:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hi!
Milyen következtetést vonjak le abból hogy a kuplungbowden kimenetnél jön az olaj a blokkból?
Abból hogy a blokk közepén hosszában is jön, már kikövetkeztettem hogy trehányul lett összerakva a két blokkfél. A kérdés az, hogy mire kell ügyelni ha kevésbé trehányul akarom összerakni?
Azért Jürgenék tényleg tudtak valamit. Lóg a főtengely mint a lajhár farka, a gyújtás beállíthatatlan, orrán-száján dől ki az olaj, de úgy megy a gép mint az atom.
Hello!! na megveettem első etz met! 89- es metálkék etz!!!
tudnátok vmit tuti ötletet,a tank kimosásához (rozsda) a kavics rázáson kivül?
köszi!
Szia Dino!
Sajna nekem nincs már meg, de ha összefutok haverokkal, akkor Őket is megkérdem.
Bocsi, hogy ilyen későn válaszoltam, de csak ma jöttem vissza Győrbe.
Sziasztok!
Még sok olyan kellemes néha napsütéses 7végét mindenkinek, mint amiben nekem volt részem múlt 7végén! Had gyűljenek a kilóméterek!
Én inkább az otthoni keverést javallom 1:50-re! Sokan mondják a szintetikus olajakat, én méregdrágának tartom! MOL Sprint 2T megteszi!
Üdv: TiB
Éljenek az ETZ-k!
Amúgy nyugottan járj 1:40-el, max jobban füstöl. (nem tom már ki írta)
Talán NEM kéne ennyire elfogultnak lenni.Láttam én már olyan MZ-t, hogy inkább egy IZS-t választottam volna helyette.
Egyébként meg minden motor olyan, amilyen a gazdája.
A beképzeltségről inkább nem írnék semmit.........
Helló, mindenkinek!
Kb. egy hónapja motorozom csak.
Van egy 14 éves 251-esem.
Még csak kóstolgatom!
Arra volnék kívácsi, hogy 1/40-es keveréket használok, másfélét mifelénk nem lehet kapni. Érdemes-e keverni 1/50 keveréket, vagy használjam nyugodtan a 40-es keveréket? Mi a különbség?
Előre is kösz!!!!!!!!
Na, na!
Ne kezdjük el megint!
Személy szerint rühellem a Jawa-kat, de ha jól meg vannak csinálva, és 12V -osak, akkor mennek azok rendesen.
Kulcskérdés a gyújtás, éa a karbi mellett a főtengelyszimmeringek minősége.
Mindenestre nincsenek olyan üzembiztosak, mint egy 250/1-es vagy egy ETZ az tuti.
Éljenek az MZ -k :)
Azért ez túlzás.
én is ETZ-s vagyok, de a haverom jawa-ja is kemény gép. 130 felett megy (az én etz-m 4-ben 110-et, 5.-ben 100-at megy végre), a nyomatéka brutál az mz-hez képest, és kivisz a világból szerelés nélkül (mondjuk azt az mz-m is megteszi már).
De talán az egy gyári hibás jaffa, én maradok az mz-nél. Egyenlőre. De később sem jawa-s leszek...
Gexxx
Jawa -val soha sz életben nem fogsz még egy személyel sem 130-140-között menni. A vége leges legjobb esetben 125km/h. Rengeteget kell szerelni, mindíg szarozik a gyújtása. Egy nagyon jó barátomnak van egy 350-es, kevesebb ideje van meg neki mint az én 251-esem, és kb. 10szer többet szereltem az övét mint az enyémet. Az egyetlen előnye a brutális megjelenése, amúgy szerintem elég hulladék. Ja és legtöbb Jawa-s roppant beképzelt mocija teljesítményét illetően. Ne Jawa-t vegyél!!
Rakott bele 1-2 alkatrészt más motorokból Pl.:Karbi,henger stb.
+ a súlyából is lefaragott kb.:15kg.
És sok mást amit nekem sem mondott el.
Nem, így jár akinek annyira lóg a főtengelye hogy nem lehet rajta az előgyújtást beállítani, ezt nem csinálja meg, ráadásul az alapjáratot is annyira vékonyra veszi hogy képes a forgásirány
megfordulni egy gázfröccstől.
Legalábbis én ezzel magyaráztam a jelenséget.
Találtam néhány kétütemű tuning leírást, hátha érdekel valakit.
http://www.eric-gorr.com/twostktech/twostroketech.html
http://www.tsrsoftware.com/index_2.html
http://64.233.183.104/search?q=cache:rXR4bmKoY4oJ:www.fatbaq.com/RS125_dispellingmyths.doc+two+stroke+tuning&hl=en
Ja, így jár, aki lejtőn felfelé áll meg ;)
És mit tett a haverod az ETZ-jével hogy
az ennyire megerősödött?
Más:
Tudjuk-e, hogy az ETZ hengerében mikor
milyen irányba áramlik az anyag?
Gondolom a Jürgenek ezt alaposan átgondolták, maradt fenn róla valami infó, vagy van itt valaki aki ilyen mély ismeretekkel rendelkezik?
Más:
Én sem hinném el, ha nem velem történt volna. Befelé jövet jólnevelten megálltam a pirosnál. A motor alapjáratban ketyegett, nem állt le. Amikor betettem egyesbe, elindult. HÁTRAFELÉ!
Csao Mindenkinek!
Szeretnék segítséget kérni abban, hogy Vajon mi a Lóizé baja lehet a 150es ETZm kuplungjának? Minden ki van rajta cserélve. Talán a hézagolás nem megfelelő, vagy nem jól állítottam be? SEGITSÉG!!!!! Elöre is köszi.
Hogy mi került majden egy millába? Hogy megcsináltassa az ETZ-jét?
Bocs elírtam!
Szóval 90000huf-ba kerül és dupla annyit eszik!
Haverom is megcsinálta az 250/1 volt
(street gép) Kb.:90000huf-ba kerül
és dupla annyiba kerül.
De harmadikba simán feljön egykerékre
És olyan kompresszió van benne hogy alig lehet berugni a betolásról meg álmodni sem lehet.
Ha jól tudom akkor írni kell egy papírt a kölcsönadásról Aláírással stb.
És ezt kell bevinni az okmányirodába.
Legalábbis nelem így mondták de én a megszokottnál döntöttem mert az tisztább.
A megszakítótólitt plussz jön "szaggatva". A negatívot szakítsd meg, ami a trafóra megy.
Szia!
A kistarcsai bontoben komplett Hall jeladós gyújtás 6000HuF volt. Kb. 2 hete.Én soknak találtam,de nem tudom mennyi az új. :-(
Igen, így teszem, de nem a legjobb móccccer.
Már hogyne bírná az MZ a tartós 140-et? :-)
Mondta, hogy autó mögött lenne, márpedig utánfutón jól bírja! :-)))
A 180-as végsebességhez pedig kb. 55 Le kell... utazónak a 80 lovasoknak esik jól. Jó tuningolást. :-)
Hogy kell leállítani???
Leveszed a gyertyapipát róla.:)))
160-180?! ezt meg hogy' csináltad???
Normál körülmények között egy TZ eccerűen nem megy 130-140-et, ha fene fenét eszik, akkorse! Tartósan meg felejtsd el végképp! 100-110 tartósan fogjuk rá, hogy normális!
Üdv: TiB
Kecskemét mellől... nem kevés de kocsival képes vok majdnem egy húzomra lenyomni... :)) de ez nem érdekes, legfeljebb megállunk többször is... hanem h ha kocsi után megyek ne kelljen miattam 110-120 körül "tötymörögni"... :)) Szerinted egy ETZ251 bírja a tartós 130-140-et? és nem kell napokat szerelnem? Jó, mondjuk ez nem fordulna elő csak évente kb2 alkalommal, h kimegyek amúgy közúton járnék vele...
És ha mégis illetékköteles,akkor azt kinek kell fizetni?
----Más----
lehet, ez itt off, de a szimót nem lehet leállítani, mert el lett kötve a gyújtás. Hogy müxik a gyújtásleállítás? Szimplán fölre kötéssel, vagy megszakítja az áramkört? Most, hogy gondoljkodok, az előbbi, mert az áramot csak akkor tudná megszakítani, a tekercs kimenetére, a gyertyakábelre lenne kötve. Vagy ha meégse akkor hogy?
Futár Peti annyit kér a hall jeladóért, amiből egy fél motort tudnék venni. Milyen alternatív lehetőségek mutatkoznak?
Szerintem ha arról van szó hogy egy ETZ-n vagy egy speed motoron kell azonos időt ülni, akkor az ETZ sokkal kevésbé fárasztó. Szerintem elég jól kitalálták ezt a jürgenek. Igaz, hogy adott úton az eltöltött idő nem azonos...
Tehát végeredményben igazad van. Ez viszont felveti azt a kérdést, hogy milyen lehetóségek vannak a futás stabilizálására. Most 130-140-nél még nem vészes, némi bizonytalanság van benne és kész. De mit tudok csinálni ha annyira feltuningoltam hogy 160-180 lesz a vége? :)
Mennyi az a tervezett ausztriai út km-ben? Mert ha Soprontól kell lenyomni 100-150 km-t, az szerintem még járható is lehet, de pl Baktalórántházától biztos hogy nem leányálom.
én úgy tudom, hogy a kölcsönadási szerződés nem illetékköteles
Kölcsönadási szerződésnek hívják és csak 4000huf
A 23000huf helyett amit én csak az átírásért fizettem:((
Tud valaki vmit arról, hogy van valami olyasmi, hogy örökhasználtra odaadja a tulaj? Haveromék a Ladával tették ezt.
Az átírást felemelték 15Ft/ccm-re.
Azért az a 130-140 két személlyel, egy Jawan vagy Mz-n rohadt fárasztó lenne Ausztriáig még ha bírná is a gép. Ehhez már másmilyen motorok kellenek...
Talán lesz, aki azt mondja, húzzad nyugodtan, de sztem ilyen tempóhoz már érdemsebb egy nagyobb, 4T vasat venni. Ha sokat jársz, a fogyasztáson is spórolhatsz, és tartósabb is lehet.
Ha mégis keleti, akkor ezt a tartományt már inkább csak a Jawa bírja (ha jó), bár én nem járnék vele 110-120 felett.
A "jawa" szó is tabu ebben a topikban h semmi reakció? :)
Még érdekelne, h igaz-e a hogy a Jawákkal több a probléma? mert úgy tudom azok gyorsdabbak... fontos lenne, mert amiköor ki-ki járnék Ausztriába, nem volna rossz, egy tartós 130-140 akár két emberrel... vagy egyéb ötlet? (az autón kívül)
thx Sági J
Nyugalom, tisztában vagyok a réteges öltözködés előnyeivel. Reumám már akkor volt, amikor még nem is motoroztam, de még motorozás közbeni lehűlésból kifolyólag nem jött elő egyszer sem.
Hogy legyen némi információ is: a térdvédőt (a v2.0-ás már nem coca-colás palack, hanem 110-es PVC cső) egy polifoam szivaccsal bélelem, amely a térdvédőt tartó zseb mellett is folytatódik, és felfelé combközép felett van vége. A nadrág ami ezt az egészet tartalmazza már eleve bélelt, és a napközben hordott farmernadrág fölé veszem az egészet. 10 fok felett nem használható ez a viselet, pedig eléggé melegszerető vagyok. Ha majd jönnek a hidegek, ezt a térdvédődesign-t még tökéletesíteni fogom, a tervek már megvannak;)
Egyébként munkábajárásra használom a motort. Ott áll a garázsban a BMW 318i is, de azt csak akkor veszem elő ha a családot kell fuvarozni.
Tudtommal 14-es lánckereket nem lehet kapni.
15 125-re
16 150-re.
A többi lánckerék elég drága, de ezek is 1200-ba keülnek.
Átírás helyett eredetiségvizsgát akartam írni (13000)
13 ft/ccm (1800 valamennyi volt)
Új forgalmi is kellett, meret régi volt, meg törzskönyv. Ez kb 8000 volt
Így jött ki az kományiroda 10000.
Az őszinte szó elé tedd azt is,hogy fogadd.
Nos komám az a helyzet,hogy én pesten csak dolgozom,de nem itt lakom.No mármost mivel nem akarom a mocit télen a szabadon hagyni,kihasználva a most kialakult hőmérsékletű időt,és a két szabadnapomat,gyorsan lenyomok vagy 250 km-tert,amíg haza nem érek szeretett szülőföldemre kazincbarcikára.A holnapi induláshoz már minden elő van készítva,így holnap haza is tiplizek.Vissza(természetesen)már vonattal jövök.A motor meg otthon lesz a garázs melegében.Én az idényt ezzel le is zártam.Ettől kezdve pedig marad a bkv-s élet.Sajnos.Ha rám hallgatsz és nem akarsz 20-30 év(vagy talán ennyi sem kell)múlva remegő izületeket akkor te sem motorozol már sokáig.Ha meg a munkád a motorozáshoz kapcsolódik akkor őszinte részvétemet,és őszinte csodálatomat.Ha meg nem melóból motorozol akkor öltözz fel faszául.Talán az a pár alkalom nem tesz tönkre.Üdv.És köszi az infót.
Hello!
Mvel tudom kimérni hogy mozog-e a tengely, és hogy kell megmérni vele?
Üdv. Öccse
Mi az a BKV? Én motorral járok.
A Lehel tértől kifelé a Váci út és a Lehel út szögfelezője. A piac után kezdődik, az első vagy második sarok jobbra.
http://www.fsz.bme.hu/hungary/budapest/terkep/b23_200.jpg
a bal oldali L betű fölött.
Most jutot eszembe,hogy én néztem láncot a zichy utcai boltokban,és az egyikben (futár)volt szlovák lánc 2000-ért és egy japán lánc 2500-ért.A másikban meg valami arany favoritot emlegettek valami 3000.ért.Mond ez valakinek valamit?Mellesleg az a daido lánc mennyibe van?Üdv.
Hol is van ez a tüzér utca?BKV-val mondjad légyszi.Köszi.
Még mindig a Daido DID 428H lánc jön be, ugyanúgy ahogyan tegnap is írtam:)
A Tüzér utcában (ha jól emléxem a nevére) árulják. Ha elfelejted a típust, kérd azt amit Bambi szokott vinni...
Szevasztok.Milyen láncot javasoltok etz 250-hez?Üdv.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|