:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Szevasztok!
nem tudtok valahol egy olyan helyet ahol mzbe lehet chiptuningot vagy vmilyen tuningot belenyomni?
a tábori tuningnál lehet?
kösz!
Saját készítés zsombor barátom tervezte,5000-től7200-ig dolgozik
Akkor a köv. kérdésem az lenne, hogy a kipufogó (szerintem tudod melyikre gondolok)honnan van és hogy milyen fordsz. tartománynál muzsikál és mennyire?
Igen kifelé áll a szorító ajak
Hali bambi1! Iazából nem az irományodhoz szeretnék hozzászólni. Csak az lenne a kérdésem, hogy az a trophy sport aminek a képei a galériában vannak a tiéd-e? Régóta most néztem meg ezt a honlapot szóval nem tudom, gondoltam a tiéd.
A Wartburg-témához. Nagyon jó ötlet a különolaj+gáz. Meg is érte volna a fejlesztést, de sajnos már elkésett. Nem a katalizátor beszerelése meg a kétüteműek hivatalosan kötelező utálata miatt, hanem mert az alkatrészutánpótlás megszűnt. Amit lehet kapni, az egytől egyig pocsék, gagyi szar, kár a pénzt kidobni érte. Amíg volt autóm, kétütemű Wartburg volt. Vándorló műszerészként jártam a megyét és nagyon jól bevált. Aztán a gyári alkatrészek elfogytak. Sajnálom nagyon, nincs is azóta másik autóm. De még van MZ-m ! Csak félő, hogy ennél is hasonló leépülés lesz.
Más téma az omv kutak (kisbetű!) nem árusítanak keveréket. Fótot várossá nyilvánítják, de az egész faluban nem árulnak keveréket ! Szerencsére még elég volt a benzin Veresig. Jó lesz olajat vinni magunkkal !
Először az irodalomról. Leírok egy pontos címet, hogy antikváriumban esetleg könnyebben megtaláld: Wolfram Riedel-Christian Steiner: MZ hogyan tovább? Sok hasznos dolgot találsz benne erről a tipusról.
Ha az úszó eredeti, használhatod azt a módszert, amit a két úr szerint a gyár is alkalmazott. Zárt helyzetben (a szelep csillapítója benyomva) az úszó alja, és a karburátortest közötti távolság 27-28mm, tömítés nélkül mérve, az úszóház felfekvő felületén. Teljesen nyitott helyzetben ugyanez a távolság 34-35mm. Biztos lehet másképpen is, de én így csináltam ETZ-nél is, és jó lett. Kisipari úszóval nem hiszem, hogy lehet így.
bambi !
hogy szoktad beszerelni a kuplung felőli főtengely szimeringet ? azért kérdezem mert a szervízkönyv szerint idézem:...benyomjuk a d 25x72x7-es tengelytömítő gyűrűt... a tömítőajak kívülre a tengelykapcsoló felé néz.
vagyis épp fordítva mint a generátor alatt.
Nem, sőt, a "gyári" nem ilyen jó: a kipu csonk fölé szereltek egy kis pumpát valami szögvasból meg zártszelvényből mókolt tartóra, és az ékszíjjal hajtják, de olyan szerencsétlenül, hogy az ékszíj csak mintegy 70 fokos íven fekszik fel a szíjtárcsán stb, hát elég tré. Ez jobb ötlet: a régi változat hengerfejére szerelték, oda, ahol a hűtőventillátor forgott addig, amíg meg nem kapta az elektromos ventijét. No azért probléma volt vele, műanyag fogaskerék jellegű is, meg beállítás jellegű is, ez két motorjába került a tulajnak (még jó, hogy manapság már kilóra adják az ilyesmit). Valamint egy külön pokoljárás volt, mire talált egy zöldkártyást aki nem hitte, hogy ugratás áldozata, amikor beállít hozzá egy magas szőke, hogy ő hozott oda egy katalizátoros gázüzemű kétütemű wartburgot vizsgálatra. Ez a három szó gyors egymás utánban valahogy sokkolja őket. :-)
Sziasztok, nemrég találtam rá az oldalra. jómagam egy MZ TS 125-ös boldog(!) tulajdonosa vagyok- 3000km teljesen új.
Segítséget szeretnék kérni az úszó beállításában- sajnos el lett állítva és nem találok szakirodalmat, az "új" úszók nem belevalók.
köszönettel
Ügyes!!! Nem hiszem, hogy gyárilag jobban megcsinálták volna.
Sőt, Belgiumba a wartburgok is különolajozóval mentek. Tavaly láttam egy ilyen szerkentyűt, igazi "gyári bütykölés". :-)
Ja, és ha már ennél tartunk, erre mit lépsz: www.aranykezu.hu/pics/gazvarnyu/
:-)
Meg mi olajozná a tankom, ha az olaj külön lenne? :)
Szerintem is felesleges, csak gond lehet vele, bár szó mi szó biztos hogy állatira kényelmes lehet!!!?:))
Fisi
Azokon is, meg gyakorlatilag minden kétüteműn, ami nyugaton, vagy Japánban készült, egy-két nagyon sportos motor kivételével. A szocikra is szerelgettek ilyet, régebben a CZ-re, a 80-as évektől az MZ-k egy részére.
Ilyen olajadagoló a japcsi robogókon van mostanában nem?
Megaztán árt a versenyes fílingnek is. :-) Két dologról különböztetsz meg könnyen egy kétütemű versenyblokkot egy utcaitól:
1. szárazkuplung
2. olajadagoló hiánya :-D
Azért jobb az MZ-s különolajozás,mert könnyen elromlik.Még a Kanuni MZ-knek is ez a leggyengébb pontja!
Bedöglik oszt' cseszheted...
Elvileg adhatná okosabban, mert részterhelésnél nincs szüksége a motornak 1:50-es keverékre. Gyakorlatilag tudtommal nem adja sokkal okosabban, ráadásul nem kockáztatnám a motoromat az esetleges hibája miatt. Igazából azért terjedt el, mert nyugaton nem árultak keveréket, és ne kelljen az ottani elkényeztetett motorosoknak olajat cipelni meg pancsolni vele. Szerintem az utólagos beszerelésnek nincs sok értelme, a beállítása is túl problémás. Inkább viszek magammal jóféle olajat, és bekeverem 1:50-re.
Miért jó az olajpumpás megoldás? Hogy okosabban adja az olajat?
Sziasztok!
Ezúton (hátha olvassák) szeretném megköszönni a pátyi srácoknak, hogy tegnap minden saját dolgukat félretéve meggyógyították a gépemet az út mellett. Nélkülük kb. most érnék haza gyalog, mert a megszakító-kalapácsról még nem is hallottam, nemhogy javítani tudtam volna. Örök hála! G.
Stealheart!
Boldog névnapot, meg sok benzint a névnapodra!
Megnéztem, Infomaker akart krómos vagy mattfekete felniket. A mattfeketére gondoltam a festést.
Szerintem se szép lefestve. Csak azért írtam, mert asszem azt kérdezte valaki, hogy hogyan fesse le. Én szétszedtem aztán legyezőlapos, aztán 600-as, 1200-as, 2000-es papír aztán polír. A rozsdás küllő helyett újat, meg küllőcsavart is vettem, bár azt kár volt, mert szarok, úgyhogy nem tettem be. Olyan lett hogy:
Elvittem a "küllőshöz", mondtam, hogy meg kellene csinálni. Erre azt mondta, hogy deiszen ezek új kerekek. Mondtam neki, hogy nem új, úgyhogy csinálja csak meg. Aszonta, hogy jó, de mégis milyen motoré a kerék,m mert azt látja a gumiról, hogy nem krosszmotoré.
Talán valami 750-esé?
Megnyugtattam, hogy ez nem made in Japan, hanem MZ. MZ ETZ 125. Gyári vastagságú gumikkal.
Na ez számomra egy kib*szott nagy dícséret volt.
Hello! Mennyit kérsz az olajpumpásért?
Nem tudnál nekem segíteni abban, hogy hozzájussak egy olajpumpához, és a hozzá való deknihez? Ha tudsz segíteni légy olyan kedves és a joseph251@freemail.hu emailra válaszolj légyszíves. Nagyon hálás lennék, hogyha legalább tippet tudnál adni, hogy hogyan szerezzek olajpumpát. Előlre is köszönöm.
a kaposvár melletti világos kék 1990-es évjáratú és már az olajszivattyúnak meg van a helye. most lett rendbe téve, csak a tank van behorpadva egy helyen. most nincs rajt műszaki de ha kell el tudja intézni a srác. 20.000km körül van benne.
a másik miskolcon van 1990-es piros 30.000km van benne és bontatlan a blokkja!!! ezen 2006.07-ig van műszaki. ha a kék után érdeklődtök nyugodtan hivatkozzatok rám a békaemberre.
minden jót!
sorszám: 3671 (16085)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-08 01:26:11)
Ha már a váltóolajnál tartunk, akkor a gépkönyv 100-as viszkozitású olajat javasol. Ez már úgy tudom nem igazán kapható minden kútnál. :(
Én motorosboltban vettem váltóolajat, azal most úgy néz ki jól megy.
Az állóhelyben forgó kerék és a sebességbe fulladás, sőt előfordulhat hogy reccseni a váltó kapcsoláskor. Ez a túl vastag olajnak a tünete. Ne váltó olajat használj, hanem sokkal vékonyabb motorolajat, erre érzékenyek az olajos kuplungos gépek. 40-W10 vagy 50-W5 illetve hasonlókkal próbálkozz.
Hát igen! Aki 200- al ahjtja az MZ- t annak kell is a PROX!!!!! :P
Fisi
Hi!!!!
ETZ 251-el kapcsolatban tudsz adatokat mondani? Mindkettőről. KM állás, állapot, évjárat, szín, + ilyenek.
Előre is THX!!!!
Az utcai motoromba van prox,hogy minnél nagyobb igénybevételt kibírjon és ne hagyjon cserben útközben, mert utálok tolni ehez már bazi öreg vagyok.:-)
Szerintem meg le ne fesd!!!!
Nincs kiábrándítóbb, mint a lefelé pörgő, meg mindenféle hupililára festett felnik!!!???
Inkább kiküllöztetni, krómtisztító- vagy Turtle Waxos, vagy Simonitz- Puha rongy vagy nemez, és kézzel géppel tükörre polír!!
Ha mosásonként mindíg kézzel átmész ezután rajta, akkor nem fog soha visszamattulni!!!
Ez így szép szerintem, nem hiába csinálták gyárilag is ilyen "krómosra" !!!??
Fisi
sziasztok!
lenne két darab 251-es ETZ eladó!
az egyik miskolcon /06304096018/, a másik kaposvár mellett egy kis faluban /06303304322/.
minden jót!
szedd szét, fesd le a ráfot meg az agyat, meg a küllőket, aztán rakd össze, nagyjából húzd meg a csavarokat és vidd el egy biciklishez, aki tud küllőzni és olcsóért megcsinálja neked. Ha nem lett elég jó, azt úgy tudod egyszerüen megnézni, hogy tengely a satuba, kerék rá és fúrógépbe teszel v.mi gumi tárcssát, és jól megpörgeted, aztán meglátod, hogy mennire ráz, ha kiveszed a satuból. Én így csináltam, jó lett, meg a fúrógéppel pörgetés kb, 70-80 környéke asszem.
Tudtok valami szép megoldást felnire?
Krómozni ugye nem lehet, mert alu.
Nekem krómszínű kellene, vagy full mattfekete. SZinterezni lehet?
Ide is...
Jövő héttől visszatérek, úgyhogy reszkessetek... :-P
Gexxx
pontosítok. hátha csak egy viszonteladóval tárgyaltam.a pink motorsnál érdeklődtem.igazából mindeggy mit mondtak nekem mivel 37200ft az sok nekem.gondolom versenyzésre használod a prox-ot.
HElllo!
nem tud vki egy nagoyn jo ,és nagyon szép kis 251 -est:??? csak gyárit és kiméltet!!!
A felirat a kokilla öntvényszáma lehet.A hengerfej arra való amelyik tipusra legjobban hasonlít.PL oldalgyertyás?van rajta motor felfogató tőcsavarok? mekkora tőcsavar luk van rajta?Ezek az adatok elárulják mire való.
ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ bassszzz!!!
Ez ki is maradt a túra leírásból!!! :))
Amúgy: :PPPPPP
Fisi
Kabbe!
Ja! És azért is jó az egy henger, mert könnyebb ilyen kis nejlontacskót találni, amivel tankmosásnál letakarhatod, hogy ne legyen vizes! :))))))))))
Hello!
Venni akarok még egy MZ-t. Van rendszám, műszaki, biztosítás rajta. Az ilyen motorral csak okmányirodába meg eredetiségvizsgára kell menni? Meg biztosítóhoz?
Kössz!
Bambi!
találtam egy hengerfejet és az "ráirva" ,hogy 250/3.
ez most melyiké? talán ets? vagy nyolcvan utáni ts?
minden jót!
A gyújtásnál évente legalább egyszer érdemes megnézni a csatlakozásokat és kontaktsprével kezelni. Biztosítékdobozban és ülés alatt detto.Ha gond van,érdemes mindig a legegyszerűbbel kezdeni és a vezetékelést ismerve...:-)
Akkor én meg nyilvánosan elnézést kérek a kisipari gyújtótekercsem gyártójától :)
Most már minden OK, csak jön az ősz :'(
Ebből látszik,hogy mi sem vagyunk mágusok!Örülök,hogy ha egy kicsit nehezen is de megoldódott a probléma.
Elvileg nekem van egy élő rendelésem Prox hajtókarra a forgalmazónál nem tudom miért mondot neked ilyet majd utánajárok
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|