hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 24. csütörtök 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

snip21
válasz erre | email2004-11-23 09:33:01
Szia Bambi Lala vagyok.
Remélem tudsz segíteni!
A Motordoki mondta nekem a nevedet, hogy neked biztos van ETZ 150-ehez bekötési sémád.
Ha van légyszíves küldd el a : sniper20@freemail.hu E-mail címre.
sorszám: 4365 (19740)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-23 06:32:57
Miért nem jó a paszta? Hőálló.
sorszám: 4364 (19737)
(előzmény: berva, 2004-11-22 23:52:08)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-11-23 02:58:39
Bambi!

ETZ-knek mekkora a belsőcső átmérője az első telóban?És milyen hosszú a villaszár kirugózott állapotban?
sorszám: 4363 (19732)

 
 
berva
válasz erre | email2004-11-22 23:52:08
Hengerfejnél nem jó a paszta. Lehet tömítés nélkül (ha nem fúj ki), vagy tömítéssel.
sorszám: 4362 (19726)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-22 23:03:13
Elfelejtettem:
Felpolíroztam belülről a blokkot. Leszedtem a dugattyú aljából. Nem tettem be hengerfej tömítést, pasztáztam ott is. Ettől lehet/lett baj?
sorszám: 4361 (19716)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-22 21:46:02
Gyűlnek a bajok:
Összeraktam a TS-t. Kicseréltem a 6202 meg a 6201-es csapágyakat, szimmeringeket. Pasztával összeraktam. Elsőnek csak annyi volt a gond, hogy hidegen szórakozott a fordulatszámmérő. Nem lényeg, nem létfontosságú. Aztán Veszprémből hazafelé elkezdett furcsa lenni, mintha szép lassan utógyújtása lett volna. Aztán hazahozott megnéztem és utógyújtás. Aztán próbáltam beállítani, nem lehet. A főtengely föl-le-balra-jobbra kibszott nagyot lóg. A főtengelycsapágyakat nem cseréltem ki. Lehúztam a forgórészt, levettem a szimmeringet és tényleg a főtegely lóg. Vagy lötyög. De kib. nagyot. Szerintetek szétszedjem megint?
A bütyköt egy kicsit elfordítottam és szörnyű lett. Vélemények?
Főtengelyfelújítás?
Főtengelycsapágycsere?
V.mi a f*sz?
Segítsetek, mert 30-án egész nap motoroznom kéne!
sorszám: 4360 (19708)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2004-11-22 09:43:26
Ezek a cigányok szívtelen vadállatok!
sorszám: 4359 (19663)
(előzmény: berva, 2004-11-21 23:51:54)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-11-22 02:50:43
Igen,úgy tűnik.
Csúnya látvány:-((
sorszám: 4358 (19655)
(előzmény: Gexxx, 2004-11-22 01:40:25)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-11-22 01:40:25
Ez nagyon katonai etz-nek néz ki...
sorszám: 4357 (19653)
(előzmény: berva, 2004-11-21 23:51:54)

 
 
berva
válasz erre | email2004-11-21 23:51:54
Sziasztok!
Két hete Budapesten találtam egy MZ ETZ 250-est egy árokban.A motor nyilvánvalóan alumíniumgyűjtő honfitársaink áldozata lett.A kerékagyak és blokk alumínium része hiányzik, a többi nagyjából megvan.Kérlek titeket, hogy amennyiben ismeritek a tulajt, szóljatok neki,mert nagyon szeretném neki visszaadni (természetesen ingyen).
Képeket az indexes MZ fórumon és a honlapomon találtok!

Köszi:Laci
jogepek@freemail.hu
http://www.berva.freeweb.hu
sorszám: 4356 (19650)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-21 20:44:27
Mondjuk egybe az eglész moci váz nélkül mennyi? Csak mert az enyémet át kéne alakítani 150-re. Meg dec 10-én kapok füzetést és most szorgalmasan járok dolgozni és meg kéne ejteni a dolgot.
Szóval mennyi az annyi? Váz és lengővilla nélkül? Mi kell cserébe? Vagy inkáb mi érdekel?
sorszám: 4355 (19626)
(előzmény: voice, 2004-11-21 13:06:06)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2004-11-21 17:50:06

Háát sorstárs!!!! nekem ugyanez volt oktober elején.Ugy belémjöttek oldalrol mitnha ottse lettem volna csak nekem a 250esem bánta.Nekem is szépen megnyekkent a váz pont a tank alatt
sorszám: 4354 (19618)
(előzmény: voice, 2004-11-19 00:12:13)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-21 17:20:11
OK:-)
sorszám: 4353 (19617)
(előzmény: voice, 2004-11-21 13:03:36)

 
 
voice
válasz erre | email2004-11-21 13:06:06
henger az van, csak szerintem fúrni kell, el volt már kopva.

Karbi ok.

Nemtom mennyi ezeknek a cuccoknak az ára, nem drágán!
Ha van cserébe valamid az is jó.
Egyben az egész motort váz nélkülre gondolsz?
sorszám: 4352 (19610)
(előzmény: Dino, 2004-11-19 01:12:45)

 
 
voice
válasz erre | email2004-11-21 13:03:36
Köszi bambi, én horzsolásokkal megúsztam :)
A moci váza már nem volt olyan erős anyagból, gyönyörűen megcsavarodott a tank alatt! Nagyon fun volt hazavinni :)
sorszám: 4351 (19609)
(előzmény: bambi1, 2004-11-19 00:22:36)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-11-21 12:04:31
erősen ajánlott! mondhatni kötelező. télen a karbiban lévő benzin elpárolog de a benne található adalékok nem és eltömik a fúvókákat. tavasszal meg kezdődik a szívás.
sorszám: 4350 (19608)
(előzmény: Peti00077, 2004-11-21 11:12:00)

 
 
Peti00077
válasz erre | email2004-11-21 11:12:00
Sziasztok

Csak egy kérdés.
Télire érdemes a karburátorból leengedni a benzint?

Köszi a válaszokat előre is.
sorszám: 4349 (19607)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-11-21 04:58:21
Ehhez én kevésbé értek, de ha ki tudod cserélni nagyobbra, és találsz hozzá való hajtókart, ami fent stimmel (vagy ott is átalakítod), akkor a megnövekedett felület természetesen többet bír (megfelelő anyagok esetén).
Alul el kell férnie a ház mellett.
sorszám: 4348 (19605)
(előzmény: Dino, 2004-11-20 06:10:00)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-20 06:10:00
És elvileg ha azt a csapot, ami a két lendítősonkát tartja össze (meg a hajtó kar is azt nyomja) lecserélném valahogy valami izmosabbra, akkor bírná mondjuk a 125-ös TS a jóval nagyobbra fúrást (mondjuk 150 fölé, ha lehet)? Csak mert elvileg 150 ccm-ig nem lehetne gond, csak hát nagyobb jobb lenne. Meg lenne egy-két ötletem, csak sajnos minden pénz kérdés.
sorszám: 4347 (19576)
(előzmény: Rider, 2004-11-20 05:05:57)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-11-20 05:05:57
Igen, ilyenkor gyakran kell centírt cserélni. :-)
Amúgy a hajtókar alja kopik legjobban.
sorszám: 4346 (19575)
(előzmény: Dino, 2004-11-20 01:51:49)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-20 01:51:49
Tényleg nem túl nagy a forgalom manapság. Senkinek semmi baj a géppel. Mindíg mondtam, hogy az MZ-k megbízhatók.

Ha "tuningol" v. simán felfúrat az ember túlzottan egy motort (pl Simsonnál 50-ről 70-80-ra), akkor a főtengelyen mi szokott tönkremenni? Az alsó csapágy gondolom biztos, de a centír, hajtókar stb. ... nem megy tönkre?
sorszám: 4345 (19573)
(előzmény: tslaci, 2004-11-19 21:52:54)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-11-20 01:16:20
Ja.
Motoroznék ha nem lenne nálunk kb 100as szél, meg az a köcsög festő már lefestette volna a gépet, aztígérte a hétvégére készlesz, de ma (tegnap?) még nem csinált semmit. Szóval holnap (ma?) lessz balhézás.

MZ ES 125/1 Trophy eladó. Friss felújítás, sok alkatrész, műszaki 2005.05ig, napi használatból, megbízható gép. Ára 60000Ft.
Ádi
steelheart6@freemail.hu
70/3698050

Üdv!
sorszám: 4344 (19572)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-11-19 21:52:54
Na végre! Jó lett a töltésem!!
fesszabályzó relé érintkezőjét kellett hajlítani és megtakarítani. Holnap megyek is vele egy karikát!
Pang a fórum! Mindenki motorozik?
sorszám: 4343 (19565)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-11-19 05:36:25
STEELHEART6!!

Igen. Este faterral megnéztük és már a szénkefék sem adnak le semmilyen feszültséget, szóval valószínű, hogy igazad van. REmélem nyárra meg lesz a jogsim és a műszaki a mocira és akkor irány a moci találkozók!!!
Addig legalább kiismerem a gépet.

Hali!!
sorszám: 4342 (19532)
(előzmény: steelheart6, 2004-11-18 13:45:44)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-19 01:12:45
Henger, hengerfej, karbi, dugó mennyi?
Mennyiért adod a cuccot egyben?
Egyenlőre csak érdeklődés!
sorszám: 4341 (19526)
(előzmény: voice, 2004-11-19 00:12:13)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-11-19 00:22:36
Testi épség?
sorszám: 4340 (19525)
(előzmény: voice, 2004-11-19 00:12:13)

 
 
voice
válasz erre | email2004-11-19 00:12:13
Sziasztok!

Remélem tudok segíteni:

van pár eladó cucc: ETZ 150-es blokk-rengeteg vázalkatrész (elcsaptak, elgörbült a váz, és átépítettem egy másikra), és egy Ts 150-es moci-váz.

Ha valakinek szüksége van alkatrészre, az zavarjon nyugodtan! 06-30-317-2944
Somogy megye, Kaposvár
sorszám: 4339 (19520)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-11-18 20:44:04
Ok, majd írok, ha írok...
sorszám: 4338 (19512)
(előzmény: Infomaker, 2004-11-18 20:37:05)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-11-18 20:37:05
OK, majd írj, ha kell esetleg.

Pecarobinak januárban kellene.

üdv.
sorszám: 4337 (19511)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2004-11-18 16:51:39)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-11-18 16:53:09
Hopá..., elírtam, INFOMAKER akart ez lenni, bocsi :)))
sorszám: 4336 (19504)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2004-11-18 16:51:39)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-11-18 16:51:39
INFOMARKER: Velem is beszéltél, már ETZ ügyben, de, mint, már mondottam is, most nincs rá "keretem".
sorszám: 4335 (19503)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2004-11-18 15:21:30
Türelem! :-)) Pecarobival nem sikerült +egyezni?

Azért fel ne gyújtsd a kertben! :-))
Magyar Bazárban nem próbáltad hirdetni?
sorszám: 4334 (19488)
(előzmény: Infomaker, 2004-11-18 10:29:50)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-11-18 13:45:44
TSLACI!

Nekem is volt ilyen, nekem az volt a baj, hogy az állórészem zárlatos volt. Meg kell mérni a tekercsek két végén az ellenállást, a Bambi tudja hogy mennyinek kell lenni. Lehet h nekem is megvan valahol. Megnézem. Ekkor sajnos cserélni kell az állórészt. A fesszabályzóból nekem csak az eredeti mech jött be az elektronikus nem. De nézd meg a kábeleket, kontaktokat.
És óvatosan közlekedj így töltés nélkül, mert én pereceltem miatta.

sok szerencsét!
Üdv!
sorszám: 4333 (19481)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2004-11-18 11:40:23
Hali Imre!

Az én 250-esemnél zömmel városi használat mellett 4,7-et, zömmel országúti menetben 4,3-at mértem.

Üdv, Zoli
sorszám: 4332 (19479)
(előzmény: M.Imre, 2004-11-17 17:46:48)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2004-11-18 11:02:59
Koszonet az eddigi hozzaszoloknak ...
Lehet azert kozeli a 125-os es 250-es fogyasztasa mert az elozot kell porgetni, hogy haladj vele, mig a masodikkal ugymond fogyasztas szempontjabol optimalis fordulatszamnal is haladsz (pl. 80km/h).
Tegnap delelott szep idoben elmotoroztam a munkahelyemre, delutan meg volt valami inteznivalom, meg haza is kellett erjek (~15km) havaseso vart ram; eleg kellemetlen volt.
sorszám: 4331 (19478)
(előzmény: tomóka, 2004-11-18 10:41:24)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-11-18 10:41:24
hali M.Imre!
a fogyasztást egy picit sokallom.(ha azt veszem alapul , hogy a 250-em 4,3-at evett 150kg humanoiddal terhelve)
sorszám: 4330 (19477)
(előzmény: M.Imre, 2004-11-17 17:46:48)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-11-18 10:29:50
Valaki nem vinné el a motorom, végre? :)

Tele a tank is! 125ért vihető, műszaki 2006ig.

kép lejjebb.

üdv.
sorszám: 4329 (19474)

 
 
Pool
válasz erre | email2004-11-18 01:39:29
Gyári elektronikus fesszabályzó Jawához 1800 Ft körül van.
Azért az nem 100%, hogy a fesszabályzóddal van ám a baj. Nálam előfordult, hogy az egyenirányítós résznél az egyik kábel leszakadt és a három tekercsből csak kettő töltött ami kevés volt. Nem ártana ellenőröznöd a kábeleket és kontaktokat is.

Pool
sorszám: 4328 (19449)
(előzmény: Dino, 2004-11-18 01:28:12)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-18 01:28:12
3600 elektronikus.
Igen, ha nem jó a töltés, akkor minden az aksit szívja, vagyis ha nincs töltés.
sorszám: 4327 (19445)
(előzmény: tslaci, 2004-11-17 23:49:41)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-11-17 23:49:41
Én is leírnaám mai élményemet: 6 km-terre a falutól veretek a tápossal mikor elhalványul a világítás és lehörög a moci. azt tudni kell hogy a töltés nem jó. leállok az útszélére leveszem simán gyújtásra és beindult, teszem a világítást lehörög. világítás nélkül mentem haza. kérdés: ha nem jó a töltés akkor minden az aksiról megy?
Mennyibe kerül egy fesszabályzó?
hali!
sorszám: 4326 (19423)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2004-11-17 22:04:13)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2004-11-17 22:04:13
Hali!!!!

Hát, a fogyasztás az rendben van, jobban mondva átlagos, de, azért mihheztartás végett egy cím:

www.mojmotocykl.pl

Bár itt ETZ 150-eshez van fogyasztási grafikon, de, azért naggyából ki lehet következtetni a 125-ösét is.

Végsebesség: 90 KG mellett 90-95 KM/H, hát ez elgondolkodtató, DE... Itt figyelembe kell venni azt is, hogy szélcsendben, vagy esetleg széllel szemben mented-e ezt a tempót. (95, az, már belefér)

Két személy, és emelkedő, hármasban... Ezen nem csodálkoznék :)))

Üdv. B.A.T. (II.)
sorszám: 4325 (19404)
(előzmény: M.Imre, 2004-11-17 17:46:48)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2004-11-17 17:46:48
Udvozlet mindenkinek!
Nehany hettel ezelott vasaroltam egy ETZ 125-os motorbiciklit. A hideg ellenere megtettem vele 300km-t, leirnam nehany tapasztalatomat hatha lesz valakinek turelme hozzszolni.
1. Alkalmam volt fogyasztast merni: tesztut hossza 62km amibol 50 varoson kivul, 12 varoson belul. A kinti homerseklet 10 fok alatt volt, egyedul motoroztam (meretem 183cm/90kg). 80km/h-nal tobbet nem huztam, az utvonal mondhatni emelkedoktol mentes volt. Az eredmeny 3.95L/100km. Milyen ez? Sok, jo, keves?
2. Egy masik utazas alkalmaval, vegsebesseget probaltam. Korulmenyek hasonloak voltak, a vegsebesseg pedig 90 es egy vonalka (~95).
3. Otosben csak egyenes uton kepes menni, ahogy egy kis emelkedot eszlel vissza kell valtsak 4-be.
4. 3000 ford/perc alatt alig huz, 5000 folott ahogy kozeledunk a 6000-hez kezd csunyan csinalni.
5. Utassal egyut (~150kg terheles + 10L benzin) felfele alig tudtam harmasba valtani. Igaz, hogy egyaltalan nem volt nekifutas, a domb kozeperol indultunk el felfele. Kettesben huztam majdnem 6000-ig, valtottam harmasba es igen igen elgondolkodott, hogy birja-e vagy sem, aztan szep lassan felgyorsult.
Ha ezek a dolgok normalisak akkor ok, ennyit tud a motor, nem varok el tobbet tole; ha nem akkor meg kene babraljam.

Elnezest a hosszu iraser, elore is koszonet a hozzaszoloknak.
sorszám: 4324 (19384)

 
 
zbogyo
válasz erre | email2004-11-17 12:26:46
Hello mindenki!Van ts 125-höz gyári lábvédőm.Ha valakit érdekel irjon e-mail-t!(árban megegyezünk!)Ha valaki tudna nekem segiteni 251-es ezt ügyben azt megköszönöm.(az összes gyapágy méret érdekelne engem,de leginkább a blokkban lévők)
sorszám: 4323 (19368)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-11-17 08:37:00
Igen ott van rájöttem, az indexreléhez adtak bekötési rajzot. Amúgy feladom mert minden összevissza van kötözgedtve a mocimon. Rajz szerint a 15-ös kapcson csak az indexnek kellene lennie nekem meg ezen van a töltésvisszajelző izzó bekötve, az index nem indexel lesz.rom.
4 óra óta baszogatom de semmi. Haverom aki csinálta az meg nem hajlandó előjönni mondván nem ér rá. Na csáó
sorszám: 4322 (19360)
(előzmény: Dino, 2004-11-17 04:46:53)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-17 04:46:53
Nem, gyárilag nem simson lámpa van rajta, vagy csak lehet, hogy nekem nem tűnt föl pedig minden nap megnézem a motorokat.
Meg vlalki érdeklődözz az irányjelzőbekötésről is. TS-nél a 15/54-en van asszem (ha nagyon kell lemehetek a garázsba megnézni, csak most lusta vagyok) ETZ-n meg talán a 15-ösön.

Összeraktam a TS-t. Jobb lett. Csak a fordulatszámmérő szarakodik. Ahogy néztem a racsni nem hajtja meg.Meg még mindíg kidobja a 4.-et. Be kell állítanom.
sorszám: 4321 (19359)
(előzmény: tslaci, 2004-11-16 23:51:17)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-17 04:34:48
valaki kérdezte a telóban a szintet:
kirugózott állapotban ledugsz egy 4-es pálcát. Ennek a támcső furatába is be kell hatolnia (magyarul a legmélyebb pontra).
Mennyiség:
230 ccm --> 350mm
250 ccm --> 370mm
A hogyan javítsam motorkerékpáromat -ból írtam ki.
sorszám: 4320 (19358)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-11-16 23:51:17
Huh! Kössz a tippeket és a gyors válaszokat, reggel kelek négy órakkor és csinálom, 7kor megy a buszom megyek melózni. Idegesít hogy nem műxik rendesen. Este 7re jónak kell lennie mert jönnek értem vele, nem nagy út, 10 km.
Ja közben rájöttem hogy az aksi jól van bekötve és xerintem a feszszabályzó(ha így hívják, a tekercs meg a relék az aksi felett) a halott. Gyárilag simson hátsó lámpa van a 150-es TS-en? Na hali
sorszám: 4319 (19347)

 
 
Levi
válasz erre | email2004-11-16 21:23:27
Köszi a tippet Peti
sorszám: 4318 (19331)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-11-16 21:02:40
A TS telóját nem ismerem,de én az ETZ-150-esembe a 250-es 0,5mm-el vastagabb rugóját tettem,plusz némi csavar alátétet a záródugó alá. Így keményebb,de a szorulást nem szűnt meg teljesen.
sorszám: 4317 (19329)
(elözmény: mzoli, 2004-11-16 08:46:19)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-11-16 19:18:21
Nem kell kiönteni az olajat, csak a mocit felteszed sztenderre, hogy a levegőbe legyen az eleje, kiveszed a rugót, és beledugsz egy pálcát, azon meglátod hány cm- magasan van az olaj.
A teleszkóp átmérőjét tudod, meg a pálcáról a magasságod, és simán kiszámolod a térfogatát, na annyi olaj van benne. :)

TS-nél van egy réz/bronz betét a telóban az szokott szorulni, szét kell szedni, megcsiszolni, kitakarítani, és új olajat bele.
De az is lehet hogy túl kemény az olajad, vagy görbe a telószár.
sorszám: 4316 (19322)
(elözmény: mzoli, 2004-11-16 10:23:57)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu