:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ja a ringasozád is természetes!
Amúgy ezek a motorok nem arra lettek tervezve hogy 120- al utazz!
MAradj a 90- 100- nál!
Két személlyel 90.
Fisi
Hali!
Nagyon örülj neki hogy a csatosbambis karbit kaptad a mocihoz! Ez jobban gyorsít, és kevesebbet eszik!!!!
A szitálás "természetes" dolog az Etz- nél, főleg a nagynál, de inkább kisebb sebességnél, és csak akkor ha elengeded a kormányt! Egyéb esetben nem szabad neki sztiálni!!!
Nézd meg az egysíkon futást, és centíroztasd ki a kerekeket!
Váz rendben?????
Fisi
Nemrég vettem egy 250-es ETZ-t, és lenne néhány kérdésem vele kapcsolatban:
-Normális, hogy a karbi 30N3 -as? Volt egyáltalán ilyen ETZ-re? Nekem nagyon fura rajta, nem a csavaros fajta, hanem valami gyorskapcsos.
-Miért van az, hogy 90-től elkezd kegyetlenül szitálni, 120 körül meg azt úgy ringatózik alattam jobra-ballra, mint egy lyukas bárka? A kis TZ-m nem csinálta ezeket!
Egelőre ennyi, ha eszembe jut még, írok!
Sziasztok! Ha van időtök nézzetek be, raktam fel új mocis képeket! http://osztonelet.fw.hu
Az alapjáratba nem szól bele a tű állás.Viszon oda kell rakni ahol a motor a leg dinamikusabban gyorsul közép tartományban,a legkissebb csörgéssel.A könyv egy makulátlan új gyári motorhoz irta a beállitást.Valószinü hogy a legtöbb MZ már ettől eltér egy kicsit,(dugó, henger, karb. kopás miatt) ezért van rajta több lehetőség a beállitáshoz.üdv bambi
Lenne egy kérdésem azokhoz akiknek 30N3-1-es karbi van a mocin (ETZ 251): melyik bevágásba kell tenni a részterheléstűt a rajta levő 5 rovátka
közül?
A Szakirodalomban található cikk szerint felülről lefele számolva a 4.-be kell, de ha oda rakom, akkor kissé emelve a gázon fullad a motor, hörköl de helyrejön kövérgáz húzással, egyébként alapjárat ok.
Előre is köszönet a válasz(ok)ért.
Bambi
Lehet, hogy kedden megyek. 6 után neked még jó?
Ja, és lehet, hogy nem leszek a fórumon egy darabig, úgyhogy majd hívlak
Gexxx
Küldtem mailt, nézd + gyorsan!
Gexxx
Bazz...!
Tényleg.
De nincs másik itthon asszem.
Azé majd megnézem.
Lehet h kéne venni.
Ez nem gyári ami benne van.
Asszem valami szovjet gyártmány.
:-)
Üdv!
Király!!!!!!
sorszám: 2987 (13275)
( előzmény: joeChristmas, 2004-07-01 22:40:27)
Emberek!
Lehalok!
Ma délután előveszem a mocit - rángat.
Magasabb fordulaton főleg.
Megasztán, durrog is, és nem nagyon akar menni.
Megnéztem, a gyertyaképem kicsit világos volt, karbit kipucoltam, tűt feljebb húztam, gyújtást megnéztem, az naon okés.
De a motor még mindig azt produkálja.
Ja cseréltem kondit is meg gyertyát is.
SEGÍTSETEK LÉCCI!
Thx.
Üdv!
Ádám
Sziasztok, Motorosok!
Rég írtam, de most nagyon muszáj elmondanom valamit!
Szerda 14:53 óta egyel bővült a forgalomban lévő TS MZ-k száma!
De jó érzés!!!!!!:)
Sziasztok!
Jó motoros időt MINDENKINEK!
A hétfő is jól hangzik! Majd még pontosíccsunk! :)
Üdv: TiB
Hello
Csicso
Ez tényleg jó módszer, (Már a fűrészlapos) jó lesz tőle a fék, de tudni kell, hogy a mittudomén milyen rendelet szerint (ami az átépítés-tunning-stb dolgokat szabályozza)tilos!
(Bár persze nagyon nem érdekel) :-)
Üdv Attila
Hello. Keresek az ETZ 150 -emre tanksapkát, mert valami köcsög lenyulta. Ja meg kéne még egy távtartó a kuplungkar és a -bowden találkozásánál levő fajtából. Tel.: 20/3321578 toto@grungers-corner.com
mennyit megy az ETZ125 ös maxon?
milyen hibái vannak?
Sőt, már 3.56-kor is. ::)
elkurtam az elozmenyt, termeszetesen Kustib fekbetet csereparajara ment.
Tibi!
Csak most olvastam bocs:
minden elet le kell reszelni kb 2mm es 45 fokban, a futasirany(tehat oldal lehet laposabb szog), majd fogsz egy femfureszt es masfel centinkent kb keresztbe hosszaba bevagdosog masfel millimeter melyen, ettol nem fog leegni a cucc.
Csicso
JA, most mondja nekem valaki, hogy az MZ nem megbízható!
Pedig Siójut és Enying között olyan sáron is keresztülmentem ami a blokk feléig ért.
Majd lessz fenn kép a honlapomon.
Hát elég szép volt a motorom.
Csá!
Hali Srácok!
Voltam el pár napot.
Szfehérváron voltam asszonypajtásnál - motorral!
Az tőlünk 220 km.
A gép úgy megy mint a távirat!
Csak a világításom zárlatos.
Majd délután nekiesek.
De csomagokkal és utassal (kb 160kg terheléssel) is mentem 80-85-öt
a 150es Trophymmal!
Naggyonkirály!
Üdv!
Ja, fogyasztás: 4,5l/100km
Ez a Buckler valami fasza rezó márka????! :PPPPPPPPPP
Fisi
aakos bent vagyok. Bucler kiválló!
Bambi!
Holnap bent leszel? Mert megyek Pestre. Odamennék a rezóért. Bucklert vettem. Azt szereted?
hűűű!
lehet, hogy ezt a szervizhez kellet volna irnom...
bocs!
Bambi!
szeretném megkérdezni, hogy a trophy karbiban (BN28) mekkora a főfúvóka?
még mindig szivok a karbi beállitásával. ha a tűt a legfelső állástól egyel visszább állitom akkor szépen húz alulról de 70 a vége. ha a legfelső állásba rakom akkor megy 90-et is de csak nyél gázon. addig viszont csak darabosan megy és alulról egyáltalán nem húz inkább dadog. tehát megoldás lehet-e ha a tű alulról a második állásban van, viszont a fúvókát egyel nagyobra cserélem?
köszi!
minden jót!
ÓÓÓ te mocskos Tib!!! :)
Bráner ám a nénikéd térgye- kalácsa!!!! :)))
Majd adok én neked, egyre közelebb az augusztus!!!! És a 125- ös főfúvókával igencsak kezd agilissá válni a motorom!!! Jót mentem ma is, és még Peti nem is nézte át a gyújtit!!!
Gexxx!
Ezt az angol dumát nem értem! :))
De biztos!???:))))
ja és ma meglett az új tükör is!! KIssé más formájú de nagyon faja!! :))
Nah Tib most már kezdesz felhúzni!!!! Lesz nemulass!!!
Fisi
mármint otthon maradok :)
Péntek nem jó. akkor költözöm ki a koliból. És vasárnapig ott is maradok. Hétfő este?
Mért nem lehetséges? Visszaváltasz, azt kész! Én a 4000-re törekszem egyébként, mert innen tudok ugrani! Budapesti dugóban állandó előzésben vagyok, ha haza akarok érni polinom időn belül... :(
Üdv: TiB
Hááát.... Fishi egy vérbeli bráner! :))) De azért szeretem! :))))))
Péntek késő délután jó? A Szőlő utcánál, ahol melózom, összefuthatnánk! Kb. 6-ig vagyok!
Üdv: TiB
Kiváncsi vagyok, hogy másoknak mi a véleménye az 5000-es fordulatról?
"Városban sem megy az ember olyan sokat 30-nál kevesebbel"
Ez nálam annyira igaz, hogy otthon 70-80-al járok :-)
Gexxx
Magwas, ha te 5000-en járatod a motrot napmintnap, akkor félév alatt kikoptatod a szettet.
Szerintem.
Pontosan, a régi óra is marad, és a kormányra még egy bicajóra. Én szint 2 éve vettem egy Cateye órát 3000 Ft-ért (persze, román lejben számolva). A mágnes súlya szerintem elhanyagolható.
Talán ami nekem sem tetszik, ki kell pótolni 2-3 centire az érzékelőt a villától a kerék fele. Nem mutatós így, de a lényeg, hogy működjön.
Az ETZ szerelési kézikönyv elején van egy pár karakterisztika. Én diesel merdzsóval jártam eddig, nekem is hülye hangja van a motornak amikor 5000-en pörög, de a karakterisztikák meggyõztek. 5000 fölött egy kicsit a legjobb a fogyasztása és a forgatónyomatéka, és 5500 körül a legjobb a teljesítménye. Mióta 3000 helyett 5000-en járok, azóta érezhetõen kevesebbet is eszik.
Próbáld meg azt, hogy valami elhagyatott úton beteszed egyesbe, és 5000-en mész 2-3 km-t, ami kb 30km/h, hogy hozzászokjál a hangjához. Városban sem megy az ember olyan sokat 30-nál kevesebbel, fölötte meg sebváltás kérdése az ideális fordulatszámtartomány tartása.
A bicajos órát úgy oldottad meg, hogy az is külön méri a sebességet meg ilyeneket?
A bicajosnál csupa digit. óra volt, majdnem annyiba kerülnek mint amennyibe az egész moci volt. Ráadásul ha mérni akarok vele, akkor fel kell tenni a mágnest a kerékre, ami kiegyensúlyozatlanná teszi, és az érzékelõt meg rohadt közelre kell tenni ami nem tetszik.
Tudom, tudom..igazad van, csakhát városi mászkálásnál nem mindig lehetséges 3000 fölött járni...mind motoz a fejemben, talán lehetne a rezgéseken csillapítani gyengébb gumitamponnal vagy egyébbel?
Ezt a tartoményt felejtsd el!
ad1: ránagt a gép, meg rezeg... :-)
ad2: megterhelő a motornak, jobban erőlködik
ad3: megterhelő a pénztárcának, mert itt többet fogyaszt.
Két ütemű a moci, kéri a pörgetést. 3000-3500 alá ne nagyon menj!
Gexxx
Ja, és emlékszem, a 150-es alapjáraton buzgón rángatózott a gumitamponban, míg a mostani 251-esem nem. Talán túl rigid s ezért rázná ki magát a kormányon?
Hmm...már pedig én azt a tartományt szeretném használni, főleg a városban...A régi 150-es ETZ-m nem csinált ilyeneket, az simán ment, legfeljebb 95 km/h felett ráztak a lábtartók, de kormányon nem.
"(Ti már fél 7-kor is a gép előtt ültök???? )"
Igen Gexx, :-), csakhogy nálam az félnyolc volt(Erdély), melóhelyről írok én.
Háát. Jobban szereti az 1 szmélyt, de ez mindenhol így van.
Nem fog úgy gyorsulni, lehet, hogy kisebb lesz a vígsebesség.
A telókkal nincs gond, az elsőről még inkább lejön a teher (ezért lehet könnyebben kerékre kapni személlyel, akár véletlenül is :-), a hátsón meg lehet állítani.
(Ti már fél 7-kor is a gép előtt ültök???? )
Gexxx
A válasz: mert a moci egy MZ :-)
Ez az 1 henger már csak ilyen...
De ne érdekeljen, úgysem ezen a fordulaton használod. Legalábbis remélem
Gexxx
Sziasztok!
Talán még nem szólok későn. Ha vkit érdekel, júli 02-04 között lesz a VI. vagy VII. Motoros Weekend Vilyvitányban, a 1 kies Zempléni kisfaluban. Aki akar és tud az jőjjön.
Hali!
Engem az érdekelne, mennyire szereti az ETZ 250 a két személyt? Gondolok itt a hátsó teleszkóprugókra pl. Köszi!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|