hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Infomaker
válasz erre | email2004-09-29 18:37:43
Helló,

tud valaki valami megoldást arra, hogy ne kotyogjanak a fékpofáim?

(ETZ250)

Ha nics behúzva az első fék, akkor ahogy forog a kerék, kicsit ugye súrlódik (ez normális).

De mivel kicsit üt a tárcsa (kicsit tényleg) ezért rángatja a fékpofákat előrer hátra, ami nem gond, csak kicsit zörög.

Valami megoldás?
sorszám: 3849 (17143)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-09-29 15:38:11
No, kezdjük az elején. Ki az a Futár Peti? Ez a Zichy 34. melyik kerület, meg nem tudod mennyibe van egy dugó?
sorszám: 3848 (17139)
(előzmény: kustib, 2004-09-28 09:55:17)

 
 
postás
válasz erre | email2004-09-29 12:04:24
Inkább csak keserű humor a hycomat.
Mivel a csuklómat fogja a gipsz, nem tudom a gázt húzni. Ezért szereltem a gázmarkolatra egy merőleges kart, és ezt már két ujjal is tudom mozgatni.
Nagy túrákra nem megyek azért így. De itt a faluban el lehet vele járni valahogy.
sorszám: 3847 (17127)
(előzmény: lyukaskéz, 2004-09-29 01:22:34)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-09-29 01:22:34
most ez a Hycomatos TZ csak vicc volt, ugye?:)
sorszám: 3846 (17123)

 
 
jack
válasz erre | email2004-09-28 23:38:22
hálás köszönet
sorszám: 3845 (17121)
(előzmény: postás, 2004-09-28 22:53:57)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-09-28 23:21:21
ismerek egy fickót annak mindössze 1,1/3
karja van és vezet (persze nem motort). a kutya se szól neki.
sorszám: 3844 (17119)
(előzmény: postás, 2004-09-28 23:04:06)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-09-28 23:16:54
egxszerűbb=egyszerűbb sorry.
sorszám: 3843 (17118)
(előzmény: tomóka, 2004-09-28 23:15:31)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-09-28 23:15:31
egxszerűbb ha bekened fsb-vel v. gumiámmal v. ami állja a benzint.
sorszám: 3842 (17117)
(előzmény: tomóka, 2004-09-28 23:13:05)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-09-28 23:13:05
ott van o-gyűrű?
sorszám: 3841 (17116)
(előzmény: postás, 2004-09-28 23:04:06)

 
 
postás
válasz erre | email2004-09-28 23:04:06
-- Gipszes kézzel szabad motorozni ?
Lehet, ez biztos pláne hogy kissé átalakítottam a gázadagolást -> ETZ 250H vagyis Hycomat. Csak a rendőr nem akar-e lelőni ?
-- Ugyanennek a motornak a karburátor-szívócső találkozásához milyen méretű O gyűrűt vegyek ? Falsot szív, ezért én is szívok. /Tudom: kiszedni, megmérni, nem kérdezősködni./ De most egyszerűbb kérdezősködni. Ok fent. Köszönöm előre is
sorszám: 3840 (17113)

 
 
postás
válasz erre | email2004-09-28 22:53:57
Bontócím:
Kistarcsa, Rózsa u. ?. szám
Tel.: 28/471-350
Ki is van táblázva, Nagytarcsa irányába kell menni, és nem téveszted el.
sorszám: 3839 (17110)
(előzmény: jack, 2004-09-28 16:45:27)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2004-09-28 18:08:23
Hali!

Azt nem tudom hogy szuziba valók é a csapágyak, de tegnap már a haver elvileg szétszedte. Holnap majd többet, egyelőre viszont "egyebet nem tudok mondani".

Üdv: Zoli
sorszám: 3838 (17080)
(előzmény: Czövi, 2004-09-27 20:16:50)

 
 
jack
válasz erre | email2004-09-28 16:45:27
heló,az a bajom hogy kicsit nekimentem valaminek 1 634-es jawa-val és ki kell cserélnem az 1. villát.Azt javasolták hogy akkor már mz villára cseréljem,ezért az lenne a kérdésem hogy tudtok-e valami bontót bp. közelében vagy más helyet ahol lehet olcsón mz vagy jawa elsővillát venni.
sorszám: 3837 (17078)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-09-28 09:55:17
Török dugó van a Futár Petinél! Előfordulhat, hogy éppen gyári is van... Zichy 34. Tel.: 3121526/(20)9769688

Üdv: TiB
sorszám: 3836 (17044)
(előzmény: lyukaskéz, 2004-09-28 00:11:59)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2004-09-28 00:11:59
Skaccok, hol lehet (mondjuk Budapesten) gyári dugót kapni ETZ-hez?
69,46-os ha jól emlékszem.
sorszám: 3835 (17034)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-09-27 21:17:25
GEXXX!

Bocsi, télleg félreértettelek, kösz a dicséretet, nekem is az a véleményem hogy fasz@, főleg az ideji nyár után, mert sok kilómétert megtettünk együtt. De, te is félreértettél, mert nem szándékozom eladni. Jövő nyárra lesz korlátlan jogsim, szeretnék egy 250es ETZ-t, akkor valszeg el kell majd adnom, mert nem lesz keret a másikra, de nemszívesen. Mert ez mégiscsak egy technikai remekmű Zschopauból!!!! :-)

Motoros üdv!
Ádi
sorszám: 3834 (17018)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-09-27 20:16:50
Nem SUZUKI-ba való volt???
sorszám: 3833 (17013)
(előzmény: RR_ZOZY, 2004-09-27 15:41:07)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-27 15:47:53
made in china? ;-)
félre tréfát: lehet, hogy beázott, vagy ilyesmi. Persze ez így vaktában csak találgatás... minden esetre műanyag porvédőset vegyetek bele, ne fém porvédőset. A műanyag jobb. Majdnem olyan jó, mint egy igazi szimmering.

sorszám: 3832 (16999)
(előzmény: RR_ZOZY, 2004-09-27 15:41:07)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2004-09-27 15:41:07
Hali!

Most eléggé OFF leszek, előre is bocs:

Kollégám 400 ccm-es HONDA endurójában gallyra ment az összes első-hátsó kerékcsapágy. Menthetetlenek a csapágyak, annak ellenére hogy szakszerűen lett berakva (és zsírozva berakáskor) és a hátsó kerékben a csere óta ~8000 km, az elsőben ~1500 km volt.
Kolléga szerint attól lehet, hogy brutál-bütykös gumikkal aszfalton sokat használta, szerintem meg kosz mehetett bele. Mindenesetre furcsa hogy egyszerre van gond az összes csapággyal.

Mi a véleményetek, mi lehet az ok ?

Kösz előre is,
Zoli
sorszám: 3831 (16998)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-09-27 15:33:16
Köszi szépen a segítséget!!!!
sorszám: 3830 (16997)
(előzmény: Ecoracer, 2004-09-27 15:14:43)

 
 
Ecoracer
válasz erre | email2004-09-27 15:14:43
B.A.T.(II):
Nem kérdezel hülyeséget. A túlméret általában valamilyen alkatrész javítóméreteit jelenti, a gyár által megadott lépcsőkben. Az ETZ hengernél 0,5mm egy lépcső, tehát az első méret 69,5mm, a második 70 és így tovább 71-ig.
Normál kopás esetén elegendő a következő méretre fúrni. Ha a henger sérült (pl: gyűrűtörés után), előfordulhat, hogy a soros méret nem ad ép felületet, ekkor nagyobbra fúrják. Tapasztaltabb ember, vagy a fúrómester meg tudja mondani, meekkora dugót vigyél a sérült hengeredhez.
Azt, hogy most milyen méretű a hengered, láthatod a dugó tetején levő beütött méretből (pl: 68,97 - alapméret), vagy megmérheted a furatot tolómérővel. A henger felső felületébe ütött szám, mondjuk az előbbi dugóhoz +1, az eredeti tűrésosztály jelöli, nem az aktuális túlméretet (pl: a +1 jelű henger 69,01mm-es volt új korában).
sorszám: 3829 (16996)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2004-09-27 13:50:34)

 
 
Rookei
válasz erre | email2004-09-27 14:34:43
Salgótarjánból való vagyok és itten műszakiztatom az paripámat is. De kösz az infot;) remélem nem szórakoznak velem, mert kéne a gép a rutinórákhoz
sorszám: 3828 (16995)

 
 
gerzson
válasz erre | email2004-09-27 14:17:44
Na, végre én is mondhatok okosat: egy hónapja voltam müszakin, viszonylag friss az info. A motort nem kell beindítani. Betolod, esetleg megnézik, hogy a számok egyeznek-e azzal, ami a forgalmiban van. Aznap semmi világítást nem néztek, egyebekről nem is beszélve. Egy dolog volt: fékpad. Rámész, pörgetik, mondják, hogy fékezz, aztán szevasz.
Zöldkártya nem kell.
De: hogy viszed szerdán? Nem csak kedden van motor? Vagy nem Mozaik u.? Akkor lehet, hogy más lesz a dolog.
sorszám: 3827 (16993)
(előzmény: Rookei, 2004-09-27 13:59:38)

 
 
Rookei
válasz erre | email2004-09-27 13:59:38
Ahoj

szerdán viszem műszakira a gépemet. És aggaszt egy két dolog: Füstöl a gép és ugye kormos a gyertya, ebbe beleköthetnek e a műszakin?(gőzöm sincs hogy lesz e időm beállítani a porlasztót addig, meghát még nincs is meg az érzékem ehhez, meg mivan ha nem is a porlasztót kell bütykölni... :(..
Ja,most akkor kell vagy nem kell zöldkártya a mocira?
A kopott kinézetén kívül minden egyébb műxik(világítás index fék, gumi jó, még vörös+ csomag is van:)szóval át kell hogy engedjék mert ha nem akkor...mehetek újra
sorszám: 3826 (16991)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-09-27 13:50:34
Ne haragudjatok, lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de pontosan mit jelent az, hogy túlméret???? Azt tudom, hogy a fúráshoz van köze, +, hogy több is van belőle, de, ezt minek az alapján döntik el????

Ja, és ETZ 250-nek, vagy ETZ 251-nek mik a túlméretei????

Ne haragudjatok a hülye kérdésért :)))
sorszám: 3825 (16989)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-09-27 13:40:46
A hátsó rugóstagom eltört, meg a bokám egy kicsit érdekesen működik, de egyébként minden rendben. Dobogókőre felfelé kitoltunk egy Suzukit is a rétről.
Szóval jó kis eseménydús túra volt, jövő hónapban lesz megint:)
sorszám: 3824 (16986)
(előzmény: bambi1, 2004-09-27 00:09:00)

 
 
Tomi1
válasz erre | email2004-09-27 13:36:31
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy van-e valakinek a MZ-jén Olyan lábtartó, mint a choppereken, és azt hova lehet felfogatni? Ha valakinek van ilyen vagy olyasmi mint a bökcsőváz, akkor legyen szíves egy fotót dobjon róla.
Köszönöm.
Üdv: Tomi
sorszám: 3823 (16985)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-09-27 13:28:15
az lesz az
sorszám: 3822 (16981)
(előzmény: Rorik, 2004-09-27 12:38:58)

 
 
Rorik
válasz erre | email2004-09-27 12:38:58
Szóval a te mocidat szoktam látni a Déli tömbnél?
sorszám: 3821 (16977)
(előzmény: emcett, 2004-09-26 18:46:02)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-09-27 01:11:31
Félreértesz.

azt akartam mondani, hogy remélem nem azt a motort akarod eladni, amelyikről pl a honlapodon is képek vannak. És ezt azért mondtam, mivel szerintem az egy fäsz@ motor

Gexxx
sorszám: 3820 (16972)
(előzmény: steelheart6, 2004-09-27 00:58:57)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-09-27 00:58:57
GEXXXXXX!!!

Mi az hogy ez nam az a motor????!!!! HE? MI ebbe a kivetnivaló? 32 éves és nagyon faja! Majd meglátod, ha eccer MZ Klubtalin összefutunk. Addigra a festés is meglessz.

Üdv!
Ádi
sorszám: 3819 (16971)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-09-27 00:09:00
Magwas köszi a motorozást.Remélem minden rendben.üdv bambi
sorszám: 3818 (16962)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-09-26 21:56:59
Ez olyon mint egy Ducati és egy KTM közös gyermeke.El nézegetném a garázsban!
sorszám: 3817 (16955)
(előzmény: Gexxx, 2004-09-26 14:28:54)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-09-26 20:39:11
De, a gyár Zschopau-ban van, a régitől nem messze.
És ez így jó. Szerintem :-)
sorszám: 3816 (16954)
(előzmény: Zapkorte, 2004-09-26 20:17:03)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-26 20:17:03
Csak halkan jegyzem meg mielőtt meglincseltek: ha már ekkorát változtattak a koncepción, sőt, már a gyár sem Zchopauban van, de még az az ország is megszűnt, talán okos döntés lett volna a hétköznapi "strapa" motorokkal asszociált MZ márkajelzést is megváltoztatni. Kicsit hülyén érezném magam, ha 2,5M Ft-ért vennék MZ-t. :-)
sorszám: 3815 (16953)
(előzmény: Gexxx, 2004-09-26 14:28:54)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-09-26 18:46:02
Sziasztok!
Anyagi okok miatt eladnám a peregyesemet olyan elmebetegnek, aki szintén beleszeretett ebbe a típusba de annak gyermekbetegségei nélkül akar szert tenni egy ilyenre. Jellemzők: 12v, generátor,elektr. gyújtás és fesz.szab.,tárcsafék, BING karburátor,új főtengely stb. A felújítás óta 6000 km-t ment.
Ára: 150e ft.(nekem180-ban van). Emil: szergely@c2.hu.

Kép a mociról:
http://popo.web.elte.hu/stuff/motor.jpg
sorszám: 3814 (16952)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-09-26 16:27:12
További mz-s képek az intermotról a honlapomon

Üdv: Gexxx
sorszám: 3813 (16948)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-09-26 16:01:42
Hűűűűűűűűűű, bazd meg!!!! Finom! :P
sorszám: 3812 (16946)
(előzmény: Gexxx, 2004-09-26 14:28:54)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-09-26 14:28:54
Ezt láttátok már?

klikk

Nos, mi a véleményetek?

Gexxx
sorszám: 3811 (16943)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-09-26 14:09:34
Pacee!
Azt az isolator gyertyát dobd el olyan messze, amilyen messzire csak tudod. Nyulatfogni jó, tudod, fejbedobod aztán elájul. :)Nekem múlt héten halt meg egy isolator special, azóta Brisk :) De a régi Isolatorok tényleg jók.
sorszám: 3810 (16941)
(elözmény: Rorik, 2004-09-24 23:12:37)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-09-26 13:42:38
Ahha! Értem! Akkor a Hayabusa is túrázós motor ugye?! :-) Ha ezt a logikát követjük akkor a dragbike-ok is túramotorok! :-D

ciao
Semi
sorszám: 3809 (16940)
(előzmény: fisi, 2004-09-25 17:23:33)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-09-26 12:52:19
Hééé, ugye ez nem az a motor, amivel eddig járkáltál!!

Gexxx
sorszám: 3808 (16939)
(előzmény: steelheart6, 2004-09-26 02:40:31)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-09-26 02:55:01
Háj!

PACEE!
Szerintem az a 75-ös fúvóka egy kicsit kevés, nekem 90-es van a 150re fúrt Trophymban, így megy 110-et, asszem ez a gyári méret. Az előgyújtás nekem 3,0mm, és NGK B6HS gyertya van benne. Szerintem nem ártana egy nagyobb fúvóka. Meg nézd meg a légszűrőt, annak tisztának kell lennie. A főteng. szimmtől max nem húzna úgy, meg csöpögne az olaj a láncról a hátsó keréknél. Ez az én véleményem és tapasztalatom, két év 150es Trophy után.

soxerencsét!
Ádi
sorszám: 3807 (16932)
(elözmény: Rorik, 2004-09-24 23:12:37)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-09-26 02:40:31
MZ TS/Trophy 125-150 alkatrészek, baráti áron!
Ádi
steelheart6@freemail.hu
70/3698050
sorszám: 3806 (16931)

 
 
Metamorf
válasz erre | email2004-09-25 21:29:46
Ha tud valaki eladó komplett első etz telókat fékkel kerékkel féktárcsával fékkarral és munkahengerrel együtt dobjon egy emailt please!
sorszám: 3805 (16924)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-09-25 21:28:28
"az előgyújtás 0,4"

Itt a baj. Állítsd be 3 mm-re, és menni fog ;-)

Gexxx
sorszám: 3804 (16923)
(elözmény: Rorik, 2004-09-24 23:12:37)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-09-25 17:23:33
Úgy jutottunk el oda hogy láttunk már mindketten 250- est., meg 251- est is!!!
A 250- nek hosszabb erősebb a váza, ezért jobb szerintem. Jobban elfér rajta a 2 személy+ a csomagok...

Teccikérteni???!! :)))

Fisi
sorszám: 3803 (16918)
(előzmény: Semi, 2004-09-25 10:53:13)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-09-25 10:53:13
Hát én nem tudom hogyan jutottatok el odáig, hogy a 250-es ETZ jobb túrázásra mint a 251-es, hiszen a 251-es minden porcikája mutatja hogy nem száguldásra csinálták... Akik ezt mondták, tuti nem hajtották még a 250-esüket annyira hogy megmutassa mit is tud. :-)
Az meg a másik, hogy egy használatban levö 251-esböl szép lassan 250-es lesz, mert a kisiparosok nem gyártanak külön cuccokat 251-re vagy csak nagyon kevesen, de azoki is átállnak majd csak a 250-es cuccokra, hiszen abból van több.

Szóval a 250-es ETZ a legjobb választás egy olyan embernek aki fejleszteni is akarja a motorozási tudását! :-)

ciao
Semi
sorszám: 3802 (16909)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-09-25 07:23:11
Hát, ezt inkább 1 személyre használnám, de 250 tényleg jobb túrázásra.
sorszám: 3801 (16906)
(elözmény: Rorik, 2004-09-24 22:00:58)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-09-25 07:20:42
Köszi Rorik, majd megnézem, hogy mit tehetek :)))
sorszám: 3800 (16905)
(elözmény: Rorik, 2004-09-24 16:17:12)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu