:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A bótban aszondták gyári, csak a fene tudja mennyire.Szerintem inkább valami taiwani csoda.De dobozban van.
Mondom, a motor még nincs szétkapva, de ha utána kérdezel, azt megköszönném.Legalább valami támpont legyen.
Az a ciki az egészben, hogy tavaly kicseréltük az alsó csapot, meg a kosarat, és a jobb oldali jó is lett vele.Viszont a bal oldalinak a teteje is kicsit jobban ki volt lógósodva.Persze hogy az kezdett el lógni lennt is.Francba.Pont annyira, hogy kézzel már éppen lehet érezni, és idegesítsen a hangja.
Hát igen valszeg nem lesz elég a kosár csere.Holnap ráérdeklődök a dologra.Viszont nem montad hogy a 12000ft-os az gyári,vagy milyen?
1985-ös 350/638-as 12 voltos.
Az is jó lenne nekem, ha lenne valami jó állapotú, de használt hajtókar.CSapot, meg görgőskosarat tudok szerezni, azt lehet kapni.
Mindensetre nem sürgős annyira, csak most akarom a télen szétszedni majd.
De asszem előbb szétnyomatom, és megnézetem, hogy mi van benne.abban bízom még kicsit, hogy talán csak a kosár van elkopva.CSAk a józan eszem sajnos azt mondja, azt nem lesz elég cserélni.
Akit én ismerek,az kiesztergálja az alsórészt,és tesz bele új csapágyfém perselyt,azt fel köszörüljük új tűgőrgővel,és gyártatunk hozzá új csapszeget.Ezt akkor szoktuk alkalmazni mikor olyan főtengelyt javítunk amihez nincs készlet.Ez elég drága eljárás,kb 20 ezerft.Ez sajna olyan mikor görbe telót javitunk,4000ft/szár az MZ-nek drága,a Hondásnak olcsó.Mert hát a ráfordítot munka az egyforma.Gondolom nem sima réz perselyezésre gondoltál?Ez csak fent a dugattyúnál alkalmazható.Amúgy az új az gyári?Meg milyen jaffa?Hátha tudok valami olcsóbb megoldást.üdv bambi
Tudom, hogy nem olyan tuti, de :
Csak komplett hajtókart lehet kapni, tokkal vonóval.12ezerért.Darabját.
Plusz a szétpréselés, centírozás.Szóval kompletten olyan 30-32 ezer csapágyak nélkül.Na az egy kicsit sok lenne asszem.Ja és nekem csak az egyik lóg, a másik mint a cövek.
Ki lehet honolni,de akkor már nagy lesz az illesztés.Igy hát következőre kellene fúrni.De hát a tiedet még lehet harmadikra fúri az olcsóbb mint az új henger.
Jawahoz nem lehet kapni hajtókar felujitó készletet?Mert a perselyezés nem olyan tuti
Szasztok!
A bal első indexemben mindig meglazul az égő. Hogyan lehet lazulásmentesre csinálni, vagy milyenre cseréljem ami nem lazul ki? Az első alternatíva jobban érdekel, tekintettel a hosszú téli estékre.
Az akksinál lévő deklire sikerült szereznem egy gyári zárat, amit nagy örömmel feltettem (Valahol olvastam, hogy a speed motorosok számára érték a gyári állapot, és próbálok felnőni a motoromhoz. Vagy félre vagyok vezetve és az MZ nem speed motor?;).
A baj csak az, hogy azóta egy párszor már menetközben leesett a dekli, mert ha rázkódik egy kicsit, a zár nyelve kiugrik a helyéből és leugrasztja. Van ennek ellenszere?
Bambinak köszi a reggeli szerelést.
Most 70-es van benne, 6000 km-rel, de lehet újra kéne fúrni mert mikor bejárattam hatszor szorult meg olyan jól sikerült a fúrás. Mi van ezzel az új hengerrel? Nem lehet kipolírozni belőle a rozsdát?
Bambi!!!
Nem tudsz helyet, ahol perselyeznek hajtókart?Az alját kéne a Jawának.Kicsit sokat futott a lelkem.
Jó lenne valami megbízható műhely.
Pecarobi.Milyen méret kellene?
Majdnem minden van,Akkor most milyen kell?Ha nem tudod,csiszold le a dugó tetejéről a kormot,akkor letudod olvasni a mostani méretett.Ezt írd meg és megnézem van e következő méret.Ha kell fúrunk is.
Ha esetleg nekem is elküldenéd hálás lennék érte:pecarobi@freemail.hu THX!!
Úgy érted, hogy gyári új TS 250 dugó mindenféle méretrben? Ha ez így van, akkor mindenképp kellene és hozzáfúratnám a hengeremet.
Adminisztrator altal torolve.
Ez engem is érdekelne, minél részletesebben ha lennél olyan kedves nekem is elküldenéd azokat a képeket, mert 300 km után cserélhettem a féklámpakapcsolót
köszönöm
Rookei
bakacsan@freemail.hu
Ja, és kép:
http://kep.tar.hu/infomaker/index.phtml?aid=27632160&pid=4971499
Sziasztok!
Remélem, nem haragszotok meg a hirdetés miatt.
hát úgy alakult, hogy eladósorba került a motorom..ha tudtok valakit, szóljatok.
ETZ250
Full felújított, gyári henger+dugó 3000 km óta, metálbordó szín, krauzer+top doboz, új gyári kipuff, új telók.
Bambi által beállított váltó, és gyújtás!
Akit érdekel, érdemes megnézni, a motor Monoron van.
Műszaki 2006 tavaszig.
irányár: 180.000 ft
Érdeklődni nálam: 20/980-5732
Üdv.Infomaker
Beszéltem ma Semivel, lehet, hogy lesz egy találka a műhelyedben csütörtökön (örülsz mi? :-) , addig ráér..
Üdv: Gexxx
A motoromon van ilyen kütyü megpróbálom lefényképezni és elküldeni
Mikrokapcsoló, de az mi? Nem vagyok képben...
Bambi
Te sem tudsz valami megoldást a féklámpakapcsolóra?
Gexxx mikrokapcsoló!!!!!!!!!
Gyári dugó van 3500ft henger nekem nincs csak szerezni tudok az sajna 9000ft fúrás 2500ft.Ezek közül tudsz válogatni,üdv bambi
Gexxx: nekem egy év alatt ez a harmadik, de eddig ez bírta a legtovább. kíváncsi vagyok rá meddig fogja. Az a tapasztalatom hogy az a műanyag pöcök kopik el, vagy törik össze. Ha azt lehetne helyettesíteni valami masszívabb anyaggal akkor nyerhetnénk egy tartós kapcsolót.
Kösz, de tavasszal műszaki, csak utána indul el a "túraszezon", úgyhogy nem várhatok addig.
Ezek között a kisipariak között meg volt olyan, amelyik már akkos sem volt jó, mikor beszereltem.
Gondolkodtam, hogy gányolok egy egyszerű valamit, ezeknél még az is jobb... Csak még nem tudom, hogyan fog működni
Gexxx
Hi Gexxx!
Bután hangzik, de én normálisat Erdélyben találtam, Marosvásárhelyen. Persze nem azért mentem oda, csak kirándulásom során szétment az első gumim ( a jó taknak köszönhetően a hegyek közt:)és vásárolnom kellett egy újat. A városban van egy nagyon jó bolt, kimondottan MZ és Jawa alkatrészeket árulnak. Ott volt gyári is meg magyar termék is.
(sajnos a gumi választék nem volt kedvező)
wlkértem a srác névjegykártyáját, úgyhogy ha legközelebb szocitúra Erdélybe, akkor lesz alkatrész utánpótlás! :))
(ha valakit érdekel a cím stb, akkor írjon) lazo-@freemail.hu
Gyerekok!
Hol lehet JÓ minőségű féklámpakapcsolót venni? Az se baj, ha gyári ;-)
Gexxx
Igen,gyarilag az iranyjelzo az uresallasjelzo is..ha van szakkonyved,abban azt javasoljak,hogy vidd ki a telotarto felso ontvenyere,ott nagyon patentul beleepitheto a visszajelzo,nemi vezetek,foglalat,es izzo meg a muanyag vedokupak segitsegevel abba csobe amin a telotarto kifli van.Nekemis ugy van.
Sziasztok
Elkészültek a képek az eladó ETZ 251-ről. Megtekinthető www.etz251.ini.hu
Gyárilag, asszem az index visszajelzővel van egybekötve.
Fontos
Az MZ Klub fórumában olvashatjátok, hogy Vértessy Zsolt emlékére 11-én csütörtökön 11h körül tisztelgö motoros körmenet lesz! Vértessy Zsolt a BMW klub elnöke volt, és a BMW klub küldte a felhívást az MZ Klub-nak, ami úgy gondolom minden szoci és nem szoci motorosra tartozik, legyen az MZ Klubos vagy nem MZ Klubos...
Aki úgy érzi jönne, ne habozzon megkeresni.
Itt nézhetitek a levelet:
ciao
Semi
u.i.: Csütörtökig tegyük félre a csatabárdot, addig kipihenjük a harci sebeket.
:)))))))))))))))))))))))))
Hali!
A Ts 125-ös van üresvisszajelző, de hova kössem be mert az órában minden visszajelző lámpa foglalt???
Én sem várok csodát, meg 3.-ban egykereket, csak ha már szétszedtem hátha job lesz. Valójában azt akarom, hogy he csak 6000-ig húzzon a motor, mert a 100-at így elég nehezen viszi.
Sziasztok!
ETZ 251 eladó. 1990 évj.Műszaki érvényes 2006. Túradoboz van hozzá. Gyári állapot. Képek hamarosan megnézhetők. Ára 140000 Ft.
azt amit te. poliroztam , reszeltem ,csiszoltam + rezo. és egy marék harmatos lepkefinggal lett egyenértékü.
Esetleg tudok szerezni új hengert,ami sajna kicsit rozsdás,igyhát furni kell.dugó meg ha jol tudom 70 96-om van gyári. de ezt majd csak holnap tudom megnézni a műhelyben.üdv bambi
Akármilyen, egyes v. 2-es túlméret, még henger sincs hozzá. Alegfaszább nyilván egy keveset futott 0-ás henger volna dugóval de ez esélytelen.
Szevasztok!
Van vkinek ötlete, hogy honnan lehetne /1-eshez gyári dugattyút szerezni? Az utángyártott nem az igazi, az etz-é meg nem megy bele.
Mi lett a baja a te motorodnak? Mit csináltál vele?
De a főtengelyen nekem ne álljon meg az olaj, csak a csapágyakon meg a hengeren. Azokhoz meg nem nyúlok.
Amúgy olyan karistolásokat tűntetten el a forgattyúshgázból, hogy olyant még akarva sen het csinálni.
végigjárod azt az utat amit én 6-7 évvel ezelőtt.remélem neked több szerencséd lessz. (sikerült összehoznom egy motorozhatatlan motort.)
Dino
Azért nem szabad tükörsimára csinálni mindent, mert nem tapad meg az olaj és akkor vége mindennek, megáll mint a szög! :-O
ciao
Semi
Rájöttem, hogy tényleg hülyeség bevagdosni a főtengelyt. Inkább felpolírozom azt is.
Azt akarom, hogy a keverék jó gyorsan (gyorsabban, mint eredetileg) áramoljon a dugó fölé. Próba cseresznye.
Meg majd kap egy jólhangolt helyett jóolcsó (3600) "rezonátorkipuffot", vagy inkább utánzatot.
MZ TS 125-öt mondjuk egy ETZ 125 válootójával hogyan lehet ötsebességessé tenni? Csak mert van otthon kb1.5 ETZ váltóm meg most szedtem szét a TS-t aztán jól jönne az öt sebesség. ???
A doboz aljan szilikonkaucsukkal tomisd el a reseket mert ha beazik vege!!tapasztalat.Es tnkrevagja:roszz dinamo ,roszz akksi,testzarlat.Legyen nalad tartalek fesszab,erdemes,mert barmi megtortenhet..
attól nem lessz jobb.nem egésszen vagyok képben ! növelni akarod a beáramló keverék mennyiségét? mert akkor a "legegyszerűbb" megoldás egy jólhangolt rezó és a membránvezérlés.
RR_ZOZY!
keréknyomás renben, kerék méret nem elől 3,00 hátul 3,50. Kipufhoz nem nyúltunk, de lehet, hogy meg kéne sasolni. Szét lehet szedni?
Mármint a dobot?
Kerekek könnyen fordulnak. A kipuff vége nem valami bizalomgerjesztő. Fekete és folyik belőle sűrű truttyi.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|