hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 16. péntek 
Mózes, Botond

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Dino
válasz erre | email2004-11-08 02:57:33
Én sem várok csodát, meg 3.-ban egykereket, csak ha már szétszedtem hátha job lesz. Valójában azt akarom, hogy he csak 6000-ig húzzon a motor, mert a 100-at így elég nehezen viszi.
sorszám: 4215 (18921)
(előzmény: tomóka, 2004-11-07 22:59:04)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-08 00:04:48
Sziasztok!

ETZ 251 eladó. 1990 évj.Műszaki érvényes 2006. Túradoboz van hozzá. Gyári állapot. Képek hamarosan megnézhetők. Ára 140000 Ft.
sorszám: 4214 (18898)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-11-07 22:59:04
azt amit te. poliroztam , reszeltem ,csiszoltam + rezo. és egy marék harmatos lepkefinggal lett egyenértékü.
sorszám: 4213 (18894)
(előzmény: Dino, 2004-11-07 04:33:42)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-11-07 17:53:39
köszi, az jó lenne.
sorszám: 4212 (18862)
(előzmény: bambi1, 2004-11-07 15:42:19)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-07 15:42:19
Esetleg tudok szerezni új hengert,ami sajna kicsit rozsdás,igyhát furni kell.dugó meg ha jol tudom 70 96-om van gyári. de ezt majd csak holnap tudom megnézni a műhelyben.üdv bambi
sorszám: 4211 (18849)
(előzmény: emcett, 2004-11-07 15:34:20)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-11-07 15:34:20
Akármilyen, egyes v. 2-es túlméret, még henger sincs hozzá. Alegfaszább nyilván egy keveset futott 0-ás henger volna dugóval de ez esélytelen.
sorszám: 4210 (18847)
(előzmény: bambi1, 2004-11-07 10:51:25)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-07 10:51:25
milyen méret kell?
sorszám: 4209 (18817)
(előzmény: emcett, 2004-11-07 04:56:09)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-11-07 04:56:09
Szevasztok!
Van vkinek ötlete, hogy honnan lehetne /1-eshez gyári dugattyút szerezni? Az utángyártott nem az igazi, az etz-é meg nem megy bele.
sorszám: 4208 (18812)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-07 04:33:42
Mi lett a baja a te motorodnak? Mit csináltál vele?
sorszám: 4207 (18809)
(előzmény: tomóka, 2004-11-06 22:07:07)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-07 04:32:06
De a főtengelyen nekem ne álljon meg az olaj, csak a csapágyakon meg a hengeren. Azokhoz meg nem nyúlok.
Amúgy olyan karistolásokat tűntetten el a forgattyúshgázból, hogy olyant még akarva sen het csinálni.
sorszám: 4206 (18808)
(előzmény: Semi, 2004-11-06 20:56:10)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-11-06 22:07:07
végigjárod azt az utat amit én 6-7 évvel ezelőtt.remélem neked több szerencséd lessz. (sikerült összehoznom egy motorozhatatlan motort.)
sorszám: 4205 (18789)
(előzmény: Dino, 2004-11-06 20:16:03)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-11-06 20:56:10
Dino
Azért nem szabad tükörsimára csinálni mindent, mert nem tapad meg az olaj és akkor vége mindennek, megáll mint a szög! :-O

ciao
Semi
sorszám: 4204 (18784)
(előzmény: Dino, 2004-11-06 20:16:03)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-06 20:16:03
Rájöttem, hogy tényleg hülyeség bevagdosni a főtengelyt. Inkább felpolírozom azt is.
Azt akarom, hogy a keverék jó gyorsan (gyorsabban, mint eredetileg) áramoljon a dugó fölé. Próba cseresznye.
Meg majd kap egy jólhangolt helyett jóolcsó (3600) "rezonátorkipuffot", vagy inkább utánzatot.

MZ TS 125-öt mondjuk egy ETZ 125 válootójával hogyan lehet ötsebességessé tenni? Csak mert van otthon kb1.5 ETZ váltóm meg most szedtem szét a TS-t aztán jól jönne az öt sebesség. ???
sorszám: 4203 (18778)
(előzmény: tomóka, 2004-11-06 11:23:52)

 
 
homz
válasz erre | email2004-11-06 16:50:00
A doboz aljan szilikonkaucsukkal tomisd el a reseket mert ha beazik vege!!tapasztalat.Es tnkrevagja:roszz dinamo ,roszz akksi,testzarlat.Legyen nalad tartalek fesszab,erdemes,mert barmi megtortenhet..
sorszám: 4202 (18758)
(előzmény: Peti00077, 2004-11-06 00:07:04)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-11-06 11:23:52
attól nem lessz jobb.nem egésszen vagyok képben ! növelni akarod a beáramló keverék mennyiségét? mert akkor a "legegyszerűbb" megoldás egy jólhangolt rezó és a membránvezérlés.
sorszám: 4201 (18748)
(előzmény: Dino, 2004-11-04 07:21:41)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-11-06 00:07:47
RR_ZOZY!
keréknyomás renben, kerék méret nem elől 3,00 hátul 3,50. Kipufhoz nem nyúltunk, de lehet, hogy meg kéne sasolni. Szét lehet szedni?
Mármint a dobot?
Kerekek könnyen fordulnak. A kipuff vége nem valami bizalomgerjesztő. Fekete és folyik belőle sűrű truttyi.
sorszám: 4200 (18743)
(előzmény: RR_ZOZY, 2004-11-05 10:08:36)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-06 00:07:04
Valaki tudja, hogy a feszültésg szabi. az mitől tud tönkremenni?
sorszám: 4199 (18742)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-05 23:18:40
Elírtam, 120000. Bocs.
sorszám: 4198 (18740)
(előzmény: pet 88, 2004-11-05 12:14:28)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-05 22:55:37
Szia

Köszönöm a segítséget. A feszültség szabi volt rossz. Vettem egy újat. Most már jó a töltésem 13,7 13,8 körül van. Ha húzom neki a gázt akkor 14 fölé megy a töltés. Remélem most már jó lessz. Köszönöm a segítséget mindenkinek.
sorszám: 4197 (18737)
(előzmény: Zapkorte, 2004-11-05 16:34:11)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-11-05 16:34:11
Háromfázisú generátorod van, ugye? Nézd meg a fesszabályzótól a generátor felé menő vezetéken van-e feszültség, ha jár a motor. Ha van, a fesszab kiesett. Nézd meg, hogy a szénkefék, csúszógyűrűk stb. jók-e? Ha jók, akkor feltehetően van gerjesztés. Kösd le az egyenirányító kimenetét a motor elektromos rendszeréről, és nézd meg, van-e rajta bármilyen feszültség! (Ne ilyedj meg, ha több mint 14V, ilyenkor a fesszab nem működik.) Ha nincs vagy kevés a feszültség, vizsgáld meg az egyenirányító diódáit, valószínű egy vagy több szakadt lesz. (Ha rendben vannak, próbálj váltófeszt mérni a tekercseken.) Ha üresjáratban ad áramot a generátor, vizsgáld meg a zsinórzatot, biztiket, gyújtáskapcsolót stb.
sorszám: 4196 (18720)
(előzmény: Peti00077, 2004-11-05 15:33:29)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-05 15:33:29
A fesszabin hol lehet állítani. Mert megpróbálnám hátha sikerül. Nekem a múanyag dobozok fesszabi van. Amit mostanába lehet kapni. A gyújtásom meg elektronikus. Vagy ha nem tudok 'll`tani rajta akkor vegyek egy új fesszabit?
sorszám: 4195 (18718)

 
 
z25z
válasz erre | email2004-11-05 14:32:22
Nem tudom mennyire megbizhato, lehet csak epp nem jol kalibraltak. A toltes meg annyit befolyasol, hogy produkalja alapjaraton vilagitassal az altalad leirtakat es az aksi sem toltodik tokeletesen ha alacsonyra van allitva, vagy kidurrognak az egok, biztositekok es melegszik az aksid ha tul van allitva. Egy ugyes autovillamossagis pillanatok alatt beallitja neked, de a fesszab nincs kihatassal a motor teljesitmenyere. Sok sikert! Udv
sorszám: 4194 (18715)
(előzmény: Peti00077, 2004-11-05 14:27:16)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-05 14:27:16
Köszönöm a segítséget.
Akkor ennyire megbizható a bolti új fesszabi?
Ha nincs elég töltés akkor viszont a teljesítmény is kisseb nem? Visznont a gép elég jól megy. Majd akkor keresek valami villamossági szerelőt.
sorszám: 4193 (18714)
(előzmény: z25z, 2004-11-05 14:21:42)

 
 
z25z
válasz erre | email2004-11-05 14:21:42
Generatornak sztem semmi baja, a fesszabalyzot kellene jol beallitani, ha nem ertesz hozza inkabb vidd el szerelohoz, en sem vagyok egy villamossagi szerelo, be tudtam loni magamnak, de sokaig szerencsetlenkedtem vele :-)
sorszám: 4192 (18713)
(előzmény: Peti00077, 2004-11-05 13:55:17)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-05 13:55:17
Elég csak az akkumulátort kicserélnem vagy a generátort is ki kell cserélnem?
Fesszabit nemrég cseréltem.
Vagy hol keressem a hibát?
sorszám: 4191 (18708)
(előzmény: Zapkorte, 2004-11-05 13:52:04)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-11-05 13:52:04
Szerintem nincs töltésed. Legalább terheletlenül felpörgetve el kéne érnie a 14...14,4V-ot!
sorszám: 4190 (18707)
(előzmény: Peti00077, 2004-11-05 13:31:38)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-05 13:31:38
Ha a világítás rajta van akkor elég szépen esik a töltés. 10 alá megy.
Ha viszont nincs világítás bekapcsolva akkor meg 12,6 12,8 között van.
Az akkumulátorral lehet a gond?
sorszám: 4189 (18706)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-05 13:20:52
Köszi!

A töltésnek mennyinek kell lenni?
Ha a világitás van rajta akkor emnnyinek kell lenni. A világítás nálkül?
Köszi
sorszám: 4188 (18705)
(előzmény: z25z, 2004-11-05 13:12:13)

 
 
z25z
válasz erre | email2004-11-05 13:12:13
Valoszinuleg nem az alapjaratod a rossz, lehet aksi hiba is, de a toltest ellenorizd, nyilvan a vilagitas elveszi a termelodo aramot es kevesebb megy a gyujtashoz...en erre gondolnek.
sorszám: 4187 (18704)
(előzmény: Peti00077, 2004-11-05 12:31:02)

 
 
válasz erre | email2004-11-05 12:49:37
MINDEN ami SIMSON hoz MZ hez és JAWA hoz illetve robogókhoz kell!!! Új gyári és utángyártott illeteve bontott alkatrészek jóval BOLTI ÁR ALATT!!!!! Blokk alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szimeringek, gumik, kippufogók, kerekek, tankok, spoilerek, olajak, dugók, fötengelyek, elktromos cuccok MINDEN!!! Akár postai utánvéttel is! 5000 ft felett Bp.-belül INGYENES kiszállítással! HÍVJ INFÓÉRT!!! Szarka Péter 0630/4096093
sorszám: 4186 (18702)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-05 12:31:02
Sziasztok!

Tud valaki segiteni?
Alapjárati gondal küszködök.
Néha van vele gond.
Ha nem kapcsolom föl a világítást akkor magas az alapjárat. Ha viszont fölkapcsolom akkor meg alacsoncs néha le is áll. Akkumulátortól lehetséges?
Ha van valakinek valami ötlete akkor írja le nekem. Előre is köszönöm.
Jó motorozást ameddig még jó az idő!
sorszám: 4185 (18699)

 
 
pet 88
válasz erre | email2004-11-05 12:14:28
Hali

Az árnál elírtál 1 nullát??
sorszám: 4184 (18698)
(előzmény: Dino, 2004-11-04 23:53:38)

 
 
voice
válasz erre | email2004-11-05 10:21:39
Hát ha már így felajánlod akkor ha tudsz valami olcsó ETS gépet ajánlanak megvételre akkor szólj!

Mi 90 liter benzint nyomtunk el, és 4 liter olajat :) Egy első gumit oldalán szőrig, hátsót teljesen mindenhol szőrig. Mivel csak 1 darab felnit kaptam fel otthonról amin valami 20 éves rsuzki gumi volt, az ment előre, első meg hátulra, mivel a közepe még szőrős volt :)
sorszám: 4183 (18692)
(elözmény: Dino, 2004-11-03 01:54:25)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2004-11-05 10:08:36
Guminyomás? Kerekek könnyen fordulnak? (kerékcsapágy problem nem-e van?)Gyújtás is lehet a ludas. Kipuff tiszta??

Hirtelen ezek

Üdv, Zoli
sorszám: 4182 (18691)
(előzmény: tslaci, 2004-11-04 23:29:40)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-11-05 02:19:21
Reggel 8tól tuti vannak, de az eszelősebbek 7től is.
sorszám: 4181 (18688)
(előzmény: boky, 2004-11-04 23:14:16)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-04 23:53:38
Elkezdtejm polírozni belülről meg kiszedni a lépcsőket. Csak jobb lesz, legalábbis remélem.

Más:
MZ ETZ 250 eladó (nem az enyém, de láttam és tényleg tuti a cucc)
Skf csapágyaka a blokkban, hibátlan festés, 16"-os tárcsafékes kerék elöl, krauzer, túradoboz (ez is jó, mert egyszer már leesett a gyereknek, de semmi baja, még karcot sem láttam), első fékrendszert nemrég újította föl, zöld, állítása szerint egyszer kipróbálta, a végét nem tudja, mert az óra 140-ig mér, két személy 115-ös utazó.
Ár: 12000
Tel: 06 30 580 5660
Veszprém környékei a moci, ja és friss műszakis meg egy rizskályha miatt akarja eladni.
sorszám: 4180 (18684)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-04 23:44:01
Tényleg jó most, nem tudom mi volt vele reggel. Majd megnézem.
sorszám: 4179 (18683)
(előzmény: Zapkorte, 2004-11-04 10:36:10)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-11-04 23:29:40
Elméletileg jó de lehet, hogy még ment volna csak jött egy 90 fokos kanyar, rövid a falu :)) 125-ös fúvókát úgy értem hogy 125 ts karburátor van a 150-es henger, dugó, hengerfej kollekción. Ha fateromat is viszem akkor csak 80-85 a vége. Faterom mázsa 10 kg én meg 70 kg. de még így se veszek észre gyengülést húz így is ennyi súllyal. Lehet hogy a gyujtáson kéne állítani? Indul második rugásra egyébként. Na hali!
sorszám: 4178 (18682)
(előzmény: RR_ZOZY, 2004-11-04 13:38:48)

 
 
boky
válasz erre | email2004-11-04 23:14:16
Azt is tudod, mikor kezdődik?
sorszám: 4177 (18680)
(előzmény: Zapkorte, 2004-11-04 23:04:25)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-11-04 23:04:25
Szigetszentmiklós, Kék-Tó Szabadidőközpont: 2004 november 6. tel /06 1/ 425 01 45.
sorszám: 4176 (18678)
(előzmény: boky, 2004-11-04 22:29:28)

 
 
boky
válasz erre | email2004-11-04 22:29:28
Tudja valaki, hogy a szombati szigetszentmiklosi borze pontosan hol lesz?
udv! Boky
sorszám: 4175 (18675)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-11-04 20:08:25
Az ETZ-150-ben van gyárilag 110,115 vagy 120-as fúvóka kiviteltől függően.
sorszám: 4174 (18666)
(előzmény: pumukli, 2004-11-04 15:43:27)

 
 
pumukli
válasz erre | email2004-11-04 15:43:27
Nekem az a 125-ös főfúvóka óriásinak tűnik egy TS125-höz!!
sorszám: 4173 (18654)
(elözmény: Dino, 2004-11-03 08:25:55)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2004-11-04 13:38:48
Hali!

A 125-ös TS-ek rendkívül eltalált masszív kis gépek. A 90 km/h nekem kicsit kevésnek tűnik. Órád jól mér? Ettől függetlenül ha jól húz és műszakilag semmi gondja nincs, akkor felesleges felújítani, és akár hosszabbakat is nyugodtan túrázhatsz vele.

Üdv, Zoli
sorszám: 4172 (18649)
(elözmény: Dino, 2004-11-03 08:25:55)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-11-04 10:36:10
MZ...ami belefér c. fórum az indexen. A link jó (kipróbáltam), ha nálad nem nyílik, ott a hiba.
sorszám: 4171 (18646)
(előzmény: Dino, 2004-11-04 07:19:06)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-11-04 10:26:47
steelheart6
Na lesz a mai sörözésböl valami?
Én 20h-ig dolgozom...

ciao
Semi
sorszám: 4170 (18645)
(elözmény: Dino, 2004-11-03 00:20:04)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-04 07:21:41
A főtengelybevagdosásra azért gondoltam, mert a felömlők "előre" néznek (arra forog a főtengely is) és ha "bevagdosnám" tényleg csak egy kicsit akkor elvileg jobban nyomná föl a cuccot szerintem. Tényleg csak egy-két tizedre sem gondoltam.
sorszám: 4169 (18644)
(előzmény: tomóka, 2004-11-04 04:49:32)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-04 07:19:06
Nem tudom megnyitni! Hol és mi ez???
sorszám: 4168 (18643)
(elözmény: Dino, 2004-11-04 00:04:47)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-11-04 04:49:32
a főtengelyfelújításhoz nincs tippem , csak úgy félhangosan .soknak tűnik az a 0.45mm.a dugattyúszoknya megkurtításával nő a szívóperiódus hossza.ez magas fordulaton előnyös viszont alul legyengül a motor. azt a bevagdosást felejtsd el.csak tönkre tennéd.
sorszám: 4167 (18641)
(elözmény: Dino, 2004-11-03 23:12:08)

 
 
bazsi
válasz erre | email2004-11-04 00:10:34
Sziasztok! Kérdésem:Pannonia kipuffal jobban megy-e a 250/1 Ts esetleg többet vagy kevesebbet fogyast?
A hangja az biztos jobb a pancsi kipuffal (furulya nélkül)
sorszám: 4166 (18637)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu