hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 26. csütörtök 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2012-10-12 12:30:49
Kereslet kínálat.
Már nincs olyan sok belőlük természetes hogy megy fel az áruk, ráadásul kezd az oldtimer és a retro faktor belépni és már nem ciki hanem trendi.

Amikor megvettem a TS-t ne tudd meg hány lesajnáló pillantást vetettek rám a kis rondaság miatt, de nem izgatott mert pontosan tudtam hogy egy elképesztően megbízható és jól használható gép. Mostanra meg mindenki csak ámuldozik meg irigykedik hogy milyen szép oldtimer, és amikor mondom hogy mindennap ezzel járok munkába, akkor jönnek az elismerő hümmögések is hozzá, én meg csak röhögök, mert ez a motor ugyan az ami miatt lesajnáltak még pár éve.
sorszám: 44550 (135879)
(előzmény: Atilla, 2012-10-12 11:47:54)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-10-12 12:09:47
Haggyátok már, ma piacra kimentem TSsel, körbenézek, egy öregúr jön hogy nem-e lenne eladó karburátorom kisTSre. -De persze. Rá is sóztam, még délután viszem a kipufogót is. Közbe egész villámcsődület lett, dícsérték, egyik fickó meg is kérdezte h nem-e eladó... :D Hiába, a kisTS olcsóbb meg igénytelenebb mint a kisTZ, lehet előtörnek a fészerek mélyéről. :D
sorszám: 44549 (135878)
(előzmény: Atilla, 2012-10-12 11:47:54)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-10-12 11:47:54
Ja, erről lemaradtam. Ez elég megdönthetetlen érv a 125-ös mellett.
Sajnos... :-(

Egyébként azt vettem észre, hogy egyre drágábbak az MZ-k. Talán kezdenek beérni a korral, de az is lehet, hogy csak az egyre szegényedő emberek miatt nőtt meg rá a kereslet.
sorszám: 44548 (135876)
(előzmény: Keri, 2012-10-12 11:18:22)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-10-12 11:37:08
igen, ugyanaz..
sorszám: 44547 (135875)
(előzmény: Keri, 2012-10-12 11:15:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-12 11:18:22
Már mondta miért nem vesz. Mert nincs pénze rá.
sorszám: 44546 (135874)
(előzmény: Atilla, 2012-10-12 09:08:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-12 11:15:07
OK, hogy felmegy, de ugyan annyi fogas?
sorszám: 44545 (135873)
(előzmény: Jaky16, 2012-10-12 09:31:24)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-10-12 09:31:24
A főtengelyen lévő lánckerék a nagyobb, de nem megy fel a kis TS-re, úgy emlékszem Waresz próbálta.
A kuplungkosár ugyanaz, mind a kettőnél, fel lehet rakni, sőt fel is szokták a ts kuplungot etz-re.
sorszám: 44544 (135872)
(előzmény: Keri, 2012-10-12 07:54:08)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-10-12 09:08:10
Az jutott eszembe, ha 100+kg vagy és általában megpakolva túrázol, akkor miért nem veszel minimum egy 250-es MZ-t, vagy inkább egy 350-es Jawat. Haladnál és nem kínoznád a technikát, ezért még a fogyasztáson is spórolnál. A kis MZ nem erre való.
sorszám: 44543 (135871)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-11 19:12:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-12 07:54:08
A kis TZ primerhajtásában milyen lánckerekek vannak?
Csak mert a TSnek 48 szemes lánc kell, a TZ-nek meg 50-es.
Ez onnan jutott eszembe hogy hiába vitatkoztok 1 fognyi különbségen ha az egyikőtöknek TZ a másiknak TS primerhajtás van fent.
Nekem elég valószínű ez, mivel a 48-as lánc legutóbb nem ment fel és ki kellet cserélni 50-esre.
sorszám: 44542 (135870)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2012-10-11 21:09:57
Úgy emlékszem, hogy a tiéd 150-es és 15ös első lánckerékkel van szerelve. Az áttételed nincs módosítva az eredeti 125-ösétől?
sorszám: 44541 (135868)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-11 19:12:34)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-11 19:12:34
Szia!
Az enyém jó hogy eltér, mert az enyém nem is gyári beállítás,;)
Pár helyen eltér a gyáritól..
Írtam is a legelején...DDDDD
S köszönöm, hogy észrevetted.;)
Teknőc
sorszám: 44540 (135865)
(előzmény: KisTSávó, 2012-10-11 18:22:24)

 
 
Perec
válasz erre | email2012-10-11 18:29:32
Fogyasztásban én is otthon vagyok.
A Teknőc által leírt számok jól beállított motorra utalnak és arra, hogy igen jól ismeri a motorját.

A 4literes fogyasztású autók tulajdonosai - akik azért vannak szép számmal - nem akarnak tudomást venni a valóságról. Nem mondom, hogy hazudnak, de a kis dieselek átlaga is 4,8 felett van, a benzinesek 6 fölött és ez az összes szokványos autóra érvényes. A kis Suzuki mesés fogyasztásáról a német spritmonitor.de magyar felhasználói sem tudnak. Átlagosan 6 liter felett az 53 lovas tonna alatti régi swift is, ahogy az 1.1-es Trabi is. Egy két kivétel van: Lupo 3l,Audi A2 TDI 60LE,Prius, stb. Illetve természetesen autósok kb. fele az átlag alatti értéket képviseli, csak nem annyival, mint szeretné.

Nem így a motorok: A benzines autók fogyasztását a GL1800-as Goldwing-gel lehet elérni azonos használatnál. A 600 körüliek diesel autónak megfelelő fogyasztásúak.

Az megint általános érvényű dolog, hogy a köbcentik okozta fogyasztáskülönbség nagyobb sebességnél lecsökken, eltűnik, vagy akár meg is fordul. MZ-nél is igaz.

Mondjuk az én pofámról is égett a bőr amikor a gátéri kútnál megkérdezték menyit eszik az MZ (250). A fogyasztási érték meg pont nem MZ-s gyomornak való volt, sőt szinte vérlázító...
sorszám: 44539 (135864)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-11 04:15:28)

 
 
Pápics
válasz erre | email2012-10-11 18:26:45
Ebben igazad van. Sajnos a kis Ts függetlenül az első lánckeréktől lassú. A forgalom ritmusát kb 90-110 között tudnád felvenni. Akkor is megelőznének, de lényegesen kevesebben. Ezért gondolom hogy ki kéne cserélni egy olyan gépre, ami bírja a 100-110-es utazót. Csak nálam sajnos válság van. Szegény ember vízzel főz, ezért egyelőre marad a kicsike.
sorszám: 44538 (135863)
(előzmény: Jaky16, 2012-10-11 17:59:18)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2012-10-11 18:22:24
Ő úgy értette hogy 5000-es fordulatnál 75nél többet 15-ös láckerékkel nem fog menni, nem úgy hogy képtelen 5000-res fordulatnál többel menni... 16-ossal nyilván 5000nél többet megy. Az imádságos könyvben is 15ös lánckerékkel 5000nél 75-öt produkál, a tied pedig ugyanezzel az áttétellel 80at. A saját igazad bizonyítására a könyvre hivatkozol, de amikor a te motorod paramétere tér el a könyvben adottól (15-ös lánckerékkel 5000nél 80) akkor az nyilván ugy van. Ez nem cáfolás?
sorszám: 44537 (135862)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-11 17:23:09)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-10-11 17:59:18
némi szó kiforgatást érzek...

Na csak hogy tisztázzuk,

Mz TS 125 5000nél(15/48) 75km/h-val megy.
Mz TS 150 5000nél(16/48) 83km/h-val megy.

Na most, az enyémen az utóbbi áttétellel rendelkezik, de volt rajta 15ös is, és tudom mi a különbség...

Ebből máris következik, hogy nem mondtam ellent magamnak...
A haladás látszatával meg arra próbáltam célozni, hogy még ha hű de gyorsan mész is, mondjuk 90km/h, akkor is csak kb. a minimum szintet tudod, egy 4es vagy egy 37es kaliberű úton, ahol még 85nél vidáman rád előz egy bátrabb kamionos.
Most erre majd írhatod, hogy hol én előzök X5-ket hol a kamionok előznek engem, szóval megint ellentmondásba kerültem, gondolom én. :D
sorszám: 44536 (135861)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-11 17:23:09)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-11 17:57:52
Jaja... Igazad van Pápics.;)
Nekem is bevált, igaz,én nem 2 személlyel,de én mázsám miatt jó döntés volt ez!
Teknőc
sorszám: 44535 (135860)
(előzmény: Pápics, 2012-10-11 17:41:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-11 17:55:00
Nekem most 14-es lánckerék van fent.
Lámpától indulásnál nincs ellenfél, de 90-et már csak üveghangon éri el.
Ez előtt 16-os volt fent, azzal 105 volt a vége, 90-nél barátságosan ment, túrázni az jobb, de nem volt olyan virgonc az induláskor, városban pedig az hasznosabb.
sorszám: 44534 (135859)

 
 
Pápics
válasz erre | email2012-10-11 17:41:29
Helló! Én is egy foggal kisebb lánckereket tettem előre, mert gyakran megyünk ketten a párommal. Ahol vissza kellett váltanom emelkedőn, most nem kell. Nem gondoltam volna, hogy 1 fog ennyit jelent. Érezhetően jobb a gyorsulása. Sebességben valamit jelenthet, de ugyanúgy 80-90 között járok vele. Egy hete az alföldön voltunk, na ott nem kellett volna a kisebb lánckerék, de ott meg az "utak" minősége miatt nem tudtunk gyorsabban menni. Közel 500 km-t mentünk, 3.8l-es fogyasztással.
sorszám: 44533 (135857)
(előzmény: Jaky16, 2012-10-11 16:19:15)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-11 17:28:04
Szia!
Jó hogy mondod, Jövőhéten érkezik az elektronikus gyújtásom. Habár a régi megszakítóssal se volt gond, de nem árt korszerűsíteni nekem se, hogy ne legyen később galiba. S ha kissé anyagilag talpra állok, fogyasztás csökkentés lesz, azaz ledesítés, habár ez 30 ropis befektetés lesz majd.
Teknőc
sorszám: 44532 (135856)
(előzmény: Troster07, 2012-10-11 17:00:25)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-11 17:23:09
Nem vettem zokon, de nem értem nálad ezeket:
-5 ezernél sem megy 78-nál többet,aztán még is megy 85-öt is, de ez csak a haladás látszata...stb.
De te motorod, s így te tudod. :)DDD
S ha már nekem nem hiszel,(nem gond) talán így jobb:
Ezért vedd elő a kis szakkönyvet(Hogyan tovább mz?, s ott nézd meg a 9.ábrát, ami A TS 125 típusú motorkerékpár motorjának fordulatszáma és haladási sebessége közötti összefüggés ábrázolása
Avagy a 2. táblázatot: A leggazdaságosabb sebesség tartományok az egyes sebességfokozatokban, km/h.
(Mz motorkerékpár típusonként.)
Ezek jól szemléltetik mind a sebességet(2. táblázat)valamint a hozzá ideális fordulatszámot.(9. ábra)
Tehát 5 ezert jól bírja a ts 125, az pedig 75-80 km/h. S ha kell, bír még egy keveset, De van aki többel is járja, s nem hiszem el, hogy motorikusan a kicsi 70km/h nem megy jobban, max "a haladás látszatát kelti".
De tudod mit, annyival mész, amennyivel akarsz, illetve bír, én elfogadom, hogy te nem tudsz jobban menni.
De ki Kérdőjelezte meg elsőnek ezt: 15-ös lánckerékkel 5 ezret forogva elérem a 80-at, -szerinted ez nem létezik. De legyen, ahogy írod, nem létezik, mert te jobban tudod, 5 ezer alatt megy csak a kis mz. Én elfogadom neked.
A többi csak látszat, mint mikor X5-öst előztél 85-tel, mert az is "csak a haladás látszatát keltette."
Bár ezzel a sztorival megint saját magad cáfoltad vele, szerintem.
De biztos hogy igazad van...DDDD
Teknőc
sorszám: 44531 (135855)
(előzmény: Jaky16, 2012-10-11 16:19:15)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-10-11 17:00:25
A mai napon 410km-t tettem meg az Etz-vel.Tegnap tettem rá a frissen elkészült Gyula-bá féle gyújtást.Tökéletesen működik, a fogyasztásom 90-100 km/h-nál 4,3 lett, eddig ez 5 volt, de csak 90-nél.
Senkit nem akarok rábeszélni a gyújtásra, de aki eddig hezitált a dolgon annak csak ajánlani tudom, minden passzol, korrekt leírás, egyszerű szerelés.
http://www.youtube.com/watch?v=Q68u7zM4AI0&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=qiYDVIW0HqY&feature=plcp
sorszám: 44530 (135853)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-10-11 16:19:15
valószínűleg a megfogalmazás volt rossz, a szét esést én úgy értem, hogy olyan mint egy simson, ha sebességet akarsz akkor forgatni kell rendesen, 5000nél sem tud 78nál többet menni, engem ez zavar, hogy a motor bőg, rezeg stb. és mégsem halad.
Ne értsd félre szoktam vele 85tel is menni ahol ugye már 5000 felett forog 16al is, de az más mert akkor tudom hogy azért fog zsibbadni a kezem, meg azért lesz szép kerek fogyasztásom, mert a haladás látszatát akartam kelteni, mert ugye így is mindenki kikerül, bár a múltkor a 4 sz. főúton ráelőztem egy X5ös bömösre 80nál, éjszaka!, volt máj növekedés rendesen. :D

Egyáltalán nem bántódtam meg, szerintem inkább Te vetted egy kicsit zokon,mint általában, mikor ezek a dolgok szóba kerülnek.
sorszám: 44529 (135852)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-11 14:19:47)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-11 14:19:47
A végét én se értem mit akarsz kihozni? A 15 avagy 16-os a lánckerék okozta seb különbség kb 5km/h.
Az pedig te is észleled, hogy hegyekben,emelkedőkön jobb a kisebb lánckerék, -ahogy az elején írtad. Én pont ezért hagytam elől a 15-öst, nem sok, tudom, de több a semminél...
Hogy ott neked a kis ts-ed, 70km/h-nál, 15-ös lánckerékkel majd szét hullik, az már szerintem nem a seb./fordulat, és nem a meghajtás ott a gond.
Ott magával a motorral van hiba, vagy karbival (keveset kap).....
Ez tuti. De semmi köze a meghajtáshoz.
Hogy a kis ts 4700/min közelében szét akar esni, az baj. Nagy baj.
A fordulat/km és lánckerék közötti összefüggés a végén- na azt értem, sőt egyet értek vele.
Terhelés: széteső motorral és 210kg-os terheléssel is átmentem már Mecseken, mikor még 125-ös volt.
Tehát fogalmam sincs, hogy ott mit szeretnél kihozni ebből.(???)
De nem is akarlak megbántani vele, s bocsi, ha mégis sikerült.;)
Teknőc
sorszám: 44528 (135851)
(előzmény: Jaky16, 2012-10-11 11:54:49)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-11 14:06:37
Akkor ezt én értettem félre,...;)
Teknőc
sorszám: 44527 (135850)
(előzmény: Atilla, 2012-10-11 09:43:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-10-11 12:09:57
4T kevésbé pörgős áttétellel általában kevesebbet fogyaszt. 2T-nél lehet, hogy a pörgősebb áttétellel eszik kevesebbet adott tempónál.
sorszám: 44526 (135848)
(előzmény: szsrobert, 2012-10-11 11:59:11)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-10-11 11:59:11
Igen.
Az egyik titok, hogy 60-70-nel megy.
A másik, hogy magasabb fordulaton pörög, és 4000 körül jobb az MZ motor hatásfoka, mint 3000-nél.
sorszám: 44525 (135847)
(előzmény: Keri, 2012-10-10 09:23:45)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-10-11 11:54:49
ajaj megint fogyasztás, a kedvenc témám... :D
Nekem stabil 3,2ből kijött a TS mire elszaródott a karbim teljesen... tavasszal volt jó utoljára, akkor 2,8ből eljárt 70-80al, mindenhol húzott, bejött meleg fel is borult az emésztése rendesen, hirtelen alul sok lett fent meg kevés, azóta nincsen arany középút... most egy 24es siber van a 22es karbiban, benzinszint gyakorlatilag nincs, a főfúvóka 100as, viszont néha elgyengül a lelkem, egyszer felmegy ugyanott a dombon 80al másszor meg nem, nem igazán értem...valószínűleg a benzin fogy ki a karbiból időnként...

Viszont a Teknőc, a gépeden még mindig nem értem a 15 lánckereket, az enyém vitt már közel 170kg is de a 16sal sokkal kellemesebb volt, 15el 70nél már majd szét hullik hangja van ugye pörög is vagy 4600at, 16al ez meg van 4200nél, egész más világ. :D
sorszám: 44524 (135846)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-10-11 09:43:38
Most esik le, hogy te ezeket arra írtad, hogy milyen hihetetlenül keveset fogyaszt az MZ-d.
Én meg arra reagáltam, hogy nem is eszik olyan vészesen sokat.
sorszám: 44523 (135842)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-11 04:15:28)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-11 04:22:19
Zsír!;)
Akkor hamarabb is jössz érte?
Szólj, mert nekem nem olyan egyszerű az életem. Életem 80%-át munka teszi ki,
nem olyan egyszerű elszakadnom.
Teknőc
sorszám: 44522 (135839)
(előzmény: creationmz, 2012-10-10 23:23:53)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-11 04:16:44
Henger- egyről beszélünk itt..;)
Teknőc
sorszám: 44521 (135838)
(előzmény: Keri, 2012-10-10 21:16:06)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-11 04:15:28
Akkor a Hogyan tovább? Mz Szakkönyvből nézve ts fogyasztás:(Tüzelőanyag fogyasztás)
ts 125-ös: 2,3-3,6L/100km.
ts 150-es: 2,4-3,8L/100km.
ts 250-es: 3,5-5,5l/100km.
Az enyém most ts 150-es, ugyebár?
Nos, mint írtam, túrafelszereléssel, bő 120 kilóval terhelve, szerintem normális érték a 3,8l környéke,(80km/ seb. tartva 100km-en) de a szórás értékeim is volt már 3, 4 és 3, 9l/100km.. A könyv szerint is, még reális érték a 3, 8. Persze, nem ekkora terheléssel nézték.-Szerintük a vezető 75kg, én mázsa vok csak a példánál maradva.Erre jön még a többi súly. S ha nem húzom annyira, (kisebb gyorsulással-kisebb dinamika) akkor 3,5l/100km a fogyi.
Hasonlításnak meg ennyi értelme van,
(250cm3 és 150-es közötti hasonlítás) egy másik példa is jól példázza:
Az hogy meg most neked a 250-es 80-nál mennyit eszik, ez pont olyan, mint az enyém meg 50-nél jobbat produkál mint legtöbb átlag, gyári 50cm3-is simó fogyasztása...
Tehát nincs értelme egy kétszer akkora motort összehasonlítani, még akkor se ha 2T. De simán elhiszem, hogy annyi, azzal nincs is gond. Csupán hülyeség a két olyan motort összehasonlítani, ahol se cm3, se nyomatékban, sem teljesítményben nem azonosak. Szerintem.
A másik a suzi: ja igen, egy autó, négy kerék, 4T, literes motor, könnyű váz.
Simán lemossa fogyi értékét nézve a motorok nagy részét. Az mz-éket főleg, még a negyedliterest is jócskán...nem?
Nos, ez sem volt a legjobb összehasonlító alap. Szerintem járjunk kerékpárral, mert annak csak kalória fogyasztása van..Ez a tuti.
Kb. ennyit a felhozott példák ésszerű összehasonlítási alapjáról.
Teknőc

Teknőc
sorszám: 44520 (135837)
(előzmény: Atilla, 2012-10-10 21:05:15)

 
 
creationmz
válasz erre | email2012-10-10 23:23:53
Henger már furatáson, hétfőre van meg :)
sorszám: 44519 (135836)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-10 19:51:28)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-10-10 23:06:39
*Megtett km-km óra állás-fogyasztás-tankolt benya
sorszám: 44518 (135835)
(előzmény: VGGábor, 2012-10-10 23:05:15)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-10-10 23:05:15
316 44420 3,2 10,11
318 44738 3,4 10,81
320 45058 3,1 9,92

Hát én ezt nem tudom, akkor szar a fordulatszámmérőm, mert 80-90nel szoktam gyakran járkálni. Nyáron is egy YBR 125el mentem, kérdeztem h mennyi volt szerinte a tempóm? -85-90. 5000 körül, tán picit fölötte enyim megy annyit (90), óra szerint biztos, de lehet majd csinálok egy onboardot.
*a táblázat valamelyik sorában bennevolt az egy évvel ezelőtti szolnoki út is, ott is tuti megvolt a 85-90, egyik tag ezen eléggé ki is akadt.. :)
sorszám: 44517 (135834)
(előzmény: Keri, 2012-10-10 09:23:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-10 21:16:06
Annyira nem hihetetlen, de tényleg sokat fogyaszt.
Nekem a 150-es hengerrel van ilyen fogyasztásom, 125-össel barátibb volt...mondjuk általában csak az 5000 feletti fordulatról van adatom :D

sorszám: 44516 (135831)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-10 18:58:41)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-10-10 21:07:22
egyébként miért van ezzel gond? 90-nél az 1200-as Suzukim is 4-et eszik...
Meg a barátnőm autója is annyit eszik vegyesen.
sorszám: 44515 (135829)
(előzmény: Atilla, 2012-10-10 21:05:15)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-10-10 21:05:15
Az jó, 80-nál annyit eszik, mint egy 250-es. :-)
sorszám: 44514 (135828)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-10 19:51:28)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-10 19:51:28
Ja, a gépemet már sokan látták velem Répáshután és Kunfehértón is.
A Kunfehértón legelöl igyekeztem, bő 80-as utazóval, ezt szerintem sokan megerősítik...
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=59129&cmd=pic&id=787021
http://www.szocimotoros.hu/hu/galeria/220
Utolsó kép...
http://www.szocimotoros.hu/hu/galeria/220
A 8. kép...
Általában 120-130 kg terheléssel használom. Ez túracucc+ én vok összesen.
(Sajna, de igen, ilyen kövér vok)
Teknőc
sorszám: 44513 (135825)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-10 18:58:41)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-10 18:58:41
Tudom, hogy én ezzel most rendes bilit borítok:
„-Csapágygolyó csap a pangó vízbe!-” ;)
s elnézést mindenkitől ezért előre is...
MZ TS 125-ös, gyári értékek,(pl lánckerék-15/48), kivételek:
56-os, DDR henger, 125-ös hengerfej, utángyártott etz kipuff.
4 .sebesség fokozatban végig nézve, saját méréseim alapján.

f(/min) seb.(km/h) fogyi(L/100km)

3 ezer ~55 2 - 2,2
4 ezer ~70 3,2 - 3,6
5 ezer ~80 ~3,8
Nem néztem ~90 ~4,5 (sok!!!)

Tudom, hogy sokan nem hiszik ezt el,
De(!) ezt mérem már 2 éve folyamatosan.
Teknőc
sorszám: 44512 (135823)
(előzmény: Teknőc, 2012-10-10 17:26:01)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-10-10 18:34:34
Tudom, hogy kicsiről beszéltek! Azért írtam, hogy amit adatokat megadott, azok a nagy TS-hez stimmelnek, nem a kicsihez. :-)
sorszám: 44511 (135822)
(előzmény: Keri, 2012-10-10 15:18:23)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-10 17:26:01
Mindkettő van neki, de kicsiről beszélt az előbbiekben.
Azaz a ts 150-esről, 16/48-as lánckerékkel.
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=59129&cmd=pic&id=787020
A nagyot, a ts 250-est, most csak Attila hozta szóba.
Teknőc
sorszám: 44510 (135820)
(előzmény: Keri, 2012-10-10 15:18:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-10 15:18:23
neki kicsi van...vagy nem?
sorszám: 44509 (135818)
(előzmény: Atilla, 2012-10-10 11:17:12)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-10-10 11:17:12
Gyári áttétellel a nagy TS megy kb 4300- nál 90-et.

sorszám: 44508 (135817)
(előzmény: Keri, 2012-10-10 09:23:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-10 09:23:45
Na ez a titkod, nem megy 90-et, mivel ott 6000-et forog :)
4-5ezres fordulaton 60-75-öt megy kb.
Ott meg teljesen hihető ez a fogyasztás.
sorszám: 44507 (135816)
(előzmény: VGGábor, 2012-10-09 21:50:21)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-10-09 21:50:21
Én általában nem forgatom túl 5000en, városban 3.ban 50nel járok (4000), országúton meg 70-80 néha még 90 (4000-5000) is, és tartja a 3.0-3,1 literes fogyasztást. :) Gondolkodok hogy állítani kék rajta hogy jobban ugorjon, de mindig lebeszélem magam.
sorszám: 44506 (135806)
(előzmény: Pápics, 2012-10-09 20:27:01)

 
 
Pápics
válasz erre | email2012-10-09 20:27:01
Többek szerint, normál használat mellett 2.5- 4l/100km a fogyasztás kis Ts- nél. Nekem 2.8 volt a legkevesebb, de azt nem nevezném normál használatnak, inkább csak poroszkálás volt. Nekem általában 3-4l/100, de 80-90 között húzom neki.Nekem hihetetlen normál tempónál 1.8 l-es fogyasztás. Habár az a kérdés, hogy kinek mi a normál tempó.
sorszám: 44505 (135805)
(elözmény: Pápics, 2012-10-08 20:44:14)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-10-08 22:29:02
Utoljára még 10e körül volt az MZ vizsgája az Autóklubnál. Majd rákérdezek, úgyis be kell menni a matrica miatt.
sorszám: 44504 (135792)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-08 21:25:37
Én itt vizsgáztattam:
http://www.autohelpcentrum.hu/

Mozaikban olcsóbb, csak nem volt időm kivárni.
sorszám: 44503 (135790)
(előzmény: szsrobert, 2012-10-08 21:14:18)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-10-08 21:14:18
Állítólag motorra is annyi.
sorszám: 44502 (135787)
(elözmény: Pápics, 2012-10-08 20:43:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-08 21:05:22
Szerintem is kamu.
sorszám: 44501 (135784)
(elözmény: Pápics, 2012-10-08 20:23:02)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu