hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 24. csütörtök 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

tesho
válasz erre | email2004-12-06 15:43:43
Nekem 2001-es katalógusuk van meg,de az MZ-cuccok abban sincsenek (se fotó,se semmi),de már akkor is kapható volt náluk.
Egy náluk a biztos,az,hogy semmi sem biztos!!!:-)
sorszám: 4465 (20465)
(előzmény: k75s, 2004-12-04 18:45:20)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-12-06 13:30:41
Nekem van olyan páramentesítő vékony plexim amit a gyári belsőrészbe kell pattintani.Elég hatásos.
sorszám: 4464 (20463)
(előzmény: kustib, 2004-12-06 11:24:25)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-12-06 11:24:25
Nem bízom a kencékben... Nem akarom összeragacsolni a plexim semmivel! Majd nyáron rágyúrok, és veszek egy olyan sisakot, amin páramentes plexi van! Meg mondjuk kompozit héja!

Uff: TiB
sorszám: 4463 (20455)
(előzmény: Dino, 2004-12-05 01:25:46)

 
 
homz
válasz erre | email2004-12-06 09:52:15
Ha meglesz az uj fesszab(semmi esetre ne vegyel kek dobozu sarga cimkevel ellatott elektromost,akkor inkabb mar a szurke)es meg mindig nem jo,akkor a kovetkezot tedd:huzd le a sarukat a fesszabrol,ahogy mar irtam,nezd meg muszerrel,v izzoval hogy 1altalan jon e aram a dinamorol.Ha nem,szenkefeket nezd meg,ha nem erintkeznek,rugocsere,vagy csiszold meg az oldalat(ne csuszoreszt,ami a komutatorra fekszik)es tisztisd meg az erintkezeseket(kis csavarok hamar rozsdalnak. nekem van egy huto ventillator ami eleg rendesen huti a rugokat,kefeket)ha nem jo,irj vagy ide,vagy az MZklubb lapjara.Segitek reszletesen.
sorszám: 4462 (20451)
(előzmény: tslaci, 2004-12-06 07:35:48)

 
 
Occi
válasz erre | email2004-12-06 08:27:39
Asszem itt keresett valaki ETZ fejidomot. Az egyik ismerősömnek van egy gyári 251/125/150-es ETZ-re való(talán 250-esre is jó). Az alábbi linken találhattok róla képet. Ára 3000 pénz, akit érdekel keresse Pistit a 30/2643620-as számon.
sorszám: 4461 (20450)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-12-06 07:35:48
Igen! Ha leveszem az aksit akkor abszolute nem megy. :( Fizetéskor kivágom a régi fesszabályzót és veszek egy újat, mese nincs. Nagyon gányul néz ki már ez a fesszab. Amúgy motorikusan nincs vele gond. 4esbe is megy 30al :) és onnan ki is pereg. Már alig várom hogy meglegyen a jogsim. :))))
Hali!!!
sorszám: 4460 (20449)
(előzmény: homz, 2004-12-05 10:02:06)

 
 
voice
válasz erre | email2004-12-05 13:56:43
Szia!

Most válaszolnék, de nem voltam gépközelben, Astra 1.7 D motorjával töltöttem a hetet :)

Próbállak hívni egész vasárnap, de eddig nem csörgött ki a telefon.
Minden cuccot összeszedtem, az első tárcsafék rendszer is eladó
sorszám: 4459 (20431)
(előzmény: snip21, 2004-11-29 11:59:58)

 
 
homz
válasz erre | email2004-12-05 10:02:06
Kezd elorol:szenkefek erintkeznek e,en lehuztam a szabalyzorol a sarukat,DF,D+,egy sima izzoval megneztem ad e toltest(ha lehuzod a sarut az akkurol,<+>akkoris kiderul-a ha leall,nincs gerlyesztes).ha vilagit alacsony fordulaton is,ok.Aztan menj tovabb:tuti hogy szabalyzo gond van.TS betegseg.Nekem elektromos volt,aztan lemezesre csereltem vissza,miutan megszereztem a beallitasi parametereket.
Ne add fel,es ne vagd szet.:)
sorszám: 4458 (20422)
(előzmény: tslaci, 2004-12-04 19:34:22)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-12-05 01:25:46
Egy olyan embertől tudom, hogy jó, aki használta. Ha egybe lenne a TS vennék én is. A lecsapódott kis vízcseppek nem tudnak megtapadni a felületen a cucc miatt, ezért előszőr nagyobb cseppekbe állnak össze, aztán mivel ezekbe jobban belekap a menetszél ezért a nagy cseppek meg lesodródnak (mert ahogy a kicsik, ezek a nagyok sem tudnak kapaszkodni). Régen mi a kocsin használtunk ilyent, mikor nem volt jó a Ladaablaktörlő és mégis menni kellett. De tényleg jó a cucc.
sorszám: 4457 (20421)
(előzmény: tslaci, 2004-12-04 19:34:22)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-12-04 22:20:24
Küldtem egy cikket a szocimotoros@freemail.hu-ra. Már az előzőt sem rakták ki, ami persze azért is lehet, mert útközben elveszett. ETZ 250.
sorszám: 4456 (20411)
(előzmény: tslaci, 2004-12-04 00:42:42)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-12-04 19:34:22
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Megint nem jó a töltés!! Én felkötöm magam de előbb szétverem a vasat!

Szerintem az sem használ ellene, a köd nem olyan mint a pára amikor lecsapódik a hideg szemüvegre hideg helyen.
sorszám: 4455 (20405)
(előzmény: Dino, 2004-12-04 15:35:02)

 
 
k75s
válasz erre | email2004-12-04 18:45:20
Rendben, ha a héten lejutok, fotózgatok egy kicsit és kérek árlistát (ha van nekik).Ha nincs, fölírom az árakat.
sorszám: 4454 (20402)
(előzmény: tesho, 2004-12-03 20:15:19)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-12-04 15:35:02
Vegyél páramentesítőt és kendd be vele a plexit
sorszám: 4453 (20401)
(előzmény: kustib, 2004-12-04 09:54:01)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-12-04 14:38:01
150-s ETZ, kituno állapotban elado


Keszthely.
lucaska@gmail.com
sorszám: 4452 (20397)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-12-04 09:54:01
Végre valaki, aki érti, miért utálom a nagy ködöt 70 fölött! :) A plexin gyöngyökben áll a víz, felhajtod, akkor meg a szemüvegeden! :) Juhééééé.... :P

Üdv: TiB
sorszám: 4451 (20394)
(előzmény: tslaci, 2004-12-04 00:42:42)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-12-04 00:42:42
Köszi magwas! huh bécsben mentél a mocival. Tudsz részletesen írni az utazási tapasztalatakról. naon érdekelne. Én ma mentem a ts-el a ködbe, plusz még szemüveges is vok így nem láttam egy rakás sz.rt sem De jó volt. Már egy hete nem mentem. MZ(TS) FOREVER!!! milyen mz-vel mentél?
sorszám: 4450 (20385)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-12-03 20:15:19
k75s!

Vihetnél digitális fényképezőt,készülhetne egy jó kis cikk képekkel,árakkal,összes kapható MZ-cuccról!
Mikor én voltam blokkidomot venni (a sufniban),akkor 2 féle volt nekik,a nagyobbat vettem,ami sztem a 250-esre való,de én feloperáltam:-)
Ülésidom,fejidomok köbcentifüggetlenek,csak a felfogatási pontokat kell mindenkinek magának kifundálnia..
sorszám: 4449 (20376)
(előzmény: k75s, 2004-12-02 09:41:26)

 
 
Rorik
válasz erre | email2004-12-03 14:27:01
Olvastam már... :-))))
sorszám: 4448 (20365)
(előzmény: magwas, 2004-12-03 14:20:13)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-12-03 14:20:13
Hi!

A konstruktőrök szerint az MZ 1000SF a legjobb konstrukció. 31 ország 740 modellje közül 1900 tulajdonság alapján.

http://totalbike.hu/motorhirek/?main:2004.11.30&203113

Csak az a baja, hogy kicsit drágább mint az ETZ 250.
sorszám: 4447 (20364)

 
 
magwas
válasz erre | email2004-12-03 14:15:01
Végülis nem szerelőhöz mentem a mocival, hanem Bécsbe. Nagyon jól bírta oda-vissza csőgázon. Mostantól a tankomat egy Dec. 2.-ai osztrák motoros autópályamatrica dísziti:)
Rájöttem hogy az ETZ tankjának azért olyan az alakja amilyen, hogy ha végighasalsz a motoron, akkor pont befér a mellkas és szélárnyékban maradsz. Ez egy hosszú téli túrán életet ment:)
Bal oldalra kéne még egy kipuff lábmelegítésre, és teljesen rendben is lenne a dolog.

Tslaci!

Nincs az a kesztyű amiben a nulla közeli hőmérsékletet 100 feletti szélnél bírni lehet úgy hogy még mozgatni is tudd a kezed. Van az a kézmelegító, amit a kormányra kell húzni. Szerezz be egy olyat. Vegyél hozzá kézspoilert is, mert különben behajlik és nehéz ráfogni a fékre/kuplungra ha hirtelen kell. Ez megfogja a szelet, és így egy normális kesztyű is elég. A kesztyű szellőzőnyílásait azért tömd el. Papírzsebkendő, leukoplaszt.

K75s!

Érdekel hogy mire jutsz a fejidommal. Teshonak nagyon pöpecül néz ki a járgánya vele.
sorszám: 4446 (20363)

 
 
snip21
válasz erre | email2004-12-03 09:13:59
Köszi Ecoracer!
Ezeket a dolgokat kimérem és meglátjuk mi lesz.
Hétfőn írok!
Üdv: Lala
sorszám: 4445 (20348)
(előzmény: Ecoracer, 2004-12-02 17:50:01)

 
 
Ecoracer
válasz erre | email2004-12-02 17:50:01
snip21:
Akkor méregessünk. Kötsd le az akksit, vagy vedd ki a két főbiztit.Talán kezdjük a szabályzó utáni szakasszal. A szabályzó DF sarkáról húzd le a zöld-kék színű vezetéket. Ennek a vége és a légszűrőházon levő test között kb. 4,2+-0,3ohm ellenállás kellene, hogy legyen. Ha ennyi, akkor a forgórész, a kefék, a biztosíték és a motor testvezetéke nagyjából rendben vannak.
a, Ha valamivel több, mérd meg közvetlenül a forgórész csúszógyűrűinél (még ne dugd vissza a vezetéket a szabályzóra). Ha itt helyes értéket mérsz, de a keféknél már többet, akkor szereld ki a kefetartót, nézd meg a keféket. Ha esetleg 10mm-nél rövidebbek, cseréld ki őket. Ha elég hosszúak, lehet, hogy zsírosak. Tisztítsd meg őket és a csúszógyűrűket is zsírtalanító szerrel (ne keverékkel). Ne csiszolgasd a gyűrűket, csak törölgessed őket.
b, Ha szakadás van, akkor egyszerű a helyzet, addig kell sorban méregetni az áramkör elemeit, míg meg nem lesz a szakadás.

Ha a diódasor új, akkor el lehet hinni, hogy jó.

Azért húzd le róla a fekete vezetékeket, és a vezetékek között mérj ellenállást. Kb.0,32 ohm kellene legyen köztük, és egyformák kell legyenek. A fekete vezetékek és a test között szakadást kell mérni. Ha eltér, az állórész hibás lehet.

Ha eddig rendben van, akkor valószínűleg a szabályzó a hibás. Dugdosd vissza a lehúzgált vezetékeket. Vedd le a szabályzó fedelét. Alaposan nézd meg az érintkezőket. Ha égettek, vagy valaki már csiszolgatta őket, akkor óvatosan csiszold meg, de ne smirglivel, hanem tűreszelővel esetleg fém körömreszelővel, mert a smirgli levált szemcséi bizonytalan érintkezést és beégést okozhatnak. Ne görbítsd el az érintkezőket és a támaszokat.

Rakj össze mindent, indítsd el a motort, közben mérj feszültséget az akksin. A feszültségnek 14V körül kell lennie, nem lehet 14,8-nál több, és világítással 2000 körül el kellene érnie a 13-at.

Ha eddig megvagy, szólj.
sorszám: 4444 (20329)
(előzmény: snip21, 2004-12-02 10:13:26)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-12-02 15:07:44
Szia k75s!

Ha összejön valami, vagy esetleg telefonon megérdeklődted, az árakról tudnál valamit mondani? Engem is érdekelne egy ilyen idom, igaz nekem 250-esem van, de nem hiszem, hogy ebben különbözik...
Köszi, és üdv,
Péter
sorszám: 4443 (20324)
(előzmény: k75s, 2004-12-02 09:41:26)

 
 
aldomoro
válasz erre | email2004-12-02 14:00:07
Szevasztok!
Van egy nagy csomó, többnyire bontott TS 250 és /1 alkatrészem, kb. mindenhez.
Akad némi 250-es Trophy cucc is (váz, sárvédő,blokk stb) Jelképes összegért(értsd: magyar címer a bankón)
megválnék ezektől. írj v. 30/5870 664
sorszám: 4442 (20318)

 
 
laci77
válasz erre | email2004-12-02 13:49:17
khm. kicsit régi már, de azért: van valami páratlan minőségű üvegszál-műgyanta dobozom. olcsón, vagy bármilyen rozsdaboglya állagú ts250 oldalcsomagtartóért odaadom ha áll még a probléma. pá!
sorszám: 4441 (20317)
(elözmény: tesho, 2004-10-30 22:46:04)

 
 
snip21
válasz erre | email2004-12-02 10:13:26
Köszi Ecoracer!
A vezetékeket már tagnap végigvizsgáltam, tettem rá újakat de semmi, a sarukat is ellenőriztem megcsiszoltam őket de még mindig semmi.
Ellenállásmérőhöz hozzá tudok jutni, de mennyivel mérjem meg?
Egyébként az én motorom a fordulatszámmérős fajta 1988- as évjáratú.
Van otthol új diódasorom még azt ma megpróbálom.

Üdv: Lala
sorszám: 4440 (20312)

 
 
k75s
válasz erre | email2004-12-02 09:41:26
Szia tesho!
Beszéltem velük, igaz másodszorra sikerült, mert az első alkalommal 14.15-kor telefonáltam és akkor ott bizony már nincs senki...
Van 4 féle idom: 2 fejidom és 2 plexi. Valamikor lemegyek, biztosan megtalálom őket.
Köszönöm a segítséget, remélem sikerrel járok. Idő van még (hosszú a tél), várni kell még eleget, hogy nyeregbe pattanhassunk a csemetével...
sorszám: 4439 (20308)
(előzmény: tesho, 2004-12-01 12:37:47)

 
 
sixt
válasz erre | email2004-12-01 19:54:55
Az a helyzet hogy nekem van egy ETZ-m.Az is helyzet hogy 125-ös és szar is pillanatnyilag.Forgalomból ki van vonva.Gondolkodtam rajta hogy megcsináltatom ha senki nem veszi meg.Most lett a blokk felújítva(csapágy,szimmering,gyűrűk).A berúgókar racsnija el van kopva és valamiért nem pörög 4000-től többet.Azt is csak fulladozva.Az ára 35K pénz.Ha valakit érdekel akkor ordítson,sikítson,jelezzen,robbantson,stb...
sorszám: 4438 (20285)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-12-01 12:36:09)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-12-01 12:37:47
k75s!

Hát vannak ott hozzáértő és kevésbé hozzáértő emberkék.Ők tul.képpen csak gyártók,a kiskereskedelmi eladás csak sokadrangú dolog náluk.
Próbálj meg többször érdeklődni telefonon,hátha egyszer olyannal is tudsz beszélni,aki ért is hozzá és azt mondja,hogy igen,van nekik.Akkor mondd meg,hogy mikor mennél és megnéznél mintadarabokat,akkor biztos gyártanak le.Az illető nevét pedig jegyezd fel és később hivatkozz rá.
Elég hülyeség a dolog,tudom,de hát ez van..
Amúgy a motorcuccokat egy Almádiban,a hegyoldalban lévő kis műhelyben gyártják (egy kis sufni az egész),kérdezd meg,hogy mi a címe!
Én már elfelejtettem,de jártam ott,a térképen sincs rajta,mert egy idő után földút vezet oda.
Ha csak ez a megoldás létezik,akkor ha kell,elmegyek veled,mert tudom az utat (hááát úgy nagyjából,én sem találtam meg könnyen).
sorszám: 4437 (20258)
(előzmény: k75s, 2004-11-30 17:35:02)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-12-01 12:36:09
Engem érdekelne megvételre egy olyan ETZ 125/150/250 amin nincs műszaki nincs rendszám nincsenek papírjai és sz** állapotban van.
sorszám: 4436 (20257)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-30 22:46:08
Meg,mértem a dolgokat.
TS 125 főtengely 4,60 kg
ETZ 125 főtengely 3.60 kg
Van egy kis különbség azt megmondom.
Sétszedtemk mindkét TS-em. A csap van megkopva. Majd megoldom.
sorszám: 4435 (20245)

 
 
k75s
válasz erre | email2004-11-30 17:35:02
Szia tesho!
És kit érdemes push-olni?
sorszám: 4434 (20222)
(előzmény: tesho, 2004-11-30 16:08:36)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-11-30 16:08:36
k75s!

Én a Szatunánál vettem a 150-esemre,akkor többfajta is volt nekik!!
Kb 4 fajta fej,2 fajta blokk,1 fajta ülésidom..
Ha akkor tudtak gyártani (kb 2 éve),akkor a sablonok még megvannak nekik,rugdosd meg őket! Az sem mindegy,hogy kivel tárgyalsz ott..
Bizonyságul mutasd meg az én motoromról készült képeket: http://tesho.kepeim.hu

byee
sorszám: 4433 (20220)
(előzmény: k75s, 2004-11-30 14:12:20)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2004-11-30 15:40:09
Üdv!

Egy kérdésem volna. Elfér a katonai kipuffogó (felfelé megtört) egy eredeti német Krauser koffer alatt? A tartó keret az magyar. Van valakinek ez az összeállítás, vagy látott már v.ki ilyet élőben?

Kraven
sorszám: 4432 (20219)

 
 
Ecoracer
válasz erre | email2004-11-30 15:15:50
snip21:
Valószínűleg egyáltalán nincs gerjesztés. Ezer oka lehet, de nem reménytelen a helyzet. Szerintem először ellenőrizd végig a teljes vezetékelést, hátha van bekötési hiba. Keress oxidos sarukat, törött vagy kidörzsölt vezetékeket. Kapcsolási rajzot találsz ezen az oldalon a szakirodalom alatt. Nyugodtan használhatod a 125/150-esét is. Van némi különbség a ford.mérős és az anélküli kivitel között, pont a töltéslámpa körül. A tiéd milyen kivitel? Van-e rajta valamilyen átalakítás? Hozzá tudsz-e jutni ellenállásmérőhöz, amivel diódát lehet vizsgálni és feszültséget mérni?
Ha ezzel megvagy, kezdődhet a tényleges hibakeresés.
sorszám: 4431 (20217)
(előzmény: snip21, 2004-11-30 12:51:39)

 
 
k75s
válasz erre | email2004-11-30 14:12:20
A fiam ETZ 150-eséhez keresek fejidomot, vagy plexit. Tudtok segíteni, hogy hol érdemes utánanézni? A Szatunánál próbálkoztam, de semmi...
Köszönöm:
k75s
sorszám: 4430 (20214)

 
 
snip21
válasz erre | email2004-11-30 12:51:39
Ecoracer nem tudom mitől de csak 7 ezres fordulaton akar elaludni a visszajelző lámpa.
Egyébként jó dolgot mondtál a lámpát bekötöttem de semmi.
Kérlek segíts!!!!
Üdv Lala
sorszám: 4429 (20208)

 
 
Ecoracer
válasz erre | email2004-11-30 09:56:10
A 15-öst és az 54-est. A K visszajelzésre szolgál, de az MZ-n az másképpen van megoldva, nem kell bekötni sehova. A 15-ösre kellene elvileg azt, amelyiken van feszültség, ha ráadod a gyújtást. Az 54-es megy az indexkapcsoló felé. Fordítva is működik, de így szebb.
sorszám: 4428 (20191)
(előzmény: robi, 2004-11-30 01:48:05)

 
 
Occi
válasz erre | email2004-11-30 09:04:55
Sziasztok! Lenne egy 1972-es 125-ös Trophy-m eladó szürke forgalmival, működőképes állapotban. Irányár 30k pénz, kérésre képet küldök.
sorszám: 4427 (20189)

 
 
robi
válasz erre | email2004-11-30 01:48:05
Sziasztok,
Véletlenül lehúztam az indexrelémet
melyik két kapcsot kell bekötni,
K, 15, 54 ez a három van de csak kettő volt bekötve, mire figyeljek még? EWA 12-es magyar indexker kft-s indexrelé, a motor etz250. Köszönöm mindenkinek a segítséget előre is!. üdv R.
sorszám: 4426 (20184)

 
 
robi
válasz erre | email2004-11-30 01:47:16
Sziasztok,
Véletlenül lehúztam az indexrelémet
melyik két kapcsot kell bekötni,
K, 15, 54 wz a három van de csak kettő volt bekötve, mire figyeljek még? EWA 12-es magyar indexker kft-s indexrelé, a motor etz250. Köszönöm mindenkinek a segítséget előre is!. üdv R.
sorszám: 4425 (20183)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-11-30 01:10:59
Felhívtam a srácot, pesti cuccok, csak az nekem messze van.
sorszám: 4424 (20182)
(előzmény: Gexxx, 2004-11-29 18:57:22)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-11-29 18:57:22
az indexes fórumon valaki ts 250 alkatrészeket kínál, ha nem kell senkinek, akkor HOLNAP megy a méh-be

a cím:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9028182

ha valakit érdekel,akkor siessen, kár lenne érte

Üdv: Gexxx
sorszám: 4423 (20148)

 
 
snip21
válasz erre | email2004-11-29 11:59:58
Szia Voice!
Nem kaptam választ az E-mailre.
Mi lesz a fékekkel?
Csá Lala
sorszám: 4422 (20114)

 
 
snip21
válasz erre | email2004-11-29 11:44:36
Köszi Ecoracer.
Ezeket a dolgokat átnézem és remélem jó lesz

Üdv Lala
sorszám: 4421 (20113)
(elözmény: tesho, 2004-11-26 20:02:49)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-11-28 19:02:57
Ez a cseppegtetős az nem is rossz ötlet!
Eltolom a mocit kútra.
sorszám: 4420 (20085)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-11-28 18:11:06
Köszi Fisi,majd tavasszal visszatérünk a kérdésre:-)
sorszám: 4419 (20084)
(előzmény: fisi, 2004-11-27 20:20:44)

 
 
postás
válasz erre | email2004-11-28 12:35:13
Szerintem elég egy pár cucc:
Csavarhúzó, 10-13-17-22-24-es villáskulcs, próbalámpa és gyertyakulcs
Helyszínen túl sok minden úgy sem javítható.
sorszám: 4418 (20067)
(előzmény: Miki63, 2004-11-27 22:29:47)

 
 
Miki63
válasz erre | email2004-11-27 22:29:47
Hi.Nekem kellene 1 szerszámkészlet az ujonnan vásárolt etz hez.Kinek van fölöslegbe.?
sorszám: 4417 (20058)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-11-27 20:20:44
Tesho!!

Itt Kalocsán van ha nem is zsákszámra de ha nagyon kell akkor küldhetek postán!!!
Fisi
sorszám: 4416 (20050)
(elözmény: tesho, 2004-11-27 01:43:24)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu