hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

RR_ZOZY
válasz erre | email2004-11-15 15:53:56
Hali!

Én a helyedben a Honda XLV600 Transalpot választanám, de a hangvilla XL660Z se egy hulladék.
Állapotfüggő amúgy.

Üdv, Zoli
sorszám: 4299 (19260)
(előzmény: Peti00077, 2004-11-13 14:47:44)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-11-15 14:24:17
"A TS válót álló helyzetben nem is tudod végig kapcsolni (1-4ig), mivel szekvenciális típusú."

Eddig úgy tudtam, a szekvenciális csak azt jelenti, hogy sorban egymás után vannak a fokozatok, nem lehet közvetlenül 2-ból pl. 4-be tenni. Ha forgatva van a főtengely, vagy a kihajtás, elvileg vennie kell a fokozatokat (persze nyilván nehezebb, mint olajjal).
sorszám: 4298 (19254)
(előzmény: steelheart6, 2004-11-15 00:38:41)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-11-15 11:55:50
Szia!

A kicsi kocogtatás, normális krova vagy csillagkulcs+méteres cső nem segít? Nekem lejött így, pedig nem hiszem, hogy előtte a 20 évben valaki már szétszedte volna. Jó birkózást!
sorszám: 4297 (19245)
(előzmény: boky, 2004-11-13 19:48:52)

 
 
goss
válasz erre | email2004-11-15 02:49:56
Ez nem is igaz! A Verhovina egy csúcsgép! Tavasszel előveszem, leporolom, töltök bele egy kis benzint rúgok rajt egy negyedet és már megy is :-))))
Amúgy a hangja sokkal jobban tetszik, mint az ETZ-mé. Csak a 35-40-es végsebességgel van gondom :)

Üdv: goss
sorszám: 4296 (19240)
(előzmény: Dino, 2004-11-14 21:18:29)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-11-15 01:06:15
Nos, akkor MZ CD ügyben van valami hír ????
sorszám: 4295 (19237)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-11-15 00:38:41
Dino!

A TS válót álló helyzetben nem is tudod végig kapcsolni (1-4ig), mivel szekvenciális típusú. És amíg nincs benn olyj és nem forog, addig nehezen lesz kapcsolható. Én meg (egy hete) annyira csavartam be a léptetővilla tengelyét amennyire be volt mikor szétszedtem (teljesen).
Soxerencsét!

Üdv!
Ádi
sorszám: 4294 (19235)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-14 21:21:01
Szerelem össze a TS-t. A váltó elég érdekes. Mondhatni qva nehéz kapcsolni, meg mintha nem lenne meg 1-2 sebesség. 125-ös. Még nincs benn olaj. Az számíthat ennyit?
Meg a léptetővilla tengelyét mennyire csavarjam be?
sorszám: 4293 (19226)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-14 21:18:29
Én is csak viccnek szántam.
Azért verhovinát írtam, mert van Verhovina is itthon. Fél órát szereled, mész vele 500 métert aztán megint fél órát szereled...
sorszám: 4292 (19225)
(előzmény: Semi, 2004-11-14 20:04:25)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-11-14 20:04:25
fisi
Bár lenne közöm hozzá, de most nem én hoztam fel! :-)
Egyébként meg itt az MZ topikban nem lehet vitás kérdés az, hogy az MZ a legjobb! :-)))
sorszám: 4291 (19221)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-11-14 13:04:21
Ne kezdjétek újra!!! :/
Mert megint elkezdődik a vita Semi vezérletével!!! :((

Fisi
sorszám: 4290 (19218)
(előzmény: Dino, 2004-11-14 01:09:22)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-14 01:09:22
MZnél jobb motor?
A VERHOVINA-ra gondolsz? :)
sorszám: 4289 (19216)
(előzmény: postás, 2004-11-13 23:38:51)

 
 
devil
válasz erre | email2004-11-14 00:38:52
HI

A TS 250 nem bolcsovazas, sima hidvazas.
Egyik haveromnak van rajta labvedo. Alul a labtarto ket vegere, van hegesztve egy-egy anya, es oda van felcsavarozva. Ha van ra igeny, akkor lefenykepezem, es kuldok rolla kepeket.
udv
sorszám: 4288 (19215)
(előzmény: sergei, 2004-11-13 13:20:37)

 
 
postás
válasz erre | email2004-11-13 23:38:51
Bár a szoci motorok "keleti" motorok, de ez a két típus már nagyon keleti ehhez a fórumhoz, bár ahogy észreveszem, csendben lecserélődnek a szoci gépek. Elismerem, azért gyártottak már az MZ-nél jobb motort is.
sorszám: 4287 (19214)
(előzmény: Peti00077, 2004-11-13 14:47:44)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-11-13 19:49:32
Mint mondtam, nem nagy a tipusismeretem, de a haveromnak két TS-250-e van, hídvázas, és az egyikhez van térdvédő. Aztán lehet, hogy azt is valamelyik előző tulaj hamukálta rá tizenöt éve, de szerintem ne törődj ezzel, végy a ferroglobuszban egy tábla milliméterlemezt meg pár méter 6x6-os vasat merevítőkeretnek, és csinálj magadnak amilyet tudsz, a gyári sincs egy fikarcnyival sem igényesebben előadva (nem véletlen, hogy el is dobálták őket).
sorszám: 4286 (19213)
(előzmény: sergei, 2004-11-13 17:45:20)

 
 
boky
válasz erre | email2004-11-13 19:48:52
Hali!

Kéne egy kis segítség!:)
ETZn a teleszkóp zárócsavarjaival mit lehet kezdeni, hogy kijöjjenek? Azt olvastam, hogy ezt lakkal illik összerakni, gondolom, ezért nem bírok vele. Az használna, ha felmelegítem? köszi!
Boky
sorszám: 4285 (19212)

 
 
sergei
válasz erre | email2004-11-13 17:45:20
De a TS 250 korai szériái még bölcsővázasak voltak, csak a TS 250/1 volt a hídvázas, nem? vagy tévedek? és lehet, hogy régi TS-t láttál, régi vázzal, régi blokkal, gyári térdvédővel.
Remélem Neked van igazad és nem nekem...

Üdv!
sorszám: 4284 (19211)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-13 14:47:44
Sziasztok

Meg szeretném kérdezni tőletek.
A Honda XLV600 Transalp vagy a Yamaha XL660Z Tenere a jobb gép?
Főleg túrázásra szeretném használni.
A 43000 Km van bennük.
Mit bírnak még ezek?
A segítséget előre is köszi.
sorszám: 4283 (19209)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-11-13 14:25:04
A TS-250 már hídvázas, és volt hozzá gyári térdvédő! Hogy hovan csavarozva, nem tudom, de én ha ilyet barkácsolnék, az alsó részét egy a blokk alatt elvitt 40-es laposvashoz hegeszteném, amit valahol a sztendernél rögzítenék.
sorszám: 4282 (19208)
(előzmény: sergei, 2004-11-13 13:20:37)

 
 
sergei
válasz erre | email2004-11-13 13:20:37
Üdv!

Két kerékcsapágy csere közben azon morfondíroztam, hogy a TS és a Trophy is bölcsővázas, az ETZ meg nem. Nekem itthon csak Dnyeperről van olyan képem, amin van térdvédő, de azon pont ahhoz a csőhöz van fogatva, ami az ETZ-n nincs... Reménykedek, hogy valami trükkel orvosolható, de félek hogy nem, mert ETZ-n nem nagyon láttam még ilyet!

Üdv!
sorszám: 4281 (19206)

 
 
MrOttmar
válasz erre | email2004-11-13 12:56:15
Sergei!
Ha az a térdvédő jó, ami a Ts125-ösökön
van ,akkor tudok segíteni. De van Trophyra való is.
Szeva: MrOttmar
mrottmar@vipmail.hu
sorszám: 4280 (19205)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-11-13 03:32:52
De, valószínűleg az...
sorszám: 4279 (19204)
(előzmény: Dino, 2004-11-13 01:26:06)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-13 01:26:06
Ez nem az a Honlap, ami holand és évek óta nem frissitették?
sorszám: 4278 (19199)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2004-11-12 15:00:07)

 
 
sergei
válasz erre | email2004-11-13 00:54:27
Sziasztok!

Segítség kéne! Szeretnék venni ETZ 250-re térdvédőt. A nagyot. Tudom, hogy tök csúnya meg minden, de úgy néz ki, hogy télen motorral kell járnom, és szükség lenne rá. Lehet ilyet kapni? Ha igen, mennyiért? Van többféle is, vagy csak az a régi "szépség"?

Köszi!

Üdv!
sorszám: 4277 (19198)

 
 
pet 88
válasz erre | email2004-11-12 17:00:13
Hali

Én már 3. alkalommal vissza se heggesztettem hanem tettem bele 1 perforált csövet a többi helyet meg kitömtem gyapottal és a végét megoldottam menetesre és így kaptam egy jó sport dobot meg egy jó motorhangot.
sorszám: 4276 (19188)
(előzmény: RR_ZOZY, 2004-11-12 12:54:55)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-11-12 16:18:22
Ez, azért nem semmi. Egyet, szívesen elfogadnék Én is. Tetszik ez az egyszerű, de "hatásos" felépítés.
sorszám: 4275 (19187)
(előzmény: Rorik, 2004-11-12 15:45:14)

 
 
Rorik
válasz erre | email2004-11-12 15:45:14
Na ezt figyuzzátok
MZ-k a hadseregben

MZ forever!
sorszám: 4274 (19186)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-11-12 15:00:07
Hali mindenki!!!!

A következő a problémám: Szeretnék venni 1 eredeti MZ-s CD-t, de nem tudom, hogy, hogy juthatok hozzá. A következő link segíthet, de Valaki jó lenne, ha értelmezné ezt Nekem:

http://motor.hobby.nl/mz-cdrom

Ehhez kérném a segítséget, hogy mit kell tennem. Ha sikerül megszerezni, akkor, akár közzé is tenném a tartalmát, valamelyik MZ-s honlapon. (amennyiben törvényes az ilyesmi...)

A válaszokat előre is köszi.

Üdv. B.A.T. (II.)
sorszám: 4273 (19185)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2004-11-12 12:54:55
Hali!

Hát igen, a jó öreg flex bácsi tud rajta segíteni, de minden alkalommal összehegesztgetni nem túl elegáns megoldás. A gépemről egy ideje van már digit kép is és a kipuffdobot is lekaptam jó közelről. Ha vóna rá igény, akkor eccer felrakom a galériába.

Üdv, Zoli
sorszám: 4272 (19177)
(előzmény: pet 88, 2004-11-11 21:39:38)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-12 12:48:40
Nekem is kéne vinni decemberben az ETZ-t. Csak előbb eredetiségvizsga, biztosítás...
sorszám: 4271 (19174)
(előzmény: mzoli, 2004-11-12 10:11:53)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-11-12 10:11:53
Sziasztok!

Tegnap voltam műszaki vizsgán Szfváron a Közlekedési Felügyeletnél. Motorosok soron kívül mennek (nem kell beállni a várakozó kocsisorba, nyugodtan előre lehet csorogni). Motor- és vázszám ellenőrzés, első és hátsó kerék megrángatása (nem kotyog-e), féklámpa, világítás, index, duda (ezek mind álló motornál, szóval az aksi nem árt ha jó), aztán ennyi. Kb. negyed óra volt. Matrica felragaszt. Semmi fékvizsgálat, elsősegélycsomag, izzókészlet vagy ilyesmi. Összköltség (vizsga+matrica) 2710 Ft. Ja, és előtte nap telefonáltam csak oda időpontot kérni. Még a nő aggódott, nehogy rossz időjárási körülmények között kelljen odamennem. Azért az is hozzátartozik a történethez, hogy egyben van a motor és tök eredeti rajta minden (ülésen keresztben ott az a vékony "kapaszkodó", 2 tükör, sőt a biztonság kedvéért a hátsó sárvédő aljára fel szoktam rakni egy undorító sárfogó gumit is, amit természetesen a vizsga után egyből eltávolítok a hazaérést követően)
sorszám: 4270 (19171)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-12 01:27:37
Sziasztok
ETZ 251 eladó. 90 évj. 2006 műszaki.
További infók és képek a www.etz251.ini.hu oldalon.
Nagyon sűrgős lenne.
Az ár most 120 ezer lenne. De ez fix ár.
Köszönöm előre is a lehetőséget.
Sziasztok
sorszám: 4269 (19165)

 
 
pet 88
válasz erre | email2004-11-11 21:39:38
Én 1 nagy flex segítségével szét tudtam szedni:))PP
sorszám: 4268 (19156)
(előzmény: RR_ZOZY, 2004-11-11 17:51:33)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2004-11-11 17:51:33
Hali!

Na itt a gyorsreagálású hadtest :-DD

Ts-en nem tudom (csak gyanítom) de ETZ-n nem szétszedhető a kipuff. Mi is utólag alakíthattuk szétszedhetőre, így bármikor ki tudom venni a betétet aztán jól kiégetni. Alakítás nélkül csak az a járható út, ha rax egy jó nagy tüzet 'oszt beledobod (+ a könyököt is). Ebben az esetben viszont elbúcsúzhacc a krómtól....

Sok gondot tud okozni a rittyós kipuff, mégis soxor csak a legvégső esetben gondolunk erre ha már semmi sem segít...

Üdv, Zoli
sorszám: 4267 (19150)
(elözmény: Matya, 2004-11-06 00:07:47)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-11-11 00:52:50
A féklámpa-kapcsolóba én egy kis olajat csepegtettem, ez a kopás és az oxidáció ellen is jó. Nemrég raktam fel, de még jó. :-)
Kívül az érintkezőt szintén vékonyan be lehet olajozni.

Az oldaldoboznál a felső fülekhez lehet tenni egy kis vasat vízszintesen, úgy hogy csak billentve lehessen alátenni a fedelet, de felfelé ne tudjon elmozdulni. Talán a 251-esen már gyárilag ilyen, de mintha Gexxxén is láttam volna ilyen megoldást.
Alul a rugós lemeznek is erősen be kell menni a helyére, akkor akár nyitott zárral sem esik le.
sorszám: 4266 (19125)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-11 00:08:34
70.00 van henger meg csak 4-seb.ts van,bp vagyok.üdv bambi
sorszám: 4265 (19124)
(előzmény: emcett, 2004-11-10 22:39:52)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-11-10 22:44:25
Sziasztok!
Anyagi okok miatt eladnám a peregyesemet olyan elmebetegnek, aki szintén beleszeretett ebbe a típusba de annak gyermekbetegségei nélkül akar szert tenni egy ilyenre. Jellemzők: 12v, generátor,elektr. gyújtás és fesz.szab.,tárcsafék, BING karburátor,új főtengely stb. A felújítás óta 6000 km-t ment.
Ára: 150e ft.(nekem180-ban van). Emil: szergely@c2.hu.

Kép a mociról:
http://popo.web.elte.hu/stuff/motor.jpg
sorszám: 4264 (19112)

 
 
emcett
válasz erre | email2004-11-10 22:39:52
Kéne, de ha van kisebb, mondjuk 70-es, az is jó volna, szereznék hozzá hengert. Hol vagy te helyileg?És mi a helyzet a rozsdás hengerrel?
sorszám: 4263 (19111)
(előzmény: bambi1, 2004-11-10 16:24:20)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-11-10 16:59:34
Oké, köszi!

Akkor hirdetgetem 140-es IRÁNY -áron :))
sorszám: 4262 (19088)
(előzmény: bambi1, 2004-11-10 16:21:48)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-10 16:26:18
Matya a jawa oldalra írok.
sorszám: 4261 (19082)
(előzmény: bambi1, 2004-11-10 16:24:20)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-10 16:24:20
emcett sajna 70.50 nincs csak 71.00 van ha kell.üdv bambi
sorszám: 4260 (19081)
(elözmény: Matya, 2004-11-09 20:23:02)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-10 16:21:48
Elvileg megéri.de sajna realitásban nem vagyok otthon.Így hát ne kérj fel becsüsnek:-)))
sorszám: 4259 (19080)
(előzmény: Infomaker, 2004-11-10 14:42:01)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-10 16:14:38
Magvas.ha bejön a módszer ozd meg velünk,mert sokaknak problémás a kapcsoló.Ha ez sem jön be,akkor erősen megfogod a kapcsolót jobb kézzel,és egy nagy erőteljes mozdulattal elhajintod a bal vállad felett.:-)
sorszám: 4258 (19079)
(előzmény: magwas, 2004-11-10 09:57:33)

 
 
Pecarobi
válasz erre | email2004-11-10 15:07:37
Szimára kéne vmi faintos féklámpa kapcsolo.
sorszám: 4257 (19074)
(elözmény: Matya, 2004-11-09 17:19:26)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-11-10 14:42:01
Bambi!

Szerinted az én motoromért reális a 140 irányár? Vagy mennyiért lehetne eladni?
sorszám: 4256 (19073)

 
 
R.Gábor
válasz erre | email2004-11-10 13:17:04
ETZ 250-es blokkot vennék olcsón(Kecskemét)
sorszám: 4255 (19070)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-11-10 12:01:00
Szia!

Először is arra a két nyelvre, amikre felül ráakasztod a deklit, hegessz toldást. Azért túl hosszút ne (főleg a tank felölinél), mert akkor nem tudod ráakasztani a deklit! Ez azért hasznos, mert ha alul ki is akad a zárnál, de nem hagyod el, ráadásul nem tudják lefeszíteni és kilopni az aksit, szerszámokat, elsősegély csomagot. Aztán az sem haszontalan, ha jól telepakolod a rendelkezésre álló helyet, így a dekli nem tud mozogni menet közben rossz úton haladva (szerszámok, elsősegély csomag, rongyok!) Végül nézd meg, hogy az a lemezke, amibe belefodul a zár nyelve, nincs-e nagyon lehajolva. Lehet csak kicsit vissza kéne hajlítani felfelé.
sorszám: 4254 (19063)
(elözmény: Matya, 2004-11-10 00:47:06)

 
 
Soma69
válasz erre | email2004-11-10 10:15:19
ETZ hez keresek tárcsafékes első kereket féktárcsaa nélkül, jó állapotút.
Elsősorban Borsod megyéből.
somabacsi@vipmail.hu, 30/8547635
sorszám: 4253 (19058)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-11-10 09:57:33
Az első féklámpakapcsolóval én is szopok. Most is simogattam egy kicsit. Szerintem 2 féle baja tud lenni. Az egyik az, hogy a saru ami rámegy rézből van, és ha az jól be van oxidálódva, akkor rosszul érintkezik. A két drót közül az egyik a test. Volt hogy amikor összeérintettem a pólusokat, szikrázás hangját hallottam valahonnan máshonnan. Ebből arra következtetek, hogy lehet hogy a drót másik végén is van némi érintkezési baki, és az is lehet hogy a testet közvetlenül a kormányról (is?) jobb lenne átvinni.

A másik baj az, amikor a rugó nem nyomja ki rendesen a pöcköt. Ez simán az elkoszolódástól is lehet.

A műanyag kivitelű ami régebben volt a fentieken kívül még el is tudott törni.

Én most annyit csináltam hogy a sarukat egy kicsit megreszeltem belül tűreszelővel, és jól átmozgattam a bütyköt.
A kérdésem: jól sejtem hogy egy kis kontaktspray/jégoldó segítene az érintkezési problémákon, és a bütyök szorulását is csökkenthetné?
sorszám: 4252 (19056)
(elözmény: Matya, 2004-11-08 14:56:08)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-10 09:42:38
Remélem nem haragszotok a hirdetésért hogy ide rakom fel.
Segitsetek nekem.
ETZ 251 Eladó. 1990 11 havi. Jó műszaki állapotban van. 2006 ig van rajta műszaki.Anyagi gondok miatt szeretném eladi. Redszeresen karbantartott gép. A 30L túradoboz és a drótköteles zár benne foglaltatik az árban. Aki megveszi tőlem a gépet annak adok egy digitális Kodak fényképezőgépet ajándékba.
Képek és leírás a www.etz251.ini.hu
A lehetőséget és a segítésget előre is köszi.
sorszám: 4251 (19054)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-10 02:27:53
OK holnap utána nézek.Este firkálok.üdvbambi
sorszám: 4250 (19047)
(elözmény: Matya, 2004-11-10 02:11:03)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu