:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Ez az!! Nem csinálnál pár képet, ha ott jársz? Mikor mész megnézni? :-)
Sziasztok!
Nem tudom, hogy ebben a topicban jött-e elő, de mindegy:
Most beszéltem Szatunával, és azt mondták, hogy négyfajta fejidom van etz-re plexivel:
Mz Sport: 8 500 Ft
Gericke: 8 500 Ft
Elefánt: 12 900 Ft
BMW (ez is jó rá): 12 900 Ft
Ezenkívül még sárvédőik is vannak 4 400 Ft-ért;(négy fajta ebből is kb) ezt már annyir anem jegyeztem meg, csak nyugtáztam: valami krossz, meg hátsó is van...
Mintadarabok is vannak náluk, meg lehet nézni. A középső kettőben van az index integrálva (persze inkább valószínű, hogy a helye van meg, de ez nem biztos, lehet, hogy benne van, ezt nem kérdeztem). Én egy kedves női hanggal beszéltem, aki azt mondta, hogy -miután kértem egy nevet, akire hivatkozhatok- Novák Andrást kell keresni ezügyben.
Na üdv:
Péter
Hali!
Krómozót nem tudok pesten, de kereket a Bambinál küllőznek sztem, legalábbis a múltkorjába csináltak, sztem kérdezd tőle.
Remélem nembaj hogy ajánlottalak Bambi bácsi!
Üdv!
Ádi - MZ Klub
Ha az említett üzletekben vásárolsz vigyázz hogy NEEE! kisipari gyűrűt,vagy dugót vásárolj! Az csupán pénzkidobás,inkább gyűjts még hozzá.Van egy fószer aki anno bespejzolt gyári alkatrészekből én tőle vásároltam,elégedett vagyok,igaz 3x-os áron adja,mint az üzlet.Fúrást is tudok, hónolással kb.:1,5x-os áron, de jó a munka.A kisipari gyűrű 100 Km után elveszti rugalmasságát, a pontosan fúrt hengerbe pedig a házi dugó addígra be is sül. Ha velük furat valaki akkor , (mivel ezt ők is tudják) ezért jelentősen túlfurják a hengert.Fabatkát sem ér az egész aztán utána lehet megint szerelni,és fizetni.
Krómozót ki tud pesten? És olyan szakit aki kerekeket küllőz?
Üdv.:
Attila
Mi a 4kelem kft pontos webcíme?
s-b-s-b!
Én azért Zapkorte javaslatát háromszor is meggondolnám.NAGYON nincs jó híre a boltnak.Nem tudom, most hogy van, de egy időben vízcsőből esztergálták a gyűrűket a motorokhoz.Hadd ne mondjam mire voltak jók.Inkább a mellette lévő Futár Motorosboltot nézd meg.
ETZ -ről volt szó. ES TS ETS-ről azt hiszem nem beszéltünk.
Érdekel, de az ország melyik részén van?
Hello!
Nekem van valamilyen, de nemtudom mert bennevan a blokkban. Van 3om. Utannanezek, hogy milyenke, ha meg erdekel.
Van valakinek fölös MZ TS 125 tűgörgős főtengelye?
Devil!
Tudom, hogy tolakodás, de nem küldenél nekem is néhány képet a 250/1-ről? Szimplán kiváncsi lennék rá. Köszönöm
Drisa
Postás! Igen kedves hirvivő ez a szám nem változik.Egyébként az autó is megvan,sokszor jóljön pl,mikor már minuszba hág a hőmérő.Én soha nem tudtam felöltözni úgy hogy ne fázzam - ban.A 80 as években nem voltak motoros cuccok igy aztán néha a térdizületem visszaköszöni okt-nov-i Szabadkai utakat, ahová farmerért jártunk. Ami már motoros cuccnak számitott.
doczi: Hi! Küldtem e-mailben egy tel számot, az illetőnek van egy 125-ös etz-je és ha jól tudom eladó.
Bár nehezen válik meg tőle de ha jó árat mondasz neki akkor meg fog...
üdv.
4kelemen kft zichy jenő u., keress rá a google-val, van weblapjuk.
Hello! De, én vagyok a babettaforumos dóczi;)) Muszály fejlődni, ezért kell az mz, de nagyon nem találok seholse:(
Húúú, ha lehetne Pannóniát vezetnem.... Az a baj, hogy akkor mindig a motoron ülnék, és az eddigi, simsonon kialakult függőségem mégrosszabb lenne:)
Hello!
Holnap kuldok kepet! Az a helyzet, hogy jovohonapban lesz egy kis kiadasom es amiatt akarom eladni. De ha mashogy osszejon a penz, akkor annyira nemakarok tolle megvalni. Viszont ha erdekel, akkor megbeszelhetjuk.
Devil!
Tudnál képet küldeni nekem a Peregyesről? Lehet h engem érdekelne. Bár, nemtom mennyire sürgős neked? Ja, meg merre vagy helyileg?
Köszi előre is!
Üdv:
Ádi
Üdvözöllek ! Előbb utóbb mindenki visszatér az autó nyújtotta elkényelmesedésből a magasabbrendű közlekedési formához. A 63 netán születési év ?
Az A1 kategória felső korlátja teljesítményben (11kW) és hengerűrtartalomban (125ccm) IS meg van szabva.
Sziasztok!
Nem tudna valaki mondani egy boltot Budapest területén, ahol TS MZ 125-höz a hengerre gyűrűt tudok venni?
Aki tud, akkor lehetőleg a telefon számukat is írja le, és ha tudja esetleg, akkor azt is, hogy mikor vannak nyitva!
Köszi szépen!
Hi MZ sek!!!Mostanában fedeztelek fel benneteket,és egyáltalán a szocilapot.Nagyon megörültem neki mert 12év kihagyással ujra MOTORRA ülök,egy MZ ETZ-250-t vettem nagyon jó áron és jó állapotban van.Kis felújitás persze ráfér de nemijedtem meg tőlle.Az előző mocim egy 250/1-es volt amit az Apám vett vadi újonnan.13 évig voltunk jóban rosszban,de haverságban eggyütt,ugyhogy volt alkalmam,megismerni mindent rajta a teljes egésszében.(Sosem hagyott uton!!!!)Aztán 92-től mostanáig kihagyás.(Kocsiban jobban fér a család)Természetesen most ujra MZ mer ezért a pénzért ez egy szuper gép.Egyébként ha lennelóvém akkor is MZ-t vennék az újat az 1000-reset vagy a Bagirát.Egyszoval üdv néktek MZ-sek!!!!!
Az A1es jogsi nem teljesitmenyhez van kotve? en ugy emlekszem,mintha mar nem a ccm,hanem a KW szamitana.Es ebbe meg a pannonia is belefer.
Hogy elszaporodtak ezek a szocimocis Dóczik, mi? :-)
Doczi!!
Csak nem a babettafórumos Dóczi vagy?? :))))
Fisi
Sajnos nem jó, most rakom le az A1-et és annak a határa 125ccm:(
Helló mindenkinek!
Volna egy felujított (értsd:fényezés, blokk, fékek.) MZ Tropy 125/1-em.
Mivel sem időm sem helyem sem energiám motorozni megvállnék tőle.Igény szerint friss műszakit intézem hozzá ha kell mert az lejárt időközben és mire elkészült már tél volt.A motor sárga, fehér lábvédőlemezekkel, második tulaj vagy.Van egy számlám 1990-ből amikor áteset már egy majd 20.000 forintos felújításon.Asszem ez akkor nem kis pénz volt.A motorban 43.000km van!Blokk most lett első túlméreten még bejáratós mivel műszaki nélkül nem mentem vele csak próba erelyéig.Számom 70/313-03-36
Cserélném is Vw 2.0 levegős buszmotorra!Esetleg elfeledett komplett bogárra.Irányára 50.000huf.Megnézni Budapesten lehet.
Moles:
Ki lehet cserélni, a blokkban menettel van rögzítve. A hengert le kell húzni, aztán a száránál fogva ki lehet tekerni. Minden, a beszorult csavarok kivarázsolására való trükk bevethető, a melegítés kivételével.
Sziasztok. Elment a tőcsavaron a menet kilehet az cserélni valahogy mert igy kifúj és tiszta olaj minden! Köszi
Hello!
Van egy elado 250/1-esem, friss muszakival nagyon jo motorral, megbizhato, most is hasznalatban van! Az ar 65000huf. 06209954511 Ha kell valakinek, vagy tudtok valakit, akkor szoljatok!
Szerintem az elsőféket is meg lehet nézni, mert az sok mindenkinél szokott folyatni, meg felgúzni a gumiharangot, hogy folyat-e az elsőteló. Meg hát egy-két próbakör nem árthat vele. Abból sokszor elég sok minden kiderül.
Hello!
150-es ETZ nem jo?:)
Sziasztok!
Mz ETZ 125-öst keresek megvételre, lehetőleg emberi áron:)
Amúgy ennél a típúsnál mire érdemes odafigyelni?(Nuygodtan lehet műszakilag hozzászólni, babettán, vrhovinán meg simsonon már elég jóra fejlesztettem a szerelési kézségem:D )
Üdv.:Dóczi
mcmad
Nekem is 150-esem van és én tavaj nyáron kaptam a bátyámtól bontatlan állapotban.
Első dolgom a szimmcsere volt, és elárulhatom hogy erededti mz szimmek voltak benne.
A kuplung felöli oldalon a szimmnek számokkal kifele kell állnia(legalábbis az eredetiek így voltak).
Üdv: Lala
Találtam egy lapot:
http://www.ostmotorrad.de/mz/etz/etz150e/etz125e.html
a 4.3. ábrán a 25-ös alkatrészről írtam. Na ez nem így van az én vasamban!
Egyébként ajánlom a lapot a letölthető szakirodalmak közé!!!
Szevasztok moccosok ! elősször is boldogújjévetkívánok ! Bár ez lassan unalmas . Kicsit talán búcsúzkodva kellene írnom ezt a hozzászólást , de nem teszem mert emlékeim szerint nem kirekesztett az aki típust vállt . Asszem nem ismertek ( biztos hogy nem ) de nekem szimpatikus ez a társaság . Megérne 1 gurulást , hogy lássátok kivel is van dolgotok , egyébként azért nem írtam eddig mert Mz-im nemrég pusztultak néhány kosár alkatrész szintre és földönfutó lettem. A rehabilitációt 1 öreg XBR-től várom ! Remélem legalább annyira jól szolgál majd mint az ETÉZÉK . Ősszel már gurultam vele 1-2 karikát ( hát elég jó ! ) , most meg a nappaliban várja a hóvirágot . Lakhelyem Csömör City és környéke . Van valaki aki ezen a környéken melegíti a gépét ? na sziasztok
B.Ú.É.K.!!!
Köszi Ecoracer, én félreértettem:-)
Azért lehet hogy a napokban így is megmérem.
Ha új dolgot tudsz írj.
Üdv. Lala
BUÉK!
Vagy, nézzünk meg egy régi ('76 elötti) TS-t vagy Trophyt. Ott van egy főtengelyszimmering a forgattyúsház és a csapágyak között, mivel nem a keverék keni a csapágyakat, hanem a sebváltóolaj, és van a gyujtás felőli oldalon egy kicsi szimmering a csapágyakon kívül, egy pont olyan szimmeringházban, mint amit leírtál. Szal lehet h a te motorodon ehhez akartak visszatérni??? :-)
Üdv!
Ádi
B.U.É.K. minden "emzésnek"!!!!!!
Ez igy van.Én is aszondom
Meg azt hogy BUÉK!!
Kivéve az mz-t.Ott a kuplung felé áll a rugós rész.
mcmad!
Szimmeringet mindíg úgy kell berakni, hogy a rugó felőli oldala a forgattyúsház felé nézzen.(kvázi arról van a nagyobb nyomás elősűrítéskor, és a szimmering kenése is így valósul meg)
Nekem is volt "szúnyog" ETZ-m, és elég sok problémám volt vele, így gyorsan ki is szerettem a típusból. 140-et ment, lefektette a fordszám mérőt 5.-ben, csak a gatyámat leette(14l/100km). Végül a váltó, és a kuplung probléma tette fel az i-re a pontot. (nem vagyok motorgyilkos, pizzafutártól vettem a gépet, azt hiszem ezzel mindent elárultam)
Egyébként Én sem hallottam még ilyen szimeringház megoldásról.
Reméltem, hogy valaki (aki ebeen a témában nagy öregnek számít) hozzászól majd. Persze nem úgy értem, hogy a többiek segítsége az semmi SŐT!!!
Csak tudod nem vagyok "öreg motoros" az ETZ-k esetében. Egyébként már semmin nem lepődöm meg ezzel a motorral kapcsolatban sok árulás volt benne. Az eladó (barátom) üzemképtelenűl vette meg a vasat agyongurányolva, ő minden tőle elvárhatót meg tett (tényleg). Amin nem tudok magamhoz térni az az első tulaj "munkája", KATASZTRÓFA!!!
Egy 1990-es évjáratú motornak pár apróságtól eltekintve szinte gyári állapotban kellene lennie, de ez...
Valószínűleg nem utoljára kérek segítséget ezen a fórumon ebben a témában!!!
Reszkessetek!
Persze előre is köszönöm mindenkinek a segítséget
Jah! Akkor ezért nem értettem, mit keresel... Na, de, ha nincs is helye, akkor mi a baj??? Akkor nyilván nem is volt! Ha a nagy szimmnek tisztességes felfekvő felülete van, akkor az tömít faszán, nem kell túl sokat töprengeni rajta! De a legjobb, ha megkérdezed erről Bambit, vagy FutárPetit! Ők tudják szerintem a helyes megfejtést! :)
Üdv: TiB
Ja és: B.U.É.K.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arra gondolok, amit Pandagyik leírt.
Ennek a valaminek a helyét csak a blokk kialakításánál látom, és helyette egy nagy szimmering van benne!
A furatokból (ami a szimmházat fogná fel) is csak kettő van meg, a jobb felső és a bal alsó, a másik kettő ki sincs fúrva gyárilag!
Csatlakozom az előttem szólóhoz
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|