérdésekért, de én eddig nem kutyultam. Hol veszitek az olajat, azt se kúton tegyem?
Kösz:
Péter
sorszám: 1978 (10286)
(előzmény: Infomaker, 2004-05-19 14:19:12)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-05-19 14:19:12
Megnézném én azt a 140et :))

Gondolom, óra szerint, nem?

Amúgy én speciel Repsol Scooter 2T-t használok, 2000 ft / liter, de semmi taknyolás.
sorszám: 1977 (10280)
(előzmény: pityke, 2004-05-19 13:11:45)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-05-19 14:10:11
Ne tankolj qton keveréket és ne használj Arol 2T-t,hanem minimum félszint olajat és nem fog folyni:-)
sorszám: 1976 (10276)
(előzmény: péter'250, 2004-05-19 13:04:34)

 
 
pityke
válasz erre | email2004-05-19 13:11:45
Péter, lehet hogy elkopott a gyűrűd,meg a dugód, mivel az enyém kb. ugyanilyet ment, aztán gyűrűzés és dugózás után kb 140-et egyenesen vitt.Nem egy nagy összeg, kb 2000 forintból megúszható.A furatás még jobb, csak utánna sokat kell járatni sok olajjal.
sorszám: 1975 (10271)
(előzmény: péter'250, 2004-05-19 13:04:34)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-05-19 13:04:34
Sziasztok!
Nekem etz 250-esem van, de sík úton normál viszonyok között 85-90 km/h környékén eléggé elfogy az ereje, bár még csak 4000/perc környékén forog. Olvastam pár tapasztalatot, és azokból nekem az jön le, hogy ennél bizony többet kéne tudnia, de efölött már úgy megjön a hangja, hogy már nincs szívem tovább húzni, és nem is nagyon menne tovább...
Igaz egyszer mentem vele 105-öt, de akkor jó nagy lejtő volt...
Nem lehet, hogy valami nincs jól beállítva, vagy rossz a kipuf? Egyébként a hengerből, ahol a könyök csatlakozik rendszeres olaj(?)-folyásom van, és a kipufogó végén is mindig kifolyik az olaj, bár már van rá fúrva három luk a végére, hogy ezt kipufogja (apám szerint);
Van valami ötletetek?
Köszi előre is:
Péter
sorszám: 1974 (10270)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 12:28:16
Köszi, megpróbálok szerezni egyet, akkor kiderül hogy mi a teendő. Egy srác írt emailt, ő ETZ hátsó kerékkel vette a TS-ét, de nem ér le rendesen a sztender. Meg a saját lánckereke kell a keréknek. A féket csak nem kell kicserélni nem?
sorszám: 1973 (10266)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 12:09:04
http://kep.tar.hu/aakos/index.phtml?aid=27631425

Az utolsó négy kép az új állapot.
sorszám: 1972 (10265)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 09:39:23
Pontosan hol lehet megnézni?
sorszám: 1971 (10252)
(előzmény: aakos, 2004-05-19 02:51:08)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 09:37:50
De ha van ETZ hátso kerék és nem jön össze a TS-sel,akkor át kell füzni az abroncsot ha kell segitek.
sorszám: 1970 (10250)
(elözmény: aakos, 2004-05-18 23:08:32)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-05-19 09:30:30
Elvtleg belemegy csak lehet hogy a láncvédőnél ETZ-nél a kerék agyban van a porvédő és azt valószinü,hogy le kell esztergálni.De lánckerékkel kompletten cserélhető.
sorszám: 1969 (10248)
(elözmény: aakos, 2004-05-18 23:08:32)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-05-19 02:51:08
Na föltettem pár képet a bicajról, a lentebb említett címen meg tudjátok nézni, az uccsó 4 kép az új.
sorszám: 1968 (10247)

 
 
Tron
válasz erre | email2004-05-19 00:05:02
Sziasztok

A problémám a következő: Van egy MZ Ts 250-es motorom 4-sebeségű és a második sebesség fokozatban nagyon rosszul „ kattog, zörög „ vált. Én szétszedtem és mintha (lehet hogy nincs igazam nézzétek el) a villa ki lenne lágyulva? Hogy lehetne ezt orvosolni, egyáltalán lehet vagy cserélni kell ha igen akkor valakinek van sebváltó műve vagy villája ilyen motorhoz? Komárom-Esztegom megyében vagy Pest környéken tudtok valami jó szervizet ahol megtudnák oldani a problémámat?
sorszám: 1967 (10241)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-05-18 23:16:28
Jaja lehet nála kapni. Ilyen kis szar fémesszerű karika, méretéhez képest drágán. :-)
sorszám: 1966 (10234)
(elözmény: aakos, 2004-05-18 23:05:19)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu