hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

mcmad
válasz erre | email2004-12-29 20:14:13
Postás!
Nyugtass meg légyszi, hogy nem én vagyok a hűlye a szimmeringnek számokkal a főtengely felé kellene lennie?
sorszám: 4599 (21367)
(előzmény: postás, 2004-12-29 19:56:35)

 
 
postás
válasz erre | email2004-12-29 19:56:35
Mondjuk az ár ebben a formában elfogadható. A tél elég hosszú, lehet szerelni, ha van szerelői gyakorlatod, az jó, ha nincs, mire kitavaszodik az is lesz. Egyébként én is egy ilyesmi állapotú motor bütykölésével kezdtem, és nem vált káromra. Csak az a lényeg, hogy lehetőleg normális alkatrészeket építs be javításkor. Szerintem a legnehezebb feladat az alkatrészek összeszedése
sorszám: 4598 (21365)
(előzmény: mcmad, 2004-12-29 18:46:22)

 
 
mcmad
válasz erre | email2004-12-29 18:46:22
Egyébként a motor ára 4x10e forint, amiből még csak 2 részt adtam, és ezért is roppant kínos az ügy jó ismerős az eladó!!!
sorszám: 4597 (21356)
(előzmény: mcmad, 2004-12-29 18:06:33)

 
 
mcmad
válasz erre | email2004-12-29 18:35:34
Az elektromos rendszerrel kezdtem 1 7-et dolgoztam vele, de ezen nem akadtam meg, mert kevés ember ért hozzá, ezért csak gányolnak!!!
De ez már több a soknál
sorszám: 4596 (21355)
(előzmény: postás, 2004-12-29 18:23:43)

 
 
postás
válasz erre | email2004-12-29 18:23:43
mcmad !

Remélem nem sok pénzt fizettél érte, mert szerintem erre a motorra még sok lesz a javítási költség. Aki ezt így rakta össze, az mást is elkövethetett.
Legjobb lenne elejétől végéig átnézni, lesz még meglepetés bőven. Nagy fogyasztás, kevés erő lehet rossz beállítás eredménye, de lehet kopott henger-dugattyú miatt is. Persze lehet, hogy rosszindulatú vagyok. Bár ne így legyen.
sorszám: 4595 (21353)
(előzmény: mcmad, 2004-12-29 18:06:33)

 
 
mcmad
válasz erre | email2004-12-29 18:06:33
Segítsetek!!!
Az idén vettem egy "150"-es ETZ-t. Ahogyan szokás ilyenkor én is a javításokat végzem rajta.
nagyobb hibái:
fordszámmérő nem műxik
topspeed: 70-75 km/h
fogyasztás: 7-8 l/100km

Szétbontás után tapasztaltam, hogy a fordszámmérő meghajtó fogaskereke hiányzik, a henger nem 150-es, hanem 125-ös, a kuplungagy törött, az összes tömítés sziloplaszttal összerakva.
De amin igazán megakadtam az a kuplung felöli főtengely szimmeringház, mert hogy nincs! A helyére beütve fordítva (a számsor kifelé néz) egy nagyobb szimmering.
Látott már valaki ilyet, s ha igen mennyire tartós megoldás ez?
A szakértelmet (szánalmat) előre is köszönöm!!!
sorszám: 4594 (21350)

 
 
ironpig
válasz erre | email2004-12-28 21:40:09
Jajaj,most vevém észre ám,hogy a motorom "születési évszámát"rosszul adtam meg volt!Bocsánat,de elírás következett be;helyesen 1989 a dátum.(Mindegy,matekból mindíg gyenge voltam.)
sorszám: 4593 (21315)

 
 
ironpig
válasz erre | email2004-12-28 21:33:47
Nagyon köszönöm a jótanácsot,azóta már sikerült egy helybéli-mások által eléggé jókezűnek tartott-autóvillamossági szakemberrel is felvennem a kapcsolatot.Ő azt mondja,rutinmunka,s már időpontot is adott.
sorszám: 4592 (21314)

 
 
moha
válasz erre | email2004-12-28 14:00:45
Nem van ,az van felszerelve.
Azé, ha tuttok valakit akinek kéne szóljatok lécci!
Üdv: Moha
sorszám: 4591 (21292)
(előzmény: Zsandatara, 2004-12-27 18:00:54)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-12-28 11:54:21
Nem hinném, hogy azzal bajlódnának, hogy forgalomba állítják az ellopott MZ-ket. Szétszedik, alkatrésznek eladják, a maradékot vastelepre viszik...
sorszám: 4590 (21286)
(előzmény: Zapkorte, 2004-12-28 09:36:40)

 
 
Balansz
válasz erre | email2004-12-28 09:37:21
Sziasztok!
A Campona börze az érdi piac helyére költözik.Az első érdi börze jan. 23-án, vasárnap lesz!
sorszám: 4589 (21276)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-12-28 09:36:40
Huh, ez aztán érthetetlen! Ki a fene riszkíroz börtönt egy ilyen kis értékű darabnál? Még ha elemel egy robogót, hát jó, azt ugye csak el kell adni, de egy etz-hez forgalmit kell hamisítani, számokat átütni, hol éri ez meg...?
sorszám: 4588 (21275)
(előzmény: Zsandatara, 2004-12-27 20:03:43)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-12-28 09:29:38
szerintem kis fordulaton nincs töltésed. Akkor szokott ilyesmit csinálni, ha egy-két dióda megszakad az egyenirányítóban. Sürgősen javítsd meg, mielőtt otthagy valahol az akku.
sorszám: 4587 (21272)
(előzmény: ironpig, 2004-12-28 00:10:43)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-12-28 03:51:09
semmire. a gyűrű nem ragad meg , legfeljebb törik.
ironpig!
mérd meg a töltést.valszeg alacsony.
sorszám: 4586 (21271)
(előzmény: tslaci, 2004-12-28 01:24:17)

 
 
tslaci
válasz erre | email2004-12-28 01:24:17
Elég régi az ETZ-d! :)))))

Skacok úgy néz ki hogy megjavult a töltésem. Az egyik szénkefe egyik rugója nem volt elég erős. kicseréltem és most már az akkumlátoron növekvő feszültséget mérek. Ja és most gyűrűztem meg a TS-t és szerintetek mire figyeljek a bejáratáskor? Köszi! Csáó!
sorszám: 4585 (21270)
(előzmény: ironpig, 2004-12-28 00:10:43)

 
 
ironpig
válasz erre | email2004-12-28 00:10:43
Barátaim!
Sürgős segítségre volna szükségem!Az én gépem egy 1898-as 150-es ETZ.A problémám:éjszakai vagy esti motorozásaim alkalmával észrevettem,hogy bekapcsolt fényszóró mellett nem működik az index,csak ha erősen felpörgetem a motort,ami ugye kanyarvétel előtt nem igazán egészséges.Ha valaki közületek ismeri a választ,kérem segítsen!
sorszám: 4584 (21267)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-12-27 20:03:43
Ott dolgozom. Ezt a mattfeket ETZ-t meg szeptemberben onnal lopták el, miután szépen felújítgattam, még le is mostam :-(
sorszám: 4583 (21262)
(előzmény: Zapkorte, 2004-12-27 19:27:45)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-12-27 20:00:26
Bizony jól látod a helyzetet, Postás! A másik baj, amit a hátsó oldaltámasz okoz az az, hogy a villára féloldalt nehezedik a motor egész súlya, ezáltal egy idő utűn elvetemedik a villa, és elkezdi megenni a kerékcsapágyakat. Szal, a katonai lábtartó mindenképp jó, és a támasznak nagyobb a talpa is, nem süpped olyan könnyen a talajba.

Üdv,
Zsandi
sorszám: 4582 (21261)
(előzmény: postás, 2004-12-27 19:32:40)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-12-27 19:52:23
Téves infó.3-dik túlméretes gyári ETZ 250-es dugó eladó 4500ft
sorszám: 4581 (21259)
(előzmény: bambi1, 2004-12-26 20:05:44)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-12-27 19:50:11
hegessz hát egy tenyérnyi kettes lemezt az oldaltámaszra, a hátsó kerék mellett elfér...
sorszám: 4580 (21258)
(előzmény: postás, 2004-12-27 19:32:40)

 
 
postás
válasz erre | email2004-12-27 19:32:40

Köszi Zsandi !

A képeket elnézve itt két fő szempont van. Az egyik, hogy elcsúszáskor felcsukódjon a lábtartó, és ne a cső görbüljön el. A másik, bár erre csak kövtkeztetek, (lehet hogy hibásan) hogy valami oldaltámasz is van ráépítve. Igazából ez érdekel, mert a hátsó tengelyen lévő oldaltámasz nem igazán szimpatikus. Az én szakmámban a motorkárok elég nagy része abból adódik, hogy az oldaltámaszra állított motor egyszerűen megsüllyed és felborul a laza talajon. Többet szívok a motor leállításával, mint a kézbesítéssel.
Eddig a legjobbnak egy darab deszka bizonyult.
sorszám: 4579 (21256)
(előzmény: Zsandatara, 2004-12-27 19:12:38)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-12-27 19:27:45
Hehehe, tán csak nem te lax az Aranyhal (vagy mifene) utcában? Nagyon jól áll a mattfekete szín az etz-nek...
sorszám: 4578 (21255)
(előzmény: Zsandatara, 2004-12-27 19:12:38)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-12-27 19:12:38
A Galériában a régi motoromról készült közeli képeken valamennyi látszik belőle...

Üdv,
Zsandi
sorszám: 4577 (21254)
(előzmény: postás, 2004-12-27 18:39:00)

 
 
postás
válasz erre | email2004-12-27 18:39:00

Ha valakinek lenne valami fényképe a katonai lábtartóról, az tegye közkinccsé. Ha olyat nem is tudnánk gyártani, de az ötletadónak jó lenne.
Köszönöm !
sorszám: 4576 (21251)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-12-27 18:00:54
Kár, hogy meg kell szabadulnod tőle, és az is kár, hogy nem tudom megvenni :-)

Az alkatrészek között nincsen véletlenül egy katonai lábtartód? Azt vennék...

Üdv,
Zsandi
sorszám: 4575 (21248)
(előzmény: moha, 2004-12-27 17:45:07)

 
 
moha
válasz erre | email2004-12-27 17:45:07
Eladnám a 250-s ETZ-met?
Katonai volt, egy csomó alkatrésszel.
120-e.
sorszám: 4574 (21247)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-12-27 00:43:12
Én azért nyugodt szívvel nem, de asszem talán magyar volt bennt. Még nem néztem meg nagyon.
Meg 1800+440 nem nagy összeg??? Egy napi bérem!!!! Vagy 2 üveg tömény!!! :)
sorszám: 4573 (21231)
(előzmény: Zapkorte, 2004-12-26 12:06:38)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-12-26 23:45:49
A gyűrűnél még azt érdemes megnézni, hogy ne legyen túl magas a csap, mert akkor azon fekszik fel a gyűrű. Hidegen talán még bemegy, de aztán a táguló dugó megnyomja.
sorszám: 4572 (21229)
(előzmény: Dino, 2004-12-25 22:05:16)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-12-26 20:05:44
ETZ 250 (70,45)1-túlméretes új gyári német dugó gyűrűvel eladó 4500ft
sorszám: 4571 (21224)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-12-26 12:06:38
Én nyugodt szívvel tenném be. Csak lazábbra kell illeszteni, hogy ne szoruljon meg.
Persze lehet venni másikat is, nem nagy összeg...
sorszám: 4570 (21208)
(előzmény: Dino, 2004-12-25 22:05:16)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-12-26 11:13:53
Ahha! Mostmár ezt is tudom! :) Köszi!
További jó beiglizést mindenkinek!

Üdv: TiB
sorszám: 4569 (21206)
(előzmény: Zapkorte, 2004-12-25 20:00:38)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-12-25 22:05:16
Most nem azért az egyhúszért, de nekem az a gány szar magyar dugó is i9lyen. Mégsem vagyok benne biztos, hogy betegyem-e?
sorszám: 4568 (21196)
(előzmény: Zapkorte, 2004-12-25 20:00:38)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-12-25 20:00:38
Az olyan, hogy a csap a gyűrűhorony közepén van, és nem ér ki egészen a hengerfalig. Ehhez olyan gyűrű való, aminek a vége lépcsőzetesen van megköszörülve, e módon amikor össze van rakva, a csapot takarja, vagyis az esetlegesen kilazult csap semmiképpen sem érhet hozzá a hengerfalhoz.
sorszám: 4567 (21193)
(előzmény: kustib, 2004-12-25 19:28:52)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-12-25 19:28:52
Milyen az a belső csapos??? :o Keveset láttam még a világból, asszem! :)

Üdv: TiB
sorszám: 4566 (21192)
(előzmény: Zapkorte, 2004-12-24 11:38:47)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-12-25 00:55:22
Steelheart!
Boldog névnapot!
sorszám: 4565 (21179)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-12-25 00:53:57
Kellemes karácsonyt mindenkinek!
Én nem is fogok ma vezetni, mert már nyomtunk egy "tőtetet" haverommal. :)
sorszám: 4564 (21178)

 
 
postás
válasz erre | email2004-12-24 14:38:18

Boldog karácsonyt mindenkinek !

Most ne motorozzatok, úgyis tiszta jég volt ma reggel minden, én is csak azért tettem, hogy a kedves ügyfeleknek legyen napilap a karácsonyi ebéd utáni pihengetéshez. Egyetek sokat, most nem fogyózik senki, örüljetek a családnak, és a jó meleg lakásból ki se bújjatok, amíg nem muszáj.
sorszám: 4563 (21160)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-12-24 11:38:47
Hát, a haverom pont úgy járt a múlt hónapban, mint postás barátunk. Ezek után én legalábbis átalakítanám belső csaposra (hozzá való új gyűrűkkel természetesen), az azért biztonságosabb.
sorszám: 4562 (21157)
(előzmény: Dino, 2004-12-24 10:23:25)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-12-24 10:26:24
Majd küldök be képet a motorjaimról. Csak le kéne menni a garázsba lefényképezni őket.
sorszám: 4561 (21154)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-12-24 10:23:25
Szép munka!
Most úgy elgondolkoztam, hogy betegyem-e a TS-be a fasza 1800 ft-os dugót?
A srác akkora gyűrűt adott hozzá, hogy majdnek 250-es be jó lenne. :)
Szuóval még gyűrüt is köszörülhetek.
sorszám: 4560 (21153)
(előzmény: postás, 2004-12-23 19:44:44)

 
 
postás
válasz erre | email2004-12-23 19:44:44
Dugattyú kérdésében konkrét tapasztalat itt: http://tizedes.uw.hu
sorszám: 4559 (21139)
(előzmény: kustib, 2004-12-22 11:03:00)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-12-23 11:58:17
Pumukli!

Mit is mondhatnék,ez Magyarország!?
Szívesen segítek bármiben,ha tudok, soxor nekem is tele a hócipőm a Volánnal!
Van új számom: 06-70-582-03-02

Minden jószocimotoros embernek kellemetes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!!!
sorszám: 4558 (21128)
(előzmény: pumukli, 2004-12-23 00:38:36)

 
 
pumukli
válasz erre | email2004-12-23 00:38:36
Kicsit most be vagyok rágva, ezért belekezdtem a Volánt lejáratni szándékozó agresszív kampányomba. :-) Megbüntettek 5.000 Ft-ra, pedig nem érzem magam hibásnak.. Klikk!
sorszám: 4557 (21112)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-12-22 18:49:54
Szerintem mész még vele kb. 7- et és kidobhatod!!??
De Tib török dugója szerintem még elmegy majd még egyszer annyit mint a tied fúrásig!?

Fisi
sorszám: 4556 (21106)
(előzmény: GYOZOETZ, 2004-12-22 04:54:40)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-12-22 12:34:37
Sziasztok!
Esztergályos munkát vállalok!!
Bárkinek bármire szüksége van, küldje el levélben a woodoo2@freemail.hu címre!
sorszám: 4555 (21093)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-12-22 11:03:00
Én is jártam magyar dugóval, nekem sem volt vele bajom... Aztán fúrás után volt mégegy magyar dugóm, amit kétszer megállítottam a hengerben, utána váltottam törökre, és ez jobban bejött nekem. Ennyi.

Üdv: TiB
sorszám: 4554 (21089)
(előzmény: GYOZOETZ, 2004-12-22 04:54:40)

 
 
GYOZOETZ
válasz erre | email2004-12-22 04:54:40
Hi!
En Petinel vettem csh gyuruket, meg a pasi, aki furta olyan bertat rakott bele, mint Peti magyar dugoja. Benne van min 7e km, s semmi baja, megy 140et.Csak a szar CPI-t kellett kidobni, mert azzal megragadt...
sorszám: 4553 (21085)
(elözmény: Zapkorte, 2004-12-20 21:06:59)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-12-21 18:26:03
Kik voltak ezek az elvetemült kontárok??:-(
sorszám: 4552 (21066)
(előzmény: Atilla, 2004-12-21 13:57:37)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-12-21 13:57:37
Hello

Nekem van otthon egy hengerem (+dugó) amit elrontottak. Nekik a következő módon sikerült:
1. A dugót a megadott helyen mérték (a szoknya fölött) de nem ott volt a leg vastagabb így kissé szoros lett.

2. Kissé eltértek a derékszögtől, de nem zavarta őket, a hajtókart kissé megnyomták oldalra, és így már rá is tették a hengert!

Az eredmény az lett hogy az MZ 90-et bírt menni, de tartósan inkább olyan 70 körül mert 90- nél már nagyon melegedett, A srác kb.1 évig így járt vele, mert azt mondták neki hogy ez így jó, még járatni kell és akkor bekopnak a dolgok!!! Na de egyszercsak hipp hopp megállt. (Mint kiderítettem az egyik felömlőben megakadt a dugó, és ettől kissé eldeformálódott benne minden alkatrész.)

3. A srác ekkor visszavitte, mert 1 év garit vállaltak rá, és ott valamit csináltak is vele amitől elindult (De nem cseréltek semmit!!!!) és irdatlan hangokat hallatott, de működött!

Ekkor vettem meg én (szinte ingyen), és az otthoni készletből kapott egy hengert + egy dugót. Amivel jártam is egy darabig, azután később még egy főtengely felújításon is átesett, és azóta maga a tökély!
A hengert még otthon őrzöm, iszonyatosan néz ki, nem is értem mitöl működött. A dugattyút meg egyszerűen megcsiszolták ahol megakadt és kész!
Az hogy mindkettőből hiányzik egy fél köbméter az nem érdekelte őket.

Üdv Attila
sorszám: 4551 (21062)
(elözmény: Zapkorte, 2004-12-20 13:12:38)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-12-21 12:42:39
hali

van MZ ETZ 150-es videoim, ha akarjátok feltoltom,
a motor elado :)

lucaska@gmail.com
sorszám: 4550 (21058)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu