hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 10. péntek 
Melánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

fisi
válasz erre | email2004-07-21 00:31:07
Na akkor! -> 3200! :)))

Igazad van Bambi mester!!

Gyere mán' az Mz klubtopicba!!!

Meg szavazni is!!! Lesz irgum- burgum!!! :))

Fisi
sorszám: 3200 (14147)
(előzmény: bambi1, 2004-07-21 00:00:03)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-21 00:00:03
Még mindig azt mondom hogy ki mit szeret.De a fejlődést nem szabad figyelmenkivül hagyni.
sorszám: 3199 (14144)
(előzmény: fisi, 2004-07-20 23:44:43)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-20 23:44:43
Na ezért keverek én mindíg a benyába ólompótló adalékot!!!!

Szerintem a 1:100 az naggyon sovány !!
Hihetetlenhogy nem lett agépednek semmi baja!!!! Gratula!!!

Fisi aki marad az 1:50- nél!!! :))
sorszám: 3198 (14143)
(előzmény: pumukli, 2004-07-20 21:53:16)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-20 23:39:49
A kézikönyved 20 éves.A vas hüvely nem változott de az olajok igen.
sorszám: 3197 (14142)
(előzmény: pumukli, 2004-07-20 21:53:16)

 
 
pumukli
válasz erre | email2004-07-20 21:58:46
Helló! Volt egyszer egy nagyon hasonló problémám, nekem a gyújtókábel a trafó felőli végénél érintkezési hibás volt!
sorszám: 3196 (14139)
(előzmény: Virago1000, 2004-07-19 19:25:57)

 
 
pumukli
válasz erre | email2004-07-20 21:53:16
Szóljatok rám ha.., de: amikor ezeket a keverékarányokat a gyárban kitalálták, akkor a kutakon még ólmozott benzint árultak, aminek talán nagyobb volt a kenése, mint a mostani ólommentesnek. Ezért kellene kicsit megemelni most az olaj arányát a kézikönyvekben leírtakhoz képest, nem?
sorszám: 3195 (14138)

 
 
ETZmánia
válasz erre | email2004-07-20 20:51:20
Ja,én két éve 100ba keverem,és semmi gondja a motoromnak,sem a dugómnak,sem a hengernek...
sorszám: 3194 (14137)
(előzmény: ETZmánia, 2004-07-20 20:50:07)

 
 
ETZmánia
válasz erre | email2004-07-20 20:50:07
Fisi

Ez nem badarság,amúgy nem én találtam ki. Mint említettem OMW city star 2T:motorokhoz,robogókhoz,fünyíróba 1:100 as keveréssel. Ezt az olaj gyártója állítja,és az nem hülyeség.
Amúgy nem az ELF a világ legjobb olaja.
Mint ahogy pl a Merci sem a világ legjobb autója. Nagyon sok jó dolog van,amiket nem lehet sorrendbe állítani...
sorszám: 3193 (14136)
(előzmény: fisi, 2004-07-20 00:57:46)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-20 09:26:37
fisi

Bambi még a fórumba nincs regisztrálva, csak az MZ Klub-ba, a fórumozáshoz még ki kell oktatnom! Majd elmegyek hozzá valamikor és elmagyarázom neki hogy mit hogyan nyomjon hogy tudjon olvasgatni meg ilyenek... Ö is folyamatosan fejlödik, már azt is tisztelni kell hogy megpróbált regelni oda is! :-O

Castrol olajon még nem nagyon gondolkodtam! :-) Eleve csak az ELF-en, majd elmondom miért!
Ha ennyit olajozok nevet váltok és az új nevem:

ciao
Semi Ewing
(Semi júing ) :-)
sorszám: 3192 (14117)
(előzmény: fisi, 2004-07-20 02:19:04)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-20 02:19:04
Gratula az egesz csapatnak!
tutik voltatok!

Minek akarsz regelni,amikor 1000 eve mar le vagy?!:) nezz korul a tagoknal!
Ott vagy az alja fele!
ha nem tudsz valamit akkor kerdezd Semit!
Van bambi link is!:)

Semi!

Jo lesz a kedvezmenyes olaj,de remelem nem ELF lesz csak?!
Castrolt is szeretnek!:))

fisi
sorszám: 3191 (14114)
(előzmény: bambi1, 2004-07-20 01:53:39)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-20 01:53:39
Bocsi de nem olvastam
sorszám: 3190 (14113)
(előzmény: Massino, 2004-07-20 01:47:19)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-20 01:52:53
Valamiért nem megy!
sorszám: 3189 (14112)
(előzmény: bambi1, 2004-07-20 01:45:31)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-07-20 01:47:19
Kiiiiiiiirály!!!!!!! :-))

Már egyébként kérdeztem ezt sms-ben de nem írtál nekem vissza...
sorszám: 3188 (14111)
(előzmény: bambi1, 2004-07-20 01:44:27)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-20 01:45:31
Megyek a Klubba regisztrálni.:-)
sorszám: 3187 (14110)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-20 01:44:27
A külföldi spec 1-hely,abszolút 2-dik hely.A Karcsikáék külföldi széria 1-hely,ami szép teljesítmény úgy hogy a Karesz eset 3-szor, Árvai 2-szer,Szinthia(remélem jól irom a lányka nevét)meg 1-szer.
sorszám: 3186 (14109)
(előzmény: Semi, 2004-07-20 01:29:07)

 
 
tike
válasz erre | email2004-07-20 01:40:00
Üdv!

Akkor tértek át az 1:50-re, amikor a hajtókart bronzperselyesről tűgörgősre cserélték. Én Ts-ben láttam már mind2-t.

tike
sorszám: 3185 (14108)
(előzmény: fisi, 2004-07-20 01:28:40)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-20 01:35:00
Egyébként az olaj témához annyit, hogy én 1:60-al járok most bár kicsit fázik töle a lábam mert párszor már szorult a gép, de nincs semmi gondja most ezzel. ELF 2T full szint olajjal járok! Az ELF olaj a világ legjobb olaja, szóval tudják mit csinálnak! :-)Töltök hozzá néha egy kis Fimol 2T-t, amikor eszembe jut, de van hogy Massino megy a géppel és belenyomat egy kis kúti keveréket.
Tehát néha át van olajozva a rendszer és eddig még semmi gondja se volt.
A full szint olajjal simán lehet járni 1:60-al de még 1:70-el is ha valaki nem rángatja nagyon a gépet! (Massino-nak szigorúan 1:40 ajánlott mert henger-dugó gyilkos! :-)))

Egyébként meg aki drágán veszi az olajat az tuti nem MZ Klub tag, mert ök akciósan fogják venni az olajakat! :-)

ciao
Semi
sorszám: 3184 (14107)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-07-20 01:29:07
bambi
Mindenki beszél itt hülyeségekröl de a lényeget nem kérdezik meg! :-)
Mi volt a versenyen??????! :-O

ciao
Semi
sorszám: 3183 (14106)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-20 01:28:40
Mát a Ts- ektől kezdve 1:50, úgyhogy inkább már azoknál módosítottak!!
Meg a Simóknál is!!!

Fisi
sorszám: 3182 (14105)
(előzmény: pepin, 2004-07-20 01:12:32)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-20 01:27:12
Jééééééé Bambi mester!!!!

Végre előkerültél!!!? :))

Légy szi menj már át az Mz klubba is és tessék szavzni!!! Hihetetlen millen lustikák vagytok!!!! :))))

így nem fogunk előrébb jutni!!!! :(

Fisi
sorszám: 3181 (14104)
(előzmény: bambi1, 2004-07-20 01:12:04)

 
 
pepin
válasz erre | email2004-07-20 01:12:32
Bocs de a korrektség miatt meg kell jegyezzem, azt írtam hogy én 1:40-el járok mert nem hiszem hogy a motoron módosítottak bármit is az 1:50-re való szegényítésnél.
sorszám: 3180 (14103)
(előzmény: fisi, 2004-07-20 00:57:46)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-20 01:12:04
Nem azt irták,hogy kell,hanem hogy lehet.Igy hát mindenki olyan keverékkel megy,amivel akar
sorszám: 3179 (14102)
(előzmény: fisi, 2004-07-20 00:57:46)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-20 00:57:46
Pepinnek igaza van!!!

Mármint abban hogy nem szabad az 1:50- től eltérni!!!

Annyira nem jó egy olaj sem+ az anyaga az MZ- knek sem!!!!

Szigorúan tartsd be az 1:50- et!! Nem fog ettől sem füstőlni egy cseppet sem!!!
Nem istudom ki találta ki ezt a 1:100 badarságot!!? Jó tudom a Motor Revüben volt, aminek egy részét Bambi írta de ő sem jár ha jól tudom 1:70- től vékonyabbal!!!!!

Fisi

Ja!!!
És fullszint! Ott marad a nagy része az olajnak a csapágy felületén, plusz jobban kiég a motorból!! Nekem már a kipuffba bevilágítva már kissé rozsdásak a lemezek!!! :))
sorszám: 3178 (14098)
(előzmény: pepin, 2004-07-20 00:52:49)

 
 
pepin
válasz erre | email2004-07-20 00:55:01
Nekem ugyanilyen hibánál a gyertya volt rossz. Nem biztos hogy nálad is ez lesz de én megpróbálnám egy másik gyertyával.
sorszám: 3177 (14097)
(előzmény: Virago1000, 2004-07-19 19:25:57)

 
 
pepin
válasz erre | email2004-07-20 00:52:49
Figyelj nem vagyok meggyözödve arról hogy a keverék szegényítése mellett mást is csináltak a motorgyárban. Akkor lett az MZ 1:50 keverékre állítva mikor elkezdödött a kétütemű mizéria.
sorszám: 3176 (14095)
(előzmény: drtorokandras, 2004-07-19 22:03:57)

 
 
pepin
válasz erre | email2004-07-20 00:49:34
Nem kell hogy egyetértsetek velem de egy biztos. A szintetikus olajnak mások a tulajdonságai mint a régi ásványi olajoknak. Nem biztos hogy attól mert az olaj jobb a régi építésű régi olajra épített motor jobban fogja szeretni. Hogy mást nem mondjak a négyütemű motorolajnak ha szintetikus mások a viszkózitási adatai s nem biztos hogy az jót tesz a régi építésű motoroknak. Például jobban kifolyik olyan helyekről ahol a régi sürübb olaj ottmarad.
sorszám: 3175 (14094)

 
 
drtorokandras
válasz erre | email2004-07-20 00:40:50
O.K., meggyőztél. Főleg a vodkás volt nagyon hatásos :-)
sorszám: 3174 (14092)
(előzmény: fisi, 2004-07-19 22:18:55)

 
 
drtorokandras
válasz erre | email2004-07-20 00:40:07
És tényleg elég félszinttel az 1:100? Te így jársz vele? Ez így olcsóbb, mint a vodka :-)
sorszám: 3173 (14091)
(előzmény: ETZmánia, 2004-07-20 00:15:49)

 
 
ETZmánia
válasz erre | email2004-07-20 00:15:49
Pepin
Az lehet,hogy az MZ ásványira tervezték,de a szint/félszint,már csak azért is jobb(szerintem!)mert ha jól tudom az ásványi savazza a motort.Ezt nem tom jobban elmagyarázni,talán kérdezz erröl mást is.
Viszont,ha (mint én)félszinttel keveritek ,akkor elég 1:100ba.
Mivel szint,ezért nem sül be,viszont literenként kevesebb olaj=kevesebb füst,jobb égés=jobb teljesítmény.
Főleg ha ehhez 98as benyát adunk.
Látványosan jobban megy mint a keveréktől. OMWcity star 2600Ft/L.(félszint)
sorszám: 3172 (14089)
(előzmény: pepin, 2004-07-19 21:16:47)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-19 22:18:55
Igen, így is nézhetjük!

Pl. Peti haverom mindíg 3000 ft- os henger+ dugó összeállítást vásárol! A kettő ennyi!

Ezzel elmegy 15 ezret majd ennyiért megint vesz egy ilyent!
Ha azt nézzük akkor nem éri meg a jó olaj+ gyári alkatrész, mert

1, drága az olaj (én véletlen bírtam szerezni Castrol R2- est 2500/l- ért)
2, drága a gyári alkatrész

Most pl. veszel 18+ 10- ért gyári hengert meg dugót és elmész vele 30 eze km- ert.

Költöttél 28 ezret+ olaj pluszban az kb. 5 lityis fogyival számolva (5 * KEVERÉK ASSZEM 253??)=1265 FORINT
ezzel szemben ha te kevered akkor 1265 + 1 deci fullszint (2500/10= 250) 1515.
Ez 30 ezerre kivetítve igen nagy különbség és egy gyári szettel csak 30 ezret mész el, nagy ritkán 40 -et.

Ez összesen bőven ráfizetés a 3000 forintos magyar henger + dugó összeállításhoz!
De akkor ennyi erővel minek vettünk Mz- t mehetnénk Verhovinával is hiszen abba bőven jó a magyar szutyok meg még kevesebbet is fogyaszt plusz elmegy még tiszta vodkával is! :))))

Ha így nézed akkor nem éri meg semmi sem!??

Fisi
sorszám: 3171 (14083)
(előzmény: drtorokandras, 2004-07-19 21:55:39)

 
 
drtorokandras
válasz erre | email2004-07-19 22:03:57
Kedves Pepin!

Hülyén jön ki,hogy vitatkozom Veled,de nem tiszta itt valami. Az olaj "milyensége" mindegynek tűnik a tervezés szempontjából: a szintetikusak egyértelműen jobbak. Ha egy gépet rosszabb minőségre terveztek, és mégis jobbat teszel bele,annak rossz vége nem lehet. (Ez "nem hivatalos")
A "mennyiség" szempontjából viszont eltérsz a gyári 1:50-től (Ez "hivatalos") Én úgy tudom, hogy a "sűrűbb" keveréknek viszont semmi előnye nincs.

Ne haragudj, egyáltalán nem akartalak megbántani -aki annyira nem profi, mint én, annak sok alapja nincs okoskodni, de olvastam egy-két dolgot), s köszi a hozzászólásodat.

Üdv:
Andris
sorszám: 3170 (14080)
(előzmény: pepin, 2004-07-19 21:16:47)

 
 
drtorokandras
válasz erre | email2004-07-19 21:55:39
Köszi a reagálásokat. Az nyilvánvaló, hogy a jobb olaj jobb a motornak, csak az arányok a kérdésesek. Ha pld. full-szint.-t használok, akkor egy év alatt mondjuk 20.000Ft-al költök többet, mint félszintetikussal. "Cserébe" viszont a szerelési költség mondjuk 10.000Ft-al nagyobb. Így nem igazán éri meg (az írt összegek nyilván kamuk). Ilyen véleményekre lennék kíváncsi. Persze, ez sok mindentől függ, csak afféle hozzávetőlegesre lennék kíváncsi.

Bár ahogy idáig olvastam, az "arany-középút" félszintetikus tűnik befutónak :-)
sorszám: 3169 (14078)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-07-19 21:43:37
Szerintem meg igen is jó a fullszint olaj bele!
Nem erre tervezték??!

Akkor ennyi erővel ne járj a 95- ös benyával sem mert ezeket a motorokat még a régi ólmos 86- ra tervezték!!?

Jobb olajtól még egy motornak sem lett semmi baja!

De jó bele a félszint is ami nem annyira drága pl.
Castrol Stx
sorszám: 3168 (14076)
(előzmény: pepin, 2004-07-19 21:16:47)

 
 
pepin
válasz erre | email2004-07-19 21:17:27
Üdv! A kérdésem tudtok-e egy megbízható lelkiismeretes szerelőt Esztergomban vagy ha ott nem akkor Pesten. Köszi előre is.
sorszám: 3167 (14075)

 
 
pepin
válasz erre | email2004-07-19 21:16:47
Én 1:40 keverékkel járok hagyomásnyos 2t olajjal. Nem gondolom hogy a szintetikus olaj feltétlenül jó lenne hiszen az MZ motorját nem a szintetikus olajra tervezték. Tudom másoknak nem ez a véleményük de a múltkor egy kenéstechnikai szakember is ezen a véleményen volt amikor megkérdeztem hogy a 84-es évjáratú Ladába jó e a szintetikus motorolaj.
sorszám: 3166 (14074)
(előzmény: drtorokandras, 2004-07-18 23:14:20)

 
 
Virago1000
válasz erre | email2004-07-19 19:25:57
Sziasztok, nemtom tud e valamelyikőtök segíteni, de az etz 250-esem rosszalkodik. A tünet: Hidegen könnyen indul, és megyek vele kb 1 km-t és leáll a motor. Akárhogy rugdalom ezután nem akar beindulni, bár 10-ből 1szer be sikerül tolni. kb 15-20 perc multán beindul könnyen és ugyanez megismétlődik. Szerintem porlasztóbeállítási probléma van, szerintetek? Amielőtt leállna, már ezt érzem és visszaveszek a gázból, behúzom a kuplungot, akkor még megy egy picit, de végül is leáll.

Szerintetek mit állítsak?

Köszi előre is...
sorszám: 3165 (14066)

 
 
o.laca
válasz erre | email2004-07-19 12:25:15
Sziasztok!
Most rakok össze egy TS125-ös MZ-t és a porlasztón szeretnék állítani, mivel borzasztóan füstöl és beköpködi a gyertyát, tehát sok üzemanyagot kap. Hol tehetem ezt meg? Köszi.
sorszám: 3164 (14051)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-07-19 02:31:50
Tomóka!

akkor ezexerint 3 számos a kijelzője?Mert nekem amit anno bicikliboltban mutattak,az csak 2-es volt & a srác alig akarta megérteni,h mit is akarok:-)

Drtorok!

Azt szerintem mindenkinek a pénztárcája és belátása eldönteni,h neki megéri-e a drágáb olajjal való közlekedés és ezzel a valszeg későbbi szervíz. Fullszinttel 1:50,bár nekem is volt,h csak ásványira futotta (MOL Sprint 2T és 1:40),de ezzel jobban is füstöl és több a lerakódás a kipuffban,dugattyűtetőn stb..

byee
sorszám: 3163 (14045)
(előzmény: drtorokandras, 2004-07-18 23:14:20)

 
 
drtorokandras
válasz erre | email2004-07-18 23:14:20
Sziasztok!

Hogy csatlakozzak az olaj-témaához
-már ha valakit is érdekel az én magánügyem :-)-
Megoldódott a csavar lecsavarása, egy-egy "férfias" kalapácsütés jobb belátásra bírta a csavarokat. Ideje volt, mert az előírt 9dl-nek k.b. a fele volt csak meg.

Szerettem volna -először- menni a szoci-találkozóra, de sajnos a nászútra pont akkor megyünk. De remélem, a következőre így már házaspárként tudunk menni :-)

Olajjal kapcsolatban egy kérdés:
Azt tudom, hogy jobb a teljesen szintetikus olaj, mint a "feles", de jobb-e annyival, mint amennyivel drágább egy ETZ-be? Ti is a gyári 1:50 arányt tartjátok?

Üdv:
Andris

U.I.:Bocs, ha már volt, igyekszem a régebbi hozzászólásokat visszaolvasni, de még nem végeztem.
sorszám: 3162 (14038)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-07-18 21:56:49
én xin hang márkájú kinai csodát használok ez 150-ig mér.a kerék kerületet cm pontossággal lehet beállítani.tudja a menetidőt napi-össz kilómétert v. mérföldet ha az tetszik. mér átlagsebességet és rögzíti az elért legnagyobb sebességet.
sorszám: 3161 (14036)

 
 
Lechat
válasz erre | email2004-07-18 20:29:38
Az óra engem is érdekelne!!! :))
sorszám: 3160 (14034)
(előzmény: Atilla, 2004-07-18 12:15:22)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-07-18 18:35:53
Atilla,te milyen digitális órát használsz? Mit reagál,ha túlléped a 99km/h-t??
sorszám: 3159 (14031)
(előzmény: Atilla, 2004-07-18 12:15:22)

 
 
pepin
válasz erre | email2004-07-18 16:08:27
Üdv! A kérdésem tudtok-e egy megbízható lelkiismeretes szerelőt Esztergomban vagy ha ott nem akkor Pesten. Köszi előre is.
sorszám: 3158 (14027)

 
 
pepin
válasz erre | email2004-07-18 16:06:38
Üdv! Én a mozaikban vizsgáztattam kb 8 éve. Akkor semmi komoly nem volt. Bevittem megnézték világit-e minden volt egy müszer nélküli fékpróba s annyi. Volt egy srác aki azt mondta hogy ő már másodszor volt ott a motorjával s az elsőn megbukott most átment. Szóval pofára ment. Hogy most mi szigorodott nem tudom.
sorszám: 3157 (14026)
(előzmény: kustib, 2004-07-18 11:03:44)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-07-18 12:15:22
Nekem az még soha nem működött egy hónapnál tovább, így a km óra csak dísz, van rajta + egy digitális, az viszont pontos!
sorszám: 3156 (14017)
(előzmény: ETZmánia, 2004-07-17 23:47:44)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-07-18 11:03:44
Hi!

Help me! Mondjatok nekem legyetek szívesek Bp-n olyan helyeket, ahova vihetem a mocim vizsgáztatni! 29-én lejár úgyhogy mostmár nem halogathatom! :( Ja, és jó lenne cím/telefonszám is, meg, hogy hogyan zajlik a dolog, mert még soha semmit nem vizsgáztattam!

Üdv: TiB
sorszám: 3155 (14015)

 
 
ETZmánia
válasz erre | email2004-07-17 23:47:44
Ha valaki esetleg fékbetét csere miatt amúgy is kiveszi a hátsókereket,és nem riad vissza egy kis egytengelyűség beállítástól,annak ajánlom, hogy szerelje le a láncvédő bakelitot,és alaposan takarítsa ki a sebességmérő ott található alkatrészeit teljesen zsír és dzsuva mentesre,cserébe az MZ-nk egy teljesen kiegyenesedett,pontos, remegésmentes kilóméter/óra méréssel ajándékoz meg minket. :-)
Ez a személyes tapasztalatom.
Persze még egy új spirál,vagy a régi beolajozása alapvető ilyenkor,hisz nem szeret senki félmunkát végezni...
sorszám: 3154 (14011)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-07-17 20:30:19
Na, ma voltam Futár Petinél! Van gyári könyöke: 1900-ért, magyar kisipari: 1600-ért, szintén magyar kipuff: 7000 körül. Kérdeztem gyári kipuffot, mondta, hogy nem lesz, lesz helyette török 12000 magasságában... Ennyit a reklámról! :) Ja, és ETZ 250-ről szól a fáma! :)

Üdv: TiB
sorszám: 3153 (14005)
(előzmény: kustib, 2004-07-17 00:28:00)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-07-17 00:28:00
Kipuff ügyben próbáld meg Futár Petit! Nála múltkor láttam gyári kipuffot, hasonló árban! És az azért mégiscsak jobb! :)

Üdv: TiB
sorszám: 3152 (13987)
(elözmény: Peti, 2004-07-13 23:51:39)

 
 
Motorféreg
válasz erre | email2004-07-16 15:16:54
Köszi, Peti!
Az alapjárati csavart az MZ kézikönyvből olvastam, de sajnos csak a baj után.Meg fogom nézni, amiket leírtál, köszi a segítséget még egyszer!
sorszám: 3151 (13979)
(elözmény: Peti, 2004-07-16 14:18:00)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu