hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 23. szerda 
Béla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

kustib
válasz erre | email2004-06-30 19:55:59
Hááát.... Fishi egy vérbeli bráner! :))) De azért szeretem! :))))))
Péntek késő délután jó? A Szőlő utcánál, ahol melózom, összefuthatnánk! Kb. 6-ig vagyok!

Üdv: TiB
sorszám: 2965 (13191)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-30 00:47:53)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-06-30 17:55:17
Kiváncsi vagyok, hogy másoknak mi a véleménye az 5000-es fordulatról?
sorszám: 2964 (13185)
(előzmény: Miki, 2004-06-30 14:24:47)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-30 14:27:10
"Városban sem megy az ember olyan sokat 30-nál kevesebbel"

Ez nálam annyira igaz, hogy otthon 70-80-al járok :-)

Gexxx
sorszám: 2963 (13179)
(előzmény: magwas, 2004-06-30 12:56:58)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-06-30 14:24:47
Magwas, ha te 5000-en járatod a motrot napmintnap, akkor félév alatt kikoptatod a szettet.
Szerintem.
sorszám: 2962 (13178)
(előzmény: magwas, 2004-06-30 12:56:58)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-06-30 14:21:52
Pontosan, a régi óra is marad, és a kormányra még egy bicajóra. Én szint 2 éve vettem egy Cateye órát 3000 Ft-ért (persze, román lejben számolva). A mágnes súlya szerintem elhanyagolható.
Talán ami nekem sem tetszik, ki kell pótolni 2-3 centire az érzékelőt a villától a kerék fele. Nem mutatós így, de a lényeg, hogy működjön.
sorszám: 2961 (13177)
(előzmény: magwas, 2004-06-30 12:41:51)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-06-30 12:56:58
Az ETZ szerelési kézikönyv elején van egy pár karakterisztika. Én diesel merdzsóval jártam eddig, nekem is hülye hangja van a motornak amikor 5000-en pörög, de a karakterisztikák meggyõztek. 5000 fölött egy kicsit a legjobb a fogyasztása és a forgatónyomatéka, és 5500 körül a legjobb a teljesítménye. Mióta 3000 helyett 5000-en járok, azóta érezhetõen kevesebbet is eszik.
Próbáld meg azt, hogy valami elhagyatott úton beteszed egyesbe, és 5000-en mész 2-3 km-t, ami kb 30km/h, hogy hozzászokjál a hangjához. Városban sem megy az ember olyan sokat 30-nál kevesebbel, fölötte meg sebváltás kérdése az ideális fordulatszámtartomány tartása.
sorszám: 2960 (13174)
(előzmény: Miki, 2004-06-30 12:02:24)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-06-30 12:41:51
A bicajos órát úgy oldottad meg, hogy az is külön méri a sebességet meg ilyeneket?
A bicajosnál csupa digit. óra volt, majdnem annyiba kerülnek mint amennyibe az egész moci volt. Ráadásul ha mérni akarok vele, akkor fel kell tenni a mágnest a kerékre, ami kiegyensúlyozatlanná teszi, és az érzékelõt meg rohadt közelre kell tenni ami nem tetszik.
sorszám: 2959 (13172)
(előzmény: Miki, 2004-06-29 16:18:32)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-06-30 12:02:24
Tudom, tudom..igazad van, csakhát városi mászkálásnál nem mindig lehetséges 3000 fölött járni...mind motoz a fejemben, talán lehetne a rezgéseken csillapítani gyengébb gumitamponnal vagy egyébbel?
sorszám: 2958 (13169)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-30 11:48:46)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-30 11:48:46
Ezt a tartoményt felejtsd el!

ad1: ránagt a gép, meg rezeg... :-)
ad2: megterhelő a motornak, jobban erőlködik
ad3: megterhelő a pénztárcának, mert itt többet fogyaszt.

Két ütemű a moci, kéri a pörgetést. 3000-3500 alá ne nagyon menj!

Gexxx
sorszám: 2957 (13168)
(előzmény: Miki, 2004-06-30 11:30:32)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-06-30 11:43:47
Ja, és emlékszem, a 150-es alapjáraton buzgón rángatózott a gumitamponban, míg a mostani 251-esem nem. Talán túl rigid s ezért rázná ki magát a kormányon?
sorszám: 2956 (13167)
(előzmény: Miki, 2004-06-30 11:30:32)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-06-30 11:30:32
Hmm...már pedig én azt a tartományt szeretném használni, főleg a városban...A régi 150-es ETZ-m nem csinált ilyeneket, az simán ment, legfeljebb 95 km/h felett ráztak a lábtartók, de kormányon nem.
sorszám: 2955 (13165)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-06-30 11:27:49
"(Ti már fél 7-kor is a gép előtt ültök???? )"
Igen Gexx, :-), csakhogy nálam az félnyolc volt(Erdély), melóhelyről írok én.
sorszám: 2954 (13164)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-30 11:17:50)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-30 11:17:50
Háát. Jobban szereti az 1 szmélyt, de ez mindenhol így van.
Nem fog úgy gyorsulni, lehet, hogy kisebb lesz a vígsebesség.
A telókkal nincs gond, az elsőről még inkább lejön a teher (ezért lehet könnyebben kerékre kapni személlyel, akár véletlenül is :-), a hátsón meg lehet állítani.

(Ti már fél 7-kor is a gép előtt ültök???? )

Gexxx
sorszám: 2953 (13161)
(előzmény: enzo.1, 2004-06-30 08:43:17)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-30 11:14:11
A válasz: mert a moci egy MZ :-)
Ez az 1 henger már csak ilyen...
De ne érdekeljen, úgysem ezen a fordulaton használod. Legalábbis remélem

Gexxx
sorszám: 2952 (13160)
(előzmény: Miki, 2004-06-30 08:36:53)

 
 
Soma69
válasz erre | email2004-06-30 10:33:25
Sziasztok!
Talán még nem szólok későn. Ha vkit érdekel, júli 02-04 között lesz a VI. vagy VII. Motoros Weekend Vilyvitányban, a 1 kies Zempléni kisfaluban. Aki akar és tud az jőjjön.
sorszám: 2951 (13159)

 
 
enzo.1
válasz erre | email2004-06-30 08:43:17
Hali!

Engem az érdekelne, mennyire szereti az ETZ 250 a két személyt? Gondolok itt a hátsó teleszkóprugókra pl. Köszi!
sorszám: 2950 (13156)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-06-30 08:36:53
Sziasztok,
volna egy kérdésem: miért ráz a kormány mikor a motor 1500-2500 ford/percen megy?
Annyira, hogy a tükrökben olyankor semmit se látni gomolygó dolgokon kívül egyebet.
A moci: ETZ 251.
sorszám: 2949 (13155)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-06-30 02:22:55
OK
sorszám: 2948 (13152)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-30 01:46:02)

 
 
pumukli
válasz erre | email2004-06-30 02:05:02
azon gondolkoztam, milyen jókedélyű srác lehet 'bertham'. SZEVASZ!!! :-)
sorszám: 2947 (13151)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-30 01:46:02
Szerintem lesz vagy 7 óra, mire pesten vagyunk. Vagy 8. Vagy mittudomén...
Ez csak terv egyenlőre, az is lehet, hogy innen Gödöllőröl viszem fel pestre. Nem tudom. Csak az a lényeg, hogy tike ráérjen, mert szerintem ő fog felkísérni
sorszám: 2946 (13150)
(előzmény: bambi1, 2004-06-30 01:39:26)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-06-30 01:39:26
Gexxx Vasárnap Kalocsán vagyunk motorozni.Vagy kora reggel jó vagy este mikor megjövünk.
sorszám: 2945 (13148)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-29 21:28:27)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-30 00:48:53
Please use 3 x! :-)

GeXXX
sorszám: 2944 (13147)
(előzmény: fisi, 2004-06-29 23:29:36)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-30 00:47:53
Keblemre testvír! :-)
Mikor is szakértünk? TiB-el már lehet, hogy hamarosan, majd kikérdezem, hogy mi a véleménye rólad ;-)

Szerelés: A túra előtt elhagytam a kipuffkonyök rögzítőcsavarját (ami a blokkhoz rögzíti) Tike hozott egyet, útközben azt is elhagytam. Azt ellenőriztük (a dekkni levételével), hogy át lehet-e küldeni egy hosszabb csavart (átmenő-e a menet, vagy mi a szösz). Hála istennek az volt, így egy Zsandatarától kapott csavarral ismét rögzítettünk. Azóta is az van benne (köszi a fasszantos csavart).

Gexxx
sorszám: 2943 (13146)
(előzmény: fisi, 2004-06-29 23:29:36)

 
 
Árix
válasz erre | email2004-06-30 00:01:16
Üdv mindenkinek!
egy Etz 125 ös mennyit meg maxon?
és sok probléma van vele?
sorszám: 2942 (13143)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-06-29 23:29:36
Ááá Gexx mester!

Akkor te voltál a képeken (3. szocitali) akinek acélbetkósa van??!! :)
Én is ebben nyomom Faja!!!

De mi ez a nay szerelés a mocin???!! :)))
Ejnye- bejnye!!! :))

Fisi
sorszám: 2941 (13142)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-29 21:35:48)

 
 
tike
válasz erre | email2004-06-29 22:49:59
Üdv!

Gexxx, nekem jo a vasárnap, kb 5-6 körül tudunk indulni otthonrol.

Apropo: Jön valaki hétvégén Kunmadarasra??? Rakétamotor, Top Gas EB futam....

tike.
sorszám: 2940 (13139)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-29 21:28:27)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-29 21:35:48
Uhh, valami gebasz történt, de szerintem nem én bazilikáztam el.

Felteszem az én lapomra, onnan működnie kell. Tehát: klikkk ide , vagy ide

Remélem már jó lesz.

Ja, és ha érdekel, akkor keresd Macit az alkatrészbörze topicban. Vagy mailben küldök telszámot

Gexxx
sorszám: 2939 (13135)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-29 21:28:27)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-29 21:28:27
Hajrá

Ha érdekel, itt van néhány kép a mocimról. Csak klikkk ide ,vagy esetleg ide.

Bambi!
Még a héten hívlak a mocival kapcsolatban, de szerintem Vasárnap viszem fel. A hétfő már nekem sajna suli (gyakorlat). Neked megfelelne?

Tike!
Vasárnap?
sorszám: 2938 (13134)
(előzmény: Toga69, 2004-06-29 20:32:45)

 
 
Toga69
válasz erre | email2004-06-29 20:32:45
Köszi Gexxx!

Majd megpróbálom ha már ott járok a anknál.
Még1x KÖsz!
sorszám: 2937 (13132)
(előzmény: Gexxx, 2004-06-29 18:50:12)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-29 18:50:12
251-es tankkal nem volt dolgom, én az enyémre egy izs56-os tankját tettem. Csak az eredeti tartofüleket kellett leflexelni, és már ment is fel a régi helyére. És ráadásul sokat szépít a mocin, jó alakja van

Gexxx
sorszám: 2936 (13128)
(előzmény: Toga69, 2004-06-29 17:06:52)

 
 
kgandras
válasz erre | email2004-06-29 18:31:23
Az egyáltalán nem baj, ha a könyök meleg. A benzin kb. 800 fokon ég, és ez a forró gáz rögtön a könyököt melegíti. Főleg, ha amúgy is meleg van, meg hajtod is a gépet. Ha folyamatosan gyorsan mész vagy pl. hegynek felfelé, akkor pattoghat az még a hengerfejen is.
sorszám: 2935 (13126)
(előzmény: péter'250, 2004-06-29 17:55:02)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-06-29 17:55:02
Köszi András,

szóval ezek a kokszok, olajok fehéren füstölnek?
Bármi másra gondoltam volna...mondjuk van egy szaga, az is biztos! legközelebb megpróbálom elemezni...és akkor mondjuk nem gáz ez a nyálpattogtató melegedés? a blokkról nem pattant le, meg a kipuf végéről sem,végigköpködtem...
Péter
sorszám: 2934 (13122)
(előzmény: kgandras, 2004-06-29 17:43:04)

 
 
kgandras
válasz erre | email2004-06-29 17:43:04
péter'250: ez teljesen normális, ég ki belőle a rengeteg lerakódott olaj meg koksz ami eddig az erőlködés miatt nem tudott elégni és lerakódott. Szerintem zavard meg a mocit pár kilométeren, ezalatt leég az olaj meg a koksz a kipuff belsejéből és utána nem fog füstölni. De addig... :)
sorszám: 2933 (13121)
(előzmény: péter'250, 2004-06-29 17:27:04)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-06-29 17:27:04
Sziasztok!

Van egy kis fennforgás az etz-mmel; röviden a történet: nem nagyon akart 80 fölé mászni hiába húztam, és csak kb 3500-at pörgött. elmentem vele Bambihoz (megjegyzés Bambinak: narancsszínű motor, Robival érkeztem), aki gyorssegélyként kipuf tisztítás gyanánt egy csővel jól megkalapálta; (kösz mégegyszer utólag is neki.)ettől kicsit javult a helyzet, de most azt vettem észre, hogy egy kisebb gyors menet után (max 100 km/h), (ami tényleg max 1 km, mert Bp.-en nem nagyon lehet sokáig 90 fölött közlekedni) amikor megállok pl lámpánál, akkor jó sok fehér színű füst jön a kipuból alapjáraton. Ma meg próbaképpen megnéztem mennyire lett meleg a dolog: a könyökről csak úgy pattogott le a nyálam. már csak azért is érdekes volt, mert még nem láttam ilyet; alig nézhettek hülyének a parkolóban, ahogy bőszen köpködöm a gépet...

Szal ha valakinek van valami ötlete, szívesen veszem:
Köszi:
Péter
sorszám: 2932 (13120)

 
 
Toga69
válasz erre | email2004-06-29 17:06:52
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni hogy a 250-es ETZ-re rá lehet-e tenni a 251-es tankját. Mert nekem nagyon nem tetszik a 250-es tankja. Szerintem nagyon csúnya. De ízlések és pofonok.
Tehát valaki tudja hogy rápasszolna-e vagy valami kisebb mekkeléssel rá lehet valahogy tenni azt a tankot??
Üdv!
sorszám: 2931 (13118)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-06-29 16:18:32
Hmm..."kókány", de figyelj csak, mit is kérdezett magwas? : "Van valakinek jobb ötlete, mint hogy felteszek a tankra egy táblát és krétával felírom az óraállást?"

Én adtam egy elfogadható tippet, te?
sorszám: 2930 (13115)
(előzmény: Joseph251, 2004-06-29 16:08:41)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2004-06-29 16:08:41
A bicikliórás megoldás egy kissék kókány!
sorszám: 2929 (13114)
(előzmény: Miki, 2004-06-29 14:22:09)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-06-29 14:22:09
Van, veszel egy bringaórát amelyik tudja azt a nullázós számlálót és felrakod a kormányra. (Én is így csinálom)
;-)
sorszám: 2928 (13111)
(előzmény: magwas, 2004-06-29 13:31:41)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-06-29 13:31:41
Hi!

Hiányolom a kilométerórából azt a számlálót, amit jól le lehet nullázni tankoláskor. Van valakinek jobb ötlete, mint hogy felteszek a tankra egy táblát és krétával felírom az óraállást?
:)
sorszám: 2927 (13110)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2004-06-29 13:18:07
ETZ 251 forever! This is the best!
sorszám: 2926 (13109)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-06-29 13:16:22
Szerintem bármelyik mezei motoros boltban tudsz venni, én Győrben vettem a Citybikeban.
sorszám: 2925 (13108)
(előzmény: csabee, 2004-06-29 12:38:49)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-06-29 13:02:50
A hogyan továbban van róla szó.
Egy egyenes léc kell hozzá, és az a lényeg, hogy mindkét keréken két ponthoz érjen hozzá. Ha ugyanakkorák a gumik. Ha nem, akkor pedig szemre:)
sorszám: 2924 (13107)
(előzmény: Czifi, 2004-06-29 09:38:09)

 
 
csabee
válasz erre | email2004-06-29 12:38:49
Hello aakos!

Hol vetted az elsősegély csomagot a mocihoz? (gyógyszertárból elhajtottak)Mert júl, végén én is viszem a gépet és az nincs.
Előre is köszi!
sorszám: 2923 (13106)
(előzmény: aakos, 2004-06-29 01:51:42)

 
 
Czifi
válasz erre | email2004-06-29 09:38:09
Hello

Van egy kis gondom az 125ETZ-vel. Nagyon csúnyán kopnak a kerekeim. A hátsó köpenyt le is cseréltem, de mielőtt elkezdeném hajtani a gépet, szeretném beállítani a kerekek együttfutását. Hogyan álljak neki? Főleg a hátsó kerék beállítása érdekelne.

Sajnos, nem találtam a könyvtáramban leévő doksikban erre a műveletre leírást.

Köszi
Czifi
sorszám: 2922 (13097)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-06-29 01:55:12
Van egy zöld is? Van egy piros, amit már mindketten láttunk. + egy ezüst, meg ezek szerint akkor ez a zöld. Meg az enyém, de az egyenlőre a garázsban lapul. És én még azt hittem, hogy a TS250 ritka jószág.
sorszám: 2921 (13096)
(előzmény: pandagyik, 2004-06-29 01:02:24)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-06-29 01:51:42
Ha minden igaz, szerdán viszem műszakira a gépet. Vettem izzókat, meg elsősegély csomagot. Van még valami amire szükség lehet? (A jó motoron kívül :) )
sorszám: 2920 (13095)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-06-29 01:05:48
őőő, a kerék érdekelne, ha tuti és jó pézzé adod. mennyi lenne?
Gexxx
sorszám: 2919 (13093)
(elözmény: kustib, 2004-06-28 02:19:33)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2004-06-29 01:02:24

Üdv!

Ma és tegnap(nagy tesconál) is láttam egy UBG 590 asszem ez a rendszám.Egy csudaszép kis 250es TS.Zöld.Győrben

Kié?Tud rola valaki?
Szivesen megnézném közelebbről is a gépet mer nagyon finom a járása persze csak messziröl láttam, hallottam.
sorszám: 2918 (13092)

 
 
laci77
válasz erre | email2004-06-29 00:20:54
Több érvem is van az eredeti dobfékes verzió mellett. Előszöris: a TS dobfékkel TS, úgy ahogy a gyárból kijött. A TZ kormányszerelvényei szerintem bumfordiak és csúnyák, nekem nem tetszik az egész, nem is beszélve a traktorlámpáról.
Ami fontosabb: sokkal hatásosabb a tárcsa. Hamarabb és kisebb erőkifejtésre megáll a 130 kilós 250es ETZ és TS mint a 100 kiló körüli TS 150 a dobfékjével (tudtommal ugyanaz van a TS 250-en is gyárilag).Ha rendesen össze van rakva a rendszer, sok gond nem lehet vele. Ahhoz viszont tényleg oda kell figyelni. Ennyi. Viszont szimmeringes volt a telóm a nagy TS-en, emellett folyt a főfék, meg a munkahenger is, ázott minden, mégis elég jól meg bírtam állni ezzel a sz@r fékkel is ha kellett. Igaz a hátsó kerék meg-megcsúszott melegebb helyzetekben, de emellett is ez volt a hatásosabb. ennél csak jobb lehet egy rendesen beállított dobfék elől. Nekem nem ér a tárcsánál az a fék6ás növekedés annyit, hogy egy ilyen hibásodásra hajlamosabb, sérülékenyebb, bonyolultabb rendszert használjak, ami ráadásul nem is tetszik. Szerintem minél 1szerűbb valami, annál jobb. Vezetni meg ésszel kell, semmit se ér a jobb fék, ha mellette bénázik az ember meg vakot mer feleslegesen :) .
Vizsgázni a Mozaik utcába viszem júli 15. előtt a gépet, de visszaalakítani csak utána akarom, mert sok meló és most nincs időm.
Elvileg nem engedhetnek át átalakított fékrendszerrel, de szerintem nem lesz gond. Mikor a Zündappomat vittem, egy rakás futárgépet, meg lelakott T5-ös Pancsit átlökdöstek, ha fog a fék, az már elég volt. Az én akksim meg jól lemerült, ezzel meg is oldódott az elektromos rendszer átnézése, elhitték hogy minden megy.
De lehet h most nem lesz ilyen mákom és belém kötnek mint a beton...
sorszám: 2917 (13087)
(elözmény: kustib, 2004-06-28 14:55:39)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-06-28 23:02:58
Oldalsokat,hogy ne szoruljon.
sorszám: 2916 (13077)
(elözmény: kustib, 2004-06-28 22:42:29)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu