:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
UHHHH...
Sok idióta autós,sz@rba se vesznek minket,kész életveszély kimenni az utakra:-(((
Üdv Kollégák!
Érdekelne TS 250 vagy komplett vagy csak hibátlan váz papírokkal.Ha van valakinek ETZ 250 váz szintén papirokkal édekelne.Aza csufos eset történt hogy hétvégén belémjöttek oldalrol, hozzáteszem vétlen voltam.Igy menjetek motorozni ebbe a joidöbe.Gépem totálkár váz tank légszürösdekni, sisakom, berugo sebváltokapcsolo, olajos dekni, indexek stb nyekk.
Te is ceglédi vagy? Vagy környékbeli?
Igen, Ceglédi vagyok. Bár csak a vasárnapokat szoktam otthon tölteni, egyébként Pesten vagyok.
Ha rájöttök a hiba okára, akkor írd meg lécci, mert az én mocim:
Időnként nagyon füstöl (lassú menetnél)
egy személlyel nem nagyon akar 100 fölé menni (de húz)
Úgy látszik, az mz-k cegléd környékén már csak ilyenek...:-)
Tényleg, ceglédi vagy?
Üdv: Gexxx
Szerintem tobben szoltunk ellene, mint mellette, de hat a dontes rajtad all. Mondjuk en megcsinalnam azt hogy vennek bontobol egyet felpoliroznam kiproba aztan ha nem jo akkor vissza a gyari. Na udv!
Azért érdemes polírozni???
Hali!
A fogyasztás témához:
Az én 32 éves 150es Trophym eszik 4,5-et hosszú távon (Csurgó T. bánya kb. 260km), csomagokkal, amik k*rvára fogják a szelet. De ez a fogyasztás városban is ennyi. És a vezetési stílusomról annyit, hogy 1. nyél, 2.nyél, 3.nyél, 4. városba 70-80 körülig, országúton 90-100 utazó.
Üdv!
Ádám
Ezt passzolnám. Későn vettem észre őket(ketten ültek rajta + fekete zárt bukó), mert apámmal a saját motort figyeltük. Van vele egy kis gáz. Mi éppen a 4-es főútra kanyarodtunk rá, ők pedig le. Kicsit kíhúzattuk a mocit. Használtuk a taktikai álcázó füstöt :-D Egy egész hadosztályt lehetett volna vele álcázni :-P
Nem volt még időnk kideriteni a hiba okát. Tünetek:
- Egyenletlen járat minden fordulatszámban
- Gyengén húz, két személlyel nem igazán akar 90 fölé menni
- Időnként nagyon füstöl (talán főtengely szimmering???)
Ja, Gexxx ha arra jársz talizhatunk...
Szia
Karburátor tisztitás
Úszószint
Tű beállítása
Ezeket már próbáltad?
Sziasztok.
A polírozással kapcsolatos dolghoz írok.
Ha a felületet polírozzuk, akkor a gázrészecskék olyan közel kerülhetne a falat alkotó atomokhoz, hogy már érvénysülni tud közöttük a molekuláris vonzerő és így a fal magához vonzza a gázrészecskéket és, örvénylés keletkezik. Ezért viszont lecsökken az áramlási keresztmetszet.
Hali evribodri
Nagy karbiszakértők figyelem:
Adott egy szép alapjárattal rendelkező moci. Nagy fordulatszámnál jól működik, de kis fordulatnál (vagy ha nem pörgetem nagyon indulásnál) fullad, leáll. Ilyenkor kupplung be, és szép fokozatos gázadással tudom csak életre kelteni. A levegőcsavar tökig be van tekerve, mert akkor produkálja legkevésbé drasztikusan a dolgokat.
Vélemény?
Üdv: Gexxx
Köszi de sikerült megoldani.
Akkor ezért van "lépcső" a karbi és a henger között?
De ha leszedem joban fog menni nem?
a jobb porlasztás érdekében találták ki a keveréknek perdületet adó szívócsövet.
nekem is volt . bolhaf...t sem számított.
Hello! En egy par eve kiprobaltam jonehany kek egot, mert baromira meno akartam lenni, hogy kek fenye van. De nem valt be, egyreszt elkoltottem egy rahedli penzt, es hiaba volt minden fantazianeve hogy ilyen kek olyan kek, nem igazan volt kekes. Na vegen egy autos boltban talaltam nagyon speci kek egot 2-3 eve volt 2200 HUF 100/80 Wattos, na gondoltam ez jo lesz. Betettem a gepbe szepen vilagitott az, de nem sokkal lattam tobbet az utbol, viszont a nagy fogyasztas miatt szetegett nehany vezetekem, meg a foglalat raolvadt az egore stb. Aztan vettem egy 60/55 os xeon gazast ez van benne mar 2 eve, nagyon szep a fenye es meg birja szoval ez nekem bevalt. Inkabb fizess ki erte egyszer tobbet, mert nekem a tungsram egok felevente elszalltak. Na udv.
Állórésztekercsem van ha az ment ki.
Helló!
Van valakinek tapasztalata a H4-es égökkel kapcsolatban? csak azért kérdezem mert láttam néhány változatot(Ice blue, sky blue, Xenon)fantázianévvel ellátott égőt, és hogy érdemes-e kipróbálni valamelyiket? miért lehet jobb ha kicsit kékes szinnel világít? Viszont a Xenon égőnek valami brutális fénye volt, igaz meg is kérték az árát. szóval érdemes venni?(pl hosszabb élettartam)
üdv:Norbi
En egy ismerosomtol hallottam aki egy szakemberrel beszelt polirozas ugyben (o nagyon jo szakembernek tartja) hogy nem szabad polirozni, mert az apro feluleti egyenetlensegbe beleutkozve a kis cseppecskek meg jobban elporlasztodnak. Nekem volt mar tukorfenyesre polirozott szivocso, de nem igazan vettem eszre kulonbseget.
De a tükörfényesre is csapódik ki cucc. Meg mivel polírozzam???
Hali, én szoktam arra járni, de a leírás nem illik rám. De annak az etz-nek a tankján nem volt véletlenül egy nagy magyarország matrica?
Gexxx
Nyugi! A tű + a fúvóka is annyira el van kopva, hogy észre sem venni a különbséget. Csak kevesebbet eszik. Amúgy 3000-3500 alatt akkor sem húz, ha fent van a tű...
üdv: goss
nem szabad tükörfényesre polirozni inkább olyan legyen mint egy homokszórt felület. mert a felületi "egyenetlenségekben" lerakódik az üzemanyag és a keverék a keveréken surlódik legkevésbé.
Hali!
Járt valaki tegnap Cegléden közületek? Sötétkék-metál 250-es TZ. Én meg apámmal egy gyári piros 250-el.
Az én gépem (etz 250) az Istennek sem akar 4 liter fölé menni full Bp.-i használat mellett mapi 40 km...
Az igaz, hogy 85-90 fölött olyan hangja van, hogy majd' megsüketülök, ezért nem is húzom tovább...
Üdv,
Péter
Hello! Az én 250/1 Ts Mz-m megeszi a 10 litert 100 km-en, de hegyekben, krosszpályán, kissebb áttétellel, pörgetem ja és krosszgumi van rajta.
A súber középen van.
És az jó neked????? Ha a tűt lepakolod, alulról semmi húzása nem lesz, csak őrült pörgetve tucc izmosan indulni, úgy meg hamar elfogy a kuplungod... Faxság szerintem! Szerintem! :)
Üdv: TiB
Nekem 4.2-t eszik. A tűt le raktam nagyon, szegény most hidegen alig akar menni. Ez a fogyasztás 90-es tempó és min 50km-es körök mellett értendő.
Most még spécizem a gépet, mert állítólag 4 alá simán le lehet menni :)
Üdv: goss
Köszönöm a válaszokat, most már árnyaltabb a kép.
Hi!
Nekem a 250-esem 5-5.5 literrel megy bp-i használat mellett! Igaz, hozzátartozik, hogy vadi új a karbi, és a henger+dugóban is csak pár ezer van! Ja! És nem sokat tötymörgök, amikor lehet (90%), sportosan rajtolok, és hadd szóljon!
Üdv: TiB
Annak idején a 150-es Trophy kb 4,5 literes átlaggal ment el, most a 250-es ETZ jóval 6 liter felett eszik, két személyes használat mellett. (kb. 170 kg vagyunk ketten) Pedig nem is nagyon húzom neki. (Kompresszió kevés már)
A nagy tényleg lenyeli a 6-t de a kicsi többet eszik mint 3.
Pl.: az ényém eszik 4,5-t
Sziasztok,
kíváncsi lennék, mit fogyaszt egy használt 150-es és egy használt 250-es MZ bp-i forgalomban. Tudom, tudom, hogy egy ilyen kérdésből hitviták fakadnak, éppen ezért kérek is mindenkit, hogy csak olyan írjon, aki a saját gépén többször mérte. (Valaki azt mondta, hogy a kicsi eljár 3 literrel, a nagy viszont bekapja a 6-ot, és érzek némi disszonanciát a két kijelentés között.)
G.
Sziasztok
ETZ 251 keresek generátort.
Nagyon SOS kellene.
Tel.:06302306619
Várom a segítséget.
Előre is köszi mindenkinek.
Peti
Hát, köszi az infót Mindenkinek :))) Akkor maradok ETZ 250, vagy 251 vásárlása mellett.
A nymvadt kis 65 kilómból már nem tudok mit leadni. :)
A kéz, meg a láb kell a váltáshoz cmeg a vezetéshez.
A motort meg nem könnyítgetem, inkább akkor az erejét próbálom növelni.
Tényleg: felömlőt 2000-es papír után kézzel polírozzak? Vagy mivel?
A TS 125-öm 6000 fölöt az istennek se akar húzni. Az meg csak 4.-ben 90 körül van. Üresbe 8000 fölé elmegy???
Megszakítót, gyújtást, gyertyát állítottam, schubert feljebb vettem, most valamivel jobb.
Szia!
Amikor pár évvel ezelőtt csináltam a jogsit, 125-ös meg 150-es ETZ-k voltak a tanuló motorok. A 150-est a korlátozott vizsgához használták, de a vizsgáig össze-vissza használtuk őket az A1-es kategóriában induló versenyzőkkel. Hát én semmi lényeges erőkülönséget nem fedeztem fel a kettő között. Nem úgy a 250-esem vételekor! Akkor mentem először 250-essel, nem kicsit lepődtem meg a különbségen! Ég és föld a különbség!
sorszám: 3878 (17299)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-10-01 00:48:08)
Érzetre semennyire. :)
Azt lehet csak észrevenni, hogy alacsony fordulatszámtartományban nagyobb az ereje, nem kell visszaváltani olyan sürün mint a 125ösön. Meg a fogyasztása kevesebb!!! egy hajszálnyit.
De ha gyorsulást vagy végsebességet nézed, nincs érezhetö különbség.
sorszám: 3877 (17298)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-10-01 00:48:08)
Majdnem annyival, mintha leszállna róla egy könnyebb utas. Az utazója is több egy kicsivel, meg jobban bírja a szelet és az emelkedőt.
sorszám: 3876 (17297)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-10-01 00:48:08)
működni fog ha leadsz 15-20kg-t.próbáltam én is (250etz) előtte röhögve ment 115-120-al a gyári lánckerékkel a 20-assal a 100-at is alig akarta.
Sziasztok!
Én is úgy tudom, hogy amelyik guminál nincs megadva / érték, az igazából /80-nak felel meg (motor és autó gumiknál is). Vagyis pl. a 250-es hátsó gyári gumimérete: 3,50 R18, vagyis 3,5 col széles (1 col=25,4 mm), a magassága mm-ben 3,5*0,8*25,4 a belső átmérője pedig 18 col.
Üdv!
Hali!!!!
1 kérdés: ETZ 150 mennyivel erősebb ETZ 125-nél???? Nem LE-re, hanem úgy érzetre.
Köszi!!!!
tahnk's TIB!!!!! :))))
Izé: Thank's TIB!!!! :))))
90- 100 km/h
De hosszú távon inkább a 90- et szereti azzal "kimegy a világból".
Meg a fogyija is itt a legjobb talán, ha jól tudom???
Massino!!!!!
Akkor a 6.- ik kerület!!! :)))) -> tahnk's TIB!!!!! :))))
Fisi
Sziasztok!
Gondolom páran azóta már kiderítettétek, de aki esetleg nem, nekik: a srác neve Molnár Péter, és tényleg: Futár motorosbolt.
Üdv:
Péter
Sziasztok
Egy ETZ 251 mit megy normál körülmények között utazó tempóban?
Nem tuningolt érdekel.
Válaszokat előre is köszi.
Peti
Ja, és a magasság: tükör nélkül asszem 1040 mm.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|