:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok,
nekem egy MZ Ts 125 alapjárat beállításával kapcsolatban lennének kérdéseim.
Ha jól tudom ennél a típusnál nincs valódi alapjárat, tehát a gázcső ütközési állása esetében a motornak nem szabad tovább járnia. Az alapjárat mértékét pedig a gázszabályzó(gázcső) fékező csavarral lehet beállítani.
A problémám az lenne, hogy ha a gázszabályzó fékező csavart úgy állítom, hogy a gázcső magától ne álljon vissza ütközésig, akkor gyakorlatilag semeddig nem áll vissza, ott marad ameddig húztam. Ha lazítom a csavart akkor pedig ismét ütközési helyzetbe kerül.
Mi lehet a probléma? Mit értelmezek rosszul?
Üdv.
Sziasztok!
Van egy etz 250-es mocim és 3ezres fordulatnál rángat, ugrál a motor(lebeg ha jól tudom ezt a kifejezést) de csak 3ezernél. tudom pörgetni kell a motort és nem 3ezren használni. Csak engem zavar. Mit kell rajta állítani vagy mitől van ez?
Köszönöm!
Üdv!
A flexet soros motor hajtja.
Persze megy. De nem értem ez miért jó.
okés köszi holnap összerakom a jobb oldalt!
A soros villanymotorok egyenáramról is működnek.
A dekniben van egy tömítő gyűrű, azt cseréld ki.(váltótengely.Visszahelyezéskor zsírozd be a váltótengelyt, és akkor nem kezdi ki az új tömítést.Jobb oldalon lehet bármilyen tömítővel megkenni, soa nem fog teljesen megszűnni a folyás, de ne is érdekeljen, minimálisat folyat, egy évbe kétszer meg megnézed a váltóolaj mennyiséget és kész.
Azért azt vedd figyelembe, hogy az Mznél az olajfolyás megszüntetése egy szélmalomharc.Azért nem voltak ezek annyira precíz motorok.(annak ellenére mondom azt, hogy MZ fan vagyok:)
balos levéve, azzal az a bajom, hogy a váltókarnál gyöngyözött az olaj, viszont a tengelyen nem látok hornyot vagy bármi mást szimmeringnek. azt akkor hogyan tömítsem? a jobbos még mindig kérdés, alább van kép is
Sajnos nem találom azt a videót, de a 40ezer forintos ABUS zárakat is 2perc körül vágta át. Meg volt hosszabítva a kar, betámasztotta, ránehezedett fordított kettőt, és át volt vágva. Nyilván szerszámon is múlik meg gyakorlaton. Nekem pl. van egy Gedore csípőfogóm, azzal át tudom vágni akár szálanként bármilyen sodronyt. De ha nem hiszel ebben akkor még mindig ott van az akkus flex. Az mindent visz :)
Szerencsére azért nem olcsó játék, így a svédeknél viszonylag ritka.
Gázspray hatásosabb ha önvédelemre kell, legális, és olcsó. Esetleg sokkoló.
a dinamónál lévő oldalon a képen nyíllal jelöltem, ahonnan láttam olajszivárgást:
http://kepfeltoltes.hu/view/120901/trophy_jobb_oldal_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ez a balos dekli, ezt a bowden végén lévő hengert ki lehet vagy ki kell csavarnom a dekliből, hogy le tudjam venni???
http://kepfeltoltes.hu/120901/F_nyk_p0048_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.tesztmotor.hu/tesztek-264.html
Nekem eddig egyszer kellett lakatot vágnom bicikliről - rendőrségi aszisztálással - 45 percig tartott, az erővágó a belső szálakat nem tudta elvágni. És az a lakat kb max feleolyan vastag volt.
Trophyn jobb oldalon a dekni alatt van a km kihajtás, bal oldalon a kisdekniben a fordulatszámhajtás van. (bár 1 olyan trophy tulajt ismerek csak akinek a gépén van fordulatszámmérő - házilag)
Meg a gyutacs.
De ami illegális mégis beszerezhető, az megoldás lehet.
Példa erre az elöltöltős. Lőport nem vehetsz, nem tarthatsz hozzá otthon. Szilveszter a petárdákban pont jó minőség szokott lenni. Gyutacsot sem vehetsz, tarthatsz. De némelyik floert lőszer kivállóan alkalmazható erre a célra . A flobert nem, de tölténye szabadon vásárolható.
Ha elkapnak egy töltött elöltöltőssel, az csak szabálysértés. Ha nem kapnak el, de szükséged lesz rá, az lesz az életmentő beavatkozás.
Az a gond hogy nincs erre a célra sok tízezer forintom. Ha lenne akkor utcára egy Colt Navyt vennék, otthonra egy 12es sörétes sport elöltöltős. Az utóbbi sajnos 200 ezer fölött van, de olyan modern, mintha nem is elöltös lenne. És 12es. Azzal nem igen lehet mellélőni, legfeljebb felborulni ha rosszul tartja az ember. :)
De ez motoros fórum, azon belül MZ. Az Mz-nket pedig ilyennel nemigen védhetjük sajnos. Túl feltünő jelenség.
Régebben kialakítottam egy nagyon olcsó riasztót egy használt mobilból és alig egy két alkatrészből. Abbol kellene párat csinálnom.
Azon alapult hogy még a vacak mobilok is képesek egy gombhoz egy szám tárcsázását hozzákapcsolni.Egy pic volt benne, szenzorok. A pic az érzékelőket nézte és a mobil megfelelő gombjait kezelte hogy biztosan alapállapotban, ekapcsolva legyen riasztáskor, majd "megnyomta" a beprogramozott gombot.
Ha nagyon akarom, megoldható a telcsiről való ki be kapcsolása a riasztónak. Mondjuk a bekapcsolás a rezgetőre kötve, a kikapcsolás a beepegőre. A hangoknál általában megadható, mire hogy csipogjon, rezgessen. Egyik hívás, a másik sms lenne a risztó telcsijére.
Semmi adatkábel, semmi telefon mélylélektan.Használt mobil, pic, szenzor, esetleg aksi és meg is van a riasztó.
Ha valakinek kell ilyen, megcsinálom, hozott anyagból is. :)
MZ TROPHY 250 szerelés SEGÍTSÉG:
a balos deklin rajta van a kmóra spirál, azt is ki kell csavaroznom hogy le tudjam venni?
jobb oldalt nem a lánckerék mögötti szimering folyat, hanem alatta jobbra van két 100 ft-os nagyságú kör alakú egység, én úgy látom hogy az alsó alól. olyan mintha valamilyen kupak lenne és az egy kicsit ferdén állt az öntvényben. lefényképeztem, fél óra és felteszem a képeket. Segítsetek köszi
Elöltöltős fegyvert tarthatsz, csak a hozzávaló lőpor illegális :)
Nem bunkó. Bukó!. ÉS tényleg kötelező tartozék.:D :D
Erről a bunkó-bukó dologról a rövid postás multam jut eszembe. A kolégáé volt a Dzsumbuj néven elhíresült Illatos úti pár ház. Az ott lakó cigányok mindig körülvették, fenyegetőztek, kértek, stb. Drága postás ácsi(húsz éve volt a srác) Nekünk is odaadhatja a pénzt, ismerjük mi azt akinek jött.
Egyszer rossz napja volt a srácnak. Szólt egyszer hogy vegyék le a kezüket róla mert postást tilos fogdosni. Nem vették. Nem szólt még egyszer. Robogóval járt ki a körzetébe. A bukóval nyomott fejbe egy csenevészebb kisebbségit. A póruljárt nem csak megfeküdt, de kórházi ellátásra is szorult.
Szóval nem is áll mindig olyan messze a bukó a bunkótól. :D
Egyébként én az engedély nélkül tartható elöltöltős revolverek mellett maradnék, ha tellene rá. Egy olyannal kevesebb testmozgással jár a nevelés.:D
Ha Custer tábornok tudott olyannal jó indiánokat kiképezni, nekem is sikerülhetne a homoki változat esetén.:D
Én egyszer a Suzukimat pesten az Árpád híd alatti parkolóban hagytam egy egész napra. A kulccsal együtt :D Szerencsém volt, hogy nem vette észre senki.
Láttam én már kutyán gatyát.
Ez túl olcsó ahhoz hogy megbízható legyen.
Asszem Tike sporttárs járt úgy hogy valami hasonló olcsó sodronnyal ki volt kötve az MZ-je. Közben beszélgetünk, elfelejtette levenni, elindul és észre sem vette úgy pattant szét a gyenge spiáter ötvözet zár, a hüvelykujj vastag sodrony ellenére :D
Másik érdekes sztori már egy méregdrága márkás zárral volt. Annak az anyaga is jó volt, meg mindenféle védelemmel el volt látva, azonban volt egy gyenge pontja. Egy darab szegecset kellet kiütni egy megfelelő tüskével és széthullott a zár. Gyorsabban nyitották ki mint a tulajdonosa kulccsal.
A sima sodronyt erővágóval át lehet vágni. Nekem ezért van gyűrűs sodronyzáram. Azt is át lehet vágni csak macerásabb.
A lényeg, hogy mindent el tudnak lopni ha akarnak, viszont ha az én motorom koszosabb, szakadtabb, és masszívabban van lelakatolva, akkor inkább a mellette levőt viszik el.
VOlt olyan is ismeretségi körömben akinek riasztózott zárt garázsából, a riasztózott motort, betonba belefúrt biztonsági rögzítőszemhez láncolt, kormányzáras motorját vitték el míg ő otthon aludt. Persze az nem MZ volt :)
Ez igen! A Bunkó és miegyéb ma már kötelező biztonságszéria tartozék....;)
Saját biztonságunk és testi épségünk védelmében használj TE is Fatestápolót!
;) DDDDDDD
Gabi!
Nekem a montimat vitték el, pedig hasonló zárral volt a padhoz zárva.
Felugrottam egy rokonhoz fél órára, mire visszaértem, addigra szétvágva a zár, lógott le a padról, keróm sehol.
Ennyit erről....;) :)))!
Ja, a rendőrség szerint erővágóval csinálták, néhány perc alatt végeztek vele. Nem a sodronynál vágták át.
Ja, és bármit el lehet lopni, csak felkészülés és elhatározás kérdése.
A javaslat: elég, ha a másik motornál jobban vagy megerősítve, vagy a tied rosszbb állapotúnak tűnik.
Általában ekkor inkább a másikat próbálják elvinni.
-Belső infó...;) DDDD
Teknőc
Nekem eddig egy nagyobbacska testű Suzuki robogóm és egy kiváló állapotú 250es ETZmet kötötték el. Az előbit a melóhelyem elvileg zárt udvaráról, a másodikat a hátam mőgül lopták el. Húsz méterre se volt a motor. Horgásztam. beállt közém és a motor közé egy cigány csalás. Ők is horgásztak. Horgásztak is. 3 percig se bírtam, mentem közelebb hozni a motort hogy újra lássam. Már nem volt mit.
Egysze a jawám is majdnem átment néhaiba. Az első évében történt. Lemerítettem az aksit, a lakástól egy kilométerre. Láncolás, kormányzár. Hazamentem aksit tölteni. Pont akkor értem vissza a motorhoz amikor oda állt mellé egy kisteherautó sok cigánnyal. Megállt az autó, kinézett a vezető, meglátott a bukóval a kezemben. Újra indított.
Néha azért nekem is lehet szerencsém.
Nem akarlak ijesztgetni, de egy másodperc a motor ellopása ilyen sodrony mellett is.
Leírom hogy megy a dolog. Fatuskó a lánc alá, hidegvágó ráhelyezése. Egy kisportolt kisebbségi egyetlen ütése megfelelő súlyú kalapáccsal. Csak erőnlét és kalapács súly kérdése. Szerintem. Én hajó sodronyt láttam így átvágni.
Szerencse hogy csak gagyi katana kapható hazánkban, mert azzal egy átlag ember is átvágná.Persze még mindig elég kevés ember futkározik az utcán katanával.
Persze ha rákészülhetek, én is eltudom lopni másodpercek alatt.Én ugyan gyenge vagyok, de okos.:)Egy kis folyékony nitrogént kell ráönteni, olyan törékeny lesz ütéssel szemben mint az üveg. Azt hiszem le tud elég gyorsan hülni.
De amúgy valóban bikaerősnek tűnik, a céltalanul sétálgató etinakai ivadékok ellen jól véd. Az ára szerintem is megfelelő.
A lopás apropóján teszem már közzé, ez akciósan sztem megéri (tegnap vettem), ha ezzel elvisznek egy Simsont/MZt akkor ott már komoly az ügy.
http://shox.hu/termékkatalógus/túrafelszerelés/zár-riasztó/sodrony-sodronyzár?sku=612810014800000
köszi szépen délelőtt megpróbálkozom vele délután írok mi a helyzet!
Nem volt benne semmi extra.
Frissen és igényese felújított 4 sebességes S51e blokk elektronikus gyújtással.
Sajnos azt már nem érte meg hogy lestrapáljam, mert ellopták :(
70-nél 2 liter alatt evő Simson tűrhető lenne.
Hatványozottan beütött a fogyasztáscsökkentő projekt.
Munkahelyem 60, mátkám 200km-re..
Bal oldali deknit a csavarokon kívül még a kuplung nagy anya fogja, a 3 csavaros kis ablak alatt (bal menetes).Váltókart vedd le, de a berugót ne.
Jobb oldalt a kislánckerék mögött van egy szimeringház, azt egyszerű kereszthornyos csavarok fogják, és abban lesz a szimering amit cserélni kell.
Ha szükséged lesz alkatrészre, akkor szólj, mert van egy kisebb készletem.
Üdv! Lenne 2 kérdésem MZ es 250 (1973) szereléssel kapcsolatban:
- a bal oldali deklit szeretném lekapni csak nem szertnék elb..ni valamit, a csavarokon kívül mit bontsak, lazítsak meg?
- a jobb oldalit levettem, a kis lánckerék mögött van két kör alakú egység egymás fölött és az alsó mögül enyhén jön az olaj. Hogyan tudom megszüntetni? bocs ha vmit balf..ul írtam még nem szereltem ezt a típust
Alacsony fesz, érintkezési hibás trafó vagy odavezetés, hibás trafó.
Torpanás, az rossz fúvóka méret vagy dugulás, rossz karburátor beállitás
TSek rejtelmes gépek, egyik haver szervizel épp egyet, mitől lehet az h indexelésnél kihagy a gyujtás? Hol lehet gebasz? Meg még csinál olyat tán h 3-4ezernél dadog, visszaengedi a gázt akkor meg elindul? Ezutóbbinál én dugulásra tippelek, az elsőnél meg töltésbajra. Valakinek vmi jó ötlete akad esetleg? :)
Köszi az infót, jól néz ki a Simson, itt, a környezetemben már láttam ilyet, Honda blokkot használtak.A képen lévő blokk is valamilyen kínai Honda CUB klón lehet.
Mindenesetre nem ilyen átalakításra gondoltam, egészen másra.TS-ből is lehet kitűnő nyersanyag ehhez, bár én nagyobb hengeregységen gondolkodom, a 125- 175 ccm messze van az ideális mérethez, valahol 300-400 ccm között kellene lennie, akkor érdekes és ésszerű.
A kisebbhez viszont sok anyagom van, egy elhalt DR 125 elbontásából, ez a csábító.
üdv.: R
attila én megnézettem az mzket szerelő haveromal és kétvázat egymásmelétéve leméretezte és tökre megegyezik, én rendeltem bontobol és ha megjön megnézem és utána irok az oldalra.
Na erről beszélek, kínai motorral 250ezer:
http://redhotmotors.hu/spd/redhot_123842/Simson_4T
Bár valahol azt írták hogy 60ezerből van az átalakító szett.
Mondjuk az is igaz, hogy árat nem tudok, szerintem többe kerül mint amennyiért kapni lehet egy gyárilag 4T motort.
Fél füllel olvastam valamilyen Simsonos témájú fórumon, hogy Simsont üzem szerűen alakít át egy Siófoki szaki 4üteműre.
Gondolom eleve felfúrja 80-100ccm-re de teljesítmény nem csökken, és a fogyasztást is dícsérik, bár nekem 70-es tempó mellet Bp-Mátrafüred között 2 liter alatt fogyasztott az S51e 2T változatban is.
Ha nem eredeti Yamahát akar akkor azért van alternatíva a piacon, nem is drágán.
Ha lenne egy kis TS blokkom, csinálnék valamit ez irányban, más anyagaim kb. vannak is hozzá.Meg persze, kiváncsi is vagyok, mit lehetne kihozni egy (régi-új) ötletből.Engem főleg a nyomaték érdekelne, a fogyasztás eléggé jön a szerkezet tulajdonságaiból.
üdv.: R
Hasonlít rá valóban, de ez csak egy újabb városi legenda.
csak az a baja hogy a hátsó kerék is szarul áll bent és az ülés alatti váztartó is nagyon elment,és a125 re azt mondták az az olcsobb megoldás,kaptam majdnem ingyen egy ilyen vázat, és utálom szerelő fejel ha valami szar.
Aztán te sem kapsz hozzá gyújtást.:)
Ismerősöm járt így tavaly télen. Idén kapott elfogadható áron. De drágán se nagyon volt. Sajnos évjárattól függ a szükséges gyújtás. Mondtam neki hogy csinálok egyet, de nem vállalta azt hogy egy darabig USB-n keresztül módosítania kell az előgyújtást amíg be nem áll az ideális görbe.Pedig úgy az igazi a tuning cucc, ha állítgatni kell. :D
Amúgy a nem térdfájósoknak ott a bicaj, az eszi a legkevesebbet.
Mi ez a többesszám? Csináld ha akarod, de én nem ettem meszet :D
Egyszerűbb venni egy SR125-öst.
Építsünk a kis TS-re négyütemű hengerfejet. :-)
Nekem meg ugyanúgy 70-80-nál a kis ETZ 3,8 litert.
125: 3,8 liter.
250: 3,4 liter
Akkor az 500-asnak 3 litert kell ennie. :-)
Nekem ma a 250es ETZ 75-80as tempónál husszutávon 3,4-et evett szóval lehet van benne valami :)
Igen elvileg más a kettő.Ha nem fut félre, akkor mért érdekel?
Nagyon hasonlít egymásra a két váz de amíg nem rakunk egymás mellé kettőt addig nem fogjuk megtudni a különbséget. :D A szakirodalom azt írja, hogy nem ugyanaz.
segitsetek nekem amit vettem 251etz gőrbe a váza és aztmondták hogy a kis etz váza megegyezik vele?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|