:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ad1: Szlovák állampolgárként, és jaffatulajként könnyen jár a szád
Ad2: Az én MZ-m érti a magyar szót
Ad3: Nem szoktam szavakkal utasításokat osztogatni neki, hanem csak húzom-tekerem-döntöm...
Ad4: Egy jawa-s ne magyarázzon nekem!!!
:)))))))))))))))))))
Hali!
Én most megszakítom a jó kis témát és újból lenne egy két kérdésem a ts töltésével kapcsolatban. Lehet hogy már unjátok de én nekem még mindig "pára" van a szemem előtt ebben az ügyben:
Megpróbálom részletesen leírni:
Beindítom a mocit a a fesszabályzó jobboldali része szépen behúz, töltésvisszajelző lámpa elalszik, a fesszab baloldali része az marad balra húzódva. Probléma ott van hogy így is lemerül az aksi. ha megyek a mocival és jól kipergetem akkor is világít egy bizonyos fordulat után folyamatosan a töltésvisszajelző. Onnan veszem észre hogy lemerült az aksi, hogy elhalványul a világítás és lehörög a moci, világítás nélkül megy. Van mérőmüszerem és töltésem volt kb 1 amper ez ennyi vagy többnek kellene lennie. Ja az aksi is lehet bűnös mert ha töltöm akkor 2 amperral töltöm és annyival is kell neki egy éjszaka. A szénkefék elég kicsik lehet hogy cserélni kéne. Szerintetek a trabi 6v fesszabja jó a ts-be??????
Válaszokat köszi!
MZ-s vagy és nem tudsz németül? Pedig minden motorosnak kell beszélni azt a nyelvet amilyen motort vezet! Ez a Szocimotoros szabályzat 4.1 felezetének 6. bekezdésének 8.pontja ezt megköveteli!
Ez azért kell, mert ha valami gond van vele néha a jó szóra is hallgat. Meg pár utasításra a szocik be vannak tanítva.
:-)))
Ezt a szöveget lefordítanátok magyarra???
Magwas!
A Hein Gericke katalógusban láttam a fűtött plexit. Az 1999 es katalógban a 256-os oldalon van, a 2000 es ben pedig a 264-es oldalon. A sisakok után következik. Ami ebbe van az 149 Márka.
Így képen úgy néz ki, mintha kétrétegű lenne. A fűtőszál felül és alul van két-két csíkban. Felül valami szellőző nyílás is van. Ez egyébként a HJC ZF7 es és az FG-11 es sisakokhoz kompatibilis.
Most nézem, benne van a HJC sisak katalógusomban is. Ott nagyon állatul néz ki. Dart Véder biztos ilyet venne magának télre.
Pool
Pandagyik!
+10 C alatt én sem használom a motoromat. Bár nyugtatóként elvétve előveszem egy körre. De az a helyzet, hogy még 10 fokban is párásodik. Sőtt még 15 fokban is. Szóval pont erre ez esetre ideális lenne a cucc.
Pool
A páramentes plexihez annyit hogy én ha tehetem nem használom.két éve februárba se használtam és esett az meg ráfagyott a pofámra.Volt egy jokis arcüreggyulladásom.Én ugyvagyok vele azota hogy olyan három honapot kihagyok az évböl 9 et meg motorozok
üdv
Szerintem "Für MÄnner, die fahren können." :-)
Fűtött plexi!
EZ AZ!
Hogyan oldották meg, hogy látni is lehessen a fűtőszáltól? Csak a plexi szélén volt, vagy valami átlátszó dolgot használtak?
Az ETZ-hez mondjuk jobban menne ez az ötlet kombinálva a Zaporozsec fűtés technikájával. Benzines plexifűtés:)
Tuti megoldás!
Más:
Nem értem az első MZ reklámfilm utolsó mondatát. Ami eddig megvan:
"Die 250 kubikcentimeter MZ Trophy Sport aus Schopau. Für manner, ???"
Mi a vége?
Bambi1!
Igazán köszönöm! Szerintem ez az egyetlen megoldás ami hatásos. Bár láttam már valamelyik német katalógusban fűtött plexit is. Na annak biztos nincs ellenfele, de elég hülyén nézett ki, macerás és drága is.
Sziasztok
Pool
Látom a nyálazós ötlet mindenkinek megmozgatta a fantáziáját! :-D
nem tudom,hogy melyik sisakhoz gyártják,de két kicsi lukat kell fúrni az eredeti plexibe,és belső plexihez adnak kicsi műanyag bolhát,és abba kell bepatintani.Ez természetesen bármitor kivehető.Az árat meg hogy hogyan tudunk hozzájutni,jövő héten utána járok,és meg írom.üdv bambi
Hello!
Szerintem hatásos párásodás gátló plexi nincs. A megoldás a plexi belső részbe pattintható polimer. Amit Bambi1 említett. Némelyik SHOEI sisakban gyárilag van ilyen. 1 cm ről ráleheltem hosszasan és egy darab pára nem volt rajta.
Bambi!
Lehet ilyen külön is venni valahol? Nekem HJC sisakom van, szerinted abba is lehet valami hasonlót aplikálni?
Pool
Dobtam, de csak most, minden érdekel ami még megvan hozzá!
Hello!
Jeresek MZ hez olyan lampafejet amiben bennevan a kilometer ora, es egyenes kormanyt!Elore is kosz!
Udv
Bocs Ecoracer!!!
Most olvastam el megint az üzenetedet és akkor megvan a hiba.
Testzárlat hát persze hogy eddig ez nem jutott eszembe!!!
Mit lehet ezzel kezdeni?
Javítani, cserélni ?
Üdv Lala
Szia Ecoracer!
A fesszabályzóval ezeket a műveleteket tegnap pont elvégeztem( egy szakkönyvből néztem ki), és azthiszem az jó.
A fekete vezetékekkel is elvégeztem ezeket a műveleteket és ha áramot adtam neki akkor a másikon is világított a lámpa.
A csúszógyűrűket és a szénkeféket is megtísztítottam de töltésem még mindig nincs.
A diódasort még nem cseréltem ki de lelámpáztam és jónak tűnik.
A forgórészemet is lelámpáztam a két kis forrasztáson és ha az egyikre feszültséget adtam a másikra meg testet a kettő közé egy lámpát akkor világított.
Próbáltam úgy is hogy vezetéken keresztül adtam a feszültséget és a vázról a testet úgyis jó volt úgyhogy azthiszem az is jó.
Ha elindítom a motort akkor a diódasor mindhárom diódáján van feszültséd éps a 61-es kimenetnél is de a fesszab 61-es pontján már nincs feszültség.
Ha a generátornál lehúzom a DF vezetéket és hozzáértetem a testhez (gyújtáson) akkor az nem szikrázik pedig kellene.
Lecseréltem a vezetékeket de úgy sem szikrázik és gerjesztésem sincs.
Nem tudom már tényleg hogy mi lehet a baj.
Köszi a segítségért
Üdv: Lala
Hali!
Nekem a 150re alakított Trophym kétszeméllyel+cuccokkal tudja a 90et nyélgázon, de egyedül se nagyon megy 100nál többet. max qrvasík úton szlcsendben kb 105-110között. Szal, sztem az a 90 kétszeméllyel jó, egyedül má nem annyira.
Üdv!
Ádi
a 150-es ts-től a 90 két személlyel csutka gázon elmegy vagy tudnia kéne többet is. Ja és egy személlyel is csak 90 egynéhányat meyg.
A 150-es izomból tol a kanyarból kijövet!
:-)
Páramentesítésre nekem a tusfürdő jobban bevált (búvárszemcsin:-))
Hello,
Finnyás búvároknak is gyártanak "műnyál" sprayt, pár száz Ft. De szerintem ez a módszer nem jó egy az egyben bukóra, mert merüléskor először köp az ember, aztán elkeni, aztán az egészet lemossa, mert a védőréteg úgy is fennmarad. Bukó esetén meg maradna a csula... :-)
A karbi.
Az egyik 22n valamennyi a másik meg 24n-es
hali!
az lenne a kérdésem, hogy a 125-ös és a 150-es ETZ között a hengerürtartalomtól eltekintve van-e valami említésre méltó különbség?
Szia!
Akkor gyorsan dobj egy mailt, vagy beszéljük meg itt! Merre laksz? Mi kellene pontosan neked? A felső munkahengerre már van vevőm, de aki gyorsabb... Az alja még meg van.
Hogy a viharba ne működne plexinél.Ugyanolyan jól, mint búvárszecsónál.Csak vízben még elmegy, hogy köpdös az ember, de mondjuk bennt a városban, a járda szélén:))).
Ha beleköpök a bukóba, akkor vagy ráfagy,
vagy ráfolyik a fejemre. Inkább a csoda páramentesítő sprét fogom kipróbálni.
Eie melodie auf allen strassen. MZ.
Ha arra gondolsz amire en,ugyanaz mintha vizzel kioblited(bar en kiprobaltam merules elott a Tiszaba,nem azon mulott ,hogy 8men nem lattam semmit..)ha bekened szappannal,azis jo,csak vekonyan kell.Es ne feledd el,a buvarmaszk felfekszik az arcodra,ha jol zar,nem mozog benne a levego,a testhod melegiti,de a plexire konnyen rafagy a viz,ha minusz van.De en se probaltam meg a javasolt modszered..
Páramentesítés
Kérdezzetek meg egy búvárt hogyan páramentesíti a szemüvegét... meg fogtok lepödni! :-)
A pleximen még nem próbáltam ki, de búvárszemüvegben müködik! :-)
ciao
Semi
Szia Voice!
A Tárcsfék szett érdekelne, ha még nem kelt el.
snip21:
A 61-esen a generátor feszültsége mérhető, az aksitól csak a töltéslámpán keresztül jut ide feszültség. Ha álló motorral a próbalámpa világítana, az hiba lenne.
Jobb híján lámpázd ki a gerjesztő kört. Húzd le a vezetéket a DF-ről. Egy 21W-os izzó egyik kivezetését rakd az 51-re, a másikat pedig a lehúzott vezetékre. A lámpának világítania kell, de nem teljes fénnyel. Ha nem világít valahol szakadás van. Ha teljes fénnyel világít, zárlat van.
Ha a csúszógyűrűk zsírosnak tűnnek, tisztogatsd meg őket.
A szabályzót is lehet lámpázgatni, az érintkezők vezetőképességét, és nagyjából az ellenállásokat.
Húzd le a DF, a 61-es és az 51-es kábeleket. Az 51-est dugd a 61-es pontra. A lámpát kötsd a DF-re, a másik végét testre.
A lámpának teljes fénnyel világítania kell, ha a bal oldali érintkező a bal szélső helyzetben van. (ha nem ott van, az hiba). Mindezek menetirány szerint értendők. Ha az érintkezőt középállásba állítod, a lámpának halványabban kell világítania. Ha tovább nyomod a jobboldali állásba, ki kell aludnia. Ne magát az érintkezőt húzogatsd, hanem a tekercs mozgó fegyverzetét, amire az érintkező rögzítve van.
A jobb oldali érintkező alaphelyzetben zárt. Ha kimozdítod, akkor azt hiszem, a lámpa ki kell aludjon.
Ha ezek stimmelnek, még nem biztos, hogy a szabályzó jó.
Ha végeztél dugdosd vissza vazetékeket, amíg el nem felejted.
Meg lehet nézni az állórészt is valamennyire. Húzd le a fekete vezetékeket a diódasorról. A lámpa egyik végét tedd az 51-esre, a másikat valamelyik feketére. Ha világít, testzárlat van. Ezután az egyik feketére adj valahogy feszültséget (mondjuk az 51-esről), a lámpa egyik végét testeld le, a másikat érintsd előbb az egyik, aztán a másik szabadon levő feketéhez. Ha nem világít, szakadás van.
Műszer nélkül talán ennyi lehet elkövetni. Lehet, hogy a szabályzód rossz, de lehet más hiba is. Ha a diódsort nem cserélted ki, akkor az összes vezeték lekötése után végig kellene lámpázni mind a 9 diódát, nyitási és záróirányban is. Sunyi hibát tudnak okozni.
Sok sikert, ha van valami szólj!
Szia Ecoracer!
Sajnos nem tudtam kimérni a dolgokat mert a haverom mérőműszere elromlott,de leégőztem a diódasort és ott van feszültség, de a fesszabályzónál a 61-esnél már nincs!
Megnéztem a 61-es vezetéket de az áram végigmegyrajt tehát az jó.
Én a fesszabályzóra gondolok!
Üdv Lala
Haveromnak meg páramentes szemüvege van. Addig jó is, míg be nem párásodik.
De aztán te tudod,a te sisakod.
Köszi! Majd írok ha meglesz a feszabályzó.
Nekem 2001-es katalógusuk van meg,de az MZ-cuccok abban sincsenek (se fotó,se semmi),de már akkor is kapható volt náluk.
Egy náluk a biztos,az,hogy semmi sem biztos!!!:-)
Nekem van olyan páramentesítő vékony plexim amit a gyári belsőrészbe kell pattintani.Elég hatásos.
Nem bízom a kencékben... Nem akarom összeragacsolni a plexim semmivel! Majd nyáron rágyúrok, és veszek egy olyan sisakot, amin páramentes plexi van! Meg mondjuk kompozit héja!
Uff: TiB
Ha meglesz az uj fesszab(semmi esetre ne vegyel kek dobozu sarga cimkevel ellatott elektromost,akkor inkabb mar a szurke)es meg mindig nem jo,akkor a kovetkezot tedd:huzd le a sarukat a fesszabrol,ahogy mar irtam,nezd meg muszerrel,v izzoval hogy 1altalan jon e aram a dinamorol.Ha nem,szenkefeket nezd meg,ha nem erintkeznek,rugocsere,vagy csiszold meg az oldalat(ne csuszoreszt,ami a komutatorra fekszik)es tisztisd meg az erintkezeseket(kis csavarok hamar rozsdalnak. nekem van egy huto ventillator ami eleg rendesen huti a rugokat,kefeket)ha nem jo,irj vagy ide,vagy az MZklubb lapjara.Segitek reszletesen.
Asszem itt keresett valaki ETZ fejidomot. Az egyik ismerősömnek van egy gyári 251/125/150-es ETZ-re való(talán 250-esre is jó). Az alábbi linken találhattok róla képet. Ára 3000 pénz, akit érdekel keresse Pistit a 30/2643620-as számon.
Igen! Ha leveszem az aksit akkor abszolute nem megy. :( Fizetéskor kivágom a régi fesszabályzót és veszek egy újat, mese nincs. Nagyon gányul néz ki már ez a fesszab. Amúgy motorikusan nincs vele gond. 4esbe is megy 30al :) és onnan ki is pereg. Már alig várom hogy meglegyen a jogsim. :))))
Hali!!!
Szia!
Most válaszolnék, de nem voltam gépközelben, Astra 1.7 D motorjával töltöttem a hetet :)
Próbállak hívni egész vasárnap, de eddig nem csörgött ki a telefon.
Minden cuccot összeszedtem, az első tárcsafék rendszer is eladó
Kezd elorol:szenkefek erintkeznek e,en lehuztam a szabalyzorol a sarukat,DF,D+,egy sima izzoval megneztem ad e toltest(ha lehuzod a sarut az akkurol,<+>akkoris kiderul-a ha leall,nincs gerlyesztes).ha vilagit alacsony fordulaton is,ok.Aztan menj tovabb:tuti hogy szabalyzo gond van.TS betegseg.Nekem elektromos volt,aztan lemezesre csereltem vissza,miutan megszereztem a beallitasi parametereket.
Ne add fel,es ne vagd szet.:)
Egy olyan embertől tudom, hogy jó, aki használta. Ha egybe lenne a TS vennék én is. A lecsapódott kis vízcseppek nem tudnak megtapadni a felületen a cucc miatt, ezért előszőr nagyobb cseppekbe állnak össze, aztán mivel ezekbe jobban belekap a menetszél ezért a nagy cseppek meg lesodródnak (mert ahogy a kicsik, ezek a nagyok sem tudnak kapaszkodni). Régen mi a kocsin használtunk ilyent, mikor nem volt jó a Ladaablaktörlő és mégis menni kellett. De tényleg jó a cucc.
Küldtem egy cikket a szocimotoros@freemail.hu-ra. Már az előzőt sem rakták ki, ami persze azért is lehet, mert útközben elveszett. ETZ 250.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Megint nem jó a töltés!! Én felkötöm magam de előbb szétverem a vasat!
Szerintem az sem használ ellene, a köd nem olyan mint a pára amikor lecsapódik a hideg szemüvegre hideg helyen.
Rendben, ha a héten lejutok, fotózgatok egy kicsit és kérek árlistát (ha van nekik).Ha nincs, fölírom az árakat.
Vegyél páramentesítőt és kendd be vele a plexit
150-s ETZ, kituno állapotban elado
Keszthely.
lucaska@gmail.com
Végre valaki, aki érti, miért utálom a nagy ködöt 70 fölött! :) A plexin gyöngyökben áll a víz, felhajtod, akkor meg a szemüvegeden! :) Juhééééé.... :P
Üdv: TiB
Köszi magwas! huh bécsben mentél a mocival. Tudsz részletesen írni az utazási tapasztalatakról. naon érdekelne. Én ma mentem a ts-el a ködbe, plusz még szemüveges is vok így nem láttam egy rakás sz.rt sem De jó volt. Már egy hete nem mentem. MZ(TS) FOREVER!!! milyen mz-vel mentél?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|