:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok, nemtom tud e valamelyikőtök segíteni, de az etz 250-esem rosszalkodik. A tünet: Hidegen könnyen indul, és megyek vele kb 1 km-t és leáll a motor. Akárhogy rugdalom ezután nem akar beindulni, bár 10-ből 1szer be sikerül tolni. kb 15-20 perc multán beindul könnyen és ugyanez megismétlődik. Szerintem porlasztóbeállítási probléma van, szerintetek? Amielőtt leállna, már ezt érzem és visszaveszek a gázból, behúzom a kuplungot, akkor még megy egy picit, de végül is leáll.
Szerintetek mit állítsak?
Köszi előre is...
Sziasztok!
Most rakok össze egy TS125-ös MZ-t és a porlasztón szeretnék állítani, mivel borzasztóan füstöl és beköpködi a gyertyát, tehát sok üzemanyagot kap. Hol tehetem ezt meg? Köszi.
Tomóka!
akkor ezexerint 3 számos a kijelzője?Mert nekem amit anno bicikliboltban mutattak,az csak 2-es volt & a srác alig akarta megérteni,h mit is akarok:-)
Drtorok!
Azt szerintem mindenkinek a pénztárcája és belátása eldönteni,h neki megéri-e a drágáb olajjal való közlekedés és ezzel a valszeg későbbi szervíz. Fullszinttel 1:50,bár nekem is volt,h csak ásványira futotta (MOL Sprint 2T és 1:40),de ezzel jobban is füstöl és több a lerakódás a kipuffban,dugattyűtetőn stb..
byee
sorszám: 3163 (14045)
( előzmény: drtorokandras, 2004-07-18 23:14:20)
Sziasztok!
Hogy csatlakozzak az olaj-témaához
-már ha valakit is érdekel az én magánügyem :-)-
Megoldódott a csavar lecsavarása, egy-egy "férfias" kalapácsütés jobb belátásra bírta a csavarokat. Ideje volt, mert az előírt 9dl-nek k.b. a fele volt csak meg.
Szerettem volna -először- menni a szoci-találkozóra, de sajnos a nászútra pont akkor megyünk. De remélem, a következőre így már házaspárként tudunk menni :-)
Olajjal kapcsolatban egy kérdés:
Azt tudom, hogy jobb a teljesen szintetikus olaj, mint a "feles", de jobb-e annyival, mint amennyivel drágább egy ETZ-be? Ti is a gyári 1:50 arányt tartjátok?
Üdv:
Andris
U.I.:Bocs, ha már volt, igyekszem a régebbi hozzászólásokat visszaolvasni, de még nem végeztem.
én xin hang márkájú kinai csodát használok ez 150-ig mér.a kerék kerületet cm pontossággal lehet beállítani.tudja a menetidőt napi-össz kilómétert v. mérföldet ha az tetszik. mér átlagsebességet és rögzíti az elért legnagyobb sebességet.
Az óra engem is érdekelne!!! :))
Atilla,te milyen digitális órát használsz? Mit reagál,ha túlléped a 99km/h-t??
Üdv! A kérdésem tudtok-e egy megbízható lelkiismeretes szerelőt Esztergomban vagy ha ott nem akkor Pesten. Köszi előre is.
Üdv! Én a mozaikban vizsgáztattam kb 8 éve. Akkor semmi komoly nem volt. Bevittem megnézték világit-e minden volt egy müszer nélküli fékpróba s annyi. Volt egy srác aki azt mondta hogy ő már másodszor volt ott a motorjával s az elsőn megbukott most átment. Szóval pofára ment. Hogy most mi szigorodott nem tudom.
Nekem az még soha nem működött egy hónapnál tovább, így a km óra csak dísz, van rajta + egy digitális, az viszont pontos!
Hi!
Help me! Mondjatok nekem legyetek szívesek Bp-n olyan helyeket, ahova vihetem a mocim vizsgáztatni! 29-én lejár úgyhogy mostmár nem halogathatom! :( Ja, és jó lenne cím/telefonszám is, meg, hogy hogyan zajlik a dolog, mert még soha semmit nem vizsgáztattam!
Üdv: TiB
Ha valaki esetleg fékbetét csere miatt amúgy is kiveszi a hátsókereket,és nem riad vissza egy kis egytengelyűség beállítástól,annak ajánlom, hogy szerelje le a láncvédő bakelitot,és alaposan takarítsa ki a sebességmérő ott található alkatrészeit teljesen zsír és dzsuva mentesre,cserébe az MZ-nk egy teljesen kiegyenesedett,pontos, remegésmentes kilóméter/óra méréssel ajándékoz meg minket. :-)
Ez a személyes tapasztalatom.
Persze még egy új spirál,vagy a régi beolajozása alapvető ilyenkor,hisz nem szeret senki félmunkát végezni...
Na, ma voltam Futár Petinél! Van gyári könyöke: 1900-ért, magyar kisipari: 1600-ért, szintén magyar kipuff: 7000 körül. Kérdeztem gyári kipuffot, mondta, hogy nem lesz, lesz helyette török 12000 magasságában... Ennyit a reklámról! :) Ja, és ETZ 250-ről szól a fáma! :)
Üdv: TiB
Kipuff ügyben próbáld meg Futár Petit! Nála múltkor láttam gyári kipuffot, hasonló árban! És az azért mégiscsak jobb! :)
Üdv: TiB
Köszi, Peti!
Az alapjárati csavart az MZ kézikönyvből olvastam, de sajnos csak a baj után.Meg fogom nézni, amiket leírtál, köszi a segítséget még egyszer!
Hogy mit csavartál ki?
A blokk alján 2db csavar van, egy kapcsolásrögzítő, és egy olajleeresztő. Az alapjáratra egyik sincs hatással.
Ha a mocid pörög alapból, az lehet:
-generátor oldali főtengelyszimmering hib
-szálkás gázbowden
-fennakadt schúber vagy tű
-alapjárat állító csavar (karbi) vagy levegőcsavar rossz állás
-karbi tetejének szar tömítése
Hirtelen enm jut más eszembe. Leggyakrabban a gáztolattyú kopása a hibás, vagy a bowden, esetleg a karbiban lévő ruggó lágyult el, és nem megy vissza a tolattyúd.
Ezeket nézd meg, és írj ha még mindig gond van!
Elég egy 12×60-as végig menetes metrikus csavar
Megnéztem: tényleg van többféle vastagság!
Viszont meglett a hiba oka!!!!
Az a rohadt lengyel kapcsolóvilla volt a szar! Van egy pöcök rajta, ami a kapcsolódob hornyába illeszkedik, és egy nyulvány, ami a dob oldalára fekszik fel. Ez a nyulvány béna volt, és beakadt a horonyba, és nehezen ment a váltás. Ha meg jó erösen megnyomtam a váltókart, akkor kiakadt, de a fogaskereket nem nyomba teljesen a helyére, és kidobta sebességböl.
Szereztem törököt, és a váltó TUTI LETT!!!!
Ismét bebizonyosodott: nincs jó utángyártott alkatrész MZ-hez. :(
trophyra lehet kapni indexet és tükröt minden valamirevaló veterán börzén. a helyszinek és időpontok: www.veteran.hu/naptár
minden jót!
A kuplunglehúzó rajza megvan, azt jövő héten megcsinálom. A dinamóhoz milyen kell?
Rendes beállításnál is recsegett. A probléma ott volt, hogy a két lánckerék nem nagyon volt síkban, vélhetően görbe a váz. Egy kis toldás az első lánckerék alá segített a dolgon.
Sziasztok!
Van egy "apróbb" problémánk: "véletlenül" kicsavartuk a blokk alján lévő(nem a karburátoron lévő) alapjárati csavart, amit ugye elvileg nem szabad megtenni.Így kellemes, 6-7 ezres fordulatszám üdvözölt minket a beindításnál.Mi a megoldás?Légyszi segítsetek!Köszi!
Ha új a cucc, akkor vszleg az a baj, hogy túl feszes a lánc. Kéretik beállítani!
Gexxx
SZasztok.Trophy-ra kellene 2db index,és tükör,ha valakinek lenne ilyesmi megköszönném.Esetleg lehet kapni újban is?TEL?SMS?06703173647
Na kiderült hogy a 4kelemennél nem olyan fajta láncvédő bakelitet kaptam, ami kellett volna, én meg béna voltam ahhoz hogy felismerjem hogy jobban rá kellene mennie. Egy kis farigcsálás segített, de valahol még súrol. Gondolom majd összekopik az első értelmesebb menetnél.
Most az a nagy bánatom, hogy recseg a lánc az első lánckeréken. Oké hogy a lánc és a kerék is friss, de ezt azért nem kéne neki, igaz?
Bambi!
Képzeld, vettem motort!!!!!! :-))
Karcagról jöttem fel vele, szóval sztem okés a masina, de majd úgyis megmutatom Neked!
Csak max. a jövö héten mert melózom...
Szépen jött egyébként húztam is neki, de sztem kisebb számú fogaskerék van benne, mert nagyon pörgött 5.-ben viszont gyorsult mint állat.
Úgyhogy most fülig ér a szám, rám is fagyott olyan rohadt hideg van. :-))
Massino
homz
Nem akarlak elkeseríteni de nem kaptam töled e-mailt eddig! :-O
De telefonon is elintézhetjük vagy postai úton! :-)
tel:+36 20 236 8560
Mit adjak még meg?! :-O
ciao
Semi
aakos Nem kell kivenni a motort.A generátor,és a tengelykapcsoló leszerelése után hozzéférhető a szimmering.A kuplughoz,és a generátor forgórészhez kell lehúzó.üdv bambi
Segítség!
A hátsó kerekemben kicseréltem a csapágyakat, a lánckereket meg az energiaelnyelő gumit, és most egy centivel szélesebb.
Ellenőriztem, a hajtásoldali tengelyvég és a jobb oldali csapágy összeér, valszeg nem azzal van a baj, hogy a hajtást és a kereket nem sikerült jól egybetenni.
Elkűdtem.Remélem megkapod,elég gáz a rendszer itt.Mindent egy cimre küldtem,majd szétszortirozod.:))
Jaa!!
A moci színét sem baj ha alküldöd!!!
És ha van weboldalad annak is mehet a címe! :)
Fisi
Igen!!
Homzu!!
Küldj emilt a semi@freeweb.hu- ra írd bele az emilbe a személyes Adataidat!!
Működő emil cím kell!!!!
De itt a szabályos jelentkézés!
Mindazok akik elfogadják az MZ Klub szabályzatát, és csatlakozni szeretnének az MZ Klub -hoz, azok írjanak egy e-mailt a csatlakozas@mzklub.hu címre.
És hogy mi legyen az e-mailben?!
A Tagok menüpontnál láthatóak, hogy milyen adatokat lehet kitölteni. Természetesen mindenki annyi adatot tölt ki amennyit akar, de a nick és a sorszám kitöltése kötelező! Ezek a nyilvános adatok...
Nem nyilvános adatokat kell még elküldeni a mailben, amelynek a valódi nevet, valódi e-mailcímet és lehetőség szerint egy lakcímet/értesítési címet is kell tartalmaznia. Ezek az adatok titkosak, egyetlen személy férhet hozzájuk, és az Semi. Nem marketing célt szolgál az adatgyűjtés, hanem a kiértesítéshez szükségesek, amennyiben elektronikusan nem elérhető a tag.
Na amit kéne küldened tehát:
Milyen sorszámot szeretnél.
Meg a motorod milyen típsú (tehát Mz trophy- Etz 125-150-250, vagy Mz Ts mittoménmennyi).
Utána már megy a dolog- Semi vissza fog írni ne aggódj!!
Fisi
Hali!
Szeretnék szerezni ETZ 125-re nagyon jó állapotban lévő tankot. Kaptam egy ajánlatot, hogy tegyek rá jawa tankot, mert az úgy jó. Ez mennyire igaz? Mennyire kompatibilis egymással a kettő?
Czifi
Köszi, megkaptam. Gondolom azon a címen lehet kapni, amit leírtál. Nem vagyok pesti, de ott tanulok, úgyhogy majd megnézem. Most még úgyis egész tiszta a gép... :-)))
homz: Nem tudsz levelet küldeni? (csatlakozas@mzklub.hu)
gjut: elküldtem levélben!!
Homz, nem tudom, Semi-nél érdeklődj,ő szerkeszti a lapot..
Amúgy asszem van postacím,de olvasd át & választ fox kapni a kérdéseidre!
Pumukli hol vetted és mennyiért?
Tesho,sehogysem sikerul elkukdeni a jelentkezesem az MZ klubba a netrol.Nincs postacim veletlen?Nem kuldi el sehogysem,mert kozponti rendszer,es nem tudm a felhasznalot.Pedig jelentkeni szeretnek!!
Nah,az MZ Klub már be is lett linkelve a motor.lap.hu-ra.
De ügyi vagyok:DD
steelheart6 Pesten vagyok .
Találtam egy kitűnő tisztítószert, ami a motor minden részére jó (króm, alumínium, műanyag). A neve: MultiFoam (spray)! Érdemes beszerezni!
steelheart6
Nem sértődtem meg, sőt, úgy röhögtem, hogy a kollégák azt hitték, szépen meg fogok fulladni.
Az enyém egyébként tényleg kivétel, az első tulaj által 68-ban tartalékként vásárolt zsír új főtengely került bele nemrég, SKF csapágyak, valamint kitűnő DODUCO Skoda-mexakító, BRISK gyertya, DETA akksi, kétgyűrűs dugattyú, Heidenau külsők elöl-hátul, újravezetékeltem az elektromos rendszert, és sok más finomság van még neki. És csak megy, megy.
De azért kell egy MZ. :]
Háj!
maxxxis!
Én valszeg tok egyet, majd holnap megkérdezem, de ez Somogy megye.
Bazz. Most nem tudom mi van.
Nem sikerül összehozni hogy jó legyen. Asszem csütörtökön veszek egy trafót, meg veszek hozzá kábelt, meg egy brisk gyertyát. N14Y ugye? ha így se lessz jó akkor valami szakembert kell keresnem. Bár azt nehéz a környéken. Télleg, 6V gyújtótrafó 2000.-éert az milyen? Ezt mondták a boltba, hogy ennyi.
Lehet h augusztusban m1ek Pest felé, Bambi te ugye ott vagy? Mert nem lenne utolsó, ha végre valam tényleg hozzáértő ember is megnézné. Szal ha arra járok, benéznék a géppel.
Ja, MZ-Klub forever!
Mondom majd VKalminak is, ő kaposvári, régebben irogatott a fórumba, és múltkor azt mondta érdekelné.
Vki akart venni a Jawa mellé MZ-t.
Na azt javaslom neki, hogy vegyen, mert akkor valamivel motorozni is fog tudni, nem csak a szerelési tudását fogja bővíteni.
Na jó ezen ne sértődjenek be a Jawasok, csak poén volt, presze vannak jó Jawak is. ;-)
Üdv!
Ádi
A gyári villákon van még olyan szám a 010 mellet,hogy 3,4 vagy 3,8 ez a fogaskerék horonyba illeszkedő rész vastagságát jelenti.
"nemis minősitem"
neis... :-)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|