:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Doktor úr!
Akkumulátorból megfelelő a hagyományos is,
nem kell a pénzt szórni feleslegesen
az első idom elvileg érdekelne. Küldök e-mailban egy képet a fajta azonosítása végett.
sorszám: 2865 (12920)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-25 19:12:23)
Sziasztok!
Zselés aksival kapcsolatos tapasztalata kinek van? Érdemes annyival több pénzt kiadni érte? 9 amperórás aksit használtok?
Van egy eladó első idomom: narancssárga, a nagyobb típus (beápített Skoda index-el), egy-egy nem nagy repedés a műanyagon és a plexin. Mindez Miskolcon található, az árban megegyezünk, nem ezen akarnék meggazdagodni :-)
Fisi, gratula, szép nagyon a motorod.
Üdv:
Andris
Ja!!!
És javíttasd csak ki a cikkben azt a pontot, hogy aí gyári piap egy nagy sz@r!!!!
Ugye mintha te is fémtesteset vettél volna mostanában a tiédre???! :)
Meg hogy húztam a csíkot vele a szakadó esőben- emlékezz csak???!!
Fisi
Háát nem hiszem?!
A karbi vadi új, de egyébként tényleg sokkal jobb mint a régi volt! Csak el kell találnom a megfelelő főfúvóka- gyújtás arányt hozzá!
Gondolj bele!
Ehhez nem volt semmiféle leírás gépkönyv, mint a régi- meg az újabb csatos karbikhoz- tehát szinte én vagyok az első országszerte aki beleásta magát a finomításba!!!
Tükör egy pár mad' 4 ezer ft... :(((
Fisi
Uff cimbi!
Itthon vagyok, és gondoltam felnézek kicsit netre.
Nekem tudod mit szerezzél ? Két műanyag spirál lefogató patentot a lámpafejembe!
Amúgy sejtettem, hogy a tükröd nem lesz fasza.
Ja ha nyagyon tesztelős kedvedbe leszel, kerüljk egy karikát a régi karburátoroddal, szerintem kellemes meglepi lesz, és szerintem a hang egy része is a karbidból jön!
A pókembert meg ne bántsad!!! :)))
Majd augusztusban megszereljük a gépét a campingben, oszt' jobb lesz mint valaha!! :)))))
Fisi
Szia Peti barétom!!!
Hogyhogy itt, és ilyenkor??!! Hévégén ha lesz időm a Lada gitteléstől akkor ugrunk hozzád Dorkával, csak még a tülreim sincsenek meg, a f@sz üveges úgy elb@szta hogy rendelhetek két újat... :((
Úgyhogy inkább jövő héten!
Ja!
Megjött a dugó, naggyonminőségi darab- Szigeti szerint grafitos- amit azrté nem hiszek- bár eléggé sötétszürke színe van!!!
Bambi szerint a török dugók nem grafitosak?!! Na mindegy Futár Petinél igen olcsó volt- mindössze 4000 ft volt a szett!!! Máshol ezt 10 ezerért árulták...
Ja és nem lett rosszabb a mocim, mert azóta hogy beleraktam a 125- ös főfúvókát még nem mentem vele egy métert sem!
Vigyázz már ott vagyok mögötted erőteljesen- csak ne kattogna az a qrva dugó alapjáraton! :)))
Fisi
Ja nemsoká képek is lesznek a cikkhez, Fisi volt a fényképészem, meg az ő mocija volt a gyújtásbeállítás alany :)
Ja Fisikém, ne csodáld, hogy rosszabb letta mocid, mer nem voltál nálam utánállítani, meg a fúvókáid is buzeráltad, gyere el, oszt majd megizgatom a gépet, kap egy extra gyújtásértéket, és repül újra :)
Na ezt szeretem, ezek szerint volt értelme megírni a cikket!
Ja a múgy a 40-es hézag szemre is jó, inkább asz előgyújtás 2,5-3,0 értéke kényes a legtöbb ETZ -nél.
A könyök, meg azér sárgul, meg lilul, mer szar kisipari geci, mint minden alkatrész manapság, régen még szenet raktak az acélba, meg rendesen tudtak krómozni, és azokatz a cuccokat, amiket ma újként árulnak, 10 éve kidobták volna selejtbe.
Téves tibikém!
Csak eggy olajleeresztő vann, a másik a kapcsolásrögzítő, ezt nem nagyon kéne kivenni, mert lehet hogy nam a helyére megy, és a válto szarabb lesz tőle, lehet a te váltókarod is ettől remeg úgy, márha még nem cserélted le a rugót, amit mondtam :)
ÓÓÓÓÓÓ te háládatlan kutyafülű Aladár!!! :)))))
Nem szájalni, hanem csomagtartót venni Mz- re!!! :)))
Átadom a puszit, majd jövő hónapban valamikor felhívlak!
Addig is bírd ki- látom hiányzom már??! :P
Fisi
Megcsalsz, te szemét????? :))))))) Még te mondogattál a múltkor.... széééééép! :)))
Üdv: TiB
u.i.: pusszancs Dorkának is! :)
Ha megnézed a könyvet, két olajleeresztő csavar van... Az más kérdés, hogy az egyik a bal deknit is fogja! :)))
Üdv: TiB
Pumukli!
Megkaptad az emilemet????
Az oldalam címe:
http://kep.tar.hu/fisi
Mikor taizunk majd???? Ha kell telszám akkor mailben.
Fisi
:) Ezt most véletlenül tudom. Ezt tanulom az egyetemen.
kösz bambi,igazad volt letestelt,megoldotta a párom.
aakos!! honnan a fenéből lehet felszedni ilyen "motoros műveltséget", mint amit Ti itt nap mint nap csillogtattok? ez a szakmátok, vagy szakkönyvekből sajátítjátok el? el nem tudom képzelni :-)
Az csak annyit jelent, hogy jól meg volt hajtva a gép. A felületen 300°C körül ilyen színes oxidhártya keletkezik, egyébként futtatási színeknek hívják őket.
Hi!
Sikerült beállítanom a gyújtást, bár 0.4-es hézagmérőm nem volt, szemre csináltam, de sokkal fajább mint volt, de akkor holnap még egy Brisk gyertya hozzá, és tényleg naon királynak kell lennie.
Kérdés:
Tényleg rossz gyújtásbeállításra utal, ha a kipuffkönyök elszíneződik (sárga-lila-kék)?
Thx.
Üdv!
Hello!
Én is Alianznál vagyok egyébként és a 125ös-re negyedéves díj csekken fizetve A0-ban 174 forint:)Tehát mondom nem az összeg az ami gondolkodóba ejtett.
Szia Steelheart!
A 260asnak megfelelő hőértékű gyertya az a sima Brisk N14, semmilyen Y jelűt ne vegyél az nem 2üteműbe való, csak melegeni és kopogni fog tőle a motor.
Soma
hali mindenki!
az olaj leeresztő csavar a blokk alján van! egy bazi hatlapfejü. a motorblok ball oldalán csak a dekli tartócsavarjai és az olajszint ellenőrző csavar van.más kérdés , hogy a mardéktalan leeresztéshez ki kell tekerni a legméllyebben lévő tartócsavart is mert a kuplungtérből nem folyik vissza a váltóhoz.
Szia!
Szerintem menj be e biztosítódhoz az eredeti szerződéssel és kérdezz rá a dologra, mert elvileg minden balesetmentes év után 1 bónus osztállyal feljebb megy az ember. Egyébként 1 bónus osztály -5%-ot jelent a 0 szint díjához képest. Max bónusz 10-ig lehet elmenni, akkor pont a felét fizeti valaki a 0-ás alapdíjnak. Egyébként ha autót vennél, arra egy tök új szerződést kötnél és 0-ról kezdenéd, hiába lennél a motorodnál bónus akárhányban. Még akkor sem, ha ugyanannál a biztosítónál lenne mindkét jármű biztosítva.
Egyébként ki milyen biztosítónál van? Nekem 4 éve lesz meg a 250-es ETZ és azóta is az Alianz Hungáriánál vagyok. A netrisk.hu oldalon folyton ez jön ki nekem a legolcsóbbra: B2 osztály, 1026 Ft negyedévente csekken befizetve. Viszont a szamarámnál meg az ÁB Aegon lett a befutó, ott még nincs bónuszom, szintén negyedévente inkasszóval 8200 Ft asszem.
Üdv!
Hali!
Jó hogy felkerült ez a gyujtásbeállítás cikk, most pont kell. Brisk N14YC a 260-as?
mer új gyertya is lessz.
Meg a gyujtásbeállítás, azt irány egy kicsit nagyobb túra:
Csurgó - Székesfehérvár (210km)
Üdv!
Ez nem semmi,hogy ennyit költesz a motorodra,biztos frankó lesz.
Lehet,hogy a kapcsolt test szál az izzónál! letestel,és igy kikerülte a lenti test kapcsolót és valószinű ezért világit állandóan .üdv bambi
Hali!
Ma megvettem a motoromhoz a csavarok hatlapos rrészét. 11600 pénz volt, igaz, hogy mindenből kétszer annyit vettem. Saválló 8.0-as csavarok. Saválló krómozottjuk nem volt. Pedig az üzemben a gépeken az van.
Az imbuszosokat meg majd egyszer, ha arra járok.
Homz!
Kérdezd Bambit. Ő szerelő. És úgy hallottam, hogy jól is dolgozik.
drtorokandras!
Sima metrikus menetű 6-os (M6). Csak imbuszosat tegyél be helyette.
sorszám: 2836 (12831)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-23 23:04:00)
Fisi örülök,hogy meg van a kártya.A dugattyút fogdoshatod,de nem kell dörzsölgetnek,ez nem az aladin lámpása:-)
Szaisztok!
Köszi az olajleersztéssel kapcsolatos -néha meglehetősen brutális- tippeket. :-)
Maga a leeresztő csavar egy sima csavar. Tehát ha nagy nehezen ki tudom -akár teljesen tönkrevágva- varázsolni, akkor egy sima csavarral tudom helyettesíteni?
Üdv:
Andris
Sziasztok!Az mért van,hogy már 4 éve van motorom és még mindig A0 ban vagyok kötelező biztosítás ügyileg.Egyik haverom pedig rendszeresen lép előre,igaz nekem 125-ösöm van neki meg 750,de ugyanolyan idősek vagyunk.A bizt dijam így is alacsony nem is ez aggaszt,hanem,ha mondjuk autót venneék ott már nem mindegy a dolog.
Sajnos mostanában nem nagyon érek rá, de lemérem, és megadom a méreteket.
Egyébként felül 2 ponton van rögzítve: 1.hátul az ülés tartó csavarjánál, (amelyik a sárvédőt is tartja.)
2. a hátsó lengéscsillapító felső csavarjához
Alul egy helyen van rögzítve, egy rövid karral a hátsó lábtartó csavarjához.
Ezzek ugye fix pontok, de az egész méretezését majd küldöm!
Üdv Attila
Tapasztalataim szerint ilyenkor nem a menet van beragadva, hanem a csavarfej. Fogj egy olyan fúrószárat, ami még éppen nem bántja a menetet, (egy másik furatnál meg tudod nézni) aztán középen fúrj be. Ha így sem megy, akkor fúrd fel egyre nagyobb fúrókkal, csak vigyázz, nehogy lefúrd teljesen a fejét, mert az olajellenőrzőnél máshogy nem tudod kivenni a csavart. (A házcsavarok ennyiből egyszerűbbek.) Ha esetleg nem akarsz fúrkálni, akkor próbáld melegíteni a házat (valami gázégővel), csak előtte vedd le a tankot a biztonság kedéért. Vagy fektesd el a mocit, tegyél a csavarra lazítót, hogy a furat csurig legyen vele, aztán pár perc után a lehető legnagyobb csavarhúzóval teljes súlyoddal nyomva próbáld meg.
HI!
Próbld ki a kalapácsos módszert, és sózz oda neki rendesen!
Ha nem megy próbáld meg jól beáztatni gázolajjal, mert az jobb, mint a csavarlazító!
Próbáld meg T csavarhózóval, támaszd a mocit a fal mellé, és dőlj neki teljes súlyból a csavarhúzónak, ja és fontos, hogy a legszélesebb csavarhúzóhegyet használd, ami belefér!
Ha így se akkor sajna le kell venned az egész oldalát, és valahogy kifórni, mert, ha az olaj leengedéshez nem is, de a későbbi ellenőrzéshez kelleni fog!
sorszám: 2830 (12800)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-22 22:09:36)
Szia!
Esetleg még próbáld ki azt, hogy a csavarhúzót rátéve a csavarfejre óvatosan megkocogtatod kalapáccsal. Ez néha többet ér mint a csavarlazító, nekem legalábbis már többször bejött. Hátha....
sorszám: 2829 (12798)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-22 22:09:36)
A képekből nekem nem tiszta, hogy hová van a csomagtartó felszerelve. Mi rögzíti a motorhoz?
Meg tudnád tenni, hogy leveszed a méreteit?
Vagy találkozunk valahol és megmérem én.
Szerintem mas modja nemigen van az olaj leengedeshez.Nekem is bevolt epulve a csavar,igaz az olajleereszto,de furtam melle egy lyukat,menetfuro,es ok.
Neked inkabb az idoszakos ellenorzessel lesz gond,de csinalj meropalcat,ha maskepp nem megy.
sorszám: 2827 (12795)
( előzmény: drtorokandras, 2004-06-22 22:09:36)
Közben megnéztem, hogy tényleg van e róla kép, és van Pl. Tória és Peetair képei között a , 2064 és a 2118 (némi cuccal)
Biztos van több is, nézz körül.
Hello
Annyi a hozzászólás nem győzöm olvasni!
magwas
Nekem ilyen oldalcsomagtartóm van, a galériában megtalálod a 2. szocitalinál. Sárga tankos ETZ oldalcsomagtartókkal.
Szerintem tuti dolog, régen lehetett hozzá kapni levehető dobozokat is, (Eredeti MZ!!) még van egy enyhén törött a pincében.
Szerintem jó egy ilyen csomagtartó, több cucc fér rá mint dobozba, viszont mindent be kell rakni kukászsákba hogy ne ázzon!
Üdv Attila
Fel is merült azonban egy olajjal kapcsolatos kérdés (amint lentebb olvastam pont ez van terítéken)
Nem tudom kicsavarni az olajszint ellenőrző csavart (kis- és nagyfejű csavarhúzó, alapos csavarlazítós átmosás sem segített). A kérdésem az lenne, hogy elég-e a blokk legalsó pontján lévő olajleeresztő csavar kicsavarni, s hagyni, hogy a gravitáció dolgozzon? A gépkönyv szerint külön kéne a tengelykacsoló térhez is. Elvileg teljesen kicsurgatva, majd pont 9 decit belemérve nagy jelentősége nincs a szint mérésének, nem ?
Üdv:
Andris
Sziasztok!
Megoldódott az index-rejtély: a vezetékek ellenőrzése után úgy döntöttem, hogy beruházok egy új relére. Megvettem, s minden rendben. Csak halkan jegyzem meg, hogy ennek ellenére nem igazán értem, hogy a régivel miért égett a "rossz" index folyamatosan, de mind1. Lényeg, hogy jó.
Olvastátok a sufniszervizes cikkeket??? Elég vadak! :))) Ha jól tudom 3e körül van egy pár proti, az eccerűbbnek tűnik, és jobbnak! :)
Üdv: TiB
A fékkapcsolók a testet kapcsolják, magyarul valahol letestel, ahol nem kéne! Kérdés, hogy hol.... :o
Üdv: TiB
Szaktársak,nagy gondom van.A párom irta,hogy a féklámpa világit,még akkor is ,ha lehuzza a sarut a féklámpa kapcsolórol.Már minden mozgatható csavart,fékbowden feszitőt stb..mi lehet a gond?(TS150)Lehet hogy a két vezeték(ami a trafórol jön,ill a kapcsolórol)össze van cserélve?
még mindig 150-es ETZ-m van :-) értettem, 6 dl, felírom. de akkor lehet nem is szenvedek a töltögetéssel, ha jó így.
mz hogyan tovább, 104. oldal
Én egyszer vittem a mocit szerelőhöz.
Azóta egyre több indokom van arra, hogy nem viszem hozzá még egyszer. Pedig motoros a csávó, Yamaha Drag Star-ja van.
Csak azt nem tudom, hogy amikor nagyobb szerelésre fog sor kerülni, akkor mit csináljak. Pedig már érik, mert van benne 30000 km, a hármas mellet már van egy üres fokozat, és még a nyáron várhatóan beleteszek vagy 6-8 ezret én is.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|