:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
60 cm! :-)
Ha nem lennél természetellenesen magas, akkor is teljesen inkompetens vagy a témában, mit tudod te milyen az üléspozíció egy MZ-n. :-)
Oké,hogy 180cm magas vagy,de a lábad ebből 60cm!!
Vicces az volt amikor a 190centis haver felhajtogatta magát a 125-ös CBR-re :D
Neki tényleg görnyedni kellet.
Szerencsére a civil motorja egy Honda Transalp, azon elfér :)
180 magas vagyok, 44-es lábbal. Szóval tök átlagos.
De tudom hogy vannak olyan mutánsok, akik ennél lényegesen magasabbak... :-)
Ha előre dőlsz, akkor meg lényegében összegörnyedsz...
Én még kiegészíteném ezt az ETZ-n egy majomhinta kormánnyal is, hogy tökéletes legyen. :-)
Ha hokedlin kinyújtod a lábad előre és hátradőlsz akkor hanyatt esel :D
Nem ETZ-vel kell chopperesdit játszani mert nem áll jól neki :)
Amúgy meg egyértelmű hogy mi a megfelelő pozíció:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/64/5d/4a/645d4ad8db291fa30810d500a269a5da.jpg
Ja, ha Pestre megyek én is lehajtom a hátsó lábtartókat és néha azon pihenek.
Akkora lábakat én is hátrébb tenném ,de egy rendes láb előre kívánkozik, hogy tudjon pihenni.Ha hátra tenném a lábam leérne a cipőm orra!
Meg gondold el minden bogár berepülhet a nadrág szárába, és meg sem áll a t..ödig :D
Értem én a chopper karosszék feelinget, de ahhoz nem jó egy hokedli.
Szerintem ezt nem veszik váz módosításnak, csak egy keret.
Viszont érdekes, hogy én mindig hátrébb akarom tenni a lábam az MZ-n, mert nekem úgy lenne kényelmes. Ez, hogy elöl a lábam, azon semmi súly, a teljes súlyommal a seggemen ülök (még a lábam súlya is a seggemet nyomja), az szerintem baromi szar lehet.
Ha okosan csinálta akkor semmit.
Utólag felcsavarozott keretnek tűnik, amit gyorsan le lehet venni.
Biztos kényelmes lehet. A műszakin vajon mit szólnak hozzá? :)
Ecsém... Bölcsővázas cslóóper etkó 😂
Biztos lehetsz benne hogy ez nem gyári.
Köszi, nézem. Közben találtam egy etz hirdetést, amin a motorra utólag felszereltek egy plusz első lábtartót, ami előrébb van és hosszú távon biztos kényelmesebb. Szabályos ez, vagy gyári tartozék volt?
http://www.jofogas.hu/nograd/Mz_etz_125_elado_48198982.htm?first=1
Akkor hol vegyek olyan bukót, ami max 30ezer és jól is néz ki?
A shox-ból nem vennék semmit. Elég túlárazott minden.
A zaj engem sem zavart eddig, csak ezzel az olcsó (18ezer) Lidl bukóval, mert nagyon zúg. A régi g-rex valamivel halkabb és van olyan fejtartás, ahol teljesen megszűnik a szélzaj, de a lidl bukóval még olyan pozíció sincs. ráadásul 1.8 kg, ami szerintem fél kilóval több az ideálisnál. ismeri valaki ezeket a Jet Stratos bukókat? http://www.shox.hu/jet-stratos-bukosisak/?p=2181470000M00L
Én sem. Szépen átírattam a forgalmiban, törzskönyvben, műszaki meg anyám tyúkja és ott mondta a vizsgáztató ezt :)
Mondjuk eleve cserélni kellet a forgalmit is, szóval nem járt plusz költséggel csak némi utánjárással.
:)
bár a zaj engem nem zavart sose..
DDDD
Teknőc
hopplá..
blokkcsere..
ezt nem is tudtam..:)
Teknőc
Akkor Nolan n86 az a legmegfizethetőbb csendes sisak.
Hát azért van :)
80-at még a 125-ös is megy tartósan. Pár óra alatt én is kifáradtam a zajtól...a motorhangról nem is beszélve :D
Mz-n nincs olyan sebesség hogy a szélzaj legyen a fő szempont, elhiszem én hogy túra, nyugalom stb... Inkább a sharp honlapján keress olyan bukót ami olcsó de 5 csillagos a töréstesztje.
Van jópár megfizethető 5 csillagos.
Pl a caberg-ek. Különben a kicsit drágább sisakokból a nolanok kifejezetten csendesek. Legutóbb marushin 999 sisakot vettünk wombival. Mz-n simán jó a zajszint a 24h-n nem fűldugóztunk. 1100gr!!! és pesten vettük 40e ft-ért boltból. Van ettől olcsóbb sisakja is a marushin-nak bátran ajánlom. De bármit is veszel először sharp tesztnek nézz utána azt javaslom
Én is régen vettem bukót, így nem tudom mi a piac állása, de a füldugó nem megoldás?
Én a Grex-el azt használtam hosszú távon.
1. Nem megy bele
2. Nem kapsz rá rendszámot ha mégis belerakod.
3 Egyszerűbb 250-est venni, mint belefaragni.
Típus azonos blokkcsere viszont meglepően egyszerű, főleg hogy manapság már nem számít fődarabnak a blokk, így ha véletlenül megsérül a motorszám, akkor sincs semmi, mivel csak a váz szám amit papírozni kell az únióban...csak ezt nem szeretik hangoztatni a hivatalokban.
Főtengelyt amúgy fel lehet újíttatni. ETZ-hez vannak tűrhető minőségű alkatrészek.
Sziasztok! 125-ös Etkom letérdelt (elkopott a főtengely csapágyak alatti része). És elgondolkottam a blokk cserén. a 250-es blokk belemegy egy az egyben? generátor, gyújtás kábelezés stimmel (jeladós gyújtásom van)? lánc? Esetleg valakinek jó állapotú bontott 125-ös főtengelye? Köszi előre is a segítséget!
Sziasztok! 15 éve vettem egy grex sityót, akkor 29ezer pénzért, egy kis vagyon volt nekem. Szuper, de már kikopott a belseje, ezért szeretnék venni max 30ezerért egy új bukót. A feleségem nemrég vett magának egy új bukót a lidl-ben 15ezerért. Majdnem 2 kiló, nem hallom benne az etz hangját, viszont annyira szélzajos 50 felett hogy zúg tőle a fülem. Nem baj, neki jó lesz a kis robogóra. Tudtok Pesten vagy Vác környékén olyan boltot, ahol sok bukósisak közül lehet válogatni és felpróbálni? És a bukók szélzajosságát szokták mérni valahogy és jelezni a papírjában?
Ez itt nem az apróhirdetési rovat. Kérlek ott hirdess, vagy a következő alkalommal töröllek.
sorszám: 48551 (145739)
( előzmény: pandagyik_01, 2016-08-16 17:09:09)
https://get.google.com/albumarchive/102100290668585695503/album/AF1QipORR-QyZpTX7-G4NSRhvhX7whiLFu2J2yTmtt2e
Ami a képeken látható eladó.
Egyben 40.
Külön is akár posta megoldható.
Csütörtökön megyek Pestre.
Bármi kell: endre.horvath@gmail.com
haligali
bocsi, próba...
Már megint nem enged hozzá szólni, csevegőbe próbáltam már 5 esetben..
Teknőc
Én is így gondolom, köszönöm!
30ezerből a komplett generálozás megoldható, csapágyakkal együtt.
Tábori volt az a szaki? :D
http://www.paldugattyu.hu/
Itt csinálnak olcsóbban, szerintem.
De 58-as még boltban is kapható.
http://futarmotorosbolt.hu/product_info.php?cPath=41_409_405&products_id=1477
Sziasztok!
A könyv szerint a 150-es etz-be 58-ig lehet túlméretes dugattyút rakni. Egy szaki azt mondta, hogy az már nem standard méret, nem lehet kapni csak csináltatni 30ezerért. Tényleg így van?
A szocimotoros.hu címem már nem működik a szerver költözés óta.
keriszoci01@outlook.hu -ra írj.
Szomorú, hogy nincs rá lehetőség...
Írtam email-t
Ha Borsodban jársz van egy beton kemény talpas 350*18-as gumim jawa felnin egy sörért a tied lehet :)
:( kidobtam pár éve. Volt egy oldalkocsis gumim, olyan kemény és talpas, hogy levegő nélkül és magában leállítva sem dőlt el :)
De majd megnézem hátha van valami széles gumi még ami ált 10 évet a pincémben, azok már elég kemények tudnak lenni :)
Nekem az oldalkocsisra kell idén gumit venni.
A tapadás lényegtelen, hamarabb áll fejre mint megcsúszik. Ráadásul a szóló motorhoz képest a Mitast is marha gyorsan eszi.
Nem tudtok valami bakelit gumit, ami bírja?
Az Orosz gumik jól bírták, de már nem találok olyat sehol.
Sajnos nem.
Már pár éve nem voltam, pedig tavaly kiváltottam a licenszet is.
Motor versenyre felkészítve, néha megjáratom, de arra nem volt időm hogy kimenjek vele pályára egyedül.
Volt fent a versenyen Hátul k65 is elől végig mitas. Jobb volt a heidenau. :)
Egy félig használt rsw szettet mi is kipróbálnánk
Még mindig pálya etz-zel?
A Mitas az jó gumi, főleg frissen, és főleg utcai/túra motorozásra. Én szerettem. Lábtartóig döntöttem én is minden motoromon (Jawa350,ETZ250,TS125)
,de kb. az alap kiépítésű szoci motorok ahol még jó. Többet nem szabad várni tőle, mert felhúzott lábtartóval már csúsztam is ki vele. Viszont 24 órás versenyeken nem a mélyre döntés a lényeg, ott Bambiék azért szeretik, mert tartós...és gondolom olcsó.
Ha a mélyre döntés a lényeg, akkor egy alap Heidenauval is sokkal kellemesebb már motorozni, RSW meg tényleg olyan hogy akkor csúszik meg ha kiemel valami a tapadásból. Kis TS-re én az ETZ-ről levetett RSW-ket szoktam pakolni, így városi motorozáskor a gumi nem korlátozott :)
Hát az mindenkinek. A kis TS-t nem a kényelmes ülése miatt szeretem én sem :D
Szia!
https://www.sportmotor.hu/album/Ys3-FAYTeam
Régi már a galéria, de hátha segít.
Úgy emlékszem a hátsó kapaszkodó csavarjait használtam és fúrtam a segedvázba egy-egy furatot.
A motor nagyon kezes volt, rengeteg van benne még ezekkel a gumikkal is, hát még jobbakkal... A kipu könyököt nem volt időnk módosítani ezért a rezó sem került fel és gyakran leért a kipu is, volt belőle perec is. Idén lesz módosítva még a lábtartó és a kipu is.
Levágtunk belőle meg fel is húztuk. De sajna még nem elég, nagyon székes az ülés pozició nekem.
Mitas...akkor szép döntés volt :)
TS.el én nem nagyon döntögettem, mert nagyon hamar leért mindene, de gondolom ti felhúztátok a lábtartót kiput.
Normális motoros ruhában nem nagy dolog az esés :)
Na meg így ledöntve eleve nem esik nagyot az ember, ha csak csúszik.
Akkor van gond ha valami útba esik és nekicsapódsz, vagy leakad, és átdob a másik oldalára.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|