:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék! Valaki meg tudná mondani, hogy milyen hosszú az ETZ250es lengővillája vagy esetleg a 251esé. Fontos lenne!
Előre is köszi!
üdv
csabee
Szevasztok !
Attila !
Nekem is van egy Tümlerem, de szar a vízpumpája, cseréltem a rugókat kinlódtam vele de nem lett jó, nincs eltömődve sem. Nem tudnál segíteni. Jó a gumiharang is. Amiben nem vagyok biztos az az, hogy a két "szelep" melyik oldalán legyen a rugó , vagy mindkettőnek mindkét oldalán?
Sziasztok!
Róka! Kicsit bővebben leírnád a fura működést? Akkor talán ki tudjuk agyalni, hogy mi lehet a baja.
Miki! A csapágyas házon elvileg a két nagy bevágás egyforma, és az egyik mellett van egy kis bevágás. Lehet, hogy neked ki van törve a házból egy darab emiatt eltűnt a kis bevágás.
Kustib!
Lehet barom vagyok, de rákérdezek: az a két kis befűrészelés hol található? A durvaállító tárcsa két foga valamelyikénél vagy a csapágyas házon?
És mégegyszer,a csapágyas házon a keskenyebb vagy a szélesebbik bevágásnak kell felül helyezkednie?
Sajna nincs szerelési könyvem, a Szakirodalomból pedig a meglévő nagyon olvashatatlan.
Köszönettel,
Miki.
Helóka! Lenne nekem egy olyan problémám: hogy van egy 125-ös Etz-m és fölcsiszoltam
a beömlőt-a kipufogó és az átömlő réseket. A mocim túl sok üzát kap, de nemtudok vele semmit
csinálni és emiatt elég furán jár(néha meg is áll)! Ha tud vki segíteni a problémában az küldjön
egy e-mailt a condra@freemail.hu-ra, köszi!!!
Hát nem fogom, mert mindig észreveszem ha szarakodik. :-) Mondjuk akkor is állítok rajta ha ráérek. :-)
Igen, kétszer is. :-)) Szépen félreálltam és állítottam rajta, most megint jó. :-)
Lehet,hogy már beszart és lecserélték a megbizhatóbb megszakítósra. Ja majd el felejtem a kuplungbowden holtjátékán állitottál ma?
Nekem 89-es van és nem tirisztoros...
sorszám: 2555 (11977)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-10 00:09:45)
Valószinű hogy nem égeti el az olajat,ezér t fröcsög a kipufogón. A cső eltömődéséből is adódhat.A kipufogót égetni lehet,de akkar lőttek a krómnak.A csere az ideálisabb.A lamella 5 db.Ha lehet gyárit vegyél,vagy az új magyart de ne Taiwanit,mert az 3.4 tizedes,és 3 tizeddel vastagabb és nem fog elférni.
Bambi!
Még1 kérdés:
mért van az, hogy a kipuffom vége régebben (furatás előtt) kb a gyertyaképpel megegyező őzbarna volt, mostmeg tiszta olaj, pedig ugyanúgy 33-as keverékkel nyomom, a bronzpersely miatt.
A másik, meg, hogy mivel és hogyan lehet egy kipuffot kitisztítani?
K'ömben megy a gép. Bár ma majdnem elb*sztam egy simsonost, aki körülnézés és irányjelzés nélkül akart befordulni, miközben én meg akartam előzni. Kb 10 centire mentem el mellette. Az ilyen az nem ember.
Hétvégén rendbe akarom szedni a motort.
Kuplunglamella csere (Hány db van benne? nem a fém, hanem a másik?), megszakító, kondi.
Üdv!
Ez jó kérdés szerintem később jöttek ki.De miért fontos ez?
sorszám: 2552 (11974)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-10 00:09:45)
hali!
az én 150-em tirisztoros volt és mintha úgy rémlene a mult ködéből , hogy 87-es évjáratú.
sorszám: 2551 (11973)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-10 00:09:45)
Kb. hanyas évjárattól? A 87-esek már olyanok voltak?
kustib annak a valakinek igaza van 2.8mm üdv bambi
Volt olyan MZ 125-150 -es ami elektrónikus gyujtással jött
sorszám: 2547 (11967)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-09 21:03:55)
CB 250 JADE gyertya CR8EN-9 akku YTX7L-BS szelep szívó 0.13-0.19 kipufogó 0.21-0.26 főfúvóka 1-4 henger 98 2-3 heger 95 alapjárati 35 teló olaj 310 ccm száranként 10w gumi elöl 100/80 17 hátul 140/70 17 üdv bambi
Az utolsók azokkal jöttek ki, legalábbis a 250-eseknél. Gondolom a kicsik is
Gexxx
Már az is valami ,köszi aztán majd eljut hozzám.
Hali!!!!
Lenne egy kérdésem ETZ 125 + 150-el kapcsolatban. Az, hogy volt belőlük olyan széria, amelyik TIRISZTOROS GYÚJTÁSSAL készült?
Előre is THX!!!!
Van az a nagy baszom bevágás, amelyikbe a durvaállító tárcsa fogai illeszkednek! És van két kis befűrészelés is! Na, a befűrészeléseknek fent kell lennie!
Üdv: TiB
Kösz az infót kustib!
Asszem felfogtam, csak annyit nem, hogy melyik bevágás kell felül helyezkedjen, a keskenyebbik vagy a szélesebbik?
Elôre is köszi.
Miki.
Minden ami MZ (ts, etz) hez, SIMSON hoz kell!!
ÚJ alkatrészek NAGYKERÁRON! Gyári és utángyártott alkatrészek! 5000 ft felett Bp.-en belűl ingyenes kiszállítás! Blokk és váz alkatrészek, gumik, akksik, tuningok, dobozok... stb.
Vidékre postai utánvéttel is!! Hívj infóért! 06/30 4096093 Péter
Fisi elpostáztam a cuccot.nem az én nevem van a feladón.Ajálottan küldtem,az árát majd lesörözzük.
Dino a kütyü úgy működik ahogy mondod.Viszont,hogy hol lehet kapni nemtudom mert ez olyan régi mint a colortest.Valószinű,hogy maszek autós boltban kapsz, aki már régóta üzemel,lehet hogy elfekvőben van.Valami turbónak hivták kis hajlitgatással felszerelhető.
Steelheart6 Kis MZ-ben nem vagyok otthon,de úgytudom hogy legalább 125 kell.
Czövi szervízkönyvet nem,de a beállitási összes adatot igen.
Nana! Az ilyen beszólásokat mellőzzük, mert jövő héten kell mennem Budakeszire, aztán még a végén beugrom hozzád megbeszélni!! :-)
Sziasztok!
Bambi megcsinázta faszásan a motort, király lett! Olyan motoroltam ma :))
Egyből jól kapcsol, meg hát megy is. Remélem, így is marad jó sokáig :)
Csőváz!
Hajaj
Ha kell, én megpörgetem a szántásban :-P
Fisi!
Kösz a segítséget. Vettem 3M-es pasztából egy decit. Drágább, mint a Farléca asszem. 1l 11000 pénz belőle. Azt mondta a fazon, hogy ez magas fényűhöz való. Majd tesztelem :).
Szürke korongot vettem. 115-ös fúrógépes tányérra 150-est. Azért vettem meg, mert nem fogok várni heteket egy polírkorong miatt.
B.A.T.!
Matricát lehet kapni, lehet csináltatni. Űlés huzat meg van, de nem gyári itt mifelénk.
sorszám: 2530 (11887)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-06-08 20:57:19)
Bambi!
Az az utánporlasztó amúgy csak annyit csinál, hogy mégegyszer megtekeri a cuccot és ettől jobban eloszlik és kevesebbet eszik? ETZ 125-höz lehet lehet kapni ilyent? Ha igen mennyiért?
Bambi!
Te ebbe biztos jó vagy, mekkora fúvóka kell a 150-es Trophyba? Most 90-es van benne, ez gyári?
Nemtom üléshuzat kinek kellett, de szerintem nem érdemes gyárit venni, mert az valami műbőr szerű szar, és nem bír ki egy évet. Én most csináltattam bőrből. Az illető aki csinálta itt érhető el:
Fábián Béla
+36304093257
Ez Csurgón van, Somogyban, de nem hiszem hogy postai úton megoldható. Mer egy ülés az nem kicsi dolog.
De szerintem mindenkinek van a környékén olyan kárpitos aki ezt szépen meg tudja csinálni bőrből.
Üdv!
Ádám
Fisi!
Legyél bátor,és gyere el egy túrára,ott mindenki kipróbálja,teszteli majd a mocidat lesz aki terepezik is egy kicsit vele és ha kibírja akkor biztosan nincs vele semmi baj.DE addig ne aludjál nyugottan!!!!
Igen ,Ő is az,de tudod milyen nehéz volt Bunynak és nekem megtanítani arra,hogy olyan szépen menjen elől!
Nem tudsz nekem szerezni egy Motor Revü 2002 05 számot,vagy a hondámhoz valami dokumentációt?
Valszeg az lehet, hogy a kiemelőd nem úgy áll, ahogy kéne! Megvan az, hogy a csapágyas darab bevágásainak a vízszintessel esszén 20-on pár fokot kéne bezárnia! Szerelési KK! Ott van kép is!
Üdv: TiB
Fishi! Te valamiféle kóros elmebajban szenvedsz mostanában??? Nem győzöm az aggódó hozzászólásaidat olvasni! Ki fogunk tiltani a szociról!!! :))))) Ennyit parázni... vazzeg! Nekem kéne parázni, mert szar a moci, most egy kicsit sokat kap, városban beköpi kissé a gyertyát... :( A gyújtásom se az igazi... :( Emiatt végre sem egy tűzijáték! Szóval te csak nyugodj meg! :))))
Uff: TiB
Hi!!!!
Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e ETZ 125/150-hez eredeti, új üléshuzatot venni valahol? Tudjátok az az IFA-s. Ja + eredeti, új ETZ-s matricákat?
A válaszokat ekőre is köszi.
B.A.T.!!!!
Részleteket küldd el levélben.
Én tudok egy eladó 2T Wartburgot,nem érdekel vkit?:-)
Az úgyse jó MZ-be, viszont Wartburgba odaadhatnád. :-)
Sziasztok!etz 250-hez keresek eredeti fesszabályzót,az utángyártott elektronikussal csak befürödtem!Ha valaki tud segíteni dobjon egy e-mailt!
Kösz!!!
orlando79@freemail.hu
aakos!
Nekünk van otthon egy kétütemű Wartburg utánporlasztó készülékem. Bontatlan, de nem adom. :)
Nem írok túl sokat ide, viszont olvasom rendszeresen a topicot.
Lenne egy baj a mocival (ETZ 251), eltört a berúgó visszarántó rugója. OK. Kicseréltem. Ahogy babráltam a deknivel, szétesett a kulungkiemelô, vagyis a csapágyas szerkezet lecsavarodott a tolórésztôl. Sebaj, visszarak helyére. Dekni fel, olaj (0.9 l) be a kapcsolószekrénybe.
Eredemény: berúgó OK, de nincs kulung!!!
Hiába állítom be a kuplungot (durva és finombeállítás), az csak nem nyit.
Motor indít, tengelykapcsolókar be, 1-esbe és a motor nagy rántással indul (vagy ledöglik)
Igy, mégis mentem vele 3 km-t, es láss csodát, egy picit javult a tengelykaocsoló, de csak húz, mikor sebességbe teszem.
Valaki tudna segíteni, mi lehet a baj?
Na ja,nem mindennapi latvany egy versenyzo csaj!:))
Varom mar hogy lent legyel,es leteszteld a gepet!
De bizok Zsombor tudasban,ha o azt mondta hogy popec,akkor te sem fogsz nagyon mas velemenyen lenni?!?
fisi
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|