:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hi!
En Petinel vettem csh gyuruket, meg a pasi, aki furta olyan bertat rakott bele, mint Peti magyar dugoja. Benne van min 7e km, s semmi baja, megy 140et.Csak a szar CPI-t kellett kidobni, mert azzal megragadt...
Kik voltak ezek az elvetemült kontárok??:-(
Hello
Nekem van otthon egy hengerem (+dugó) amit elrontottak. Nekik a következő módon sikerült:
1. A dugót a megadott helyen mérték (a szoknya fölött) de nem ott volt a leg vastagabb így kissé szoros lett.
2. Kissé eltértek a derékszögtől, de nem zavarta őket, a hajtókart kissé megnyomták oldalra, és így már rá is tették a hengert!
Az eredmény az lett hogy az MZ 90-et bírt menni, de tartósan inkább olyan 70 körül mert 90- nél már nagyon melegedett, A srác kb.1 évig így járt vele, mert azt mondták neki hogy ez így jó, még járatni kell és akkor bekopnak a dolgok!!! Na de egyszercsak hipp hopp megállt. (Mint kiderítettem az egyik felömlőben megakadt a dugó, és ettől kissé eldeformálódott benne minden alkatrész.)
3. A srác ekkor visszavitte, mert 1 év garit vállaltak rá, és ott valamit csináltak is vele amitől elindult (De nem cseréltek semmit!!!!) és irdatlan hangokat hallatott, de működött!
Ekkor vettem meg én (szinte ingyen), és az otthoni készletből kapott egy hengert + egy dugót. Amivel jártam is egy darabig, azután később még egy főtengely felújításon is átesett, és azóta maga a tökély!
A hengert még otthon őrzöm, iszonyatosan néz ki, nem is értem mitöl működött. A dugattyút meg egyszerűen megcsiszolták ahol megakadt és kész!
Az hogy mindkettőből hiányzik egy fél köbméter az nem érdekelte őket.
Üdv Attila
hali
van MZ ETZ 150-es videoim, ha akarjátok feltoltom,
a motor elado :)
lucaska@gmail.com
Sziasztok!
Aki tudna egy pár eladó oldaldobozt a 250-es ETZ-mre, az válaszoljon lécci, vagy írjon mélt nekem! És olcsó legyen ám! előre is köszönöm! bocs, hogy nem témába vág... drisa
Hi!
Gyárit nemigen lehet találni... És kurva drága! Nekem a török bevált! 4000 Ft körül van, és majdnem gyári minőség! Futárpeti tartja. Megmértem egy magyar, meg egy török dugót, és 40g volt a különbség! :) Tényleg szar az a magyar! :(
Üdv: TiB
Bocs a furatásnál nem kérdöjel van
A furatást el tom intézni.(pont) :)
tényleg csak kíváncsiságból: mit lehet egy szimpla henger fúrásán/hónolásán elrontani?
Üdv urak!
Kérdésem van: Pesten lehet kapni gyári dugót?Mennyiér? Ha nics milyet kéne használni a magyar utángyártott helyett és olyat hol lehet kapni?
második tulméret kellene ~70mm. A furatást már eltom intézni?
Előre is kössz
Egy eléggé elvetemült kezdeményezéssel jöttem elő a TUNING, FEJLESZTÉS fórumon. Olvassátok el ott a 288. hozzászólást. Várom a reakciókat!
Pool
A 4 Kelemen műhelye Csepelen van, az ipari parkban, tényleg rossz a híre.
A Peti a Gyömrőin furat.Nekem azt mondta.
Zapkörte!
Bátor ember vagy, ha ilyeneket mersz ajánlani.Zichybe furatni?Inkább rohadjon rám a bőrdzseki.Nem a Petivel van a gond, hanem a 4kelemen féle gépműhely olyan, hogy budikefenyelet se bíznék rájuk.
szerintem először mutasd meg a gépműhelyben, nézzék meg órával, hogy melyik túlméretre tudják fúrni, oszt ahhoz rendelj dugót. De szerintem még jobb, ha úgy ahogy van elviszed a zichy jenő utcába a 4kelemenhez vagy a Futár Petihez, oszt ők majd mindent elintéznek, visszakapod illesztett dugóval, max a gyűrűkön kell egy-két resszentést csinálni.
Hello mindenki!!
Honnan lehet és mennyiért rendelni török dugót ??
Sürgős lenne. És szerintetek, hogy kéne, hogy először rendelem meg az 1. túlméretes dugót aztán furatom , vagy fodítva??
Előre is kössz
Sziasztok!!!
Tudna vki segíteni, hogy ETZ150-hez hol találok a henger átalakításához leírást, rajzokat stb...?
Előre is köszi!
A kerék pedig csak forog,forog és forog...
:-))
Hali!
Én nem értem. 2-es sebességben 60km/h megy, 3. sebességben 80km/h-t 4. ben 90km/h megáll a mutató megy többet a 150-es ts em. Bambi CCCCCOOOOLLLL a 250 ts-eid!! Most néztem a galériában
minden hiányzó cucc van az ETZdhez.
Valaki írta régebben, hogy km órás lámpát szeretne. A ts lámpára gondoltál? Az is van
snip21:
Hali!
A DF-ről lehúzott vezeték, és a légszűrőház közt kellene ellenállást mérni. Bocs, ha a fesszabra lehetett érteni.
A dióda sor D+ kivezetésén az akkumulátoréval megegyező feszültségnek kellene lenni. A 61-esen általad mért, a fordulatszámtól függő feszültség arra utal, hogy minimális a gerjesztés, vagy egyáltalán nincs is.
Mi van Bambi, egyből magadra vetted, mi?
Jó étvágyat, Bambi mester! :-))
Én már ettem...
Üdv,
Zsandi
Én sem tudok németül, csak annyit ami a stoppoláshoz kell. De megkérdeztem a babelfish-t, aki azt mondta:
A 250 köbcentiméteres MZ Trophy Sport Schopauból. A férfiaknak akik tudnak vezetni.
Bambi!
Ha fenn leszel, jelentkezz! Megjött a diákhitel, megvenném a dugattyút.
Végre!! Megvannak az adatok! Megvan minden! Köszi szépen! Indulok is bevásárolni... :)
ezt találtam:
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/text/etz150e/etz150e.html
itt mindent megtalálsz.
www.mz-b.de
Valami ilyesmio címen sok MZ-hez van alkatrészkatalógus.
kár hogy nem férek hozzá.kibaszott céges hálózati proxy letiltja a freewebet.
Látjátok, ezért jött létre az mzklub....
(www.mzklub.hu)
HOL?? Itt nemigen... (etz 150)
kellene csinálni rovatot a visszatérő kérdéseknek . csapágyakról találsz anyagot a "szakirodalom" menüpont alatt.
Pool!
Tudtommal Te nem tudsz szlováql?!!!
Vagy talán csehül dumcsizol a motoroddal??
:DDD
Hozzászólásotokat lementettem, értelmezés alatt állnak! :))))
Ma este meg szívatott a TS!:
Haverom kijött vele az elágazáshoz, a busz nem megy be a faluba csak a főúton áll meg. Ilyenkor este (19:10) valaki kijön értem. Ez az út oda vissza 10 km. Na a lényeg haverom mondja, hogy ahogy jött ki elment a világítás de csak az első és míg várt elkezdte buherálni, levette a foncsort. Na mondom üssse kavics úgyis mentem már világítás nélkül, visszatette a foncsort csak a csavart nem húzta meg rendesen. Vágtatunk befele amikor nagy csattanás és valami gurul az úton, hát leesett a foncsor, izzóstól mindenestől de úgy hogy az üveg nem tört össze hanem begurult a gazba. Volt közvilágítás de nem találtuk meg. Majd haverom holnap nappal megsasolja. Kicsit pipa voltam mert ez volt a legjobb foncsorom. Na hali!
Ecoracer
Vettem mérőműszert és kiméregettem a dolgokat.
A fesszab DF és a légszűrő fedél között az ellenállás vagy túl magas 6,7 ohm, vagy túl kicsi 1,2 ohm ez nem tudom miért van.
A fekete vezetékek között az ellenállás 2,3 ohm.
A diódákon feszültséget mértem elindított motorral, ha alapjáraton megy a motor akkor 1,2 volt van rajt, ha felpörgetem 5-6 ezres fordulatig akkor 5,6 volt körül van a feszültség.
A 61-es kivezetésen is mértem ott ezek értékeinek az összege van ezért szerintem a diódasorom jó.
Van otthol egy tranzisztoros fesszabom is, de a DF-en nincs feszültség csak a régin van, de a régivel a diódasoron kevesebb feszültség van mint az újjal.
A régi fesszabommal nagyon gyorsan leszívja az akksit kb: 3 napig megyek vele, az újjal viszont másfél két hétig motorozok.
Üdv
Lala
Halihó! Most vettem egy 150-es etz-t, csak éppen hiányoznak belőle dolgok (hengerfej,kuplung,első kerék,stb), de ez nem baj... Viszont kellenének nekem a csapágyak méretei (melyik oldalra-hova, milyen). Ha vki el tudná küldeni nekem ezeket az adatokat, nagyon hálás lennék!
Erről már volt szó korábban. Olvass vissza pár oldalt, és megtalálod.
sorszám: 4512 (20732)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-12-13 21:55:43)
Biztos,hogy jo lesz vagy 2hetig,amig szet nem egeti a rendszert.A trabi magassabb amperral dolgozik,masok benne a tekercsek menetszama,es a vezetekek ellenallasa.Ne rakd bele.Az,hogy nem megy 90 -nel tobbet,az mar nem villamossagi hiba.Max gyujtast erinti a villamossagbol.Nagy elo v uto gyujtas is fogja,akarcsak az eldugult kipufogo,lapos kerek,szoros lanc,stb.A rezgonyelvrol:ha tul koran nyit,akkor hamarabb engedi a vissza az aramot.Megfigyelheted:ha egy kicsit jobban megfeszited a rugot,raadod a vilagitast,odahuzod neki,lathatoan a ford.fuggvenyeben erossebben vilagit.Ha tul feszes a rugo,nem nyit idoben,kieg minden.Ha tul gyengea feszitoero,korabban nyit,es maris a z akkurol engediaz aramot.Kenyes,es nehez beallitani.(tapaztalat)a csiszolassal ovatosan,ne vaszonnal csinald!!!finom tureszelo,vagya az asszonyod manikuros reszelojevel.A fesszab beallitasaval foglalkozik reszletesen a "villamossag a gepjarmuvekben" (1966)c.konyv.En az antikvarium.hu-bol rendeltem.
Ja ha lesz időm, méricskélek is mert van műszerem. Na hali mki!
Hornz!
Na itt is vagyok! Kisgatyában elég lightos az idő odakint! Rezeg a nyelv ha rákapcsolom a világítást akkor nyugszik. Akkor jó a fesszab? Most kaptam két trabi fesszabot és azt mondták rakjam bele nyugodtan egy az egyben, jó lesz az. Na ennyit a szakmai tanácsról mivel ezt egy középkorú autó és motor szerelő mondta :(. így vigyem el valakihez javítatni inkább megcsináljuk így a hálón keresztül!
Még egy probléma van vele:
90 km/h-nál nem megy többet se egy személyel se két személyel, egyszerűen 90 nél lecövekel a mutató a motor meg pörög. Erő van benne mert most húztam el vele egy mázsa fát kiskocsival, meg ültek mögöttem és nem vette zokon a terhelést. Ja és 150-es TS!!!!!
Ecoracer: igen ha elindítom akkor behúz, ha leesik a fordulat elenged ilyenkor a moci le akar állni, oda kell húzni a gázt. Le fogom takarítani mert az igazat megvallva oxidáltak a saruk és az ellenrésze is a sarunak.
Hornz: most kimegyek és megnézem rezeg e a nyelve!
Hali!!!!
A problémám a következő: Szeretnék venni egy MZ-t, de nem tudom eldönteni, hogy ETZ 250-est, vagy ETZ 251-est vegyek.
Valójában melyik van jobban eltalálva? Melyiket érdemesebb megvenni?
Valaki tud írni egy PRO - KONTRA összehasonlítást?
Aki tud, az írjon!!!!
Bambi1!
Köszi! Ha esetleg megtudod, hogy hol kapható, akkor majd szólnál?
Egész jó árban van, tavasszal veszek.
Pool
tslaci:
Az, hogy növekvő fordulattal kivilágosodik a töltéslámpa, arra utalhat, hogy a szabályzó D+ kivezetése és az akkumulátor közt kontakthiba van. Okozhatják: az áramkapcsoló érintkezője (jobb oldali menetirányban), az 51-es pont saruja (néha a saruban oxidálódik a vezeték), a saruk a biztiknél az akksinál, a biztik. Elvetemült esetben a gyújtáskapcsoló és a hozzá vezető vezetékek is.
Az érintkezők takarításával kezdeném. Szerintem ha nem muszáj, ne bontsd szét a szabályzót, mert nehezebb lesz beállítani.
Azt nem írtad (vagy nem figyeltem), hogy ha elindítod a motort, behúz az áramkapcsoló, aztán ha leviszed a fordulatot, akkor szétold?
Pool a plexi tudtommal nolan,2500ft.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|