:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
ja, ja, azt hiszem, eljött az ideje, hogy egy nagyítóval végignézd a kábelkorbácsot. Részvétem.
G.
ui: az akku savsűrűsége milyen? Nem lehet, hogy valójában töltésproblémád van, és csak a totál lemerült akku miatt jelentkeznek különböző tünetek?
Nem az ülés alatti kondi a szar..
De most tovább kísérleteztem vele:
Néha tök jól műxik.
Néha pedig amikor adok rá gyújtást, tompítottat, minden OK, és a refi kapcsolására hal meg.
Néha a dudára. Tehát a nagyobb fogyasztókra.
Van amikor a gyújti OK, és a helyzetjelzőre hal meg...
Az akksi OK.
Amikor meghal , akkor az akksin 0.5V , max. 1V van...
Amikor él, akkor full refi+gyújtásnál 11.2V.
Valahol zárlat lehet?
Hello,
betojt a motorom..azt hittem, hogy gyújtáskapcsoló, mert se kép se hang, azt kicseréltem és még most sem jó.
Akksi OK.
A tünetek érdekesek:
ha adok rá mondjuk parkírfényt gyújti nélkül, akkor elkezd halványan égni, aztán lassan felerősödik normál fényerőre.
Ugyanez van ha csak gyújtást adok rá, ott ugyanígy felerősödik az üresjelző fénye.
Ha tompítottat teszek rá, akkor megint se kép, se hang.
Mi lehet ez?
Nem lehet, hogy az ülés alatti kis kondi?
boky!
Lehet totyorogni, de nem 5. -ben. Pörgetni kell és kiég vagy egy kisebb hőértékű gyertya is segíthet. Vagy gány a 2T-s olajad, vagy eszi a váltóolajat, de szerintem simán nem ég ki.
A totyorgás neked az 50 vagy tényleg lassan indultok stb. Csak, mert mikor én vezettem akkor mindenhol Suzuki megpörget és majdnem nyélgázzal kilő, és az öreg sem rinyált érte.
egy ismerősöm trabija akkor csinált ilyet, amikor a dugattyúgyűrűi elkezdtek föl-le kotyogni a gyűrűhoronyban. Nagyon érdekes volt a hiba, nem keveset agyaltunk rajta, mire rájöttünk. Kompresszió ugye nagyjából rendben vala... csak a mocorgó gyűrűk mint szivattyú pumpálták föl a keveréket a forgattyúsházból.
Szétkaptuk, esztergán felszúrtuk a gyűrűhornyokat túlméretes gyűrűkhöz, és azóta is megy.
pet 88
Szerintem sokat segít az ha leírod hogy hogyan érted azt, hogy nem müködik a gép! :-) Hogy eleve nincs gyújtás se, nem pöfög, nem tudod berúgni, stb stb...
Segitsen valaki!
A gond:
Rendszeresen megall a mocim, 250 -es ETZ. Ossze olajozza, kormolja (mikor hogy) a gyertyat, es megall. Aztan se szikra, semmi, masik gyertyaval persze megy. Lehet ez attol, hogy sokait (kb 1,5 ora) lassan (kb 40) totyorgok a varosban? (jogsi szerzes)
Rossz gyujtasbeallitas okozhatja ezt?
Karbi beallitva (elvileg jol), legszuro OK, uj gyertya.
koszi: Boky
Hali valaki mondja már meg, h mi baja lehet a kuplungnak ha a lamellákkal minden rendben van és látszólag minden más is jó benne és mégsem mükszik a gép?
IX. ker Thaly Kálmán u. 5-7. 9.00- 18.00-ig.
Fiuk és lányok!
Sajna megállt a tudásom és nem indul el az MZ. Minden úgy néz ki, hogy OK rajta de mégsem müködik rendesen.
Nem tudtok valami jó szervízest Pesten?
Akkor megéri talán a 35-öt.
Ha esetleg v.mi adódna el tudom adni így is ennyiért? Mert igazából ez csak egy régi vágyam, nem is annyira motorozni kéne mint inkább ereklyének, de azért menni is szeretnék vele néha. /jogsim van, + most is 2 motor úgyhogy nem csak kamumotoros vagyok mielőtt v.ki azt hinné amiért ereklyének kellene/
Ja, el is felejtettem mondani, hogy, csak fúrás miatt kell.
Hali!!!!
Valaki meg tudja Nekem mondani, hogy az ETZ 150-es hengerének mekkora a falvastagsága, NEM fúrt, alapállapotban?
A válaszért előre is THX!!!!
Ja, ez az az eset amikor a fék szorul.
Most fejeztem be a féxerelést. Csak szólnék, hogy Bambi szakértői véleménye szerint nem király ami a Jó a tárcsafék... cikkben ezzel kapcsolatban van.
Ugyanis ki kell szedni a fékhengereket, és az ott talált gumigyűrű alól ki kell kaparni a vízkőszerű dzsuvát.
Megcsináltam, és nekem úgy tűnik hogy igaza van Bambinak...
Plusz a megtört váz miatt még igencsak előre is csúszik:))
Ha az arcát nem is látom de érzem a combjait a melleit és a kezeit is!!!
Ez szerintem van olyan jó mintha az arcát látnám:))))
Hogy látsd a csajod arcát is :)
Hali
Miért kell rá egyáltalán tükör nekem nincs és még soha nem szóltak érte.
Ha meg szólnának akkor azt mondom hogy most tört le!
Üdv kolegák itvagyok megin!!
A tükör témába hozzászolásom hogy nekem pl robogotükör van felrakva ami egy piciti nehezen viseli a 100 110 es tempot de ha huzok a három csavaron ami tartja a tükröt akkor máris tökéletes.Kicsit nehéz volt megszokni de szerintem jobb meg nemis rezonál annyira.2700 volt egy pár amugymeg ezstétikailag is jobban mutat.
Ennyi
hali pet88 !
hengerfej henger leszed. megnézed van-e válla a furatnak . nagyjából 8mm-rel a persely felső éle alatt. ha a dugattyú a gyűrűk alatt fekete akkor vagy gyűrűzni vagy fúrni kell mert átereszt.
Egy ugyes esztergalyos megperselyezte a hengerfejemet, megpedig kupos (konikus) persellyel, ami azt jelenti, hogy mivel kup alaku es nem henger alaku sokkal jobban beleszorul a hengerfejbe es nem vesziti a nyomast. A moci nagyon jol megy es remelem meg is tartja ezt a jo szokasat.
Minden jot.
vaughan!
De ezt a nem bírnak annyit dolgot ugye nem az 1986-os "kis" ETZ-kre gondoltad? Csak mert nekem olyan van!!!
Alkatrész van hozzá, szinte minden a boltban, kivéve, ami tényleg kéne. Pl gyújtótrafó bilincs volt a boltban 50 FT-ért. Há vettem is eggyet, mert csak egy volt.
Tudom, hogy szívás. Mekkora gégesző van még a Vilkiboba? Ugye megkérdezted, hogy milyen vastagok vannak még?
Jago, nekem is elküldhetnéd a képeidet.
Volt 2 évig egy 150-es ETZ-m, most egy 251-esem van, ráadásul csúnyán kezdett csattogni....Ajaj, félek, hogy főtengely.
Ide a képeket: pumiklos@yahoo.com.
Apropó, én is erdélyi vagyok.
szerintem 35.000-ért nyugodtan vedd meg. szerintem a kis trophy sokkal többet fog birni mint az utolsó szériás 125-ösök! nem olyan pörgős, nem olyan gyors, de ha megbecsülöd és egyszer szépen rendbe rakod meg fogja hálálni! nekem 250-es trophym van és nagyon faja kis masina.
ehez a tipushoz boltban nem szabad venni semmit, meg nem is nagyon kapsz, viszont veterán börzéken igen sok mindent be lehet szerezni hozzá.
minden jót!
Hali
Új motoros lennék és kéne 1 kis segítség méghozzá valahogy kéne 1 kis kompressziót varázsolni a gépembe.
Jó estét Emberek!
Ma vettem zsugorcsövet 180Ft/m és az eddig átkötött dolgokat meg a többirész is ahol szigetelöszalag volt megcsináltam ezzel a csodával sokkal esztétikusabb és jóbb is. Ma akartam kevertetni 1 dl festéket erre megszólal az ember, hogy 2300Ft én meg mondtam magamban hogy…. Dinó ez szivás
Az élet csodája: a sav,lúg,benzin,víz,olaj,mosószer... álló festékemet felmarta a fékolaj. A kipuffon meg füstöl a neolux, a könyökön az alvikor. Amúgy egybe van az istenkirály gép. Mentem is vele az udvarban.
Folytatom, csak kib*szott velem a szg.
Meg egy 350-es zsír állapotú Jaffa, meg egy pancsi.
Van hát! Kint arács felé. Minden televolt nyugati gépekkel, MZ 1-2 db
Hello! nem sok ha egy 250-es gépbe 70000km van?? sztem sokl! mondjuk ha cseréltek rajta dolgokat akkor nincs baj! de azt nem tudom hogy igen vadgy nem!sztetek menyit ér :? friss a muszakija! de igy kivulrol nem ártana egy két dolgot cserélni!!!
Helló!
Új vagyok itt, de van érintettségem a témában. Volt egy 250es dobfékes ETZm, és most úgy néz ki hogy egy csodaszép 125ös Trophy kerül a kezeim közé!!!
A kérdésem a következő: mennyit szabad adni a szóbanforgó gépért???
1971es, 14000km-rel, 1tulajos, régi rendszámmal, szinte makulátlan, 86óta nem ment.Azt már tudom hogy az új rendszám megszerzése 40e körül lesz ha jól tudom. A motorhoz 35körül hozzá tudnék jutni. Reális ez? Mennyi az értékük új rendszámmal, műszakival?
Nagyon kössz a segítséget, és várom a gyors válaszokat!
Hali!
A Tuning rovatban van az elektronikus index kapcsoló. Nekem az a nagy problémám hogy az MZ-m ugyebár 6V-os a kapcsolás viszont 12V. :(
Nincs valkinek 6V-os kapcsolási rajza?
Gagyi itt már minden. Én is vettem néhány alkatrészt, ami sem minőségben, sem méretben (!) nem felel meg a normális használatra. Eddig a Zichy utcai bolt vált be a legjobban, ott tudják is, mit adnak el, és nem akarják rádsózni a vacakot. Legjobb persze, ha viszel mintadarabot, tehát pontosan tudod, mire van szükséged
Sziasztok!
Gondolom ezekben az olcsó "gyári" kerek utángyártott magyar tükrökben sima tükör van, nem olyan mint az eredetikben volt, sokkal kevesebbet lát bennük az ember, mint azokban anno.
Egyébként nektek nincs tele a hócipőtök a sok utángyártott gagyiból? Legutoljára olyan kis hasított állítócsavart vettem, amivel a kuplungkarnál illetve a dobfékeseknél a fékkarnál a bowdent lehet állítani. Az még hagyján, hogy tiszta sorja volt a csavar (bár nem tudom miért nem tudják ledrótkefézni 120 Ft-ért a "mesterek"), de az első ilyen csavar a fékkar pár behúzása után egyszerűen elhajlott, majd eltört! Nem volt tökig kitekerve, csak kb. félig. Mi van, ha ez menet közben történik és belemegy valamibe az ember? Talán nem 5.6-os anyagból kellene legyártani az ilyen csavarokat, kedves kisiparosok!
Hello
Mifelénk kerek tükör ügyben minden 50Ft.
50 a szár, 50 a műanyag, 50 a karika ,és 50 maga a tükör lap is,
így kompletten 200 pénz, évente 1x-2x nekem is eltörik, általában ha a garázsba tolom akkor szoktam nekiverni valaminek, az élét. Hihetetlen milyen hamar elpattan!
De ennyi pénzért csak törjön nyugodtan! :-)
Bambi!
Egy szivesseget szeretnek kerni. Ha megadnad az e-mail cimed kuldenek ket kepet, ugyanis szeretnem ha mondanal egy diagnozist a motorrol, ugyanis leszedtem a hengerfejet es gondoltam kikerem egy hozzaerto velemenyet.
Amugy barki masnak is szivesen elkuldom a kepeket ha tud nekem az alapjan diagnozist felallitani.
Kosz elore.
Kerdes: Az elektronikus gyujtason kell allitani valamit? Itt is van elogyujtas? Hogyan kell ezeket beallitani ha egyaltalan lehet?
Ja, ha ilyen olcsó, akkor nem szóltam, én vagy kétezerre saccoltam egy komplett tükröt.
Futárpetinél 280 volt tavaly, ha jól emlékszem egy darab lappal, tokkal, szárral! Annyit bőven megér!
Üdv: TiB
Hali!
Nekem pár hete bizony volt fékpad! Be is rinyáltam, mert még bekoptatósak voltak az első betéteim, de átment! :)
Üdv!
Hi!
Egy futártól hallotam, ill. faterom látta is, hogy előre is befűzetett egy 250-es hátsó felnit, és elől hátul 110/80-as heidenauval nyomul! Szerinte megszűnt a szitálás, jobban fordul, stb! :) Lehet próbálgatni! :)
Üdv: TiB
Robin Ritter !
Nézz el ide !
http://www.mzklub.hu/
sorszám: 3406 (15286)
( előzmény: Robin Ritter, 2004-08-19 02:03:43)
Dino!
Igen,a Diófában már válogattam,a másikban még soha:-)
Vp-i vizsgáztatással nincs semmi különös élményem,világítás,telószárak megrángatása,esetleg fékpróba és nagyjábóli szemrevételezés..
Van Füreden Tempo?!:-)
Látom, közben kicsit lemaradtam. :-)
Ezek szerint sokat írtam a 3mm-rel, csak saccoltam. :-)
A műanyag gyűrű szerelésekor jó szolgálatot tesz némi forró víz. :-)
(persze szétszedésnél vigyázni kell a tükörre)
Ha megnézed a hengerfejet belül, látod, hogy körbe alig van hézag a dugattyú felett, ennek a résnek a mérete nagyban befolyásolja a motor működését. Ha leveszel a hengerfejből, hogy kisebb legyen az égéstér, akkor itt felütközik a dugattyú, tehát ezt is ki kell munkálni.
Nézz meg egy tuningleírást, lehet más 2T is (pl. Trabi), és látni fogod. A gyári méret a szerelési könyvben is benne van (0,9-1,2mm).
Igen lehet változtatni a kompresszió viszonyon,mert megváltozott az oktánszám.1mmm kell le esztergálni a hengerfejből,és akkor kapsz kb 11-1 hez kompressziót.Persze pontos adatot csak köböléssel érhetsz el.Ettől csodát nem szabad várni.Általában a sokk kicsi sokra megy elv az amitől a motor javulni fog,és megbizható marad.Üdv bambi
Hell!
Nincs valahol egy MZ-s honlap, ahol együtt tud lenni az MZ-s társadalom?? Olyasmi, mint a www.simson.hu??
Üdv: Ati
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|