:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok,
volna egy kérdésem: miért ráz a kormány mikor a motor 1500-2500 ford/percen megy?
Annyira, hogy a tükrökben olyankor semmit se látni gomolygó dolgokon kívül egyebet.
A moci: ETZ 251.
azon gondolkoztam, milyen jókedélyű srác lehet 'bertham'. SZEVASZ!!! :-)
Szerintem lesz vagy 7 óra, mire pesten vagyunk. Vagy 8. Vagy mittudomén...
Ez csak terv egyenlőre, az is lehet, hogy innen Gödöllőröl viszem fel pestre. Nem tudom. Csak az a lényeg, hogy tike ráérjen, mert szerintem ő fog felkísérni
Gexxx Vasárnap Kalocsán vagyunk motorozni.Vagy kora reggel jó vagy este mikor megjövünk.
Please use 3 x! :-)
GeXXX
Keblemre testvír! :-)
Mikor is szakértünk? TiB-el már lehet, hogy hamarosan, majd kikérdezem, hogy mi a véleménye rólad ;-)
Szerelés: A túra előtt elhagytam a kipuffkonyök rögzítőcsavarját (ami a blokkhoz rögzíti) Tike hozott egyet, útközben azt is elhagytam. Azt ellenőriztük (a dekkni levételével), hogy át lehet-e küldeni egy hosszabb csavart (átmenő-e a menet, vagy mi a szösz). Hála istennek az volt, így egy Zsandatarától kapott csavarral ismét rögzítettünk. Azóta is az van benne (köszi a fasszantos csavart).
Gexxx
Üdv mindenkinek!
egy Etz 125 ös mennyit meg maxon?
és sok probléma van vele?
Ááá Gexx mester!
Akkor te voltál a képeken (3. szocitali) akinek acélbetkósa van??!! :)
Én is ebben nyomom Faja!!!
De mi ez a nay szerelés a mocin???!! :)))
Ejnye- bejnye!!! :))
Fisi
Üdv!
Gexxx, nekem jo a vasárnap, kb 5-6 körül tudunk indulni otthonrol.
Apropo: Jön valaki hétvégén Kunmadarasra??? Rakétamotor, Top Gas EB futam....
tike.
Uhh, valami gebasz történt, de szerintem nem én bazilikáztam el.
Felteszem az én lapomra, onnan működnie kell. Tehát: klikkk ide , vagy ide
Remélem már jó lesz.
Ja, és ha érdekel, akkor keresd Macit az alkatrészbörze topicban. Vagy mailben küldök telszámot
Gexxx
Hajrá
Ha érdekel, itt van néhány kép a mocimról. Csak klikkk ide ,vagy esetleg ide.
Bambi!
Még a héten hívlak a mocival kapcsolatban, de szerintem Vasárnap viszem fel. A hétfő már nekem sajna suli (gyakorlat). Neked megfelelne?
Tike!
Vasárnap?
Köszi Gexxx!
Majd megpróbálom ha már ott járok a anknál.
Még1x KÖsz!
251-es tankkal nem volt dolgom, én az enyémre egy izs56-os tankját tettem. Csak az eredeti tartofüleket kellett leflexelni, és már ment is fel a régi helyére. És ráadásul sokat szépít a mocin, jó alakja van
Gexxx
Az egyáltalán nem baj, ha a könyök meleg. A benzin kb. 800 fokon ég, és ez a forró gáz rögtön a könyököt melegíti. Főleg, ha amúgy is meleg van, meg hajtod is a gépet. Ha folyamatosan gyorsan mész vagy pl. hegynek felfelé, akkor pattoghat az még a hengerfejen is.
Köszi András,
szóval ezek a kokszok, olajok fehéren füstölnek?
Bármi másra gondoltam volna...mondjuk van egy szaga, az is biztos! legközelebb megpróbálom elemezni...és akkor mondjuk nem gáz ez a nyálpattogtató melegedés? a blokkról nem pattant le, meg a kipuf végéről sem,végigköpködtem...
Péter
péter'250: ez teljesen normális, ég ki belőle a rengeteg lerakódott olaj meg koksz ami eddig az erőlködés miatt nem tudott elégni és lerakódott. Szerintem zavard meg a mocit pár kilométeren, ezalatt leég az olaj meg a koksz a kipuff belsejéből és utána nem fog füstölni. De addig... :)
Sziasztok!
Van egy kis fennforgás az etz-mmel; röviden a történet: nem nagyon akart 80 fölé mászni hiába húztam, és csak kb 3500-at pörgött. elmentem vele Bambihoz (megjegyzés Bambinak: narancsszínű motor, Robival érkeztem), aki gyorssegélyként kipuf tisztítás gyanánt egy csővel jól megkalapálta; (kösz mégegyszer utólag is neki.)ettől kicsit javult a helyzet, de most azt vettem észre, hogy egy kisebb gyors menet után (max 100 km/h), (ami tényleg max 1 km, mert Bp.-en nem nagyon lehet sokáig 90 fölött közlekedni) amikor megállok pl lámpánál, akkor jó sok fehér színű füst jön a kipuból alapjáraton. Ma meg próbaképpen megnéztem mennyire lett meleg a dolog: a könyökről csak úgy pattogott le a nyálam. már csak azért is érdekes volt, mert még nem láttam ilyet; alig nézhettek hülyének a parkolóban, ahogy bőszen köpködöm a gépet...
Szal ha valakinek van valami ötlete, szívesen veszem:
Köszi:
Péter
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy a 250-es ETZ-re rá lehet-e tenni a 251-es tankját. Mert nekem nagyon nem tetszik a 250-es tankja. Szerintem nagyon csúnya. De ízlések és pofonok.
Tehát valaki tudja hogy rápasszolna-e vagy valami kisebb mekkeléssel rá lehet valahogy tenni azt a tankot??
Üdv!
Hmm..."kókány", de figyelj csak, mit is kérdezett magwas? : "Van valakinek jobb ötlete, mint hogy felteszek a tankra egy táblát és krétával felírom az óraállást?"
Én adtam egy elfogadható tippet, te?
A bicikliórás megoldás egy kissék kókány!
Van, veszel egy bringaórát amelyik tudja azt a nullázós számlálót és felrakod a kormányra. (Én is így csinálom)
;-)
Hi!
Hiányolom a kilométerórából azt a számlálót, amit jól le lehet nullázni tankoláskor. Van valakinek jobb ötlete, mint hogy felteszek a tankra egy táblát és krétával felírom az óraállást?
:)
ETZ 251 forever! This is the best!
Szerintem bármelyik mezei motoros boltban tudsz venni, én Győrben vettem a Citybikeban.
A hogyan továbban van róla szó.
Egy egyenes léc kell hozzá, és az a lényeg, hogy mindkét keréken két ponthoz érjen hozzá. Ha ugyanakkorák a gumik. Ha nem, akkor pedig szemre:)
Hello aakos!
Hol vetted az elsősegély csomagot a mocihoz? (gyógyszertárból elhajtottak)Mert júl, végén én is viszem a gépet és az nincs.
Előre is köszi!
Hello
Van egy kis gondom az 125ETZ-vel. Nagyon csúnyán kopnak a kerekeim. A hátsó köpenyt le is cseréltem, de mielőtt elkezdeném hajtani a gépet, szeretném beállítani a kerekek együttfutását. Hogyan álljak neki? Főleg a hátsó kerék beállítása érdekelne.
Sajnos, nem találtam a könyvtáramban leévő doksikban erre a műveletre leírást.
Köszi
Czifi
Van egy zöld is? Van egy piros, amit már mindketten láttunk. + egy ezüst, meg ezek szerint akkor ez a zöld. Meg az enyém, de az egyenlőre a garázsban lapul. És én még azt hittem, hogy a TS250 ritka jószág.
Ha minden igaz, szerdán viszem műszakira a gépet. Vettem izzókat, meg elsősegély csomagot. Van még valami amire szükség lehet? (A jó motoron kívül :) )
őőő, a kerék érdekelne, ha tuti és jó pézzé adod. mennyi lenne?
Gexxx
Üdv!
Ma és tegnap(nagy tesconál) is láttam egy UBG 590 asszem ez a rendszám.Egy csudaszép kis 250es TS.Zöld.Győrben
Kié?Tud rola valaki?
Szivesen megnézném közelebbről is a gépet mer nagyon finom a járása persze csak messziröl láttam, hallottam.
Több érvem is van az eredeti dobfékes verzió mellett. Előszöris: a TS dobfékkel TS, úgy ahogy a gyárból kijött. A TZ kormányszerelvényei szerintem bumfordiak és csúnyák, nekem nem tetszik az egész, nem is beszélve a traktorlámpáról.
Ami fontosabb: sokkal hatásosabb a tárcsa. Hamarabb és kisebb erőkifejtésre megáll a 130 kilós 250es ETZ és TS mint a 100 kiló körüli TS 150 a dobfékjével (tudtommal ugyanaz van a TS 250-en is gyárilag).Ha rendesen össze van rakva a rendszer, sok gond nem lehet vele. Ahhoz viszont tényleg oda kell figyelni. Ennyi. Viszont szimmeringes volt a telóm a nagy TS-en, emellett folyt a főfék, meg a munkahenger is, ázott minden, mégis elég jól meg bírtam állni ezzel a sz@r fékkel is ha kellett. Igaz a hátsó kerék meg-megcsúszott melegebb helyzetekben, de emellett is ez volt a hatásosabb. ennél csak jobb lehet egy rendesen beállított dobfék elől. Nekem nem ér a tárcsánál az a fék6ás növekedés annyit, hogy egy ilyen hibásodásra hajlamosabb, sérülékenyebb, bonyolultabb rendszert használjak, ami ráadásul nem is tetszik. Szerintem minél 1szerűbb valami, annál jobb. Vezetni meg ésszel kell, semmit se ér a jobb fék, ha mellette bénázik az ember meg vakot mer feleslegesen :) .
Vizsgázni a Mozaik utcába viszem júli 15. előtt a gépet, de visszaalakítani csak utána akarom, mert sok meló és most nincs időm.
Elvileg nem engedhetnek át átalakított fékrendszerrel, de szerintem nem lesz gond. Mikor a Zündappomat vittem, egy rakás futárgépet, meg lelakott T5-ös Pancsit átlökdöstek, ha fog a fék, az már elég volt. Az én akksim meg jól lemerült, ezzel meg is oldódott az elektromos rendszer átnézése, elhitték hogy minden megy.
De lehet h most nem lesz ilyen mákom és belém kötnek mint a beton...
Oldalsokat,hogy ne szoruljon.
Hali!
Én is mostanában akarok betétet cserélni! Melyik éleit kell reszelni? Körbe? Vagy csak alul? :o
Üdv: TiB
Koszi!
Kozben masik chaten elkaptam egy szerelot, aki jol leteremtett h nem reszeltem le a fekbetetek elet kicsit. Megtettem nem szorul, bena voltam az MZ jo! :D
Csicso
Szia!
Nekem van egy 84-es ETZ-m, amin dobfékes rendszer van elől... Gondolom a TS-é ugyanaz. De miért akarod visszaszerelni a dobféket, ha ráadásul a tárcsafékes állításod szerint fel is lett újítva? Műszakin szólnak érte?
Többiek szerint annyival jobb a tárcsafék (ha jó), hogy érdemes szívni vele? Mert a dobfék aláírom gyengébb hatásfokú, de nincs is vele gond! Itt a fórumon meg időnként előjönnek különböző problémák, most készül egy cikk is róla... Nem tudom. Egyébként én fehérvári vagyok.
Üdv!
u.i.:sötét vagyok és ez kimaradt : cserére gondoltam.
Kedves Márkatársak!
Már érdeklődtem korábban, de most aztán még erősebben, hogy érdekel-é valakit komplett ETZ elsőrész (kiflik,telók,kerék gumi nélkül,komplett hidraulikus fék felújítva, meg minden ami ott van még).
TS250-hez keresem ugyanezeket, visszaalakítás végett.
Derűs estét!
Szétszedtem a kedvenc Trophym (nem mintha lenne másik) teleszkópjait. Mert már nagyon bosszantott hogy pattog az eleje az úton. A hátsó két teleszkóp egy kis rozsdát leszámitva jó volt, bár nem is lehettek a hiba okozói de ha már teleszkóp gondoltam átnézem az összeset.
Az elsők viszont okoztak némi meglepetést.a rugók teteje mintha össze lenne nyomódva. Na meg viszonylag könnyen össze is nyomtam őket kézzel. Most ez gyárilag ilyen vagy cserélni kell? ha csere, amit valószinüsitek, akkor mik a gyári rugó paraméterei?
előre is köszy a helpet!
Megvan 1173-as a 35-ös lapon. Az andris nevű gyereknek bejött. Bár nem nagyon ír mostanában ide. Hümm. Lehet, hogy egy kanyarban derült ki hirtelen, hogy mégsem jött be, de azt írta_:)
Arra emlékeztem, hogy valamilyen 73 olyan 1000 környékén.
Csak a fékpofákat cserélted?
Csicso!
Valakinek volt ilyen gondja mostanában itt (1000 körül talán). Mindjárt utánanézek asszem, de nem biztos.
Kicsit??
Az h kézzel is ehézkes forgatni a kereket és 10 et csökkent a végsebességem szerintem már több mint ETZ vicc :(
Azert képzeljetek ma még ilyen ETZ vel is a hegyen megelőztem egy K4 GSXR 750 et! Igaz utassal volt, de azért ETZ vel ilyen frag nem terem minden nap :D
Csicso
Kicsit szorulsz, nem nagy ügy Etz sajátosság! :)))
ár kint van előzetesben a gyógyír, csak Hygyn múlik hogy mikor kerül ki- és hogy lesznek- e benne a képek, próbáltuk a fontosabb momentumokat lekapni.
Fisi
Segitség!
Ma rendbetettem a motor(etz125) elejét(kapott 250 es rugót a villába, heidenau gumi, kanuni fekbetet). Az elso kettovel minden rendben,bár a villa még elbír egy darab seprűnyéltuningot :). Viszont a fék. Szépen visszatoltam a fékdugattyukat, siman be is ment a tarcsa, 3 pumpalas utan mar fogott is ujra. Csak eppen sajnos ugy is maradt, es nem kicsit fog folyamatosan. Talalkozott mar valaki ilyennel?
Csicso
Közlekkar, gépész szak, ha majd szakosodok.
Az más! :) Gépész vagy?
Üdv: TiB
Itt 2900 Ft-ért vettem csehszlovák gyártmányut.
Nem motorbütykölés az, hanem szerkezeti anyagok és megmunkálások.
ok bele teszem a kepeket is. De nekem valahogy ket verzio volt a cikkekbol az egyikben nem voltak meg a kepek, es azt meg abbol csinaltam.
Viszont most mar meg vannak kulon, szal be tudom tenni, a fo oldalon mar ki is csereltem.
HyGy
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|