:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A szerviz menüpont alatt megtalálod.
Hi Srácok!
Nem tudjátok hová tűnt a gyújtásbeállításos cikkem?
Én nagyban ajánlgatom másoknak, erre nincs is fent?
Talán nem tetszett valakinek?
Hello Tesho,
engem érdekelne, légyszi küldd el a számot.
Köszi!
A IV. Nagy Szoci Bummról hazafelé szerelés közben megállt mellettünk kocsival 2 srác és felajánlottak eladásra egy ETZ-125-öst.Mivel nekem nem kell,felajánlom.
A lényeg:
ETZ-125,a fél forgalmija hiányzik (a másik felét elvette a a rendőr), nehezen,de beindul,eléggé meg lett hajtva,tárcsafékes,alkatrészbázisnak jó,az ára 15ezer, Bp,XVI. kerület.
A pontos címet/telszámot emilben,aki komolyan gondolja.
Ha lett volna nálam annyi pénz,megvettem volna és kiszereltem volna az egész elektronikát,épp azzal szenvedtünk:-)))
byee
Úgy tűnik ezt a Blues Companyt már csak én nem ismerem!! :-) Lehet valahonnan letölteni tőlük albumot? Fisi, ellenőrizd a leveleid! :-) Üdv: M
Üdv!
Ha már Blues Company!!!
Szerdán este ingyenes koncert lesz az Orczy kertben, a Nagyvárad térnél!!!
Jöhettek motorral, be lehet velük állni.
tike
Jaja!!
Blues Company Rulez!! :)))
Fisi
Szasz
Gyárilag szerintem 17 ebböl 1,5 tartalék
"Sárga dinnye nem egyez a göröggel
két sör után nem birok a tökömmel"
ez igazi Blues Company
ezis lesz asszem péntek este
üdv
Sziasztok! Az MZ ETZ 250 De Lux tankja hány literes?
homz, steelheart
Köszi szépen !
A Dr. Ternai Zoltán által írt könyvben azt mondja hogy a kipufógóban lévő kormot lánghegesztővel felizzitjuk majd oxigén befújásával leégetjük. De általában benzint szoktak beletölteni majd kiönteni s a maradékot begyújtani.
Hihi! 3-ason hazafele egy rakás szocimotorossal taliztam! :) Mentek naggyon Miskolc fele... Meg két elhullott versenyző is állt az út mellett, remélem rendbejöttek, meg akartam állni, de siettem haza! :( És persze az egyik Jawa volt! :)))
Üdv: TiB
ÚJ ALKATRÉSZEK NAGYKERÁRON!!
Minden alkatrész MZ -hez JAWA hoz és
SIMSON hoz!!! és még sok más motorhoz, gyári és utángyártott alkatrészek, gumik akksik stb... (póstai utánvéttel is) BP. területén 5000 ft felett INGYENES kiszállítással!!! INFÓ: tel: 0630 4096093 mail: Streetes@freestart.hu
Heló!
Lehet, nem ide kéne írnom de:
Van egy eladó 250ccm is ETZ-m!
1985 ös évjárat és ezüst
színű! (10 évig állt a garázsban) Ár: 95.000 Ft (se lejjebb se följebb;]) Érdeklődni: hagymasib@geek.hu
email címen lehet!
Más:
Van valakinek eladó ETZ125-re ('88) való tankja? Csak jó állapotú érdekel. Átfesteni, hogy ill. hol lehet?
Czifi
Hali!
Tegnap megtettem Pest Székesfehérvár oda visszát autópályán. Lefelé kb. Érd magasságánál begyulladt a kipuffom. Éppen egy baleset miatt lassítottam, amikor észrevettem, hogy igazából csupa fehéresbarnáskékes minden mögöttem.
Mivel ilyet még sose csináltam felmerült néhány kérdés bennem. Mennyi szmötsui távozik ilyenkor a rendszerből? Csak a nyúlós ragadós olajos benzinmaradék ég el, vagy ilyenkor a kipuff oldalára ragadt koksz is lepattogzik és eltávozik? Nagyon érdekel a dolog, mert érzésem szerint nem kicsit van elhasználódva a kipufogóm és szeretném még használni egy kicsit.
"Sirok mellett van egy verem, Pandagyik egy fasza gyerek!!!"
(Blues Company utan szabadon)
Fisi- da galad atkolto :))))
Petya!
Én a 125-ös Trophymra vettem egy 150-re fúrt hengert, meg dugót ozzá, de amíg a karbit ki nem cseréltem 150-esre (24N 1-1) addig nem akart menni.
Mer a 125-ös levegőtorka 22mm (22N 1-3), a 150-esé meg 24mm.
Szal egy karbit is szerezz.
Különben jól működö dolog.
Soxerencsét!
Ja, megy a gépem.
Új trafó sokat jelent.
:-)
Üdv!
Ádi
Üdv kolegák!
Már egy hét sincs hátra és ujra itt van a Siroki motoros hét.Ki jön?
Tavaly voltam és eltekintve a sok négyütemütöl elég sok ETZ volt.Olyan része is volt a kempingnek ahol csak ETZt láttam.Idén énis beállok a sorba mer tavaly még
TSel voltam.Ha jön valaki mehetünk együtt is eddig két 250es van és Győrböl indulunk jövö hét péntek reggel.
Üdv
Mármint a csapágyak nem különböznek,de a ftg se.:))
Petya777 nem különbözik a 125ös a150estől,akkor lenne gond,ha ES-ből épitenél TS-t.A fúvókacsere önmagában kevés lesz,a 150es leevegőtorka nagyobb,tehát a karbit is cerélni kell.A lánckerék nagyobbra emelésével teljesitményt veszitessz.
Ez tetszik!!! :-)
Szerelj fel egy wctartályt a csomitartóra,és kösd rá a kuplungot,ha lefolyt a víz( a mögötted jövőre),a wc szelep vissza engedi a kuplungot.
De baromi jó ötlet!! :-D
Sziasztok MZ-guruk !
Olyan kérdésem volna, hogy az 1983-as MZ TS 125 ill. 150 főtengelyének csapágyazásában ill. méreteiben van-e különbség ? Azért kellene tudnom, mert ha nincs, akkor egyszerű henger + hengerfej cserével, karburátor fúvókák megváltoztatásával ( gondolom én ,] ) és 16-fogú fogaskerékkel lehetne picit gyorsítani a gépen, de nem akarom, hogy a megnövekedett teljesítmény szétverje a főtengelyt.
Van-e ilyen adata vkinek, ill. aki esetleg eszkábált már ilyen illegális 150-est, jó tapasztalatokkal gazdagodott, vagy köpködéssel-káromkodással zárult a móka ?
Köszi.
Petya
Nem a gázzal van a baj, olyan kuplung kéne rá amit ha behúz csak lassan enged vissza!
Tudod vannak ezek a WC szelepek benyomod, dől a víz, és lassan jön vissza a kar, na valami olyasmi csak kuplung karral! :-)
Akkor cseréld le a gázkart kissebre.:-))))
Cserélem én az agyat minden leugrás után, de a gyerek nagyon tehetséges!
Te biztos ritkábban próbálsz egykerekezni meg köröket rajzolni a mz-vel!
Mint írtam én sem kímélem, de nekem még soha nem volt vele baj!
Ja és az enyém volt a 3222-es szám.Az is valami nem? :-))
Bocsi azt kifelejtettem,hogy amit te használsz az van előirva,és az jó,csak én már egy kicsit próbálok haladni a korral.mivel hogy én már bazi öreg vagyok.:-)üdv bambi
Nem erősebb hanem a nagyobb fordulatú fogaskerekek, tűgőrgősen van megoldva az ETZ-nél és ez nem igényel,olyan vastag kenést mint a TS 4-sebességesnél és a régebbieknél amiben bronz persely van.Lásd a nagy japán mocikat ott egy olaj keni a váltót a motort és a kuplungot is.
Bambi!!!
A Tz váltó ennyire erős hogy elég bele a motorolaj, vagy ennyire gyenge!!??
Én mindíg 80W- 90 váltóolajat teszek bele!!!!
Akkor ez nem lenne jó????
Fisi
Atilla a kuplung felrakásnál van baj,mert ha a kúpok jók,és rendesen fel van húzva,akkor annak nem szabadna leforognia.Nekünk soha nincs ilyen problémánk a motorjainkal,pedig rendesen igénybe vannak véve.Az a baj hamár 1x leugrot, akkor már agyat kell cserélni.Amúgy meg örülök hogy megérkezet az erő.üdv bambi
Halee Mindenki!
Vélemények érdekelnének ETZ 250-es 300-asra alakításáról. A MotorRevü MZ-s cikkének olvasói tapasztalataiban olvastam, hogy valaki egy 251-est alakított át gyári hengerrel 300-asra. Vajon kivitelezhető ez a 250-essel is? Kibírja a hajtáslánc tartósan is a nagyobb igénybevételt? Ha volt erről szó korábban, akkor bocsi...
Előre is kösz a válaszokat!
Üdv. Lufy
Van Monoron egy öregnél 250-es etz jo állapotú,ha valakit érdekel a 0629415882 telefonon érdeklődjön.90 ezer FT.87-es tárcsafékes.
A keverési arányon kívül valami egyéb észrevételek? Ma sikerült ugyan mennem vele, haza is hozott, de a gyertya megint tiszta korom.
Bambi
Az olajból jut eszembe kicseréltem azt az eldugult kipufogót, és akkora teljesítmény növekedést produkált a gép, hogy a gyerek az első útján leszaggatta a kuplungot!
Szóval kössz a tanácsot, tényleg a kipufogóval volt a baj!
Most kicsit pihen a gép, nincs időm a kuplungal foglalkozni, a gyerek is megtanulhatna már kuplungolni, :-(
én voltam vele már ezer túrán, (pl Orfűi szoci.motoros túrán is)
és semmi, ő meg ezen már 2X a másik MZ-n csak 1X lepörgette a kúpról a kuplungot.
Tiszta borzalom!
Üdv attila
1:33ba még étolajjal is elmenne... :-))
aakos,nem ugrunk neked.
Viszont sok pénzed lehet,mert a 95ös benya literenkénti árát86 forintal megdrágítod ezzel a keverékkel,de hátte tudod...
Ha már 1:33 akkor neked jobb lenne egy olcsóbb olaj is,ha spórolni szeretnél.
Ehhez viszonz semmi közöm...
Fisi,ez nem csoda,hanem kiváló kenési teljesítmény. A mai világban,ahol egy deci prolonggal járnak az autók... :-)
Tudom, már megszerettem!!
Direkt szoktam töftöfföltetni kis gázvisszaengedéssel! :))
Hello!
Most szerzem meg a motorjogsimat es egy MZ-vel szeretnek kezdeni. Van valakinek elado ETZ 251-ese, mert az erdekelne a legjobban?
Nagyon szivesen fogadnam a tanacsaitokat meg bukosisak temaban, mert ugye azom sincs, es barmi egyeb mas motoros kiegeszitovel kapcsolatban. Ja tarolashoz szeretnek egy ponyva-t is venni a motorhoz, ilyet hol talalok? Koszi a segitseget!
Infomaker töftöf-zzzzz az teljesen eredeti Zschopau hang!:-)))
aakos igazad van a perselyes mocikba 33-as vagy szuper olaj(NASA) esetén max 40-est ajánlanék.Ez vonatkozik a váltóra is,mert az ETZ-be amiben tűgörgős a váltó abba 10-40 es motorolajat használok,természetesen csak kuplung adalékosat,pl:castrol R4.Mig a TS 250 4-sebességes perselyesbe,80-90w hajtómű olajat teszek.üdv bambi
Sziasztok!
Ha valakit érdekel egy ES 125(trophy),akkor ne fogja vissza magát!
:D
E-mailen, vagy telefonon állok rendelkezésre!(06208080556)
jó állapot(fűtött garázsban letakarva áll!),új rendszám+forgalmi, fizetett biztosítás, kevés km.(15e!!!)és 50e az ára!
Csak le kell vizsgáztatni, de ha komolyan érdekel levizsgáztatom!
Ja és Miskolcon van!
L.
Hello!
Bambi múltkori tanácsának megfelelően feltettem előre 19 es helyett egy 18as lánckereket, hát a különbség ég és föld!!
Sokkal jobban húz, pörgősebb, nekem úgyis Bp-Monor vonalon kell, itt úgysincs 30km üres pálya..
80-nál 4000-et, 105-nél 5000-t pörög, nekem az tökjó.
90nél odahúzom, nincs az, hogy: bőőőőőőőőőőőőőőőőőőő......
hanem gyorsul szépen.
(azért a töftöf-zzzzz még megvan :-)
Attól még bekerül az írásod, semmi gáz. Azt csak azért írja ki mert Semi nem ért hozzá. :-))
Fisi!
Mér van az hogy az mzklub-on nem tok fórumozni? Beírom az üzenetet, elküldöm, és kiírja hogy általános hiba, meg valami debug mode, meg ilyenek. Most mit kell csinálni?
Thx!
Ádi
Ja, és OMV city start keverek 95-ös benyába 1:33 arányban. (Mielőtt nekem ugrotok, ilyen kell bele a bronzpersely miatt :)
Sziasztok! Gondoltam bejelentkezem.
A piros mocimnak (TS250/1) még mindig nincs rendszáma :( Az okmányirodában először ezzel kapcsolatban május 26.-án jártam. Már így a két hónaphoz közeledve kezdek kicsit feszültté válni. De addig szórakoznak, amig be nem megyek, és szét nem verem az egész kócerájt.
A kék moci (TS125) meg szaraxik. A gyertya állandóan kormolódik. Jelenleg úgy állunk, hogy az NGK B8HS-el nem indul, isolator 260 és champion L87YC elindítja, a vadi új Brisk N14 ma hazahozta. (Ui. vasárnap a strandon leállt, és nem bírtam hazahozni)Most cseréltem légszűrőt, a tű lehető legalsó fölött eggyel van. (Leglent már nem indult el.) A benzinszintet az úszóházban a gyári alá állítottam.
Egyebet nem tudok.
Kérem, valaki segítsen.
Még mindig azt mondom hogy ki mit szeret.De a fejlődést nem szabad figyelmenkivül hagyni.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|