:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Lassú a netem... :(
Én csak válaszoltam a kérdésre. :-)
Ennek örülök hogy jó ember ismerő vagy.De a telefon társaságok is tévedhetnek.Amúgy most ird ide az sms-t biztos elolvasom.
Nálam a flex is feliratkozott a nélkülözhetetlen szerszámok közé.
Szia Bambi!
Mondjuk nem tudom hogy hogyan nem kaptad meg,amikor a kezbesites ertesito azonnal visszajelzett!?? Valld be inkabb,hogy nem akartal valaszolni! Jo tudom sokat rongaltalak mostanaban!
fisi
Bocs, persze ha nem pajszerral kellett visszaerőltetni, akkor jó az úgy, mint Gexxx is írta.
Ja, aztán meg szenvedjen, amíg visszanyomja őket, mi? :-)
Gexxx
Általában reggel 9-től este 8-ig bent vagyok.ha jösz telefonálj előtte.
Szívesen
Aztán ha valami gond van ezekkel a zsiványokkal, akkor szólj. Majd én megtanítom őket a helyes viselkedésre, a fene egye el a fülüket. Ah, Ezek a mai fiatalok... Bezzeg az én időmben nem volt ilyen. Most meg : csak a nők, a pia meg a motor. De dolgozni már nem teccik nekik. Mivé lett ez a világ..
No mindegy. Egy a lényeg: unicum Ja, az más. szóval ha baj van a kölkökkel, akkor összefogunk és ritkítunk. De akkor is hívj, ha az MZ rosszalkodik. Megszereljük hidd el. Van már feszszabályzóm meg kalapácsom. Az mindenre elég :-)
Addigis: Kitartás elvtársak
Gexxx
P.S.: Bocs, de nem bírtam abbahagyni, csak jött az ihlet... :-)
Rakd össze a féket, és "fékezgetve" kijön a munkahenger.
Persze az egyik előbb akar kiesni, azt ott rögzíteni kell, hogy a másik is jöjjön kifelé.
Hát igen, ez jellemző az TZ fékre.
De így működik jól, nyugodj meg, pihenj egy kicsit (így 23:30 körül) majd szépen szereld be a helyére. Hidd el, működni fog
Gexxx
Üdv!
Bambi!
Írtam mailt!
tike.
"Fiam, a levelet, amiben pénzt kértél, nem kaptam meg."
:-)
Jó estét jó szurkolást!
Vettem az alkatrészbörzén tárcsaféket am blokk, ma kezdtem hozzá a rendbetételéhez. Szétszedtem, letisztítottam, de szerintem a munkahengerek nagyon nehezen mozognak. Alig bírtam betolni őket, kihúzni meg aztán egyáltalán nem tudom. Ilyennek kell lennie? Vagy szedjem szét még jobban? Hogyan lehet?
Bambi! Multkor írtad, hogy hol tudok küllőt venni. Leírnád mégegyszer? Meg hogy milyet vegyek. ETZ tárcsafékes agyra akarok tenni egy 16"-os felnit, ami 250/1 hátsó kerék... Vót valamikor.
Köszönöm a nemzeti gárda védelmét.:-)
Arra az sms-re gondolsz amit nem kaptam meg?
En irtam a mubor dolgot. Persze borbol is megvan 3-4000Ft, de a karpitosmuhelyben ahol dolgoztam valamiert mindenki muborbol kerte. Csak nekem volt a TS-en igazi borbol piros vashoz piros varrassal :D
Csicso
Sziasztok!
Nem lenne kedve valakinek csinálni egy GYakran Ismételt Kérdések - GYIK rovatot? Szerintem tök hasznos lenne a kezdőknek (mint én is..) és így a fórumokban se lenne olyan sok dolga a szakiknak a magyarázással.
Rossz ötlet?
Háj!
Valaki tegnap felhozta itt az ülés témát, valaki meg azt mondta kétezerért beMŰBŐRözik. (nevekre nem emlékszem, nem volt kedvem visszaolvasni)
Sztem nem érdemes műbőrrel, mert lehet hogy párezerrel drágább a BŐR, de tartósabb és szebb is. Nameg ha valaki soket motorozik kényelmesebb is.
Üdv!
JA
PUMUKLI!
Meg mindenki más!
Az Aces High MBK motoros túrát szervez a Nyugat-Dunántúlra augusztus eleje-közepe felé. 3-5 napos, még a másik szervezővel meg kell még tárgyalnom. Ha valakinek veóan kedve velünk tartani, jelentkezzen!
Mondjuk dobjon egy mailt.
steelheart6@freemail.hu
Bővebb infó záros időn belül a honlapomon:
panther1987.uw.hu
Széles utat!
Sziasztok!
Keresek MZ 250/1 -es első kereket (18"-ost), féklappal, vagy féklapot külön.
Emberek
Nemreg erkeztem meg Bambitol, vettem egy ujabb feszszabit a mociba. Egy
kis fel gyufasdoboz nagysagu dobozka
Csak az a helyzet vele, hogy 3 erintkezos az 5 erintkezos gyarival
szemben. Olyan, mint a ladakban, legalabbis az elvet tekintve. (a
motorrevus ETZ-ben eppen lada feszszbi volt..) De kaptam oktatast is a
bekoteserol, elmondta, hogy mit-hova, melyik vezeteket dobhatom ki...
Teszteles a jovo het elejen varhato, utanan beszamolot tartok..
--
Gexxx da bizakodo
P.S.: Aki Bambit bántani meri, annak én látom el a baját! Átmegyek rajta a halottasMZ-mel, mint fos a libán... vagy mint liba a foson... vagy mittudomén :-) Ja, és van sírköves ismerősöm.... :-)))
Na, gyere, jáccuk le, Nagyfiú!!! :))))
A prva szadat Tib!:)
Jelentem visszatertem hamvaimbol!:) Csak a Voda 200Mb-os korlatjanak ertem aldozatul!
A gyertyabol a 250-be az N14 C a jo,barmit is mond a pokember (alias-vagy inkabb-aljas Kustib)!:)
Bambi!
Te is kapsz am!
Hiaba irok neked sms-t? B@szol valaszolni!
fisi
Sziasztok!
Még mindíg megvan az MZ-m...:)
Ha érdekel Vkit egy ES 125-ös állok elébe! :))
1971-es jó állapotban csak le kell vizsgáztatni!
65.000.-Ft körüli irányáron!!!
Gyári külső, belső állapot(15.000Km)!
papírokkal!
Lehetőleg e-mail, mert ritkán nézek be...:(((
L@c@
mármint szívesen felteNNém és mármint NEM tudtam megváltozatni a jelszót..
:-D
Sziasztok!!
Indítottam egy honlapot. A motoros része (is) még elég kezdetleges, de szívesen várok Tőletek bármilyen cikket, ötletet, hogy feljavíthassam.
Ha küldtök magatokról és motorotokról képeket, szívesen feltettém!!
Üdv: Miklós
Az oldalam címe:
http://osztonelet.fw.hu
(pumukli=bitang, csak csináltam egy másik reget, mert tudtam megváltoztatni a jelszót és a mail címet.)
Ki lehet égetni,de ha hazaérsz,azért nézd meg,lehet,hogy továbbra is a gyubeállitás a gond.Ha őzbarna,akkor ok.Nem füstöl nagyon,vagy fúl,estlg lassan pörög fel?Ezek gyubeállitási gond jelei.
Steelheart! Csak böngészgettem a honlapod.. Ott láttam. Egyébként Pakson. Üdv: M
az a 3000-3500 szvsz lehet 4000-4500
Gexxx
Igen, tök kezdőként:) Olyan 3-3.5 körül szokom tartani a fordulat, persze amikor rutinozni kell, akkor kb alapjárok. Tulajdonképpen ez lehet egy magyarázat... Egy ora rutinozast ki lehet égetni 30 km normális küldéssel, amiből 20 autópálya?
A korom 32, ja nem, koromfekete, szerintem elég vastag, és olajos is. 50-es keverékkel járok, 95-ös benya sima MOL 2T olajjal.
A keféléstől majd tartózkodom, persze csak gyertyá esetében;) A hézagra pedig vigyáztam, igaz utánamérni nem tudtam mert nincs hézagmérőm.
A drótkefétől azért tartózkodj egy gyertya esetében! A hézagot egy pillanat alatt elbaszod! Lehet kormos attól is, hogy tök kezdőként (???) még nem küldöd eléggé a mocit, nem ég ki rendesen! Egyébként milyen a korom? Szín, állag, olajtartalom!
Üdv: TiB
Vagy csak eccerűen az a baja, hogy Brisk! :)))) Fishi most halkan forog a sírjában.... :)))) És nem tud válaszolni erre! :))))))
Uff: TiB
Hali Bambi
Milyen az a bizonyos feszszab. és mennyi az ára? És hol tudnánk találkozni? Pl hétfő (holnap) délután neked megfelel?
Ha adsz számot, akkor felhívlak (akár e-mail-ben), de itt az enyém is : 30/2596458
Köszi: Gexxx
Nekem LEM sisakom van.
Most szereztem egy rokonomtól, nagyon faja, az eddigi is Lem volt, csak kicsit más. Az felhajtott plexivel sem sípolt, ez felhajtva már 50-nél fütyül. De én le szoktam hajtani, mert egyrészt sötétített, másrészt félek a bogaraktól. Főleg ha 90-nel csattan az arcomhoz :-)
Üdv!
Hello!
Nekem is Grex G06 van.
17990-ért vettem két hete. Teljesen bejön, igaz hogy nincs összehasonlítási alapom.
Mondjuk egy Nolan biztosan csendesebb, de a szellőzése tényleg remek, a kipuffom meg úgyis akkora csendháborítás, hogy direkt jó hogy nem csak azt kell hallgatnom:)
Felhajtott plexivel meg direkt szépen fütyül 40-nél.
A haver akivel ma motoroztunk a frissen felújított pancsájával jött. Mondta hogy akart panaszkodni hogy milyen hangos, de rájött hogy nem is:)
Hello!
Nekem is Grex G06 van. (Decor-99)
17500-ért vettem tavaly. Eddig smkp-n mentem vele ott nem tűnt fel, hogy mire is jó a szellőző nyílás (plexi fel volt hajtva), viszont pénteken már mehettem az ETZ-vel...
Délben 30 fokos hőségben a sok bogár miatt lecsukott plexivel már értettem, hogy mire is jó a szellőzés :)
Tényleg nem főtt be a fejem és kaptam a friss, bogármentes levegőt az arcomba!
Akármilyen bukót veszel, arra figyelj, hogy masszív legyen! Láttam már olyat, hogy fél kg volt az egész és látszott hogy hogy van összeillesztve...
Köszi a tippeket!
A gyertya egészen pontosan Brisk N15YC. Ennek megfelelő a hoerteke?
Amikor láttam, hogy kormos, egy drótkefével nekimentem, amíg szép tiszta nem lett, és a karbi tűjét letettem a második rovátkába. Utána mentunk egy naagy kört, majd gyakoroltam a rutinvizsgára. Majd megnéztem, és láttam hogy fekete. A kiégetes alatt pontosabban mit ertunk? Hajtsak vele mint a paraszt, vagy dobjam a tűzbe?
Azt hogyan állapítom meg, hogy jó-e a gyújtás, és ha nem az, akkor mit kell neki okozni?
Udv!
A gyertyat lehet h kicsit ki kellene egetni, amugy meg lehet a nem megfelelo hoertek miatt is kormos. De sztem okozhatja rossz gyujtas is.
Az ulest vidd el egy karpitoshoz, az tud bele tenni jo kemeny szivacsbol uj seggpárnát és szép uj muborrel is be tudja huzni. Nalunk otthon 2000Ft egysegaron megy az ilyesmi.
Csicso
Sziasztok!
Én vagyok itt a legújabb új fiú. 250-es ETZ-m van, most ment át a műszakin, én meg a KRESZ vizsgán. Rögvest kérdeznék is kettőt:
Kormos a gyertyám. Brisk. A tűt már letettem a második rovátkába. Mire gondoljak még?
Szét van ülve az ülésem, és ez 60km után már rohadt zavaró. Mit lehet tenni ellene?
Bitang!
Ez a MALIGÁN honnan jött? Egyébként csak 1 fellépés erejéig álltunk össze több banda tagjai.
Te merre lax?
Üdv!
Gyerekök
Hun löhet Pöstön Noormális feszszabályzót vönni az ETZ-mhöz
Ezek a kisipari szarok sorra finganak ki.
Esetleg valaki nem próbálta az IFA feszszabit? Azt hallottam jók ETZ-be is és stabilak
Gexxx
Hali!
Fórumon AmbruzsG csinált ilyen átalakítást! Próbáld meg őt keresgélni ott! :) Bár lehet, hogy itt is fellelhető... :o
Üdv: TiB
Nem inkább jobb? Egyébként vagy támaszd ki a dugót a gyertyafuraton keresztül, vagy tedd 5. sebességbe, és állj rá a fékpedálra.
Tanácsot kérek !
Az ETZ főtengely végén lévő megszakító-bütyök nem központos, vagyis "üt" a csavarfej. Ezt most egy korábban olvasott módszerrel (kalapács, rézdorni) sikerült korrigálni valamennyire. Így már csak egy megszakítás van egy fordulat alatt !
De igazából mi lehet ennek oka és mi lenne a szakszerű javítás ?
Előre is köszönöm a segítséget.
Hello mindenkinek!
Éppen felújítás alatt van a szomszéd 250-es tz-je, mar minden mag van rajta. Pontosabban majdnem minden, mert nem tudjuk leszedni a kuplungdeklit, mert valami még fogja. Szerintünk a ford.szám mérőnek a csonkja. Ezt hogyan lehet leszedni onnan? Azt vágom, hogy csavarkulccsal, de hol fogjak ellen, és jobb vagy bal menetes?
Hi! (elore bocs, hosszu lesz, koszi ha valaki elolvassa!)
Na megoldodott a fotengelyszimering problemam vegre a tzvel...viszont van mas:
Furcsa volt eddig, hogy sosem kaptam semilyen fuvokakeszletet ami 1-1 ben jo lett volna az en karbimba, mindig innen onnan kellet probalgatnom. Na most kiderult a turpissag. Az elozo tulaj elganyolt valamit es a 125 ETZ-n nem 22n2-2 van, hanem egy 125 TS karbi, ehhez meg nem kapok 100as fuvokat sehol(meg FutarPetinel sem:(). Raadasul a fofuvoka kulso menete sokkal nagyobb mint a szokasos.
Annyira most ez nem egeto, mert ugyis atalakuloban van a gep. Rendeltem Futarnal egy 150 es felujitott hengert ra, de neki csak magyar dugoja van. Arra gondoltam, hogy megveszem azzal, ugyis at kell alakitani a dugot a szivomembran miatt, meg van mar egy 25mm es pillangos karbim is, talan jobb lenne nem egybol a draga dugot elkurni. Viszont ha mar be van love h mit meddig reszelunk...etc. Akkor milyen dugot es hol szerezhetek bele Bp kornyeken?
(esetleg egyeb tapasztalatok hasonlo atalakitassal?)
Koszi ha elolvastatok!
Csicso
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|