:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Köszi :) Egyenlőre már biztos, hoyg egyedül, így valószinűbb a haveri szállás :)
Szia!
Most hirtelen ennyi, de még nézek, hátha többet találok,- s más is forog még a fejemben...;)http://szegedlive.hu/hirdetesek-2/szallashelyek-247/olcso-szallas-szegeden-4500-ft2foej-162103.html
http://www.szegediszallasok.hu/hu/content/madzsar-j%C3%B3zsef-koll%C3%A9gium
Teknőc
Értem, ha barátnővel mennél, Éremes ám Szegeden is szétnézni..;)
Vaskalapos- más lehetőség? -Szétnézek, oksa?
Teknőc
Még semmi sem biztos, se az hogy egyedül megyek (barátnővel), sem pedig az, hogy hol szállok meg... Van Szögedi ösmerősöm (age 26), de elég vaskalaposak a szülei :) Nem tudom, mit szólnának hozzá, ha nem egyedül állítanék oda :)
Ez kiderül e hó végéig :)
Értem, akkor nem e hónapról van szó.
Egy jó hónap múlva jössz.
Szállás van?
-Avagy az eladó segít ebben is?
Teknőc
Jó, te majd sör, én bor..Elfogadva!
ki mit szeret...
Teknőc
Ez a mai nap a halálom :o)
Elvileg ha istenke is úgy akarja akkor okt. 23-án megyek és 24-én jövök. Tehát egy éjszakát biztosan ott leszek :)
Bor számomra tabu... az utolsó pohárral amit megittam azt érettségikor a gyakorlati mesteremmel tettem. pertu gyanánt... Többet sosenem... Legyen sörike :o)
No, ha csak itt írtad, az semmi gond.
Azt hittem a telefonban mondtad neki...
DDDD
Teknőc
Az lehet...
Pedig Lajost írtam.
Nála már biztos, hogy nem, sőt én is kapok majd..;) na, már mindegy.
Oszt sok sikert a papírozáshoz, de legalább segít az előző tulaj...
Hát nem semmi amibe bele vágtál, az tuti!
No, meg majd A Haza útra is kíváncsi vok.
Meddig leszel Szegeden?
"Ezernyi hála" -Szívesen.:))
Ugyan már, egy jó pohár vörösborral koccintunk este, egy jó túrán, ennyi is bőven elég. ;) :)))
Teknőc
Jajj nem László, Lajos :) Szóval nahhh mindegy... ebből már nem mosom ki magam :o)
Köszi Teknőc, a Lacibá cirka 7500HUF ellenértékben elvállalta a furatást :)
Ezernyi hálám halálodig üldözni fog :)
Szia!
Szögedi vok, levél-emil ment..
Teknőc
Vettem egy ETZ 250-et :)
Megbolondultam.
Kérdések:
Szeged környékén furatás?
Szeged környékén vizsgáztatás?
Szeged környékén átiratás?
Segítséget és válaszokat várnék :) Illetve egy olyan emberke számát, aki tud nekem ebben segíteni:
A motort ideiglenesen kivonatta a tulaj forgalomból szept. 10-én. Műszakija lejárt.
Milyen papír mizériáim lesznek e miatt? 2 nap alatt ez rendezhető story?
Illetve... van egy 350-es Jawa-m... 3 éve nem használom... se biztosítás se semmit nem fizetek, de a rendszáma nálam van (nem vonattam ki)... lesz ebből nekem valami baj az MZ átiratásánál? :)
Gyújtó és egyéb elektronikák, bővebb infó a http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa oldalon.
Sziasztok!
Gyújtás problémám van és aki Isaszeg közelében lakik vagy jár kérem jelentkezzen. Fontos lenne
Előre is köszönöm!
Jól mondja Keri. Még annyit hozzá, hogy menet közben ne vedd le az akku sarut, mert nem egészséges.
Hát, azért nem ugyanaz. Köszi, de én ETZ-re vadászok.
Esetleg ha most raktad be az elektronikus szabályzót, akkor fordítva van bekötve...gyakori hiba, és általában tönkre is megy tőle a fesszab.
16V????? egyértelműen rossz a fesszab.
A feszültség szabályzás úgy működik, hogy a gerjesztőtekercs áramát (forgórész) változtatja a feszültség szabályzó. Minél nagyobb a gerjesztő áram annál erősebb a mágneses mező, és annál nagyobb a feszültség.
A lejövő feszültség 14,4V-nál van korlátozva. Ennél nagyobb működő feszültségszabályzónál nem tud lejönni.
Háháá :) Ez kérem a gyakorlati része a száraz elméletnek :)
Tanulni kéne inkább elektróra!!!
Sziasztok!
Pár napja írtam, hogy az ETZ-men a töltés nem a legjobb. Ma volt időm megnézegetni rajta a dolgokat. Ha járó motornál lehúzom az akkusarut akkor is megy, világítással is. Levettem az állórészt, keféket rendben találtam, annyi volt az állórésszel a probléma, hogy a rászegecselt testsaru kissé laza volt, azt a szegecset pedig megütögettem, így most nem lötyög. Bár ez lehet nem mérvadó, de megkerestem a csillagpontot is és megmértem mindhárom tekercset, itt olyan 1ohm körüli értékeket kaptam. Állórész gyűrűit megcsiszolgattam finoman. Diódákat kimértem, mindháromnál 820-30mV nyitófeszt mértem, másik irányba természetesen nem ereszt át egyik sem. a fesszab érintkezőit megcsiszolgattam, ellenőriztem a csatlakozásokat. Világitás nélkül és helyzetjelzővel is 3000nél 12,5V körül van a fesz és 4000nél már majdnem 16v. Mihelyt ráadom az első fényszórót 3000 alatt már 12V alá esik a feszültség, 4000nél 12,5 körül és 5000nél se megy 13 felé. Továbbá ha rajta van a világítás, akkor halványan elkezd égni a töltésjelző. Annál jobban ég, minél magasabb a fordulat, de ekkor is csak halványan. Valakinek ötlete esetleg?
Még semmi sem biztos, csak reggel derül ki...:(
Kint leszel gyarmaton lehet én is (mi is), majd összefuthatnánk... :D
Igen Ts, de a lényegen nem változtat, a katonai pörgősség meg van, a törése nem akkora mint az Etz-é, ennyi.
Basszus! Ez TS dob? Azt hittem ETZ... :-(
A Lecso féle cikktől megint megjött a versenyzési kedvem, csak kár, hogy nem tudok:)De már megint keresgélek donort racingra..:)
Keri holnap mész gyarmatra szurkolni?
A dob Debrecenben van, használtan vettem én is egy éve, akkor kiégettem, lefestettem, a lényeg, hogy nem zörög.Nincs agyon horpadva, a de a tipikus versenyzési nyomok fellelhetők rajta.Mzclubon van fenn a hírdetések közt, ott megnézheted, de rajta van a jófogáson is
A kuplung a balfaszság miatt forog le, nem a lóerőktől, a 3. fokozat meg a szar hézagolástól hal be. A többlet lóerőknek ahhoz sincs köze.
Természetesen ETZ 250 titán főtengellyel és hajtórúddal. De az erőtől a pukklung leforog a tengőről, és meghal a 3. fokozat.
Az már régi. ETZ 250 vs. P20?
http://totalbike.hu/tesztek/2012/09/15/a_vilag_legjobb_pannoniaja/
Ezen menjen inkább a vita :)
És miért pont az? Kétütemű, vagy négyütemű vagy villanymotorral? Ha villanymotorral, melyik típusúval? Keféssel, BLDC-vel, soros motorral?
Ha belsőégésű, milyen olajjal és gyertyával? :-)
Most már csak egy kérdés maradt:
MZ vagy a Jawa a jobb? :D
Így már tisztább..És köszi, megértettem.
S nem kezdem, csak kedvelem Árpádot.;)
S ma már tudom, hogy egy adott csoportban mindig van egykét ember, akivel nem lehet igazán kijönni.
De ez is csak a csoport tagjainak nézőpont kérdése az egész, avagy fizikusan vonatkoztatási rendszer kérdése. DDDD
Már csak annyi, hogy én nem írtam azt hogy Szemét lennél, mert te másképp látod.Se azt, hogy kilógnál ezért.
Tehát már csak ennyi a bibi.;)
A többiért pedig elnézést tőled.:)
Teknőc
Ezen mit nem értesz?
Troster07 ajánlotta, Árpád motorját mindennapi használatra, erre írtam, hogy ez kicsit erős.
Árpád meg érezte, hogy ezen a fórumon (Ahol személyesen is ismerik, de aki mégsem ismeri annak is évek óta fikázza a gépet.) ez tényleg kicsit erős.
Árpád viszont tévedhetetlen, így mikor cinkes a helyzet behisztizik, mint egy gyerek.
Te meg bekaptad a horgát.
Erre írtam hogy ne kezd te is.
Nem egy bonyolult történet!
No, ezt nem értem és talán nem is baj..
Ez nekem már kavarodás határát súrolja. Nem írtam semmi hasonlót se, ebbe már minden benne van, olyan is amit nem írtam. Senkiről semmit nem írtam, te élezed ezt a kérdést, amit te hoztál igazán fel.
"Vagy Árpád jó ember creationmz meg szar ember?" DDDDD
Kár ezt folytatni, amit én írtam, az egyértelmű, a többit kár hozzá tenni, vagy esetleg belemagyarázni.:)
Igen, jó közösség, akik tartják magukat.
De ismétlem, én nem ajánlottam ezért Árpád motorját, ugye? S nem is erről írtam, hogy ezért kelljen ajánlani, nem?
Kérlek fejezzük be ezt, mert nem ide való. S nem is kell belefűznöd a hsz.-eimbe a más gondolatát.
Árpád motorja olyan amilyen. Én ebben nem nyilatkozom(-nyilatkoztam), semleges maradok.(maradtam)
Amit ajánlottam, ahhoz tartom is magam.Illetve a többi hsz.ben is egyértelműen tartom magam.
Egyértelmű hsz., és nincs benne semmi félre- se bele magyarázat.
A Creationmz-nek se ajánlottam semmi rosszat, sőt ott bőségesen megtalálja azt amit szeretne. S szerintem ezzel se csináltam se szart, sem kavarodást, se vitát. Valamint befejeztem részemről ezt a témát, mert szerintem kissé kezd félremenni.:)
Teknőc
Akár jó is lehet!
Mennyit ment?
Hol lehet megnézni?
Tudom, hogy nem te ajánlottad.
És az sem baj, hogy Árpád ajánlotta, hiszen ő az eladó. Árpád nyomta folyton, hogy mekkora szar az a motor. Most hogy lejárt a műszakija és eladósorba került, hirtelen megtáltosodott. Ezzel nincs baj, mindegyikünk ezt csinálná! :-D
Olvass vissza, nem is Árpádnak írtam, hogy ez erős.
Vagy Árpád jó ember creationmz meg szar ember?
Ez meg jó közösség, ezért ajánljuk minden napi használatra Árpád motorját, annak ellenére, hogy évek óta azt hallgatjuk, hogy az mekkora szemétdomb, meg a műszakija is lejárt.
És még a végén én leszek a közösségből kilógó szemét, mert erősnek tartom napi használatra ajánlani azt a motort.
A baj az, hogy Árpád szokás szerint ismét behisztizik, erre mindenki megsajnálja és hatalmas nyelvcsapásokkal nyalni kezdi a seggét.
Erre írtam, hogy ne kezd te is.
S ha jól emlékszem én ezt válaszoltam anno:
"Akkor itt nézz szét:
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_adsmanager&view=list&catid=1&Itemid=100026
"
Kéretik oda lenézni, kedves Attila!
mert most ez is félreértés, én nem ajánlottam mást, mint lenti hsz.-emben van. Ezen az oldalon, középen van...;)
Teknőc
Én nem kezdek semmit, nem is folytatom.
;) :))))!
Mindössze sajnálnám, ha Árpád innen eltűnne. Nem szeretném. :((
Másról nem is írtam.;) :)))
A többihez pedig semmi közöm, semleges maradok, ha lehet.:))))
Teknőc
Teknőc, ne kezd már te is!
Ez volt a kérdés:
MZ/ETZ járművet vennék munkába járás jeligével.
Erre ajánlotok egy szakadt rozsdakupacot, amin nincs műszaki, csörög-zörög és 80km/h a végsebessége.
Árpád nem rég írta, hogy évek óta egy vasat nem költ rá, mert minden energiáját a Jawa-ba öli.
Folyton szidja, hogy mennyi minden szar rajta.
És még én vagyok a szemét, mert azt írom, hogy ezt napi használatra ajánlani elég erős.
Ennek semmi köze ahhoz, hogy Árpád milyen ember, nem az árral van a baj és nem is a motort fikáztam.
Akár valakinek meg is érheti az árát, viszont arra, hogy megvétel után ráülj és naponta munkába járj tuti alkalmatlan.
Árpád!
Egy csapatban mindig is lesz olyan akit nem szívlelünk, vagy valakivel összeveszünk.
Én kedvellek, s örülnék ha egy-egy szocimotoros találkozón össze akadnák.
Nálam is ez van, például van egy nagy csapat, akik évekkel ezelőtt szépen elzavartak maguktól,-mindenféle mondvacsinált dologgal. Azóta megváltozott pár dolog, oszt nem értik, hogy miért nem megyek velük, miért kerülöm őket.Mondom nekik anno nem feleltem meg, most meg vegyem fel velük a kapcsolatot, mert mégis szeretnének megismerni. A csapat egyik része még is csak örülne nekem..
No, oszt most igazán nem is értem mi van. Egyik fele ilyen, a másik fele olyan.-menjek, vagy ne menjek.
Egyenlőre inkább nem megyek, mert tartok a csapat másik felének a jóindulatától. De vissza ide:
Ez a szocimotoros-jó csapat, s a fórumon könnyen félreérthetjük a másikat. Én is kaptam már itt egykét dolgot, mert félre ment az értelmezés, de fátylat rá, mert tudom, hogy élőben nem ilyen a csapat. Tudod, veled találkoztam elsőre a csapatból, és mai napig jóembernek tartalak. Jól esne, ha találkoznák az itteni szervezésű túrákon, s mindig lesz egykét olyan dolog, amire az ember megorrolhat a másikra, finoman jelezni kell, hogy ez nem kéne. Ha meg tovább csinálja, akkor az illetőt kell ott hagyni, nem a társaságot. Mert a társaság többi tagjai nem tehetnek az egyén viselkedésért, legfeljebb, ha többségével összeveszik, akkor megkérik, hogy viszlát.
De nem erről van szó, csak bizonyos emberekkel veszel néha össze. Előferdül, de szeretném, hogy maradj. Én, talán a legfiatalabb tag kérlek reá, ha szabad ezt mondanom.
Teknőc
Elfelejtettem leírni, az email címem: info@takacsarpad.hu
Köszönöm a jóindulatod.
Mutassál egy bontásra ítélt papírokkal rendelkező ETZ 250et 40 ezer alatt.
Az enyém végig vitt a túrán meghibásodás nélkül. Áruld el, a füstön kívül mit tapasztaltál ami arra sarkall, hogy azt írd, a motorom nem ér többet egy bontószökevénynél 20 százalékkal.Talán kipróbáltad és azt érezted hogy nincs benne már erő? A blokkból jövő csörgést hallottál? Kopottnak láttad a gyakorlatilag 0 kilométeres gumikat? Estleg nem fogtak a fékek és neked mentem vele, csak nem emlékszem? Vagy horpadást láttál a tankon amit az én vaksi szemem nem vett észre?
Kérlek ne csak ide írd le hogy mit tapasztaltál amit én nem, ami miatt nem jobb a motorom 20százalékkal egy kívül belül lepusztult bontásra várótól. Hátha neked van igazad, én nem akarok becsapni senkit, akkor viszem a bontóba. Eladhattam volna hétfőn, de a vevőjelölt elkövette azt a hibát hogy egy fórumon nem védett meg a rendkivül személyeskedő és hazug szemétségektől. Inkább bukok 10 ezret, de nem adom el neki. Szóval azért nem szabtam szerintem annyira elképesztően magas árat.
Azért írd meg mailben azt hogy miért annyi amennyi szerinted, mert az agyvérzést elkerülendő, a másik topicban leírtat hogy többé nem írok ide, kiegészítem most azzal, hogy nem is olvasok innen többet.
Valami megpattant bennem. Többé nem foglalkozom olyanokkal akik csak részlegesen fogadnak el olyannak amilyen vagyok. Így is marad még pár ember akivel megleszek. Ha ők is elfogynának, jó nekem egyedül is. Az időm 99 százalékát úgyis magamra maradva töltöm.
Árpád motorját ajánlani, az elég erős! :-)
Viszont a katonai ETZ kiput mennyiért adod?
nagyon örülök hogy tudtam segiteni!!!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|