:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Csak az a baj a műanyag bázisúakkal, hogy:
1: levered x helyen már nem bírod foltban javítani, csak teljes festés
": nincsen metál színben
3: nem lesz soha igazán "festék" kinézete, mert nem lehet igazán olyan magas fényűre polírozni!!!!!
Dino ne aggódj annak idején éppen csak kész lett a motorom festése, és már másnap elszarta magát a felső munkahenger, szép csíkot szántva a vadi új lakkra!!!! :(
Fisi
Ezt jó tudni.Biztos valami műanyag bázisú lehet.köszi üdv bambi
Szia!
Minek Michelin az Mz-re? Ennyi pénzed van? Ha már a gumiboltban "jártál", ajánlom figyelmedbe a Mitas H06-os mintázatú gumijait előre meg hátra is. Szerintem tök jó mintázat, tapasztalatom ugyan nincs vele kapcsolatban. Gyári méretben az első 4400 Ft, a hátsó 5663 Ft (igaz 2003. április elejétől érvényes az árlista, szóval azóta kicsit biztos drágább lett).
Üdv!
Bambi!
A tejüzemes gépész szerint létezik, legalábbis a Seat-jához szerzett, csak nem volt időm rendesen beszélni vele.
Fisi!
Minek?? Hát, mert az ipari elvileg mindenálló festéket felmarta a fékolaj és engem ez nagyon zavar, főleg, hogy teljes festés után b*szott ki velem a tartály (előtte nem folyatott).
Mennyiért esztergálnának nekem olyan vaskarikát, ami a km óra üvegét tartja, vagy lehet hajlítani valahogyan 0.1-es lemezből? Ja, meg az alatta lévő fekete kör is kellene. Ha van valakinek valamelyik írjon. Az üveg az órába 133,3 Ft/db nálunk, a tömítésnek meg kinyomom FBS-sel.
Nem!!!
Szerintem legalább is nem!!! Eddigmég minden festéket leszedett a fékolaj!!
Dino!!
Minek, mihez kell!!!???
Bambi!!
Jó hogy itt vagy, te legalább meg bírod rendesen magyarázni a dolgokat!!!! :)))
Fisi
Mennyibe kerül 1 dl félolajálló festék?
Magwas.Ezekhez a méretekhez kicsik az MZ felnik.Nagyon összehúzza a gumit,igy nem fog szépen kiterülni.ebből adodóan csak a közepe fog kopni(kb a guminak a 30%-át fogod csak használni)és ez nagy pazarlás.Főleg egy michelin guminál.Nem beszélve arról,hogy nagyon rossz lesz a motor menettulajdonsága.Ha pedig felnit cserélsz akkor jó lehet a széles gumi,mert az szépen kiterülhet,ehez viszont nincs meg a megfelelő power a motorban,és igy lassabb lesz az egyenesben.Remélem segítetem a gumi választásban.Üdv bambi
Ember!!!!
Minek akarsz előre 110- es gumit???!!!! Motor is kellene ám ahhoz,hogy ekkora gumikat meghajtson!!!
Bambiék elől 90/90- es, hátul meg 110/80- as gumival (Heidenau) mennek a 24 órás versenyeken!!!!!
Ha versenyre (pedig hidd el miket döntögetnek!!!) ez jó akkor neked minek 110- es!!???
Heidenaut a MoFAkernél kapsz- ha belpész az MZ klubba akkor nagyker áron vehetsz tőlük Heidenaut- bár még itt Kalocsán sem volt gond belőle amikor bementem a helyi gumishoz, és azt mondtam nekem ez kell!! :)))
Fisi
Köszi mindenkinek a tippeket a csörgés megszüntetésével kapcsolatban, ha lesz egy kis időm, utánajárunk, aztán megírom, mi volt a ludas :)
Mindenkinek jó motorozást!
EnZo
Na kinéztem magamnak a gumit, Michelin Sirac. Belemegy előre a 110/80-18, hátra meg a 4.10-18 ? Még mindig 250-es ETZ,
a sárhányót átoperálom ha kell.
Heidenaut nem láttam a gumiboltban:)
http://www.gumibolt.hu/motor/michelin/michelin.htm
x-aktákba illő élményem volt.eltörtem a sibertűt (szakbarbár),mondom magamban "nem gond elfutok a boltba és lessz új!"
elém tettek 3(!!) féle tűt , mind a 250-es etz karburátorába való.én meg néztem értelmesen mert az én gépemben egy negyedik féle volt!! szériában szerelt bvf porlasztóról van szó.na megvettem azt amelyik leginkább hasonlított hozzá. a hasonlóság kimerül abban , hogy vannak rajta tűtartó hornyok, meg kúpos rész. de sem a hossza sem pedig a kúp szöge nem stimmel! ez történt mult szombaton, azóta játszadozom vele:egy kis csiszolás
egy óra tesztelés. tejszínhabos osztriga az élet!
Hi Hogyan működik a ts 125-ös fesz.szabályzója? Sürgős lenne!
Hi!
Nézd meg, hogy a karbidban nincs-e kikopva a gáztolattyú, és nézd meg az előgyújtásod, meg a gyertyád, előgyújtás 2,7 -3,0 mm (hézag 4,0 mm) a gyartya meg természetesen Brisk N14.
Ha ezek után is zörög, akkor cseréld ki a dugattyúcsapszeg tűgörgőjét, és ha már leveszed a hengert, nézd meg a dugattyú oldalát, főleg az alja felé, és ha nyagyon karcos, vagy fényes, akkor itt az idelye a fúrás/dugócsere műveletnek.
Olcsó, alternatív megoldás:
Ne törődj vele :)
ETZ -re a Heidenau gumi a legfaszább, ez tudományos tény :)))
Abból is, hátra ami belefér alapon, nekem pl 410-es van benne, előre meg 90/90 -es a tuti!
Egy ETZ-t árultam nem az ETS-t.Seminek igaza van már elvitték.üdv bambi
Inkább úgy mondanám, hogy bambi árul egy MZ-t! :-)
De az még semmi! El is fogja adni! :-)
ciao
Semi
sorszám: 3533 (15652)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-08-29 15:36:46)
BAMBI árulja az MZ-jét?
http://www.apronet.hu
Még egy dolog: Mérd meg a dugattyú és a hengerfej közti rés méretét. Ezt a gyertyafuraton bedugott kb. 2 mm-es forrasztóónnal megteheted. Meggörbíted az ónt, bedugod, motort átforgatod, kihúzod, megméred. A kilapított ónnak 1,2-1,6 mm-esnek kellene lennie.
Nekem is csörög a blokkom, a fordszámmérőnél. Egyszer szétszedtem, de semmi furát nem találtam, úgyhogy csörög tovább. Néha szokott segíteni a -szétszedem, nem csinálok semmit, összerakom és működik- folyamat. Most nem jött be. :)
Embertől függ, persze meg, ha észreveszi. A vizsgáztatók az atyaúristenek, de egy kis zsebpénz mindent megold. Legutóbb az én emzémet majdhogynem bottal piszkálták, pedig egyben van.
Na, látod! Tudod te a helyes választ! :)))))
TiB
A kuplungkarom már rég át van polírozva! Úgyhogy kuss! :))))))))
Uff: TiB
Én 2 évig mentem N15Y-al és már használtan lett belerakva,azóta is visszasírom,mert semmi gondom nem volt vele,de ki kellett cserélnem,mert elkopott a középelektródája:-)
Amúgy kb 240-es a hőértéke,normális esetben nem olvadhat el..
Hali!
Műszakin beleköthetnek, ha egy nagyon kicsit folyik az olaj a fékolajtartálynál? Csak olyan épphogy nedves.
Ekecs!
Holnap gyere. Hétfőn tankönyvosztásra gyere az MZ-vel, én Ladával megyek.
Okozhatja a kokszos kipufogó is, vagy az égéstérben felhalmozódott korom. Nem kap túl dús keveréket?
Szia!
Szóval ha sebességben van - azaz terhelés alatt - akkor csörög. Nekem is volt hasonló probélmám nekem a karbival volt a gond. Kicseréltem és megszüntek a zajok.
Byte Tatter
N15Y volt benne. Lehet, hogy csak kopasz vagyok?
Üresben csendben van, de azért gondolom, hogy nem terhelésfüggő, mert ha 3000 alatt odahúzom neki, nem csörög. 3000 fölött meg odahúzás nélkül is :(
Nekem nem volt vele gond.
Persze remélem, N14C-t tettél bele.
Nem terhelésfüggő?
Ha üresben pörgeted, akkor csöndben van?
Ha igen, akkor lehet, hogy neked is detonálva gyújt?
Sziasztok!
Van egy 250-es ETZ-m, és a következő a problémám vele:
ha a motor túllépi a háromezres fordulatszámot, a blokk felől
különféle nem odaillő hangok hallhatók. Ez a csörgés (kattogás,
kopogás) nem sebesség, hanem fordulatszám-függő. Tehát alap-
járaton, ill. 3000 alatt teljesen normális, csörgésmentes, szép
hangja van. Ez azért is bosszantó számomra, mert a motorral
éppen eme kritikus tartomány felett lehet már valamivel dinami-
kusabban haladni, alatta meglehetősen erőtlen. A megszakító-
hézag és az előgyújtás a gyári értéken van, a gyertya hőértéke
is megfelelő.
Ha valakinek van valami ötlete a fentiek megszüntetésével kap-
csolatban, nagyon megköszönném!
Üdv: EnZo
A szavazásról jut eszembe!
Múlt héten gyertyát cseréltem, Brisk-et raktam az emzébe (ezt találtam a sufniban):). Ez pár kilóméter alatt egyszerűen elolvadt. Úgyhogy most Isolator van benne. Hasonló tapasztalat?
Viccet félretéve, nem árt a rendes gumi, főleg esőben. Az én mzémmel is álltam már keresztbe esős időben. Az oldalszéllel csak autópályán volt gondom, pláne, ha egy agyas kilónegyvennel öt centire húzott el mellettem.
Az oldalszeles kérdésre olyan válaszokat tudok elképzelni, hogy
-tegyek a hátsó ülésre homokzsákot
-spoilerezzem be itt vagy ott
-speciális esetként tegyek rá olyan szárnyakat, ami az F1-es kocsikon van
:)
Vagy hogy vegyek rendes gumit ami tapad és akkor rá tudok az oldalszélre is dönteni...
Melyik a helyes válasz?
Az üresjelző onnan ismerszik meg,hogy megy bele egy vezeték (kék). Törölgess le mindent tisztára és ahol idővel olaj látszik,onnan folyik az olaj..
Köszönöm, megnézem. Emlékeim szerint nem volt ott folyásnak nyoma.
Az üresjelző kapcsolót a kislánckerék mellett találod meg.
Az üresjelzőt hol találom meg? Odáig tiszta, hogy leveszem a fedelet és utánna merre nézzek?
Czifi
Köszönöm a hozzászólásokat, bár megmustráltam, és a dekliben levő csapágy és a kinyomócsapágy is jó. Talán a kuplungba bebújó két összeszegecselt fogaskerék szegecselése lazult volna?
Örülök, hogy ráhibáztam.
Kálmán
Nem lehet hogy az üresjelzönél folyik az olaj?
magam is így vagyok vele.igyekszem mindenhova jó minőségüt rakni (fag skf).
"Guminak a Heidenaut ajánlom szárazra is, és vízre is! Nekem esőben még sosem okozott vele gondot a megállás!"
De szárazon volt vele gondod!!! :)))) + :PP
Ezt meg azért mert ha már rúgok rajtad, akkor legalább rendeset!!! :)))))))))))))))
Fisi
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|