:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hali!
Én a helyedben a Honda XLV600 Transalpot választanám, de a hangvilla XL660Z se egy hulladék.
Állapotfüggő amúgy.
Üdv, Zoli
"A TS válót álló helyzetben nem is tudod végig kapcsolni (1-4ig), mivel szekvenciális típusú."
Eddig úgy tudtam, a szekvenciális csak azt jelenti, hogy sorban egymás után vannak a fokozatok, nem lehet közvetlenül 2-ból pl. 4-be tenni. Ha forgatva van a főtengely, vagy a kihajtás, elvileg vennie kell a fokozatokat (persze nyilván nehezebb, mint olajjal).
Szia!
A kicsi kocogtatás, normális krova vagy csillagkulcs+méteres cső nem segít? Nekem lejött így, pedig nem hiszem, hogy előtte a 20 évben valaki már szétszedte volna. Jó birkózást!
Ez nem is igaz! A Verhovina egy csúcsgép! Tavasszel előveszem, leporolom, töltök bele egy kis benzint rúgok rajt egy negyedet és már megy is :-))))
Amúgy a hangja sokkal jobban tetszik, mint az ETZ-mé. Csak a 35-40-es végsebességgel van gondom :)
Üdv: goss
Nos, akkor MZ CD ügyben van valami hír ????
Dino!
A TS válót álló helyzetben nem is tudod végig kapcsolni (1-4ig), mivel szekvenciális típusú. És amíg nincs benn olyj és nem forog, addig nehezen lesz kapcsolható. Én meg (egy hete) annyira csavartam be a léptetővilla tengelyét amennyire be volt mikor szétszedtem (teljesen).
Soxerencsét!
Üdv!
Ádi
Szerelem össze a TS-t. A váltó elég érdekes. Mondhatni qva nehéz kapcsolni, meg mintha nem lenne meg 1-2 sebesség. 125-ös. Még nincs benn olaj. Az számíthat ennyit?
Meg a léptetővilla tengelyét mennyire csavarjam be?
Én is csak viccnek szántam.
Azért verhovinát írtam, mert van Verhovina is itthon. Fél órát szereled, mész vele 500 métert aztán megint fél órát szereled...
fisi
Bár lenne közöm hozzá, de most nem én hoztam fel! :-)
Egyébként meg itt az MZ topikban nem lehet vitás kérdés az, hogy az MZ a legjobb! :-)))
Ne kezdjétek újra!!! :/
Mert megint elkezdődik a vita Semi vezérletével!!! :((
Fisi
MZnél jobb motor?
A VERHOVINA-ra gondolsz? :)
HI
A TS 250 nem bolcsovazas, sima hidvazas.
Egyik haveromnak van rajta labvedo. Alul a labtarto ket vegere, van hegesztve egy-egy anya, es oda van felcsavarozva. Ha van ra igeny, akkor lefenykepezem, es kuldok rolla kepeket.
udv
Bár a szoci motorok "keleti" motorok, de ez a két típus már nagyon keleti ehhez a fórumhoz, bár ahogy észreveszem, csendben lecserélődnek a szoci gépek. Elismerem, azért gyártottak már az MZ-nél jobb motort is.
Mint mondtam, nem nagy a tipusismeretem, de a haveromnak két TS-250-e van, hídvázas, és az egyikhez van térdvédő. Aztán lehet, hogy azt is valamelyik előző tulaj hamukálta rá tizenöt éve, de szerintem ne törődj ezzel, végy a ferroglobuszban egy tábla milliméterlemezt meg pár méter 6x6-os vasat merevítőkeretnek, és csinálj magadnak amilyet tudsz, a gyári sincs egy fikarcnyival sem igényesebben előadva (nem véletlen, hogy el is dobálták őket).
Hali!
Kéne egy kis segítség!:)
ETZn a teleszkóp zárócsavarjaival mit lehet kezdeni, hogy kijöjjenek? Azt olvastam, hogy ezt lakkal illik összerakni, gondolom, ezért nem bírok vele. Az használna, ha felmelegítem? köszi!
Boky
De a TS 250 korai szériái még bölcsővázasak voltak, csak a TS 250/1 volt a hídvázas, nem? vagy tévedek? és lehet, hogy régi TS-t láttál, régi vázzal, régi blokkal, gyári térdvédővel.
Remélem Neked van igazad és nem nekem...
Üdv!
Sziasztok
Meg szeretném kérdezni tőletek.
A Honda XLV600 Transalp vagy a Yamaha XL660Z Tenere a jobb gép?
Főleg túrázásra szeretném használni.
A 43000 Km van bennük.
Mit bírnak még ezek?
A segítséget előre is köszi.
A TS-250 már hídvázas, és volt hozzá gyári térdvédő! Hogy hovan csavarozva, nem tudom, de én ha ilyet barkácsolnék, az alsó részét egy a blokk alatt elvitt 40-es laposvashoz hegeszteném, amit valahol a sztendernél rögzítenék.
Üdv!
Két kerékcsapágy csere közben azon morfondíroztam, hogy a TS és a Trophy is bölcsővázas, az ETZ meg nem. Nekem itthon csak Dnyeperről van olyan képem, amin van térdvédő, de azon pont ahhoz a csőhöz van fogatva, ami az ETZ-n nincs... Reménykedek, hogy valami trükkel orvosolható, de félek hogy nem, mert ETZ-n nem nagyon láttam még ilyet!
Üdv!
Sergei!
Ha az a térdvédő jó, ami a Ts125-ösökön
van ,akkor tudok segíteni. De van Trophyra való is.
Szeva: MrOttmar
mrottmar@vipmail.hu
Ez nem az a Honlap, ami holand és évek óta nem frissitették?
sorszám: 4278 (19199)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-11-12 15:00:07)
Sziasztok!
Segítség kéne! Szeretnék venni ETZ 250-re térdvédőt. A nagyot. Tudom, hogy tök csúnya meg minden, de úgy néz ki, hogy télen motorral kell járnom, és szükség lenne rá. Lehet ilyet kapni? Ha igen, mennyiért? Van többféle is, vagy csak az a régi "szépség"?
Köszi!
Üdv!
Hali
Én már 3. alkalommal vissza se heggesztettem hanem tettem bele 1 perforált csövet a többi helyet meg kitömtem gyapottal és a végét megoldottam menetesre és így kaptam egy jó sport dobot meg egy jó motorhangot.
Ez, azért nem semmi. Egyet, szívesen elfogadnék Én is. Tetszik ez az egyszerű, de "hatásos" felépítés.
Hali mindenki!!!!
A következő a problémám: Szeretnék venni 1 eredeti MZ-s CD-t, de nem tudom, hogy, hogy juthatok hozzá. A következő link segíthet, de Valaki jó lenne, ha értelmezné ezt Nekem:
http://motor.hobby.nl/mz-cdrom
Ehhez kérném a segítséget, hogy mit kell tennem. Ha sikerül megszerezni, akkor, akár közzé is tenném a tartalmát, valamelyik MZ-s honlapon. (amennyiben törvényes az ilyesmi...)
A válaszokat előre is köszi.
Üdv. B.A.T. (II.)
Hali!
Hát igen, a jó öreg flex bácsi tud rajta segíteni, de minden alkalommal összehegesztgetni nem túl elegáns megoldás. A gépemről egy ideje van már digit kép is és a kipuffdobot is lekaptam jó közelről. Ha vóna rá igény, akkor eccer felrakom a galériába.
Üdv, Zoli
Nekem is kéne vinni decemberben az ETZ-t. Csak előbb eredetiségvizsga, biztosítás...
Sziasztok!
Tegnap voltam műszaki vizsgán Szfváron a Közlekedési Felügyeletnél. Motorosok soron kívül mennek (nem kell beállni a várakozó kocsisorba, nyugodtan előre lehet csorogni). Motor- és vázszám ellenőrzés, első és hátsó kerék megrángatása (nem kotyog-e), féklámpa, világítás, index, duda (ezek mind álló motornál, szóval az aksi nem árt ha jó), aztán ennyi. Kb. negyed óra volt. Matrica felragaszt. Semmi fékvizsgálat, elsősegélycsomag, izzókészlet vagy ilyesmi. Összköltség (vizsga+matrica) 2710 Ft. Ja, és előtte nap telefonáltam csak oda időpontot kérni. Még a nő aggódott, nehogy rossz időjárási körülmények között kelljen odamennem. Azért az is hozzátartozik a történethez, hogy egyben van a motor és tök eredeti rajta minden (ülésen keresztben ott az a vékony "kapaszkodó", 2 tükör, sőt a biztonság kedvéért a hátsó sárvédő aljára fel szoktam rakni egy undorító sárfogó gumit is, amit természetesen a vizsga után egyből eltávolítok a hazaérést követően)
Sziasztok
ETZ 251 eladó. 90 évj. 2006 műszaki.
További infók és képek a www.etz251.ini.hu oldalon.
Nagyon sűrgős lenne.
Az ár most 120 ezer lenne. De ez fix ár.
Köszönöm előre is a lehetőséget.
Sziasztok
Én 1 nagy flex segítségével szét tudtam szedni:))PP
Hali!
Na itt a gyorsreagálású hadtest :-DD
Ts-en nem tudom (csak gyanítom) de ETZ-n nem szétszedhető a kipuff. Mi is utólag alakíthattuk szétszedhetőre, így bármikor ki tudom venni a betétet aztán jól kiégetni. Alakítás nélkül csak az a járható út, ha rax egy jó nagy tüzet 'oszt beledobod (+ a könyököt is). Ebben az esetben viszont elbúcsúzhacc a krómtól....
Sok gondot tud okozni a rittyós kipuff, mégis soxor csak a legvégső esetben gondolunk erre ha már semmi sem segít...
Üdv, Zoli
A féklámpa-kapcsolóba én egy kis olajat csepegtettem, ez a kopás és az oxidáció ellen is jó. Nemrég raktam fel, de még jó. :-)
Kívül az érintkezőt szintén vékonyan be lehet olajozni.
Az oldaldoboznál a felső fülekhez lehet tenni egy kis vasat vízszintesen, úgy hogy csak billentve lehessen alátenni a fedelet, de felfelé ne tudjon elmozdulni. Talán a 251-esen már gyárilag ilyen, de mintha Gexxxén is láttam volna ilyen megoldást.
Alul a rugós lemeznek is erősen be kell menni a helyére, akkor akár nyitott zárral sem esik le.
70.00 van henger meg csak 4-seb.ts van,bp vagyok.üdv bambi
Sziasztok!
Anyagi okok miatt eladnám a peregyesemet olyan elmebetegnek, aki szintén beleszeretett ebbe a típusba de annak gyermekbetegségei nélkül akar szert tenni egy ilyenre. Jellemzők: 12v, generátor,elektr. gyújtás és fesz.szab.,tárcsafék, BING karburátor,új főtengely stb. A felújítás óta 6000 km-t ment.
Ára: 150e ft.(nekem180-ban van). Emil: szergely@c2.hu.
Kép a mociról:
http://popo.web.elte.hu/stuff/motor.jpg
Kéne, de ha van kisebb, mondjuk 70-es, az is jó volna, szereznék hozzá hengert. Hol vagy te helyileg?És mi a helyzet a rozsdás hengerrel?
Oké, köszi!
Akkor hirdetgetem 140-es IRÁNY -áron :))
Matya a jawa oldalra írok.
emcett sajna 70.50 nincs csak 71.00 van ha kell.üdv bambi
Elvileg megéri.de sajna realitásban nem vagyok otthon.Így hát ne kérj fel becsüsnek:-)))
Magvas.ha bejön a módszer ozd meg velünk,mert sokaknak problémás a kapcsoló.Ha ez sem jön be,akkor erősen megfogod a kapcsolót jobb kézzel,és egy nagy erőteljes mozdulattal elhajintod a bal vállad felett.:-)
Szimára kéne vmi faintos féklámpa kapcsolo.
Bambi!
Szerinted az én motoromért reális a 140 irányár? Vagy mennyiért lehetne eladni?
ETZ 250-es blokkot vennék olcsón(Kecskemét)
Szia!
Először is arra a két nyelvre, amikre felül ráakasztod a deklit, hegessz toldást. Azért túl hosszút ne (főleg a tank felölinél), mert akkor nem tudod ráakasztani a deklit! Ez azért hasznos, mert ha alul ki is akad a zárnál, de nem hagyod el, ráadásul nem tudják lefeszíteni és kilopni az aksit, szerszámokat, elsősegély csomagot. Aztán az sem haszontalan, ha jól telepakolod a rendelkezésre álló helyet, így a dekli nem tud mozogni menet közben rossz úton haladva (szerszámok, elsősegély csomag, rongyok!) Végül nézd meg, hogy az a lemezke, amibe belefodul a zár nyelve, nincs-e nagyon lehajolva. Lehet csak kicsit vissza kéne hajlítani felfelé.
ETZ hez keresek tárcsafékes első kereket féktárcsaa nélkül, jó állapotút.
Elsősorban Borsod megyéből.
somabacsi@vipmail.hu, 30/8547635
Az első féklámpakapcsolóval én is szopok. Most is simogattam egy kicsit. Szerintem 2 féle baja tud lenni. Az egyik az, hogy a saru ami rámegy rézből van, és ha az jól be van oxidálódva, akkor rosszul érintkezik. A két drót közül az egyik a test. Volt hogy amikor összeérintettem a pólusokat, szikrázás hangját hallottam valahonnan máshonnan. Ebből arra következtetek, hogy lehet hogy a drót másik végén is van némi érintkezési baki, és az is lehet hogy a testet közvetlenül a kormányról (is?) jobb lenne átvinni.
A másik baj az, amikor a rugó nem nyomja ki rendesen a pöcköt. Ez simán az elkoszolódástól is lehet.
A műanyag kivitelű ami régebben volt a fentieken kívül még el is tudott törni.
Én most annyit csináltam hogy a sarukat egy kicsit megreszeltem belül tűreszelővel, és jól átmozgattam a bütyköt.
A kérdésem: jól sejtem hogy egy kis kontaktspray/jégoldó segítene az érintkezési problémákon, és a bütyök szorulását is csökkenthetné?
Remélem nem haragszotok a hirdetésért hogy ide rakom fel.
Segitsetek nekem.
ETZ 251 Eladó. 1990 11 havi. Jó műszaki állapotban van. 2006 ig van rajta műszaki.Anyagi gondok miatt szeretném eladi. Redszeresen karbantartott gép. A 30L túradoboz és a drótköteles zár benne foglaltatik az árban. Aki megveszi tőlem a gépet annak adok egy digitális Kodak fényképezőgépet ajándékba.
Képek és leírás a www.etz251.ini.hu
A lehetőséget és a segítésget előre is köszi.
OK holnap utána nézek.Este firkálok.üdvbambi
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|