:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Szia!
Kösz :-)
Csütörtökön küldtem mail-t, s nem jelzett vissza, hogy nem kaptad meg. Bár a freemail-nél sosem lehet tudni... :-)
Üdv:
Andris
Hi!
Szerintem, ha a mocival tucc rendesen járni, sokat, és az akksi töltöttségét ellenőrzöd, és rendben van (12V fölött), akkor a töltéseddel minden OK, azt kizárhatod! Akkor viszont valszeg a vezetékezésed fosta el magát, és valahol találkozik az indexed a világításoddal! Szóval szerintem kapcsolási rajz elő, ülés le, és nyomozás, ha ott minden OK, akkor tank le, és az alatta lévő kábeleket nézegesd meg! Ha szarul vannak ott elvezetve, akkor szétdörzsölődhet a szigetelés! A másik ilyen hely, ami sanszosabb, a hátsó sárvédő! Ott is remekül kopnak a kábelek szar elrendezésnél! Relét meg akkor vegyél, ha a kábelekkel már tuti minden OK!
Üdv: TiB
sorszám: 2764 (12580)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-18 23:57:38)
Hát én is azon gondolkodtam, hogy mé' nem megy már??? :) Az biztos, hogy nem hozta ki a gépből, amit lehet! Így járt! :)
Üdv: TiB
Szerintem volt egy kis aggodás a srácnál,féltette a motort,mert ha megtöri,mit fog mondani Anyukának?Jól tetted ,hog y megaláztad.
Üdv a szocin! :-) Régen írtál már e-mailt.
sorszám: 2761 (12574)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-18 23:57:38)
Yes, yes!!
GYertek csak, legalább dumálunk egy jót!!! És megnézhetem a többiek gépét!!! :)))
Fisi
Kedves Attila!
Köszi.
Idáig O.K., de ha ráadom a világítást, akkor miért világít folyamatosan a jobb hátsó? Lehet, hogy valahol zárlatos az áramkör?
Az aksit megmértem, valahol 10 és 15 volt az értéke, közelebb a 15-höz. Tehát úgy néz ki, hogy ez O.K.
Azt honnan lehet tudni, hogy jelen esetben elég a relét kicserélni, vagy a feszszabályzot is kell? Gondolom, a relét mindenképpen kell, utána, ha jó akkor a fesszabályzót helyben lehet hagyni. Igaz? :-) Lehetséges, hogy a fesszabályzó rossz, de ezen az index-problémán kívül minden villamossági rész O.K.?
Kösz, és üdv:
Andris
A lényeget elfelejtettem lehet velünk jönni.
Motorféreg!!! ide írok mert valamiért nem megy az E-mail.(valószinű béna vagyok)Utcai motorok rendszámmal lábon megyünk olajfolyással.Legközelebb Júli első vasárnap megyünk, kaloringre remélem sok MZ lesz mindenki mehet aki szeret pályán motorozni.Zárt ruha kell(lehet kordura is)1500ft motoronként.De szoktunk menni a Mátrába Visegrádra vagy Lepencére motorozni.(Zsandatara most is ott van öt MZ-s társal,nekem melózni kellet)Ha pontosabb infó kell valakinek hivjon a 06203420977-es telefonon.üdv bambi
Hello
A henger alakú az, és mivel hagyományos index relé van benne, a feszültség növelésével (mivel csökken az áramerősség) gyorsabban villog. Szóval először mérd meg a töltést, és ha nem sok akkor cseréld ki a relét, mert az rossz, ha sokat tölt akkor be kell állítani vagy feszültségszabályzót cserélni.
A harmadik szál a visszajelző, ha nincs bekötve attól még normálisan kell villognia.
Üdv Attila
(Ja a 2X18W felirat is normális)
sorszám: 2756 (12565)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-18 22:44:22)
Sziasztok!
Hosszú körök után végre egy szép 251-es büszke tulajdonosa lettem. Üdv mindenkinek, terveim szerint rendszeres "látogató" leszek. :-)
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ma az indexeim (mind a 4) elkezdtek gyorsabban villogni, majdnem folyamatosam égtek. Megnéztem a jeladót (ez a szürke henger, vagy a fekete doboz?), ellenőriztem a vezetékeket, erre még rosszabb lett: világítás nélkül már nem ég a jobb hátsó, világítással viszont folyamatosan ég nagy fénnyel.
A kérdésem az lenne, hogy vajon a jeladó ment-e tönkre (az is furcsa, hogy 2x18 W van ráírva, de az indexlámpáim 21 W-osak)? Egyáltalán a szürke henger, vagy a hozzá kapcsolódó fekete doboz? A hengeren három csatlakozó van, de csak két vezeték csatlakozik hozzá, ez így rendben van?
Esetleg teljesen más irányba kéne tapogatózni?
A gépkönyvet elolvastam, de tanácstalan vagyok. Az biztos, hogy az aksit nem cseréltem ki, az égők 21 W-osak, s égnek, ha csere-berélem őket.
Bocs, hogy hosszú voltam, meg hogy rögtön kéréssel nyitottam :-)
Köszi.
Üdv:
Andris
Ja, és a nap vicce! Szokásomhoz híven jöttem haza Gödöllőről, merthogy ott melózom mostanában... Aránylag haladt a sor, így nem előzgettem. Aztán eccer csak látom a tükörben, hogy valaki naggyon akar haladni! Hülyegyerek Suzin, tűz előre a lámpánál.... Én meg utána! Finom rajt, látom, hogy a gyerek nem megy, aztán mikor végre felpörög neki, akkor izomból! Én 90-ig megyek, ő meg legalább 120-ig... Köv. lámpánál talizunk, beállok mellé! Gyerek 1+kupival görcsöl, én üresben, lámpa vált, teszem egybe, aztán ami belefér! :) És megyünk egymás mellett, 2-es, még mindig, 3-as, kezdek elhúzni, és 4-ben otthagyom a srácot.... :))) Megmondom őszintén fingom sincs mit lovagolt, mert elfelejtettem megnézni, de 600 körüli zsír új moci volt... Szóval nem kell lenézni egy TZ-t! :)))
Üdv: TiB
He? A Sprint 2T MOL-os olaj félszint??? :o Akkor mit akartok, én is adok a kicsikémnek fincsi olajat! :))))
Üdv: TiB
Fisi!
Már késő. A cuccok legtöbb részén 4-6 réteg alapozó. :) De nem túl vastag. Azért kössz. A mardék cucokra akkor már csak még egy réteget fújok. Aztán a többi.
Szétszedtem a hátsó lengéscsillapítót. A felső szemet le kell venni a szimmering cseréjéhez? Meg a többi gumicuccot lehet kapni boltba, vagy ha jó állapotú a régi, akkor azt vissza?
Jaja ott láthattad, de el ne áruld hogy mennyivel mentem, csak akkor ha lassú volt a sebesség. :-) Még a végén Semi kinyír. Tegnap este is látott olyan 100-al szaggatni az Alkotás úton, és megígértem hogy vigyázok a gépre mint a szemem fényére. :-)
Piros ETZ szürke lángokkal? Láttam ma a körúton.
Dino!!
Azonnal hagyd abba az alapozó fújást!!!! Ha töltőalapozóval nyomod akkor nem kell 3 réteg csak egy egyenletesen megfújt egy- vagy rosszabb esetben 2!! Túl vastag alapozó réteg megrepedezhet!!!! Hallgass rám mielőtt késő lesz!!!! Nem kamu!!!
Fisi
Cukorfalat, persze főleg. :-)
Most látom hogy a hátam mögött rosszindulatú megjegyzéseket írsz rólam. :-)
Annyi hozzáfűzésem van, hogy ha valaki nem motorozik csak szaladgál az nem fog elesni. :-))
Tike!
Esküszöm nem láttalak. :-) Ma mondta Bambi hogy ott álltál, de nem vettelek észre, bocsi!
Igen szép az az MZ, csak ne lenne rajta az a takonyszínű láng. :-)))
Egyébként legnagyobb gondja a kuplung, de jövő héten Bambinál önképzőbe javítom, szakszerű tanácsok meghallgatásával az Őzikétől. :-))
Az enyémen meg eltört a sebváltó visszahúzórugója, szal idő mire kész lesz, szar meló...
Massino
hali!
adjatok tanácsot! milyen indexet tudnék bmw k75 lámpaidomba szerelni. a gyárin kívül.
Köszi! :-) Próbálkozom szépítgetni, meg a saját ízlésemre alakítani! :-)
De ez csak a külső! Bent még vannak gondok! :-( Bár megfigyeltem, hogy minél többet megy Bambi műhelyébe, annál jobban gyógyul! :-)
ciao
Gábor
hali dino !
mindössze annyi bajom van vele , hogy kormol , kokszol és a mechanikus zajok felerősödnek . (sprint 2t) pedig az félszintetikus .
Tike
Igen, azzal volt! Az én ici-pici cukorfalatommal... :-O
ciao
Gábor
Két napja átjött egy haverom, beállítani a porlasztót a Simsonján. Előtte tankolt, valami nagyon olcsó olajjal keverték neki 1:33-ba. Mondtam neki, hogy az túl sűrű, nyugodtan járathatja 1:40-nel is.
Leszívtam egy kis benzint egy TELJESEN TISZTA FLAKONBA. néhány perc múlva nagyon érdekes jelenségre lettünk figyelmesek: a flakonban a lé 3 külön fázist alkotott: kb fele-fele arányban lent egy sötét réteg, fent egy világosabb réteg, a kettő között pedig egy még sötétebb, kb 2 mm vastag réteg van.
Ha fölrázzuk, akkor elkeveredik rendesen, de kb 10 mp múlva ismét a fenti állapotot veszi fel.
Ma megnéztem a benzint, ami maradt a flakonban: a helyzet változatlan, csak a középső vékony rétegben megjelentek valami apró szmötyik.
MI EZ????
Ő mindíg ezen a kúton tankol, már fél éve. Én ezen a kúton tankolok az MZ-be már két éve, de csak benzint, kannába, és otthon keverem 1:50 Castrol TT-vel (sima ásványolaj, 2200Ft/l)
Tavaszról maradt egy flakonban kb fél liter TT-vel kevert benzin. Ez ott állt mindenféle mozdítás nélkül a polcon már néhány hónapja. Ránézésre semmi különválás nincs, ha felrázom, akkor ugyanolyan, mint rázás előtt.
Tehát a hiba biztos nem a benzinben van, hanem az olajban.
Ja, még valami: a srác fél éve vette a motort, azóta mindíg arra a kútra jár. Miután megvette a motort, egy vadonatúj kipufogót szerelt rá. Szétszedtük, és mindenütt kb 5mm vastag KEMÉNY szutyok lerakódás van benne.
Ezek után már biztos, hogy kétüteműbe csak jó olajból házilag kevert benzint fogok tölteni.
Az egy gyűrűtámasztó.
MZ-ben nem olyan kritikus, ha hiányzik, csak nagyobb az esély hogy beakad a gyűrű a rés szélébe és eltörik.
Láttam már olyat, hogy Yamahán a srác kireszelte onnan, mert "az biztos folytás", és az első rúgásra eltört a gyűrű, + a dugó is!
De MZ-n még nem hallottam ilyen esetről.
Ha rám hallgatsz, inkább otthagyod, mert az a fél lóerő, amit hoz, az nem éri meg a törés nagyobb kockázatát...
Fisi!
Dehogy pancsoltam el! 1100 píz volt 1 dl. Még ki sem nyitottam, úgy vigyázok rá. ::) Amúgy este nem csukom le, mert sötétített és Cimconvilágítással párosítva elég veszélyes. Egyszer próbáltam és az lett az eredménye, hogy egy embert kb 20 m-re tőlem vettem észre és elég közel húztam el mellette.
g10-et meg nem kaptam, de EZT ÍRTAM MÁR A MÚLTKOR IS. 3M-es trutyi valami, a korong meg szürke és tök jó puha. Ha nem lenne olyan drága jó lenne fürdőszivagynak is. A 2000-es csiszolópapír meg WC papírnak. Az illatosító meg lehetne eper illatú olaj. Meg ricinus a benzinbe és lesz sültkumpi illat is. :::)))
Meg ha már festés és az ekecs úgyis olvassa 2 réteg alapozó mostmár mindenen. Holnap már három lesz. A sok festékből meg majd faragok magambak egy tök jó áramvonalas motort. :P
Massino!
Nekem meg nincs mobilom. Az utolsó kettőből motor lett (elcseréltem). :)
Üdv!
Massino, Te voltál a piros TZ-vel Bambinál??? Bakker...
tike
Hamar elhuztad a csikot van nálam egy kis gubád!
Nem megy hogy ne üljek motorra.
Holnap is be kell menni melózni,
és olyan nincs hogy alapos ok
nélkül beüljek a BMW-be:)
Az életveszély pedig nem elég alapos ok:)
Ne ülj egy-két napig motorra, és akkor megúszod! :)))))
Üdv: TiB
magwas
Massino minden héten összetöri a gépét, én mégsem kerültem sorra! Szóval nyugi! :-)
Egyébként ma kicsit aggódok mert az enyémmel ment el! :-O
A melóhelyen hármónknak van ETZ-nk.
Az egyik kolléga tegnapelőtt törte össze az övét, a másik tegnap.
Én jövök?
Nekem is egy 2 éves M35-öm van. :-)
VP-nek üzenem itt (mert elérhetőséget nem adott meg), hogy köszönöm a bejegyzést a vendégkönyvbe, a TS videót megnéztem, tetszett, képeket is várnék :-) ->Miklós (osztonelet.fw.hu)
Szia Panda!
Nekem van 1 30N3-1 es karbim igaz jobbára alkatrésznek való, mivel a levegőcsavar rész vmiért el lett barmolva, de így is ment vele a gép egészen jól.:)
Ha érdekel, itt vagy a somabacsi@vipmail.hu-n kérek választ.
Csak az a baj azzal a tücsök picsája csillogással, hogy nappal nem nagyon veszed észre a sok hajszálkarcot!!! Ha este egy kicsi izzó fénye felé fordíod akkor megláthatod miről beszélek!!!
Sajna a G10- el sem bírod annyira tökéletesre megcsinálni! :((
És persze ha este mész majd akkor az összes fénysugarat szét fogja szórni annyira hogy éppen nem fogsz rendesen látni!!!
Ez a lényege annak hogy vegyél G10- est! Meg a lakkban is benne maradnak a nagyobb karcok, ezt is estefelé lapos szögből nézve tudod ellenőrizni!
Kelle neked az a G10!! :)) Illetve az M3 finompolírja, mert azt vettél a múltkor??!
Ugye nem pancsoltad el????:)))
Fisi
Gexxx!
Nekem meg már régebb óta megvan egybe, jobb minőségbe, 24mb-osan, csak el is felejtettem. Amúgy a fene se tudja, hogy honnét votl meg nekem előbb.
A vicclapon volt fönn a múlt héten egy régi trabireklám. Németül. Tök SÜTI! :::)
Tomóka!
Mi bajod van a Mol-os cuccal? Az igaz, hogy szar, DE legalább magyar. Amúgy én az Agipnél szoktam itatni a Cimcont és ŐZIKE barna gyertya, 85 körüli végsebesség, taknyos kipufogó és jobb hátsó index!
Ezaz Kustib! Mond meg nekik, ha már igazad van! Alapítsunk MOL-barát egyesületet. Tényleg ezt ki lehetne tenni a szavazásos részhez.
Fisi!
Kustib nem azt mondta, hogy a többi olaj a szar, hanem azt állapította meg tömörebben, hogy minek vegyen drága olajat, ha a drága olaj árán vehet drága benzint és azzal motorozhat jó sokat. Amúgy én is így gondolkodom. Itthon valami gagyi 2T-s olaj van vésztartaléknak.
Mondjuk a felújítós dologban is van valami. Bár én nem aggódok ennyire. :)
És végül Bambinak van igaza!!!!! :)
aakos:
Tárcsafék szétszedés sűrített levegővel. Én is így csináltam és meg is lőtte a kezem az egyik munkadugattyú úgy, hogy eltört a körmöm is. ;(
Nem tudom miért sz.rik mindenki a gyújtásállítástól. Szemmel kell gyerekek. Megszakítóhézag 0.3-0.35 (az olyan szmre pici), gyertyahézag 0.6 (mint a hüvelykujjamon a köröm) az előgyújtás 3 mm körül, attól függ, hogy hogy megy meg eszik meg pörög a gép. :) Persze azért én is utánnamérek néha. Megesett, hogy TS 250/1-es nél az MZ ETZ 250-es tankját lekaptam, tolómérő elő és már mértem is. Aztán rájöttem, hogy hülyeség ennyit szenvedni vele. :)
Mindenki!
Sport légszűrőt lehet kapni boltban?
Van otthon egy ETZ (talán 125) hengerem, amiben a porlsztó felöli beömlőn van egy belógó fém darab. Gyárilag van ott, legalábbis úgy néz ki. A másik hengeren, amit használtam is nincs ilyen. Jól sejtem, hogy az a ém darab egy folytás akar lenni?
Bocs, az isi Fisi akart lenni!!!
isi!
Felpolíroztam a bukómat, a f_sza Videotonos védőszemüvegem meg az öngyújtómat. Nem is olyan nehéz, kár volt paráznom annyit (bár jobb félni, mint megilyedni). Csak a farléca g3-mal csináltam, de olyan lett, hogy seggen csúszik rajta a napsugár. Még a tök kapcos öngyújtóm (sörnyitós ám!!!) is csillog, mint a tücsö pi___á-ja! :)
Gexxx!
Ott az enyém! Ki sem kell találni. :)
Nem sok minden van szerintem egy MZ
elektronikában, ami elromolhat. Persze
az el is romlik. Mindenre, aminek egy
kis baja is lehet, ott a tuning oldalon
a helyettesítő áramkör modernben (lámpa,
gyújtás, fordszámmérő). Az alkatrészeket
be lehet szerezni katonai kivitelben, bele lehet önteni rezgéscsillapító szilikongélbe, és a huzalozást (ha nem elég az a 20-50 év amit a gyári kibír) átalakíthatod strapabíróbbá. Az aksit és a generátor marad hátra. Aksiból vannak
a modern gondozásmentesek, generátor helyett meg mágnesezd fel a féktárcsát,
és a féknyereg köré tekerj fel pár tekercs drótot :)
Bocs, hogy megint beleugatok a fórumba, de már nem sokáig vagyok on-line netközelben. Jön a szünet. De majd szeptembertől ismét...
Szóval: Csak azt szeretném mondani, hogy ha a "filmek, hangok" között megtalálod az mz reklámokat, akkor tudd, hogy ezt már én is megtaláltam, nem tőled nyúltam le. Köszi
Gexxx
Nem találnál ki nekem egy olyan mz elektronikát, ami nem megy tönkre soha? :-)
Hi!
Ma szétment az indexem. Kínomban feltaláltam a termoillanikus ampermérőt, mert persze műszerem az nincs (illetve van, csak a gyerekek szétdobálták).
Sziasztok!!
Frissítettem a honlapom! Felkerült egy csomó (19db) kép szétszedett és egész motorokról. Végső cél: bekerülni a jobb oldalon a Szoci lapok közé!! :-) Ha van kedvetek segítsetek azzal, hogy küldtök képet a mocitokról :-)
Üdv: Miklós (http://osztonelet.fw.hu)
újabb tuningmz készül? gondolom 300 cc. a minimum.
tike, te telhetetlen. akkor is az én gépem lesz a jobb. (meg szebb, megbízhatóbb... ) :-)
Gexxx
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|