hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 22. kedd 
Csilla, Noémi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2012-11-02 20:03:40
Nekem egyszer beázott...amikor víz szintje alatt volt a légszűrő :)))
sorszám: 44615 (136047)
(előzmény: VGGábor, 2012-11-02 18:46:19)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-11-02 18:46:19
ETZk... a TSsel rengeteg bajom volt eddig, egyvalamit kivéve: beázás :D
Múlt heti esőben felvonuláskor se, és utána nagynyomásúval mosáskor se... :)
sorszám: 44614 (136046)
(előzmény: Troster07, 2012-11-02 17:29:01)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-11-02 17:40:56
Bükk, és Mátra jól hangzik.
Melyik hónapban lenne kb?
Jó neked Troster!;)
Holnap motorszerelés lesz, mert a motoromra rádőlt egy másik, át kell néznem....Behorpadt az oldaldeknim..
Teknőc
sorszám: 44613 (136045)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-11-02 17:29:01
Ma lemostam az Etz-t, parasztba nagynyomású sterimobbal, na mondom vajon beindul, de teszt: pöccre indult! Persze megint esik, és még ma mennem kell vele, úgyhogy nem vagyok ideges...
sorszám: 44612 (136044)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-11-02 17:27:08
Egy bükkös, mátrás túrában én is bármikor benne lennék!:)
sorszám: 44611 (136043)
(előzmény: szsrobert, 2012-11-02 11:57:01)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-11-02 11:57:01
Innen a fórumról ki lakik a Bükkben, Mátrában?
Lehetne túrát szervezni hozzájuk, összekötni a kellemest a hasznossal.
sorszám: 44610 (136042)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-11-01 13:54:39
Mondjuk ha alacsony az akkufesz, az is tud problémát okozni nagyobb fordulaton, tehát elsőnek próbáld meg egy jó akkuval.
sorszám: 44609 (136040)
(előzmény: csaprago, 2012-11-01 13:39:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-11-01 13:53:35
Trafó, gyertya.

Annak a sokmindennek, a megszakítót leszámítva, nem sok köze a gyújtáshoz.
sorszám: 44608 (136039)
(előzmény: csaprago, 2012-11-01 13:39:27)

 
 
csaprago
válasz erre | email2012-11-01 13:39:27
Sziasztok!
Problémám van a kis Ts-sel. Itt hátha tud valaki tanácsot adni. Nem pörög ki a gépezet. 5ezer körül kivillan a töltésjelző, és lehörög, füstöl.
Szénkeféket cseréltem, rugók jók, állórészt, forgórészt cseréltem. Fesszabályzót is kicseréltem, (igaz másik lehet, hogy rosszra, mert nem tudom, hogy jó-e). Vezetékeket átnéztem próbavezetékkel. A gyújtásom sem csapágyas, nem dob a főtengely. Az akksim haldoklik, de indul vele a motor. Új az ellenállástekercs is. Gyújtást órával állítottuk be. Másik elektronikus fesszabályzót nem akarok venni, amíg nem bizonyosodom meg, hogy a gyári machanikus rossz-e. Mi lehet a gond? Mit cseréljek, nézzek még meg?
Tanácsokat, válaszokat előre is köszönöm!
sorszám: 44607 (136038)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-10-31 18:48:11
Ezaz, én is FAG csapágyat raktam bele, jobb oldalt meg asszem SKF, de mégis lóg a főtengely, pedig nálam a főtengely se kopott...
sorszám: 44606 (136037)
(előzmény: Keri, 2012-10-30 23:38:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-30 23:38:44
Na szétszedtem a blokkom. FAG csapágyakat voltak, de jó állapotúak, még 10-20ezer km is elférne bennük, csak a főtengelyem kóválygott a csapágyban :(

Ezt leszámítva bőven benne van még 10ezer km lehetősége a blokk többi részében. Van még egy blokkra való használt cuccom, hozzácsapom amit ebben cserélni kell és összerakok egy tartalék blokkot.
sorszám: 44605 (136035)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-30 11:15:02
Szívesen nincs mit...;) :)))
Látom, más is Bambit ajánlják neked, nem csak én. -Főleg, ha nógrádi srác leszel újra. Ő a legközelebbi kiváló szaki.
A gépedre a motorikus felújítás ráfér, s szerintem a hengeren kívül lesz mit csinálnia....
Teknőc
sorszám: 44604 (136031)
(előzmény: creationmz, 2012-10-30 10:10:54)

 
 
creationmz
válasz erre | email2012-10-30 10:10:54
Ösmerem Bambi munkásságát, de Ő egy akkora ikon számomra, hogy halandóként megkérni se merem :)

Nálam most gurult el a gyógyszer a motorral kapcsolatban, ugyanis főtengely csapágy kontra szimering a helyzet most :)
sorszám: 44603 (136030)
(előzmény: Keri, 2012-10-29 12:52:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-29 12:52:08
Ha nézni is akarod akkor sokkal többe lesz :D

Bambit ismered? Amit lehet ő kihoz a gépedből, de pénzért dolgozik, és nem birkatürelmű, viszont zseni.
sorszám: 44602 (136024)
(előzmény: creationmz, 2012-10-29 12:37:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-29 12:41:24
A végeredmény ugyan az :)

Én is ezért teszem parkolópályára, mert normális alkatrész alig van hozzá az is aranyárban. Régen ugye a normális alkatrész fillérekért volt, ezért volt olyan zseniális a TS.

Már évek óta építgetek egy CNC marót, ha az egyszer elkészül, na akkor fog csődbe jutni tajvan :D
sorszám: 44601 (136023)
(előzmény: szsrobert, 2012-10-28 21:07:11)

 
 
creationmz
válasz erre | email2012-10-29 12:37:03
Nos akkor az alábbi hibatömkeleg javítására keresek egy birka türelmű zsenit.

- Teljes blokk felújítás (furatva már volt de ha kell akkor felőlem mehet a 3. túlméret)
- Teleszkópok elöl javítás hátul csere
- Kerekek csapágy és fékbetét ahol kell.
- Elektromos rendszer (ott én is szeretnék ott lenni)

Az alany egy ETZ 250. Most lett abból elegem, hogy szinte bárhol képes otthagyni. Gyakorlatilag szépen kibírta a szeged ajka távot itthon meg szivat.

A motort elviszem. És haza is hozom ha kész.

Várom a jelentkezőket. (ha lehet akkor ismeretlent kérem legalább egy saját munkát mutasson).
sorszám: 44600 (136022)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-10-28 21:07:11
Nem a kis ts hibaja az utangyartott alkatreszek gyrnge anyagminosege.
sorszám: 44599 (136020)
(előzmény: Pápics, 2012-10-28 16:33:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-28 19:15:08
Hol van ilyen bontó?
Itt már elfogytak.
sorszám: 44598 (136019)
(előzmény: VGGábor, 2012-10-28 10:30:58)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-10-28 18:25:42
Ja az gáz akkor, nekem van 2 is bestócolva kuplungból, bár ami a legjobb állapotú volt, azt raktam bele a gépbe.
sorszám: 44597 (136018)
(előzmény: Pápics, 2012-10-28 16:36:45)

 
 
Pápics
válasz erre | email2012-10-28 16:36:45
Az a gondom, hogy 30-40 km-es körzetemben nincs roncstelep. Vidéken alkatrészügyileg szar a helyzet.
sorszám: 44596 (136017)
(előzmény: VGGábor, 2012-10-28 10:30:58)

 
 
Pápics
válasz erre | email2012-10-28 16:33:54
A gyárit 15000-nél cseréltem, mert laza volt. Amit beletettem favoritot, az kb most olyan 3000 km után. Kezd elegem lenni a kis Ts-ből.
sorszám: 44595 (136016)
(előzmény: Keri, 2012-10-28 08:45:16)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-10-28 10:30:58
Amit már mondtam párszor, roncstelepen kell szétnézni, ott ha van kibontod és párszáz forintért elhozod :)

Am szekunder láncnak a tokban bírnia kéne 15 ezret legalább.
sorszám: 44594 (136014)
(előzmény: Pápics, 2012-10-28 08:33:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-28 08:45:16
Azzal is ugyan ez a helyzet, régi gyárit rakom vissza, vagy gyártok magamnak rendes anyagból. A kisfogaskerék pedig elfekvő készlet utolsó darabja volt futárpetinél.

Apropó, a szekunder lánc mennyit szokott bírni? Na mert azt is elhasználtam egyet.
sorszám: 44593 (136012)
(előzmény: Pápics, 2012-10-28 08:33:34)

 
 
Pápics
válasz erre | email2012-10-28 08:33:34
Bocsi. Nem voltam világos. A primer nagy fogaskerékre gondoltam.
sorszám: 44592 (136011)
(előzmény: Keri, 2012-10-28 07:19:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-28 07:19:18
Sehol nem lehet kapni, ha szerencséd van börzéken ki lehet fogni. Én a most benne lévő gyárit teszem vissza.

Persze tűgörgőt és csapszeget cserélem.

Mind addig lehet ezt a mókát eljátszani amíg nem túl ovális a luk a hajtókaron.
sorszám: 44591 (136010)
(előzmény: Pápics, 2012-10-27 21:39:02)

 
 
Pápics
válasz erre | email2012-10-27 21:39:02
Helló! Nekem is cserélnem kell. Hol lehet gyárit kapni? Vagy milyet érdemes venni. Nekem is ugyanez a gondom. A kicsinek semmi baja.
sorszám: 44590 (136009)
(előzmény: Keri, 2012-10-27 15:55:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-27 18:42:25
Igen felújítom, amúgy is ez volt a terv.
Már tavaly esedékes volt de még ráhúztam egy szezont :)

Nem tudom mennyi van benne, mert évekig nem működött az óra, de 30ezer biztos van benne.

SKF miért nem odavaló? Legfeljebb az ára lehet kifogás. Nekem most ha jól rémlik ZKL van benne, ha kiszedem majd beírom mit ne vegyetek, csak nincs nálam a fogaskerék lehúzó szerszám így nem tudtam a főtengelyt kiszedni.
sorszám: 44589 (136008)
(előzmény: VGGábor, 2012-10-27 18:07:16)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-10-27 18:07:16
Akkor gondolom teljes felújítás. Mennyi km-t bírt amugy? Csapágyat én is nézem, de SKF nem oda való, FAG vagy KOYO lesz sztem főtengelyhez, többi helyre meg akármi jó kb...
sorszám: 44588 (136007)
(előzmény: Keri, 2012-10-27 15:59:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-27 15:59:10
Ja és mondanom sem kell a gyári hajtókart megint vissza fogom építeni, mert csak nálam ugyan két fúrást bírt végig de még mindig nem kopott el.
Igazából a henger sincs kivállasodva, szóval megnézem mi volt ez a főtengely csapágy mert ilyet többet nem veszek.
sorszám: 44587 (136006)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-27 15:55:51
Korábban kellet letenni a TS-t mint szerettem volna, mert olyat csinált hogy ha jobban húztam rángatott, valami átugrott és egyre jobban.
Először azt hittem, a szekunder lánc, de azt nemrég cseréltem, és teljesen hibátlan is volt.
Egyszer volt olyan, hogy a kuplungagy bordái kisimultak, akkor is hasonló volt a jelenség, ezért le is raktam, mert nem akartam az útszélén maradni.

Most szétszedtem a blokkot, hát elámultam. Primer hajtás nagylánckeréken már nincsenek fogak, csak kicsit hullámos a széle. A kislánckerék gyakorlatilag még új állapotú. A motor fúrásakor cseréltem mindkét lánckeréket és láncot is egyszerre.
Találjátok ki melyik volt utángyártott hogy rohadna meg az a k!%**/!*=**/%!%/!%%%/!! az a szemét ferdeszemű.

Még van egy kopott gyárim, azt fogom visszarakni mert az is jobb mintha új utángyártottat tennék bele, vagy megnézem milyen lehetőség van legyártatni.
sorszám: 44586 (136005)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-27 15:46:48
Soha nem állítottam ott.
Fordaszámmérő kihajtás levenni, állító lemezzt koppanásik elforgatni, ezután már csak a bowden lazaságát kell beállítani igény szerint.
sorszám: 44585 (136004)
(előzmény: creationmz, 2012-10-25 23:33:48)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2012-10-26 15:21:30
Gyújtó és egyéb motor elektronikák, még 2012-es áron.
Bővebb infó. a http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=M9ESxlapyg oldalon.
sorszám: 44584 (136000)

 
 
creationmz
válasz erre | email2012-10-25 23:33:48
Hello kedves mindenki.

Először is, egy köszönet kell hogy elhagyja a billentyűzetemet.

Köszönöm Teknőc, hogy segítségeddel a motorkerékpárom épségben teljes csomagaggal hazaért. Valószínű, hogy ez nélküled nem sikerült volna. Több okból sem.

Másrészt...

Néhány hibajelenség:

-Blokkban a kuplung "csövének"(mert a fene tudja annak a hosszú állítócsavarnak ami a blokkba van becsavarva és csőszerű az alakja mi a neve) el van nyalódva a menete. Tehát a kézikönyv szerinti beállítás egyenlőre felejtős. De a váltáskor, kuplungozáskor a motor csörög. Tán kinyomócsapágy? A karnál hiába állítok, csak annyit értem el, hogy most nem ránt a motor.

-Kicsit morog a vas... Tán főtengely csapágyak?

-Első és hátsó telók is koppannak. Elsőben olaj, hátsó tán felújítás?

Egyenlőre ennyi ami eszembe jutott :)

sorszám: 44583 (135999)

 
 
VS461
válasz erre | email2012-10-24 18:25:52
Jó ötlet, csekkolom a méretet manuálisan is:)
sorszám: 44582 (135994)
(előzmény: Rudolph B, 2012-10-23 23:48:04)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2012-10-23 23:48:04
Az rendben, hogy 130-at ír a főfúvókán, de valójában mekkora a furat?Volt rá példa, hogy vettem utángyártott fúvókát, a rásajtolt szám szerint 125-ös volt, megmértem, 75-ös (0,75 mm)furat volt rajta.Persze, a helyére nem volt jó, túlságosan kevés üzemanyagot engedett át.Ez csak egy ötlet, de mindent ellenőrizni kell, ha nem ismered pontosan az eredetét.

Jó munkát, üdv.: R
sorszám: 44581 (135991)
(előzmény: VS461, 2012-10-21 21:13:20)

 
 
VS461
válasz erre | email2012-10-23 22:11:50
Hmmm... nem rossz:) Ebben is a 130-as főfúvókaméret van.

Jön a rossz idő, amúgy sem lesz kedvem annyira motorozni, szóval nyugodt szívvel szedem szét a verdát:) Karbi, kompresszió, szekunder áttétel, gyújtás, kipufogó. A végére csak kijön belőle valami, és én is megismerem a gépet.
sorszám: 44580 (135990)
(előzmény: Keri, 2012-10-23 11:26:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-23 11:27:42
Ugord át az elméleti részt nyugodtan.
sorszám: 44579 (135988)
(előzmény: VS461, 2012-10-23 10:43:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-23 11:26:10
Ne áruld el senkinek, de nézd meg EZT ;-)
sorszám: 44578 (135987)
(előzmény: VS461, 2012-10-23 10:40:32)

 
 
VS461
válasz erre | email2012-10-23 10:43:19
A karburátor beállításos cikket már elkezdtem olvasni, próbálom értelmezni, aztán nekiállok vele :)
sorszám: 44577 (135986)
(előzmény: VS461, 2012-10-23 10:40:32)

 
 
VS461
válasz erre | email2012-10-23 10:40:32
Szia!

A karbi, ha jól látom, gyári BVF, 30 N 3-1 van beleütve, csatos. A fúvókaméretet egy francia kezelési útmutatóból néztem ki, mivel magyart és németet nem találtam (és ez is németből van fordítva, az ábrafeliratok alapján). Ha valakinek kell, szívesen visszakeresem a linket, avagy fel tudom tölteni - bár Google fordítóval kissé mókás a használata :)

Amúgy megnéztem az első lánckereket is, 19 fogú van fenn, tehát a kerékcserével együtt ez is megvolt anno. Hmmm.

Nekifogok kicsit jobban a következőkben, megnézem a kipufogót is.

Köszi szépen a tippeket!
sorszám: 44576 (135985)
(előzmény: Keri, 2012-10-22 08:35:43)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-10-22 12:56:53
Mondjuk a 4t is tud menni alacsony kompresszióval, csak tudd beindítani:)
Felénk van egy mondás az alacsony kompresszióra:"szalad benne a motor", mert valóban pörgősebb lesz, csak a Kraft csökken le:D
sorszám: 44575 (135981)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-22 08:35:43
Ja igen. Kompresszió nem tud olyan kicsi lenni, hogy ne menjen egy 2T.
Legfeljebb nehezen indul.
Sőt ha csökken a kompresszó még jobban is megy, mert nem fogja vissza a dugattyú súrlódás :) csak a fogyasztása növekszik.

Az hogy felújította, ilyen hozzáértéssel, hogy egy 250-es motorból 70km/h végsebességet hozott ki, neked rosszhír :( számíthatsz még néhány elcseszésre. Nekem 125-ös MZ TS, 150-re fúrva 100-at stabilan megy végre, 90 az utazóm....két személlyel :D

Ha takarékosra állítom az ETZ-t, akkor csak annyi hogy nem 125 a vége, hanem 120, meg nem gyorsul annyira, ezen felül butaság jobban elvenni az anyagot tőle. Egy gázmarkolat ütközővel tudsz csak megspórolni további benzint. Lényegében ugyan ezt érte el azzal hogy nem megy 70-nél gyorsabban, csak még a karburátor működése sem optimális.
sorszám: 44574 (135979)
(előzmény: VS461, 2012-10-21 22:43:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-22 08:17:30
Üdv köztünk!

Előbb írtam egy hosszú szösszenetet, de a végén elszállít az egész, szóval röviden:

Megpiszkált karburátor=hozzánemértés= görcsberándult a gyomrom.

Itt baloldalt karburátor beállítás cikk szervizrovatban. Mindenek előtt az alapján tedd rendbe. 130-as a gyári méret, nem 135? Eredeti karburátor? Mert ha nem, vagy utángyártott alkatrészek vannak benne akkor felejtsd el a gyári értékeket.

Azért nem pörög ki mert kevés benzint kap, azaz főfúvóka valamilyen módon kicsi neki, akár a nem megfelelő tű, akár a keverőcső miatt.

Kipufogó dugulás is lefogja a motort, hogy ne tudjon kipörögni. Dobot vedd le, de vigyázz mert hangos nélküle :)
Nézd meg hogy a kipufogó csonkban mennyi a lerakódás, látszik e a dugattyú teteje, nincs leszűkölve a kipufogó ablak.

Olaj: 1/50 jó, 2000forint körüli félszintetikus olajjal járok, nem füstől, nincs lerakódás. (Mol Sprint, Castrol, Repsol scooter, ELF scooter kategória megfelelő) Full szintetikus olaj 4000-től indul, még kevésbé füstől, jó az illata, ennél több előnye nincs, hacsak nem az, hogy én már a 2000 forintos olajat is 1/70re keverem :)) de ez nem javaslom senkinek. Ásványiból az olcsó Favorit is jó volt. Az Arol2T viszont hulladék, de lehet hogy csak hamisítják.

Végezetül a 2000forintos olaj 1/60-1/70-es keverésben ennyi lerakódást hagyott a motor teljes élettartama alatt:
Itt tudod megnézni
Tudom nagyon sok :))) lehet hogy a vastagabb lerakódásokért az Arol2T volt a felelős amit egyszer raktam bele. A full szint olaj csak a kipufogó környékén kormozza meg kicsit a dugattyú tetején.
sorszám: 44573 (135978)
(előzmény: VS461, 2012-10-21 22:43:09)

 
 
VS461
válasz erre | email2012-10-21 22:43:09
Köszönöm szépen! Amúgy is át terveztem nézni a gépet a tél alatt , amibe bele fogom venni az általad említetteket is, de ez a "nem megy" dolog nagyon zavaró. Megnézem ezt a lánckereket magamnak :)
Első körön hagynám fenn ezt a 18-as kereket - egy 50 egynéhány kilós utassal amúgy okozhat gondot, hogy alapból kisebb a hely a sárvédő és a kerék között?
sorszám: 44572 (135977)
(előzmény: Troster07, 2012-10-21 21:24:35)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-10-21 21:24:35
Üdvözlet a fórumon!
Nos nagy valószínűséggel csak áttétel bajod lesz (kerék)
A 251-nél valóban 16-os hátsó kerék kell, és a kislánckerék fogszáma 21.Ha fennhagyod a hátsókereket akkor cseréld le a kislánckereket 19 fogasra, de ha nem vagy nagy túrázó és sokat jársz városban akkor tegyél rá 18-ast.
Ha viszont 16-os kereket teszel fel akkor maradhat a 21 fogas lánckerék.
A karbi így saccra jó, de mivel minden karbi más és más, és minden mindennel összefüggésben van ezért így ezt egyszerűen kijelenteni nem lehet.Én nekem kicsit sántít a melléklevegő csavar állása, de lehet így megy.Kompressziónak lenni kell egy Mz-nél 6 bárnak, az jó.
Még nézz rá az előgyujtás mértékére, 3mm a jó, ha ettől kevesebb, ettől is lomha lesz, vagy ha drasztikusan nagy, az is fogja a motort, bár az inkább a négyüteműkre jellemző.
Kipufogó állapota.Még ez is rettenetesen fogja a motort ha el van tömődve.
Itt a lapon találsz kipufogó kiégetésről, karbi beállításról, gyujtás beállításról cikket, olvasd át, nagyon hasznosak.
Legelsőnek csak kereket, vagy kislánckereket cserélj.
sorszám: 44571 (135976)
(előzmény: VS461, 2012-10-21 21:13:20)

 
 
VS461
válasz erre | email2012-10-21 21:13:20
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, és hosszú idő után van újra motorom, újra MZ-m. Egy 251-es boldog tulajdonosa lettem pár hete. A srác, akitől vettem, elég jó munkát végzett, a verda nagyon jól néz ki. Elmondta, hogy kicsit babrált a porlasztóval-fúvókákkal is, hogy kevesebbet fogyasszon. Továbbá lecserélte a hátsó kereket egy 18-asra (ha jól sejtem, 16-os a gyári méret). Hát, tényleg keveset fogyaszt, cserébe nem megy. De nagyon nem. Nem érdekel a száguldozás (TZ-vel azt nem is annyira lehet), de a 70-75 km/h kissé kevésnek tűnik. Negyedikben, mert feljebb nem tudok váltani. Nagy szélben ez 50 km/h harmadikban. Hmmm...

Mielőtt belebabrálnék a "nem értek hozzá, de lassan bele fogok jönni" attitűddel, azért szeretnék tisztán látni, és szeretném a tanácsotokat kérni, hogy merre induljak el:

- A karbiba belelestem, és a főfúvóka 130-as, gyári értékű. A súber a gyári, 4. pozícióban van, a melléklevegő állítócsavarja 4 fordulatnyit van kitekerve - így az alapjárat az az "éppen nem pislog a töltés lámpája" érték (óra szerint 5-600 lehet).

- A vas nem füstöl amúgy, ezt haverom is mondta, amikor a vétel után hazakísért. Szinti olajat keverek a benzinbe, 1:50-ben

- A gyújtógyertyán a porcelán, aminek "őzbarnának" kell lennie, szerintem olyan is.

- A vas 4000-nél nemigen akar tovább pörögni, 2.-ban, 3.-ban sem. Ha 70 fölé gyorsítok 3.-ban, akkor a 4. fokozatot sebességeséssel kezdi, nagyon óvatosan tudok kb. 75-ig gyorsítani. 5.-be váltás gyakorlatilag nem lehetséges, azonnal lassul belőle. 4.-ben kicsit nyélgáz alatt tartja eme jelenlegi max sebességet, ha meghúzom teljesen, azonnal jön az a "belefulladok" érzés.

Haverok javasoltak kompressziómérést, bár elvileg a blokk fel lett újítva. A fúvókákra gyanakodtam, amíg bele nem néztem a karbiba. Következő gondolatom, hogy ez a kerék túl nagy neki - de ennyire?
Köszönöm szépen a segítségeteket előre is.
sorszám: 44570 (135974)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2012-10-21 20:24:24
Tudja valaki a 250 TS alapjárati fordulatszámát? Előre is köszönöm.
sorszám: 44569 (135973)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-10-13 22:14:29
Hát igen, pont emiatt tervezek.
A városban, 4.-ben, 3ezer/min felett meg gyorshajtás,(50 km/h felett) sőt, a Belvárosban sok útszakasz 30-40 km/h-ra le van korlátozva...:((
Nekem sajna kell index, mert éjszaka hiába jelzek kézzel, sokat nem ér.....DDDDD
Teknőc
sorszám: 44568 (135910)
(elözmény: Keri, 2012-10-13 18:39:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-10-13 18:48:34
Pont ezen vitatkoztam én is a müszakiztató fasziva, nem érdekelte. Az nem izgat senkit hogy biztonságosabb, lényeg hogy papír legyen róla, és fizess, lehetőleg minél többet és többször :)
sorszám: 44567 (135908)
(előzmény: VGGábor, 2012-10-13 18:43:58)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-10-13 18:43:58
Ezzel is kötekedhetnek? Pedig az biztonsági szempontból sokkal jobb, legalábbis ha a tárcsafék jól be van állítva.
A ledes hátsólámpát remélem nem szúrják ki, max azért mert jobb a fénye.
sorszám: 44566 (135907)
(elözmény: Keri, 2012-10-13 18:04:37)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu