hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

pandagyik
válasz erre | email2004-07-12 22:47:41


Üdv kolegák!

Ha valakit érdekel van eladó ETZ 250 sérülésmentes tankom(olyan katonai fos zöld szine van) meg egy felujitásra váró főtengelyem.

Van egy komplett gyári elektronikus gyujtáskészletem.A jeladó biztosan müxik a fekete doboz nemtom muködik e de ha érdekel valakit utánajárok.Szal ezis eladó.

viszonlángos kolegák
sorszám: 3099 (13757)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-12 22:16:25
Hát az nem török karbi Petikém, hanem az eredeti gyári BVF ami neked van!!

A törökök azt a krbit rkaják fel ami nekem van (Bing)
Roszzul tudod!!!

Voltál az Mzklub oldalán?? :)))

Fisi
sorszám: 3098 (13753)
(előzmény: Peti, 2004-07-12 22:03:23)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-12 22:03:23
Én javallom neked a török karbit, amelyik alul csatos, de nem bing, mert nekem az nem jön be (bocs Fisi). Én 2-3 éve asszem 11000FT -ért vettem, és kifogástalan. Mellesleg Dunaföldváron a motor és bringaboltban, ami minden ellenkező híresztelés ellenére üzemel, és bármit meghoznak, ha rendelsz.
sorszám: 3097 (13751)
(előzmény: Gexxx, 2004-07-12 11:54:31)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-12 22:00:39
Én arra tippelek, hogy a kapcsolóvillád nem áll jól, azért ment tönkre a régi váltód is, vagy hézagolási gond van a váltótengelyen.
Másik lehetőség, hogy a kapcsolásrögzítőd (nagy csavar a blokk alján, az olajleeresztő mellett) nem jól áll, vagy hiányzik belőle a ruggó vagy a golyó.
Esetleg nézd meg, nem mozog-e a váltókarod fel-le, ha jár a motor, ha igen csaréld ki a ruggót a berúgókar és a kuplongot összekötő öntvény fogaskerék alatt, egy keményebbre.
Asszem hirtelen enyi tippem van.
Sok sikert!
sorszám: 3096 (13750)
(előzmény: ad4890, 2004-07-12 19:55:37)

 
 
ad4890
válasz erre | email2004-07-12 19:55:37
Hali!

Ma fejeztem be az EZT250 blokkjának teljes felújítását.

Az a problémám, hogy 3. sebességböl mindíg kidobja, és iszonyatosan recseg. A többi fokozat viszont puhán kapcsol, és sohasem dobja ki. Hol keressem a hibát? A fogaskerekeket mind kicseréltem (használtakra), mert a régiek mind töröttek voltak, a fogak széléböl volt egy kicsi letörve (nem mindegyik fogon). A kapcsolóvillák (010 011 és 012 gyári számmal) mind vadonat újak.
sorszám: 3095 (13738)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-12 15:44:30
Az új karbi drága,börzéken szoktam guberálni.Áttétel pedig a lánckerékre gondoltam.Milyen van elől?
sorszám: 3094 (13734)
(előzmény: Gexxx, 2004-07-12 11:54:31)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-07-12 11:54:31
A karbin lehet, hog ytényleg alakítani kellene, mert a shuber egész szépen meg van kopva. Gondolom a háza is. A fúvókát kicserélem 130-asra, tűvel játszadozok... Majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle...

Az áttétel-lel mire gondoltál? Lánckerék? váltó???

Mennyiért lehet egy karbit beszerezni? Persze jót...

Üdv: Gexxx
sorszám: 3093 (13728)
(előzmény: bambi1, 2004-07-12 03:54:55)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-12 03:54:55
Lehet hogy ki van kopva a karbi,és ezért nem megy alulról.Vagy csak állitgatni kell.Pl alapjárati fúv.főfuv. gyújtás.prés táv.levegő bevitel.tű.Ha majd ecce lesz időd megint meglátogathatsz,s törpölünk.Esetleg áttétel.
sorszám: 3092 (13722)
(előzmény: Gexxx, 2004-07-12 00:56:15)

 
 
tike
válasz erre | email2004-07-12 03:06:14
Üdv!

Gexxx!

Enyém is rántgat ha visszaveszem a gázt.
Sztem próbáld meg kicsit nagyobb fuvokával, majd kiderül mit szol hozzá....

tike
sorszám: 3091 (13719)
(előzmény: Gexxx, 2004-07-12 00:56:15)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-12 02:08:51
tesho
Ez nem az én klubom, hanem a mi klubunk! Szóval ne kérj tölem elnézést! :-) Egyébként jó ötletnek tartom az ajánlást... ;-)

ciao
Gábor
sorszám: 3090 (13715)
(előzmény: tesho, 2004-07-12 01:23:41)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-07-12 01:23:41
Fisi látom beijedtél és a teljes családi vagyont tuningra költöd!!:DDDDD

A 110-ről gyorsulást LS-400 órája mutatta.Az enyém kb 40km/h széles skálán ugrál akkor:-))

GeXXX!
Én eddig akárhány ETZ-vel mentem,kis gáznál állandó tempónál mind szaggatott vmennyire 3500 körül!

Semi!
Beajánlottam a Klub-ot a motor.lap.hu-ra.
Bocsi,h csak így,megkérdezés nélkül,gyorsabb volt a kezem mint az eszem..:-(

byee
sorszám: 3089 (13713)
(előzmény: fisi, 2004-07-11 16:54:42)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-07-12 00:56:15
Na ezek a kis MZ-k csoda szerkezetek, az biztos. Multkor igencsak megszenvedtem 1-el egy kis őrültködés alkalmával. Küzdöttem, mint disznó a jégen.

Pénteken is, mikor téptem haza csak lestem. Sebességek: 3.-ban 90, 4.-ben 110, 5.-ben 95. Ja, és mindig ezt csinalja ha van egy kis hátszelem, akkor nagynehezen tartja a 100-at.

No mindegy, az a lényeg, hogy az elektroncsika talán megjavult -hála Bambinak, a fórum szerelőmesterének- , hétvégére tervezek úgyis egy olajcserét, ax egybekötöm a dolgot egy fúvókacserével. Csak azt nem tom, hogy merre menjek.
Tényleg: szerintetek? tehát: 5-ben nyista power, 3500-tól kezd el húzni, kisebb fordulaton alig akar menni (indulásnál is pörgetni kell, mint állat). 3000-3500 között szaggat...
Nos?

Bambi: Amikor azt mondtad, hogy álligatni kell, akkor mire gondoltál???

Lehet írogatni :-) Még most tegyétek, mert nemsokára itthagylek titeket 2 hónapra... :-(

Gexxx
sorszám: 3088 (13711)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-12 00:15:57
Ja igen, a www.mzklub.hu oldalon! És még továbbra is várom az ötleteket! :-O
sorszám: 3087 (13706)
(előzmény: Semi, 2004-07-12 00:14:53)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-12 00:14:53
Lehet tagosodni az MZ Klub-ba! :-) Persze tudom hogy nem mindenkit érdekel, szóval szóljatok ha flame vagyok!

ciao
Gábor
Semi
sorszám: 3086 (13705)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-11 16:54:42
:)))))))))))))))

Na várj csak!! Már itt az utánpótlás gyári török dugó a szekrényemben!!! Addig is nem mérek semmit!! De majd utána!!!! Lesz nemulass!! :DDDDDD

Fisi
sorszám: 3085 (13689)
(előzmény: tesho, 2004-07-11 14:42:58)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-07-11 15:17:12
Most egyébként a gyári Mz óra által mért sebességröl beszéltek?:-) Mert akkor vétek ilyen pontos értékeket kijelenteni, mint 115 meg stb...
Csak teng-leng össze-vissza.
sorszám: 3084 (13682)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-07-11 14:42:58
Fisi:-)

A motor nem sokkal előtte volt felújítva,de már bejáratva,szal van benne erő,bár soha nem volt gyenge.
Bátyám 150-ese is vitte a 115-öt,amikor még a gyári cucc volt benne,most még bejáratós,passz.
Tedd még hozzá,hogy pillekönnyű testemmel befexem az idom mögé:-)
Természetesen fullszint olajjal mentem.
A 250-eseknek 130 a vége tudtommal. LS-Laci-é anno annyit ment stabilan még autópáyán is 2 személlyel. Nos,itt a különbség:-) De szerintem a legnagyobb az,hogy a 250-es alulról jobban tol.
Ha akarod,majd mérhetsz nekem egy végsebességet a gépeddel!:-)

Fisi...ez nem banán,hanem Chiquita!
:D
sorszám: 3083 (13681)
(előzmény: fisi, 2004-07-11 14:11:31)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-11 14:11:31
Most ezt nem értem!!:)

Akkor a 150- es Tz- k jobban mennek mint a 250- ek???! Ha te 110- ről még gorsultál is akkor símán lehagysz egy 250- est??! Akkor minek csináltAK 250- ES mZ- T a németek anno??!
Szerintem nem lehet ilyen kis különbség egy 250- es meg egy 150- es között?!
Ém legalább is ami 150- ről hallottam+ láttam azok messze nem érték ilyen könnyen utól a 250- ket!

El is cserélem a 250- est egy 150-re, úgyis jobban tetszik a banántank! :)))

Fisi
sorszám: 3082 (13679)
(előzmény: tesho, 2004-07-11 13:50:55)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-07-11 13:59:11
:-))))
sorszám: 3081 (13678)
(előzmény: fisi, 2004-07-11 13:35:59)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-07-11 13:50:55
Fisi:-)

Hát az a helyzet,hogy én a 3 év alatt kétszer állítottam a gyújtást,egyszer amikor összeraktam a motort,egyszer pedig 1 éve,amikor mexakítócserére adtam a fejemet. 12ezer km alatt azért ez nem rossz..
A műanyag kopott el,ami a főtengelyre támaszkodik fel és ennyi. Mások 500km-enként állítgatnak! Ezért is volt a sok megállás,mert végig azt hittem, gyertyagond van,mert csupa használt gyertyával indultam el és soha nem volt bajom a mexakítóval!
Amikor meleg volt a motor,akkor már jól működött,mert a melegtől ugye tágul a fém (főtengely) és ettől újra lett hézag!De amint beértünk az esős-hűvös részre,annyit hűlt,hogy mexűnt a hézag,én pedig azt hittem,hogy beázott a pipa. Én balga:-)
Különben életemben ez volt az 1. alkalom,h vittem magammal imbuszqlcsot!!:-))
A 100-110 nem fullgáz volt,amikor pl előzésnél odahúztam neki, LS-Laci órája szárint "erőtlejesen" gyorsultam el 110-ről!!! De ez nem volt olyan hosszú szakasz,csak néhány tucat km,a többi részen 80-90 km/h volt.
A könyököm új,azért olyan szép:-) Csak éppen utángyártott és nem passzol tökéletesen a dobba,ezért csúszott szét akkor.:-(( Láccik a II.szocitúra képein,akkor még csillogott:-)
Különben nem sárga,hanem arany!! De most már kezd lilulni:-))

byee
sorszám: 3080 (13677)
(előzmény: fisi, 2004-07-11 11:39:35)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-11 13:35:59
Igazad van Massino barátom!!

Már csak azért is mert Siemensed van! :)))))

Fisi
sorszám: 3079 (13676)
(előzmény: Massino, 2004-07-11 12:43:02)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-07-11 12:43:02
Nem kell azzal úgy bánni mint a hímes tojással. Ha szar, akkor lassan is tönkremegy, ha meg jó akkor lehet tépni a szarvát. Tudom Te nagyon vigyázol a gépedre, és ez tiszteletre méltó, de hidd el bírják ezek a terhelést.
Egyszer kell jól megcsinálni, és akkor csak kisebb karbantartás kell. Van hogy beszarik rajta valami, de hát istenem motor. Egy idö után már minden ki lesz cserélve újabbra, és akkor már pöpecül fog menni akár stiftgázon is, csak mindig becsületesen meg kell szerelni, nem kókányolni...
Bár ez az én véleményem.

Massino
sorszám: 3078 (13669)
(előzmény: fisi, 2004-07-11 11:39:35)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-11 11:39:35
Hali!!

Hát ha nem érted, akkor a motor megadta helyetted a választ!!! :)))
egy 150- es vége átlag 110. Na te végig nyélgázon mentél vele nemtomhányszázkilómétert, de legalább is majdnem nyélgázon!! Azért ezt a motort nem erre tervezték anno??!

Bár végül is könnyen van az aki szerelő- mint te és Bambi- aki laza könnyedséggel ajánlotta nekem (mint fakezű asztalosnak) hogy hogyan s' mint állítgassam a karbit meg az előgyújtást az út szélén! :)))))

Inkább indulj el korábban máskor!! :))
A könyököd bár nem tom mikor krómoztattad le, és hogy került a kipufógó helyére ( :PPP), éppen ezért sárgállott be!

Pumukli!!!

Akkor várom a hívásod!!!

Fisi
sorszám: 3077 (13666)
(előzmény: tesho, 2004-07-11 06:23:16)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-11 11:13:58
pumukli
Akkor jó, de még kisebb lesz, mert vannak dialupos hozzáférések is, és ök azért panaszkodhatnak!
Egyébként mindennel fejlesztek ami a kezem ügyébe kerül! :-)

ETZ-mánia
ok köszi...
sorszám: 3076 (13664)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-11 11:10:58
bambi
Huhh... Akkor megnyugodtam! :-) Már azt hittem csinálnom kell egy bambi-féle linket! :-)

ciao
Gábor
sorszám: 3075 (13663)
(előzmény: bambi1, 2004-07-11 01:58:09)

 
 
pumukli
válasz erre | email2004-07-11 10:46:00
Nem is csak egyvalaki olvasta ám el! Bár inkább elbeszélő költeménynek nevezném! :-)
sorszám: 3074 (13662)
(előzmény: tesho, 2004-07-11 06:23:16)

 
 
pumukli
válasz erre | email2004-07-11 10:41:25
Rendben, 1-2 héten belül hívlak, csak előtte még szervezek, ármánykodok, ilyesmi :-) Remélem összejön! Miklós
sorszám: 3073 (13661)
(előzmény: fisi, 2004-07-11 02:45:51)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-07-11 06:23:16
Jéé,volt aki elolvasta a cikkemet?:))
Én nem értem,h miért ne lehetne 100-110 utazót menni sík úton,ahol 30 km-enként van egy enyhe bal kanyar (nem vicc).
Amúgy késésben is voltunk,a nehéz ébredés,Alsóőrsi megállás,kajálások stb miatt. & kiderült,h qrva messze is van:D
Különben a szép króm könyököm gyönyörű aranyszínűbe ment át,ha megkapom a képeket,felteszem a képtáramba és szólok.
A szerelés nem a tempó miatt volt,hanem,hogy el ne aludjunk éjszaka hazafelé!!!
:-)
sorszám: 3072 (13659)
(előzmény: fisi, 2004-07-11 02:57:31)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-07-11 04:11:19
Biztos először rossz polcon kerested, a háromszáz-harmincezer-háromezer köbcentis henger mellett. :-)
(Legközelebb nem üres kézzel megyek.)
sorszám: 3071 (13653)
(előzmény: bambi1, 2004-07-11 01:58:09)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-11 02:57:31
tesho!!!

Állat a cikked, de ugyan miért kellett szerncsétlen 150- est így gyilkolni?? (100- 110 utazó!)

Látod meg is lett az eredménye!!! :((( Nem semmit szívtál!!

Fisi
sorszám: 3070 (13650)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-11 02:45:51
Szerintem jó, de azért előtte még csörögj rám!!!
Fisi
sorszám: 3069 (13648)
(előzmény: pumukli, 2004-07-11 01:13:41)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-11 01:58:09
MEGTALÁLTAM!!!!!!!
sorszám: 3068 (13644)
(előzmény: bambi1, 2004-07-11 01:49:35)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-11 01:49:35
NEM TALÁLOM!!!!!!!
sorszám: 3067 (13643)
(előzmény: Semi, 2004-07-11 01:09:54)

 
 
ETZmánia
válasz erre | email2004-07-11 01:44:14
Szeva Semi.
Gratula az oldalhoz.
Sztem jó lett amit eddig csináltál.
Nálam sem lassú.
sorszám: 3066 (13640)

 
 
pumukli
válasz erre | email2004-07-11 01:13:41
Szevasz Fisi!
Mit szólnál július utolsó szombatjához? NEM VÉGLEGES, csak kérdem!
Üdv: M
sorszám: 3065 (13637)
(elözmény: gjut, 2004-07-08 00:54:51)

 
 
pumukli
válasz erre | email2004-07-11 01:11:56
Szevasz Semi! Szerintem szép lesz! Nálam nem lassú! Mit használsz a fejlesztéshez? Üdv: M
sorszám: 3064 (13636)
(előzmény: Semi, 2004-07-11 01:09:54)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-11 01:09:54
Ja igen!
És még sebességre nincs optimalizálva! Szóval a lassúsága az nem végleges... lesz még lassabb is! :-D

ciao
Gábor
sorszám: 3063 (13635)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-11 00:40:03
Készítgetem az mzklub.hu oldalt...
Már van egy stílusa! Aki megakarja köpködni, az még most tegye! :-)

ciao
Gábor
Semi
sorszám: 3062 (13634)

 
 
postás
válasz erre | email2004-07-10 18:41:39
Gyújtótrafó probléma

Egy bizonyos gyártmányú trafónál előfordult, hogy a csatlakozó csavar és a trafóból kijövő vezeték rosszul érintkezett, ezért kihagyott a gyújtás.
Érdemes teljesen lebontani a csavarról minden anyát, alátétet és egyéb lemez-akármit, és láthatóvá válik a tekercs-huzal, amint a csavarra csatlakozik. Lehet, hogy csak rá van tekerve. Ezt célszerű lepucolni, felforrasztani. Nekem így megjavult a trafó. Persze ez csak egy lehetőség, sajnos van még ezer más hibalehetőség. Sok szerencsét kívánok !
sorszám: 3061 (13620)
(elözmény: gjut, 2004-07-08 02:03:47)

 
 
homz
válasz erre | email2004-07-10 17:30:20
Szia kobra.Nekem 250-es(is) van.Nem volt vele sok gondom,a legidegesitőbb az volt,hogy hosszú volt a sebváltókar,de megoldottam.Eredetileg standart volt,most már delux.Fogyasztás jó,pörgős motor,a fesszabályzót elektromosra cseréltem.Viszont gyakrabban kell nézni a vizet emiatt.Ha nem pörgeted agyon,sok gondod nem lesz vele.Nemhiszem ,hogy az MZ-k szeretik ha pörgetik.
sorszám: 3060 (13618)
(előzmény: Kobra1, 2004-07-10 00:00:06)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-07-10 14:24:37
motor.hu, motorpiac.hu
sorszám: 3059 (13613)
(előzmény: Kobra1, 2004-07-10 00:03:29)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-07-10 14:08:46
Jó ETZ-t nem ad el az ember,max aranyáron:-)
sorszám: 3058 (13610)
(előzmény: Kobra1, 2004-07-10 00:03:29)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2004-07-10 00:03:29
itt volt még a multkorában adás-vétel rovat is nem-??? vagy csak én nem találom??
hol vannak jó etz -k eladóak? (apronetet kivéve)
sorszám: 3057 (13587)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2004-07-10 00:00:06
A ts250 -es ről mi a tapasztalatotok? akarok venni, és nagyon érdekelne!
köszi
sorszám: 3056 (13586)

 
 
ETZmánia
válasz erre | email2004-07-09 23:09:13
Szia Bivaj
Az MZ nem elég keleti neked?
Vagy te a távolkeletre gondolsz?
Sztem vegyél nyugodtan MZ-t,elég közel áll a szimóhoz...
De ha rám hallgatsz, azt veszel amit akarsz!! :-)
sorszám: 3055 (13582)
(előzmény: bivaj, 2004-07-09 02:27:39)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-09 12:28:28
Na gyerekek megoldódott a probléma, miénk az mzklub.hu domain! :-)

Fórum: forum.mzklub.hu
weblap: mzklub.hu (készítés alatt)

Ha lesz fejlemény szólok! :-)

ciao
Gábor
sorszám: 3054 (13570)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-07-09 05:23:23
Hát ha nincsenek fémszemcsék,akkor valszeg nem a hajtókarcsapágy..
Mert az csúnyán telefröcsköl mindent,utána új dugó kell stb stb..
Szívesen belenéznék,hogy mi van a hengerfej alatt:-)
A főtengelycsapágyon kívül marad még vmi gyanúsított?:-)

byee
sorszám: 3053 (13568)
(előzmény: gjut, 2004-07-09 03:25:26)

 
 
gjut
válasz erre | email2004-07-09 03:25:26
Peti, Tesho!

Kösz az ötleteket! Mi is itthon csapágytörésre tippelünk. A gyertya ki lett szedve, meg lett tisztítva, azzal nincs gond, fémszemcséknek nyoma se volt. Jó kis Bosch van benne. A főtengely nem forog, be van állva, kizárólag csak üresben lehet tolni, mikor beraknám 1-esbe vagy 2-esbe, leblokkol. Erre írtam, hogy nem tudtuk beindítani betolással se. Anno, amikor leállt hazafele, egy pillanatra olyan szagot lehetett érezni, mint mikor egy kocsinak elszakad az ékszíja. Na de mindegy, mégegyszer köszi, a szerelő majd átnézi, mert lesz ott még más is, pl. a féklámpám is kontakthibás, pedig áram folyik benne, azt megnéztük, meg lehet új akksi is kell.
Addig is nektek jó motorozást, én még várok... :-)
sorszám: 3052 (13567)
(elözmény: gjut, 2004-07-08 12:42:32)

 
 
bivaj
válasz erre | email2004-07-09 02:27:39
Simszon után 125-öst szeretnék venni légyszi megérné ezt egy MZ-vel kezdeni vagy inkább vegyek valami keletit?
sorszám: 3051 (13562)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-07-08 12:56:37
Szerintem vedd le a baloldali deknit, az nem nagy meló, és meglátod, mitől akadt ki a berúgókarod, én vezérláncra voksolok, de ettől indulnia kéne.
A fótengelyed forog, vagy az sem? Ha nem akkor kuplung lesz, de azt nem kívánom.
sorszám: 3050 (13530)
(elözmény: gjut, 2004-07-08 01:27:58)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu