hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

bambi1
válasz erre | email2004-06-04 02:20:59
Hááááát az MZ-t elég köcsögül mutatták be!:-(((
sorszám: 2399 (11513)
(előzmény: Rider, 2004-06-04 01:57:04)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-06-04 01:57:04
MZ ismétlés most a Sport 1-en.
sorszám: 2398 (11512)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-06-04 01:16:35
Nálunk is, aztán meg jól beborult + esett + villámlott + ilyenek. S-51-es Simo-d van?
sorszám: 2397 (11509)
(előzmény: Dino, 2004-06-04 00:58:39)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-06-04 01:16:11
Bertham!
Szívesen, remélem tudtad használni v.mire.


A haverom kocsiját hívják Klotildnak. :)
sorszám: 2396 (11508)
(előzmény: bertham, 2004-06-03 15:04:47)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-06-04 00:58:39
Csabee!
Az enyém sincs még kész úgyhogy Cimconozok.


Most mondták a TV-ben, hogy csökkentik a benzinárat kemény 2 ft-tal.
Délután már sütött nálunk a nap, de csak azután miután megjöttem a motorozásból.
sorszám: 2395 (11506)
(előzmény: csabee, 2004-06-03 13:07:29)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-06-04 00:57:57
Hali Fisi!!!!

Asszem az ETZ 4 fokkal is megbízhatóbb lesz :))) Neked 250-esed van? És ha meg szabad nézni hol találok róla képeket?

:) Üdv. B.A.T.!!!! (:

- Most má azé változtatok nevet a közeljövőben, mert ezt így kicsit szar leírni.
sorszám: 2394 (11505)
(előzmény: fisi, 2004-06-04 00:21:18)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-06-04 00:52:41
Kustib!
Én elküldtem, max nem kaptad meg, de jövő héten megpróbálom elküldeni neked mégegyszer, mert akkor lesz számtekem. Amúgy elküldtem ide a szocira is, de se kép, se hang, se visszaírás se nem tették fel. Talán majd karácsonyi ajándék lesz belőle.
sorszám: 2393 (11503)
(előzmény: kustib, 2004-06-03 15:13:09)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-06-04 00:21:18
Az Etz már nem egy fokkal lesz megbízhatóbb, hidd el!!
Nagyon jó kis gépek azok is, meg a 250-es is!!!!

Fisi

Ja!!

A haver komárja már a pedálos, és lemezvázas+ hátsótelós változat volt anno, és az egyik oldalon nem volt meg a pedálja!! :))
sorszám: 2392 (11496)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-04 00:03:43)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-06-04 00:20:20
Hoppá, kicsit elbasztam a szöveget :O Tagolatlan lett.
sorszám: 2391 (11495)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-06-04 00:03:43
Hi FISI!!!!

Igazad van, nem érdemes ezekkel a sügérekkel foglalkozni. Különben nekem is van egy Komárom (nem a város), meg egy Riga 12-esem. (jobban mondva a fateromé mindkettő) Ezeknek a gépeknek tényleg lekük van. Ja, egyébként a Komár típus szerint Komár 3-38 B. Igazi keménylegény a maga 1,4 LE-jével :) A 35 KM/H-t becsülettel viszi, nem lehet szétpörgetni. (márminthogy 2-esben) Asszem folytás van benne. Alacsony a sűrítési aránya. Nem valami kényelmes, mivel hátul nincs rugózása. Terepen egyes helyzetekben qrvára ráz. A Riga 12-es már más tészta. Ez már egy fokkal erősebb (2,2 LE), és viszi az 55 KM/H-t. (természetesen szélcsendben) Szerintem 60-at is vinne hátszéllel + ha bazira pörgetném neki, de hát én sajnálom szegényt erőltetni :( Ezekben a rigákban eléggé elbaszták a váltót, túl nagy az áttételi arány. Túlságosan alá vált 2-esben. Elférne benne egy harmadik fokozat. Hát ez van. Ez különben sokkal problémásabb gép a Komárnál. Mindig kell rajta valamit bütykölni. Valamikor kibír 40 KM-t problémamentesen, máskor + 5 KM elég neki, hogy valami beszarjon rajta. Múltkor pl. elmentem vele egy kis városi túrára, és a város szélén ledobta a transzformátort. ((: hála a jó kis szovjet -lett- konstrukciónak :)) Egyszerűen leszakadt a rögzítésnél fogva. Valószínűleg anyagfáradás. Nagy élmény volt hazatolni. (esőben) De aztán a faterral megheggesztettük, úgyhogy megint fasza, és azóta mentünk is vele egy kört. Minden hibájuk ellenére én nagyon szeretem ezeket a gépeket. Megtanítják az embert a motorozásra + a SZERELÉSRE is!!!! Különben + jövőhéten veszek egy MZ ETZ 150-est, ami egy fokkal megbízhatóbb, és jobb vezetési élményt nyújt.

Motoros tisztelettel: B.A.T.!!!!
sorszám: 2390 (11492)
(előzmény: fisi, 2004-06-03 22:04:57)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-06-03 23:10:33
Mindent meg lehet tanulni. :-)
sorszám: 2389 (11490)
(előzmény: fisi, 2004-06-03 22:36:00)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-06-03 22:36:00
Az oldalkocsist nem próbáltam ki, nem tudok olyant vezetni! :)
A Wolfot azt viszont igen!!! Kíííííírály gép!!!!!

Fisi
sorszám: 2388 (11483)
(előzmény: Massino, 2004-06-03 22:14:23)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-06-03 22:14:23
Na jó jó persze mit foglalkozok velük, de azért csak felidegesít hogy az ilyen műsorokat büntetlenül engedik a tv-ben.
Én az ilyeneken hamar felhúzom az magam.
Meg pl. volt hogy kérdezték a gyerektől hogy mekkora ez 125-ös? És mondta hogy nem, fel van fúrva, 149 ccm. Na és akkor kitört a törvénytelen röhögés.
Még jó hogy nem velem forgatták a műsort, elküldtem volna az anyjába.

Meg volt egy zsír új oldalkocsis Ural is a műsorban (olyasmi mint amit kipróbáltál), amivel a hülyegyerek csak azt csinálta hogy emelgette az oldalkocsit majd lerakta, és ezt vagy 20-szor. Mintha mekkora májer lenne...
Na de mind1, legalább nekik volt egy jó napjuk.

Massino
sorszám: 2387 (11480)
(előzmény: fisi, 2004-06-03 22:04:57)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-06-03 22:04:57
Mit foglalkoztok a nagyképű speedes köcsögökkel??!4 Ezeknek még egy 96 lovas Suzuki, vagy mittomén mi is gyenge volt, meg csak a hightech- ez vannak szokva!! Csoda hogy a megtalálhatta a berúgót!!
Ezeknek a motoroknak (lásd szoci) lelkük van, nem hígagyú városi speedes gyeröknek találták ki, hanem olyanoknak akik becsülik a gépüket, és értenek is a motorokhoz, motorozáshoz!!!
Soha nem felejtem el azt a pillanatot amikor a fater megmutatta a Schwalbeján, hogy hogyan kell a szikrát megnézni (mármint a gyertyán)! Rögtön rohantam a haverhoz akinek a lepukkant pedálos Komárján megmutattam a trükköt!
Igaz elfeljettem a nagy rohanásban, azt amit jóatyám a lelkemre kötött:

Ne fogd meg a gyertyát, ha rárúgsz a motorra!

Sajna ezt csak a haverom reakciója jutatta eszembe!! :)))))) És még mennyi élmény!! Nem volt a Komárba belsőre pénzünk, kitömtük fűvel, és úgy száguldottunk rajat vagy kemény 20- al!! :P

Fisi
sorszám: 2386 (11479)
(előzmény: Massino, 2004-06-03 21:52:36)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-06-03 22:03:51
Én már az ismétlést láttam...
sorszám: 2385 (11478)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-03 21:59:35)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-06-03 21:59:35
Nem lesz ismétlése?
sorszám: 2384 (11477)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-06-03 21:52:36
Jaja én is láttam azt a műsort. Rugdosta a motort mint a hülye, fogalma nem volt hogyan kéne egy ilyet elindítani, aztán nagyképűen nyomta a dumát hogy milyen ócska. Meg a streetfighter gyerekkel is csak szórakozott, folyamatosan vigyorgott.
De hát bekaphatják egész nyugodtan...

Bocs, lehet hogy túlságosan kikeltem magamból, de nagyon felháborodtam mikor láttam.

Massino
sorszám: 2383 (11474)
(előzmény: Motorféreg, 2004-06-03 16:25:55)

 
 
postás
válasz erre | email2004-06-03 21:28:12
Sajnos most gyakorolhatjuk az elázást.
Első sárvédő aljára lehet szélesebb, föld közelébe leérő gumi sárfogót felszerelni. Leht hogy hasznos, de baromi ronda. Ezenkívül a sárvédő felső végén is jöhet a víz. Mondjuk eddig még nem nézegettem esőben a kereket, örülök ha nagyjából az utat látom a csuromvizes szemüvegen át, mikor a képembe vernek a rohadt esőcseppek. Én például a vadász-gumicsizmát használom esőben, ezt kb. 4000 Ft-ért vettem, még ez vált be a legjobban. Időjárásügyben sajnos lehangoló híreim vannak: Luca-naptár alapján egy jó nyári hónapunk lesz. Ha jól értettem, a június lesz ez, de lehet, hogy a július, ezt nem értettem pontosan. A saját márciusi "kinyilatkozásom" is pocsék, esős nyárról szólt, eddig sajnos bevált. Ma du. Gödöllőre menet rettenetesen pocsék eső volt, kicsit köhögött a gép beázott gyújtástól. Hazafelé sütött a nap. Mikor hazaértünk, megint ömlött az eső.
sorszám: 2382 (11468)
(előzmény: péter'250, 2004-06-03 12:04:21)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-06-03 21:24:45
BAT!

Ha visszaolvasol,kb egy hete kiveséztük a témát (újságot).
Amúgy az ETZ-250/251 van benne.


Bódog Klotild névnapot kívánok!!!
:D
sorszám: 2381 (11467)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-03 21:10:40)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-06-03 21:10:40
Hali!!!!

Az e havi számról van szó? Szóval nem tavalyi, vagy ilyesmi? Ha igen, akkor azt meg kell vennem.

Üdv. B.A.T.
sorszám: 2380 (11461)
(előzmény: csabee, 2004-06-03 16:33:38)

 
 
csabee
válasz erre | email2004-06-03 16:33:38
Sziasztok!

Hallottam az egyik haveromtól, hogy milyen hangvételű volt a műsor. A júniusi Motorrevüben viszont van egy teszt az ETZ-kről. Azt jónak találtam és reálisan írnak a mociról, nem lekezelő stílusban. Hasznos infókat is talál benne az ember.

üdv
csabee
sorszám: 2379 (11430)
(előzmény: Motorféreg, 2004-06-03 16:25:55)

 
 
Motorféreg
válasz erre | email2004-06-03 16:25:55
Apropó, hello megint!
Lenne egy-két gondolatom.Lehet,hogy nem ez a megfelelő fórum ahova leírhatom, de nem ez a lényeg.
Szóval.Láttátok a legutóbbi Superbike Magazint a Sport 1-en?Volt benne ETZ 250,125, Csepel és Dnepr.Hú de jó,mondom, megtudhatok egy-két új, hasznos dolgot( gondolhattam volna,hogy nem így lesz).A superbike-os srácok -véleményem szerint- az egész "teszt" alatt nyagyképűen ,a motorokra és tulajdonosokra lenézően viselkedtek.Látta még rajtam kívül valaki az adást?Vélemény?
Mondjuk eddig is tudtam,hogy ezek a superbike-os emberek "milyenek",de így aztán végképp elásták magukat nálam.De mindegy.
Motoros üdv!
sorszám: 2378 (11429)

 
 
Motorféreg
válasz erre | email2004-06-03 15:33:10
Sziasztok!
Köszi az információkat a boltról, mefogadtam a tippeket, és már jártam is a Zichy utcai boltban.Remélem, beválnak az alkatrészek!
Motoros üdvözlet (még ilyen csúnya,szerelős időben is)!
sorszám: 2377 (11427)
(elözmény: nszl, 2004-05-31 15:20:27)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-06-03 15:27:25
halihó srácok!
végre ismét teljes értékü motoros lettem . sikerült összelegóznom a blokkot. a teleszkóphoz annyit , hogy lengéscsillpító olaj kell bele . a puhaság remek ellenszere egy esztergált rúd 26 x 14mm-es méretben anyaga lehet aluminium műanyag v. amihez épp' hozzáfér az ember. ez kellő feszességet biztosít nem bólint akkorát a gép de az úthibákat kisimítja.
sorszám: 2376 (11426)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-06-03 15:26:10
halihó srácok!
végre ismét teljes értékü motoros lettem . sikerült összelegóznom a blokkot. a teleszkóphoz annyit , hogy lengéscsillpító olaj kell bele . a puhaság remek ellenszere egy esztergált rúd 26 x 14mm-es méretben anyaga lehet aluminium műanyag v. amihez épp' hozzáfér az ember. ez kellő feszességet biztosít nem bólint akkorát a gép de az úthibákat kisimítja.
sorszám: 2375 (11425)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-06-03 15:13:09
Hali, Dino!

Én is kértem tőled katonai MZ-s cuccost, de nem küldted el! :( El tudnád? :)

kustib@axelero.hu

Üdv: TiB
sorszám: 2374 (11424)
(előzmény: Dino, 2004-06-03 12:28:01)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-06-03 15:04:47
Kössz Dino a katonai MZ-s cuccokat.
sorszám: 2373 (11423)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-06-03 15:01:25
Szevasztok !
Jöjjön már a jó idő!
sorszám: 2372 (11422)

 
 
csabee
válasz erre | email2004-06-03 13:07:29
Mert még nincs kész a mocim:)
sorszám: 2371 (11413)
(előzmény: Dino, 2004-06-03 12:28:01)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-06-03 12:28:01
Hello!
Miért van ilyen sz@r idő?
sorszám: 2370 (11410)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-06-03 12:04:21
Helló Mindenki!
Tegnap sikerült látnom egy vízhűtéses MZ-t, amikor mentem haza, és ott ültem rajta!!!
tudtok valami jó megoldást, amitől az első keréktől nem egyből az ember lábára jön fel a sok olajos, trutyis esővíz? Olyat nem ér javasolni, hogy pl esőcsizma... pl másik sárvédő (burkoltabb/nagyobb/szélesebb?), amelyik mondjuk kompatibilis az etz 250 felfogatásával, vagy kis átalakítás után könnyen felszerelhető
Egyébklént nézegettem ezeket a cipőre/csizmára úzható ún. esőcsizmákat, de olyan 8 eFt körül van az ára. Azt egy kicsit sokallom érte.

U.i.: megint csökken a benzin ára a héten (már másodszor!!!). Így a két csökkentés a 95-ös tekintetében már 3 Ft. NEVETSÉGES!
Na mindegy, állítólag hétvégére már jó idő lesz...
Üdv:
Péter
sorszám: 2369 (11409)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-06-03 00:35:31
Hali Moha& all!!!

A porlasztót, ha minden igaz hétvégén Bambival élesben is teszteltetem, és segít eldönteni hogy elég neki a 118- as (hallod Csicso) főfúvóka, vagy kell neki nagyobb!! Persze nem negedm meg Bambinak sem hogysztégyilkolja a gépemet, dehát van ő akkora szaki hogy erre nem is lesz szüksége!!!

Bambi!! Vasárnap hívlak, de még ne mtudom hol talizunkm mert ha nem muszály akkor nem fizetném ki a belépőt!??
Van ott egy most épült igen jópofa út, azon is kipróbálhatod, de ha azt mondod hogy a pályán jobb lenne akkor bemegyek! Legalább megnézem a versenygépedet is!! Csak jó idő legyen mert eső esetén nincs az a krbi, meg főfúvóka ,ami miatt a nemrég pucolt motoromat eláztatnám...

Fisi

U.I.: hogy állsz a karbi tanulmányozásával??? Ja Csicso! A karbi Bing gyártmány az oldalamon: http://kep.tar.hu/fisi megnézheted, van ott a topic nevű mappában egy robbantott ábra is róla!
sorszám: 2368 (11378)
(előzmény: moha, 2004-06-02 13:01:10)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-06-03 00:29:54
Háj!

A hétvégén lesznek fent a lapomon képek a gépem új üléséről! Kérném majd megszakérteni!

Amúgy felétek is ilyen szar esős az idő? Nekem már a t*köm kivan az egésszel. ma is meg tegnap is megáztam. Még jó hogy a bőrnadrág nem ázik át.

Na csao!
Ádám
panther1987.uw.hu
sorszám: 2367 (11376)

 
 
postás
válasz erre | email2004-06-02 20:48:10
Egy kicsit eltérve a napi műszaki problémáktól: Boldogult ifjúkoromban, még a Deutsche Demokratische Republik virágzása idején jártam az Augustusburg nevű kastélyban, ahol egy nagyon szép motormúzeumot is lehet találni. Úgy tűnik, még most is megvan. Régi emlékeim alapján ajánlom minden technikatörténelem iránt érdeklődő motorosnak. Az alábbi címen lehet információt szerezni:
http://www.die-sehenswerten-drei.de/index.cfm?m=august
sorszám: 2366 (11344)

 
 
Ligi
válasz erre | email2004-06-02 20:11:52
Sziasztok!

A harmadik sebesség kidobálásáról annyit: nekem is ez volt a tünet, hogy ha igencsak téptem neki, és harmadikat váltottam, olyan, mintha üresben lett volna, majd újra kuplung, és még egyszer. Persze közben felbőg... és ha számítasz rá, és kéne a húzás, akkor elég kellemetlen. tipikus, hogy egyre gyakrabban dobja ki, és magasabb fordulatszámokon inkább.

Szóval én a léptetővillát nem cseréltem, annak az összkopása asszem 0,1 mmm lehet, azalatt nem biztos, hogy a szar utángyártottra érdemes lecserélni. Egyébként a 3.sebességhez a 10-es léptetővillát kell(ene) kicserélni. Sokkal inkább számít az, hogy a fogaskerekek kapcsolókörmei milyen állapotban vannak. Ha könnyen kipattannnak egymásból (nincs meg a 3 fokos hátravágás), akkor persze hogy kirepül az adott sebességből.
A harmadik kerék az elsővel közös, tehát mivel az első egyik fele is új lesz csere után, ezért érdemes az első fokozat másik fogaskerekét is cserélni. Párba kopjanak, ha nem akarsz újból szenvedni.
még egy jó tanács: ha megveszed a fogaskerekeket, jól próbáld bele egyiket a másikba (minden irányban, mind a három körmöt), ha módod van rá (alig drágább, csak lehet, hogy nem kapsz), gyárit vegyél. A többi sokkal rosszabb, nem fexik fel rendesen egyik a másikon (magyar, lengyel, stb) így újból 500 km után kiugorhatnak.

Jó szerelgetést, egyébként nem nehéz javítani.

Bocs a sok rizsáért
Ligi
sorszám: 2365 (11343)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-06-02 17:47:27
Nszl!

Én Győrben vagyok & bár itt semmilyen szeszámmal,csak szellemi kapacitással vagyok felszerelkezve,ha tudok,segítek.

BAT!

Nem vágom ezt a dolgot,az OMV olajat én a tankba öntöttem,nem a villákba:-)
A villákba lengéscsillapító olajat tegyél (esetleg motorolajat),nem kell adagolni,esetleg vegyítsd a kettőt,erről megoszlanak a vélemények:-)

byee
sorszám: 2364 (11337)
(előzmény: nszl, 2004-06-01 23:23:34)

 
 
Csicso
válasz erre | email2004-06-02 17:11:40
Elszurtam, ez elozo Fisi helyett Czifinek szolt... boccs
sorszám: 2363 (11336)

 
 
Csicso
válasz erre | email2004-06-02 17:07:52
Fisi:
A karbiteknoben a hatso oldalan van egy kiallo lap az ontvenyben, annak a tetejenel kell legyen a szint, ha nem megy hetvegen tudom leghamarabb lefotozni.
Rider: nincs rajta semmilyen tipusjelzes, de gyakorlatilag barmelyik japan vas karbija megfelel csak a torokatmerot kell figyelni. Nezz korul bontokat...

Mas: hol erdemes venni akar bontott 150 es ETZ hengert, illetve hol erdemes azt felujittatni es jo konnyu dugattyut szerezni hozza?

Csicso
sorszám: 2362 (11335)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-06-02 15:22:29
Hello Csicso!

Ez milyen típus? Tudsz küldeni róla képet?
sorszám: 2361 (11332)
(előzmény: Csicso, 2004-06-02 14:41:03)

 
 
Czifi
válasz erre | email2004-06-02 15:01:53
Csicso,

köszi a választ, utánnanézek ennek a jelnek, de ha egy kicsit pontosabban körülírnád, hogy hol keressem ezt a jelet, meg milyen jelet egyáltalán, akkor biztosan nem tévednék. :)

Fúvókát akkor pedig megyek boltba külön beszerezni.

Czifi
sorszám: 2360 (11330)
(előzmény: Csicso, 2004-06-02 14:39:39)

 
 
Csicso
válasz erre | email2004-06-02 14:41:03
Fisi!

Milyen karbi az 25 er?? En ma vettem pont egy pillangoszelepes 25mm-est 5 ezerert....

Csicso
sorszám: 2359 (11328)
(elözmény: nszl, 2004-06-01 21:39:56)

 
 
Csicso
válasz erre | email2004-06-02 14:39:39
Czifi!

A karbiteknoben az oldalan van egy jel, cuccok nelkul odaig kell erjen a benya.
125 ETZ hez anapsag nem lehet megfelelo keszletet kapni:( Kulon kell beszerezni a 100ast. EN is probaltam mar 110, 120-al, fuldoklik tole a gep.

Csicso
sorszám: 2358 (11327)
(elözmény: nszl, 2004-06-01 10:12:06)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-06-02 13:26:02
Hello Gexxx,

semmi..szétszedtük, látszik a váltó, dehát ott minden kotyog minden felé, azt sem tudom, hogy működik..

Most elvittem egy hozzáértő haverhoz, megnézi, és mondtam neki, hogy mutasson rá, hogy mit cseréljek ki, aztán megcsinálom...

sorszám: 2357 (11322)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-02 13:05:48)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-02 13:05:48
Infomaker

Mi a helyzet az emmcettel?

Gexxx
sorszám: 2356 (11320)

 
 
moha
válasz erre | email2004-06-02 13:01:10
T. Fisi!

Köszi, a porlasztóvásárlás előtt mindenképpen megmutatnám Bambinak a motort.
Ha van értelme, csak akkor cserélnék porlasztót /az "értelem" a kevesebb fogyasztás és a jobb menettulajdonságok/.
Bambival majd egyeztetek időpontot.
Igazándiból nem tudom mit fogyaszt,lehet, hogy kicsit sokat.Lemérem egy kétdecis üveggel, akkor én is okosabb leszek. Szerintem jól gyorsul és nem füstöl, bár akitől vettem 40-es keveréket ajánlott. Ezt be is tartom. Az olaj: Castrol teljesen szintetikus.
A porlasztóval csak az a bajom, hogy nem ismerem és nem találok rajta finombeállítási lehetőségeket a dűznicseréken kívül. (megszoktam a Zsiguliporlasztón, hogy tudom tekergetni)
sorszám: 2355 (11319)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-06-02 00:06:22
ETZ250 és a Te mocid között már elég sok különbség van, szerintem mindenképp az "MZ hogyan tovább"-ot használd. Nagyon jó kis könyv, nekem megvan eredetiben.

fisi: 25 kiló nem sok egy kicsit egy karbiért? Ennyiből már majdenm új mocit kapsz.
sorszám: 2354 (11264)
(előzmény: romy, 2004-06-01 23:19:02)

 
 
nszl
válasz erre | email2004-06-01 23:23:34
Kosz a segitseget!
Sajna a motorom otthon van Sopronban, Bp-en nem lenne hova tennem.
Nincs valaki soproni vagy kornyeki szocimotoros? Szivesen kolcsonadnam egy korre valaki hozzaertonek! ;-)
Emellett otthon korulnezek autoszerelo ugyben. Illetoleg kisegitene, ha valaki tudna a kornyeken megbizhato motorszervizt.

Koszi
Udv:
nszl
sorszám: 2353 (11261)
(előzmény: postás, 2004-06-01 22:18:52)

 
 
romy
válasz erre | email2004-06-01 23:19:02
Sziasztok!
Egy ideje olvasgatom az MZ fórum írásait, mivel most jutottam hozzá egy ES 250/2-eshez (1970). Jó állapotban van, de ráfér egy kis javítgatás.
Letöltöttem innen pár dolgot a szakirodalomból, és kérdezném, hogy érdemes-e belevágnom az „MZ hogyan tovább”” c. kiadvány letöltésébe, ill., hogy mennyire használható az ETZ 250 szerelési kézikönyv az én mocimhoz.
Valamint bármilyen szakirodalom érdekelne, akár elektronikus, akár hagyományos formában is.

Csatlakozván az előző „újonc”-hoz, magamról:
tatai vagyok
informatikus
nagymotorban kezdő
az életben már nem annyira
két kerékből eddig simson és egy jó bringa

Köszi,
romy
sorszám: 2352 (11260)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-06-01 22:58:57
Hello!
Vélemény kellene hajtókar cserés főtengely felújításról, magyar dugóról. Tényleg annyira sz@r a magyar dugóval a motor? Márminthogy ráz nagyon vele? Szerintem ha gyorsan kopik, akkor többször cserélem másnem. Egy német dugó árából 10 magyar kijön, az meg elég legalább 10 körre. :) Qplunglamellából milyent? Van itt Veszprémben valami 2400 pénzes felújítócucc. Szerintetek?
sorszám: 2351 (11258)

 
 
postás
válasz erre | email2004-06-01 22:18:52
Kompresszió ősszehasonlítása egy másik motorral. Keresel egy jónak mondott gépet, a berúgóval elkezded átforgatni a főtengelyt. Érzed a koömpressziót. Namármost a saját gépeden is megteszed ugyanezt, és már van is összehasonlítási alapod. Én is így tettem a saját motorommal, sajnos az eredmény rám nézve nagyon szomorú volt.
Fogyasztás rengeteg, erő csak módjával. Ősszel hengerfúrás lesz.
sorszám: 2350 (11256)
(elözmény: nszl, 2004-06-01 20:34:04)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu