:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Gondoltam rá először, hogy az ETZ kapja meg az új láncot, mert az mégis csak a szívem sücske. De mikor megláttam, hát egyből eldöntöttem, hogy az ETZ-n marad a régi lánc. :)
Most, egy pár napja találtam rátok és a segítséget szeretnék kérni tőletek...
Szóval gondolkozom egy 250-es etz-n a kérdés az h megéri-e több mint a dupláját költeni egy 251-es púposra, vagy felesleges. Mert felajánlottak nekem egy fél éves műszakis 250etz-t 50 000-ért viszont én úgy tudom a 251-es kiforrottabb. Érdemes a 251-esre áldozni a pénzt 140000 körül vagy bőven elég a 250-es. Ami számomra fontos, h a motor ne egyen sokat normál tempón, a tartható két emberes sebesége minél magasabb legyen (túrázgatás miatt) és ne kelljen szerelni, mert nem szakmám a motor...
köszönettel
Sági J
Egy variációt tudok mondani: létezik valami olyan kategória a veteránvizsgán hogy hisztorik réször, vagyis olyan motor, amit a ködös múltban versenyzési célokra alakítottak át. Egy ismerősöm néha csinál ilyeneket különböző szintén régi nyugati cuccok felhasználásával (pl. tárcsafékes pannónia meg efféle.)
Valószínű a többi tényleg papírok nélkül fut, és "levelező tagozaton" vizsgázik. Bár kisebb dolgokkal nem is nagyon törődnek, személyes jóbarátom a nyáron vizsgáztatta a jawa california tankos ETZ tárcsafékes TS/MZ-jét a mozaikban, rá se bagóztak, fék-villany-tükör volt -> stempi, matrica, viszon'látásra két év múlva. :-)
Nekem ebben a japán szarban 10e km van, és bírja... Pedig kapott már sok kínzást! Lehet, hogy kifogtam egy jó darabot... :)
Üdv: TiB
Mióta elszakadt a láncom, inkább kifizetem a kétszerannyit az erósített Daido láncért.
Hússzal mentem, csak a motorban tett némi kárt, és még mindig két lábam van. Nem szeretném ugyanezt 120-nál kipróbálni.
Feltettem a 16-os lánckereket a TS-re. Meg vettem hozzá láncot 2550-ért. YKB márkájú valami japán szar.
Szerintem jobb lett valamivel.
Eladó egy MZ TS 250 De Luxe,2 év műszakival,kevés km-rel!
Irányár:70 E Ft
Érdeklődni:hajdu-istvan@freemail.hu
Nekem van ETZ vázam (papírral együtt) eladó.
Nekem kéne a váz kérdés vane papirjai merugye átmegye eredetvizsgán.Hogyér adod??
Huhh...
Rákérdeztem a közlekedésfelügyeletnél,
motorra nem igaz. Csak azt nem értem hogy akkor ezt miért nem írják a honlapon.
Azt is megtudtam, hogy motort építeni/átépíteni Magyarországon nem lehet. Amikor megkérdeztem hogy az a rengeteg átépítés ami létezik hogyan kapott papírokat, azt mondta a faszi hogy ő ilyenekről nem tud...
Ott mozognak a topon.
Köszi, de a váz Pandagyiknak kellett,
nekem blokk kellene.
Ezt olvasom a főfelügyelet honlapján:
32. Kétütemű motoros gépjárművek milyen feltételekkel közlekedhetnek a jövőben?
A kétütemű motoros gépjárművek katalizátor nélkül 2005. 06. 30 -ig közlekedhetnek. Ezt követően szükségessé válik katalizátor beszerelése, hogy a környezetvédelmi határérték teljesíthető legyen.
Már csak fél évet motorozhatunk?!?!?
Van otthon egy ETZ 250-es vázam jó állapotban odaadom bagóért
Bambi!
Asszem félreértetted. Én azzal a lemez baszással együtt akarom leszedni, szóval le akarom húzni a lengővilla felső csapágyas nyúlványáról. Na mind1. Majd gondolkozok, próbálkozok.
Ja, valamit szaraxik a számítókütyüm, nemtok írni az MZKlubra. Dögöljön meg. Önállósította magát ez a szar.
Üdv!
Ádi.
Üdv!
Az ETZ250en a Vázszám a homlokcsövön van lehetetlenség áthegeszteni átütni persze lehetne deazt eredetvizsgán sztem kiszurják.
Bambinak mondom hogy uj váz forgalombahelyezése lehet hogy nehezebb mer mübizonylat meg hasonlo szarok kellenek de a régi ami már volt forgalomban és rendszámot is kapott ujat(3 betü 3 szám)azt ugygondolom nem olyan nehéz beépiteni meg papirokat lerendezni bár ezzekkel a papirmunkákal mindig nagy a káosz.
üdv
steelheart6!
Utánvéttel érdekel!
Alkatrészből sosem elég. Fő a biztonság. :)
Ne haragudjatok, de ezt nem hagyhatom ki:
4000!!!!!
Húzzatok bele, mert még mindig csak a második helyen állunk! Aztán gyertek a kluboldalra, hadd legyen ott is élet! :-)
Dino!
Holnap megnézem, sztem nekem is van olyan anyám. Van ittho bontott blokk.
Pandagyik!
Hol van az ETZ-n a vázszám? Mert én a Trophyn meg tudom azt csinálni (mivel a vázszám sz első motortatrón van), hogy leflexelem a régiről és ráhegesztem az újra. Már most is úgy van. A harminckét év alatt ez lesz a harmadik váz, de a vázszám még mindig eredeti. Nekem anyagfáradás miatt kell vázatcserélnem, szétnyílt a blokk alatt.
Bambi! Az MZ Klubon írtam egy kérdést, ha van ötleted megoszthatnád.
THX! soxerencsét mindenkinek!
Üdv!
Ádi
Hello joeChristmas!
Azt megköszönném ha utánvéttel eltudnál juttatni nekem annyiot, amennyi van. Nem árt a vésztartalék.
sorszám: 3998 (18091)
( előzmény: joeChristmas, 2004-10-20 16:53:06)
Szia Dino!
7végére hazamegyek és megnézem van-e még a szétbontott blokkban olyan. Köv 7-re tudom mondani, hogy mi van.
Sziasztok!
Hi!
Most voltam az ecseri bontóban, rögtön az
ecseri piac mellett van. Van 250-es váz, azt mondták, hogy "csak a vázat" 15KHUF-ért adják. Egy nagy udvar, ránézésre több hiéna lakik benne, az egyiknek a tábláján ez a telefonszám volt:
30/950-7575
250-es blokkjuk persze nem volt.
Ez nagy SzIvás.De meg érdeklődted?Igy működik a dolog?Mert pl új vázat nem irnak át vagyis nem helyeznek forgalomba még ha számád is van róla.
menyit kell ennie egy 125 ETZ -nek? mert a haveromé benyakalja a 5-5,5 is! de van ismerősöm akié csak 3-4,5 között eszik! mondjuk ugy hogy normális 2500-3000 res max fordulaton! vagy itt nem szeret lenni? elustul?
TS 125 szelunder (lánc) hajtás kis fogaskerekéhez kellene nekem anya, mert a menetemelkedése 1.25 És a boltban csak 1.5-ö van.
Az ETZ-re 1.5-ös kell, de olyant lehet kapni is. Szóval engem utánvéttel is érdekelne a cucc.
Nálunk egy TS léptetővilla magyar:2000 ft körül
német 6000 Ft körül /db.
Egy pöttynyi árkülönbség van.
Üdv!
Az ecseri bonto a Nagykőrösi uton van az ecseri piactol kicsit visszább, ha jol emléxem a Hofherr utcánál. Jo drága hely, alkudj szemtelenül. Van ott még vagy 3 használtmotor-kereskedő is.
tike
Budapesten a Zichy-ben 2750Ft a fesszab.
Pont ma vettem én is.
Üdv Bambi!
A vázat papirokkal kell megszerezni és az eredetvizsgára odavinni adásvételivel meg forgalmival.A régi mocimnak vannak papirjai a vázszám változik ezálal uj forgalmi törzkönyv müszaki stb kell ami nem kevés pénz kb 20 ezre papirmunka.Jo nagy szopás mi?És mégcsak nemis én voltam a hibás
csa
;-)
(most az van, amire én gondolok???)
PANDAGYÍK.Kicsi kiváncsiság .Hogyan fogod átiratni a vázat?ÜDV BAMBI.
Ezeket találtam itt: http://www.motorrevu.hu/mterkep/mtboltok/
Van állítólag valami "ecseri bontó", csak nem tudom hogy mik a paraméterei.
Huber és Társa Kft. (MZ, Simson kereskedés)
1202 Bp., Nagykõrösi út 111-113. (285-8374, 283-4239)
Autóvitó Kft. (Piaggio, Gilera, Vespa kereskedés)
Budapest, Nagykõrösi út 167. ( autópiac ) (70/311-9615) ekkerkft@axelero.hu
Motorrad '85 (Suzuki kereskedés, eredetiség vizsg.)
1196 Bp., Nagykõrösi út 48. (347-0353, 347-0352, 30/961-5382) motorrad@axelero.hu
Maróti Autómûszaki Könyvesbolt (motorszerelési kézikönyvek)
Bp. Nagykõrösi út 47. (285-6608)
Tegnap jöttem rá,hogy az ETZ lánckerékanya 1.5-ös menetemelkedésű, a TS-é meg 1.25.
Azért nemment rá.
Hali
Tud valaki etz-125 karbijához leírást?
Ha igen megmondaná hol találom?
Üdv.: Pet
Üdv!
Pesti kollegák reagálását várom.Vane ott felétek olyan motorbonto ahol van ETZ 250 váz.Voltam a Zichy utcába a motoros boltba ott a koma aszondta hogy a nagykörösi uton van bonto.Tud valaki erről valamit?
válaszokat előre is kössz
180W kb.12V
A fesszab hozzá 3600 mifelénk, de rádiótechnikában van nem is egy leírás kimondottan MZ-hez.
ok.
köszi.
De talán az IZS-ben (ahová be akarom építeni) van elég hely.
A kúpolása még megoldható.
Hány watt-os?
Nos fizikai méreteiben sokat tér el, asszem a forgórész kúpolása/ékalése más, így a gyújtás elcsúszik, valamint lehet hogy magassabb is kicsit. És szinte bizti, hogy szélesebb, mint a blokkban lévő hely a 6V -osnál
Sziasztok!
Nincs MZ-m, IZS-em van:), ezért nem szoktam olvasni a fórumot, úgyhogy biztos olyan kérdést teszek fel, amire megvan a válasz valahol százezer hozzászólással ezelöttről. Előre is bocs.
Nekem most egy 6V-os MZ dinamóm van, és érdekelne, hogy a 12V-os dinamó/generátor mennyiben tér el tőle, mert áttérnék a 12V-ra.....
Köszönöm a választ
Zsolt
Hello!
251-est szeretnék venni!!! küldjetek fotos emailt! :kobra1@vipmail.hu cimre!!!!!!
köszi!!!!!!!!!!!
Találtam egy jó oldalt, csak minen német.
http://www.ostmotorrad.de
Tud valaki etz 251-es vagy 250-es blokkot?
Hogyé adnak egy ilyet?
Ma du. unatkoztam, elkezdtem a honlapomat csinálgatni. Az 1.0-ás változat megtekinthető a
sorszám: 3974 (17916)
A TS-en és az ETZ-n (125 mindegyik) a fogaskerekek (16 és 15 fog) osztása ugyan az?
Mert nekem a 16-os lánckeréken érdekesen áll a TS lánca. Meg van amelyik 15-ösön is. Annyira nem lehet szerintem megnyúlva. Meg a lánc keskenyebb, mert a 16-os kerékből köszörülni kellett.
Vagy más a görgők távolsága a két típusnál?
De Várpalotán a Harnosban szilikonszalagnak hívják, meg Veszprémben az Okkerben oi, csak ott nem 80 hanem 480 FT.
???
Igen teflon,én a kipuffhoz is ezt szoktam használni.
Hello! Vennék 21"-os első krosszkereket.Csak dobfékes érdekel!
Na megjött közben. Válasz ment...
Arra, amelyiket itt megadtad a regisztrációnál... De majd elküldöm még 1x
Gexxx
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|