:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Bocsi-bocsi tényleg, de sietős volt a dolgom! :(((( Naggyon néztem, hogy meg kéne állni pedig! Örülök, hogy csak ennyi volt! :)
Üdv: TiB
lyukaskéz:
Ha jol tudom regi honda CB750-e
2. Tuti alapjárati-beállítás gond,ha főtengely-szimm.,akkor forog amennyit bír (kb 8000).
Nekem is kicsit visszaesik lámpa kapcsolásakor az alapjárat,de minden jól műx,sztem ha csak kicsit esik vissza, az normális.Bekapcsolt lámpához lődd be az alapjáratot,úgyis mindig kell a lámpa:-)
4.Ha folyik a benzin,kit érdekel,h mikor és hogyan?!:D
Senkit nem hagyunk magára,ha lerobban.Szóval tevoltál aki lassított,de tovább haladt:-))
Csak a benzincsap volt eldugulva,mivel 1évet a fának támasztva töltött a Jawa!
Hali emberek!
Nincs valakinek egy elfekvő 125ös Trophy hengere és hengerfeje?
Nagyon kellene mert nemsokára vizsgázik a gépem...
kössze előlre is!
1. Így sem normális.
Akár hideg, akár meleg a moci, ha szívatót adsz rá az alapjáraton forgó motornak, az le kell, hogy fulladjon, megáll.
2. Felpörög a moci: alapjárat helytelen beállítása, kevés a benzinszint a pohárban, hamis-levegő (rossz tömítések)vagy főtengely-szimmering bubi.
Alapjárat esése rövidfény kapcsolásakor: nem megfelelő áramtöltés, gyengélkedő akku, túl nagy izzó a burában(=nagy áramfelvétel).
3. Nem jó persze.
Lefullad, mert kévés benzint kap a hirtelen kinyíló levegő torok levegő hozamához képest. => karbi beállítás
Az úszó 26-34 mm között mozogjon a karbitest tömítőfelületétől mérve (tömítés nélkül, 27±1 mm teljesen zárt úszótű (a rugója is benyomódva) esetén, 33±1 mm lelógó állapotban).
Mindezekhez, a felszerelt karbiban 14±1 mm-es benzinszint kell párosuljon!
4. Tipp: ha tele van a benzinslag, nemlátni a benzin folyását a slagban. :)
PeetAir!
Milyen ülés vana Tz-den?
Kosz, tesho!
Megtettem a beallitasokat.
Tovabbi kerdesek:
1. Amig jol be nem melegszik a motor, addig ha kiengedem a szivatot leall a motor? Ez normalis?
2. Amikor mar bemelegedett ha visszaengedem a szivatot, nagyon felporog a motor, ha rovidfenyt kapcsolok tulsagosan leesik? Nem ugy kellene, hogy egyforman tartsa az uresjaratot fennyel es anelkul?
3. Ha uresen jar a motor (kb. 1300 ford/perc) es hirtelen eroteljes gazt adok lefullad. Ez is jo igy?
4. A benzin a tartalybol altalaban csak azutan kezd lefolyni, hogy eloszor a cso teljesen kiurul es akkor folyik utana amennyi kell. Ugy gondolom itt is van valami gond.
Elore is kosz minden seitseget.
U.I..: 5. Arpi jo munkasember?:)))))
Sziasztok!
Ha valakit érdekel: eladóm a motoromat!:( ETZ 251, szép állapot, friss műszakival.Tel: 30/394-4511
Jago!
Az úszót így állítsd be:
tömítés nélkül a karbi tömítőfelületétől mérve az úszó 32 és 29mm között mozoghasson csak.
Levegőcsavar (az alsó,süllyesztett):
1,75-2 teljes fordulatra kitekerve.
Súbertűt helyezd lejjebb (felsőbb rovátkában legyen a tűtartó lemezen)
Léxűrő állapota.
Hali!
Most vettem egy 1990-es evjaratu 125-os MZ ETZ-t. 7600 km-rel. VALÓS!!!! A gondom csak az, hogy el van állítva a kaburátor és eléggé sokat fogyaszt. Na meg nem mindig indul simán. Ahogy kicserélem a gyertyát ez a gond egy időre megszűnik. A fogyasztást hogyan kell beállítani?
Oksi! Köszike, csak mivel a fékes cikk kint van, gondoltam ennek is ott kéne lennie, meg sem néztem, a szervizet :)
Szija Bambi!
Hazaértem olaszból! Amióta megcsináltátok, a géppel nem volt semmi gond, csak a láncot kellett megfeszíteni meg egy dinamó-szénkefe kopott el, de még két személlyel csomaggal is szépen ment. Viszont kéne egy komplett motorgenerál, mert ugyebár a főtengelycsapágy szét van, meg hiába az új pozicionálló golyó, 4-ből háromba kapcsoláskor folyton kidobja magas fordulaton. (alacsonyon nem, söt 2ből 3ba sem, 3ból 4be sem)
Tudsz adni telszámot hogy egyeztessünk?
A szerviz menüpont alatt megtalálod.
Hi Srácok!
Nem tudjátok hová tűnt a gyújtásbeállításos cikkem?
Én nagyban ajánlgatom másoknak, erre nincs is fent?
Talán nem tetszett valakinek?
Hello Tesho,
engem érdekelne, légyszi küldd el a számot.
Köszi!
A IV. Nagy Szoci Bummról hazafelé szerelés közben megállt mellettünk kocsival 2 srác és felajánlottak eladásra egy ETZ-125-öst.Mivel nekem nem kell,felajánlom.
A lényeg:
ETZ-125,a fél forgalmija hiányzik (a másik felét elvette a a rendőr), nehezen,de beindul,eléggé meg lett hajtva,tárcsafékes,alkatrészbázisnak jó,az ára 15ezer, Bp,XVI. kerület.
A pontos címet/telszámot emilben,aki komolyan gondolja.
Ha lett volna nálam annyi pénz,megvettem volna és kiszereltem volna az egész elektronikát,épp azzal szenvedtünk:-)))
byee
Úgy tűnik ezt a Blues Companyt már csak én nem ismerem!! :-) Lehet valahonnan letölteni tőlük albumot? Fisi, ellenőrizd a leveleid! :-) Üdv: M
Üdv!
Ha már Blues Company!!!
Szerdán este ingyenes koncert lesz az Orczy kertben, a Nagyvárad térnél!!!
Jöhettek motorral, be lehet velük állni.
tike
Jaja!!
Blues Company Rulez!! :)))
Fisi
Szasz
Gyárilag szerintem 17 ebböl 1,5 tartalék
"Sárga dinnye nem egyez a göröggel
két sör után nem birok a tökömmel"
ez igazi Blues Company
ezis lesz asszem péntek este
üdv
Sziasztok! Az MZ ETZ 250 De Lux tankja hány literes?
homz, steelheart
Köszi szépen !
A Dr. Ternai Zoltán által írt könyvben azt mondja hogy a kipufógóban lévő kormot lánghegesztővel felizzitjuk majd oxigén befújásával leégetjük. De általában benzint szoktak beletölteni majd kiönteni s a maradékot begyújtani.
Hihi! 3-ason hazafele egy rakás szocimotorossal taliztam! :) Mentek naggyon Miskolc fele... Meg két elhullott versenyző is állt az út mellett, remélem rendbejöttek, meg akartam állni, de siettem haza! :( És persze az egyik Jawa volt! :)))
Üdv: TiB
ÚJ ALKATRÉSZEK NAGYKERÁRON!!
Minden alkatrész MZ -hez JAWA hoz és
SIMSON hoz!!! és még sok más motorhoz, gyári és utángyártott alkatrészek, gumik akksik stb... (póstai utánvéttel is) BP. területén 5000 ft felett INGYENES kiszállítással!!! INFÓ: tel: 0630 4096093 mail: Streetes@freestart.hu
Heló!
Lehet, nem ide kéne írnom de:
Van egy eladó 250ccm is ETZ-m!
1985 ös évjárat és ezüst
színű! (10 évig állt a garázsban) Ár: 95.000 Ft (se lejjebb se följebb;]) Érdeklődni: hagymasib@geek.hu
email címen lehet!
Más:
Van valakinek eladó ETZ125-re ('88) való tankja? Csak jó állapotú érdekel. Átfesteni, hogy ill. hol lehet?
Czifi
Hali!
Tegnap megtettem Pest Székesfehérvár oda visszát autópályán. Lefelé kb. Érd magasságánál begyulladt a kipuffom. Éppen egy baleset miatt lassítottam, amikor észrevettem, hogy igazából csupa fehéresbarnáskékes minden mögöttem.
Mivel ilyet még sose csináltam felmerült néhány kérdés bennem. Mennyi szmötsui távozik ilyenkor a rendszerből? Csak a nyúlós ragadós olajos benzinmaradék ég el, vagy ilyenkor a kipuff oldalára ragadt koksz is lepattogzik és eltávozik? Nagyon érdekel a dolog, mert érzésem szerint nem kicsit van elhasználódva a kipufogóm és szeretném még használni egy kicsit.
"Sirok mellett van egy verem, Pandagyik egy fasza gyerek!!!"
(Blues Company utan szabadon)
Fisi- da galad atkolto :))))
Petya!
Én a 125-ös Trophymra vettem egy 150-re fúrt hengert, meg dugót ozzá, de amíg a karbit ki nem cseréltem 150-esre (24N 1-1) addig nem akart menni.
Mer a 125-ös levegőtorka 22mm (22N 1-3), a 150-esé meg 24mm.
Szal egy karbit is szerezz.
Különben jól működö dolog.
Soxerencsét!
Ja, megy a gépem.
Új trafó sokat jelent.
:-)
Üdv!
Ádi
Üdv kolegák!
Már egy hét sincs hátra és ujra itt van a Siroki motoros hét.Ki jön?
Tavaly voltam és eltekintve a sok négyütemütöl elég sok ETZ volt.Olyan része is volt a kempingnek ahol csak ETZt láttam.Idén énis beállok a sorba mer tavaly még
TSel voltam.Ha jön valaki mehetünk együtt is eddig két 250es van és Győrböl indulunk jövö hét péntek reggel.
Üdv
Mármint a csapágyak nem különböznek,de a ftg se.:))
Petya777 nem különbözik a 125ös a150estől,akkor lenne gond,ha ES-ből épitenél TS-t.A fúvókacsere önmagában kevés lesz,a 150es leevegőtorka nagyobb,tehát a karbit is cerélni kell.A lánckerék nagyobbra emelésével teljesitményt veszitessz.
Ez tetszik!!! :-)
Szerelj fel egy wctartályt a csomitartóra,és kösd rá a kuplungot,ha lefolyt a víz( a mögötted jövőre),a wc szelep vissza engedi a kuplungot.
De baromi jó ötlet!! :-D
Sziasztok MZ-guruk !
Olyan kérdésem volna, hogy az 1983-as MZ TS 125 ill. 150 főtengelyének csapágyazásában ill. méreteiben van-e különbség ? Azért kellene tudnom, mert ha nincs, akkor egyszerű henger + hengerfej cserével, karburátor fúvókák megváltoztatásával ( gondolom én ,] ) és 16-fogú fogaskerékkel lehetne picit gyorsítani a gépen, de nem akarom, hogy a megnövekedett teljesítmény szétverje a főtengelyt.
Van-e ilyen adata vkinek, ill. aki esetleg eszkábált már ilyen illegális 150-est, jó tapasztalatokkal gazdagodott, vagy köpködéssel-káromkodással zárult a móka ?
Köszi.
Petya
Nem a gázzal van a baj, olyan kuplung kéne rá amit ha behúz csak lassan enged vissza!
Tudod vannak ezek a WC szelepek benyomod, dől a víz, és lassan jön vissza a kar, na valami olyasmi csak kuplung karral! :-)
Akkor cseréld le a gázkart kissebre.:-))))
Cserélem én az agyat minden leugrás után, de a gyerek nagyon tehetséges!
Te biztos ritkábban próbálsz egykerekezni meg köröket rajzolni a mz-vel!
Mint írtam én sem kímélem, de nekem még soha nem volt vele baj!
Ja és az enyém volt a 3222-es szám.Az is valami nem? :-))
Bocsi azt kifelejtettem,hogy amit te használsz az van előirva,és az jó,csak én már egy kicsit próbálok haladni a korral.mivel hogy én már bazi öreg vagyok.:-)üdv bambi
Nem erősebb hanem a nagyobb fordulatú fogaskerekek, tűgőrgősen van megoldva az ETZ-nél és ez nem igényel,olyan vastag kenést mint a TS 4-sebességesnél és a régebbieknél amiben bronz persely van.Lásd a nagy japán mocikat ott egy olaj keni a váltót a motort és a kuplungot is.
Bambi!!!
A Tz váltó ennyire erős hogy elég bele a motorolaj, vagy ennyire gyenge!!??
Én mindíg 80W- 90 váltóolajat teszek bele!!!!
Akkor ez nem lenne jó????
Fisi
Atilla a kuplung felrakásnál van baj,mert ha a kúpok jók,és rendesen fel van húzva,akkor annak nem szabadna leforognia.Nekünk soha nincs ilyen problémánk a motorjainkal,pedig rendesen igénybe vannak véve.Az a baj hamár 1x leugrot, akkor már agyat kell cserélni.Amúgy meg örülök hogy megérkezet az erő.üdv bambi
Halee Mindenki!
Vélemények érdekelnének ETZ 250-es 300-asra alakításáról. A MotorRevü MZ-s cikkének olvasói tapasztalataiban olvastam, hogy valaki egy 251-est alakított át gyári hengerrel 300-asra. Vajon kivitelezhető ez a 250-essel is? Kibírja a hajtáslánc tartósan is a nagyobb igénybevételt? Ha volt erről szó korábban, akkor bocsi...
Előre is kösz a válaszokat!
Üdv. Lufy
Van Monoron egy öregnél 250-es etz jo állapotú,ha valakit érdekel a 0629415882 telefonon érdeklődjön.90 ezer FT.87-es tárcsafékes.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|