:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hello! En egy par eve kiprobaltam jonehany kek egot, mert baromira meno akartam lenni, hogy kek fenye van. De nem valt be, egyreszt elkoltottem egy rahedli penzt, es hiaba volt minden fantazianeve hogy ilyen kek olyan kek, nem igazan volt kekes. Na vegen egy autos boltban talaltam nagyon speci kek egot 2-3 eve volt 2200 HUF 100/80 Wattos, na gondoltam ez jo lesz. Betettem a gepbe szepen vilagitott az, de nem sokkal lattam tobbet az utbol, viszont a nagy fogyasztas miatt szetegett nehany vezetekem, meg a foglalat raolvadt az egore stb. Aztan vettem egy 60/55 os xeon gazast ez van benne mar 2 eve, nagyon szep a fenye es meg birja szoval ez nekem bevalt. Inkabb fizess ki erte egyszer tobbet, mert nekem a tungsram egok felevente elszalltak. Na udv.
Állórésztekercsem van ha az ment ki.
Helló!
Van valakinek tapasztalata a H4-es égökkel kapcsolatban? csak azért kérdezem mert láttam néhány változatot(Ice blue, sky blue, Xenon)fantázianévvel ellátott égőt, és hogy érdemes-e kipróbálni valamelyiket? miért lehet jobb ha kicsit kékes szinnel világít? Viszont a Xenon égőnek valami brutális fénye volt, igaz meg is kérték az árát. szóval érdemes venni?(pl hosszabb élettartam)
üdv:Norbi
En egy ismerosomtol hallottam aki egy szakemberrel beszelt polirozas ugyben (o nagyon jo szakembernek tartja) hogy nem szabad polirozni, mert az apro feluleti egyenetlensegbe beleutkozve a kis cseppecskek meg jobban elporlasztodnak. Nekem volt mar tukorfenyesre polirozott szivocso, de nem igazan vettem eszre kulonbseget.
De a tükörfényesre is csapódik ki cucc. Meg mivel polírozzam???
Hali, én szoktam arra járni, de a leírás nem illik rám. De annak az etz-nek a tankján nem volt véletlenül egy nagy magyarország matrica?
Gexxx
Nyugi! A tű + a fúvóka is annyira el van kopva, hogy észre sem venni a különbséget. Csak kevesebbet eszik. Amúgy 3000-3500 alatt akkor sem húz, ha fent van a tű...
üdv: goss
nem szabad tükörfényesre polirozni inkább olyan legyen mint egy homokszórt felület. mert a felületi "egyenetlenségekben" lerakódik az üzemanyag és a keverék a keveréken surlódik legkevésbé.
Hali!
Járt valaki tegnap Cegléden közületek? Sötétkék-metál 250-es TZ. Én meg apámmal egy gyári piros 250-el.
Az én gépem (etz 250) az Istennek sem akar 4 liter fölé menni full Bp.-i használat mellett mapi 40 km...
Az igaz, hogy 85-90 fölött olyan hangja van, hogy majd' megsüketülök, ezért nem is húzom tovább...
Üdv,
Péter
Hello! Az én 250/1 Ts Mz-m megeszi a 10 litert 100 km-en, de hegyekben, krosszpályán, kissebb áttétellel, pörgetem ja és krosszgumi van rajta.
A súber középen van.
És az jó neked????? Ha a tűt lepakolod, alulról semmi húzása nem lesz, csak őrült pörgetve tucc izmosan indulni, úgy meg hamar elfogy a kuplungod... Faxság szerintem! Szerintem! :)
Üdv: TiB
Nekem 4.2-t eszik. A tűt le raktam nagyon, szegény most hidegen alig akar menni. Ez a fogyasztás 90-es tempó és min 50km-es körök mellett értendő.
Most még spécizem a gépet, mert állítólag 4 alá simán le lehet menni :)
Üdv: goss
Köszönöm a válaszokat, most már árnyaltabb a kép.
Hi!
Nekem a 250-esem 5-5.5 literrel megy bp-i használat mellett! Igaz, hozzátartozik, hogy vadi új a karbi, és a henger+dugóban is csak pár ezer van! Ja! És nem sokat tötymörgök, amikor lehet (90%), sportosan rajtolok, és hadd szóljon!
Üdv: TiB
Annak idején a 150-es Trophy kb 4,5 literes átlaggal ment el, most a 250-es ETZ jóval 6 liter felett eszik, két személyes használat mellett. (kb. 170 kg vagyunk ketten) Pedig nem is nagyon húzom neki. (Kompresszió kevés már)
A nagy tényleg lenyeli a 6-t de a kicsi többet eszik mint 3.
Pl.: az ényém eszik 4,5-t
Sziasztok,
kíváncsi lennék, mit fogyaszt egy használt 150-es és egy használt 250-es MZ bp-i forgalomban. Tudom, tudom, hogy egy ilyen kérdésből hitviták fakadnak, éppen ezért kérek is mindenkit, hogy csak olyan írjon, aki a saját gépén többször mérte. (Valaki azt mondta, hogy a kicsi eljár 3 literrel, a nagy viszont bekapja a 6-ot, és érzek némi disszonanciát a két kijelentés között.)
G.
Sziasztok
ETZ 251 keresek generátort.
Nagyon SOS kellene.
Tel.:06302306619
Várom a segítséget.
Előre is köszi mindenkinek.
Peti
Hát, köszi az infót Mindenkinek :))) Akkor maradok ETZ 250, vagy 251 vásárlása mellett.
A nymvadt kis 65 kilómból már nem tudok mit leadni. :)
A kéz, meg a láb kell a váltáshoz cmeg a vezetéshez.
A motort meg nem könnyítgetem, inkább akkor az erejét próbálom növelni.
Tényleg: felömlőt 2000-es papír után kézzel polírozzak? Vagy mivel?
A TS 125-öm 6000 fölöt az istennek se akar húzni. Az meg csak 4.-ben 90 körül van. Üresbe 8000 fölé elmegy???
Megszakítót, gyújtást, gyertyát állítottam, schubert feljebb vettem, most valamivel jobb.
Szia!
Amikor pár évvel ezelőtt csináltam a jogsit, 125-ös meg 150-es ETZ-k voltak a tanuló motorok. A 150-est a korlátozott vizsgához használták, de a vizsgáig össze-vissza használtuk őket az A1-es kategóriában induló versenyzőkkel. Hát én semmi lényeges erőkülönséget nem fedeztem fel a kettő között. Nem úgy a 250-esem vételekor! Akkor mentem először 250-essel, nem kicsit lepődtem meg a különbségen! Ég és föld a különbség!
sorszám: 3878 (17299)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-10-01 00:48:08)
Érzetre semennyire. :)
Azt lehet csak észrevenni, hogy alacsony fordulatszámtartományban nagyobb az ereje, nem kell visszaváltani olyan sürün mint a 125ösön. Meg a fogyasztása kevesebb!!! egy hajszálnyit.
De ha gyorsulást vagy végsebességet nézed, nincs érezhetö különbség.
sorszám: 3877 (17298)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-10-01 00:48:08)
Majdnem annyival, mintha leszállna róla egy könnyebb utas. Az utazója is több egy kicsivel, meg jobban bírja a szelet és az emelkedőt.
sorszám: 3876 (17297)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-10-01 00:48:08)
működni fog ha leadsz 15-20kg-t.próbáltam én is (250etz) előtte röhögve ment 115-120-al a gyári lánckerékkel a 20-assal a 100-at is alig akarta.
Sziasztok!
Én is úgy tudom, hogy amelyik guminál nincs megadva / érték, az igazából /80-nak felel meg (motor és autó gumiknál is). Vagyis pl. a 250-es hátsó gyári gumimérete: 3,50 R18, vagyis 3,5 col széles (1 col=25,4 mm), a magassága mm-ben 3,5*0,8*25,4 a belső átmérője pedig 18 col.
Üdv!
Hali!!!!
1 kérdés: ETZ 150 mennyivel erősebb ETZ 125-nél???? Nem LE-re, hanem úgy érzetre.
Köszi!!!!
tahnk's TIB!!!!! :))))
Izé: Thank's TIB!!!! :))))
90- 100 km/h
De hosszú távon inkább a 90- et szereti azzal "kimegy a világból".
Meg a fogyija is itt a legjobb talán, ha jól tudom???
Massino!!!!!
Akkor a 6.- ik kerület!!! :)))) -> tahnk's TIB!!!!! :))))
Fisi
Sziasztok!
Gondolom páran azóta már kiderítettétek, de aki esetleg nem, nekik: a srác neve Molnár Péter, és tényleg: Futár motorosbolt.
Üdv:
Péter
Sziasztok
Egy ETZ 251 mit megy normál körülmények között utazó tempóban?
Nem tuningolt érdekel.
Válaszokat előre is köszi.
Peti
Ja, és a magasság: tükör nélkül asszem 1040 mm.
Teljes hossz: 2160 mm
Tengelytáv: 1380 mm
Szélesség: 740 mm
Szélesség tükörrel: 900 mm
Elől 2,5"-os, hátul 3,5"-os gumi
Felni elől-hátul 18"-os
Teljesen üres súly 137,5 kg (tárcsafékes)
Ezt fejből írtam, lehetnek apróbb eltérések...:)
Hello!
110/80
110mm széles, a gumimagasság a szélesség 80%-a.
3,25 a szélesség colban. Itt a magasság, ha jól tudom, szintén 80%.
Valaki legyen szíves mondja már meg, hogy az MZ ETZ 250-es motor méretadatait! (Teljes hossz, szélesség, magasság, kerékvastagság)
Jol irtad. 110 mm szeles, a 3,5 pedig col, szorozd be 2,54-gyel es megkapod mm-ben 18 pedig az atmero, szinten col-ban.
Tegnap szivatóval mentem 17 km-et. Furcsa volt, hogy fullad, meg nem megy. Ki kéne pucolnom a karbit, mert csak 4 szivatóra indul, de arra stabilan.
Meg lepucoltam a gépet, leszilikonoztam gumikat, ülést, hátsó lámpát.
Kiszámoltam, hogy a 16-os lánckerékkel 90-ből 96 lesz. Vagy a fordulat kb 380-al lesz kevesebb 90-nél.
250-hez 47-es lánckereket jól tudom, hogy az oldalkocsi miatt lehet kapni? Csak mert hátra akkor majd az kéne.
Vélemény? Ja, TS 125 de luxe.
Mert a bolt neve:
Futár motorosbolt :-)
És gondoltuk, hogy a Futár a vezetékneve! :-D
ciao
Semi
Mit jelent, hogy a gumi pl. 110/80 -as? gumi szélesség? magasság? de akkor is, melyik melyik? miliméterben?
És pl a 3,25x18"? Itt a 3,25 mi? szélesség colban?
Világosítson fel valaki, légyszi!
köszi! Boky
Az 1 jelenti Budapestet, a középső kettő a kerület, az uccsó meg a kerületen belüli körzet! :) Egyébként ez az ucca a Nyugati pu és az Oktogon közé esik, merőleges a körútra! Egy kis bót, a tulaj a Peti, akire a franc tuggya miért ragadt rá a Futár Peti név! :)))
Üdv: TiB
NEEEM, NEEEM!!! :-)
Van még egy lehetöséged, de súgok, a közepét nézd. Nem égés, mindenki tanul valamit...
Igen vállal, rendeltem tőle nem is egyszer. Korrektnek tűnt, és a cuccal sem volt gond sosem.
Fisi
Gondolom 1, vagy 10??!! Égés de nem vagyok pesti...
Fisi
És utánvételt is vállal a Futár Peti?
Csak mert akkor lehet5, hogy majd egyszer érdekelne, mert itt Veszprémben hiába reklámozzák nekem a magyar dugót, azért mégis látszik rajta, hogy a sorját se szívesen reszelték le róla. :)
Nálunk is van ilyen a faluba.
Motorszerelő a csávó. Régen babettával járt, mostanában ,meg robogóval.
"A kerületet nem tom', de 1066 az irszám"
Találós kérdés:
Ha 1066 az irányítószám, akkor vajon hányadik kerület? :-))
A Futár motoros bolt tulaja.
A török faja dugó 4000 pénz, kiváló minőség ugyanúgy bevonattal mint a gyári, és persze jár hozzá csapszeg meg biztosító seeger.
A kerületet nem tom', de 1066 az irszám.
Fisi
Hali!
Alakítsd dobfékesre :-DDDD
Komolyra fordítva: Mivel hallottam már csúnya balesetről, (ahol a 150-es Tz-n a fék önállósította magát és úgy döntött hogy akkor mostannééék blokkol) így azért jó lenne tüzetesebben átnézned, mert szerintem nem normális hogy rángatja a fékbetéteket.
Jómagam sajnoshálistennek :-) nem konyítok sokat a tárcsafékhez (mármint ETZ tárcsafékhez)mert a gépem még a korai elöl is dobfékes változat.
Üdv, Zoli
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|