:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok!
Aki tudna egy pár eladó oldaldobozt a 250-es ETZ-mre, az válaszoljon lécci, vagy írjon mélt nekem! És olcsó legyen ám! előre is köszönöm! bocs, hogy nem témába vág... drisa
Hi!
Gyárit nemigen lehet találni... És kurva drága! Nekem a török bevált! 4000 Ft körül van, és majdnem gyári minőség! Futárpeti tartja. Megmértem egy magyar, meg egy török dugót, és 40g volt a különbség! :) Tényleg szar az a magyar! :(
Üdv: TiB
Bocs a furatásnál nem kérdöjel van
A furatást el tom intézni.(pont) :)
tényleg csak kíváncsiságból: mit lehet egy szimpla henger fúrásán/hónolásán elrontani?
Üdv urak!
Kérdésem van: Pesten lehet kapni gyári dugót?Mennyiér? Ha nics milyet kéne használni a magyar utángyártott helyett és olyat hol lehet kapni?
második tulméret kellene ~70mm. A furatást már eltom intézni?
Előre is kössz
Egy eléggé elvetemült kezdeményezéssel jöttem elő a TUNING, FEJLESZTÉS fórumon. Olvassátok el ott a 288. hozzászólást. Várom a reakciókat!
Pool
A 4 Kelemen műhelye Csepelen van, az ipari parkban, tényleg rossz a híre.
A Peti a Gyömrőin furat.Nekem azt mondta.
Zapkörte!
Bátor ember vagy, ha ilyeneket mersz ajánlani.Zichybe furatni?Inkább rohadjon rám a bőrdzseki.Nem a Petivel van a gond, hanem a 4kelemen féle gépműhely olyan, hogy budikefenyelet se bíznék rájuk.
szerintem először mutasd meg a gépműhelyben, nézzék meg órával, hogy melyik túlméretre tudják fúrni, oszt ahhoz rendelj dugót. De szerintem még jobb, ha úgy ahogy van elviszed a zichy jenő utcába a 4kelemenhez vagy a Futár Petihez, oszt ők majd mindent elintéznek, visszakapod illesztett dugóval, max a gyűrűkön kell egy-két resszentést csinálni.
Hello mindenki!!
Honnan lehet és mennyiért rendelni török dugót ??
Sürgős lenne. És szerintetek, hogy kéne, hogy először rendelem meg az 1. túlméretes dugót aztán furatom , vagy fodítva??
Előre is kössz
Sziasztok!!!
Tudna vki segíteni, hogy ETZ150-hez hol találok a henger átalakításához leírást, rajzokat stb...?
Előre is köszi!
A kerék pedig csak forog,forog és forog...
:-))
Hali!
Én nem értem. 2-es sebességben 60km/h megy, 3. sebességben 80km/h-t 4. ben 90km/h megáll a mutató megy többet a 150-es ts em. Bambi CCCCCOOOOLLLL a 250 ts-eid!! Most néztem a galériában
minden hiányzó cucc van az ETZdhez.
Valaki írta régebben, hogy km órás lámpát szeretne. A ts lámpára gondoltál? Az is van
snip21:
Hali!
A DF-ről lehúzott vezeték, és a légszűrőház közt kellene ellenállást mérni. Bocs, ha a fesszabra lehetett érteni.
A dióda sor D+ kivezetésén az akkumulátoréval megegyező feszültségnek kellene lenni. A 61-esen általad mért, a fordulatszámtól függő feszültség arra utal, hogy minimális a gerjesztés, vagy egyáltalán nincs is.
Mi van Bambi, egyből magadra vetted, mi?
Jó étvágyat, Bambi mester! :-))
Én már ettem...
Üdv,
Zsandi
Én sem tudok németül, csak annyit ami a stoppoláshoz kell. De megkérdeztem a babelfish-t, aki azt mondta:
A 250 köbcentiméteres MZ Trophy Sport Schopauból. A férfiaknak akik tudnak vezetni.
Bambi!
Ha fenn leszel, jelentkezz! Megjött a diákhitel, megvenném a dugattyút.
Végre!! Megvannak az adatok! Megvan minden! Köszi szépen! Indulok is bevásárolni... :)
ezt találtam:
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/text/etz150e/etz150e.html
itt mindent megtalálsz.
www.mz-b.de
Valami ilyesmio címen sok MZ-hez van alkatrészkatalógus.
kár hogy nem férek hozzá.kibaszott céges hálózati proxy letiltja a freewebet.
Látjátok, ezért jött létre az mzklub....
(www.mzklub.hu)
HOL?? Itt nemigen... (etz 150)
kellene csinálni rovatot a visszatérő kérdéseknek . csapágyakról találsz anyagot a "szakirodalom" menüpont alatt.
Pool!
Tudtommal Te nem tudsz szlováql?!!!
Vagy talán csehül dumcsizol a motoroddal??
:DDD
Hozzászólásotokat lementettem, értelmezés alatt állnak! :))))
Ma este meg szívatott a TS!:
Haverom kijött vele az elágazáshoz, a busz nem megy be a faluba csak a főúton áll meg. Ilyenkor este (19:10) valaki kijön értem. Ez az út oda vissza 10 km. Na a lényeg haverom mondja, hogy ahogy jött ki elment a világítás de csak az első és míg várt elkezdte buherálni, levette a foncsort. Na mondom üssse kavics úgyis mentem már világítás nélkül, visszatette a foncsort csak a csavart nem húzta meg rendesen. Vágtatunk befele amikor nagy csattanás és valami gurul az úton, hát leesett a foncsor, izzóstól mindenestől de úgy hogy az üveg nem tört össze hanem begurult a gazba. Volt közvilágítás de nem találtuk meg. Majd haverom holnap nappal megsasolja. Kicsit pipa voltam mert ez volt a legjobb foncsorom. Na hali!
Ecoracer
Vettem mérőműszert és kiméregettem a dolgokat.
A fesszab DF és a légszűrő fedél között az ellenállás vagy túl magas 6,7 ohm, vagy túl kicsi 1,2 ohm ez nem tudom miért van.
A fekete vezetékek között az ellenállás 2,3 ohm.
A diódákon feszültséget mértem elindított motorral, ha alapjáraton megy a motor akkor 1,2 volt van rajt, ha felpörgetem 5-6 ezres fordulatig akkor 5,6 volt körül van a feszültség.
A 61-es kivezetésen is mértem ott ezek értékeinek az összege van ezért szerintem a diódasorom jó.
Van otthol egy tranzisztoros fesszabom is, de a DF-en nincs feszültség csak a régin van, de a régivel a diódasoron kevesebb feszültség van mint az újjal.
A régi fesszabommal nagyon gyorsan leszívja az akksit kb: 3 napig megyek vele, az újjal viszont másfél két hétig motorozok.
Üdv
Lala
Halihó! Most vettem egy 150-es etz-t, csak éppen hiányoznak belőle dolgok (hengerfej,kuplung,első kerék,stb), de ez nem baj... Viszont kellenének nekem a csapágyak méretei (melyik oldalra-hova, milyen). Ha vki el tudná küldeni nekem ezeket az adatokat, nagyon hálás lennék!
Erről már volt szó korábban. Olvass vissza pár oldalt, és megtalálod.
sorszám: 4512 (20732)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2004-12-13 21:55:43)
Biztos,hogy jo lesz vagy 2hetig,amig szet nem egeti a rendszert.A trabi magassabb amperral dolgozik,masok benne a tekercsek menetszama,es a vezetekek ellenallasa.Ne rakd bele.Az,hogy nem megy 90 -nel tobbet,az mar nem villamossagi hiba.Max gyujtast erinti a villamossagbol.Nagy elo v uto gyujtas is fogja,akarcsak az eldugult kipufogo,lapos kerek,szoros lanc,stb.A rezgonyelvrol:ha tul koran nyit,akkor hamarabb engedi a vissza az aramot.Megfigyelheted:ha egy kicsit jobban megfeszited a rugot,raadod a vilagitast,odahuzod neki,lathatoan a ford.fuggvenyeben erossebben vilagit.Ha tul feszes a rugo,nem nyit idoben,kieg minden.Ha tul gyengea feszitoero,korabban nyit,es maris a z akkurol engediaz aramot.Kenyes,es nehez beallitani.(tapaztalat)a csiszolassal ovatosan,ne vaszonnal csinald!!!finom tureszelo,vagya az asszonyod manikuros reszelojevel.A fesszab beallitasaval foglalkozik reszletesen a "villamossag a gepjarmuvekben" (1966)c.konyv.En az antikvarium.hu-bol rendeltem.
Ja ha lesz időm, méricskélek is mert van műszerem. Na hali mki!
Hornz!
Na itt is vagyok! Kisgatyában elég lightos az idő odakint! Rezeg a nyelv ha rákapcsolom a világítást akkor nyugszik. Akkor jó a fesszab? Most kaptam két trabi fesszabot és azt mondták rakjam bele nyugodtan egy az egyben, jó lesz az. Na ennyit a szakmai tanácsról mivel ezt egy középkorú autó és motor szerelő mondta :(. így vigyem el valakihez javítatni inkább megcsináljuk így a hálón keresztül!
Még egy probléma van vele:
90 km/h-nál nem megy többet se egy személyel se két személyel, egyszerűen 90 nél lecövekel a mutató a motor meg pörög. Erő van benne mert most húztam el vele egy mázsa fát kiskocsival, meg ültek mögöttem és nem vette zokon a terhelést. Ja és 150-es TS!!!!!
Ecoracer: igen ha elindítom akkor behúz, ha leesik a fordulat elenged ilyenkor a moci le akar állni, oda kell húzni a gázt. Le fogom takarítani mert az igazat megvallva oxidáltak a saruk és az ellenrésze is a sarunak.
Hornz: most kimegyek és megnézem rezeg e a nyelve!
Hali!!!!
A problémám a következő: Szeretnék venni egy MZ-t, de nem tudom eldönteni, hogy ETZ 250-est, vagy ETZ 251-est vegyek.
Valójában melyik van jobban eltalálva? Melyiket érdemesebb megvenni?
Valaki tud írni egy PRO - KONTRA összehasonlítást?
Aki tud, az írjon!!!!
Bambi1!
Köszi! Ha esetleg megtudod, hogy hol kapható, akkor majd szólnál?
Egész jó árban van, tavasszal veszek.
Pool
tslaci:
Az, hogy növekvő fordulattal kivilágosodik a töltéslámpa, arra utalhat, hogy a szabályzó D+ kivezetése és az akkumulátor közt kontakthiba van. Okozhatják: az áramkapcsoló érintkezője (jobb oldali menetirányban), az 51-es pont saruja (néha a saruban oxidálódik a vezeték), a saruk a biztiknél az akksinál, a biztik. Elvetemült esetben a gyújtáskapcsoló és a hozzá vezető vezetékek is.
Az érintkezők takarításával kezdeném. Szerintem ha nem muszáj, ne bontsd szét a szabályzót, mert nehezebb lesz beállítani.
Azt nem írtad (vagy nem figyeltem), hogy ha elindítod a motort, behúz az áramkapcsoló, aztán ha leviszed a fordulatot, akkor szétold?
Pool a plexi tudtommal nolan,2500ft.
A trabi szabalyzobol csak az erintkezok,es a lemezrugok jok,sem a tekercs sem a haz nem jo.A gndod az lehet,hogy nem nyit az erintkezo,ha az aram kb7 volt a la esik,es szepen visszafolyik az akkubol az aram a dinamora.Az amper nem szamit,csak a volt-ebben az esetben.Valoszinu,vagy 1altalan nem megy aram a dinamobol az akku fele,vagy meg mindig a szabalyzo.A bal oldali rezgonyelvnek a feledaata,hogy visszakuldje a folosleges aramot az eloteten keresztul a tekercsekre a gerjesztesre,elmeletileg ha jo,siman,fogyasztok nelkuli uzemben latnod kene,ahogy rezeg,ha raadsz valami fogyasztast(vilagitas,helyzetjelzo)akkor nem rezeg,mert nincs folos aram.De ha novekszik a fordulat,rezegnie kene..Probald meg egy masik esetleg trabi szabalyzobol az erintkezoket atrakni,de olyan kene,amin nem volt hajtogatva a rugofeszito,es azokat is atpakolni.
snip21:
Szerintem legolcsóbb a csere egy bontottra, de javítható is. Bármelyik villanymotorok tekercselésével foglalkozó iparos meg tudja javítani. Szakszerű munkával semmivel sem lesz rosszabb, mint egy új. Azért előbb ellenőrizd, hogy biztos nem a kábelekkel van-e gond. Húzgáld le az állórészről a vezetékeket, és közvetlenül a kivezetéseken is lámpázd ki. Igazából kiszerelve, hálózati feszültséggel szokás ellenőrizni testzárlatra, de az annyira veszélyes, hogy nem ajánlom. Kiszerelve esetleg meg is láthatod a kidörzsölődést.
Szia Ecoracer!
Az állórészem testzárlatos.
Javítás vagy csere?
TSLACI!
A Trabi 6V-s fesszabiját szét lehet szedni. Elég ha az érintkezőket és a rugókat átrakod (mert ha jobban megnézed, a trabién van alul két porcelán szigetelőn lévő ellenállás), mert úgy működnie kell. Én is így újítottam föl az enyémet mert szarrá voltak égve a kalapácsok. És azóta ezzel megy. Semmi gond nincs vele. Szóval hajrá!
Üdv!
Ádi
da ES 125/1
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|