:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Biztos így jelzi, hogy eltértél a gyárilag megadott üzemmódtól. :-)
A "lét" tegnap tettem bele és 1 hete vettem ja és ezzel együtt szét is szedtem mert szimeringet cseréltem.
De még mindig nyomja a tankra az olajat.
De azért kösz.
Ez passz, a teló téma nem a szívem csücske, ha csak tehetem, kiadom. :-) Szóval csak találgatni tudok: talán öreg benne a lé, és felhabosodik, vagy elnyomtatták a feltöltési mennyiséget, de az is lehet, hogy valami dugulás vagy szorulás miatt nem tud a nafta áramolni... nem tudom, szét kell szedni, oszt megnézni, mi újság. De ha jól fekszi az utat, és nem folyik a fékre, egyszerűbb, ha így hagyod. Ennyi az egész, elfogyott az ész.
Látom otthon vagy a témában azt nem tudod véletlenül hogy az első telóm tetejéből miért csapódik ki az olaj a tankra ha nagyon megeröltetem Pl.: kerékre veszem?
Azt vágom hogy a túlfolyón jön ki de miért ha egyszer annyi olaj van benne amennyi kell?
Köszönöm mindenki segítségét.
http://www.gordulo-simmering.hu/index2.html
A másik a Superseal, ők még profibbak! Telkönyvben, vagy aranyoldalakban benne vannak! Az óbudai temetőhöz közel van a telephelyük!
Üdv: TiB
Pesten az O-Ring Bt-nél szoktam ilyesmit venni, a Szinyei Merse Pál utcában. Jó kis bolt, van mindenféle márkás gumiárú, hőálló, vegyszerálló, és nem vágnak pofákat, ha egy zacsiból kiszórsz egy marék dzsuvás használt O-gyűrűt meg szimmeringet, hogy "na ilyeneket kérek".
DOT-5: én úgy tudom, hogy azt csak olyan hidraulikus rendszerbe szabad beleönteni, ami direkt ahhoz van kitalálva, mert valahogy más a kémiája, mint a DOT-4-nek, és tönkreteszi a gumiárút. Aztán lehet, hogy urban legend, én minden esetre nem leszek kísérleti nyúl, jó nekem a négyes is, inkább sűrűbben cserélem. Meg kell csinálni a főfékhengert, hogy ne szivárogjon. Ha nem lehet, akkor ki kell cserélni valami japánira, 10e körül kapható a bontóban, ami sok, de még mindíg jobb, mint a fékolajban ázni, főleg, hogy az a lábadra is jut, nem csak a tankra.
Hali
Én Békés-megyében lakok tehát érdekes lenne ha Pesten tudnék csapágyboltot.
De szerintem bármelyk jó csak ha lehet ne utángyártottat vegyél mert azok rossz minőségűek.
Emberek!
A LOadás oldalon utánaolvasgattam fékolaj ügyben. Azt írják, hogy a DOT5 nem bántja a fényezést, de drága. De mégis mennyi?
Lehet, hogy azért marta fel a mindenálló festéket a fékolaj, mert valami régi nemtudommilyen kimondott tárcsafékes olajjal töltöttem fel a rendszert?
Szia
Tudsz pesten olyan csapágyboltot ahol jó szimeringet lehet venni?
Hali én mindig csapágyboltban veszek szimeringet meg ilyeneket és eddig minden jo.
Hali!
STIHL 2T-t fogok 1:50-be keverni és használni az ETZ-be. Azt hallottam hogy a stihl olaj inkább előnyös a (főleg újabb) krómozott hengerfalú motorosfűrészekhez ugyebár a simább felület miatt. Tehát nem jó ötlet egy simsonba vagy ETZ-be ezt tankolni, mert pont emiatt a kevésbé sima felületnél nem biztosíthat megfelelő kenést. SZVSZ hülyeség ez a teória, de kíváncsi vagyok a meglátásotokra.
Üdv: Zoli
Tudod azért mert állandóan átereszti az olajat. A tömítés szar. Már sokat cseréltem benne és unalmas. Hol lehet hozzá kapni jó szimeringet?
Mert eddig amit vettem az egy idő után elkezdte ereszteni az olajat.
Csak ezért szeretném lecserélni.
nem brembo , csak másolat.
kezdőként párszor pereceltem túlfékezett elsőkerék miatt.az etz fék szuper ellentétben az előre szerelt gumival.a tapadása képtelen elviselni a fékhatást.
Miért akarod lecserélni? Az etz-hez bőven elég az a brembo-koppintás fék...
Gexxx
CSABEE!!!!
Engem érdekelnek a képek a mocidról, és, ha nem is tudod felrakni, legalább Nekem küldd el :)))
Címem: blacktwister@freemail.hu
Sziasztok
Szükségem lenne egy főfékhengerre persze ami nem ETZ hanem valami nugati motorból való.
Láttam már más ETZ is nyugati motor főfékhengert. Csak nem tudom milyen kell rá.
Ha van valinek eladó vagy tud Pesthez közel bontót akkor várom segítségét.
fhf@axelero.hu
Jaja! Húzd rendesen az ETZ-nek! Had szóljon :))P
Jaja! Húzd rendesen az ETZ-nek! Had szóljon :))P
jobb ötletem van :szarni rá! fog ott még más is csörögni!
Ha az sem, akkor az egész motort:)
Azért figyelj oda h milyen tolattyut veszel, nehogy még a mostaninál is jobban kotyogjon..
tike
kikopott,cseréld ki a tolattyút. ha ez sem használ akkor az egész karbit.
Sziasztok.
Mit lehet csinálni ha kis gáznál kerreg a karbi? 250-es ETZ.Ha rendesen oda húzom neki akkor nem hallani.
előre is köszi!
csao
az a váll azért van mert fos a megmunkálás ! örvényessé teszi a keveréket.ha elsimítod és polírozod részterhelésen egy leheletnyivel jobb lessz (talán).a perdületet adó szívócsövet úgy képzeld el mint a fegyvercsövet csak a "huzagok" emelkedése meredekebb.
Joseph: itt, Erdélyben, nincsenek MZ-s motorosboltok, ezért kértem praktikus tanácsot.
De kösz szépen, időközben megoldottam, és aki nem tudja: egy 10-es csavarral lehet lehúzatni a forgórészt, mely kb. 8 cm hosszú és 1,25 a menetvastagsága.
Hali!
90-100 fölé én is ritkán megyek, 4500 rpm felett az enyém már szabályosan bömböl. Azért kb 50 km-enként megküldöm 110-115-el, hadd lélegezzen fel néha.
Összesen kétszer szadiztam 120 fölé (pontosan 127 a vége, amikor is a kis csaló órám épp a végállapotában 140-et mutat) de nagyon nem érdemes...
Üdv. Zoli
Hy! Köcsög autósok! Igazad van. Amúgy nem udom ki írta már, a jó alapjáratú, de alacsony fordulaton gyengén húzó MZ-t. A súber tűt tedd fölülről a második slitz-be, és a levegőcsavaron teljesen becsavart állapotbl tekerj vissza 1 1,5 fordulatot. Pandagyik! Épülj fel mihamarabb! (meg a motorod is!)
Lábamat lezuztam kezemet is.Törés nincs pedig repütem 7-8 métert.Fejemmel csak egyenesen tuttam nézni egy napig ugy megrándult a nyakam de ehhez még a fasza kis influenzát is megkaptam hogy élvezzem legalább hogy nem tudok munkába menni.A faszom teli a biztositoval is.
A gép kb 200 ezrembe tavasszal csináltam meg uj sisakkal átiratással komplett generállal.Olyan fasza volt hogy 120at szoktam vele utazni.Ne bazmeg félév után ennyi neki.
ezekután további joutat mindekinek
Csá! Benne van a lehúzószerszám műszaki rajza a szocimotoros honlapról leszedhető szerelési útmutatóban(asszem a címe MZ hogyan tovább). Amúgy mocboltokban is lehet kapni ilyen szerszámot, nállunk Debrecenben 600 magyar forintba kerül. Ha gondolod én is el tudom küldeni ezt a műszaki rajzot.(ja +van az összes speciális szerszám müszaki rajza)
Sziasztok!
Hogyan lehet a galériába képeket feltölteni? Felraknék a 251esemről néhány képet. Amikor megvettem és miután felújítottam. Előre is köszi a segítséget.
üdv
csabee
Gond van a főtengelycsapábgyaimmal a 251-es ETZ-n.
Valaki megmondaná milyen menethosszúságú és vastagságú csavarral lehet lehúzatni az alternátor forgórészét a főtengely végéről?
Előre köszönet.
És legalább megúsztad épségben?
UHHHH...
Sok idióta autós,sz@rba se vesznek minket,kész életveszély kimenni az utakra:-(((
Üdv Kollégák!
Érdekelne TS 250 vagy komplett vagy csak hibátlan váz papírokkal.Ha van valakinek ETZ 250 váz szintén papirokkal édekelne.Aza csufos eset történt hogy hétvégén belémjöttek oldalrol, hozzáteszem vétlen voltam.Igy menjetek motorozni ebbe a joidöbe.Gépem totálkár váz tank légszürösdekni, sisakom, berugo sebváltokapcsolo, olajos dekni, indexek stb nyekk.
Te is ceglédi vagy? Vagy környékbeli?
Igen, Ceglédi vagyok. Bár csak a vasárnapokat szoktam otthon tölteni, egyébként Pesten vagyok.
Ha rájöttök a hiba okára, akkor írd meg lécci, mert az én mocim:
Időnként nagyon füstöl (lassú menetnél)
egy személlyel nem nagyon akar 100 fölé menni (de húz)
Úgy látszik, az mz-k cegléd környékén már csak ilyenek...:-)
Tényleg, ceglédi vagy?
Üdv: Gexxx
Szerintem tobben szoltunk ellene, mint mellette, de hat a dontes rajtad all. Mondjuk en megcsinalnam azt hogy vennek bontobol egyet felpoliroznam kiproba aztan ha nem jo akkor vissza a gyari. Na udv!
Azért érdemes polírozni???
Hali!
A fogyasztás témához:
Az én 32 éves 150es Trophym eszik 4,5-et hosszú távon (Csurgó T. bánya kb. 260km), csomagokkal, amik k*rvára fogják a szelet. De ez a fogyasztás városban is ennyi. És a vezetési stílusomról annyit, hogy 1. nyél, 2.nyél, 3.nyél, 4. városba 70-80 körülig, országúton 90-100 utazó.
Üdv!
Ádám
Ezt passzolnám. Későn vettem észre őket(ketten ültek rajta + fekete zárt bukó), mert apámmal a saját motort figyeltük. Van vele egy kis gáz. Mi éppen a 4-es főútra kanyarodtunk rá, ők pedig le. Kicsit kíhúzattuk a mocit. Használtuk a taktikai álcázó füstöt :-D Egy egész hadosztályt lehetett volna vele álcázni :-P
Nem volt még időnk kideriteni a hiba okát. Tünetek:
- Egyenletlen járat minden fordulatszámban
- Gyengén húz, két személlyel nem igazán akar 90 fölé menni
- Időnként nagyon füstöl (talán főtengely szimmering???)
Ja, Gexxx ha arra jársz talizhatunk...
Szia
Karburátor tisztitás
Úszószint
Tű beállítása
Ezeket már próbáltad?
Sziasztok.
A polírozással kapcsolatos dolghoz írok.
Ha a felületet polírozzuk, akkor a gázrészecskék olyan közel kerülhetne a falat alkotó atomokhoz, hogy már érvénysülni tud közöttük a molekuláris vonzerő és így a fal magához vonzza a gázrészecskéket és, örvénylés keletkezik. Ezért viszont lecsökken az áramlási keresztmetszet.
Hali evribodri
Nagy karbiszakértők figyelem:
Adott egy szép alapjárattal rendelkező moci. Nagy fordulatszámnál jól működik, de kis fordulatnál (vagy ha nem pörgetem nagyon indulásnál) fullad, leáll. Ilyenkor kupplung be, és szép fokozatos gázadással tudom csak életre kelteni. A levegőcsavar tökig be van tekerve, mert akkor produkálja legkevésbé drasztikusan a dolgokat.
Vélemény?
Üdv: Gexxx
Köszi de sikerült megoldani.
Akkor ezért van "lépcső" a karbi és a henger között?
De ha leszedem joban fog menni nem?
a jobb porlasztás érdekében találták ki a keveréknek perdületet adó szívócsövet.
nekem is volt . bolhaf...t sem számított.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|