:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Helló,
tud valaki valami megoldást arra, hogy ne kotyogjanak a fékpofáim?
(ETZ250)
Ha nics behúzva az első fék, akkor ahogy forog a kerék, kicsit ugye súrlódik (ez normális).
De mivel kicsit üt a tárcsa (kicsit tényleg) ezért rángatja a fékpofákat előrer hátra, ami nem gond, csak kicsit zörög.
Valami megoldás?
No, kezdjük az elején. Ki az a Futár Peti? Ez a Zichy 34. melyik kerület, meg nem tudod mennyibe van egy dugó?
Inkább csak keserű humor a hycomat.
Mivel a csuklómat fogja a gipsz, nem tudom a gázt húzni. Ezért szereltem a gázmarkolatra egy merőleges kart, és ezt már két ujjal is tudom mozgatni.
Nagy túrákra nem megyek azért így. De itt a faluban el lehet vele járni valahogy.
most ez a Hycomatos TZ csak vicc volt, ugye?:)
ismerek egy fickót annak mindössze 1,1/3
karja van és vezet (persze nem motort). a kutya se szól neki.
egxszerűbb=egyszerűbb sorry.
egxszerűbb ha bekened fsb-vel v. gumiámmal v. ami állja a benzint.
-- Gipszes kézzel szabad motorozni ?
Lehet, ez biztos pláne hogy kissé átalakítottam a gázadagolást -> ETZ 250H vagyis Hycomat. Csak a rendőr nem akar-e lelőni ?
-- Ugyanennek a motornak a karburátor-szívócső találkozásához milyen méretű O gyűrűt vegyek ? Falsot szív, ezért én is szívok. /Tudom: kiszedni, megmérni, nem kérdezősködni./ De most egyszerűbb kérdezősködni. Ok fent. Köszönöm előre is
Bontócím:
Kistarcsa, Rózsa u. ?. szám
Tel.: 28/471-350
Ki is van táblázva, Nagytarcsa irányába kell menni, és nem téveszted el.
Hali!
Azt nem tudom hogy szuziba valók é a csapágyak, de tegnap már a haver elvileg szétszedte. Holnap majd többet, egyelőre viszont "egyebet nem tudok mondani".
Üdv: Zoli
heló,az a bajom hogy kicsit nekimentem valaminek 1 634-es jawa-val és ki kell cserélnem az 1. villát.Azt javasolták hogy akkor már mz villára cseréljem,ezért az lenne a kérdésem hogy tudtok-e valami bontót bp. közelében vagy más helyet ahol lehet olcsón mz vagy jawa elsővillát venni.
Török dugó van a Futár Petinél! Előfordulhat, hogy éppen gyári is van... Zichy 34. Tel.: 3121526/(20)9769688
Üdv: TiB
Skaccok, hol lehet (mondjuk Budapesten) gyári dugót kapni ETZ-hez?
69,46-os ha jól emlékszem.
GEXXX!
Bocsi, télleg félreértettelek, kösz a dicséretet, nekem is az a véleményem hogy fasz@, főleg az ideji nyár után, mert sok kilómétert megtettünk együtt. De, te is félreértettél, mert nem szándékozom eladni. Jövő nyárra lesz korlátlan jogsim, szeretnék egy 250es ETZ-t, akkor valszeg el kell majd adnom, mert nem lesz keret a másikra, de nemszívesen. Mert ez mégiscsak egy technikai remekmű Zschopauból!!!! :-)
Motoros üdv!
Ádi
Nem SUZUKI-ba való volt???
made in china? ;-)
félre tréfát: lehet, hogy beázott, vagy ilyesmi. Persze ez így vaktában csak találgatás... minden esetre műanyag porvédőset vegyetek bele, ne fém porvédőset. A műanyag jobb. Majdnem olyan jó, mint egy igazi szimmering.
Hali!
Most eléggé OFF leszek, előre is bocs:
Kollégám 400 ccm-es HONDA endurójában gallyra ment az összes első-hátsó kerékcsapágy. Menthetetlenek a csapágyak, annak ellenére hogy szakszerűen lett berakva (és zsírozva berakáskor) és a hátsó kerékben a csere óta ~8000 km, az elsőben ~1500 km volt.
Kolléga szerint attól lehet, hogy brutál-bütykös gumikkal aszfalton sokat használta, szerintem meg kosz mehetett bele. Mindenesetre furcsa hogy egyszerre van gond az összes csapággyal.
Mi a véleményetek, mi lehet az ok ?
Kösz előre is,
Zoli
Köszi szépen a segítséget!!!!
B.A.T.(II):
Nem kérdezel hülyeséget. A túlméret általában valamilyen alkatrész javítóméreteit jelenti, a gyár által megadott lépcsőkben. Az ETZ hengernél 0,5mm egy lépcső, tehát az első méret 69,5mm, a második 70 és így tovább 71-ig.
Normál kopás esetén elegendő a következő méretre fúrni. Ha a henger sérült (pl: gyűrűtörés után), előfordulhat, hogy a soros méret nem ad ép felületet, ekkor nagyobbra fúrják. Tapasztaltabb ember, vagy a fúrómester meg tudja mondani, meekkora dugót vigyél a sérült hengeredhez.
Azt, hogy most milyen méretű a hengered, láthatod a dugó tetején levő beütött méretből (pl: 68,97 - alapméret), vagy megmérheted a furatot tolómérővel. A henger felső felületébe ütött szám, mondjuk az előbbi dugóhoz +1, az eredeti tűrésosztály jelöli, nem az aktuális túlméretet (pl: a +1 jelű henger 69,01mm-es volt új korában).
sorszám: 3829 (16996)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-27 13:50:34)
Salgótarjánból való vagyok és itten műszakiztatom az paripámat is. De kösz az infot;) remélem nem szórakoznak velem, mert kéne a gép a rutinórákhoz
Na, végre én is mondhatok okosat: egy hónapja voltam müszakin, viszonylag friss az info. A motort nem kell beindítani. Betolod, esetleg megnézik, hogy a számok egyeznek-e azzal, ami a forgalmiban van. Aznap semmi világítást nem néztek, egyebekről nem is beszélve. Egy dolog volt: fékpad. Rámész, pörgetik, mondják, hogy fékezz, aztán szevasz.
Zöldkártya nem kell.
De: hogy viszed szerdán? Nem csak kedden van motor? Vagy nem Mozaik u.? Akkor lehet, hogy más lesz a dolog.
Ahoj
szerdán viszem műszakira a gépemet. És aggaszt egy két dolog: Füstöl a gép és ugye kormos a gyertya, ebbe beleköthetnek e a műszakin?(gőzöm sincs hogy lesz e időm beállítani a porlasztót addig, meghát még nincs is meg az érzékem ehhez, meg mivan ha nem is a porlasztót kell bütykölni... :(..
Ja,most akkor kell vagy nem kell zöldkártya a mocira?
A kopott kinézetén kívül minden egyébb műxik(világítás index fék, gumi jó, még vörös+ csomag is van:)szóval át kell hogy engedjék mert ha nem akkor...mehetek újra
Ne haragudjatok, lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de pontosan mit jelent az, hogy túlméret???? Azt tudom, hogy a fúráshoz van köze, +, hogy több is van belőle, de, ezt minek az alapján döntik el????
Ja, és ETZ 250-nek, vagy ETZ 251-nek mik a túlméretei????
Ne haragudjatok a hülye kérdésért :)))
A hátsó rugóstagom eltört, meg a bokám egy kicsit érdekesen működik, de egyébként minden rendben. Dobogókőre felfelé kitoltunk egy Suzukit is a rétről.
Szóval jó kis eseménydús túra volt, jövő hónapban lesz megint:)
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy van-e valakinek a MZ-jén Olyan lábtartó, mint a choppereken, és azt hova lehet felfogatni? Ha valakinek van ilyen vagy olyasmi mint a bökcsőváz, akkor legyen szíves egy fotót dobjon róla.
Köszönöm.
Üdv: Tomi
Szóval a te mocidat szoktam látni a Déli tömbnél?
Félreértesz.
azt akartam mondani, hogy remélem nem azt a motort akarod eladni, amelyikről pl a honlapodon is képek vannak. És ezt azért mondtam, mivel szerintem az egy fäsz@ motor
Gexxx
GEXXXXXX!!!
Mi az hogy ez nam az a motor????!!!! HE? MI ebbe a kivetnivaló? 32 éves és nagyon faja! Majd meglátod, ha eccer MZ Klubtalin összefutunk. Addigra a festés is meglessz.
Üdv!
Ádi
Magwas köszi a motorozást.Remélem minden rendben.üdv bambi
Ez olyon mint egy Ducati és egy KTM közös gyermeke.El nézegetném a garázsban!
De, a gyár Zschopau-ban van, a régitől nem messze.
És ez így jó. Szerintem :-)
Csak halkan jegyzem meg mielőtt meglincseltek: ha már ekkorát változtattak a koncepción, sőt, már a gyár sem Zchopauban van, de még az az ország is megszűnt, talán okos döntés lett volna a hétköznapi "strapa" motorokkal asszociált MZ márkajelzést is megváltoztatni. Kicsit hülyén érezném magam, ha 2,5M Ft-ért vennék MZ-t. :-)
Sziasztok!
Anyagi okok miatt eladnám a peregyesemet olyan elmebetegnek, aki szintén beleszeretett ebbe a típusba de annak gyermekbetegségei nélkül akar szert tenni egy ilyenre. Jellemzők: 12v, generátor,elektr. gyújtás és fesz.szab.,tárcsafék, BING karburátor,új főtengely stb. A felújítás óta 6000 km-t ment.
Ára: 150e ft.(nekem180-ban van). Emil: szergely@c2.hu.
Kép a mociról:
http://popo.web.elte.hu/stuff/motor.jpg
Hűűűűűűűűűű, bazd meg!!!! Finom! :P
Ezt láttátok már?
klikk
Nos, mi a véleményetek?
Gexxx
Pacee!
Azt az isolator gyertyát dobd el olyan messze, amilyen messzire csak tudod. Nyulatfogni jó, tudod, fejbedobod aztán elájul. :)Nekem múlt héten halt meg egy isolator special, azóta Brisk :) De a régi Isolatorok tényleg jók.
Ahha! Értem! Akkor a Hayabusa is túrázós motor ugye?! :-) Ha ezt a logikát követjük akkor a dragbike-ok is túramotorok! :-D
ciao
Semi
Hééé, ugye ez nem az a motor, amivel eddig járkáltál!!
Gexxx
Háj!
PACEE!
Szerintem az a 75-ös fúvóka egy kicsit kevés, nekem 90-es van a 150re fúrt Trophymban, így megy 110-et, asszem ez a gyári méret. Az előgyújtás nekem 3,0mm, és NGK B6HS gyertya van benne. Szerintem nem ártana egy nagyobb fúvóka. Meg nézd meg a légszűrőt, annak tisztának kell lennie. A főteng. szimmtől max nem húzna úgy, meg csöpögne az olaj a láncról a hátsó keréknél. Ez az én véleményem és tapasztalatom, két év 150es Trophy után.
soxerencsét!
Ádi
MZ TS/Trophy 125-150 alkatrészek, baráti áron!
Ádi
steelheart6@freemail.hu
70/3698050
Ha tud valaki eladó komplett első etz telókat fékkel kerékkel féktárcsával fékkarral és munkahengerrel együtt dobjon egy emailt please!
"az előgyújtás 0,4"
Itt a baj. Állítsd be 3 mm-re, és menni fog ;-)
Gexxx
Úgy jutottunk el oda hogy láttunk már mindketten 250- est., meg 251- est is!!!
A 250- nek hosszabb erősebb a váza, ezért jobb szerintem. Jobban elfér rajta a 2 személy+ a csomagok...
Teccikérteni???!! :)))
Fisi
Hát én nem tudom hogyan jutottatok el odáig, hogy a 250-es ETZ jobb túrázásra mint a 251-es, hiszen a 251-es minden porcikája mutatja hogy nem száguldásra csinálták... Akik ezt mondták, tuti nem hajtották még a 250-esüket annyira hogy megmutassa mit is tud. :-)
Az meg a másik, hogy egy használatban levö 251-esböl szép lassan 250-es lesz, mert a kisiparosok nem gyártanak külön cuccokat 251-re vagy csak nagyon kevesen, de azoki is átállnak majd csak a 250-es cuccokra, hiszen abból van több.
Szóval a 250-es ETZ a legjobb választás egy olyan embernek aki fejleszteni is akarja a motorozási tudását! :-)
ciao
Semi
Hát, ezt inkább 1 személyre használnám, de 250 tényleg jobb túrázásra.
Köszi Rorik, majd megnézem, hogy mit tehetek :)))
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|