:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Én sem várok csodát, meg 3.-ban egykereket, csak ha már szétszedtem hátha job lesz. Valójában azt akarom, hogy he csak 6000-ig húzzon a motor, mert a 100-at így elég nehezen viszi.
Sziasztok!
ETZ 251 eladó. 1990 évj.Műszaki érvényes 2006. Túradoboz van hozzá. Gyári állapot. Képek hamarosan megnézhetők. Ára 140000 Ft.
azt amit te. poliroztam , reszeltem ,csiszoltam + rezo. és egy marék harmatos lepkefinggal lett egyenértékü.
Esetleg tudok szerezni új hengert,ami sajna kicsit rozsdás,igyhát furni kell.dugó meg ha jol tudom 70 96-om van gyári. de ezt majd csak holnap tudom megnézni a műhelyben.üdv bambi
Akármilyen, egyes v. 2-es túlméret, még henger sincs hozzá. Alegfaszább nyilván egy keveset futott 0-ás henger volna dugóval de ez esélytelen.
Szevasztok!
Van vkinek ötlete, hogy honnan lehetne /1-eshez gyári dugattyút szerezni? Az utángyártott nem az igazi, az etz-é meg nem megy bele.
Mi lett a baja a te motorodnak? Mit csináltál vele?
De a főtengelyen nekem ne álljon meg az olaj, csak a csapágyakon meg a hengeren. Azokhoz meg nem nyúlok.
Amúgy olyan karistolásokat tűntetten el a forgattyúshgázból, hogy olyant még akarva sen het csinálni.
végigjárod azt az utat amit én 6-7 évvel ezelőtt.remélem neked több szerencséd lessz. (sikerült összehoznom egy motorozhatatlan motort.)
Dino
Azért nem szabad tükörsimára csinálni mindent, mert nem tapad meg az olaj és akkor vége mindennek, megáll mint a szög! :-O
ciao
Semi
Rájöttem, hogy tényleg hülyeség bevagdosni a főtengelyt. Inkább felpolírozom azt is.
Azt akarom, hogy a keverék jó gyorsan (gyorsabban, mint eredetileg) áramoljon a dugó fölé. Próba cseresznye.
Meg majd kap egy jólhangolt helyett jóolcsó (3600) "rezonátorkipuffot", vagy inkább utánzatot.
MZ TS 125-öt mondjuk egy ETZ 125 válootójával hogyan lehet ötsebességessé tenni? Csak mert van otthon kb1.5 ETZ váltóm meg most szedtem szét a TS-t aztán jól jönne az öt sebesség. ???
A doboz aljan szilikonkaucsukkal tomisd el a reseket mert ha beazik vege!!tapasztalat.Es tnkrevagja:roszz dinamo ,roszz akksi,testzarlat.Legyen nalad tartalek fesszab,erdemes,mert barmi megtortenhet..
attól nem lessz jobb.nem egésszen vagyok képben ! növelni akarod a beáramló keverék mennyiségét? mert akkor a "legegyszerűbb" megoldás egy jólhangolt rezó és a membránvezérlés.
RR_ZOZY!
keréknyomás renben, kerék méret nem elől 3,00 hátul 3,50. Kipufhoz nem nyúltunk, de lehet, hogy meg kéne sasolni. Szét lehet szedni?
Mármint a dobot?
Kerekek könnyen fordulnak. A kipuff vége nem valami bizalomgerjesztő. Fekete és folyik belőle sűrű truttyi.
Valaki tudja, hogy a feszültésg szabi. az mitől tud tönkremenni?
Szia
Köszönöm a segítséget. A feszültség szabi volt rossz. Vettem egy újat. Most már jó a töltésem 13,7 13,8 körül van. Ha húzom neki a gázt akkor 14 fölé megy a töltés. Remélem most már jó lessz. Köszönöm a segítséget mindenkinek.
Háromfázisú generátorod van, ugye? Nézd meg a fesszabályzótól a generátor felé menő vezetéken van-e feszültség, ha jár a motor. Ha van, a fesszab kiesett. Nézd meg, hogy a szénkefék, csúszógyűrűk stb. jók-e? Ha jók, akkor feltehetően van gerjesztés. Kösd le az egyenirányító kimenetét a motor elektromos rendszeréről, és nézd meg, van-e rajta bármilyen feszültség! (Ne ilyedj meg, ha több mint 14V, ilyenkor a fesszab nem működik.) Ha nincs vagy kevés a feszültség, vizsgáld meg az egyenirányító diódáit, valószínű egy vagy több szakadt lesz. (Ha rendben vannak, próbálj váltófeszt mérni a tekercseken.) Ha üresjáratban ad áramot a generátor, vizsgáld meg a zsinórzatot, biztiket, gyújtáskapcsolót stb.
A fesszabin hol lehet állítani. Mert megpróbálnám hátha sikerül. Nekem a múanyag dobozok fesszabi van. Amit mostanába lehet kapni. A gyújtásom meg elektronikus. Vagy ha nem tudok 'll`tani rajta akkor vegyek egy új fesszabit?
Nem tudom mennyire megbizhato, lehet csak epp nem jol kalibraltak. A toltes meg annyit befolyasol, hogy produkalja alapjaraton vilagitassal az altalad leirtakat es az aksi sem toltodik tokeletesen ha alacsonyra van allitva, vagy kidurrognak az egok, biztositekok es melegszik az aksid ha tul van allitva. Egy ugyes autovillamossagis pillanatok alatt beallitja neked, de a fesszab nincs kihatassal a motor teljesitmenyere. Sok sikert! Udv
Köszönöm a segítséget.
Akkor ennyire megbizható a bolti új fesszabi?
Ha nincs elég töltés akkor viszont a teljesítmény is kisseb nem? Visznont a gép elég jól megy. Majd akkor keresek valami villamossági szerelőt.
Generatornak sztem semmi baja, a fesszabalyzot kellene jol beallitani, ha nem ertesz hozza inkabb vidd el szerelohoz, en sem vagyok egy villamossagi szerelo, be tudtam loni magamnak, de sokaig szerencsetlenkedtem vele :-)
Elég csak az akkumulátort kicserélnem vagy a generátort is ki kell cserélnem?
Fesszabit nemrég cseréltem.
Vagy hol keressem a hibát?
Szerintem nincs töltésed. Legalább terheletlenül felpörgetve el kéne érnie a 14...14,4V-ot!
Ha a világítás rajta van akkor elég szépen esik a töltés. 10 alá megy.
Ha viszont nincs világítás bekapcsolva akkor meg 12,6 12,8 között van.
Az akkumulátorral lehet a gond?
Köszi!
A töltésnek mennyinek kell lenni?
Ha a világitás van rajta akkor emnnyinek kell lenni. A világítás nálkül?
Köszi
Valoszinuleg nem az alapjaratod a rossz, lehet aksi hiba is, de a toltest ellenorizd, nyilvan a vilagitas elveszi a termelodo aramot es kevesebb megy a gyujtashoz...en erre gondolnek.
MINDEN ami SIMSON hoz MZ hez és JAWA hoz illetve robogókhoz kell!!! Új gyári és utángyártott illeteve bontott alkatrészek jóval BOLTI ÁR ALATT!!!!! Blokk alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szimeringek, gumik, kippufogók, kerekek, tankok, spoilerek, olajak, dugók, fötengelyek, elktromos cuccok MINDEN!!! Akár postai utánvéttel is! 5000 ft felett Bp.-belül INGYENES kiszállítással! HÍVJ INFÓÉRT!!! Szarka Péter 0630/4096093
Sziasztok!
Tud valaki segiteni?
Alapjárati gondal küszködök.
Néha van vele gond.
Ha nem kapcsolom föl a világítást akkor magas az alapjárat. Ha viszont fölkapcsolom akkor meg alacsoncs néha le is áll. Akkumulátortól lehetséges?
Ha van valakinek valami ötlete akkor írja le nekem. Előre is köszönöm.
Jó motorozást ameddig még jó az idő!
Hali
Az árnál elírtál 1 nullát??
Hát ha már így felajánlod akkor ha tudsz valami olcsó ETS gépet ajánlanak megvételre akkor szólj!
Mi 90 liter benzint nyomtunk el, és 4 liter olajat :) Egy első gumit oldalán szőrig, hátsót teljesen mindenhol szőrig. Mivel csak 1 darab felnit kaptam fel otthonról amin valami 20 éves rsuzki gumi volt, az ment előre, első meg hátulra, mivel a közepe még szőrős volt :)
Guminyomás? Kerekek könnyen fordulnak? (kerékcsapágy problem nem-e van?)Gyújtás is lehet a ludas. Kipuff tiszta??
Hirtelen ezek
Üdv, Zoli
Reggel 8tól tuti vannak, de az eszelősebbek 7től is.
Elkezdtejm polírozni belülről meg kiszedni a lépcsőket. Csak jobb lesz, legalábbis remélem.
Más:
MZ ETZ 250 eladó (nem az enyém, de láttam és tényleg tuti a cucc)
Skf csapágyaka a blokkban, hibátlan festés, 16"-os tárcsafékes kerék elöl, krauzer, túradoboz (ez is jó, mert egyszer már leesett a gyereknek, de semmi baja, még karcot sem láttam), első fékrendszert nemrég újította föl, zöld, állítása szerint egyszer kipróbálta, a végét nem tudja, mert az óra 140-ig mér, két személy 115-ös utazó.
Ár: 12000
Tel: 06 30 580 5660
Veszprém környékei a moci, ja és friss műszakis meg egy rizskályha miatt akarja eladni.
Tényleg jó most, nem tudom mi volt vele reggel. Majd megnézem.
Elméletileg jó de lehet, hogy még ment volna csak jött egy 90 fokos kanyar, rövid a falu :)) 125-ös fúvókát úgy értem hogy 125 ts karburátor van a 150-es henger, dugó, hengerfej kollekción. Ha fateromat is viszem akkor csak 80-85 a vége. Faterom mázsa 10 kg én meg 70 kg. de még így se veszek észre gyengülést húz így is ennyi súllyal. Lehet hogy a gyujtáson kéne állítani? Indul második rugásra egyébként. Na hali!
Azt is tudod, mikor kezdődik?
Szigetszentmiklós, Kék-Tó Szabadidőközpont: 2004 november 6. tel /06 1/ 425 01 45.
Tudja valaki, hogy a szombati szigetszentmiklosi borze pontosan hol lesz?
udv! Boky
Az ETZ-150-ben van gyárilag 110,115 vagy 120-as fúvóka kiviteltől függően.
Nekem az a 125-ös főfúvóka óriásinak tűnik egy TS125-höz!!
Hali!
A 125-ös TS-ek rendkívül eltalált masszív kis gépek. A 90 km/h nekem kicsit kevésnek tűnik. Órád jól mér? Ettől függetlenül ha jól húz és műszakilag semmi gondja nincs, akkor felesleges felújítani, és akár hosszabbakat is nyugodtan túrázhatsz vele.
Üdv, Zoli
MZ...ami belefér c. fórum az indexen. A link jó (kipróbáltam), ha nálad nem nyílik, ott a hiba.
steelheart6
Na lesz a mai sörözésböl valami?
Én 20h-ig dolgozom...
ciao
Semi
A főtengelybevagdosásra azért gondoltam, mert a felömlők "előre" néznek (arra forog a főtengely is) és ha "bevagdosnám" tényleg csak egy kicsit akkor elvileg jobban nyomná föl a cuccot szerintem. Tényleg csak egy-két tizedre sem gondoltam.
Nem tudom megnyitni! Hol és mi ez???
a főtengelyfelújításhoz nincs tippem , csak úgy félhangosan .soknak tűnik az a 0.45mm.a dugattyúszoknya megkurtításával nő a szívóperiódus hossza.ez magas fordulaton előnyös viszont alul legyengül a motor. azt a bevagdosást felejtsd el.csak tönkre tennéd.
Sziasztok! Kérdésem:Pannonia kipuffal jobban megy-e a 250/1 Ts esetleg többet vagy kevesebbet fogyast?
A hangja az biztos jobb a pancsi kipuffal (furulya nélkül)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|