:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
na!
mindkét szimmeringet kicseréltem meg dugót+gyűrűt.A hengernek nincs válla. 260as Isolator van benne, az előgyújtás 0,4 új a kondi is de nem ICET, az úszószint a jelnél van, meg kb 75ös főfúvóka van benne, mert a nagyobbat nem bírja schubertű felülről a 2. slitzben. már tisztára meghülyültem mert nem tudom mi lehet a baj... Lehet hogy ugyanolyan rosszul raktam össze a blokkot, de ezt még nem néztem meg, mert ugye egész nap esett az eső :((((( azt is néztem már hogy a gázbowden teljesen felhúzza e a schubert, és igen...
B.A.T.II
Arra azért figyelj, hogy ha igazán túrázni akarsz majd főleg 2 személlyel, akkor nem nyerő a 251!!!!
Sokkal jobb, nagyobb erősebb a váza a 250- nek!!!!
És olyan sokkal azért nem megy jobban a 251!!!! :)))
Fisi
sorszám: 3798 (16889)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-24 01:59:19)
Hát főtengely szimmeringet párjával illik cserélni, de ettől még mennie kell. A kis TS -nek 0,35 -ös megszakítóhézeg, és 2,5 -3,0 előgyújtás kell, brisk gyertya, és 0,22 -es ICET kondi, ja meg sodrott réz belű gyújtókábel, és ellenállás nálküli gyújtópipa. És menni fog, ha a henger + a karbi oké!
Használjátok egészséggel. :-)
megvenném ócsón! :)
Félre tréfa: szvsz először is nyugodtan cseréld ki a másik szimmeringet is, mert mitől lenne jobb állapotú, mint az egyik.
Aztán ha kopog és nem veszi a fordulatot, puccold ki a benzincsapot meg a karbit. Meg ellenőrizd az előgyújtást. (Tudod: ott keresd a hibát, ahol dolgoztál. :-))
Megnéztem:
Írta: totha 9. 15-én.
Asszem múlt héten írt valaki hogy van eladó 251-ese 120-ért túrafelszereléssel.
sorszám: 3793 (16869)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-24 01:59:19)
Hali!
Kicsit részletesebben?
30 a vége? Mit csinál? Lehörög gázadásra?
Próbáld behatárolni pontosan.
Kipuff nem rittyós?
Üdv: Zoli
hello!!!
segíccsetek nekem...
mit csináljak a mocival/TS 150/ hogy menjen, mert most 30 a vége...
a henger nem kopott, jó az úszószint, új mexakító, új kondi. elszállt az 1ik főtengelyszimmeringem azt kicseréltem, de még mindíg szar... dobjam el vagy mi???
Csao BAT!
Ha ráveszem magam és leülök a scannerhez megcsinálom. Csak most sok a meló. De ígérem rajta leszek! Egyébként meg ugyanaz szinte, mint a 250esé. A CD amit kérdeztél, arról tudnál mondani vmit, hogy mi az pontosabban.
üdv
csabee
sorszám: 3789 (16848)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-24 01:59:19)
Hali!
fein és B.A.T(II.)!!
Két eladó 251-est emlékezetem szerint reklámozott ezen a fórumon vaughan kartárs is (egyik Kaposvár környéki, a másik Miskolc közeli)
Riszálta valaki az eladó 150-esét is az index.hu MZ-fórumán.
Mesterek! Olvassatok vissza, aztán minden kiderül.
Üdv: Zoli
Helosztok!
Keresek etz 125/150-es motort, tudnátok benne segíteni?
Papírjai legyenek meg a többi nem lényeg.
Köszi a hozzászólásokat!!!!
Hát, akkor, asszem 251-es lesz a dologból. Nekem alapból is jobban bejött, mint a 250-es, de az tutkó, hogy nem úszom + 100 alatt.
Nincs esetleg valakinek eladó, és teljesen gyári állapotú?
Ja, és, akkor, hogy lehet hozzá jutni, ahhoz az MZ-s CD-hez? Kapható még?
Esetleg valaki nem tud felrakni az oldalra ETZ 251-eshez használati útmutatót?
Üdv. B.A.T.!!!!
hali !
valami cikkből idéztem . az ember azt hinné , hogy értenek hozzá.kerítek pár marék hamut.
Hi!
A 251-esnek a vaza nem egyezik meg a 125/150-es vazzal, csak ranezesre!A vaz hosszabb, a lengovilla szelesebb.
Azért ki kéne fékezni néhány 250-est, arra a 21 pacira is kíváncsi volnék :-))
tomóka!!
Rosszul tudod!!
A 251- es is 21 LE- s. a 300- as volt a 23 lovas!!!
Fisi
Szerintem a fő különbség a dizájnban van. Az elektronikus gyújtás és az újabb fajta karburátor már megjelent a 250-esneél is, legkésőbb a '88-as évjáratnál. A teljesítménykülönbség szerintem nem túl jelentős, de 2 lóerőt lehet tuningolni is. Szerintem a rövidebb áttétel miatt tűnik a 251-es frissebbnek. Ez szintén könnyen módosítható.
Vedd azt, amelyik jobban tetszik, vagy könnyebben hozzájutsz.
sorszám: 3781 (16759)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-21 20:28:10)
ami kimaradt:
a rövidebb dob miatt a teljesítmény 23le szemben a 250-es 21le-vel.
a váz azonos a 125-150 vázával csak a tartók mások.
Hali!
251-es főbb jegyei, amiben eltér a 250-estől:
-Hátul 16" felni (250-esen elöl- hátul 18")
-elektronikus gyújtás
-más karbi
-rövidebb ülés
-rövidebb kipuff
-a kis ETZ-khez hasonló "lekerekített" tank
-szögletes indexek
hirtelen ennyi..
Összességében az egész gép robosztusabb, masszivabb benyomást kelt a sima 250-esnél.
Nekem 250-esem van, de ha újra Mz vásárlás előtt állnék, akkor inkább 251-est hajtanék fel. Bár lényegesen ritkábbak a 250-esnél, és közepes állapotúakért is 100E alatt ritkán kérnek...
Amúgy a 250-esemmel max meg vagyok elégedve, úgyhogy azért legeszélni nem akarlak arról sem :-)) Bár ezt is ki kell fogni...
Arról nem tudok, hogy a 125-ös, ill. 150-es ETZ-k jobban el lennének találva a 250/251-nél...
Üdv: Zoli
sorszám: 3779 (16747)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-21 20:28:10)
Sziasztok!
Itt egy link nézzétek meg: http://www.mz-b.de/ifo/hungarian/mz/umz.htm . MZ alkatrészek rendelése többek között.
üdv csabee
Persze, én sem láttam guldent, csak a numizmata boltban, de az árcédulákon még sok helyen szerepelt.
Legtöbbet Heerenveen-ben voltam egy barátomnál (ez egy kisváros Zwolletől 10km-re északra), de megfordultam Amsterdamban, Utrech-ben, Ede-ben, Breda-ban is. Igaz, őszintén megvallva egyáltalán nem tetszett Hollandia, gyorsan átslisszoltam a határon, és Lille-ben már helyre is állt a mentálhigiéniás egyensúlyom. (Legközelebb Párizs ingatta meg - lehet, hogy ezt hívják tömegiszonynak? :-))
Hahó!
Azok inkább már csak tájékoztató jelleggel lehettek, mert utoljára 2002.12.31-én használhatták...
Bár nem tudom merre jártál főként, lehet az Amsterdamban elhíresült negyedben elfogadták még...
(csak viccnek szántam, nem megsértődni)
Péter
Tavaly júniusban még szinte mindenhol ki voltak írva az árak guldenban is. Persze lassacskán ez biztosan lekopik majd...
Sziasztok!
Megnéztem én is ezt a honlapot, de csak nagyon felületesen; ami miatt ránéztem, az az volt, hogy azt írtátok, hogy 15 holland forint!!! Nem tudom ez a lap mikor volt frissítve utoljára, de Hollandiában már egy ideje az euro a fizetőeszköz, szóval nem tudom működhet-e még ez a rendelés...
Ha valaki nagyon komolyan gondolja, vannak holland ismerőseim, esetleg megkérdezem őket, hogy meg lehet-ezt még rendelni, vagy mi a módja ennek.
Üdv:
Péter
Szeva mindenki!
De föleg devil.Lehet hogy van nekem ilyenem utánanézek a raktárban maj emilen kontaktoljunk.
csa
Sajnos nem lehet letölteni! :(
Legalábbis a kis holland tudásommal arra jutottam, hogy 15 Holland forintért lehet(ett) megrendelni, ami az üres cd árából és a postaköltségböl áll. A klub nem nyer ezen, csak költségeket ruházza át. Letöltést nem láttam. Legalábbis nem egyben. De az oldalon meg tudod nézni a képeket, stb.
Ha lesz egy kis hely a vinyomon, akkor letöltöm az egész honlapot, és akkor mondjuk közkinccsé teszem zipben.
sorszám: 3772 (16725)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-21 22:30:05)
Szervusztok!
Tud valaki netan MZ ES 250/2-hoz elsosarvedot, es hatso lengescsillapitokat?
Kocce
Most találtam egy jó kis anygot MZ-hez, csak valahogy le is kéne tölteni.
MZ-cdrom, ez mond Nektek valamit, vagy esetleg valakinek meg is van?
Ja, és az oldal: http://motor.hobby.nl
Hol lehet letölteni?
Hali!!!!
Lenne 1 kérdésem: A közeljövőben szeretnék 1 MZ-t venni magamnak, és igazából két típusra gondoltam, ezek között variálok, de nem tudom, hogy melyik lenne jobb.
1: MZ ETZ 250
2: MZ ETZ 251
Nos, melyiket ajánljátok jobban? Ha lehet, akkor PRO, + KONTRA módon írjátok le az előnyöket, + hátrányokat.
Én olyat is hallottam, már, hogy a kis MZ-k jobban elvannak találva, de igaz ez?
Ja, és 250, + 251 közül melyik van jobban eltalálva?
Esetleg valami LINK-etek, vagy leírásotok nincs ETZ 251-esről? Prospektus, ilyenek, termetes képekkel. Olyat már találtam, ahol bogarászni kell.
A válaszokért THX!!!!
Ez az én berúgó rugóm? Kísérleteim azt bizonyították, hogy a gép tökéletes, a hiba a lábamban volt. Azóta 10-böl 10-szer minden oké, csak eddig nem volt benne svung.
Ne kapálózzá mán annyit, mer igy is úgy is belefulladsz.
A rugó nem rúg akkorát, hogy fájjon.
Trivi?
Gexxx da akkorsem
Bambi,rugóügyben nem osztanál igazságot?!?!:-)
A met.hu szerint szombaton még esni fog, de vasárnap már napos lesz az idő. Igaz, hogy csak 10-15 fok lesz, de majd felöltözünk.
Szuper. Akkor már csak jó idö kellene - pedig nem azt jósolják sajnos.
Épp azért mondtam hogy előtte fussunk egy kört, hogy ne állatkodjunk a túrán.
kustib
Mert sose jössz velünk motorozni! Pedig még a klub honlapján is volt már hirdetve lepencei motorozás! :-) Ugye ugye?!
ciao
Semi
Az egész túrát a 100 feletti sebesség fogja jellemezni, vagy óvatosabb duhajok is részt vehetnek?
A túrára jön az asszony is, ami nem csak
a többletsúly miatt érdekes, hanem nagyon sikoltozna is. Azt megcsinálhatjuk hogy indulás előtt megyünk egy kört M1 biai bejárat - auchan kijárat - auchan bejárat - metro kijárat útvonalon. Nem mintha azt gondolnám hogy gyorsabb a motorom, de azért hátha:)
Hohó, Tib is előkerült. Alakul a molekula...
Hajra, Bambiiiiiiii!!!! Mutasd meg nekiiiiiii!!!!!! :))))) Megnézem már a térpéket, hol van ez a Lepence, ahova mindenki jár... Én csak Dobogókő, Esztergom utacskákon szoktam nyomulni, de ott is rég voltam... :((((
Üdv: TiB
Mi van Bambi? Kiszabadultál az orvvadászok fogsága alól? :-)
Az őzgida újra szabad!!!
Ott leszek Vasárnap.Az enyém még mindíg 126-ot megy összemérjük motorjainkat.Persze előnyben vagy,mert van köztünk kb 40 kg külőmbség a javadra,ami egy utas.Ha netám enyém gyorsabb akkor az én mérőegységem rossz.Nem baj mert a mocim akkor kb 150- 160-megy.:-)
Jó régen idegesítettelek benneteket, úgyhogy ez most hosszú lesz.
Vasárnap túrát tartunk: Budaörs, Perbál, Lepence, Esztergom, Dobogókő, stb. Rövid táv, sok kanyar. Találkozás a budaörsi Metro melletti benzinkútnál 10:00kor.
Tegnap vettem új motorosgatyát, amihez persze új térdprotektor-design dukál. Azt hiszem most a pwclefolyócső korszakomat élem, a térdvédő is ebből készült, melegen rédre hajtogatva. Van bélés is, sima szivacs tetőszigetelés:)
Azt nem tudom még, hogy a derékprotektort miből csináljam, merthogy annak a számára is készült zseb.
A motorosgatya méret után készült, erős anyag, bélelt, sok zsebű, és 6500Ft.
Mivel Bambi azt mondta hogy annyit nem mehet a motorom amit mondtam (21-es lánckerékkel 5-ösben 6000-et), ezért lemértem GPS-el. A programom szerint 137.5, a GPS szerint 139 a végsebessége,
szolidan 120 körüli utazóval. Aznap erős szél volt, szembeszélben 110, hátszélben 125 amit tud. Csak hogy dicsekedjek egy kicsit.
Végül is 2.82 körül lett emlékeim szerint.
Részvétem a gép miatt.
Ezt azért nem gondoltam volna, valakinek megérje MZ-t lopni.
A kurv@ anyját az ilyeneknek!!!
Üdv,
Péter
Üdv Mindenkinek!
Csak leírom, hátha segít: A hétvégén Bp. I. ker. Aranyhal utcából ellopták az MZ-met. UEZ-448, egyhén metálfekete fényezés, még egészen friss, a tank két oldalán a lábszárvédőm, már egy kicsit megmattosította, a tank bal oldalán lent, pedig gittig ki van kopva úgy 3 cm hosszan. Katonai kupuff van rajta, katonai lábtartó, és bal oldalt egy katonai csomagtartó van. A visszapillantól hiányzik a türkör. Nem mehet sokáig, mert pénteken már megint hajtókaros lett.
Ez van.
Üdv,
Zsandi
Hello!
Nekem van generatorom meg ilyesmiim,ha erdekel, kuldj mailt! hanibal@freemail.hu
Udv Devil
Sziasztok! MZ trophy 250 es hez kellene kapcsolási rajz kezelési útmutató meg ilyesmik! kérem aki tud segítsen! előre is köszönöm!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|