:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Köszi Bambi!!
Na a csehek is elkészültek az első általunk isa talán megvehető 4 ütemű gépükkel!!
http://www.jawa.as/
A kipuff az viszont nem tetszik!!!
Bambi!!
a mailre is válaszolj majd légy szi!! Köszi!!!
Fisi
Az biztos. Ha az enyém ezt produkálná, nem sírna a szám. De hogy tike 250-ese jobban megy 2 fővel, mint az enyém szimplán magammal terhelve... Ezt le kell küzdeni, mese nincs :-)
Nos, holnap bemegyek egy motorosboltba, veszek fúvókákat 120-140-ig (remélem kapok), meg schubertűt, ja, és a szívatóhoz tömítést, és majd játszadozom vele.
Gexxx
Melegnek kell lennie.Ha teljesen hideg akkor megdeglet.
Szerintem a te MZ-d az jó.Modjuk a motor tud az egyenesben 120-at,az természetesen mitől tudná ezt az emelkedőn.Ezért kell vissza váltani,igy kissebb lesz a végsebbeség visszaesése.Szerintem sokan örülnének ha ilyen adatokat produkálna a motorjuk
sziasztok!!! a gyújtótrafónak használat közben és utána melegnek kell lennie, vagy ez nem normális?
Próbáld meg beállitani,s ha nemmegy gurulj egy tüzetesebb átnézésre
Gexxx!!
Miért Bambi ETS- e mennyivel- hogyan ment??!! Én is kissé meg voltam ma zuhanva, hogy erős oldalszélben (félig- meddig szembe fujt) csak 110- volt a vége a Tz- nek kettőnk alatt! Emelkedőn meg visszament 100- ról 90- re! Egy felfújódó bomber dzseki mennyit fog vissza, és még ráadásul faszán lebeg vitorlaként a szélben!
Igaz visszafelé szélcsendes úton szépen közeledett a cáger a 115- 120 felé!
Nem tudom, fúrassam??! :)
Na de most tényleg, ez korrekt adat egy jó állapotú Etz- től, vagy ettől jobban kéne hogy menjenek a 250- sek!?
Bambi!!
Lehet küldök mailt, te láttad, állítottad már be a török Tz- ken látható Bing karbit??
Nekem ilyen van a Tz-n szépen gyorsulgat de a gyári 118- as főfúvóka miatt mindíg az az érzésem, egy ilyen szélszembefújós túra után, hogy nagyon gyenge a gépem, és hogy lehet hogy kevés anyagot jkap a motor?? a gyertya szép őzbarna, a fogyi 5- 5,5 liter/100 km.
Kompressziót jó parasztos módszerrel úgy mértem, hogy ráálltam a berúgóra teljes testsúlyommal (83 kg), és nagyon nehezen megy csak le- illetve ugrik a át a felső sűrítési holtponton, magyarul szinte állva maradok a berúgón!
Kettőnk alatt a 6300 ford/percet szépen kiforogta.
Vélemény???
Mondjuk Gexxx mester max 90- 100 km/h- ja tényleg kevés...
Fisi
Bambi mester
Úgy döntöttem, hogy nekiállok a motor "belövésének" miután beszéltünk és láttam menni a tiedet... DE ha nem jön össze, és lesz egy kis időd, akkor segítenél? Ha kell, otthagyon nálad napokig is, de nem állapot, hogy 90-100 a vége... (mennie kellene, mint az ETS-ednek :-))))
Gexxx da fekete csepptankos ETZ
Futár Petihez menj, ő a legkorrektebb Bp-en! Zichy Jenő 34.!
Üdv: TiB
Hello!
Itt van egy kis gyüjtemény:
http://mz.uw.hu/viewtopic.php?t=3&postdays=0&postorder=asc&start=0
Sziasztok!
Adna nekem valaki tippet, hogy hol tudok Budapesten jó minőségű MZ alkatrészekhez hozzájutni?
Köszi a válaszokat!
Üdv!
Aha, nekem is volt benne olyan. Meg van abból az YC, az sztem jobb.
Találtam itthon egy Brisk N15Y-t. Ez jó az MZ-be?
Most már semmire. Köszi a tippet. Jó az oldal, amit ajánlottál.
El is várom hogy jöjjenek még MZ sek mer manapság a szifen már ez megy ritkaságszámba.Inkább csak Gs500 meg VFR750 meg 1000es meg ilyen aproságok járnak erre.MZ szinte alig.
Bár láttam itt a parkoloba egy gyári kék TS 125 nagyon szép állapotban ha esetleg valakié itt a forumon szoljon.Meghallganám a hangját
üdv
Mire lenne szükséged ami itt nincs?
Tudom, és igazad van, de én olyan oldalról beszéltem, ami kifejezetten MZ-kel foglalkozik.
Itt van a nagyon fasza oldalunk, szoci.motoros.hu. Nem tudom, miért kéne más. Itt megkapsz minden technikai információt (Bambi) és még a légkör is családias. Nézd meg esetleg az mz.uw.hu, Semi is indított egy ilyen "külön" projektet.
Nekünk MZ-seknek miért nincs egy olyan f*sza oldalunk, mint a Simson Klub Magyarország? Tudjátok: http://www.simson.hu
én megyek utánuk nem megyünk eggyüt?
Nézd meg a főoldalon a túratervet! Talán az segít valamit! :( Jobb tippem nincs!
Üdv: TiB
Sziasztok!
Nem tudjátok, ma merre járnak a szocimotoros túrán a kollégák?
Én ma érek rá, arra gondoltam, esetleg utánukmennék, így túrázgatnék egy kicsit.
Tud valaki valamit? Esetleg valaki más is jönne, akinek a többi nap nem volt jó? budapesti vagyok
Ligi
Hi Tesho!!!!
Lenne egy kérdésem. Ott, amikor ETZ 250-nél az első telókban szimeringet cseréltetek, akkor az OMV motorolajat kevertétek még valamivel, vagy csak úgy szimplán öntöttétek az első telókba?
Válaszodat előre is köszönöm.
Voltak csajok is ők lehet,hogy fecsgtek,ezt nemtudom de nem is mernék ilyet mondani,mert legközelebb nemkapok ebédet!!! Amugy volt vagy 5-6 MZ a csapatban
Az nem a fecsegés? Vagy fecsegni csak a csajok szoktak? :-)
Egyébként ez volt a tippem. :-)
Lehet hogy tudatlan vagyok, de mi az a fröcsögés?? Pesti gyerek vagyok, nekem így beszélj. :-)
Nagyon jó volt, sajna nekem az idő hiány miatt rövid volt.Viszont a motorozás az kevesebb mint az előirt,helyette van sok fröcsögés és az jó volt.Ha tehetem,megyek máskor is.
Vágom. Egyébként jó volt? Mész máskor is? :-)
Tudod a túra most fontosabb volt
Végre csinálnak Neked egy normális kupát, és nem várod meg? :-) Szép dolog. :-)
Massino a kupa meg van! csak még nem láttam,mert nem vártam meg a végét mert mentem a túrások után.Majd valaki elhozza.
sorszám: 2268 (11072)
( elözmény: B.A.T. (II.), 2004-05-29 21:38:09)
Hamarosan több ETZ is fog ott parkolni, több SZIFes barátom vett most mocit. :)
Háj!
Én jövőre végzek a gimiben, utánna úgy néz ki megyek Győrbe! Szal ha ott leszek, majd csatlakoznék.
Kérdés:
Ha valaki a kerek első lámpát szögletesre cseréli (ezzel megváltozik a fénykibocsátás), kell hozzá KF engedély?
Thx!
Ádám
Tesho!
Örulök ennek a bajtársiasságnak mert én szoktam Győrben a kolesz mellett parkolni:))
Még nincs szocis matricám:-)))))
:-((
Na azért, nekem is lyen van. :-)
sorszám: 2263 (11062)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-05-30 02:18:05)
Biztos meglepődött volna mikor meglátja hogy valaki szocis matricával a sisakján emelgeti a gépe elejét. :-)
A gyári leírás szerint a 4. túlméret 58-as,de nem tudom,hogy ez a max-e..
sorszám: 2261 (11060)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-05-30 14:34:23)
Valaki tudja, hogy mennyire lehet MAX. egy 150-es ETZ-t felfúrni?
Szoktam látni Győrben egy ETz-250-est (piros) az egyetemi kolesz előtt,szép állapotban. Csak szoci-bajtársi összetartás miatt nem dugtam bele a qlcsomat és mentem vele egy kört:-))
Hát az belefér. Végeredményben a motorja szinte olyan, mint az ETZ-nek, csak MAX. nem olyan jó a hűtése.
Ts emmel kapcsolatban talán még nem említettem hogy tavaly Sirokig mentem vele Győrből.Oldalcsomagtartokkal rendesen felmálházva.Pénteken oda vasárnap vissza.Egy hétvégén 800 km.Annyi baja lett hogy kiégett egy izzó.
sorszám: 2257 (11055)
( elözmény: B.A.T. (II.), 2004-05-30 01:31:33)
Szeva!
Győri vagyok.Most egy 250es ETZm van.Piros.Egy motoros maci ül a hátsó lámpa tarton
De az 1990-esek, vagy az előttik azok 125/150-ből is király. Tudjátok az IFA-sak.
Ma megint láttam egy TS250-t itt Győrben. Úgyhogy legalább 3 van. Az enyém, egy ezüst, meg egy másik piros (ha jól láttam). Valaki ráismer a mocijára?
Te is gyyőri vagy?
sorszám: 2253 (11048)
( elözmény: B.A.T. (II.), 2004-05-29 12:53:38)
Hát ja a 251-esek azok királyok, de a 125-ösök, vagy 150-esek azok már nem olyan jók.
Nekem az ETS-ek tetszenek nagyon. Egy nyolcsebességes változatra befizetnék. Vagy egy Wankel motoros ES-re. Egyébként nem tudom mi a baj a 251-es tankjával, szerintem jól néz ki.
Azok a 251-esek. Sztem kurva jók, mert rövid vázuk van, mint a 125-ösöknek. Nekem azok jönnek be a legjobban, csak a tank ronda rajta, de meg lehet szokni. :-)
sorszám: 2250 (11045)
( elözmény: B.A.T. (II.), 2004-05-30 01:50:43)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|