:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hi Fisi!!!!
Köszi az emilt, megnéztem a képeket. Tényleg jók voltak.
(: szerencsés vagy, hogy 7000 KM-el megkaptad a 250-es ETZ-t :)
Üdv. B.A.T.
Valaki tudja, hogy mennyi be kerül az átírás + a műszakiztatás + az eredetiség vizsga ETZ 150 esetén?
Előre is THX!!!!
"Kíváncsi vagyok,hogy az ő sportgépeik hol lesznek 20 év múlva...mert hogy nem egy motoros alatt, az biztos!"
Hacsak nem alájuktemetve! :-)
Egyébként igazad van, nem jó általánosítani. Ha egy szocis megpróbálja elhitetni magával és a világgal, hogy az ő motorja a legjobb, és közben rizskályhának csúfolja a japán gépeket, az se jobb.
Sajnos manapság divat (mint ebből a topicból is kiderült) mindenkit gyorsan besorolni feketének v. fehérnek.
MZ topikban MZ-t, Jawaban Jawat! :-)
Mint tudjuk az új motor a jó motor, ezért keress szépet-jót mindkettőből, és amelyik tetszik, azt vedd meg. Szvsz. :-)
Sziasztok!
Sok szép, rossz dolgot mondtunk arról a "magas színvonalú" műsorról, szerintem jogosan.Ez az egy adás is minősíti őket, s akkor még az újságukban olvasható hangnemről nem is szóltunk komolyabban...de nincs is szükség rá, ismeri mindenki.
Kíváncsi vagyok,hogy az ő sportgépeik hol lesznek 20 év múlva...mert hogy nem egy motoros alatt, az biztos!
Az általánosítás a "bunkó sportmotorosokra" viszont ne ragadjon ránk, mert szerintnem ez nem igaz(tudom,nem mondta senki,hogy így van,de mégis), inkább
szűkítsük le a kört a superbike-osokra!:)
Üdvözlet és száraz utat!
Hello! szeretnék venni motort! de nem tudok dönteni hogy milyet! Jawa 350-est ( 90-nél fiatalabbat) ,vagy pedig 251-es MZ -t ! szerinteteK
köszi
Ma este 9-kor is lesz, de nem tudom, ezt ismétlik-e.
A műsor egyértelműen felszínes, szerintem nem kell rajta kiakadni. Sokkal rosszabb, amikor egy ál-komolykodós műsorban hangzik el hülyeség, mert azt hajlamosak vagyunk elhinni.
"...nehogy valamelyik haver meglásson egy MZ-n...."
Ez egyértelműen minősíti a haverjait is, a csordaszellem meg nagy úr.
Ha segítünk nekik gondolkodni (ahogy Te is tetted), talán később másképp állnak hozzá.
Nekem is mondták 15 éve a Simsonos haverok amikor bukót húztam (akkor még nem volt kötelező), hogy "mi van, fázik a fejed?" . :-)
Sajnos nem láttam, mikor ismétlik?
Egyébként el tudom képzelni, ismerek én is ilyen embereket, nálam tizen jópár évvel fiatalabb hülyegyerek apuci vett neki egy gépet, amivel 200 alatt nem tud közlekedni. Azt hiszi magáról ő a "MOTOROS", aki meg nem japán sport gépen ül az egy senki.
Múltkor motorozgattam olyan 90-100-as tempóban, hülyegyerek meglátott, kielőzött és a nagy tudásában meg izgalmában elfelejtett váltani, a gép mellettem (kb 1-ben)max fordulaton bedadogott, alig bírt elmenni, én meg hülyére röhögtem magam!! :-)
Egyszer valahova mennem kellett, (helyben az MZ-t használom) éppen az udvaron öltöztem (sisak, stb) megjelenik a hülyegyerek, és az alábbi párbeszéd alakul ki: (nem szó szerint, csak nagyából)
-miért nem a yamahával mész? (kérdi ő)
-mert ide megyek 10 km-re, azt ki kell hozni a garázsból beindítani, hideg stb.. és egyébként is a szűk utcákban, nagy forgalomban jobb az MZ-vel közlekedni mert könnyű kicsi és lehet vele az autók között cikázni.
-és minek öltözöl úgy fel mintha rendes motorra ülnél? (bőrnaci, kabát stb volt rajtam mert már lemenőben volt a nap, és hideg volt)
-Mert hideg van, és az Mz-n ugyanúgy fúj a szél mint akármelyik motoron!! Gondolod az MZ-n melegebb van?
-Nem ,de akkor is én megvárnám míg sötét lesz (késő délután volt) nehogy valamelyik haver meglásson egy MZ-n....
Azt hiszem ez mindent elárul...
Üdv Attila
sorszám: 2408 (11537)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-04 10:41:24)
Sajnos ilyen a világ, csak nem mindig tudunk róla (aki látta Balázs műsorvezető "úr" produkcióját a Viva tv-ben, az tudja miről beszélek). Félek, hogy lesz még idő, amikor visszasírjuk ezt a műsort.
"Szóval elmehetnek az apjuk f@szába!!!!"
Ha azt hisszük, különbek vagyunk, próbáljunk meg azok is lenni...
Sziasztok!
Rég voltam már errefelé,de se időm se pénzem(K..va drága a benzin)SAJNOS.
Szóval igértem,hogy ha megvettem az új gumit a Pacira,megírom a tapasztalatokat.
Gumi: Sava MC7 szerintem király alig kopppik és jól tapad.
Pár hónappal ezelőtt elkeseredeten kértem segítséget mert a 35000km futott 1990-es 251-esem betegesgedet.
A hiba megolódott:a jeladó és az előtte forgó mágnes alól hiányzott egy közbetét aminek hatására a már említett kacsázást tapasztaltam ami miatt a jeladó vezetékei(piros,fehér,zöld) megtörtek...
Ezt írhattam volna a szervízbe is Bocsi!
Sziasztok!
Egy "kis" vélemény!!!!
Hát eléggé gáz volt a műsor. És ezek tartják magukat igazi motorosoknak, holott MZ-t még csak álmukban vezettek.
"kicsit ferde a váz" - Hát kérem szépen 500000 KM után melyik váz ne lenne ferde. Az ők "hyper fasza" nyugati gépeik ennyitől már rég besokaltak volna. Arról nem is beszélve, hogy tiszta elektronika az egész. Ha azon valami elszáll, akkor ott mindennek vége.
Szóval elmehetnek az apjuk f@szába!!!!
Az meg ott szerencsétlenkedett. Látszik, hogy csak szórakázik, amikor beakarta rúgni a 250-es ETZ-t.
De hát nem is érdemes rájuk fecsérelni a szót.
Üdv. B.A.T.!!!! (aki hamarosan nevet változtat)
A műsor is olyan mint az újság... És én vettem rendszeresen! :-O Az elsőt azért mert még új volt nekem ez a motoros világ, és tetszett hogy humorosan írnak... A másodikat azért mert jó volt az első... az is tetszett! A harmadik is jópofa volt, de már kezdtem unni ezt az állandó fikázást. És a negyediknél teljesen elegem lett abból, hogy jót nem tudnak írni, mindig csak ugyanazt! Annyira szakértők, hogy ismerik a legújabb hightech cuccok neveit és ha nem az van a motor adatlapján, akkor azt fikázni lehet tutira, mert biztosan rosszabb mint a másik motoron levő hightech megoldás!
Mellesleg meg néhány helyen a nőket eléggé lekezelően említik, ami még engem is felháborított! Ráadásul nem olyan jópofa lekezelőséggel hanem szó szerint bunkón! Mi az hogy a tesztelő nő benedvesedik a motor láttán?! Ugyan már! Inkább az a kis paraszt nedvesedett be, hogy előtte egy nő ült a motoron! :-)
Nevetséges az egész... inkább bambitól megtanulom a szerelést, zsandatarától a helyes esést, fisitől hogy hogyan néz ki egy jó villamerevítő...mindenkitől valamit! :-)
Ja és még valami! Eddig nagyon sok emberrel beszélgettem akik igen jó motorosok, és többen MZ-vel kezdték és mind azt mondták hogy nagyon jó kis gép az! Ennyi ember tévedne?
Utolsó gondolat:
Bármennyire is fájó lehet nekik, de az igazi motorosok itt nevelődnek, az ő célközönségük a szalontulajoknak nem több mint egy jó zsíros fogás...
ciao,
Gábor
Semi
Bocs, nem frissítettem.
Tény, hogy nem egy dokumentumműsor volt. :-)
Látom, már mindenki alszik. :-)
Elvileg holnap is lesz (ha v-kit érdekel).
A leírásotok alapján sokkal rosszabbra számítottam. Ismerve a műsor készítőit még kíméletesek is voltak. :-)
Nem igazán kíméletes a stílusuk, de legalább foglalkoznak mással is a speed-gépeken kívül.
(Autós műsorokban a Trabit jobban lehúzzák, pedig sokunknak volt hűséges "útítársunk".)
A ccm-mel maga a tulaj poénkodott. ZsT talán még a kollégákat is megismeri. :-)
A Csepel tulajához intézett kérdés pedig inkább őket minősíti: Önindító ugye nincs? :-)
A másik: az MZ-k kerekei azért szoktak X-ben állni, mert a lánc elhúzza a hátsó villát. :-)
Hááááát az MZ-t elég köcsögül mutatták be!:-(((
MZ ismétlés most a Sport 1-en.
Nálunk is, aztán meg jól beborult + esett + villámlott + ilyenek. S-51-es Simo-d van?
Bertham!
Szívesen, remélem tudtad használni v.mire.
A haverom kocsiját hívják Klotildnak. :)
Csabee!
Az enyém sincs még kész úgyhogy Cimconozok.
Most mondták a TV-ben, hogy csökkentik a benzinárat kemény 2 ft-tal.
Délután már sütött nálunk a nap, de csak azután miután megjöttem a motorozásból.
Hali Fisi!!!!
Asszem az ETZ 4 fokkal is megbízhatóbb lesz :))) Neked 250-esed van? És ha meg szabad nézni hol találok róla képeket?
:) Üdv. B.A.T.!!!! (:
- Most má azé változtatok nevet a közeljövőben, mert ezt így kicsit szar leírni.
Kustib!
Én elküldtem, max nem kaptad meg, de jövő héten megpróbálom elküldeni neked mégegyszer, mert akkor lesz számtekem. Amúgy elküldtem ide a szocira is, de se kép, se hang, se visszaírás se nem tették fel. Talán majd karácsonyi ajándék lesz belőle.
Az Etz már nem egy fokkal lesz megbízhatóbb, hidd el!!
Nagyon jó kis gépek azok is, meg a 250-es is!!!!
Fisi
Ja!!
A haver komárja már a pedálos, és lemezvázas+ hátsótelós változat volt anno, és az egyik oldalon nem volt meg a pedálja!! :))
sorszám: 2392 (11496)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-04 00:03:43)
Hoppá, kicsit elbasztam a szöveget :O Tagolatlan lett.
Hi FISI!!!!
Igazad van, nem érdemes ezekkel a sügérekkel foglalkozni. Különben nekem is van egy Komárom (nem a város), meg egy Riga 12-esem. (jobban mondva a fateromé mindkettő) Ezeknek a gépeknek tényleg lekük van. Ja, egyébként a Komár típus szerint Komár 3-38 B. Igazi keménylegény a maga 1,4 LE-jével :) A 35 KM/H-t becsülettel viszi, nem lehet szétpörgetni. (márminthogy 2-esben) Asszem folytás van benne. Alacsony a sűrítési aránya. Nem valami kényelmes, mivel hátul nincs rugózása. Terepen egyes helyzetekben qrvára ráz. A Riga 12-es már más tészta. Ez már egy fokkal erősebb (2,2 LE), és viszi az 55 KM/H-t. (természetesen szélcsendben) Szerintem 60-at is vinne hátszéllel + ha bazira pörgetném neki, de hát én sajnálom szegényt erőltetni :( Ezekben a rigákban eléggé elbaszták a váltót, túl nagy az áttételi arány. Túlságosan alá vált 2-esben. Elférne benne egy harmadik fokozat. Hát ez van. Ez különben sokkal problémásabb gép a Komárnál. Mindig kell rajta valamit bütykölni. Valamikor kibír 40 KM-t problémamentesen, máskor + 5 KM elég neki, hogy valami beszarjon rajta. Múltkor pl. elmentem vele egy kis városi túrára, és a város szélén ledobta a transzformátort. ((: hála a jó kis szovjet -lett- konstrukciónak :)) Egyszerűen leszakadt a rögzítésnél fogva. Valószínűleg anyagfáradás. Nagy élmény volt hazatolni. (esőben) De aztán a faterral megheggesztettük, úgyhogy megint fasza, és azóta mentünk is vele egy kört. Minden hibájuk ellenére én nagyon szeretem ezeket a gépeket. Megtanítják az embert a motorozásra + a SZERELÉSRE is!!!! Különben + jövőhéten veszek egy MZ ETZ 150-est, ami egy fokkal megbízhatóbb, és jobb vezetési élményt nyújt.
Motoros tisztelettel: B.A.T.!!!!
Mindent meg lehet tanulni. :-)
Az oldalkocsist nem próbáltam ki, nem tudok olyant vezetni! :)
A Wolfot azt viszont igen!!! Kíííííírály gép!!!!!
Fisi
Na jó jó persze mit foglalkozok velük, de azért csak felidegesít hogy az ilyen műsorokat büntetlenül engedik a tv-ben.
Én az ilyeneken hamar felhúzom az magam.
Meg pl. volt hogy kérdezték a gyerektől hogy mekkora ez 125-ös? És mondta hogy nem, fel van fúrva, 149 ccm. Na és akkor kitört a törvénytelen röhögés.
Még jó hogy nem velem forgatták a műsort, elküldtem volna az anyjába.
Meg volt egy zsír új oldalkocsis Ural is a műsorban (olyasmi mint amit kipróbáltál), amivel a hülyegyerek csak azt csinálta hogy emelgette az oldalkocsit majd lerakta, és ezt vagy 20-szor. Mintha mekkora májer lenne...
Na de mind1, legalább nekik volt egy jó napjuk.
Massino
Mit foglalkoztok a nagyképű speedes köcsögökkel??!4 Ezeknek még egy 96 lovas Suzuki, vagy mittomén mi is gyenge volt, meg csak a hightech- ez vannak szokva!! Csoda hogy a megtalálhatta a berúgót!!
Ezeknek a motoroknak (lásd szoci) lelkük van, nem hígagyú városi speedes gyeröknek találták ki, hanem olyanoknak akik becsülik a gépüket, és értenek is a motorokhoz, motorozáshoz!!!
Soha nem felejtem el azt a pillanatot amikor a fater megmutatta a Schwalbeján, hogy hogyan kell a szikrát megnézni (mármint a gyertyán)! Rögtön rohantam a haverhoz akinek a lepukkant pedálos Komárján megmutattam a trükköt!
Igaz elfeljettem a nagy rohanásban, azt amit jóatyám a lelkemre kötött:
Ne fogd meg a gyertyát, ha rárúgsz a motorra!
Sajna ezt csak a haverom reakciója jutatta eszembe!! :)))))) És még mennyi élmény!! Nem volt a Komárba belsőre pénzünk, kitömtük fűvel, és úgy száguldottunk rajat vagy kemény 20- al!! :P
Fisi
Én már az ismétlést láttam...
sorszám: 2385 (11478)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-03 21:59:35)
Jaja én is láttam azt a műsort. Rugdosta a motort mint a hülye, fogalma nem volt hogyan kéne egy ilyet elindítani, aztán nagyképűen nyomta a dumát hogy milyen ócska. Meg a streetfighter gyerekkel is csak szórakozott, folyamatosan vigyorgott.
De hát bekaphatják egész nyugodtan...
Bocs, lehet hogy túlságosan kikeltem magamból, de nagyon felháborodtam mikor láttam.
Massino
Sajnos most gyakorolhatjuk az elázást.
Első sárvédő aljára lehet szélesebb, föld közelébe leérő gumi sárfogót felszerelni. Leht hogy hasznos, de baromi ronda. Ezenkívül a sárvédő felső végén is jöhet a víz. Mondjuk eddig még nem nézegettem esőben a kereket, örülök ha nagyjából az utat látom a csuromvizes szemüvegen át, mikor a képembe vernek a rohadt esőcseppek. Én például a vadász-gumicsizmát használom esőben, ezt kb. 4000 Ft-ért vettem, még ez vált be a legjobban. Időjárásügyben sajnos lehangoló híreim vannak: Luca-naptár alapján egy jó nyári hónapunk lesz. Ha jól értettem, a június lesz ez, de lehet, hogy a július, ezt nem értettem pontosan. A saját márciusi "kinyilatkozásom" is pocsék, esős nyárról szólt, eddig sajnos bevált. Ma du. Gödöllőre menet rettenetesen pocsék eső volt, kicsit köhögött a gép beázott gyújtástól. Hazafelé sütött a nap. Mikor hazaértünk, megint ömlött az eső.
BAT!
Ha visszaolvasol,kb egy hete kiveséztük a témát (újságot).
Amúgy az ETZ-250/251 van benne.
Bódog Klotild névnapot kívánok!!!
:D
sorszám: 2381 (11467)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-03 21:10:40)
Hali!!!!
Az e havi számról van szó? Szóval nem tavalyi, vagy ilyesmi? Ha igen, akkor azt meg kell vennem.
Üdv. B.A.T.
Sziasztok!
Hallottam az egyik haveromtól, hogy milyen hangvételű volt a műsor. A júniusi Motorrevüben viszont van egy teszt az ETZ-kről. Azt jónak találtam és reálisan írnak a mociról, nem lekezelő stílusban. Hasznos infókat is talál benne az ember.
üdv
csabee
Apropó, hello megint!
Lenne egy-két gondolatom.Lehet,hogy nem ez a megfelelő fórum ahova leírhatom, de nem ez a lényeg.
Szóval.Láttátok a legutóbbi Superbike Magazint a Sport 1-en?Volt benne ETZ 250,125, Csepel és Dnepr.Hú de jó,mondom, megtudhatok egy-két új, hasznos dolgot( gondolhattam volna,hogy nem így lesz).A superbike-os srácok -véleményem szerint- az egész "teszt" alatt nyagyképűen ,a motorokra és tulajdonosokra lenézően viselkedtek.Látta még rajtam kívül valaki az adást?Vélemény?
Mondjuk eddig is tudtam,hogy ezek a superbike-os emberek "milyenek",de így aztán végképp elásták magukat nálam.De mindegy.
Motoros üdv!
Sziasztok!
Köszi az információkat a boltról, mefogadtam a tippeket, és már jártam is a Zichy utcai boltban.Remélem, beválnak az alkatrészek!
Motoros üdvözlet (még ilyen csúnya,szerelős időben is)!
halihó srácok!
végre ismét teljes értékü motoros lettem . sikerült összelegóznom a blokkot. a teleszkóphoz annyit , hogy lengéscsillpító olaj kell bele . a puhaság remek ellenszere egy esztergált rúd 26 x 14mm-es méretben anyaga lehet aluminium műanyag v. amihez épp' hozzáfér az ember. ez kellő feszességet biztosít nem bólint akkorát a gép de az úthibákat kisimítja.
halihó srácok!
végre ismét teljes értékü motoros lettem . sikerült összelegóznom a blokkot. a teleszkóphoz annyit , hogy lengéscsillpító olaj kell bele . a puhaság remek ellenszere egy esztergált rúd 26 x 14mm-es méretben anyaga lehet aluminium műanyag v. amihez épp' hozzáfér az ember. ez kellő feszességet biztosít nem bólint akkorát a gép de az úthibákat kisimítja.
Hali, Dino!
Én is kértem tőled katonai MZ-s cuccost, de nem küldted el! :( El tudnád? :)
kustib@axelero.hu
Üdv: TiB
Kössz Dino a katonai MZ-s cuccokat.
Szevasztok !
Jöjjön már a jó idő!
Mert még nincs kész a mocim:)
Hello!
Miért van ilyen sz@r idő?
Helló Mindenki!
Tegnap sikerült látnom egy vízhűtéses MZ-t, amikor mentem haza, és ott ültem rajta!!!
tudtok valami jó megoldást, amitől az első keréktől nem egyből az ember lábára jön fel a sok olajos, trutyis esővíz? Olyat nem ér javasolni, hogy pl esőcsizma... pl másik sárvédő (burkoltabb/nagyobb/szélesebb?), amelyik mondjuk kompatibilis az etz 250 felfogatásával, vagy kis átalakítás után könnyen felszerelhető
Egyébklént nézegettem ezeket a cipőre/csizmára úzható ún. esőcsizmákat, de olyan 8 eFt körül van az ára. Azt egy kicsit sokallom érte.
U.i.: megint csökken a benzin ára a héten (már másodszor!!!). Így a két csökkentés a 95-ös tekintetében már 3 Ft. NEVETSÉGES!
Na mindegy, állítólag hétvégére már jó idő lesz...
Üdv:
Péter
Hali Moha& all!!!
A porlasztót, ha minden igaz hétvégén Bambival élesben is teszteltetem, és segít eldönteni hogy elég neki a 118- as (hallod Csicso) főfúvóka, vagy kell neki nagyobb!! Persze nem negedm meg Bambinak sem hogysztégyilkolja a gépemet, dehát van ő akkora szaki hogy erre nem is lesz szüksége!!!
Bambi!! Vasárnap hívlak, de még ne mtudom hol talizunkm mert ha nem muszály akkor nem fizetném ki a belépőt!??
Van ott egy most épült igen jópofa út, azon is kipróbálhatod, de ha azt mondod hogy a pályán jobb lenne akkor bemegyek! Legalább megnézem a versenygépedet is!! Csak jó idő legyen mert eső esetén nincs az a krbi, meg főfúvóka ,ami miatt a nemrég pucolt motoromat eláztatnám...
Fisi
U.I.: hogy állsz a karbi tanulmányozásával??? Ja Csicso! A karbi Bing gyártmány az oldalamon: http://kep.tar.hu/fisi megnézheted, van ott a topic nevű mappában egy robbantott ábra is róla!
Háj!
A hétvégén lesznek fent a lapomon képek a gépem új üléséről! Kérném majd megszakérteni!
Amúgy felétek is ilyen szar esős az idő? Nekem már a t*köm kivan az egésszel. ma is meg tegnap is megáztam. Még jó hogy a bőrnadrág nem ázik át.
Na csao!
Ádám
panther1987.uw.hu
Egy kicsit eltérve a napi műszaki problémáktól: Boldogult ifjúkoromban, még a Deutsche Demokratische Republik virágzása idején jártam az Augustusburg nevű kastélyban, ahol egy nagyon szép motormúzeumot is lehet találni. Úgy tűnik, még most is megvan. Régi emlékeim alapján ajánlom minden technikatörténelem iránt érdeklődő motorosnak. Az alábbi címen lehet információt szerezni:
http://www.die-sehenswerten-drei.de/index.cfm?m=august
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|