:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Elég egy 12×60-as végig menetes metrikus csavar
Megnéztem: tényleg van többféle vastagság!
Viszont meglett a hiba oka!!!!
Az a rohadt lengyel kapcsolóvilla volt a szar! Van egy pöcök rajta, ami a kapcsolódob hornyába illeszkedik, és egy nyulvány, ami a dob oldalára fekszik fel. Ez a nyulvány béna volt, és beakadt a horonyba, és nehezen ment a váltás. Ha meg jó erösen megnyomtam a váltókart, akkor kiakadt, de a fogaskereket nem nyomba teljesen a helyére, és kidobta sebességböl.
Szereztem törököt, és a váltó TUTI LETT!!!!
Ismét bebizonyosodott: nincs jó utángyártott alkatrész MZ-hez. :(
trophyra lehet kapni indexet és tükröt minden valamirevaló veterán börzén. a helyszinek és időpontok: www.veteran.hu/naptár
minden jót!
A kuplunglehúzó rajza megvan, azt jövő héten megcsinálom. A dinamóhoz milyen kell?
Rendes beállításnál is recsegett. A probléma ott volt, hogy a két lánckerék nem nagyon volt síkban, vélhetően görbe a váz. Egy kis toldás az első lánckerék alá segített a dolgon.
Sziasztok!
Van egy "apróbb" problémánk: "véletlenül" kicsavartuk a blokk alján lévő(nem a karburátoron lévő) alapjárati csavart, amit ugye elvileg nem szabad megtenni.Így kellemes, 6-7 ezres fordulatszám üdvözölt minket a beindításnál.Mi a megoldás?Légyszi segítsetek!Köszi!
Ha új a cucc, akkor vszleg az a baj, hogy túl feszes a lánc. Kéretik beállítani!
Gexxx
SZasztok.Trophy-ra kellene 2db index,és tükör,ha valakinek lenne ilyesmi megköszönném.Esetleg lehet kapni újban is?TEL?SMS?06703173647
Na kiderült hogy a 4kelemennél nem olyan fajta láncvédő bakelitet kaptam, ami kellett volna, én meg béna voltam ahhoz hogy felismerjem hogy jobban rá kellene mennie. Egy kis farigcsálás segített, de valahol még súrol. Gondolom majd összekopik az első értelmesebb menetnél.
Most az a nagy bánatom, hogy recseg a lánc az első lánckeréken. Oké hogy a lánc és a kerék is friss, de ezt azért nem kéne neki, igaz?
Bambi!
Képzeld, vettem motort!!!!!! :-))
Karcagról jöttem fel vele, szóval sztem okés a masina, de majd úgyis megmutatom Neked!
Csak max. a jövö héten mert melózom...
Szépen jött egyébként húztam is neki, de sztem kisebb számú fogaskerék van benne, mert nagyon pörgött 5.-ben viszont gyorsult mint állat.
Úgyhogy most fülig ér a szám, rám is fagyott olyan rohadt hideg van. :-))
Massino
homz
Nem akarlak elkeseríteni de nem kaptam töled e-mailt eddig! :-O
De telefonon is elintézhetjük vagy postai úton! :-)
tel:+36 20 236 8560
Mit adjak még meg?! :-O
ciao
Semi
aakos Nem kell kivenni a motort.A generátor,és a tengelykapcsoló leszerelése után hozzéférhető a szimmering.A kuplughoz,és a generátor forgórészhez kell lehúzó.üdv bambi
Segítség!
A hátsó kerekemben kicseréltem a csapágyakat, a lánckereket meg az energiaelnyelő gumit, és most egy centivel szélesebb.
Ellenőriztem, a hajtásoldali tengelyvég és a jobb oldali csapágy összeér, valszeg nem azzal van a baj, hogy a hajtást és a kereket nem sikerült jól egybetenni.
Elkűdtem.Remélem megkapod,elég gáz a rendszer itt.Mindent egy cimre küldtem,majd szétszortirozod.:))
Jaa!!
A moci színét sem baj ha alküldöd!!!
És ha van weboldalad annak is mehet a címe! :)
Fisi
Igen!!
Homzu!!
Küldj emilt a semi@freeweb.hu- ra írd bele az emilbe a személyes Adataidat!!
Működő emil cím kell!!!!
De itt a szabályos jelentkézés!
Mindazok akik elfogadják az MZ Klub szabályzatát, és csatlakozni szeretnének az MZ Klub -hoz, azok írjanak egy e-mailt a csatlakozas@mzklub.hu címre.
És hogy mi legyen az e-mailben?!
A Tagok menüpontnál láthatóak, hogy milyen adatokat lehet kitölteni. Természetesen mindenki annyi adatot tölt ki amennyit akar, de a nick és a sorszám kitöltése kötelező! Ezek a nyilvános adatok...
Nem nyilvános adatokat kell még elküldeni a mailben, amelynek a valódi nevet, valódi e-mailcímet és lehetőség szerint egy lakcímet/értesítési címet is kell tartalmaznia. Ezek az adatok titkosak, egyetlen személy férhet hozzájuk, és az Semi. Nem marketing célt szolgál az adatgyűjtés, hanem a kiértesítéshez szükségesek, amennyiben elektronikusan nem elérhető a tag.
Na amit kéne küldened tehát:
Milyen sorszámot szeretnél.
Meg a motorod milyen típsú (tehát Mz trophy- Etz 125-150-250, vagy Mz Ts mittoménmennyi).
Utána már megy a dolog- Semi vissza fog írni ne aggódj!!
Fisi
Hali!
Szeretnék szerezni ETZ 125-re nagyon jó állapotban lévő tankot. Kaptam egy ajánlatot, hogy tegyek rá jawa tankot, mert az úgy jó. Ez mennyire igaz? Mennyire kompatibilis egymással a kettő?
Czifi
Köszi, megkaptam. Gondolom azon a címen lehet kapni, amit leírtál. Nem vagyok pesti, de ott tanulok, úgyhogy majd megnézem. Most még úgyis egész tiszta a gép... :-)))
homz: Nem tudsz levelet küldeni? (csatlakozas@mzklub.hu)
gjut: elküldtem levélben!!
Homz, nem tudom, Semi-nél érdeklődj,ő szerkeszti a lapot..
Amúgy asszem van postacím,de olvasd át & választ fox kapni a kérdéseidre!
Pumukli hol vetted és mennyiért?
Tesho,sehogysem sikerul elkukdeni a jelentkezesem az MZ klubba a netrol.Nincs postacim veletlen?Nem kuldi el sehogysem,mert kozponti rendszer,es nem tudm a felhasznalot.Pedig jelentkeni szeretnek!!
Nah,az MZ Klub már be is lett linkelve a motor.lap.hu-ra.
De ügyi vagyok:DD
steelheart6 Pesten vagyok .
Találtam egy kitűnő tisztítószert, ami a motor minden részére jó (króm, alumínium, műanyag). A neve: MultiFoam (spray)! Érdemes beszerezni!
steelheart6
Nem sértődtem meg, sőt, úgy röhögtem, hogy a kollégák azt hitték, szépen meg fogok fulladni.
Az enyém egyébként tényleg kivétel, az első tulaj által 68-ban tartalékként vásárolt zsír új főtengely került bele nemrég, SKF csapágyak, valamint kitűnő DODUCO Skoda-mexakító, BRISK gyertya, DETA akksi, kétgyűrűs dugattyú, Heidenau külsők elöl-hátul, újravezetékeltem az elektromos rendszert, és sok más finomság van még neki. És csak megy, megy.
De azért kell egy MZ. :]
Háj!
maxxxis!
Én valszeg tok egyet, majd holnap megkérdezem, de ez Somogy megye.
Bazz. Most nem tudom mi van.
Nem sikerül összehozni hogy jó legyen. Asszem csütörtökön veszek egy trafót, meg veszek hozzá kábelt, meg egy brisk gyertyát. N14Y ugye? ha így se lessz jó akkor valami szakembert kell keresnem. Bár azt nehéz a környéken. Télleg, 6V gyújtótrafó 2000.-éert az milyen? Ezt mondták a boltba, hogy ennyi.
Lehet h augusztusban m1ek Pest felé, Bambi te ugye ott vagy? Mert nem lenne utolsó, ha végre valam tényleg hozzáértő ember is megnézné. Szal ha arra járok, benéznék a géppel.
Ja, MZ-Klub forever!
Mondom majd VKalminak is, ő kaposvári, régebben irogatott a fórumba, és múltkor azt mondta érdekelné.
Vki akart venni a Jawa mellé MZ-t.
Na azt javaslom neki, hogy vegyen, mert akkor valamivel motorozni is fog tudni, nem csak a szerelési tudását fogja bővíteni.
Na jó ezen ne sértődjenek be a Jawasok, csak poén volt, presze vannak jó Jawak is. ;-)
Üdv!
Ádi
A gyári villákon van még olyan szám a 010 mellet,hogy 3,4 vagy 3,8 ez a fogaskerék horonyba illeszkedő rész vastagságát jelenti.
"nemis minősitem"
neis... :-)
Szimeringcseréhez nem kell szétszedni az egész motort? Mert akkor nekiállok. Célszerszámot elvileg van lehetőségem készíteni.
Szasztok. Nem tud véletlenül valaki,egy eladó 250-es trophyt olcsón(nem aranyáron).Köszi ha igen.Tel:06703173647 vagy itt.
Szeva Semi!!!
Keresztúron találkoztál vele?
Csak nem Rákoskeresztúron?
Éni s itt lakom!!! :-)
Sziasztok
Szeretném a véleményteket kikérni az utángyártott kipufogókról. Olyat találtam az egyik mocisboltba ami teljesen gyári kinézetű de szerintem egy picivel rövidebb és 6800 HUF ba kerül.
Üdv.
Üdv!
Tehát akkor bambinak és fisinek is mondom hogy a tankot már láttam a fötengelyt még nem holnap fogom elhozni mind a 2öt attol akitöl kapom utána privátban elintézhetünk mindent.
A tankhoz van benzincsap is ha kell de tanksapka nincs.
Rider hozzászolását nemis minősitem:)))ócsó elektronika ugyanis nemlétezik MZre
Hali!
Pár perccel ezelött összefutottam valakivel akinek egy csini zöld TS-e volt. Keresztúron találkoztunk, én a piros ETZ-mel voltam! :-)
Szóval aki magáraismer az jelezhetne! Mondtam neki az MZ Klubot is. A szoci.motoros.hu-t néha szokta olvasni! :-)
Na rémlik vkinek?
ciao
Semi
Ki van hézagolva rendesen.
Én nem tudom, hogy lenne többféle vastagságú!
Van 010 011 és 012 sorszámú, de azok különbözö helyre valók.
Ahogy az elöbbiben leirtam, a 3. fokozathoz tartozó villa görbének tüni, holnap kicserélem.
A kapcsolóvillák ki vannak cserélve vadonat újra.
-hézagolás ok. (próbáltam többféle vastagságú hézagolóval, nem lett jobb)
-kapcsolásrögzítö rendben.
-a rugó jó.
Asszem a kapcsolóvilla görbe, mert nem úgy áll mint a régi. A régi viszont szét van kopva, használhatatlan. Holnap veszek egy új villát, de most nem lengyelt, hanem törököt. Majd meglátjuk mi lesz akkor.
kösz a segítséget.
Hali !
Kifogástalanul rendbeszedett Jawa 250 559-em mellé szeretnék venni vmi. kis MZ-t, egy TS 125 v.150-re gondoltam. Bárkinek bármi tapasztalata van ezekkel, akár pozitív, akár negatív,légyszi firkantsatok ! Még jobb, ha valaki Jawa-MZ összehasonlításban tud írni. ,P ( Tudom, telhetetlen vagyok. )
Előre is köszi mindenkinek.
pandagyík,
a gyújtás érdekelne, ne is próbáld ki, inkább add ide olcsón. :-)
Szimeringeket kell cserélni,a szivócsok bakelinál is szokott szívni falsot.Ha a főtengely is kuka, akkor miszlik van,és ahoz legalább kettő célszerszám kell.Kuplung lehúzó és motor széthúzó szerszám.üdv bambi
Pandatyik főtengely mennyi?
ad4890.Rosszul van kihézagolva.Meg nem mindegy milyen vastag a léptető villa,mennyire lötyög a fogaskerékben.(villábol többféle is méret van).A tengely kopását is ellenőrizni kell.üdv bambi
Sziasztok!
Bambi! Mit tegyek? Zavar engem ez a fals levegő. Szétszedjem a blokkot? Autószerelő ismerősöm azt mondta, hogy az ilyen több évet állt gépnél tuti, hogy a főtengelyszimmeringnek reszeltek, sőt, több, mint valószinü, hogy a főtengely is tropa a sok egy helyben állástól. Az "MZ hogyan tovább" a henger levételig nyújt segítséget, a további műveletek számomra ismeretlenek. Vagy álljak neki, aztán lesz ami lesz? Egyáltalán milyen célszerszámok kellenek hozzá?
Szevasztok!
Pár hete vettem egy 251-es ETZ-t, és most úgy alakult, hogy fesszabályozót kell vennem hozzá. Állítólag az MZ-hez boltban árult az aztán sz@r az, tehát ha tudnátok ajánlani valami alternatív megoldást, akkor megköszönném... Elektronikus a gyújtása. Ja és ha 250-es karbi van rajta, akkor az nekem gáz?
pandagyík!!
A tankért mennyit kérsz???
Postázni is tudod?? Hol laksz??
Mehet magánba is!!
mzetz@vodafone.hu
Fisi
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|