hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 24. csütörtök 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

MZ-motoros
válasz erre | email2004-08-17 22:24:09
Sziasztok! Nincs vkinek egy eladó ETZ 125-öse? Kb 50-55 ropi van rá, papírok kellenének.
sorszám: 3365 (15191)

 
 
jago
válasz erre | email2004-08-17 22:18:54
SEGITSETEK!!!
Ugy tunik, hogy elcsesztem a hengerfejen a gyertyamenetet, lehet azzal valamit csinalni vagy kell ra egy uj?
Meg megy a moci de elegge vesziti a nyomast? Mehetek meg ugy vele? Fontos mert holnap lenne egy kb. 200 km-es utam, amit nem halaszthatok.
Amugy azt hiszem, hogy egy Isolator gyertya tette tonkre, ugyanis kezdettol fogva nehezen akartbeallni a helyere. Most visszatettem a korabban hasznalt Brisket, hiszen az Isolator mostmar forog benne, a Brisk egyelore all.
Elore is kosz a gyors tanacsokat.
sorszám: 3364 (15190)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-08-17 21:59:21
hali z25z!

ha gyári a felni akkor 3,00-nál 80mm)szélesebbet nem érdemes felrakni mert a szük felni úgyis összenyomja és az még szabályos . az összenyomott guminak *hegyesebb a keresztmetszete és ez rontja a bedönthetöséget.
*=valami szakirodalomban olvastam.
sorszám: 3363 (15189)
(előzmény: z25z, 2004-08-17 21:20:01)

 
 
z25z
válasz erre | email2004-08-17 21:20:01
Sziasztok! Meg tudna nekem mondani valaki, hogy mekkora az a gumiméret, ami a 250 es ETZ-be elöre még belefér? 90? 100? 110? Köszi, és üdv mindenkinek!
sorszám: 3362 (15186)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-08-17 16:56:27
Ha többet bír a kondi, az csak jó, kérdés hogy a kapacitása hasonló-e.
(Utolsó levelemre nem válaszoltál.)
sorszám: 3361 (15183)
(előzmény: tesho, 2004-08-17 12:32:29)

 
 
zeordogh
válasz erre | email2004-08-17 14:57:29
Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni MZ 250-es vásárlásához.
Szeretnék venni egy kifogástalan állapotban ( akár gyári is lehet ) lévő ETZ 250-es , tárcsafékes motorkerékpárt , lehetőleg minnél fiatalabbat.Minden megoldás érdekel !
Komárom-Esztergom Megye előnyben !
Kérem csak korrekt ajánlatokkal keressetek !
Köszönöm.

Zsolt
(zsolt.eordogh@freemail.hu)
sorszám: 3360 (15180)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-08-17 13:55:35
Mostanában új problémák jönnek az én nyakamra is. Az történik, hogy mikor piros jelzőlámpánál kiveszem a kapcsolást üresbe (mindegy, hogy 1-esből vagy 2-esből), a kapcsolószekrényből fura kattogó hangok jönnek ki, olyan, mintha nem egészen ment volna üresbe és marnák egymást a fogaskerekek, de a moci tényleg üresbe brummog. Egyébként, ha leállítom a mocit és újból berúgom, akkor nem produkál ilyensmiket.
A moci: ETZ 251.
Kérem, segítsetek, mi lehet a bibi nálam?
Köszönettel, Miki.
sorszám: 3359 (15176)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-08-17 12:32:29
Egyszer volt,hol nem volt (azaz Veszprémben és tegnap), hogy a legkisebb királyfi (azaz én) elmentem a boltba kondit venni. Vettem is,de kiderült,hogy 500 Veff van rajta,pedig 50-es kellene bele. Ez is jó a mociba,amivel véget is érne a mese,vagy menjek vissza és kenjem az eladó hajára?
sorszám: 3358 (15175)

 
 
Soma69
válasz erre | email2004-08-17 09:47:11
Köszi az infót!Megnézem a honlapot.
valaki végre megdobhatna egy használható tárcsás elsőkerékkel, ami nem tojás és nyolcas egyszerre, s talán még vezethetőbb is lenne tőle a motorom:)B.A.Z és Szabolcs megye előnyben:)) Köszönettel: Soma
sorszám: 3357 (15172)
(előzmény: fisi, 2004-08-17 01:16:32)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-08-17 01:16:32
Nékem ilyenek vannak a gépemben, de sajna nem udom a szerelőm anno honnan szerezte be őket de a két betét előre 5000 ft volt!
Viszont jó puha de nem kopik túl gyorsan. És nem karistolja össze a tárcsát. Na és nem utolsó sorban baromi jól fog! :)

Itt az oldaluk:
http://www.ebcbrakes.hu/

Fisi
sorszám: 3356 (15165)
(előzmény: Soma69, 2004-08-16 10:07:40)

 
 
Soma69
válasz erre | email2004-08-16 10:07:40
Sziasztok! Korábban olvastam itt vhol EBC tárcsafékbetétekről, melyek ETZ-hez valók. Hol kapható és mennyiért? No és pontosan belevaló, vagy be kell barkácsolni?? Üdv: Soma
sorszám: 3355 (15146)

 
 
postás
válasz erre | email2004-08-15 22:51:54

Fúrószár beszerzése:

Nonius szerszámáruház valahol Pesten, Kőbányán. A címe úgy tudom Kőbányai út akármennyi, de ha négy év után jól emlékszem, a Szállás utca felől lehet valahogy bejutni. Mindegy, meg lehet találni.
sorszám: 3354 (15139)
(előzmény: emcett, 2004-08-15 19:05:08)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-08-15 21:25:43
Köszi Bambi!
Hát az a legfőbb gond,hogy a gyújtás-felöli főtengelycsap megkopott és képes forogni csapágy nélkül is:-) Ill.:-((
Most felpontozáson és Loctite-csapágyragasztón morfondírozok,jó magyar módszer szerint...
sorszám: 3353 (15138)
(előzmény: bambi1, 2004-08-15 16:18:22)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-08-15 20:15:35
Győr. Több boltot is tudok.
sorszám: 3352 (15137)
(előzmény: emcett, 2004-08-15 20:12:18)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-08-15 20:12:18
áruld el, hol
sorszám: 3351 (15136)
(előzmény: Powerarc, 2004-08-15 19:49:27)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-08-15 19:49:27
Nyugodtan röhögd ki te a boltosokat. Én még 0,5-ös fúrót is tudtam szerezni, különösebb gond nélkül.
sorszám: 3350 (15135)
(előzmény: emcett, 2004-08-15 19:16:08)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-08-15 19:46:59
na végre vki aki hozzá tud szólni a témához! már vissza akartam rakni a régi kopott karbit mert az erdélyi túra alatt kicsit becsörgősödött a gép. ez a lada-dolog nagyon jól hangzik.Bambi jelentkezz!!!!!!!!!!
sorszám: 3349 (15134)
(előzmény: fisi, 2004-08-15 19:35:20)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-08-15 19:40:28
Érdekes hogy nekem az eredeti fúvókával is jól ment, meg nem voltak kenési gondjaim, bár a tűt legfelső állásba raktam!
Vegyél bele még O-gyürűt, és rakjál a szívócsonkhoz is ne csak a tolattyúfedél alá!

Fisi
sorszám: 3348 (15132)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-08-15 19:35:20
Haliho emcett!!!

Végre valaki akinek szintén Bing karbija van! A gyári főfúvóka 118- as de anno Bambival bemértük éas a kalibráló szerint csak 110- es volt!!! zt felbővített 118- ra de kissé még kevésnek éreztem.

Ezért Bambi )(sten óvaj a Mestert) készített nekem 120- 140 ig 5 - ös lépcsőkben fúvókákat+! Asszem a Ladáé jó bele mert sima 6- os vagy millen menetű a ház. Ő dörzsárazta fel őket és kis zacsiban megírva postázta.

Szal vele beszélj ő tud segíteni biztosan!

Ja úgy nézem nekem most a 125- ös jött be legjobban idáig, bár a gyertyaképem kissé érdekes, de a gép jól megy, és most a bükki túránkon teljes felszereléssel, olyan szembeszelekkel mint Kecskemét után (szinte full gázon ment 90- el a gép), 5,3 lityire jött ki vele a fogyi.

Bing rulla! :)))

Fisi
sorszám: 3347 (15131)
(előzmény: emcett, 2004-08-15 19:16:08)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-08-15 19:16:08
Voltaqm vagy tíz boltban de mindenhol kiröhögtek.Csak egyes van meg másfeles.
sorszám: 3346 (15129)
(előzmény: Powerarc, 2004-08-15 19:10:43)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-08-15 19:10:43
Ekkora fúró beszerzése nem lehet gond, szerszám vagy kisgépboltokban tuti kapni.
sorszám: 3345 (15128)
(előzmény: emcett, 2004-08-15 19:05:08)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-08-15 19:05:08
Tuningolók, segítsetek! A problémám a következő:vettem az Mz-mre egy Bing karburátort de keveset kap vele a motor, nem megy és gyenge a kenés, mert 115-ös fúvóka van benne, míg az eredeti mz fúvókaméret 130 és 140 közt variál.Van vkinek ötlete, hogy honnan szerezzek fúvókadörzsárat vagy 1,3-as fúrót?
sorszám: 3344 (15127)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-08-15 18:00:13
Bambi!

Fasza a gép!

Mindenkinek mondom, hogy nekem is a CPI szar be, összevissza detonált a motor..

Viszont: most meg a gyújtáskapcsolóm szart be :-))))))))))))))))))))))

Még 1984-es gyári..

Lassan minden beszarik, megjavítódik, aztán csak jó lesz már...

sorszám: 3343 (15126)
(előzmény: bambi1, 2004-08-15 16:18:22)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-08-15 16:18:22
A nem fémházas a jobb, mert nem sérti meg a házat.A Gumi ajak minősége számít,ha lehet teflonos (Witong)legyen.Nem tudom mennyibe kerül a főtengely, mert gyári az nincs.Mi a baj hátha tudunk segíteni.üdv bambi
sorszám: 3342 (15125)
(előzmény: tesho, 2004-08-15 15:17:25)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-08-15 15:17:25
Lenne 2 kérdésem.

1. Lánckerékhez lehet fémházas szimmeringet is tenni,ill. melyik a jobb?

2. Kb mennyibe kerül egy új ETZ125/150 főtengely?

Bambi?:-)
sorszám: 3341 (15124)

 
 
twostroke
válasz erre | email2004-08-14 21:54:27
Sziasztok!
Tudom,ezt a fórumot nem erre találták ki, de azt hiszem nem sértem a moderálási szabályokat azzal, ha felajánlom a segítségemet azon új MZ-sek számára, akiknek vmi gondjuk van a motorjukkal és még nem mernek nagyon hozzápiszkálni a gépükhöz de drágálják a szervizet.Szóval, ha vki nem tudja, hova nyúljon ha vmi gond van, írjon erre a címre talán tudok segíteni:
mzrepairman@c2.hu
sorszám: 3340 (15113)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-08-14 21:41:49
Hali!

Most akkor mi a kédés??? :) Az előgyújtást az befolyásolja, hogy a holtpont elé rakod, és, hogy mennyivel rakod elé! :) Lényeg, hogy ne próbalámpázz, mert akkor csókolom... Fogj egy LED-et, rakjál vele sorba egy kb. 1 kOhmos ellenállást, és evvel nézd a gyújtásod! Az előgyújtás "nagyságát" pedig vagy indikátorral, vagy valami házikészítménnyel tudod mérni!

Üdv: TiB
sorszám: 3339 (15112)
(előzmény: ringdingding, 2004-08-13 02:59:47)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-08-14 04:46:01
Arol 2T?:-))) Akkor már inkább étolajat öntök bele,mint azt a sz@rt!:-)
Repsol Scooter,Motul 2T fullszintek 2 rugó,de ha már MOL,akkor legalább MOL Sprint 2T ásványi 1:40-be keverve,ami kb 1100 pénz.

A féktárcsa gyárilag olyan,hogy kicsit hozzáér a tárcsához.
sorszám: 3338 (15105)
(előzmény: jago, 2004-08-13 23:50:28)

 
 
jago
válasz erre | email2004-08-14 00:28:59
Kosz vadmotoros!
Akkor nalam elegge rendben van a dolog, mivel csak neha hallhato egy enyhe surlodas amikor kezzel megforgatom a kereket.
sorszám: 3337 (15099)
(előzmény: vadmotoros, 2004-08-14 00:15:12)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2004-08-14 00:15:12
Helló!

Szerintem a fékbetét folyamatosan hozzáér a tárcsához.Ezért lehet hallani a surlódó hangot. Legalábbis nálam így van, és amiket láttam ETZ-ket mindnél ez volt. A problémám is ez volt: Az egyik fékbetét mindíg kinyomódott, folyamatosan fogott a fék.
sorszám: 3336 (15098)
(előzmény: jago, 2004-08-13 23:50:28)

 
 
jago
válasz erre | email2004-08-13 23:50:28
A fektarcsa es fekbetetek kozott mekkora kell legyen a tavolsag?
sorszám: 3335 (15096)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-08-13 22:01:29
Hali!


nagyon gyorsan feleljsd el a (Sz)Arolt,es vegyel valami jo felszint,vagy fullszint olajat!
Castrol stx,R2,Tts vagy Repsol Scooter etc.

Fisi
sorszám: 3334 (15092)
(előzmény: jago, 2004-08-13 16:24:46)

 
 
jago
válasz erre | email2004-08-13 16:24:46
Az en kerdesem is a hasznalando olajhoz kapcsolodik.
Szeretnek velemenyt kerni a MOL Arol 2T olajrol. MEgfelelo vagy inkabb nezzek mas olaj utan?
Kosz.
sorszám: 3333 (15090)

 
 
ringdingding
válasz erre | email2004-08-13 02:59:47
Sziasztok! 250-es ETZ-met felújítattam pár hónapja sajnos MADE IN HUNGARY dugóval. Kb 800 km-t tettem bele, igy erdemes kicserelni uj dugora (amíg esetleg nem késő) vagy teljes felujítás szükséges? Amúgy tüneteket még nem vettem észre arra vonatkozólag hogy baj lenne a dugóval. Persze 800 kilcsi még nem valami sok. Ha megoldható akkor honnan tudok jó dugót szerezni? (hová menjek, kit hívjak fel)
Hogy tudom a dugó méretét megállapítani, vagy vigyem magammal a boltba? Amúgy a Tábori tuningnál furattam a hengeremet. A fúrás még elmegy, de a többi...magyar dugó, es olyan krómgyűrű amit ha szétfeszítesz hogy rárakd a dugóra úgymarad. Rugalmasága egyáltalán nincs. Megtartottam emlékbe okulásképpen. Aki ilyet csinál az haljon éhen.
Lenne még valami (elektromosságból gyenge vagyok). Jeladós gyújtásom van ha jól tudom (megszaki helyett egy nyáklap áramkörrel mágneskoronggal, de úgyis tudjátok miről beszélek. Ha gyújtásállításról van szó, akkor elég beállítani a 3 mm-ert felső holtpont előtt és kész? Az előgyújtást mi befolyásolja? Túl sokat kérdezek, tudom. Ha válaszoltok azt megköszönöm.
Jólét
sorszám: 3332 (15076)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-08-13 01:24:18
megérte
sorszám: 3331 (15073)
(előzmény: vadmotoros, 2004-08-13 01:15:26)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2004-08-13 01:15:26
Helló!

2T olajjal kapcsolatban lenne egy kérdésem. Van valakinek tapasztalata ezzel a fajta olajjal kapcsolatban?
ESSO 2T Special, piros flakonos a hátulján ez áll:"Nagyteljesítményű, szintetikus alapú motorolaj, minden típusú kétütemű motorkerékpár számára. Csökkenti a kipufogáskor keletkező füstöt, magasfokon védi és tisztántartja a motort." A szlovákoknál vettem 1200 forintért 1 litert. Megérte?

Más kérdés: ETZ 125-ös első lánckerekét érdemes nagyobbra cserélni? Most 15-ös van benne, és azért szeretném kicserélni hogy 80-at ne 5000-es fordulaton menjen, hanem kevesebben. nem a sebesség növelése a célom, hanem az utazó sebesség elérésekor a lehető legoptimálisabb fordulatszám, és hogy csökkenjen a fogyasztás. Nem túl gyenge a motorja ehhez? az a lényeg hogy sík terepen menjen.

üdv:Norbi
sorszám: 3330 (15072)

 
 
postás
válasz erre | email2004-08-12 19:01:17
Konkrét tapasztalatom a bevásárlóközpontokban kapható olcsó olajokkal nincs, de az ugyancsak ezekben kapható fagyálló hűtőfolyadékokkal annál több volt. Olcsó, de amit ráírtak, hogy korróziógátló, meg gumikimélő, meg az ördög tudja még mi, hát ez kamu. Az alumínium hűtőket rendkívül erősen korrodálta, sokszor még a garanciaidő letelte előtt tönkrementek. Így valószínűleg az olajok is valami hasonlóan "veszélyes" termékek lehetnek, ezért nagyon nem javaslom a használatukat. Lehet, hogy nincs igazam, de ennek kiderítése elég nagy rizikó...
sorszám: 3329 (15054)
(elözmény: Fuchsy, 2004-08-10 14:22:12)

 
 
Soma69
válasz erre | email2004-08-12 11:47:01
Eladók alig használt ill. be sem szerelt indexek. Vmi olasz gyártmány fazonra sportmotokra való, fekete műanyag házzal a végén M8-as menettel, vezetékkel, de csatlakozók nélkül.12V23W-os izzókkal működik, a foglalatuk olyan, mint a 12V4W-os helyzetjelző izzóké. 4 db van, igaz abból 1 sérült, de javítható. Irányár 5.000.- Ft az egészért. Érdeklődni itt, vmit somabacsi@vipmail.hu 06/30/8547635
sorszám: 3328 (15044)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-08-12 10:35:55
Tomóka, elvittem tegnap Bambihoz, azt mondja, detonációs égés van, de hogy a CPI-vagy nem, vagy esetleg még más is bejátszik..Majd megírja ő vagy én ide, hogy mi volt..Remélem, csak a CPI, mert azt kihajítva olcsón megúszom :))
sorszám: 3327 (15038)
(előzmény: tomóka, 2004-08-11 21:03:50)

 
 
ekecs
válasz erre | email2004-08-12 02:45:15
Hello Jago!
Ha jól értem amit mondasz akkor az a túlfolyó lesz azzal nem sok mindent tudsz csinálni engem is zavar hogy ott egy picit benzines. Semmiféleképpen ne tömd be mert akkor nem megy a gép a vákuum miatt én is próbáltam nekem kettőt robbant aztán leállt a motor. Csak annyit tudsz csinálni hogy alacsonyabbra veszed a benzinszintet nekem 29 zárva 36 nyitva. és most jó. Ha máshol is könnyezik akkor ne a gumitömítést használd hanem valami BENZINÁLLÓ kencét NE FBS-t.
sorszám: 3326 (15036)
(előzmény: jago, 2004-08-11 18:44:11)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-08-12 01:50:54
Jago!

Nem igazán értem,h hol a lyuk,asszem a léxürő felöl kell lennie egy szellőző nyílásnak,de erre nem esküszöm meg.
Viszont a gond biztos az,h túl magas a benzinszint az úszóházban.
Állítsd be úgy,h tömítés nélkül mérve a tömítőfelülettől 29-32mm között mozoghat csak az úszó (úszó aljától mérve). De van egy kiálló öntvényrész is,annak a tetejéig álljon a benzin.
sorszám: 3325 (15033)
(előzmény: jago, 2004-08-11 18:44:11)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-08-12 01:03:16
Virago1000.Mi az a kis hiba?
sorszám: 3324 (15031)
(előzmény: Virago1000, 2004-08-11 19:26:13)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-08-12 00:36:44
Ajjaj idáig fajult a helyzet? Nem tudod megcsinálni?
sorszám: 3323 (15029)
(előzmény: Virago1000, 2004-08-11 19:26:13)

 
 
z25z
válasz erre | email2004-08-12 00:16:39
Ez engem is erdekelne, mert szinte ugyanez a problemam, csak en mar probalkoztam a tomitescserevel, de nem igazan valtozott a helyzet semmit. Udv!
sorszám: 3322 (15024)

 
 
Zénó
válasz erre | email2004-08-11 23:45:14
Kedves MZ-sek!
Segítsetek már nekem egy kis műsz. problémban.
Az a helyzet hogy a gépemen elöl MZ "olajfék" található. Amikor behúzom a kart szinte csak az utolsó pill keményedik fel. És nem hatásos a fékezés! A pumpálás nem segít nem keményedik és a rendszer NEM levegős.
Amikor jobban megnéztem a tartályt az alul lévő két luk közűl a cső felölin visszaspriccel az olaj és ezt akkor hagya abba amikor elkezd (a végén) keményedni.
Kérdésem mit lehet ezzel kezdeni, egy tömítéscsere megoldja-é a problémát és hogy ez szokványos meghibásodás?
Előre is köszönöm, bocs a hosszúságért.
Üdv.
sorszám: 3321 (15022)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-08-11 21:03:50
hali infomaker !
az én tz-m is ezt csinálta . a cpi volt a ludas.
sorszám: 3320 (15017)
(elözmény: Fuchsy, 2004-08-10 16:06:47)

 
 
Virago1000
válasz erre | email2004-08-11 19:26:13
off.

ETZ 250 érvényes műszakival, kis hibával eladó. Irányár: 40000.
érd 0620 4572543

on.
sorszám: 3319 (15014)

 
 
jago
válasz erre | email2004-08-11 18:44:11
Hello mindenkinek!
Az ujabb kerdesem a KARBURATORRAL KAPCSOLATBAN lenne. Amint korabban is irtam van egy 125-os ETZ-m. A motor felol levo beomlonyilasnal a karburator felso reszenek a falan van egy kicsi lyuk, olyan szabalyos, mintha gyari volna. A gondom az, hogy ott mindig kilottyen menet kozben egy kis benzin es engem zavar.
Kerdes: Az valoban ugy kell legyen, vagy rogtonozzek valami dugot bele?
Elore is kosz.
sorszám: 3318 (15013)

 
 
ekecs
válasz erre | email2004-08-11 03:12:17
Hello Fuchsy .
Töltőtkercs alatt mit értesz az egész állórészt kicserélted ? Vagy csak azt a kis tekercset mert az az előtétellenállás sokan össze szokták keverni pl nálunk a boltban is. Bocs ha te tudtad. Ha leég az valószinüleg tényleg fesszab lesz, mert az szabájozza a gerjesztést. Mérd meg DF kábel és a TEST között a feszt. Ha ez túl nagy és mehanikus fesszabod van akkor meg lehet próbálni beállítani, ha elektronikus akkor azon valami elszállt. Nekem pl a mehanikus annyira elszállt, hogy 0-20 V ig töltött és a gerjesztés is nagy volt. Sok szerencsét
sorszám: 3317 (14997)
(elözmény: Fuchsy, 2004-08-10 21:49:06)

 
 
elmi
válasz erre | email2004-08-10 23:00:48
Fesszabályzó rossz
sorszám: 3316 (14983)
(elözmény: Fuchsy, 2004-08-10 21:49:06)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu