:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Így már tisztább..És köszi, megértettem.
S nem kezdem, csak kedvelem Árpádot.;)
S ma már tudom, hogy egy adott csoportban mindig van egykét ember, akivel nem lehet igazán kijönni.
De ez is csak a csoport tagjainak nézőpont kérdése az egész, avagy fizikusan vonatkoztatási rendszer kérdése. DDDD
Már csak annyi, hogy én nem írtam azt hogy Szemét lennél, mert te másképp látod.Se azt, hogy kilógnál ezért.
Tehát már csak ennyi a bibi.;)
A többiért pedig elnézést tőled.:)
Teknőc
Ezen mit nem értesz?
Troster07 ajánlotta, Árpád motorját mindennapi használatra, erre írtam, hogy ez kicsit erős.
Árpád meg érezte, hogy ezen a fórumon (Ahol személyesen is ismerik, de aki mégsem ismeri annak is évek óta fikázza a gépet.) ez tényleg kicsit erős.
Árpád viszont tévedhetetlen, így mikor cinkes a helyzet behisztizik, mint egy gyerek.
Te meg bekaptad a horgát.
Erre írtam hogy ne kezd te is.
Nem egy bonyolult történet!
No, ezt nem értem és talán nem is baj..
Ez nekem már kavarodás határát súrolja. Nem írtam semmi hasonlót se, ebbe már minden benne van, olyan is amit nem írtam. Senkiről semmit nem írtam, te élezed ezt a kérdést, amit te hoztál igazán fel.
"Vagy Árpád jó ember creationmz meg szar ember?" DDDDD
Kár ezt folytatni, amit én írtam, az egyértelmű, a többit kár hozzá tenni, vagy esetleg belemagyarázni.:)
Igen, jó közösség, akik tartják magukat.
De ismétlem, én nem ajánlottam ezért Árpád motorját, ugye? S nem is erről írtam, hogy ezért kelljen ajánlani, nem?
Kérlek fejezzük be ezt, mert nem ide való. S nem is kell belefűznöd a hsz.-eimbe a más gondolatát.
Árpád motorja olyan amilyen. Én ebben nem nyilatkozom(-nyilatkoztam), semleges maradok.(maradtam)
Amit ajánlottam, ahhoz tartom is magam.Illetve a többi hsz.ben is egyértelműen tartom magam.
Egyértelmű hsz., és nincs benne semmi félre- se bele magyarázat.
A Creationmz-nek se ajánlottam semmi rosszat, sőt ott bőségesen megtalálja azt amit szeretne. S szerintem ezzel se csináltam se szart, sem kavarodást, se vitát. Valamint befejeztem részemről ezt a témát, mert szerintem kissé kezd félremenni.:)
Teknőc
Akár jó is lehet!
Mennyit ment?
Hol lehet megnézni?
Tudom, hogy nem te ajánlottad.
És az sem baj, hogy Árpád ajánlotta, hiszen ő az eladó. Árpád nyomta folyton, hogy mekkora szar az a motor. Most hogy lejárt a műszakija és eladósorba került, hirtelen megtáltosodott. Ezzel nincs baj, mindegyikünk ezt csinálná! :-D
Olvass vissza, nem is Árpádnak írtam, hogy ez erős.
Vagy Árpád jó ember creationmz meg szar ember?
Ez meg jó közösség, ezért ajánljuk minden napi használatra Árpád motorját, annak ellenére, hogy évek óta azt hallgatjuk, hogy az mekkora szemétdomb, meg a műszakija is lejárt.
És még a végén én leszek a közösségből kilógó szemét, mert erősnek tartom napi használatra ajánlani azt a motort.
A baj az, hogy Árpád szokás szerint ismét behisztizik, erre mindenki megsajnálja és hatalmas nyelvcsapásokkal nyalni kezdi a seggét.
Erre írtam, hogy ne kezd te is.
S ha jól emlékszem én ezt válaszoltam anno:
"Akkor itt nézz szét:
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_adsmanager&view=list&catid=1&Itemid=100026
"
Kéretik oda lenézni, kedves Attila!
mert most ez is félreértés, én nem ajánlottam mást, mint lenti hsz.-emben van. Ezen az oldalon, középen van...;)
Teknőc
Én nem kezdek semmit, nem is folytatom.
;) :))))!
Mindössze sajnálnám, ha Árpád innen eltűnne. Nem szeretném. :((
Másról nem is írtam.;) :)))
A többihez pedig semmi közöm, semleges maradok, ha lehet.:))))
Teknőc
Teknőc, ne kezd már te is!
Ez volt a kérdés:
MZ/ETZ járművet vennék munkába járás jeligével.
Erre ajánlotok egy szakadt rozsdakupacot, amin nincs műszaki, csörög-zörög és 80km/h a végsebessége.
Árpád nem rég írta, hogy évek óta egy vasat nem költ rá, mert minden energiáját a Jawa-ba öli.
Folyton szidja, hogy mennyi minden szar rajta.
És még én vagyok a szemét, mert azt írom, hogy ezt napi használatra ajánlani elég erős.
Ennek semmi köze ahhoz, hogy Árpád milyen ember, nem az árral van a baj és nem is a motort fikáztam.
Akár valakinek meg is érheti az árát, viszont arra, hogy megvétel után ráülj és naponta munkába járj tuti alkalmatlan.
Árpád!
Egy csapatban mindig is lesz olyan akit nem szívlelünk, vagy valakivel összeveszünk.
Én kedvellek, s örülnék ha egy-egy szocimotoros találkozón össze akadnák.
Nálam is ez van, például van egy nagy csapat, akik évekkel ezelőtt szépen elzavartak maguktól,-mindenféle mondvacsinált dologgal. Azóta megváltozott pár dolog, oszt nem értik, hogy miért nem megyek velük, miért kerülöm őket.Mondom nekik anno nem feleltem meg, most meg vegyem fel velük a kapcsolatot, mert mégis szeretnének megismerni. A csapat egyik része még is csak örülne nekem..
No, oszt most igazán nem is értem mi van. Egyik fele ilyen, a másik fele olyan.-menjek, vagy ne menjek.
Egyenlőre inkább nem megyek, mert tartok a csapat másik felének a jóindulatától. De vissza ide:
Ez a szocimotoros-jó csapat, s a fórumon könnyen félreérthetjük a másikat. Én is kaptam már itt egykét dolgot, mert félre ment az értelmezés, de fátylat rá, mert tudom, hogy élőben nem ilyen a csapat. Tudod, veled találkoztam elsőre a csapatból, és mai napig jóembernek tartalak. Jól esne, ha találkoznák az itteni szervezésű túrákon, s mindig lesz egykét olyan dolog, amire az ember megorrolhat a másikra, finoman jelezni kell, hogy ez nem kéne. Ha meg tovább csinálja, akkor az illetőt kell ott hagyni, nem a társaságot. Mert a társaság többi tagjai nem tehetnek az egyén viselkedésért, legfeljebb, ha többségével összeveszik, akkor megkérik, hogy viszlát.
De nem erről van szó, csak bizonyos emberekkel veszel néha össze. Előferdül, de szeretném, hogy maradj. Én, talán a legfiatalabb tag kérlek reá, ha szabad ezt mondanom.
Teknőc
Elfelejtettem leírni, az email címem: info@takacsarpad.hu
Köszönöm a jóindulatod.
Mutassál egy bontásra ítélt papírokkal rendelkező ETZ 250et 40 ezer alatt.
Az enyém végig vitt a túrán meghibásodás nélkül. Áruld el, a füstön kívül mit tapasztaltál ami arra sarkall, hogy azt írd, a motorom nem ér többet egy bontószökevénynél 20 százalékkal.Talán kipróbáltad és azt érezted hogy nincs benne már erő? A blokkból jövő csörgést hallottál? Kopottnak láttad a gyakorlatilag 0 kilométeres gumikat? Estleg nem fogtak a fékek és neked mentem vele, csak nem emlékszem? Vagy horpadást láttál a tankon amit az én vaksi szemem nem vett észre?
Kérlek ne csak ide írd le hogy mit tapasztaltál amit én nem, ami miatt nem jobb a motorom 20százalékkal egy kívül belül lepusztult bontásra várótól. Hátha neked van igazad, én nem akarok becsapni senkit, akkor viszem a bontóba. Eladhattam volna hétfőn, de a vevőjelölt elkövette azt a hibát hogy egy fórumon nem védett meg a rendkivül személyeskedő és hazug szemétségektől. Inkább bukok 10 ezret, de nem adom el neki. Szóval azért nem szabtam szerintem annyira elképesztően magas árat.
Azért írd meg mailben azt hogy miért annyi amennyi szerinted, mert az agyvérzést elkerülendő, a másik topicban leírtat hogy többé nem írok ide, kiegészítem most azzal, hogy nem is olvasok innen többet.
Valami megpattant bennem. Többé nem foglalkozom olyanokkal akik csak részlegesen fogadnak el olyannak amilyen vagyok. Így is marad még pár ember akivel megleszek. Ha ők is elfogynának, jó nekem egyedül is. Az időm 99 százalékát úgyis magamra maradva töltöm.
Árpád motorját ajánlani, az elég erős! :-)
Viszont a katonai ETZ kiput mennyiért adod?
nagyon örülök hogy tudtam segiteni!!!
Ha világít a töltés visszajelző, akkor ott inkább generátor probléma lesz.
ha magasabb fordulaton eléri a 14 voltot, akkorszerintemesélyesebb hogy hiányzik egy fázis. Vagy lecsűszott a saru a generűtorról, vagy kiforrasztotta magát a huzal.
Hagyományos fesszabályzód van? Akksi életkora?Szénkefék állapota?Csatlakozások?Így kezdésnek ennyi ok lehet arra, hogy nem elegendő a töltésed, én így elsőre arra tippelek, hogy hagyományos fesszabod van és állítani kéne rajta, vagy laza csatlakozások.Én régen kidobtam a gyári fesszabályzót, raktam bele 3 állású elektronikus lengyel nagy Polskiét, teszi a dolgát(csak ilyet találtam itthon, nem azért mert a a nagy polskié bevált).
Világítás nélkül mennyi a töltőfesz 4000-nél?
Ha parázslik a töltéslámpa az lehet csatlakozás lazulás, állórész láb lazulás, de még gyujtáskapcsoló is.
Én még nem próbáltam, de ha elvileg járó motornál leveszed az akkusarut és leáll akkor elől keressük a hibát, ha nem áll le akkor hátul(Bambi praktika elvileg, másoktól hallottam, de szerintem nem egészséges lehúzni a sarut)
Sziasztok!
Adott egy 250es ETZ, és a töltése nem az igazi. 4000-res fordulat felett éri el a 12v-ot felkapcsolt világítás mellett a töltőfesz. Városi használatban nem is bírja sokáig és kereszteződésnél ha már ráadom az indexet felkapcsolt világitásnál le is áll a gép. Továbbá felkapcsolt világitásnál enyhén világit a töltésjelzőm. Mit nézzek meg a rendszerben?
Én is csak ajánlhatom Árpádét.Nem ismerem a motort, de azért ajánlom, mert nem mai motoros, igazi szakember, és ha le is van lakva kivülről, de legalább üzembiztos.Jobban jársz egy ilyennel, főleg ha "csak" munkába járáshoz kell, legalább nem tetszik meg senkinek:)Vannak "csoda" gépek, 100-150 között, na ott is ki lehet fogni hulladékot, volt egy aránylag szerető gazdija, vett bele utángyártott vackokat, és csak szívott vele, mert szakértelem hiánya is volt, és most szépen kivikszolva eladja.
Vannak betegek, mint mi, akik napi szinten itt lógunk, azok sokszor nem sajnálják az időt, hogy eredeti alkatrészeket kutassanak fel, hogy igazán jó motorjuk legyen.Ehhez párosul a kitartás, érdeklődés, és egymás segítése műszaki körökben.
Na most jól megmondtam a tutit:)
Ma feltettem a ZSÍR ÚJ etz250 GYÁRI kipufogómat!Ez nem elírás, tényleg találtam egyet!A motor teljesen doxa óra lett, kis apró hülyeségei megszűntek,gyorsulása egyenletes, elfogadható végsebesség, gyönyörű hang.Igaz nem sajnáltam rá a pénzt, ezért is eladóvá vált a katonai kipufogóm, ha valakit érdekel, városban, napi használatra igencsak pozitív!
Jól kijövünk;)Nincs is gond!DDD
Nem tudtam, hogy mi is van a gépeddel..;)!
Teknőc
Ejnye, azt hittem, jól kijövünk egymással! .:D
Igazán ajánlgathattad volna inkább az én motorom. :D
Vagy vedd meg az enyémet. ETZ250. Jelenlegi állapotában 50 ezer forint. A festés van minősíthetelen állapotan és lejárt a műszakija. Más komolyabb baja nemigen van. Ha kell, a jövőhét végére levizsgáztathatom. Akkor 60 ezer.Ha még nem drágult meg a vizsga.
Szóval nem egy csoda motor, de szerintem elég olcsón adom. Ha ráköltesz egy hatvanast tuti jobb állapotban lesz mint amit 120ért árulnak a neten. De a mostani állapotában is alkalmas munkába járásra. Én a túrán jól elvoltam vele, csak pár csavar lazult le, meg a kerekeket nem fújtam fel. :D De kibírta kb 600 kilométert. azóta áll mert nem volt módom motorozni, azt a keveset is ami megadatott, a szeretett jawámmal tettem meg.
Akkor itt nézz szét:
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_adsmanager&view=list&catid=1&Itemid=100026
Teknőc
Sziasztok.
MZ/ETZ járművet vennék munkába járás jeligével :)
verhovina@vipmail.hu
Köszönöm előre is.
Jó ez a kis ETZ de 6-9,5L-ből rendes motort is lehet hajtani. :D Akár kicsit gyorsabban is :)
Jól hangzik.. -le a kalappal!;)
De nekem még is ez a kis mz-és videó tetszik:
http://youtu.be/A9HzjWuyUgE
;)! Még hogy kis mz-vel nem lehet tépni...DDD
Teknőc
Akkor már egy kicsi nitrogén palack és sűrített levegős flex. Az nagyon hatékony...bár nem olcsóbb az sem mint egy gyári akkus flex.
Nincs nyomatéka.
Olyan minta kétütemű. Terheletlenül a legkisebb gázra pörög, de ha vinnie is kell valamit akkor már kell a nafta.
Kösd már rá a flexet 12-48V-nyi akkura, és csodálkozz...
170km/h 402 méteren.
http://www.tesztmotor.hu/magazin/beszamolo/az-orszag-leggyorsabb-etz-je.html
nem láttam rajta kopást. cserélve nálam még nem volt (4éve használom)
Köszönöm a segítséget.
Súbertű és a kehely nincs elkopva?
Esetleg az utángyártot súbertűk sem feltétlenül jók. Én csináltam magamnak sajátot, mert nem tetszett a boltiak karakterisztikája, de az esetedben lehetséges hogy még mindig sok benzint kap alsó tartományban. 1-2mm-ert csökkenteném az úszószintet.
Ez alsó tartományban tovább szegényíti, úgy hogy felső tartományban tudsz neki többet adni.
Persze az a szívás hogy a szegény és a dús keverékkel járó jelenség nagyon hasonló, de ha elveszed a benzint és megszűnik, akkor dús volt. A próba egyszerű, zárd el a benzincsapot. Ha elkezd erősödni a jelenség akkor szegény a keverék, ha gyengül akkor dús.
ja és a subert a legalulra van állítva
most néztem nyugalmi állapotban de az aksi még új pár hónapos. járó motornál mikor felkapcsolom a lámpát akkor se halványul el az üres vissza jelzője. Semmit nem lehet észre venni rajta csak ha rá mérek.
nincs itthon hanem kint van külföldön sajna nem mindenre emlékszik már.
de most nekiálltam és szét szedtem a karbit a főfúvóka 110 volt kicseréltem 135re, üresjárati 50 de nincs itthon belőle szóval maradt. úszót is beállítottam ahogy a képen mutattad.
Motor most jobb lett de 3ezernél már nem rángat hanem csak szaggatott a hangja. ez mitől lehet?
Túl igényes vagy. Én lekakkantom az alapjáratot. Ott a fékezőcsavar. :D Így lehet hideg, meleg a motor, mindig akkora fordulat ami éppen tetszik nekem, ha el is engedem a markolatot.:)
Au élet szép, minek elrontani alapjárat állítgatással?!! :D
Elég baj az hogy jawán nincs ilyen. :(
Ja értem már. Azt hittem a súbert fékezi valami.
Nekem ETZ karburátor van a TS-en, mert engem is idegesít ha nincs jó alapjárat :)
Amiről beszélsz, azzal soha nem lesz jó alapjáratod, inkább csináld meg az ütköző csavart.
Akkor ő biztos ért hozzá. Miért nem kérsz tőle tanácsot? Személyesen látva könnyebb hibát keresni és megtanulni is mint fórumon keresztül.
Igen, alapjárati csavar nincs, ezért ha a bowden feszességel van belőve az alapjárat akkor mint, hogy írtátok is, elmászkál az alapjárat. Az MZ hogyan továbban... pont ezért van egy olyan megoldás leírva (amit Árpád is kifejtett), hogy a bowdenfeszességet úgy kell belőni, hogy a gázmarkolat ütközési állapotában a motor leálljon. A markolatnál lévő fékezőcsavart pedig addig hajtjuk, hogy a gázkarrat ne húzza vissza a rugó. Megálláskor pedig a gázkarral be lehet lőni a kívánt "alapjáratot" (mert ott marad ameddig húzzuk).
Én viszont egy kicsit túl gondoltam és úgy akartam összehozni, hogy a fékezőcsavar csak addig fékezzen amíg az álltalam képzelt"alapjárat" tart. pl. ha félgázról elengedem a markolatot akkor nem ütközésig hanem a beállított mértékig fordul vissza a gázkar. :D
Ha a gázcső kicsit olválisan lenne kiképezve (ahol a fékezés történik) akkor ez megoldható is lenne. :)
Álló motornál, vagy járó motornál?
Mert nyugalmi állapotban egy régebbi akkuban lehet ennyi, de ha van töltés akkor azért 13V fölé illik mennie.
Ha töltés után 10V van, akkor már döglöttnek tekintheted az akkut.
A feszültség csökkenés először úgy jelentkezik hogy magasabb fordulaton "tilt" le a gyújtás és egyre kevésbé lehet kiforgatni. Ha fel vagy le kapcsolod a lámpát akkor ez drasztikusan változtatja a feszültséget, tehát egy lámpa ki/be kapcsolással is azonnal tudod hogy az alacsony feszültség okozta e a jelenséget.
apósom szokta állítani mert ő ezekkel versenyzett akkoriban. de elolvasom a cikket. köszönöm
pontosan 11.48v van benne de ennél lejjebb nem megy a feszültség.
11V kevés. Nincs töltésed.
Állítsd vissza a dátumot a gépen, akkor megy. Sajnos egy student verzióban írták a programot, amiről senki nem tudta hogy ilyen korlátozása van.
Hogy mi van???
Értek a karburátorhoz, de ilyenekről még nem hallottam :D
A TS-ben gyárilag nincs alapjárati csavar, és a bowden feszességével lehet alapjáratot állítani, ami mondanom sem kell, nem ad stabil alapjáratot mert ha megmozdítod a kormányt már változik a bowden feszessége.
Ezért szoktak utólag belefúrni egy alapjárati csavart amivel be lehet állítani az alapjárati nyitást. Ide egy kúpos végű csavar kell, ami kiemeli a súbert. Szóval vagy rosszul csinálták meg ezt a befúrást, vagy rossz csavart tettél oda.
Sok a benzin.
De a karburátor túl komplex ahhoz, hogy ilyen kevés infóból megoldást is tudjak mondani neked. Persze úszószint, fúvókatű, levegőcsavar szentháromságot piszkálhatod, de nem szokott eredményre vezetni ha nem tudod mit csinálsz, márpedig aligha tudod mit csinálsz ha csak a 3000es fordulaton jelentkező lebegést vetted észre ;-)
Olvasd el a karburátoros cikket a szerviz rovatban, és ha megérted, akkor megérted miről beszélek...mellesleg a karburátor beállítását is leírtam ott. Ha csak az alapján korrekt módon beállítod is jónak kell lennie.
És viszel magaddal 220V-ra elég akut?
Vagy mi?
Akkor már 12V+inverter, de az sem éppen a zsebben elférő kategória.
Nem véletlenül olyan drága az akkus flex.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|